ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 серпня 2011 р. Справа № 2а/0470/4170/11
Дніпропетровський окружний адміністративний с уд у складі:
головуючого судді Жукової Є.О.
при секретарі судового зас ідання Кова ленко М.В.
за участю представника поз ивача ОСОБ А_1.
розглянувши у відкритом у судовому засіданні адмініс тративну справу за позовом П етропавлівського районного відділу освіти Петропавлівс ької районної державної адмі ністрації Дніпропетровсько ї областідо Інспекції держав ного архітектурно - будівел ьного контролю у Дніпропетро вській області про скасуванн я постанови №32-ю від 04.03.2011р.,-
ВСТАНОВИВ:
квітня 2011р. до Дніпропе тровського окружного адміні стративного суду надійшов ад міністративний позов Петроп авлівського районного відді лу освіти Петропавлівської р айонної державної адміністр ації, в якому позивач просить скасувати постанову №32-Ю від 04.03.2011р., яка була винесена Інспе кцією державного архітектур но - будівельного контролю у Дніпропетровській області за порушення ст.1, абз.10 Закону України «Про відповідальніс ть підприємств, їх об' єднан ь, установ та організацій за п орушення у сфері містобудува ння».
Ухвалою Дніпропетровськог о окружного адміністративно го суду від 08.04.2011р. провадження у дані справі було відкрито т а справу призначено до судов ого розгляду.
Позовні вимоги обґрунтова но тим, що 15.03.2011р. на адресу Петро павлівського районного відд ілу освіти Петропавлівської районної державної адмініст рації поштовим відправлення м надійшла постанова №32-ю від 04.03.2011р. про накладання штрафу за правопорушення у сфері міст обудування, яка була винесен а Інспекцією державного архі тектурно-будівельного контр олю у Дніпропетровській обла сті.
Згідно постанови №32-ю від 04.03.2 011р. Інспекції державного архі тектурно-будівельного контр олю у Дніпропетровській обла сті, позивачем були порушені вимоги абз.10 ст.1 Закону Україн и «Про відповідальність підп риємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопору шення у сфері містобудування », а саме: експлуатація автоно мної системи теплопостачанн я спального корпусу Петропав лівської середньої школи №2, б ез одержання сертифікату від повідності закінченого буді вництвом об'єкта проектній д окументації, державним норма м, стандартам і правилам, по ву л.Леніна,б.23 в смт.Петропавлів ка, Дніпропетровської област і.
Позивач вважає постанову № 32-ю від 04.03.2011р. Інспекції державн ого архітектурно-будівельно го контролю у Дніпропетровсь кій області протиправною та такою, що підлягає скасуванн ю, оскільки вимоги передбаче ні абз.10 ст.1 Закону України «Пр о відповідальність підприєм ств, їх об'єднань, установ та о рганізацій за правопорушенн я у сфері містобудування» не були жодним чином порушені п озивачем, що підтверджується доказами, наданими до позовн ої заяви.
Представник позивача в суд овому засіданні підтримав по зовні вимоги в повному обсяз і та просив суд задовольнити позов за викладених у ньому п ідстав, також зазначив насту пне.
Петропавлівським районним відділом освіти Петропавлів ської районної державної адм іністрації 24.02.2011р. був отримани й лист №70-13/26 від 22.02.2011р. від Західн о-Донбаського регіонального відділу інспекції ДАБК у Дні пропетровській області з вим огою подати наступні докумен ти: інформацію про вартість в иконаних будівельно - монтаж них робіт по об'єктах: «Будівн ицтво автономної системи теп лопостачання №1, №2, №3 Петропав ловської середньої школи №2» , «Будівництво автономної си стеми теплопостачання спаль ного корпуса Петропавлівськ ої середньої школи №2, по вулиц і Леніна,23 в смт.Петропавлівка »; наказ на призначення ОСО БА_1 на посаду начальника ра йонного відділу освіти; свід оцтво про державну реєстраці ю Петропавлівського районно го відділу освіти; довідка з Є диного державного реєстру юр идичних осіб; статут Петропа влівського районного відділ у освіти; паспорт та ідентифі каційний код фізичної особи ОСОБА_1; договір підряду на виконання робіт з ТОВ «Галс-Б ора», для складання протокол ів відносно відділу освіти П етропавлівської районної де ржавної адміністрації за ско єні правопорушення відповід но до Закону України «Про від повідність підприємств, її о б'єднань, установ та організа ційний за правопорушення у с фері містобудування».
24.02.2011р. начальник відділу осв іти Петропавлівської районн ої державної адміністрації ОСОБА_1, з' явився до Захід но-Донбаського регіональног о відділу інспекції ДАБК у Дн іпропетровській області, за наступною адресою: м.Павлогр ад, вул. Репіна,95, де головний ін спектор Західно-Донбаського регіонального відділу інспе кції ДАБК у Дніпропетровські й області Данилів О.Ф. скл ав припис та протокол від 24.02.2011р . за правопорушення в сфері мі стобудування, а саме: за експл уатацію об'єктів теплопостач ання Петропавлівської ЗОПІ № 2 без сертифікатів відповідн ості. Після чого ОСОБА_1 бу в ознайомлений з припис та пр отокол від 24.02.2011р., також зазнач ив, що не погоджується з обста винами та підставами зазначе ними в протоколі та приписі.
Також позивач зазначив, що п ід час складання зазначених вище припису і протоколу, ні г оловний інспектор Західно-До нбаського регіонального від ділу інспекції ДАБК у Дніпро петровській області Данил ів О.Ф., ні будь хто з інший пр ацівників не виїжджав безпос ередньо до смт.Петропавліки і не перевіряв фактичний ста н справ, а саме: факт дійсного здійснення експлуатації збу дованих об'єктів - автономні с истем теплопостачання Петро павлівської ЗОШ №2 (топочна №1, 2, 3).
В актах підсумкової переві рки збудованого об'єкта прое ктній документації, вимогам державних стандартів, будіве льних норм і правил готовнос ті його до експлуатації від 18. 01.2011р. №17/13 та від 08.02.2011р. №47/13, які було складені головним інспектор ом Західно-Донбаського регіо нального відділу інспекції Д АБК у Дніпропетровській обла сті Даниловим О.Ф. не було зафіксовано факту експлуата ції збудованих об'єктів - авто номної системи теплопостача ння Петропавлівської ЗОШ №2 (т опочна №1, 2, 3), тому позивач стве рджує, що припис та протокол в ід 24.02.2011р. про правопорушення в сфері місцебудування склада лися лише на підставі припущ ень ЗДРВ інспекції ДАБК у Дні пропетровській області, а не фактів.
Представник відповідача в судові засідання призначені на 18.05.2011р. о 14год. 00хв., 06.06.2011р. о 14год. 30х в., 22.06.2011р. о 14год. 00хв., 29.06.2011р. о 15год. 00х в. та на 08.08.2011р. о 14год. 00хв. не з' яв ився, про дату, час та місце су дового розгляду справи повід омлявся належним чином, що пі дтверджується матеріалами с прави.
23.05.2011р. від відповідача надій шли заперечення проти даного адміністративного позову, в яких відповідач зазначив на ступне.
В результаті перевірки гол овним державним Інспектором Західно-Донбаського регіона льного відділу інспекції дер жавного архітектурно - будів ельного контролю у Дніпропет ровській області об'єкта буд івництва автономної системи теплопостачання спального к орпусу по вул.Леніна,23 в смт.Пе тропавлівка Дніпропетровсь кої обл. були встановлені пор ушення вимог ст.30 Закону Украї ни «Про планування і забудов у території», а саме: експлуат ація автономної системи тепл опостачання спального корпу су по вул. Леніна,23 в смт.Петроп авлівка, Дніпропетровської о бл., без одержання сертифікат а відповідності, що підпадає під дію абз.10 ст.1 Закону Україн и «Про відповідальність підп риємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопору шення в сфері містобудування », про що було складено припис від 24 лютого 2011 року та протоко л про правопорушення у сфері містобудування від 24 лютого 2 011 року. Із протоколом про прав опорушення у сфері містобуду вання від 24 лютого 2011 року був о знайомлений ОСОБА_1 - нача льник Петропавлівського рай онного відділу освіти, про що свідчить його підпис.
На підставі протоколу про п равопорушення у сфері містоб удування від 24.02.2011р. та наданих необхідних документів в прис утності начальника Петропав лівського районного відділу освіти, уповноваженою особо ю інспекції було винесено по станову №32-Ю про накладення шт рафу у сфері містобудування від 04 березня 2011 року та наклад ено штраф у сумі 21674 грн. Отже, по станова № 32-Ю про накладення ш трафу у сфері містобудування від 04 березня 2011 року була вине сена відповідно до Закону Ук раїни «Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, уст анов та організацій за право порушення у сфері містобудув ання» та Положення про накла дення штрафів за правопоруше ння у сфері містобудування, з атвердженим постановою Кабі нету Міністрів України від 06 к вітня 1995 р. № 244.
У зв'язку з вищенаведеним, н а думку відповідача, Інспекц ія державного архітектурно - будівельного контролю у Дні пропетровській області діял а в межах правового поля, а отж е і позовні вимоги не підляга ють задоволенню.
Судом були досліджені наст упні письмові докази, наявні в матеріалах справи: акт гото вності об'єкта до експлуатац ії від 27.12.2010р.; лист №1620 від 17.12.2010р.; ак та №17/13 від 18.01.2011р.; відмова у видач і сертифіката відповідності №31-102/205 від 27.01.2011р.; лист №134 від 31.01.2011р.; акт №47/13 від 08.02.2011р.; відмова у вид ачі сертифіката відповіднос ті №31-102/488 від 10.02.2011р.; лист №70-19/26 від 22. 02.2011р.; припис від 24.02.2011р.; договір № 10/11 від 10.01.2011р; лист від 24.02.2011р.; лист № 110-45/880 від 11.03.2011р.; постанова №32-ю від 04.03.2011р.; свідоцтво про державну реєстрацію Петропавлівсько го районного відділу освіти; довідка головного управлінн я статистики у Дніпропетровс ькій області про реєстрацію Петропавлівського районног о відділу освіти; довідка 4-ОПП ; розпорядження №160-к; довідка в ід 28.12.2010р. №110-45/4169; локальний коштор ис №2-1-1; вільний кошторисний ро зрахунок від 15.03.2010р.; наказ №3-А ві д 10.01.2011р.; наказ №51-А від 24.02.2011р.; лист ТОВ «Галс-Бора» від 10.01.2011р. №1001/11; с ертифікат відповідності від 29.03.2011р.; наказ №82-А від 30.03.2011р.
Дослідивши матеріали спра ви та заслухавши пояснення п редставника позивача, всебіч но і повно з' ясувавши всі фа ктичні обставини, на яких ґру нтується адміністративний п озов, об' єктивно оцінивши д окази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив н аступне.
Згідно свідоцтва про держа вну реєстрацію юридичної осо би серія АОО №430395 Петропавлівс ький районний відділ освіти Петропавлівської районної д ержавної адміністрації заре єстрований Петропавлівсько ю районною державною адмініс трацією Дніпропетровської о бласті 14.10.1997р. з присвоєнням код у ЄДРПОУ 02142508 та взятий на облік платника податків в Петропа влівській міжрайонній держа вній податковій інспекції ві д 14.10.1997р., згідно довідки від 25.01.2011р . №13.
Відповідно до довідки з ЄДР ПОУ АБ №016928 Петропавлівський р айонний відділ освіти Петроп авлівської районної державн ої адміністрації Дніпропетр овської області має правовий статус суб' єкта юридичної особи, керівником якої є ОС ОБА_1., про що свідчить розпор ядження Голови Петриківсько ї РДА від 17.08.2010р. №160-к та який здій снює свою діяльність на підс таві Положення про Петропавл івській районний відділ осві ти Петропавлівської районно ї державної адміністрації.
У вересні 2010року на виконанн я доручення Голови Петропавл івської районної адміністра ції №51/1 від 15.09.2010р. щодо використ ання коштів Стабілізаційног о фонду на реалізацію проект ів соціально - економічного р озвитку регіону відділом осв іти Петропавлівської районн ої Державної адміністрації б уло розпочато будівництво «а втономної системи теплопост ачання спального корпусу Пет ропавлівської середньої шко ли №2» (вул.Леніна,23, смт.Петропа влівка).
Підрядником на зазначеном у вище об'єкті будівництва бу ло підприємство ТОВ «Галс - Бо ра» (код ЄДРПОУ 25007181), роботи вик онувались в період з вересня 2010 року по грудень 2010 року.
Після закінчення будівниц тва та на виконання вимог ст.30 -1 Закону України «Про пла нува ння і забудову територій» №1699 від 20.04.2000р., п.3 Порядок прийняття в експлуатацію закінчених б удівництвом об'єктів №923 від 08.1 0.2008р., який був чинний на момент виникнення спірних правовід носин сторін, позивач зверну вся до Інспекції державного архітектурно - будівельног о контролю у Дніпропетровськ ій області із заявою про одер жання сертифікату відповідн ості.
Відповідно до абз.2 п.2 Порядк у прийняття в експлуатацію з акінчених будівництвом об'єк тів №923 від 08.10.2008р., сертифікат ві дповідності - це документ, щ о засвідчує відповідність за кінченого будівництвом об'єк та проектній документації, д ержавним будівельним нормам , стандартам і правилам.
17.12.2010р. позивач - Петропавлівс ький районний відділ освіти Петропавлівської районної д ержавної адміністрації Дніп ропетровської області (далі як - Петропавлівський РВО П етропавлівської РДА Дніпроп етровської області) звернувс я до начальника Інспекції де ржавного архітектурно - буді вельного контролю у Дніпропе тровській області Молчано ва О.О. з заявою про надання с ертифікату відповідності на об' єкти по будівництву авт оматичних систем теплопоста чання Петропавлівської ЗОШ № 2 та спального корпусу, який зн аходиться за адресою: Дніпро петровська область, Петропав лівський район, смт.Петропав лівка, вул.Леніна,23, що підтвер джується актом готовності об ' єкта до експлуатації від 27.1 2.2010р. №2 та з проектною документ ацією.
Згідно листа Інспекції дер жавного архітектурно - будів ельного контролю у Дніпропет ровській області від 28.12.2010р. №110-4 5/4169, позивачу повідомлялось, що :
- з метою забезпечення комфо ртних, визначених санітарним и нормами температурних умов навчального процесу Петропа влівської середньої школи №2 в смт.Петропавлівка, з урахув анням п.22 ч.ІV постанови КМУ №1104 - надати, як виключення, дозвіл на пуск газу по тимчасовій сх емі, на автоматичні системи т еплопостачання №1, №2, №3 Петроп авлівської середньої школи № 2 та автоматичну систему тепл опостачання спального корпу су Петропавлівської середнь ої школи № 2 в смт.Петропавлівк а за умови виконання замовни ком - відділом освіти Петропа влівського РДА вимог ст.30-1 Зак ону України «Про планування і забудову територій», під ос обисту відповідальність кер івника Петропавлівської РДА ;
- у разі невиконання вимог с т.30-1 Закону України «Про плану вання і забудову територій» у термін до 31.01.2011р., Інспекція де ржавного архітектурно-будів ельного контролю у Дніпропет ровській області залишає за собою право клопотати про ві дключення постачання ресурс у на вказані об'єкти.
Представником Інспекції у регіоні розташування об'єкт ів будівництва головним держ авний інспектором Західно-До нбаського регіонального від ділу інспекції ДАКБ у Дніпро петровській області Данил івим О.Ф. з 17.01.2011р. по 18.01.2011р. була п роведена підсумкова перевір ка відповідності збудованог о об'єкта проектній документ ації, вимогам державних стан дартів, будівельних норм і пр авил та готовності його до ек сплуатації на підставі наказ у №14 ПП від 14.01.2011р. інспекції ДАБУ у Дніпропетровській області .
За результатами перевірки був складений акт №17/13 від 18.01.2011р ., згідно висновків якого:
- не була оформлена в повном у обсязі виконавча документа ція, не оформлена в належному стані і не відповідає вимога м нормативних документів, а с аме: до кінця не заповнений жу рнал авторського нагляду, не надано журнал виконання роб іт, технічного нагляду, журна л загальних будівельних робі т, акти на приховані будівель но - монтажні роботи;
- встановлена невідповідні сть акту готовності об'єкту д о поданого повідомлення про початок виконання будівельн их робіт.
На підставі висновків акту №17/13 від 18.01.2011р. Петропавлівсько ю РВО Петропавлівської РДА Д ніпропетровської області бу ла отримана відмова у видачі сертифікату відповідності в ід 24.01.2011р. №019 та рекомендація щод о усунення всіх недоліків, за значені в акті №17/13 від 18.01.2011р.
На виконання рекомендацій відповідача, зазначених в ли сті від 24.01.2011р. №019, Петропавлівсь кою РВО Петропавлівської РДА Дніпропетровської області б ув направлений лист №134 від 31.01.20 11р., в якому позивач повідомля в начальнику Інспекції держа вного архітектурно - будівел ьного контролю у Дніпропетро вській області, що недоліки з азначені в акті підсумкової перевірки від 18.01.2011р. усунуті та просив повторно розглянути питання щодо видачі сертифік ата відповідності.
Згідно наказу №30 ПП від 03.02.2011 і нспекції ДАБК у Дніпропетров ській області головним держа вним інспектором Західно-Дон баського регіонального відд ілу інспекції ДАБК у Дніпроп етровській області Данилі вим О.Ф. була проведена пере вірка об'єкта будівництва в п еріод з 04.02.2011р. по 08.02.2011р. За резуль татами перевірки був складен ий акт підсумкової перевірки відповідності збудованого о б'єкта проектній документаці ї, вимогам державних стандар тів, будівельних норм і прави л готовності його до експлуа тації №47/13 від 08.02.2011р. В п.9 акту №47/13 в ід 08.02.2011р. були зафіксовані наст упні порушення:
- замовником будівництва не надана виконавча документац ія з газопостачання топочної ;
- акт готовності об'єкта до е ксплуатації не погоджено тер иторіальним органом Державн ого нагляду ЦЗ та ТБ у Дніпроп етровській області, охороною навколишнього середовища, п .6 (основні показники об'єкта) н е відповідає проектним за ві дсутністю архітектурно - тех нічного паспорту.
На підставі висновків акту №47/13 від 08.02.2011р. Петропавлівсько ю РВО Петропавлівської РДА Д ніпропетровської області бу ла отримана відмова у видачі сертифікату відповідності в ід 10.02.2011р. №041 та рекомендація щод о усунення всіх недоліків, за значених в акті №47/13 від 08.02.2011р.
24.02.2011р. керівнику відділу осв іти Петропавлівської районн ої державної адміністрації у м.Павлоград було надано при пис щодо встановлених під ча с перевірки порушень ст.30-1 Зак ону України «Про планування і забудову територій», Поста нови КМУ №923 від 08.10.2008р. «Про Поря док прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об' єктів», абз.10 ст.1 Закону Україн и «Про відповідальність підп риємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопору шення у сфері містобудування », а саме: експлуатація автоно мної системи теплопостачанн я №1, №2, №3 Петропавлівської сер едньої школи №2 без одержання сертифікату відповідності.
Зі змісту зазначеного вище припису вбачається, що голов ний державний інспектор ЗДРВ інспекції ДАБК у Дніпропетр овській області Данилів О.Ф . на підставі перевірки вст ановив, що проводиться експл уатація автономної системи т еплопостачання №1, №2, №3 без оде ржання сертифікату відповід ності закінченого будівницт вом об'єкта проектній докуме нтації державним будівельни м нормам, стандартам і правил ам та запропоновано термінов о прибути до ЗДРВ інспекції Д АБ у Дніпропетровській облас ті для складення протоколу з відповідними документами дл я складення протоколу за пра вопорушення у сфері містобуд ування.
Суд зазначає, що у висновках актів перевірок №17/13 від 18.01.2011р. т а №47/13 від 08.02.2011р. не має жодного по силання на експлуатацію авто номної системи теплопостача ння №1, №2, №3. Також в матеріалах справи міститься договір, ук ладений між позивачем та ТОВ «Галс - Бора» про виконання на лагоджувальних робіт та обсл уговування автономної систе ми теплопостачання №1, №2, №3 та с пального корпусу, що розташо ваний за адресою: вул.Леніна,23 , смт.Петропавлівка, у відпові дності до затвердженої норма тивної документації та умов договору, що свідчить про від сутність можливості викорис тання автономної системи теп лопостачання №1, №2, №3, оскільки тільки 24.02.2011р. був підписаний а кт прийому - передачі робіт (послуг) за зазначеним догово ром.
24.02.2011р. відповідачем був скла дений протокол про правопору шення в сфері містобудування який, в якому було зазначено, що у результаті перевірки вс тановлено експлуатацію авто номної системи теплопостача ння №1, №2, №3 без одержання серти фікату відповідності закінч еного будівництвом об'єкта п роектній документації держа вним будівельним нормам, ста ндартам і правилам. З зазначе ними в протоколі порушеннями керівник Петропавлівського районного відділу освіти Пе тропавлівської районної дер жавної адміністрації ОСОБ А_1 не погодився, про що зроби в відмітку в графі «Поясненн я і зауваження до протоколу к ерівника підприємства».
Протокол від 24.02.2011р. був склад ений головним державний інсп ектором Західно - Донбаськог о регіонального відділу інсп екції ДАКБ у Дніпропетровськ ій області Данилівим О.Ф. у м.Павлоград, тобто без виїзд у інспектора на об' єкт (смт.П етропавлівка, вул.Леніна,23) що до якого було виявлено поруш ення, отже висновок інспекто ра Західно - Донбаського регі онального відділу інспекції ДАКБ у Дніпропетровській об ласті Даниліва О.Ф. був зр облений без фактичного обсте жся об' єкта теплопостачанн я, що виключає можливість вст ановлення факту його експлуа тації.
04.03.2011р. відповідачем, на підст аві висновків протоколу від 24.02.2011р. була винесена постанова про накладення штрафу за пра вопорушення у сфері містобуд ування №32-ю від та накладено ш траф в сумі 21674грн.
Правовідносини сторін у сф ері містобудування та експлу атації об' єктів без одержан ня сертифікату відповідност і регулюються нормами Консти туції України, Закону Україн и «Про планування і забудову територій» від 20.04.2000р. №1699, Закон у України «Про дозвільну сис тему у сфері господарської д іяльності» №2806-IV від 06.09.2005р. та вим огами Порядку прийняття в ек сплуатацію закінчених будів ництвом об'єктів, затверджен ого постановою Кабінету Міні стрів України від 08.10.2008р. №923, яки й був чинний на момент виникн ення спірних правовідносин.
Відповідно до ст.6 Конституц ії України органи законодавч ої, виконавчої та судової вла ди здійснюють свої повноваже ння у встановлених цією Конс титуцією межах і відповідно до законів України.
Відповідно до ст.62 Конститу ції України обвинувачення не може ґрунтуватися на доказа х, одержаних незаконним шлях ом, а також на припущеннях.
Відповідно до п.3 Порядку пр ийняття в експлуатацію закін чених будівництвом об'єктів затвердженого постановою Ка бінету Міністрів України від 08.10.2008 №923 (був чинний на момент пр авовідносин) для одержання с ертифіката відповідності за мовник або уповноважена ним особа подає письмову заяву з гідно з додатком 2 інспекції, я ка видала дозвіл на виконанн я будівельних робіт, або інсп екції за місцем розташування закінченого будівництвом об 'єкта, якщо проводилися будів ельні роботи, на виконання як их не вимагається дозвіл, або будівельні роботи проводили ся на підставі декларації ві дповідності матеріально-тех нічної бази вимогам законода вства.
Відповідно до ст.30-1 Закону Ук раїни «Про планування і забу дову територій» прийняття в експлуатацію закінчених буд івництвом об'єктів здійснюєт ься на підставі сертифіката відповідності, який видаєтьс я інспекціями державного арх ітектурно-будівельного конт ролю з урахуванням частини ч етвертої цієї статті.
Сертифікат відповідності - документ, що засвідчує відпо відність закінченого будівн ицтвом об'єкта проектній док ументації, державним будівел ьним нормам, стандартам і пра вилам.
Для одержання сертифіката відповідності замовник або уповноважена ним особа подає до інспекції державного арх ітектурно - будівельного кон тролю, яка надала дозвіл на ви конання будівельних робіт, п исьмову заяву, до якої додают ься: - проектна документація н а будівництво об'єкта, погодж ена та затверджена в установ леному законодавством поряд ку; - акт готовності об'єкта до експлуатації, підписаний ге нпроектувальною та генпідря дною організаціями, субпідря дними організаціями, що здій снювали будівництво, генпрое ктувальною організацією, зам овником, страховою компанією (якщо об'єкт застрахований).
Згідно з п.5 ст.4-1 Закону Украї ни «Про дозвільну систему у с фері господарської діяльнос ті» у разі усунення суб'єктом господарювання причин, що ст али підставою для відмови у в идачі документа дозвільного характеру, повторний розгля д документів здійснюється до звільним органом у строк, що н е перевищує п'яти робочих дні в з дня отримання відповідно ї заяви суб'єкта господарюва ння, документів, необхідних д ля видачі документа дозвільн ого характеру, і документів, я кі засвідчують усунення прич ин, що стали підставою для від мови у видачі документа дозв ільного характеру.
При повторному розгляді до кументів не допускається від мова у видачі документа дозв ільного характеру з причин, р аніше не зазначених у письмо вому повідомленні заявнику ( за винятком неусунення чи ус унення не в повному обсязі за явником причин, що стали підс тавою для попередньої відмов и).
У відповідності зі ст.71 Коде ксу адміністративного судоч инства України, кожна сторон а повинна довести ті обстави ни, на яких ґрунтуються її вим оги та заперечення, крім випа дків, встановлених ст.72 цього Кодексу.
Згідно з ч.2 ст.72 КАС України в адміністративних справах пр о протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта вл адних повноважень обов'язок щодо доказування правомірно сті свого рішення, дії чи безд іяльності покладається на ві дповідача, якщо він заперечу є проти адміністративного по зову.
Суд, згідно зі ст.86 КАС Україн и, оцінює докази, які є у справ і, за своїм внутрішнім переко нанням, що ґрунтується на їх б езпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному досл ідженні.
Згідно з ч.3 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження ріш ень, дій чи бездіяльності суб 'єктів владних повноважень а дміністративні суди перевір яють, чи прийняті (вчинені) вон и: на підставі, у межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та законами України; з використанням пов новаження з метою, з якою це по вноваження надано; обґрунтов ано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення д ля прийняття рішення (вчинен ня дії); безсторонньо (неупере джено); добросовісно; розсудл иво; з дотриманням принципу р івності перед законом, запоб ігаючи несправедливій дискр имінації; пропорційно, зокре ма з дотриманням необхідного балансу між будь-якими неспр иятливими наслідками для пра в, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких сп рямоване це рішення (дія); з ур ахуванням права особи на уча сть у процесі прийняття ріше ння; своєчасно, тобто протяго м розумного строку.
Як вбачається з викладеног о вище, відповідачем - суб'єкто м владних повноважень не бул а доведена правомірність під став винесення постанови від 04.03.2011р. №32-ю про накладання штраф у за правопорушення законода вства у сфері містобудування .
Із заперечень, наданих відп овідачем вбачається, що на пі дтвердження правомірності с воїх дій відповідач посилаєт ься лише на протокол про прав опорушення в сфері містобуду вання від 24.02.2011р., складений у м.П авлоград, а не за місцем знахо дження об'єкту теплопостачан ня за адресою: смт.Петропавлі вка, вул.Леніна, 23, також відпов ідач не надав суду жодних док азів здійснення експлуатаці ї саме позивачем автономної системи теплопостачання №1, № 2, №3, а не проведення останнім п усконалагоджувальних робіт зазначеного вище об' єкту.
Позивач підтвердив факт ви користання газу але зазначив , що використання газу здійсн ювалось при пусконалагоджув альних роботах для перевірки справності виконаних робіт, а також для виявлення пропус ку газу, що підтверджується н аказом №3-А від 10.01.2011р., листом ТОВ «Галс - Бора».
Також, щодо застосування шт рафу до позивача в розмірі 21674г рн., згідно постанови від 04.03.2011р . №32-ю суд зазначає наступне. Ві дповідно до п.10 Положення про накладення штрафів у сфері м істобудування, затвердженог о Постановою КМУ №244 від 06.04.1995р., п ідприємство повинно сплатит и штраф за рахунок прибутку, щ о залишається в розпорядженн і підприємства, незалежно ві д наслідків фінансово-господ арської діяльності.
Петропавлівський районний відділ освіти здійснює свою діяльність на підставі Поло ження про Петропавлівський р айонний відділ освіти, зареє строваного 14.10.1997р. рішенням №303-р Петропавлівської райдержад міністрації.
Відповідно п.11 зазначеного вище положення, відділ освіт и утримується за рахунок кош тів Державного бюджету Украї ни. Згідно листа № 03-12/1599 від 12.10.2010р. управління Державного казна чейства України у Петропавлі вському районі, відділ освіт и є бюджетною організацією і фінансується з Державного б юджету України. Згідно довід ки форми 4-ОПП від 27.01.2005р. №3 Павло градської міжрайонної ДПІ Пе тропавлівський районний від діл освіти взятий на облік як неприбуткова організація, а отже і не підлягає сплаті поз ивачем сума в розмірі 21674грн.
Таким чином, на підставі заз наченого вище суд дійшов вис новку, що адміністративний п озов Петропавлівського райо нного відділу освіти Петропа влівської районної державно ї адміністрації до Інспекції державного архітектурно - будівельного контролю у Дніп ропетровській області про ск асування постанови №32-ю від 04.03 .2011р. підлягає задоволенню в по вному обсязі.
Керуючись ст.ст.158-163 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний поз ов Петропавлівського районн ого відділу освіти Петропавл івської районної державної а дміністрації Дніпропетровс ької області до Інспекції де ржавного архітектурно - буд івельного контролю у Дніпроп етровській області про скасу вання постанови №32-ю від 04.03.2011р. - задовольнити повністю.
Визнати протиправною та ск асувати постанову Інспекції державного архітектурно - будівельного контролю у Дніп ропетровській області №32-Ю ві д 04.03.2011р., яка була винесена за по рушення вимог ст.1, абз.10 Закону України «Про відповідальніс ть підприємств, їх об' єднан ь, установ та організацій за п орушення у сфері містобудува ння» Петропавлівським район ним відділом освіти Петропав лівської районної державної адміністрації Дніпропетров ської області.
Постанова суду набирає зак онної сили відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного с удочинства України та може б ути оскаржена в порядку та у с троки, встановлені ст.186 Кодек су адміністративного судочи нства України.
Повний текст постанови скл адений 10.08.2011р.
Суддя
Є.О. Жукова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.08.2011 |
Оприлюднено | 20.09.2011 |
Номер документу | 18127887 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні