Постанова
від 28.07.2011 по справі 2а-15160/10/5/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 4 3, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

28 липня 2011 р. (16:30) Справа №2а-15160/10/5/0170

Окружний адміністрат ивний суд Автономної Республ іки Крим у складі:

головуючого судді Си доренка Д.В., при секретарі Мор одецькій Ю.В.,

за участю представника поз ивача - ОСОБА_1, угода про надання правової допомоги в ід 22.11.2010 року,

розглянувши у відкри тому судовому засіданні адмі ністративну справу

за позовом Суб' єкта підпр иємницької діяльності - фіз ичної особи ОСОБА_2

до Державної податкової ін спекції в Сімферопольському районі АР Крим

про скасування подат кового повідомлення-рішення ,

Обставини справи: Суб' єкт підприємницької діяльності - фізична особа ОСОБА_2 з вернувся до Окружного адміні стративного суду АР Крим з ад міністративним позовом до Де ржавної податкової інспекці ї в Сімферопольському районі АР Крим про визнання протипр авним та скасування податков ого повідомлення-рішення від 02.11.2010 року № 0000621701/3.

Позовні вимоги мотивовано тим, що відповідачем в акті пе ревірки необґрунтовано зроб лено висновок про порушення позивачем ст. 7 Закону України «Про податок на додану варті сть», оскільки сума податку н а додану вартість у розмірі 180 00,00 грн. правомірно включена по зивачем до складу податковог о кредиту у вересні-жовтні 2007 р оку на підставі податкових н акладних № 261 від 03.09.2007 року та № 274 від 23.10.2007 року. Відтак, податков е повідомлення-рішення, прий няте на підставі даних акту п еревірки, є протиправним та м ає бути скасовано.

Ухвалами Окружного адміні стративного суду АР Крим від 18.01.2011 року відкрито провадженн я в адміністративній справі, закінчено підготовче провад ження та справу призначено д о судового розгляду.

Представник позивача, прис утній у судовому засіданні 28.0 7.2011 року, наполягав на задоволе нні позовних вимог у повному обсязі з підстав, наведених у адміністративному позові.

Відповідач явку свого пред ставника в судове засідання не забезпечив, надав суду зап еречення на адміністративни й позов, в якому з позовними ви могами не погодився, мотивую чи це тим, що в ході проведеної перевірки встановлено заниж ення позивачем суми податку на додану вартість, у зв' язк у з чим донараховано податко ве зобов' язання та нарахова ні штрафні (фінансові) санкці ї. Вказані порушення виникли у зв' язку з включенням пози вачем до складу податкового кредиту сум податку на додан у вартість, сплачених за пода тковими накладними № 261 від 03.09.20 07 року № 274 від 23.10.2007 року, складени х з порушенням норм законода вства.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача, розглянув ши матеріали справи, всебічн о і повно з'ясувавши всі факти чні обставини, на яких ґрунту ються позовні вимоги, об'єкти вно оцінивши докази, які мают ь юридичне значення для розг ляду справи і вирішення спор у, суд

ВСТАНОВИВ:

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України з авданням адміністративного судочинства є захист прав, св обод та інтересів фізичних о сіб, прав та інтересів юридич них осіб у сфері публічно-пра вових відносин від порушень з боку органів державної вла ди, органів місцевого самовр ядування, їхніх посадових і с лужбових осіб, інших суб' єк тів при здійсненні ними влад них управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегова них повноважень.

Відповідно до п. 1 ч.2 статті 17 К АС України юрисдикція адміні стративних судів поширюєтьс я на спори фізичних чи юридич них осіб із суб' єктом владн их повноважень щодо оскаржен ня його рішень (нормативно-пр авових актів чи правових акт ів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Пунктом 7 ч. 1 ст. 3 КАС України в изначено поняття суб' єктів владних повноважень, до яких належать орган державної вл ади, орган місцевого самовря дування, їхня посадова чи слу жбова особа, інший суб' єкт, я кий здійснює владні управлін ські функції на основі закон одавства, в тому числі на вико нання делегованих повноваже нь.

Пунктом 1 ч. 1 ст. 3 КАС України в изначено поняття справи адм іністративної юрисдикції, - п ереданий на вирішення адміні стративного суду публічно-пр авовий спір, у якому хоча б одн ією зі сторін є орган виконав чої влади, орган місцевого са моврядування, їхня посадова чи службова особа або інший с уб'єкт, який здійснює владні у правлінські функції на основ і законодавства, в тому числі на виконання делегованих по вноважень.

Відповідно до ст.ст. 1, 4 Закон у України «Про державну пода ткову службу в Україні» (в ред акції, що діяла на момент вини кнення спірних правовідноси н) державні податкові інспек ції в районах, містах (крім міс т Києва та Севастополя), район ах у містах входять до складу органів державної податково ї служби і є органами виконав чої влади.

Основним завданням органі в державної податкової служб и є здійснення контролю за до держанням податкового закон одавства, правильністю обчис лення, повнотою і своєчасніс тю сплати до бюджетів, держав них цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платеж ів), а також неподаткових дохо дів, установлених законодавс твом (ст. 2 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» в редакції, що діяла на момент виникнення спірни х правовідносин).

Враховуючи зазначене, відп овідач, здійснюючи свої повн оваження у спірних відносина х є суб'єктом владних повнова жень, спір що виник між сторон ами пов'язаний із захистом пр ав позивача у сфері публічно -правових відносин і є справо ю адміністративної юрисдикц ії, його належить розглядати в порядку, встановленому КАС України.

Державною податковою інспекцією в Сімферопольськ ому районі АР Крим 14.04.2010 було пр оведено невиїзну перевірку ф ізичної особи-підприємця О СОБА_2 (ідентифікаційний но мер НОМЕР_1) з питань взаєм овідносин з ТОВ «Аква-Крим» (Є ДРПОУ 31592588) за період з 03.09.2007 року п о 23.10.2007 року.

За результатами пере вірки було складено акт № 627/17-01/ НОМЕР_1 від 14.04.2010 року (а.с.40-42), в якому зазначено про порушен ня позивачем п.п.7.4.1, п.7.4, п.п.7.7.1 п.7.7 с т. 7 Закону України «Про подато к на додану вартість», що вияв илось у заниженні податковог о зобов' язання з податку на додану вартість у загальній сумі 18000,00 грн., у тому числі у вер есні 2007 року - 10862,00 грн., у жовтні 2007 року - 7138,00 грн. Висновки пере вірки обґрунтовані тим, що по зивачем у вересні-жовтні 2007 ро ку до складу податкового кре диту були віднесені суми под атку на додану вартість, спла чені за податковими накладни ми № 261 від 03.09.2007 року та № 274 від 23.10.2007 року, які були виписані ТОВ «А ква-Крим» з порушеннями вимо г податкового законодавства .

На підставі даних акт у перевірку відповідачем 30.04.201 0 року прийнято податкове пов ідомлення-рішення № 00006211701/0 про д онарахування позивачу подат ку на додану вартість в сумі 18 000,00 грн. та нарахування 9000,00 грн. ш трафних (фінансових) санкцій .

Не погодившись з прий нятим податковим повідомлен ням-рішенням, позивачем було його оскаржено до податково го органу.

За результатами розг ляду скарг позивача, на підст аві даних акту перевірки № 627/17-01/НОМЕР_1 від 14.04 .2010 року, з урахуванням рішення Державної податкової адміні страції України № 7049/9125-0315 від 21.10.201 0 року, ДПІ в Сімферопольськом у районі АР Крим 02.11.2010 року прий нято податкове повідомлення -рішення № 00006211701/3 про донарахува ння позивачу податку на дода ну вартість в сумі 18000,00 грн. та н арахування 9000,00 грн. штрафних (ф інансових) санкцій (а.с.5).

Не погодившись з ріше ннями органів податкової слу жби, прийнятими в адміністра тивному порядку, позивач зве рнувся до Окружного адмініст ративного суду АР Крим з позо вом про оскарження податково го повідомлення-рішення від 02.11.2010 року № 00006211701/3 в судовому поря дку.

В ході судового розгл яду справи судом було переві рено правомірність висновкі в відповідача щодо порушення позивачем вимог податкового законодавства, а також право мірність донарахування пода ткових зобов' язань та нарах ування штрафних (фінансових) санкцій і встановлено насту пне.

Ст.19 Конституції Украї ни встановлює, що органи держ авної влади та органи місцев ого самоврядування, їх посад ові особи зобов' язані діят и на підстава, в межах повнова жень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України.

Оцінюючи правомірніс ть дій та рішень органу власн их повноважень, суд керуєтьс я критеріями, закріпленими у ст. 2 КАС України, які певною мі рою відображають принципи ад міністративної процедури, як і повинні дотримуватися при реалізації дискреційних пов новажень владного суб' єкта , встановлюючи чи прийняті (в чинені) ним рішення (дії): 1) на п ідставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Ко нституцією та законами Украї ни; 2) з використанням повноваж ення з метою, з якою це повнова ження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обс тавин, що мають значення для п рийняття рішення (вчинення д ії); 4) безсторонньо (неупередж ено); 5)добросовісно; 6) розсудли во; 7) з дотриманням принципу р івності перед законом, запоб ігаючи несправедливій дискр имінації; 8) пропорційно, зокре ма з дотриманням необхідного балансу між будь-якими неспр иятливими наслідками для пра в, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких сп рямоване це рішення (дія); 9) з ур ахуванням права особи на уча сть у процесі прийняття ріше ння; 10) своєчасно, тобто протяг ом розумного строку.

Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС Укр аїни суд при вирішенні справ и керується принципом законн ості, відповідно до якого: суд вирішує справи відповідно д о Конституції та законів Укр аїни, а також міжнародних дог оворів, згода на обов'язковіс ть яких надана Верховною Рад ою України; суд застосовує ін ші нормативно-правові акти, п рийняті відповідним органом на підставі, у межах повноваж ень та у спосіб, передбачені К онституцією та законами Укра їни.

Приймаючи до уваги, що спірні правовідносини виник ли до набрання чинності Пода тковим кодексом України, тоб то до 01.01.2011 року, суд вважає за не обхідне керуватися нормами, чинними на момент виникнення спірних правовідносин.

Платників податку на додан у вартість, об'єкти, базу та ст авки оподаткування, перелік неоподатковуваних та звільн ених від оподаткування опера цій, особливості оподаткуван ня експортних та імпортних о перацій, поняття податкової накладної, порядок обліку, зв ітування та внесення податку до бюджету до набрання чинно сті Податковим кодексом Укра їни, тобто до 01.01.2011 року було виз начено Законом України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997 № 168/97-ВР (далі по тексту - Закон № 168).

Згідно з п.п. 3.1.1. п. 3.1 ст. 3 З акону № 168 об' єктом оподаткув ання є операції платників по датку з поставки товарів та п ослуг, місце надання яких зна ходиться на митній території України, в тому числі операці ї з передачі права власності на об'єкти застави позичальн ику (кредитору) для погашення заборгованості заставодавц я, а також з передачі об'єкта ф інансового лізингу у користу вання лізингоотримувачу (оре ндарю)

Законом України «Про подат ок на додану вартість» перед бачалось право платника пода тку на отримання податкового кредиту, яким, відповідно до п .1.7. Закону є сума, на яку платни к податку має право зменшити податкове зобов'язання звіт ного періоду, визначена згід но з цим Законом.

Виникнення права на податк овий кредит, порядок його нар ахування передбачені ст. 7 Зак ону № 168.

Відповідно до п.п. 7.2.6 п. 7.2 ст. 7 За кону підставою для нарахуван ня податкового кредиту є под аткова накладна, що видаєтьс я платником податку, який пос тавляє товари (послуги), на вим огу їх отримувача.

Згідно з п.п. 7.2.3 Закону № 168 податкова накладна є звітн им податковим документом і о дночасно розрахунковим доку ментом.

Податкова накладна випису ється на кожну повну або част кову поставку товарів (робіт , послуг). У разі коли частка то вару (робіт, послуг) не містить відокремленої вартості, пер елік (номенклатура) частково поставлених товарів зазнача ється в додатку до податково ї накладної у порядку, встано вленому центральним органом державної податкової служби України, та враховується у ви значенні загальних податков их зобов'язань.

Відповідно до п.п.7.2.1. п. 7.2 ст. 7 За кону № 168 платник податку зобо в'язаний надати покупцю пода ткову накладну, що має містит и зазначені окремими рядками : порядковий номер податково ї накладної; дату виписуванн я податкової накладної; повн у або скорочену назву, зазнач ену у статутних документах ю ридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної о соби, зареєстрованої як плат ник податку на додану вартіс ть; податковий номер платник а податку (продавця та покупц я); місце розташування юридич ної особи або місце податков ої адреси фізичної особи, зар еєстрованої як платник подат ку на додану вартість; опис (но менклатуру) товарів (робіт, по слуг) та їх кількість (обсяг, о б'єм); повну або скорочену назв у, зазначену у статутних доку ментах отримувача; ціну пост авки без врахування податку; ставку податку та відповідн у суму податку у цифровому зн аченні; загальну суму коштів , що підлягають сплаті з ураху ванням податку.

Форма податкової накладно ї та порядок її заповнення на час виникнення спірних прав овідносин були затверджені Н аказом Державної податкової адміністрації України від 30.0 5.1997 року № 165, зареєстрованим в М іністерстві юстиції України 23.06.1997 року за № 233/2037 (далі по тексту - Наказ № 165).

Відповідно до абз. 3 п. 2 Наказ у № 165 під час виконання догово рів про спільну (сумісну) діял ьність податкова накладна ви писується особою, яка веде об лік результатів такої діяльн ості та відповідальна за утр имання і внесення податку до бюджету. Податковий облік ре зультатів спільної (сумісної ) діяльності ведеться такою о собою у загальновстановлено му порядку окремо від обліку результатів іншої господарс ької діяльності.

Пунктом 18 Наказу № 165 передба чено, що всі складені примірн ики податкової накладної під писуються особою, уповноваже ною платником податку здійсн ювати поставку товарів (посл уг), та скріплюються печаткою такого платника податку - про давця. Податкова накладна не підписується покупцем товар ів (послуг) і не скріплюється й ого печаткою.

Згідно з п.п.7.2.4. п.7.2 ст. 7 Закону № 168 право на нарахування подат ку та складання податкових н акладних надається виключно особам, зареєстрованим як пл атники податку у порядку, пер едбаченому статтею 9 цього За кону.

Не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованог о) податку у зв'язку з придбанн ям товарів (послуг), не підтвер джені податковими накладним и чи митними деклараціями (ін шими подібними документами з гідно з підпунктом 7.2.6 цього пу нкту).

У разі коли на момент переві рки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо вкл ючені до складу податкового кредиту, залишаються не підт вердженими зазначеними цим п ідпунктом документами, платн ик податку несе відповідальн ість у вигляді фінансових са нкцій, установлених законода вством, нарахованих на суму п одаткового кредиту, не підтв ерджену зазначеними цим підп унктом документами (п.п.7.4.5 п.7.4 с т. 7 Закону № 168)

Згідно з п. 7.4.1 Закону № 168 подат ковий кредит звітного період у визначається виходячи із д оговірної (контрактної) варт ості товарів (послуг), але не в ище рівня звичайних цін, у раз і якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняєть ся більше ніж на 20 відсотків в ід звичайної ціни на такі тов ари (послуги), та складається і з сум податків, нарахованих (с плачених) платником податку за ставкою, встановленою пун ктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цьо го Закону, протягом такого зв ітного періоду у зв'язку з:

- придбанням або виготовлен ням товарів (у тому числі при ї х імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в о податковуваних операціях у м ежах господарської діяльнос ті платника податку;

- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фонді в (основних засобів, у тому чис лі інших необоротних матеріа льних активів та незавершени х капітальних інвестицій в н еоборотні капітальні активи ), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використан ня у виробництві та/або поста вці товарів (послуг) для опода тковуваних операцій у межах господарської діяльності пл атника податку.

Право на нарахування подат кового кредиту виникає незал ежно від того, чи такі товари ( послуги) та основні фонди поч али використовуватися в опод атковуваних операціях у межа х господарської діяльності п латника податку протягом зві тного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковув ані операції протягом такого звітного податкового період у.

Згідно з п.п. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 З акону № 168 датою виникнення пр ава платника податку на пода тковий кредит вважається дат а здійснення першої з подій:

- або дата списання коштів з банківського рахунку платни ка податку в оплату товарів (р обіт, послуг), дата виписки від повідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з ви користанням кредитних дебет ових карток або комерційних чеків;

- або дата отримання податко вої накладної, що засвідчує ф акт придбання платником пода тку товарів (робіт, послуг).

Проаналізувавши наведені норми чинного законодавства , суд дійшов висновку, що в дан ому випадку єдиними та доста тніми підставами для формува ння податкового кредиту є на явність податкової накладно ї,оформленої відповідно до в имог чинного законодавства, що засвідчує факт сплати отр имувачем товару (робіт, послу г) їх вартості з урахуванням п одатку на додану вартість.

Як зазначалось судом вище, в ході проведеної перевірки п озивача було встановлено йог о взаємовідносини з ТОВ «Акв а-Крим» (ЄДРПОУ 31592588) на загальну суму 107997,60 грн., в тому числі пода ток на додану вартість - 17999,60 г рн.

За результатами проведени х господарських операцій поз ивачем від ТОВ «Аква-Крим» бу ли отримані податкові наклад ні:

№ 261 від 03.09.2007 року на загальну с уму 65172,00 грн., у тому числі ПДВ - 10862,00 грн. (а.с.44);

№ 274 від 23.10.2007 року на загальну с уму 42825,60 грн., у тому числі ПДВ - 7137,60 грн. (а.с.43).

Сума податку на додану варт ість, сплачена за перелічени ми накладними, була включена ФОП ОСОБА_2 до складу пода ткового кредиту відповідног о звітного податкового періо ду (вересень 2007 року - 10862,00 грн., ж овтень 2007 року - 7137,60 грн.).

Для підтвердження взаємов ідносин між ФОП ОСОБА_2 та ТОВ «Аква-Крим» відповідаче м було направлено запит до ДП І в м. Сімферополі від 26.06.2009 року № 1356/17-01 «Про проведення зустріч ної перевірки ТОВ «Аква-Крим » ЄДРПОУ 31592588 за період з 14.04.2006 рок у по 31.03.2009 року».

На підставі інформації, над аної ДПІ в м. Сімферополі у лис тах від 30.07.2009 року № 10177/7/23-2 та від 07.10. 2009 року № 20692/7/23-02, встановлено, що с відоцтво платника податку на додану вартість ТОВ «Аква-Кр им» анульовано 30.03.2007 року.

Також, відповідно до письмо вих пояснень, отриманих від д иректора ТОВ «Аква-Крим» См ирнова А.Г., за період з 14.04.2006 ро ку по 31.03.2009 року господарська ді яльність на підприємстві не здійснювалась, фінансово-гос подарських відносин з ФОП О СОБА_2 не було.

Таким чином, на момент склад ення податкових накладних № 261 від 03.09.2007 року та № 274 від 23.10.2007 року було скасовано реєстрацію Т ОВ «Аква-Крим» платником под атку на додану вартість.

Отже, відповідно до вимог п. п.7.2.4. п.7.2 ст. 7 Закону № 168 ТОВ «Аква -Крим» не мало права на складе ння податкових накладних, ос кільки таке право надається виключно особам, зареєстрова ним як платники податку на до дану вартість.

Враховуючи зазначене вище , суд дійшов висновку про те, щ о податкові накладні №261 від 03.0 9.2007 року та № 274 від 23.10.2007 року склад ені з порушенням норм податк ового законодавства, у зв' я зку з чим позивач не мав права на включення до складу подат кового кредиту сум податку н а додану вартість у розмірі 180 00,00 грн., сплаченого за вказаним и накладними.

Згідно з п.п. б) п.п. 4.2.2 п. 4.2 ст. 4 За кону України «Про порядок по гашення зобов' язань платни ків податків перед бюджетами та державними цільовими фон дами», що діяв на момент виник нення спірних правовідносин контролюючий орган зобов'яз аний самостійно визначити су му податкового зобов'язання платника податків у разі, якщ о дані документальних переві рок результатів діяльності п латника податків свідчать пр о заниження або завищення су ми його податкових зобов'яза нь, заявлених у податкових де клараціях.

Відповідно до п.п. 17.1. 3 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами» у разі, коли контролю ючий орган самостійно донара ховує суму податкового зобов 'язання платника податків за підставами, викладеними у пі дпункті "б" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 цього Закону, такий платник податків зобов'язани й сплатити штраф у розмірі де сяти відсотків від суми недо плати (заниження суми податк ового зобов'язання) за кожний з податкових періодів, устан овлених для такого податку, з бору (обов'язкового платежу), п очинаючи з податкового періо ду, на який припадає така недо плата, та закінчуючи податко вим періодом, на який припада є отримання таким платником податків податкового повідо млення від контролюючого орг ану, але не більше п'ятдесяти в ідсотків такої суми та не мен ше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян сукупно за весь строк недопл ати, незалежно від кількості податкових періодів, що мину ли.

Приймаючи до уваги зазначе не вище, суд вважає податкове повідомлення-рішення від 02.11.20 10 року № 0000621701/3 таким, що прийнято правомірно, на підставі зако ну та в межах наданих податко вому органу повноважень.

За таких обставин, суд знахо дить позовні вимоги необґрун тованими, у зв' язку з чим від мовляє у їх задоволенні.

У судовому засіданні , яке відбулось 28.07.2011 року, оголо шено вступну та резолютивну частини постанови.

Відповідно до вимог с т. 163 КАС України постанова офо рмлена та підписана 02.08.2011 року.

Керуючись ст.ст. 160-163, 167 КАС Укр аїни, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. В задоволенні адміні стративного позову - відмови ти.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Сидоренко Д.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення28.07.2011
Оприлюднено16.09.2011
Номер документу18125885
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-15160/10/5/0170

Постанова від 28.07.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Сидоренко Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні