Постанова
від 22.06.2011 по справі 2а-4450/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №9

ПОСТАНОВА

Іменем України

22 червня 2011 року Справа № 2а-4450/11/1270

Луганський окружний адміністративний суд у скла ді:

судді Яков лева Д.О.,

при секретарі Ж итній Ю.С.

в присутності сторін: від позивача - Мусюра Г.О .,

від відповідача - Якимч ук Н.П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луган ську справу за адміністратив ним позовом Контрольно-ревіз ійного управління в Луганськ ій області до Новоайдарської державної лікарні ветеринар ної медицини про зобов' язан ня виконати вимогу від 10.09.2011 №280-1 4/853 в частині відшкодування на несеної матеріальної шкоди в сумі 5723,29 грн.,

ВСТАНОВИВ:

31 травня 2011 року Контрольно-р евізійне управління в Луганс ькій області звернулось до Л уганського окружного адміні стративного суду з позовом, в якому просило зобов' язати Новоайдарську державну ліка рню ветеринарної медицини ви конати вимогу від 10.09.2011 №280-14/853 в ча стині відшкодування нанесен ої матеріальної шкоди в сумі 5723,29 грн.

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив наступ не.

На виконання п. 2.58 плану робо ти Головного КРУ та п. 1.1.5.3 плану роботи КРУ в Луганській обла сті на 2 квартал 2010 року проведе но ревізією окремих питань ф інансово-господарської діял ьності Новоайдарської держа вної лікарні ветеринарної ме дицини (далі відповідач) за пе ріод з 01.01.2009 по 01.07.2010, за наслідками якої складено акт ревізії ві д 27.08.2010 №280-21/008, який було підписано без заперечень, що свідчить п ро згоду відповідача з встан овленими і викладеними поруш еннями.

Ревізією фінансово-господ арської діяльності встановл ені фінансові порушення в су мі 5723,29 грн., що призвело до втрат фінансових та матеріальних, а саме дотримання законодав ства щодо своєчасності та по вноти розрахунків орендарів з лікарнею за спожиті ними ко мунальні послуги встановлен о, що відповідачем (далі - Орен додавець) укладено Договір п ро оренду державного майна в ід 02.01.2007 № 1 з Управлінням ветери нарної медицини в Новоайдарс ькому районі (далі - Орендар), п редметом якого є: Орендодаве ць передає, а Орендар приймає в строкове платне користува ння часткове приміщення - 3 каб інети лікарні, площею 45м2, так в ідповідно до п. 4.2 Орендар своє часно й у повному обсязі спла чує орендну плату, а також ком унальні послуги Орендодавцю , кошти зараховуються як відш кодування здійсненних витра т згідно розрахунку по оплат і комунальних послуг.

Також, відповідачем (далі - Б алансоутримувач) укладено До говір на відшкодування комун альних послуг Балансоутриму вачу з Управлінням ветмедици ни в Новоайдарському районі (далі за текстом - Управління) від 17.03.2010 №1, предметом якого є: Ба лансоутримувач забезпечує б удівлю електро-газопостачан ням, а Орендар бере участь у ви тратах Балансоутримувача пр опорційно займаної площі, та к відповідно до п. 2.2.3 не пізніш е 30 числа поточного місяця Оре ндар повинен вносити Балансо утримувачу плату за комуналь ні послуги.

Також в ході ревізії встано влено, що відповідно до розра хунку на оплату комунальних послуг Управлінням за рік ви користовується 1093,5 куб. м приро дного газу та 2635,5 кВт електроен ергії. Відповідно до встанов лених тарифів на комунальні послуги, який додається до до говорів, Управління повинно було сплатити у ревізуємому періоді за електропостачанн я у сумі 1976,63 грн. (у 2009 році - 1581,30 грн. та І кварталі 2010 року - 395,33 грн.) та за природний газ у сумі 3746,66 грн . (у 2009 році - 2897,78 грн. та І кварталі 2010 року -1448,88 грн.), але за даними бу хгалтерського обліку по мемо ріальному - ордеру №2 «Накоп ичувальна відомість руху гро шових коштів загального фонд у в органах Державного казна чейства України (установах б анків)» форма №381 (бюджет) по деб ету субрахунку 321 «Реєстрацій ні рахунки», Управлінням за в есь ревізуємий період сплаче но комунальні послуги у сумі 600,00 грн. (2009 рік -400,00 грн., І півріччя 2010 року - 200,00 грн.) за природний га з. За електроенергію Управлі нням за період з 01.01.2009 по 01 .07.2010 не сплачувалось.

Так, за період з 01.01.2009 по 01.04.2010 Від повідачем за Управління вет еринарної медицини в Новоайд арському районі було безпідс тавно сплачено комунальних п ослуг на загальну суму 5723,29 грн ., з них: за електропостачання - 2009 рік у сумі 1581,30 грн., І квартал 2 010 року - 395,33 грн., за природний газ - 2009 рік -2497,78 грн., І квартал 2010 року - 1248,88 грн., що є порушенням підпу нкту 6 пункту І статті 7 та пунк ту 2 статті 19 Бюджетного кодек су України від 21.06.2001 №2542 - III, пункту 20 Порядку від 28.02.2002№228.

Відповідне порушення приз вело до матеріальної шкоди (з битків) на загальну суму 5723,29 гр ивень.

У зв' язку з викладеним, на підставі п. 10 ст. 10 Закону Украї ни від 26.01.1993 №2939-XII «Про державну к онтрольно-ревізійну службу в Україні» позивач просив суд зобов' язати Новоайдарську державну лікарню ветеринарн ої медицини виконати вимогу від 10.09.2011 №280-14/853 в частині відшкод ування нанесеної матеріальн ої шкоди в сумі 5723,29 грн.

У судовому засіданні предс тавники позивача позов уточн или, та у зв' язку з частковим виконанням вимоги просили с уд зобов' язати Новоайдарсь ку державну лікарню ветерина рної медицини виконати вимог у від 10.09.11 № 280-14/853, щодо часткового відшкодування нанесеної мат еріальної шкоди у сумі 3773,29 грн ., надали пояснення, аналогічн і викладеним у позові.

Відповідач позовні вимоги визнав, про що подав суду пис ьмовий відзив на позовну зая ву.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи, суд вважає , що позов підлягає задоволен ню повністю з наступних підс тав.

Згідно із ч. 1 ст. 2 Кодексу адм іністративного судочинства України завданням адміністр ативного судочинства є захис т прав, свобод та інтересів фі зичних осіб, прав та інтересі в юридичних осіб у сфері публ ічно-правових відносин від п орушень з боку органів держа вної влади, органів місцевог о самоврядування, їхніх поса дових і службових осіб, інших суб' єктів при здійсненні н ими владних управлінських фу нкцій на основі законодавств а, в тому числі на виконання де легованих повноважень.

Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством. Органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та Закона ми України.

Відповідно до вимог Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого органи державної влади, органи місцевого самоврядув ання, їхні посадові і службов і особи зобов'язані діяти лиш е на підставі, в межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та Законами України, та принципом рівнос ті усіх учасників адміністра тивного процесу перед законо м і судом, відповідно до якого усі учасники адміністративн ого процесу є рівними перед з аконом і судом.

Статус державної контроль но-ревізійної служби в Украї ні, її функції та правові осно ви діяльності визначені Зако ном України від 26 січня 1993 року №2939-XII «Про державну контрольн о-ревізійну службу в Україні ».

Головним завданням держав ної контрольно-ревізійної сл ужби відповідно до ст. 2 Закону України від 26 січня 1993 року №2939-XI I «Про державну контрольно-ре візійну службу в Україні» є з дійснення державного фінанс ового контролю за використан ням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоро тних та інших активів, правил ьністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття з обов'язань, ефективним викор истанням коштів і майна, стан ом і достовірністю бухгалтер ського обліку і фінансової з вітності в міністерствах та інших органах виконавчої вла ди, в державних фондах, у бюдже тних установах і у суб'єктів г осподарювання державного се ктору економіки, а також на пі дприємствах і в організаціях , які отримують (отримували в п еріоді, який перевіряється) к ошти з бюджетів усіх рівнів т а державних фондів або викор истовують (використовували у періоді, який перевіряється ) державне чи комунальне майн о (далі - підконтрольні устано ви), виконанням місцевих бюдж етів, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених нед оліків і порушень та запобіг ання їм у подальшому.

Згідно із ст. 10 Закону Україн и від 26 січня 1993 року №2939-XII «Про де ржавну контрольно-ревізійну службу в Україні» головному контрольно-ревізійному упра влінню України, контрольно-р евізійним управлінням в Респ убліці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, контрол ьно-ревізійним підрозділам ( відділам, групам) у районах, мі стах і районах у містах, серед інших, надається право:

7) пред'являти керівникам та іншим службовим особам підк онтрольних установ, що ревіз уються, вимоги щодо усунення виявлених порушень законода вства з питань збереження і в икористання державної власн ості та фінансів, вилучати в с удовому порядку до бюджету в иявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші пл атежі, ставити перед відпові дними органами питання про п рипинення бюджетного фінанс ування і кредитування, якщо о тримані підприємствами, уста новами та організаціями кошт и і позички використовуються з порушенням чинного законо давства;

8) у судовому порядку стягув ати у дохід держави кошти, оде ржані підконтрольними устан овами, за незаконними угодам и, без встановлених законом п ідстав та з порушенням чинно го законодавства;

9) накладати у випадках, пере дбачених законодавчими акта ми, на керівників та інших слу жбових осіб підконтрольних у станов, адміністративні стяг нення;

10) звертатися до суду в інтер есах держави, якщо підконтро льною установою не забезпече но виконання вимог щодо усун ення виявлених ревізією пору шень законодавства з питань збереження і використання ак тивів.

За приписами ч. 2 ст. 15 Закону У країни від 26 січня 1993 року №2939-XII « Про державну контрольно-реві зійну службу в Україні» зако нні вимоги службових осіб де ржавної контрольно-ревізійн ої служби є обов'язковими для виконання службовими особам и об'єктів, що ревізуються.

Контрольно-ревізійним від ділом у Новоайдарському райо ні Контрольно-ревізійного уп равління в Луганській област і в межах наданих законом пов новажень проведено планову р евізію фінансово-господарсь кої діяльності в Новоайдарсь кій державній районній лікар ні ветеринарної медицини за період з 01.01.2009 по 01.07.2010, за наслідка ми якої складено акт ревізії від 27.08.2010 № 280-21/008 (а.с. 9-32).

Ревізією фінансово-господ арської діяльності встановл ено фінансових порушень в су мі 5723,29 грн., що призвело до втрат фінансових та матеріальних, а саме дотримання законодав ства щодо своєчасності та по вноти розрахунків орендарів з лікарнею за спожиті ними ко мунальні послуги встановлен о, що відповідачем (далі - Орен додавець) укладено Договір п ро оренду державного майна в ід 02.01.2007 № 1 з Управлінням ветери нарної медицини в Новоайдарс ькому районі (далі - Орендар), п редметом якого є: Орендодаве ць передає, а Орендар приймає в строкове платне користува ння часткове приміщення - 3 каб інети лікарні, площею 45м2, так в ідповідно до п. 4.2 Орендар своє часно й у повному обсязі спла чує орендну плату, а також ком унальні послуги Орендодавцю , кошти зараховуються як відш кодування здійсненних витра т згідно розрахунку по оплат і комунальних послуг, відпов ідно до розрахунку на оплату комунальних послуг Управлін ням за рік використовується 1093,5 куб. м природного газу та 2635,5 кВт електроенергії. Відповід но до встановлених тарифів н а комунальні послуги, який до дається до договорів, Управл іння повинно було сплатити у ревізуємому періоді за елек тропостачання у сумі 1976,63 грн. (у 2009 році - 1581,30 грн. та І кварталі 2010 р оку - 395,33 грн.) та за природний га з у сумі 3746,66 грн. (у 2009 році - 2897,78 грн. та І кварталі 2010 року -1448,88 грн.), ал е за даними бухгалтерського обліку по меморіальному - о рдеру №2 «Накопичувальна від омість руху грошових коштів загального фонду в органах Д ержавного казначейства Укра їни (установах банків)» форма №381 (бюджет) по дебету субрахун ку 321 «Реєстраційні рахунки», Управлінням за весь ревізуєм ий період сплачено комунальн і послуги у сумі 600,00 грн. (2009 рік -400 ,00 грн., І півріччя 2010 року - 200,00 грн .) за природний газ. За електро енергію Управлінням за пер іод з 01.01.2009 по 01.07.2010 не сплач увалось (а.с. 9-32).

За результатами проведено ї ревізії на підставі п. 7 ст. 10, с т. 15 Закону України від 26.01.1993 № 2939-XII «Про державну контрольно-ре візійну службу в Україні», Но воайдарському районному тер иторіальному медичному об' єднанню було направлено вимо гу щодо усунення виявлених п орушень від 10.09.10 №280-14/853 з терміном для усунення порушення до 01.12.2 010 (а.с. 6-8).

Відповідач визнав позовну заяву у повному обсязі, про що зазначив у письмовому зверн енні до суду.

Ч.1, 2 ст. 136 КАС України визначе но, що позивач може відмовити ся від адміністративного поз ову, а відповідач - визнати а дміністративний позов протя гом всього часу судового роз гляду, зробивши усну заяву. Як що відмову від адміністратив ного позову чи визнання адмі ністративного позову виклад ено в адресованій суду письм овій заяві, ця заява приєднує ться до справи. Судове рішенн я у зв' язку з відмовою від ад міністративного позову, визн анням адміністративного поз ову чи примиренням сторін ух валюється за правилами, вста новленими статтями 112, 113 цього Кодексу.

Відповідно до ч.ч. 1, 3 ст. 112 КАС У країни, позивач може відмови тися від адміністративного п озову повністю або частково, а відповідач - визнати адмі ністративний позов повністю або частково. Відмова від адм іністративного позову чи виз нання адміністративного поз ову під час підготовчого про вадження мають бути викладен і в адресованій суду письмов ій заяві, яка приєднується до справи. У разі повного визнан ня відповідачем адміністрат ивного позову і прийняття йо го судом приймається постано ва суду про задоволення адмі ністративного позову.

Підстав для неприйняття ви знання адміністративного по зову судом не встановлено.

Враховуючи вищевикладене, суд прийшов до висновку, що по зовні вимоги Контрольно-реві зійного управління в Лугансь кій області є обґрунтованими , доведеними та такими, що підл ягають повному задоволенню.

Враховуючи вимоги ч. 4 ст. 94 КА С України, а також те, що позив ач відповідно до п.15 ст. 4 Декрет у Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року №7-93 “Про держ авне мито” від сплати держав ного мита (судового збору) зві льнений, судові витрати у цій справі не підлягають стягне нню з відповідача, оскільки у справах, в яких позивачем є су б' єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юр идична особа, судові витрати , здійснені позивачем, з відпо відача не стягуються.

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Украї ни у судовому засіданні 22 черв ня 2011 року проголошено вступн у та резолютивну частини пос танови. Складення постанови у повному обсязі відкладено до 27 червня 2011 року, про що згідн о вимог ч. 4 ст. 167 КАС України пов ідомлено після проголошення вступної та резолютивної ча стин постанови у судовому за сіданні.

Керуючись ст. ст. 2, 9, 10, 11, 17, 18, 87, 94, 158-163 Кодексу адміністративного с удочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Ко нтрольно-ревізійного управл іння в Луганській області до Новоайдарської державної лі карні ветеринарної медицини про зобов' язання виконати вимогу від 10.09.2011 №280-14/853 в частині в ідшкодування нанесеної мате ріальної шкоди в сумі 5723,29 грн. з адовольнити повністю.

Зобов'язати Новоайда рську державну лікарню ветер инарної медицини (ідентифіка ційний код 00710245, адреса: 93500, Луган ська область, смт. Новоайдар, в ул. Кірова, 127) виконати вимогу в ід 10.09.2011 №280-14/853 в частині відшкоду вання нанесеної матеріально ї шкоди в сумі 3773,29 грн. (три тися чі сімсот сімдесят три грн.. 29 к оп.).

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.

Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.

Постанова у повному обсязі складена та підписана 27 червн я 2011 року.

Суддя Д.О. Яковлев

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.06.2011
Оприлюднено20.09.2011
Номер документу18131206
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4450/11/1270

Постанова від 22.06.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Д.О. Яковлев

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні