Постанова
від 27.07.2011 по справі 2а-0870/4780/11
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

              

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

 27 липня 2011 року   о 11 год. 39 хв.                                    Справа №  2а-0870/4780/11

 Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Тєтєрєв В.В., розглянувши у місті Запоріжжі у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за заявою Державної податкової інспекції у Комунарському районі м. Запоріжжя

до Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжпромпостач»  

про стягнення 1500 грн. 00 коп. податкового боргу,

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Комунарському районі м. Запоріжжя (надалі – позивач або ДПІ у Комунарському районі м. Запоріжжя) звернулася з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжпромпостач» (надалі – відповідач або ТОВ «Запоріжпромпостач») про стягнення 1500 грн. 00 коп. податкового боргу.

У позові позивачем зазначено, що ТОВ «Запоріжпромпостач» має заборгованість перед бюджетом по податку на додану вартість у сумі 1500 грн. 00 коп., яка виникла внаслідок не сплати у встановлений законодавством строк штрафної (фінансової) санкції за податковим повідомленням-рішенням №0002801501/0 від 22.12.2010.

Від представника позивача надійшла заява про розгляд справи у порядку письмового провадження. Позовні вимоги позивач підтримує у повному обсязі, просить їх задовольнити.

Відповідач у судове засідання не прибув, про причини неприбуття не повідомив. Про дату, час та місце призначення судового засідання повідомлявся належним чином.

У зв’язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу, відповідно до ч.4 ст.41 КАС України, не здійснюється.

З’ясувавши обставини справи та перевіривши їх доказами, суд приходить до висновку про можливість задоволення позовних вимог з наступних підстав.

Відповідно до довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Серії А01 №025709 відповідач зареєстрований: 69050, м. Запоріжжя, вул.Космічна, буд.121. ТОВ «Запоріжпромпостач» має ідентифікаційний код 36247089.

Згідно акту №4526/151/36247089 від 22.12.2010, складеного співробітниками ДПІ у Комунарському районі м. Запоріжжя за результатами невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності, відповідачем, як платником податку на додану вартість, в порушення пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» не подана своєчасно податкова звітність.

Зокрема, відповідачем вчасно не подано до податкового органу декларації з податку на додану вартість за лютий, квітень, травень, червень-листопад 2010 року.

За вказане порушення податкового законодавства України ДПІ у Комунарському районі м. Запоріжжя 22.12.2010 прийнято податкове повідомлення-рішення №0002801501/0, яким відповідачу визначено податкове зобов’язання з податку на додану вартість у розмірі 1530 грн. 00 коп. (з яких 00 грн. 00 коп. – основного платежу, 1530 грн. 00 коп. – штрафні (фінансові) санкції).

Відповідачем не надано до суду відомостей про оскарження податкового повідомлення-рішення №0002801501/0 від 22.12.2010.

Відповідно до приписів п.1.3 ст.1 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» податкове зобов’язання по сплаті штрафних санкцій є узгодженим і підлягає сплаті.

Згідно облікової картки платника податку (зворотній бік, скорочена форма) станом на 26.07.2011 за відповідачем, з урахуванням наявної переплати у сумі 30 грн. 00 коп., обліковується податковий борг по податку на додану вартість у сумі 1500 грн. 00 коп.

З урахуванням наданих позивачем доказів, обставин виникнення податкового боргу, залишок несплаченої заборгованості складає 1500 грн. 00 коп.

Судом досліджено корінець податкової вимоги від 03.03.2011 за №50, якою запропоновано відповідачу погасити вже узгоджений податковий борг у сумі 1500 грн. 00 коп.

Також, судом досліджене звернення податкового керуючого до ТОВ «Запоріжпромпостач» про визначення складу активів для податкової застави (вих.1767/10/24 від 04.03.2011) для погашення податкового боргу.

Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» від 23.12.2010, №2857-VI установлено, що податки і збори (обов'язкові платежі), які справлялися до 1 січня 2011 року та не встановлені Податковим кодексом України як загальнодержавні і місцеві податки та збори, включаючи розстрочені і відстрочені суми грошових зобов'язань, суми податкового боргу з урахуванням штрафних санкцій та пені, що обліковувалися станом на 31 грудня 2010 року, і суми, донараховані за актами перевірок, за цими податками і зборами (обов'язковими платежами), сплачуються платниками податку за правилами, встановленими відповідними законодавчими актами України, або стягуються у порядку, встановленому Податковим кодексом України, та зараховуються до: загального фонду державного бюджету - в частині податків і зборів (обов'язкових платежів), які зараховувалися до державного бюджету; загального чи спеціального фонду місцевих бюджетів - у частині податків і зборів (обов'язкових платежів), які зараховувалися відповідно до загального чи спеціального фонду місцевих бюджетів.

Відповідно до пп.6.2.4 п.6.2. ст.6 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (який діяв на час винесення податкового повідомлення-рішення) податкова вимога вважається надісланою (врученою) юридичній особі, якщо її передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податкові повідомлення.

У разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв’язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення (пп.6.2.4. п.6.2. ст.6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»).

Аналогічні норми містить і п.14.1.153 ст.14 Податкового кодексу України, згідно якого податкова вимога – це письмова вимога органу державної податкової служби до платника податків щодо погашення суми податкового боргу.

Згідно з приписами п.58.3 ст.58 Податкового кодексу України податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення. Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг. У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

Відповідно до п.1.3 ст.1 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» податковий борг – це податкове зобов’язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк.

Згідно з п.14.1.175 ст.14 Податкового кодексу України податковий борг – це сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно до пп.5.4.1 п.5.4 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки визначені цим законом визнається сумою податкового боргу платника податків.

Згідно з п.59.1 ст.59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані спеціалізовані державні податкові інспекції, відповідно до п.11 ст.10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», виконують такі функції – подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках – коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Враховуючи вище викладене, судом з’ясовано, що ТОВ «Запоріжпромпостач» на час судового засідання має заборгованість у сумі 1500 грн. 00 коп., яка у добровільному порядку – не сплачена. У зв’язку з цим суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню, вказана сума заборгованості повинна бути стягнута з відповідача.

Відповідно до приписів ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб’єкт владних повноважень, а відповідачем – фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.11, 17, 71, 94, 158-163 КАС України, суд, –

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити у повному обсязі.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжпромпостач» (69050, м.Запоріжжя, вул.Космічна, буд.121, ідентифікаційний код 36247089) 1500 (одна тисяча п’ятсот) грн. 00 коп. податкового боргу з податку на додану вартість на користь Державного бюджету Комунарського району м. Запоріжжя, перерахувавши на р/р 34128999700005, код платежу 99999999, призначення платежу – «податкова застава», код ЄДРПОУ 34677119, банк: ГУДКУ у Запорізькій області, МФО 813015.

Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб’єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п’ятиденного строку з моменту отримання суб’єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова виготовлена у повному обсязі 27.07.2011.

Суддя                    (підпис)                        О.О. Прасов

Постанова не набрала законної сили.

Суддя                                                          О.О. Прасов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.07.2011
Оприлюднено20.09.2011
Номер документу18129896
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0870/4780/11

Постанова від 27.07.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 27.07.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 04.07.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 21.06.2011

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні