Постанова
від 31.08.2011 по справі 10238/11/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний ад міністративний суд

61004 м. Харків вул. Мар'їнс ька, 18-Б-3

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

31 серпня 2011 р. № 2-а- 10238/11/2070

Харківський окружний адм іністративний суд у складі г оловуючого судді Шляхова О. М. розглянувши у порядку ско роченого провадження адміні стративну справу за адмініст ративним позовом

Прокурора Дзержинського р айону міста Харкова в інтере сах держави в особі Харківсь кого територіального управл іння Державної комісії з цін них паперів та фондового рин ку

до Товариства з обмеженою ві дповідальністю "Автосоюз"

про стягнення заборгованост і ,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Ха рківського окружного адміні стративного суду з адміністр ативним позовом, в якому прос ить суд стягнути з Товариств а з обмеженою відповідальніс тю "Автосоюз" до Державного б юджету України на рахунок Уп равління Державного казначе йства у Харківському районі Харківської області №31110106700429, ві дкритий в Головному управлін ні Державного казначейства У країни в Харківській області за балансовим рахунком 3111 "Над ходження до загального фонду державного бюджету" по коду б юджетної класифікації 21081100 "Ад міністративні штрафи та інші санкції"", новий символ звітно сті 106,МФО 851011, КОД УДК 24134461 штраф в с умі 1700 (одна тисяча сімсот) грив ень.

В обґрунтування своїх поз овних вимог позивач зазначив , що Харківським Територіаль ним управлінням Державної ко місії з цінних паперів та фон дового ринку було виявлено, щ о Товариство з обмеженою від повідальністю "Автосоюз" не в иконало обов"язку розкрити р егулярну річну інформацію за І квартал 2011 рік відповідно до вимог п.1,3 глави 7 розділу ІV "Пол оження про розкриття інформа ції емітентами цінних папері в" та не розмістило у загально доступній інформаційній баз і даних ДКЦПФР регулярну ква ртальну інформацію товарист ва про ринок цінних паперів у строк, встановлений п.3 глави 3 розділу ІV "Положення про роз криття інформації емітентам и цінних паперів". За виявлені правопорушення на відповіда ча накладено штраф в розмірі 1700 грн. про що винесено постано ви про накладення санкцій . Ст аном на даний час заборгован ість відповідача по сплаті ш трафних санкцій не сплачена.

Відповідно до ч.4 ст.183- 2 КАС У країни, суддя розглядає спра ву в порядку скороченого про вадження одноособово, без пр оведення судового засідання та виклику осіб, які беруть уч асть у справі.

Копія ухвали про відкриття скороченого провадження над іслана відповідачу 08.08.2011 року а ле не отримана ним, що підтвер джується повернутим до суду повідомленням про вручення п оштового відправлення з дові дкою пошти, в якій зазначено , що адресат відмовився від од ержання.

Згідно ч. 11 ст.35 КАС України відповідач є належним чином повідомлений про наслідки н еподання заперечень проти по зову та необхідних документі в або заяви про визнання позо ву до суду, з огляду на що суд, о цінивши повідомлені позивач ем обставини, дослідивши мат еріали справи, приходить до в исновку про задоволення позо ву, виходячи з наступного.

Дослідивши матеріали спр ави, судом встановлено насту пні обставини.

Згідно Витягу з Єдиного д ержавного реєстру підприємс тв та організацій України То вариства з обмеженою відпові дальністю "Автосоюз" зареєст рована 10.06.2003 р. Харківською райо нною державною адміністраці єю Харківської області та чи слиться в ЄДРПОУ як юридична особа.

08 червня 2011 р. Державною комі сією з цінних паперів та фонд ового ринку були прийняті по станови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів та зобов' яз ано керівника ТОВ "Автосоюз" з ' явитися 15 червня 2011 року для підписання актів про правопо рушення на ринку цінних папе рів та надання письмових поя снень, які були направлені ві дповідачу, що підтверджуєтьс я реєстром згрупованих пошто вих відправлень рекомендова них листів.

15 червня 2011 р. Державною коміс ією з цінних паперів та фондо вого ринку прийнято акт про п равопорушення на ринку цінни х паперів № 96-ХА, №97-ХА та постан ови про розгляд справ про пра вопорушення на ринку цінних паперів № 96-ХА/1 , за якою розгля д справи було призначено на 23 червня 2011 р.

Судом встановлено, що ТОВ "А втосоюз" не виконало обов"язк у розкрити регулярну річну і нформацію за І квартал 2011 рік в ідповідно до вимог п.1,3 глави 7 р озділу ІV "Положення про розкр иття інформації емітентами ц інних паперів" та не розмісти ло у загальнодоступній інфор маційній базі даних ДКЦПФР р егулярну квартальну інформа цію товариства про ринок цін них паперів у строк, встановл ений п.3 глави 3 розділу ІV "Полож ення про розкриття інформаці ї емітентами цінних паперів" .

Так, актом про правопоруше ння на ринку цінних паперів № 97-ХА від 15 червня 2011 р. встановле но, що Товариство є емітентом відсоткових облігацій та зд ійснило їх відкрите розміщен ня. Товариство не подало до Ха рківського теруправління Ко місії регулярну квартальну і нформацію за І квартал 2011 року , яка повинна подаватись у стр ок не пізніше 25 числа місяця, н аступного за звітним квартал ом, що є порушенням положень ч. 6 ст. 40 Закону України "Про цін ні папери та фондовий ринок" № 3480-ІV від 23.02.06р.

Вищезазначені акти та пос танови про розгляд справ про правопорушення на ринку цін них паперів були направлені до ТОВ "Автосоюз", що підтвердж ується списком згрупованих поштових відправлень рекоме ндованих листів.

23 червня 2011 р. позивачем винес ені постанови: № 96-ХА якою за не розміщення інформації у зага льнодоступній інформаційні й базі даних ДКЦПФР про ринок цінних паперів застосовано ТОВ "Автосоюз" санкцію у вигля ді штрафу в розмірі 50 неоподат ковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 850 грн.; № 9 7-ХА за не подання інформації до ДКЦПФР застосовано до ТОВ "Автосоюз" штрафну санкцію в р озмірі 50 неоподатковуваних м інімумів доходів громадян, щ о складає 850 грн.

Зазначені постанови були в ідправлені відповідачу 23 чер вня 2011 р., що підтверджується сп иском поштових відправлень р екомендованих листів за № 3239.

Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України “Про державне регул ювання ринку цінних паперів в Україні”, державне регулюв ання ринку цінних паперів зд ійснює Державна комісія з ці нних паперів та фондового ри нку. Інші державні органи зді йснюють контроль за діяльніс тю учасників ринку цінних па перів у межах своїх повноваж ень, визначених чинним закон одавством.

Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України “Про державне регул ювання ринку цінних паперів в Україні”, державна комісія з цінних паперів та фондовог о ринку є державним органом, п ідпорядкованим Президенту У країни і підзвітним Верхов ній Раді України. До систем и цього органу входять Держа вна комісія з цінних паперів та фондового ринку, її центра льний апарат і територіальн і органи. Таким територіальн им органом і є Харківське тер иторіальне управління Держа вної комісії з цінних папері в та фондового ринку.

Згідно довідки Харківсь кого обласного управління ст атистики про включення до Єд иного державного реєстру юри дичних осіб та фізичних осіб -підприємців Харківське тери торіальне управління Держав ної комісії з цінних паперів та фондового ринку є юридичн ою особою, ідентифікаційний код 24331919.

Відповідно до ч. 1 ст. 39 Закон у України “Про цінні папери т а фондовий ринок” від 23 лютого 2006 р. № 3480-ІV, емітентів, які здійс нили відкрите (публічне) розм іщення цінних паперів, зобов 'язано своєчасно та в повному обсязі розкривати інформаці ю, зокрема, про фінансово-госп одарський стан і результати діяльності емітента у строки , встановлені законодавством . Зазначена річна та кварталь на звітна інформація підпада є під визначення регулярної інформації про емітента, що м іститься в ч. 1 ст. 40 вказаного З акону.

Відповідно до ч. 2 - 4, ч. 6 ст. 40 За кону України “Про цінні папе ри та фондовий ринок” звітни м періодом для складання річ ної інформації про емітента є календарний рік. Річна інфо рмація про емітента є відкри тою і підлягає оприлюдненню емітентом у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за з вітним, шляхом опублікування її в одному з офіційних друко ваних видань Верховної Рад и України, Кабінету Міністр ів України або Державної ком ісії з цінних паперів та фонд ового ринку і розміщення у за гальнодоступній інформацій ній базі даних Державної ком ісії з цінних паперів та фонд ового ринку про ринок цінних паперів. Примірник офіційно го друкованого видання, в яко му опубліковано річну інформ ацію про емітента, він (емітен т) надсилає до Державної комі сії з цінних паперів та фондо вого ринку. Строки, порядок та форми подання регулярної ін формації про емітента (річно ї та квартальної) встановлюю ться Державною комісією з ці нних паперів та фондового ри нку.

Крім того, відповідно до ч . 1 глави 1 розділу ІV Положення про розкриття інформації ем ітентами цінних паперів, зат вердженого рішенням Державн ої комісії з цінних паперів т а фондового ринку від 19 грудня 2006 р. № 1591, зареєстрованого в Мін істерстві юстиції України 05 л ютого 2007 р. за № 97/13364 (далі - Полож ення № 1591), емітенти цінних папе рів зобов'язані розкривати р егулярну квартальну інформа цію у повному обсязі відпові дно до вимог цього розділу.

Відповідно п. п. 8, 10, 14 ч. 1 ст. 8 Зак ону України “Про державне ре гулювання ринку цінних папер ів в Україні” Державна коміс ія з цінних паперів та фондов ого ринку має право: здійснюв ати контроль за достовірніст ю і розкриттям інформації, що надається емітентами та осо бами, які здійснюють професі йну діяльність на ринку цінн их паперів, і саморегульован ими організаціями, та її відп овідністю встановленим вимо гам; надсилати емітентам, осо бам, які здійснюють професій ну діяльність на ринку цінни х паперів, фондовим біржам та саморегулівним організація м обов'язкові для виконання р озпорядження про усунення по рушень законодавства про цін ні папери та вимагати наданн я необхідних документів відп овідно до чинного законодавс тва; накладати адміністратив ні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинног о законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на зд ійснення професійної діяль ності на ринку цінних папері в.

Законом України “Про держа вне регулювання ринку цінних паперів в Україні” передбач ена відповідальність юридич них осіб за правопорушення н а ринку цінних паперів.

Так, зокрема, п. 6-7 ч. 1 ст. 11 Зако ну України “Про державне рег улювання ринку цінних папері в в Україні” Державна комісі я з цінних паперів та фондово го ринку застосовує до юриди чних осіб фінансові санкції за: нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформац ії та/або розміщення недосто вірної інформації у загально доступній інформаційній баз і даних Національної комісії з цінних паперів та фондовог о ринку про ринок цінних папе рів - у розмірі до тисячі неопо датковуваних мінімумів дохо дів громадян; за непода ння, подання не в повному обся зі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінн их паперів та фондового ринк у - у розмірі до тисячі неопода тковуваних мінімумів доході в громадян.

Абзацами 1, 2 пункту 16 ро зділу 15 Правил розгляду справ про порушення вимог законод авства на ринку цінних папер ів та застосування санкцій, з атвердженого рішенням Держа вної комісії з цінних папері в та фондового ринку від 11 гру дня 2007 року № 2272 та зареєстрован ого в Міністерстві юстиції У країни 12 лютого 2008 року № 120/14811 виз начено, що постанова про пору шення справи про правопоруше ння на ринку цінних паперів, а кт про правопорушення на рин ку цінних паперів, постанова про розгляд справи про право порушення на ринку цінних па перів, постанова про зупинен ня провадження у справі про п равопорушення на ринку цінни х паперів, постанова про відн овлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова пр о накладення санкції за прав опорушення на ринку цінних п аперів (постанова по справі п ро адміністративне правопор ушення), постанова про закрит тя справи про правопорушення на ринку цінних паперів, пост анова про виправлення описок вважаються надісланими (вру ченими) юридичній особі (поса довій особі чи громадянину), я ка притягується до відповіда льності, якщо їх вручено кері внику чи представнику юридич ної особи (посадовій особі чи громадянину) під розписку аб о надіслано поштою рекомендо ваним листом.

Доказом надіслання поста нови про порушення справи пр о правопорушення на ринку ці нних паперів, акта про правоп орушення на ринку цінних пап ерів, постанови про розгляд с прави про правопорушення на ринку цінних паперів, постан ови про зупинення провадженн я у справі про правопорушенн я на ринку цінних паперів, пос танови про відновлення прова дження у справі про правопор ушення на ринку цінних папер ів, постанови про накладення санкції за правопорушення н а ринку цінних паперів (поста нови по справі про адміністр ативне правопорушення), пост анови про закриття справи пр о правопорушення на ринку ці нних паперів, постанову про в иправлення описок є реєстр (с писок) поштових відправлень рекомендованих листів, на як ому працівником об'єкта пошт ового зв'язку проставлено ві дбиток календарного штемпел ю та касовий чек.

Згідно з пунктами 2, 3, 5 роз ділу 15 Правил розгляду справ п ро порушення вимог законодав ства на ринку цінних паперів та застосування санкцій штр аф має бути сплачений юридич ною особою не пізніше як чере з 15 днів з дати отримання ним п останови. Юридичні особи спл ачують штрафи шляхом перерах ування коштів до Державного бюджету. У разі несплати штра фу юридичною особою в строк, в становлений пунктом 2 цього р озділу, штраф стягується в су довому порядку.

На підставі викладеного су д дійшов висновку, що позивач під час застосування фінанс ових санкцій до відповідача діяв в межах повноважень, в по рядку та у спосіб, що передбач ені Законами України “Про де ржавне регулювання ринку цін них паперів в Україні” та “Пр о цінні папери та фондовий ри нок”.

Крім того, як вбачається з м атеріалів справи, постанови про накладення санкцій за пр авопорушення на ринку цінних паперів від 23 червня 2011 р. відпо відачем оскаржені не були, шт раф за порушення законодавст ва про цінні папери відповід ачем до Державного бюджету У країни не сплачено.

Таким чином, із врахуванням вищевикладених обставин, су д вважає, що позовні вимоги по зивача є обґрунтованими та з ТОВ "Автосоюз" підлягає стягн енню до Державного бюджету У країни штраф у загальному ро змірі 1700,00 грн.

Відповідно вимогам ч. 4 ст. 94 К АС України судові витрати з в ідповідача не стягуються.

На підставі вищевикладен ого, керуючись ст. ст. 5, 6, 8, 11 Закон у України “Про державне регу лювання ринку цінних паперів в Україні” від 30 жовтня 1996 року № 448/96-ВР, ст. ст. 39, 40, 41 Закону Украї ни “Про цінні папери та фондо вий ринок”, ст. ст. 8-14, 71, 94, 159, 160-164, 167, 186 К АС України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Прокурора Дзержинського ра йону міста Харкова в інтерес ах держави в особі Харківськ ого територіального управлі ння Державної комісії з цінн их паперів та фондового ринк у до Товариства з обмеженою відповідальністю "Автосоюз" про стягнення заборгованос ті - задовольнити у повному об сязі.

Стягнути з Товариства з обм еженою відповідальністю "Авт осоюз"(код ЄДРПОУ 32567091) до Держав ного бюджету України на раху нок Управління Державного ка значейства у Харківському ра йоні Харківської області №31110 106700429, відкритий в Головному упр авлінні Державного казначей ства України в Харківській о бласті за балансовим рахунко м 3111 "Надходження до загальног о фонду державного бюджету" п о коду бюджетної класифікаці ї 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції"", новий симво л звітності 106,МФО 851011, КОД УДК 2413446 1 штраф в сумі 1700 (одна тисяча с імсот) гривень.

Постанова підлягає негай ному виконанню.

Постанова за результатами скороченого провадження мож е бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку т акож іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтер еси чи обов'язки.

Строк для подання апеляцій ної скарги стороною або іншо ю особою, яка брала участь у сп раві, обчислюється з моменту отримання копії постанови.

Апеляційні скарги у справа х, передбачених пунктами 1, 2 ча стини першої цієї статті, роз глядаються апеляційними суд ами в порядку письмового про вадження.

Постанова, прийнята у скоро ченому провадженні, крім вип адків її оскарження в апеляц ійному порядку, є остаточною .

Суддя Шляхова О.М.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.08.2011
Оприлюднено13.09.2011
Номер документу18113568
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —10238/11/2070

Ухвала від 08.08.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шляхова О.М.

Постанова від 31.08.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Шляхова О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні