Постанова
від 20.07.2011 по справі 2а-5516/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.1.5

ПОСТАНОВА

Іменем України

20 липня 2011 року Справа № 2а-5516/11/1270

Луганський окружний адміністративний суд у скла ді:

головуючого судді - Цицюри О .О.,

при секретарі судового зас ідання - Бойко В.В.,

за участю представників ст орін:

від позивача - старший дер жавний податковий інспектор юридичного відділу

ОСОБА_1 , довіреність №15165/10 від 12.05.2011,

від відповідача - не прибу в,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у місті Лу ганську адміністративну спр аву за адміністративним позо вом Алчевської об' єднаної д ержавної податкової інспекц ії в Луганській області до Су місного агропромислового пі дприємства «СОЯ» про стягнен ня коштів за податковим борг ом перед бюджетом з податку н а додану вартість в сумі 49053,80 гр н. та з податку на прибуток в с умі 76598,00 грн., а всього у загальн ому розмірі 125651,80 грн. з усіх рах унків у банках, що належать ві дповідачу, -

В С Т А Н О В И В:

30 червня 2011 року позивач - Алчевська об' єднана дер жавна податкова інспекція в Луганській області звернувс я до Луганського окружного а дміністративного суду з позо вом до Сумісного агропромисл ового підприємства «СОЯ» про стягнення коштів за податко вим боргом перед бюджетом з п одатку на додану вартість в с умі 49053,80 грн. та з податку на при буток в сумі 76598,00 грн., а всього у загальному розмірі 125651,80 грн. з усіх рахунків у банках, що нал ежать відповідачу.

В обґрунтування свої х позовних вимог позивач заз начив наступне.

Сумісне агропромисло ве підприємство «СОЯ» в якос ті юридичної особи зареєстро ване виконавчим комітетом Ал чевської міської ради 17.07.1997 за №1157 та станом на 23.05.2011 знаходить ся в реєстрі юридичних осіб м .Алчевська Луганської област і, але не включено до Єдиного д ержавного реєстру підприємс тв і організацій України чер ез те, що не зверталося до держ авного реєстратора з цього п риводу. Підприємство відпові дача знаходиться на податков ому обліку в Алчевській ОДПІ в Луганській області з 30.07.1997 за №1373 та станом на 01.06.2011 має грошов і зобов' язання в загальному розмірі 125651,80 грн., які складают ься з податку на додану варті сть в сумі 49053,80 грн., де - податков е зобов' язання в сумі 32568,80 грн ., штрафні санкції у розмірі 16485 ,00 грн., та з податку на прибуток в сумі 76598,00 грн., де - податкове зобов' язання в сумі 51772,00 грн., штрафні санкції у розмірі 24826,00 грн. Податкові зобов' язанн я відповідача визначені конт ролюючим органом на підставі п.п.4.3.1.,4.3.2. п.4.3. ст.4 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про по рядок погашення зобов' язан ь платників податків перед б юджетами та державними цільо вими фондами» (який був чинни м на час виникнення спірних п равовідносин у даній справі) та є безспірними на підставі постанови Донецького апеляц ійного адміністративного су ду від 01.12.2010 по справі №4/291/5014. Врахо вуючи наявність податкового боргу, податковим органом ві дповідно до діючого законода вства відповідачу направлен о податкову вимогу №3 від 06.01.2011, я ка, через неможливість вруче ння, відповідно до акту №1 від 16.02.2011, розміщена на дошці податк ових оголошень. Однак, податк овий борг відповідачем залиш ається не погашеним. На підст аві викладеного, позивач про сив стягнути з Сумісного агр опромислового підприємства «СОЯ» кошти за податковим бо ргом перед бюджетом з податк у на додану вартість в сумі 49053, 80 грн. та з податку на прибуток в сумі 76598,00 грн., а всього у загал ьному розмірі 125651,80 грн. з усіх р ахунків у банках, що належать платнику податків-відповіда чу.

Представник пози вача в судовому засіданні по зовні вимоги підтримав у пов ному обсязі, наполягав на їх з адоволенні, дав суду пояснен ня, аналогічні викладеному в позові.

Представник відпов ідача в судове засідання не з ' явився з невідомих суду пр ичин, про дату, час і місце суд ового розгляду справи повідо млявся належним чином (аркуш і справи 22,23), про причини непри буття суду не повідомляв. Пра вом подати суду заперечення проти позову та докази на під твердження своїх доводів не скористався, заяв про розгля д справи за його відсутності до суду не надходило.

Заслухавши поясненн я представника позивача, дос лідивши матеріали справи, ро зглянувши справу в межах зая влених позовних вимог і наяв них у матеріалах справи дока зів, оцінивши докази відпові дно до вимог ст.ст.69-72 КАС Украї ни, суд дійшов висновку про об ґрунтованість заявлених вим ог з огляду на таке.

Частиною 1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинс тва України встановлено, що з авданням адміністративного судочинства є захист прав, св обод та інтересів фізичних о сіб, прав та інтересів юридич них осіб у сфері публічно-пра вових відносин від порушень з боку органів державної вла ди, органів місцевого самовр ядування, їхніх посадових і с лужбових осіб, інших суб' єк тів при здійсненні ними влад них управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегова них повноважень, шляхом спра ведливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміні стративних справ.

Згідно зі статтею 6 К онституції України органи за конодавчої, виконавчої та су дової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах та в ідповідно до законів України .

Статтею 19 Конституції України встановлено, що прав овий порядок в Україні ґрунт ується на засадах, відповідн о до яких ніхто не може бути пр имушений робити те, що не пере дбачено законодавством.

Органи державної в лади та органи місцевого сам оврядування, їх посадові осо би зобов' язані діяти лише н а підставі, в межах повноваже нь та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами Ук раїни.

01 січня 2011 року набув чинності Податковий Кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI, який встан овлює перелік податків та зб орів, що справляються в Украї ні, та порядок їх адмініструв ання, платників податків та з борів, їх права та обов'язки, к омпетенцію контролюючих орг анів, повноваження і обов'язк и їх посадових осіб під час зд ійснення податкового контро лю, а також відповідальність за порушення податкового за конодавства.

Відповідно до ст.6 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI податком є обов' я зковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що спр авляється з платників подат ку відповідно до цього Кодек су.

У відповідності і з статтею 14 Податкового кодек су України від 02.12.2010 №2755-VI:

- грошове зобов'язання платн ика податків - сума коштів, яку платник податків повинен сп латити до відповідного бюдже ту як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) сан кцію, а також санкції за поруш ення законодавства у сфері з овнішньоекономічної діяльн ості (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);

- податкове зобов'язання - су ма коштів, яку платник податк ів, у тому числі податковий аг ент, повинен сплатити до відп овідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядк у та строки, визначені податк овим законодавством (у тому ч ислі сума коштів, визначена п латником податків у податков ому векселі та не сплачена в у становлений законом строк) (п ідпункт 14.1.156 пункту 14.1);

- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигля ді фіксованої суми та/або від сотків, що справляється з пла тника податків у зв'язку з пор ушенням ним вимог податковог о законодавства та іншого за конодавства, контроль за дот риманням яких покладено на к онтролюючі органи, а також шт рафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пунк ту 14.1);

пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на су ми грошових зобов'язань, не сп лачених у встановлені законо давством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);

- податковий борг - сума грош ового зобов'язання (з урахува нням штрафних санкцій за їх н аявності), самостійно узгодж еного платником податків або узгодженого в порядку оскар ження, але не сплаченого у вст ановлений цим Кодексом строк , а також пеня, нарахована на с уму такого грошового зобов'я зання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).

Відповідно до ста тті 20 Податкового кодексу Укр аїни органи державної податк ової служби мають право визн ачати у визначених цим Кодек сом випадках суми податкових та грошових зобов'язань плат ників податків (підпункт 20.1.27 п ункту 20.1); застосовувати до пла тників податків фінансові (ш трафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільо вих фондів суми грошових зоб ов'язань та/або податкового б оргу у випадках, порядку та ро змірі, встановлених цим Коде ксом, стягувати суми простро ченої заборгованості суб'єкт а господарювання перед держа вою (Автономною Республікою Крим чи територіальною грома дою міста) за кредитом (позико ю), залученим державою (Автоно мною Республікою Крим чи тер иторіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гар антію, а також за кредитом з бю джету в порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 20.1.28 пун кту 20.1); звертатися до суду щодо стягнення коштів платника п одатків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обс луговуючих такого платника, на суму податкового боргу аб о його частини (пункт 20.1.18 пункт у 20.1).

Проте, оскільки пр авовідносини щодо наслідків несплати платником податків - відповідачем у даній адмі ністративній справі - Суміс ним агропромисловим підприє мством «СОЯ» податкового бор гу, який є предметом розгляду в даній адміністративній сп раві, виникли до набрання чин ності Податковим Кодексом Ук раїни від 02.12.2010 №2755-VI, суд приходит ь до висновку, що в даному випа дку при розгляді справи можл иво посилатися на норми рані ше діючого законодавства.

Спеціальним законом , який визначає статус держав ної податкової служби в Укра їні, її функції та правові ос нови діяльності є Закон Укра їни «Про державну податкову службу в Україні» від 04.12.1990р. №509- XII.

Відповідно до ч.1 ст. 13 Закон України «Про державну податкову службу в Україні» від 04.12.1990р. №509-XII посадові особи о рганів державної податкової служби зобов' язані дотриму вати Конституції і законів У країни, інших нормативних ак тів, прав та охоронюваних зак оном інтересів громадян, під приємств, установ, організац ій, забезпечувати виконання покладених на органи державн ої податкової служби функцій та повною мірою використову вати надані їм права.

Згідно ст. 67 Конституці ї України кожен зобов' язани й сплачувати податки та збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.

Пунктами 1, 2, 3 частини 1 статті 9 Закону України від 25 ч ервня 1991 року № 1251-XII «Про систему оподаткування» (який був чин ним на дату виникнення подат кового боргу та спірних прав овідносин) передбачені обов' язки платників податків і зб орів (обов' язкових платежів ), а саме: вести бухгалтерський облік, складати звітність пр о фінансово-господарську дія льність і забезпечувати її з берігання у терміни, встанов лені законами, подавати до де ржавних податкових органів т а інших державних органів ві дповідно до законів декларац ії, бухгалтерську звітність та інші документи і відомост і, пов' язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (об ов' язкових платежів); сплач увати належні суми податків і зборів (обов' язкових плат ежів) у встановлені законами терміни.

Порядок, строки та умови над ання декларацій та фінансово ї звітності до набрання чинн ості Податковим Кодексом Укр аїни від 02.12.2010 №2755-VI встановлювал ися спеціальним податковим з аконодавством.

Зокрема, Законом Укра їни «Про оподаткування прибу тку підприємств» №334-94-ВР від 28.12 .1994 та Законом України «Про под аток на додану вартість» №168/97-В Р від 03.04.1997, (які були чинними на час виникнення податкового боргу та спірних правовіднос ин у даній справі), зокрема, пе редбачалося, що суб' єкти го сподарювання зобов' язані у встановленому цими Законами порядку сплачувати податки, визначено розміри та порядо к сплати цих податків, відпов ідальність платників податк ів та контроль за правильніс тю обчислення їх справляння.

Судом установл ено, підтверджується матеріа лами справи, що Сумісне агроп ромислове підприємство «СОЯ » в якості юридичної особи за реєстроване виконавчим комі тетом Алчевської міської ра ди 17.07.1997 за №1157 та станом на 23.05.2011 зн аходиться в реєстрі юридичн их осіб м.Алчевська Луганськ ої області, але не включено до Єдиного державного реєстру підприємств і організацій Ук раїни через те, що не звертало ся до державного реєстратора з цього приводу, що підтвердж ується листом Відділу держав ної реєстрації юридичних осі б та фізичних осіб-підприємц ів виконавчого комітету Алче вської Міської ради Луганськ ої області від 23.05.2011 №445/15 (аркуш сп рави 16) та довідкою державного реєстратора виконавчого ком ітету Алчевської Міської рад и Луганської області про від сутність записів про проведе ння реєстраційних дій віднос но СП САП «СОЯ» (аркуш справи 1 7).

Підприємство від повідача знаходиться на пода тковому обліку в Алчевській ОДПІ в Луганській області з 30. 07.1997 за №1373 (аркуш справи 18).

Станом на 01.06.2011 за Спільним підприємством САП « СОЯ» рахується податковий бо рг перед бюджетом у загально му розмірі 125651,80 грн. за грошовим и зобов' язаннями, визначени ми за непрямим методом, з пода тку на додану вартість в сумі 49053,80 грн. (де: податкове зобов' язання в сумі 32568,80 грн., штрафні санкції у розмірі 16485,00 грн.), та з податку на прибуток в сумі 76598, 00 грн. (де: податкове зобов' яз ання в сумі 51772,00 грн., штрафні са нкції у розмірі 24826,00 грн.).

Податкові зобов' я зання відповідача з податку на додану вартість та податк у на прибуток були визначені Алчевською ОДПІ в Луганські й області за непрямим методо м. Так, у матеріалах адміністр ативної справи міститься пос танова Донецького апеляційн ого адміністративного суду в ід 01.12.2010 по справі №4/291/5014 про перег ляд постанови Господарськог о суду Луганської області ві д 07.10.2010 по справі №4/291/5014 за позовом Алчевської ОДПІ в Луганські й області до Спільного агроп ромислового підприємства «С оя» про визнання сум податко вих зобов' язань, визначених непрямим методом (аркуші спр ави 11-13), з якої вбачається, що за відповідачем САП «Соя» раху ється податковий борг з пода тку на прибуток в сумі 76598,60 грн. (у т.ч. основний платіж - 51772,00 гр н., штрафні санкції - 24826,60 грн.) т а з податку на додану вартіст ь в сумі 49455,00 грн. ( у т.ч. основний платіж - 32970,00 грн., штрафні сан кції - 16485,00 грн.).

Відповідно до ч.1 ст.72 Кодексу адміністративного с удочинства України обставин и, встановлені судовим рішен ням в адміністративній справ і, що набрало законної сили, не доказується при розгляді ін ших справ, у яких беруть участ ь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обстави ни.

Наявність податковог о боргу у відповідача підтве рджується також довідкою про суми податкового боргу стан ом на 30.05.2011 (аркуш справи 5), зворо тнім боком облікової картки платника податків станом на 30.05.2011, 31.12.2010 (аркуші справи 6-10).

Пунктом 59.1. статті 59 По даткового кодексу України ві д 02.12.2010 №2755-VI встановлено, що у раз і коли платник податків не сп лачує узгодженої суми грошов ого зобов'язання в установле ні законодавством строки, ор ган державної податкової слу жби надсилає (вручає) йому под аткову вимогу в порядку, визн аченому для надсилання (вруч ення) податкового повідомлен ня-рішення. Податкова вимога може не надсилатися, якщо заг альна сума податкового боргу платника податків не переви щує одного неоподатковувано го мінімуму доходів громадян .

Пунктом 59.3. статті 59 По даткового кодексу України ві д 02.12.2010 №2755-VI встановлено, що подат кова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошовог о зобов'язання. Податкова вим ога повинна містити відомост і про факт виникнення грошов ого зобов'язання та права под аткової застави, розмір пода ткового боргу, який забезпеч ується податковою заставою, обов'язок погасити податкови й борг та можливі наслідки йо го непогашення в установлени й строк, попередження про опи с активів, які відповідно до з аконодавства можуть бути пре дметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

Податкова вим ога надсилається також платн икам податків, які самостійн о подали податкові де кларації, але не погасили сум и податкових зобов'язань у вс тановлені цим Кодексом строк и, без попереднього надсилан ня (вручення) податкового пов ідомлення-рішення (пункт 59.4. ст атті 59 Податкового кодексу Ук раїни від 02.12.2010 №2755-VI).

Зважаючи на те, що бор жник не сплатив суми податко вих зобов' язань, Алчевською ОДПІ в Луганській області на адресу відповідача направле но податкову вимогу №3 від 06.01.2011 на загальну суму 125651,80 грн., яка ч ерез неможливість вручення в ідповідно до акту №1 від 16.02.2011 бу ла розміщена на дошці податк ових оголошень (аркуші справ и 14,15).

Даних про оскарження в ідповідачем у встановленому законом порядку вказаної ви моги або про її відкликання п одатковим органом у суду на ч ас розгляду справи не має, а т ому, вона вважається чинною.

Даних про добровільн у сплату відповідачем податк ового боргу судом на час розг ляду справи не встановлено.

Відповідно до п.20.1.18 ст.20 П одаткового кодексу України в ід 02.12.2010 №2755-VI, органи державної по даткової служби мають право звертатися до суду щодо стяг нення коштів платника податк ів, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслугову ючих такого платника, на суму податкового боргу або його ч астини.

Підпунктами 87.1 та 87.2 ст атті 87 Податкового кодексу Ук раїни визначено, що джерелам и самостійної сплати грошови х зобов'язань або погашення п одаткового боргу платника по датків є будь-які власні кошт и, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, по слуг), майна, випуску цінних па перів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кред ит), та з інших джерел, з урахув анням особливостей, визначен их цією статтею, а також суми н адміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Джере лами погашення податкового б оргу платника податків є буд ь-яке майно такого платника п одатків з урахуванням обмеже нь, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.

Пунктом 95.1 статті 95 П одаткового кодексу України в ід 02.12.2010 №2755-VI регламентовано, що о рган державної податкової сл ужби здійснює за платника по датків і на користь держави з аходи щодо погашення податко вого боргу такого платника п одатків шляхом стягнення кош тів, які перебувають у його вл асності, а в разі їх недостатн ості - шляхом продажу майна та кого платника податків, яке п еребуває у податковій застав і.

Стягнення коштів з рах унків платника податків у ба нках, обслуговуючих такого п латника податків, провадитьс я не раніше ніж через 60 календ арних днів з дня надіслання т акому платнику податкової ви моги та здійснюється за ріше нням суду, яке направляється до виконання органам держав ної податкової служби, у розм ірі суми податкового боргу а бо його частини (підпункти 95.2 т а 95.3 статті 95 Податкового кодек су України).

Оскільки відповід ач за час судового розгляду с прави у добровільному порядк у податковий борг у загально му розмірі 125651,80 грн. не сплатив, позовні вимоги податкового органу про стягнення коштів за податковим боргом з усіх р озрахункових рахунків у банк ах платника податків-відпові дача, визнаються судом обґру нтованими, доведеними і таки ми, що підлягають задоволенн ю в повному обсязі.

На підставі частини 3 с татті 160 КАС України у судовом у засіданні 20 липня 2011 року про голошено вступну та резолюти вну частини постанови. Склад ення постанови у повному обс язі відкладено на 25 липня 2011 ро ку, про що згідно вимог частин и 2 статті 167 КАС України повідо млено після проголошення вст упної та резолютивної частин постанови в судовому засіда нні.

Питання по судових в итратах не вирішується, оскі льки позивач звільнений від їх сплати у встановленому по рядку, а ст.94 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни не передбачено їх стягнен ня у даних випадках.

Керуючись ст. ст. 2, 9, 17, 18, 94, 158 -163, 167 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний п озов Алчевської об' єднаної державної податкової інспек ції в Луганській області до С умісного агропромислового п ідприємства «СОЯ» про стягне ння коштів за податковим бор гом перед бюджетом з податку на додану вартість в сумі 49053,80 г рн. та з податку на прибуток в сумі 76598,00 грн., а всього у загаль ному розмірі 125651,80 грн. з усіх ра хунків у банках, що належать в ідповідачу - задовольнити по вністю.

Стягнути з Сумісног о агропромислового підприєм ства «СОЯ» (код ЄДРПОУ 24845268, місц езнаходження: 94200 Луганська об ласть, м.Алчевськ, вул.Мостова ,1) кошти за податковим боргом перед бюджетом у загальному розмірі 125 651,80 грн. (сто двадцять п' ять тисяч шістсот п' ятд есят одна гривня 80 копійок), в т ому числі, з податку на додану вартість в сумі 49 053,80 грн. (сорок дев' ять тисяч п' ятдесят т ри гривні 80 коп.) (з них: податко ві зобов' язання в сумі 32568,80 гр н., штрафні санкції в сумі 16485,00 г рн.) та з податку на прибуток в сумі 76 598,00 грн. (сімдесят шість т исяч п' ятсот дев' яносто ві сім гривень 00 коп.) (з них: подат кові зобов' язання в сумі 51772,00 грн., штрафні санкції в сумі 2482 6,00 грн.) з усіх рахунків у банка х, які належать відповідачу - С умісному агропромисловому п ідприємству «СОЯ», перерахув авши кошти на р/р 31118029700027, код плат ежу 14010100 «Податок на додану вар тість із вироблених в Україн і товарів (робіт, послуг), на р/р 31113002700027, код платежу 11020100 «Податок на прибуток підприємств і ор ганізацій, що перебувають у д ержавній власності», одержув ач Управління Держказначейс тва у м.Алчевськ, банк одержув ача Головне управління держк азначейства України в Луганс ькій області (ГУДКУ), МФО 804013, код 24046768.

Постанова може бу ти оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляц ійного адміністративного су ду.

Апеляційна скарга под ається до Донецького апеляці йного адміністративного суд у через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасн о надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної ін станції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інста нції подається протягом деся ти днів з дня її проголошення . У разі застосування судом ча стини третьої статті 160 КАС Ук раїни, а також прийняття пост анови у письмовому проваджен ні апеляційна скарга подаєть ся протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владни х повноважень у випадках та п орядку, передбачених частино ю четвертою статті 167 КАС Укра їни, було повідомлено про мож ливість отримання копії пост анови суду безпосередньо в с уді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження поста нови суду обчислюється з нас тупного дня після закінчення п'ятиденного строку з момент у отримання суб'єктом владни х повноважень повідомлення п ро можливість отримання копі ї постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінче ння строку подання апеляційн ої скарги, встановленого ста ттею 186 КАС України, якщо таку с каргу не було подано.

У разі подання ап еляційної скарги судове ріше ння, якщо його не скасовано, на бирає законної сили після по вернення апеляційної скарги , відмови у відкритті апеляці йного провадження або набран ня законної сили рішенням за наслідками апеляційного про вадження.

Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України постано ва складена у повному обсязі та підписана 25 липня 2011 року.

< Резолютивна частина >

< Текст >

Суддя О.О. Цицюра

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.07.2011
Оприлюднено20.09.2011
Номер документу18131155
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5516/11/1270

Постанова від 20.07.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.О. Цицюра

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні