Категорія №8.1.5
ПОСТАНОВА
Іменем України
18 липня 2011 року Справа № 2а-4966/11/1270
Суддя Луганського ок ружного адміністративного с уду Ірметова О.В., розглянувши у м. Луганську у порядку скоро ченого провадження адмініст ративну справу за адміністра тивним позовом Державної под аткової інспекції в Жовтнево му районі у місті Луганську д о Приватного підприємства «Л ІГА-ТОР» про стягнення забор гованості перед бюджетом за штрафними санкціями з податк у на додану вартість в сумі 1700,0 0 грн. та податку на прибуток в сумі 510,00 грн., а всього у розмірі 2210,00 грн. з розрахункових рахун ків у банках, обслуговуючих п латника податків,
В С Т А Н О В И В:
14 червня 2011 року позивач - Де ржавна податкова інспекція в Жовтневому районі у місті Лу ганську звернувся до Лугансь кого окружного адміністрати вного суду з адміністративни м позовом до Приватного підп риємства «ЛІГА-ТОР» про стяг нення заборгованості перед б юджетом за штрафними санкція ми з податку на додану вартіс ть в сумі 1700,00 грн. та податку на прибуток в сумі 510,00 грн., а всьог о у розмірі 2210,00 грн. з розрахунк ових рахунків у банках, обслу говуючих платника податків.
В обґрунтування своїх позо вних вимог позивач зазначив наступне.
Приватне підприємство «ЛІ ГА-ТОР» (код ЄДРПОУ 36735879) зареєст ровано в якості суб' єкта пі дприємницької діяльності ви конавчим комітетом Луганськ ої міської ради 06.10.2009 за реєстра ційним номером №10046718000 за адресо ю: м.Луганськ, вул.Корольова, б уд.33 офіс 125, взято на податкови й облік Державної податкової інспекції в Жовтневому райо ні у м.Луганську в якості плат ника податків з 07.10.2009 за №07018. Підп риємство є юридичною особою приватного права, має відокр емлене майно, самостійний ба ланс, рахунки в установах бан ків, круглу печатку зі своїм н айменуванням та ідентифікац ійним кодом, керівником підп риємства є ОСОБА_1. Заборг ованість відповідача перед б юджетом складає 2210,00 грн., з яких : за штрафними санкціями з под атку на додану вартість в сум і 1700,00 грн. на підставі прийнято го податковим органом податк ового повідомлення-рішення № 0040991510/0 від 23.10.2010, винесеного на під ставі акту перевірки від 17.11.2010 № 1767/160; за штрафними санкціями з п одатку на прибуток в сумі 510,00 г рн. на підставі прийнятого по датковим органом податковог о повідомлення-рішення №0041041510/0 від 23.11.2010, винесеного на підстав і акту перевірки від 17.11.2010 №1766/160. Д о цього часу податковий борг відповідачем не сплачений т а продовжує збільшуватися. 07.0 1.2011 ДПІ в Жовтневому районі у м .Луганську поштою на адресу в ідповідача скеровано податк ову вимогу форми «Ю» №1/49 від 06.01. 2011 на суму 2210,00 грн. Однак, усі вжи ті заходи, спрямовані на пога шення відповідачем податков ого боргу перед бюджетом, до б ажаних результатів не призве ли. На підставі викладеного, п озивач просив стягнути з від повідача в судовому порядку заборгованість перед бюджет ом за штрафними санкціями з п одатку на додану вартість в с умі 1700,00 грн. та податку на прибу ток в сумі 510,00 грн., а всього у ро змірі 2210,00 грн. з розрахункових рахунків у банках, обслугову ючих платника податків.
Ухвалою суду від 15 чер вня 2011 року було відкрите пров адження та призначено до роз гляду в порядку скороченого провадження.
Відповідач повідомле ний належним чином про відкр иття провадження у скорочено му провадженні (аркуші справ и 24,25). У встановлений судом стр ок відповідачем не подано ан і заперечень проти позову, ан і заяви про визнання позовни х вимог. Так, 08.07.2011 на адресу Луга нського окружного адміністр ативного суду повернулось по штове відправлення з ухвалою про відкриття провадження у справі в скороченому провад женні, направлене на адресу в ідповідача. Згідно довідки ф орми ф.20 причиною повернення з азначено «за закінченням тер міну зберігання». Відповідно до частини 11 статті 35 Кодексу а дміністративного судочинст ва України у разі повернення поштового відправлення із п овісткою, яка не вручена адре сату з незалежних від суду пр ичин, вважається, що така пові стка вручена належним чином.
Відповідно до частини 6 стат ті 71 Кодексу адміністративно го судочинства України якщо особа, яка бере участь у справ і, без поважних причин не нада сть докази на пропозицію суд у для підтвердження обставин , на які вона посилається, суд вирішує справу на основі ная вних в матеріалах справи док азів.
Дослідивши матеріали спра ви, суд вважає, що позов підляг ає задоволенню повністю з на ступних підстав.
Частиною 1 ст.2 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни встановлено, що завдан ням адміністративного судоч инства є захист прав, свобод т а інтересів фізичних осіб, пр ав та інтересів юридичних ос іб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, орг анів місцевого самоврядуван ня, їхніх посадових і службов их осіб, інших суб' єктів при здійсненні ними владних упр авлінських функцій на основі законодавства, в тому числі н а виконання делегованих повн оважень, шляхом справедливог о, неупередженого та своєчас ного розгляду адміністратив них справ.
Справи за участю Державних податкових інспекцій є адмі ністративними, оскільки відп овідають вимогам статті 3 Код ексу адміністративного судо чинства України стосовно виз начення адміністративної сп рави.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядув ання, їх посадові особи зобов ' язані діяти лише на підста ві, в межах повноважень та у сп осіб, що передбачені Констит уцією та законами України.
Згідно зі статтею 6 Консти туції України органи законод авчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повно важення у встановлених цією Конституцією межах та відпов ідно до законів України.
Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством.
Стаття 67 Конституції У країни передбачає, що кожен з обов'язаний сплачувати подат ки і збори в порядку і розміра х, встановлених законом.
01 січня 2011 року набув чинност і Податковий Кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI (що набрав законної сили з 01.01.2011), який встановлює пе релік податків та зборів, що с правляються в Україні, та пор ядок їх адміністрування, пла тників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенц ію контролюючих органів, пов новаження і обов'язки їх поса дових осіб під час здійсненн я податкового контролю, а так ож відповідальність за поруш ення податкового законодавс тва.
Відповідно до ст.6 Податков ого Кодексу України від 02.12.2010 №2 755-VI податком є обов' язковий, б езумовний платіж до відповід ного бюджету, що справляєтьс я з платників податку відпов ідно до цього Кодексу.
У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу Україн и від 02.12.2010 №2755-VI:
- грошове зобов'язання платн ика податків - сума коштів, яку платник податків повинен сп латити до відповідного бюдже ту як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) сан кцію, а також санкції за поруш ення законодавства у сфері з овнішньоекономічної діяльн ості (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);
- податкове зобов'язання - су ма коштів, яку платник податк ів, у тому числі податковий аг ент, повинен сплатити до відп овідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядк у та строки, визначені податк овим законодавством (у тому ч ислі сума коштів, визначена п латником податків у податков ому векселі та не сплачена в у становлений законом строк) (п ідпункт 14.1.156 пункту 14.1);
- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигля ді фіксованої суми та/або від сотків, що справляється з пла тника податків у зв'язку з пор ушенням ним вимог податковог о законодавства та іншого за конодавства, контроль за дот риманням яких покладено на к онтролюючі органи, а також шт рафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пунк ту 14.1);
пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на су ми грошових зобов'язань, не сп лачених у встановлені законо давством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);
- податковий борг - сума грош ового зобов'язання (з урахува нням штрафних санкцій за їх н аявності), самостійно узгодж еного платником податків або узгодженого в порядку оскар ження, але не сплаченого у вст ановлений цим Кодексом строк , а також пеня, нарахована на с уму такого грошового зобов'я зання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).
У відповідності із статтею 16 Податкового кодексу Україн и від 02.12.2010 №2755-VI платник податків зобов'язаний: стати на облік у контролюючих органах в поря дку, встановленому законодав ством України; вести в устано вленому порядку облік доході в і витрат, складати звітніст ь, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; по давати до контролюючих орган ів у порядку, встановленому п одатковим та митним законода вством, декларації, звітніст ь та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою пода тків та зборів; сплачувати по датки та збори в строки та у ро змірах, встановлених цим Код ексом та законами з питань ми тної справи; подавати на нале жним чином оформлену письмов у вимогу контролюючих органі в (у випадках, визначених зако нодавством) документи з облі ку доходів, витрат та інших по казників, пов'язаних із визна ченням об'єктів оподаткуванн я (податкових зобов'язань), пер винні документи, регістри бу хгалтерського обліку, фінанс ову звітність, інші документ и, пов'язані з обчисленням та с платою податків та зборів. У п исьмовій вимозі обов'язково зазначаються конкретний пер елік документів, які повинен надати платник податків, та п ідстави для їх надання; подав ати контролюючим органам інф ормацію, відомості про суми к оштів, не сплачених до бюджет у в зв'язку з отриманням подат кових пільг (суми отриманих п ільг) та напрями їх використа ння (щодо умовних податкових пільг - пільг, що надаються за умови використання коштів, в ивільнених у суб'єкта господ арювання внаслідок надання п ільги, у визначеному державо ю порядку); подавати контролю ючим органам інформацію в по рядку, у строки та в обсягах, в становлених податковим зако нодавством; виконувати зако нні вимоги контролюючих орга нів щодо усунення виявлених порушень законів з питань оп одаткування та митної справи і підписувати акти (довідки) п ро проведення перевірки; не п ерешкоджати законній діяльн ості посадової особи контрол юючого органу під час викона ння нею службових обов'язків та виконувати законні вимог и такої посадової особи; пові домляти контролюючим органа м за місцем обліку такого пла тника про його ліквідацію аб о реорганізацію протягом трь ох робочих днів з дня прийнят тя відповідного рішення (крі м випадків, коли обов'язок зді йснювати таке повідомлення п окладено законом на орган де ржавної реєстрації); повідом ляти контролюючі органи про зміну місцезнаходження юрид ичної особи та зміну місця пр оживання фізичної особи - під приємця; забезпечувати збере ження документів, пов'язаних з виконанням податкового об ов'язку, протягом строків, уст ановлених цим Кодексом; допу скати посадових осіб контрол юючого органу під час провед ення ними перевірок до обсте ження приміщень, територій (к рім житла громадян), що викори стовуються для одержання дох одів чи пов'язані з утримання м об'єктів оподаткування, а та кож для проведення перевірок з питань обчислення і сплати податків та зборів у випадка х, встановлених цим Кодексом .
Відповідно до статті 20 Пода ткового кодексу України орга ни державної податкової служ би мають право визначати у ви значених цим Кодексом випадк ах суми податкових та грошов их зобов'язань платників под атків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); за стосовувати до платників под атків фінансові (штрафні) сан кції, стягувати до бюджетів т а державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та /або податкового боргу у випа дках, порядку та розмірі, вста новлених цим Кодексом, стягу вати суми простроченої забор гованості суб'єкта господарю вання перед державою (Автоно мною Республікою Крим чи тер иторіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залучен им державою (Автономною Респ ублікою Крим чи територіальн ою громадою міста) або під дер жавну (місцеву) гарантію, а так ож за кредитом з бюджету в пор ядку, визначеному цим Кодекс ом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); зверт атися до суду щодо стягнення коштів платника податків, як ий має податковий борг, з раху нків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму пода ткового боргу або його части ни (пункт 20.1.18 пункту 20.1).
Відповідно до п.54.3 ст.54 Податк ового кодексу України від 02.12.20 10 №2755-VI Контролюючий орган зобо в'язаний самостійно визначит и суму грошових зобов'язань, з меншення (збільшення) суми бю джетного відшкодування та/аб о зменшення від'ємного значе ння об'єкта оподаткування по датком на прибуток або від'єм ного значення суми податку н а додану вартість платника п одатків, передбачених цим Ко дексом або іншим законодавст вом, зокрема, в разі якщо платн ик податків не подає в устано влені строки податкову (митн у) декларацію (п.п.54.3.1. п.54.3 ст. 54).
Відповідно до п. 120.1. статті 120 П одаткового кодексу України в ід 02.12.2010 №2755-VI неподання або несво єчасне подання платником под атків або іншими особами, зоб ов'язаними нараховувати та с плачувати податки, збори под аткових декларацій (розрахун ків), зокрема, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке непод ання або несвоєчасне подання . Ті самі дії, вчинені платнико м податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть з а собою накладення штрафу в р озмірі 1020 гривень за кожне так е неподання або несвоєчасне подання. Неподання платником податків - фізичною особою де кларації чи включення до неї перекручених (недостовірних ) даних про суми одержаних дох одів, понесених витрат та якщ о такі дії платника призвели до заниження суми оподатков уваного доходу, - тягнуть за со бою накладення на платника п одатків - фізичну особу штраф у у розмірі 25 відсотків від рі зниці між заниженою сумою по даткового зобов'язання і сум ою, визначеною податковим ор ганом (п.п.120.1.1. п.120.1 ст.120). Невиконан ня платником податків вимог, передбачених абзацом другим пункту 50.1 статті 50 цього Кодек су, щодо умов самостійного вн есення змін до податкової зв ітності - тягне за собою накла дення штрафу у розмірі 5 відсо тків від суми самостійно нар ахованого заниження податко вого зобов'язання (недоплати ) (п.120.2. ст.120).
Проте, оскільки правовідно сини щодо наслідків несплати платником податків - відпо відачем у даній адміністрати вній справі - Приватним під приємством «ЛІГА-ТОР» заборг ованості перед бюджетом за ш трафними санкціями з податку на додану вартість в сумі 1700,00 г рн. та податку на прибуток в су мі 510,00 грн., а всього у розмірі 2210, 00 грн., застосованими на підст аві податкових повідомлень-р ішень №0040991510/0 від 23.10.2010 та №0041041510/0 від 23.11.2010 (винесених у період дії За кону України від 21 грудня 2000 ро ку № 2181-III «Про порядок погашенн я зобов' язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами»), виникли до набрання чинност і Податковим Кодексом Україн и від 02.12.2010 №2755-VI, суд приходить до висновку, що в даному випадку при розгляді справи слід зас тосувати норми раніше діючог о законодавства.
До набрання чинності Подат ковим кодексом України від 02.1 2.2010 №2755-VI спеціальним законом з п итань оподаткування, який ус тановлював порядок погашенн я зобов' язань юридичних або фізичних осіб перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами з податків і зборів (об ов' язкових платежів), включ аючи збір на обов' язкове де ржавне пенсійне страхування та внески на загальнообов' язкове державне соціальне ст рахування, нарахування і спл ати пені та штрафних санкцій , що застосовуються до платни ків податків контролюючими о рганами, у тому числі за поруш ення у сфері зовнішньоеконом ічної діяльності, та визнача в процедуру оскарження дій о рганів стягнення був Закон У країни від 21 грудня 2000 року № 2181-II I «Про порядок погашення зобо в' язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами».
Законом України «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдж етами та державними цільовим и фондами» від 21.12.2000р. № 2181-ІІІ (яки й діяв на момент виникнення с пірних правовідносин) визнач ений порядок погашення подат кового боргу платника податк ів та порядок звернення стяг нення на активи платника под атків, який відповідно до вві дної частини є спеціальним з аконом з питань оподаткуванн я, та встановлює порядок пога шення зобов' язань юридични х або фізичних осіб перед бюд жетами та державними цільови ми фондами з податків і зборі в (обов'язкових платежів), нара хування і сплати пені та штра фних санкцій, що застосовуют ься до платників податків ко нтролюючими органами.
Відповідно до п.п. 4.1.4. п. 4.1. ст.4 З акону України «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами» від 21.12.2000р. № 2181-ІІІ (який д іяв на момент виникнення спі рних правовідносин) податков і декларації подаються за ба зовий податковий (звітний) пе ріод, що дорівнює:
а) календарному місяцю (у то му числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним дне м звітного (податкового) міся ця;
б) календарному кварталу аб о календарному півріччю (у то му числі при сплаті кварталь них або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календар них днів, наступних за останн ім календарним днем звітного (податкового) кварталу (піврі ччя);
в) календарному року, крім в ипадків, передбачених підпун ктом "г" підпункту 4.1.4 цього пун кту, - протягом 60 календарних д нів за останнім календарним днем звітного (податкового) р оку;
г) календарному року для пла тників податку на доходи фіз ичних осіб (прибуткового под атку з громадян), - до 1 квітня ро ку, наступного за звітним.
Якщо податкова декларація за квартал, півріччя, три квар тали або рік розраховується наростаючим підсумком на під ставі показників базових под аткових періодів, з яких скла даються такі квартал, півріч чя, три квартали або рік (без у рахування авансових внесків ) згідно з відповідним законо м з питань оподаткування, так а декларація подається у стр оки, визначені цим пунктом дл я такого базового податковог о періоду. Для цілей підпункт у 4.1.4 цього пункту під терміном “базовий податковий період” слід розуміти перший податк овий період звітного року, ви значений відповідним законо м з питань оподаткування, зок рема календарний квартал для цілей оподаткування прибутк у підприємств.
Відповідно до п.п.17.1.1. п.17.1 стат ті 17 Закону України «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдж етами та державними цільовим и фондами» від 21.12.2000р. № 2181-ІІІ (яки й діяв на момент виникнення с пірних правовідносин) платни к податків, що не подає податк ову декларацію у строки, визн ачені законодавством, сплачу є штраф у розмірі десяти неоп одатковуваних мінімумів дох одів громадян за кожне таке н еподання або її затримку.
Судом установлено, підтвер джується матеріалами справи , що Приватне підприємство «Л ІГА-ТОР» (код ЄДРПОУ 36735879) зареєс тровано в якості суб' єкта п ідприємницької діяльності в иконавчим комітетом Лугансь кої міської ради 06.10.2009 за реєстр аційним номером №10046718000 за адрес ою: м.Луганськ, вул.Корольова, буд.33 офіс 125, взято на податков ий облік Державної податково ї інспекції в Жовтневому рай оні у м.Луганську в якості пла тника податків з 07.10.2009 за №07018 (арк уші справи 7-8,10).
Станом на 09.03.2011 за Приватним п ідприємством «ЛІГА-ТОР» раху ється заборгованість перед б юджетом у загальному розмірі 2210,00 грн., яка складається:
- з штрафних санкцій з п одатку на додану вартість в с умі 1700,00 грн., застосованих до ві дповідача на підставі прийня того податковим органом пода ткового повідомлення-рішенн я №0040991510/0 від 23.10.2010, винесеного на п ідставі акту перевірки від 17.1 1.2010 №1767/160;
- з штрафних санкцій з п одатку на прибуток в сумі 510,00 г рн., застосованих до відповід ача на підставі прийнятого п одатковим органом податково го повідомлення-рішення №004104151 0/0 від 23.11.2010, винесеного на підста ві акту перевірки від 17.11.2010 №1766/160.
Так, 17.11.2010 Державною податков ою інспекцією в Жовтневому р айоні у м.Луганську проведен о перевірку своєчасності под ання Приватним підприємство м «ЛІГА-ТОР» податкової звіт ності з податку на додану вар тість, за результатами якої с кладено акт №1767/160 від 17.11.2010. В ході перевірки встановлено факт неподання останнім податков ої звітності з податку на дод ану вартість за листопад, гру день 2009 року, січень-серпень 2010 р оку. За результатами перевір ки державним податковим орга ном на підставі Закону Украї ни «Про порядок погашення зо бов' язань платників податк ів перед бюджетами та держав ними цільовими фондами» від 21.12.2000р. № 2181-ІІІ (який діяв на момен т виникнення спірних правові дносин) прийнято податкове п овідомлення-рішення №0040991510/0 від 23.11.2010, яким до ПП «ЛІГА-ТОР» за не подання звітності з податку на додану вартість застосова но штрафні санкції у розмірі 1700,00 грн. 21.12.2010 посадовими особами позивача складено акт про не можливість вручення вказано го податкового повідомлення -рішення та про його розміщен ня на дошці оголошень 21.12.2010 року (аркуші справи 16,17,18).
Так, 17.11.2010 Державною податков ою інспекцією в Жовтневому р айоні у м.Луганську проведен о невиїзну документальну пер евірку своєчасності подання Приватним підприємством «ЛІ ГА-ТОР» податкової звітності з податку на прибуток, за резу льтатами якої складено акт № 1766/151 від 17.11.2010. В ході перевірки вс тановлено факт неподання ост аннім податкової звітності з податку на прибуток за перши й квартал 2010 року, перше півріч чя 2010 року та три квартали 2010 рок у. За результатами перевірки державним податковим органо м на підставі Закону України «Про порядок погашення зобо в' язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами» від 21.12.20 00р. № 2181-ІІІ (який діяв на момент виникнення спірних правовід носин) прийнято податкове по відомлення-рішення №0041041510/0 від 23.11.2010, яким до ПП «ЛІГА-ТОР» за не подання звітності з податку на прибуток застосовано штра фні санкції у розмірі 510,00 грн. 21. 12.2010 посадовими особами позива ча складено акт про неможлив ість вручення вказаного пода ткового повідомлення-рішенн я та про його розміщення на до шці оголошень 21.12.2010 року (аркуші справи 12-13,14,15).
Даних про оскарження відпо відачем вищезазначених пода ткових повідомлень-рішень су дом на час розгляду справи не встановлено, а тому вони є узг одженими з дня їх розміщення на дошці оголошень, відповід но 21.12.2010, та чинними на час розгл яду справи.
Наявність податковог о боргу відповідача перед бю джетом підтверджується тако ж розрахунком суми податково го боргу станом на 09.03.2011 (аркуш с прави 11), довідкою про суми под аткового боргу станом на 09.03.2011 ( аркуш справи 22).
Пунктом 59.1. ст.59 Податкового к одексу України від 02.12.2010 №2755-VI вс тановлено, що у разі коли плат ник податків не сплачує узго дженої суми грошового зобов' язання в установлені законод авством строки, орган держав ної податкової служби надсил ає (вручає) йому податкову вим огу в порядку, визначеному дл я надсилання (вручення) подат кового повідомлення-рішення .
Пунктом 59.3 ст. 59 Податкового к одексу України від 02.12.2010 №2755-VI вс тановлено, що податкова вимо га надсилається не раніше пе ршого робочого дня після зак інчення граничного строку сп лати суми грошового зобов'яз ання. Податкова вимога повин на містити відомості про фак т виникнення грошового зобов 'язання та права податкової з астави, розмір податкового б оргу, який забезпечується по датковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непог ашення в установлений строк, попередження про опис актив ів, які відповідно до законод авства можуть бути предметом податкової застави, а також п ро можливі дату та час провед ення публічних торгів з їх пр одажу.
Так, через несплату Приватн им підприємством «ЛІГА-ТОР» в установлені законодавство м строки штрафних санкцій, ДП І в Жовтневому районі у м.Луга нську 07.01.2011 на адресу останньог о було направлено податкову вимогу форми «Ю» №1/49 від 06.01.2011 на суму 2210,00 грн. (аркуш справи 21).
Однак, усі вжиті заходи не п ризвели до добровільного пог ашення податкового боргу від повідачем.Факту оскарження в ідповідачем податкової вимо ги, або факту про її відкликан ня, судом на час розгляду спра ву не встановлено, а тому вона є чинною на час розгляду спра ви.
Відповідно до п.20.1.18 ст.20 Подат кового кодексу України від 02.1 2.2010 №2755-VI, органи державної подат кової служби мають право зве ртатися до суду щодо стягнен ня коштів платника податків, який має податковий борг, з ра хунків у банках, обслуговуюч их такого платника, на суму по даткового боргу або його час тини.
Пунктом 95.1 статті 95 Податков ого кодексу України від 02.12.2010 №2 755-VI регламентовано, що орган де ржавної податкової служби зд ійснює за платника податків і на користь держави заходи щ одо погашення податкового бо ргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власност і, а в разі їх недостатності - ш ляхом продажу майна такого п латника податків, яке перебу ває у податковій заставі.
Підпунктами 87.1 та 87.2 статті 87 П одаткового кодексу України в изначено, що джерелами самос тійної сплати грошових зобов 'язань або погашення податко вого боргу платника податків є будь-які власні кошти, у том у числі ті, що отримані від про дажу товарів (робіт, послуг), м айна, випуску цінних паперів , зокрема корпоративних прав , отримані як позика (кредит), т а з інших джерел, з урахування м особливостей, визначених ц ією статтею, а також суми надм іру сплачених платежів до ві дповідних бюджетів. Джерелам и погашення податкового борг у платника податків є будь-як е майно такого платника пода тків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а та кож іншими законодавчими акт ами.
Стягнення коштів з рахункі в платника податків у банках , обслуговуючих такого платн ика податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарни х днів з дня надіслання таком у платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до ви конання органам державної по даткової служби, у розмірі су ми податкового боргу або йог о частини (підпункти 95.2 та 95.3 ста тті 95 Податкового кодексу Укр аїни).
Оскільки відповідач за час судового розгляду справи у д обровільному порядку заборг ованість перед бюджетом за ш трафними санкціями з податку на додану вартість в сумі 1700,00 г рн. та податку на прибуток в су мі 510,00 грн., а всього у розмірі 2210, 00 грн., не сплатив, позовні вимо ги податкового органу про ст ягнення коштів за податковим боргом з розрахункових раху нків у банках платника подат ків-відповідача визнаються с удом обґрунтованими, доведен ими і такими, що підлягають за доволенню.
Питання по судових витрата х не вирішується, оскільки по зивач звільнений від їх спла ти у встановленому порядку, а ст.94 Кодексу адміністративно го судочинства України не пе редбачено їх стягнення у дан их випадках.
Керуючись статтями 16, 20, 57, 87, 95, 102 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 87, 94, 158-163, 167, 183-2 Кодексу адміністрати вного судочинства України, с уд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Де ржавної податкової інспекці ї в Жовтневому районі у місті Луганську до Приватного під приємства «ЛІГА-ТОР» про стя гнення заборгованості перед бюджетом за штрафними санкц іями з податку на додану варт ість в сумі 1700,00 грн. та податку н а прибуток в сумі 510,00 грн., а всьо го у розмірі 2210,00 грн. з розрахун кових рахунків у банках, обсл уговуючих платника податків задовольнити повністю.
Стягнути з Приватног о підприємства «ЛІГА-ТОР» (ко д ЄДРПОУ 36735879, місцезнаходженн я: 91040 м.Луганськ, вул.Корольова , буд.33, офіс 125) заборгованість п еред бюджетом за штрафними с анкціями з податку на додану вартість в сумі 1700,00 грн. та пода тку на прибуток в сумі 510,00 грн., а всього у розмірі 2210,00 грн. (дві т исячі двісті десять гривень) з розрахункових рахунків у б анках, обслуговуючих платник а податків - Приватне підпр иємство «ЛІГА-ТОР»:
- р/р №26000314684001 в АТ «КБ «Вол одимирський», МФО 337933, валюта - молдавський лей,
- р/р №26000314684001 в АТ «КБ «Вол одимирський», МФО 337933, валюта - російський рубль,
- р/р №26000314684001 в АТ «КБ «Вол одимирський», МФО 337933, валюта - долар США,
- р/р №26000314684001 в АТ «КБ «Вол одимирський», МФО 337933, валюта - євро,
- р/р №26000314684001 в АТ «КБ «Вол одимирський», МФО 337933, валюта - українська гривня.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, кр ім випадків її оскарження в а пеляційному порядку, є остат очною та підлягає негайному виконанню.
Постанова за результатами скороченого провадження мож е бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку до Дон ецького апеляційного адміні стративного суду.
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку також іншими особами у зв 'язку з тим, що суд вирішив пит ання про їхні права, свободи, і нтереси чи обов'язки.
Строк для подання апе ляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участ ь у справі, обчислюється з мом енту отримання копії постано ви.
Апеляційна скарга подаєть ся протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.
У разі оскарження в а пеляційному порядку постано ви, прийнятої у скороченому п ровадженні, ухвала суду апел яційної інстанції по такій с праві є остаточною і оскарже нню не підлягає.
Повний текст постано ви складено та підписано 18 лип ня 2011 року о 17 год. 30 хв.
Суддя О.В. Ірметова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.07.2011 |
Оприлюднено | 20.09.2011 |
Номер документу | 18131025 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.В. Ірметова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні