Постанова
від 15.07.2011 по справі 2а-1670/5495/11
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 липня 2011 року м. Полтава Справа № 2а-1670/5495/11

Полтавський окружний ад міністративний суд у складі:

головуючого судді - Гарн ика К.Ю.,

при секретарі - Чухлібі Г .О.,

за участю:

представника позивача - Ф ищука В.В.,

розглянувши у відкри тому судовому засіданні в пр иміщенні суду справу за адмі ністративним позовом Полтав ського обласного відділення Фонду соціального захисту і нвалідів до Товариства з обм еженою відповідальністю "Фак тор" про стягнення адміністр ативно-господарських санкці й та пені, -

В С Т А Н О В И В:

30 червня 2011 року Полтав ське обласне відділення Фонд у соціального захисту інвалі дів (далі по тексту - позивач) з вернулось до Полтавського ок ружного адміністративного с уду з адміністративним позов ом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Фактор" (да лі по тексту - ТОВ "Фактор", відп овідач) про стягнення адміні стративно-господарських сан кцій в сумі 47074,00 грн та пені у ро змірі 1073,12 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Т ОВ "Фактор" порушило вимоги За кону України “Про основи соц іальної захищеності інвалід ів в Україні” щодо виконання нормативу робочих місць, при значених для працевлаштуван ня інвалідів, в результаті чо го утворилась заборгованіст ь по несплаті адміністративн о-господарських санкцій та п ені до Фонду соціального зах исту інвалідів.

Представник позивача у суд овому засіданні позов підтри мав, просив задовольнити в по вному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання не з' явив ся, про дату, час та місце судо вого розгляду даної справи п овідомлявся належним чином.

Тому суд вважає за можливе р озглянути справу за даної яв ки та за наявними в справі мат еріалами.

Розглянувши подані позива чем документи, всебічно і пов но з' ясувавши всі фактичні обставини, об' єктивно оціни вши докази, які мають юридичн е значення для розгляду спра ви і вирішення спору по суті, с уд приходить до висновку, що п озов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до частини 1 стат ті 19 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні” від 21.03. 1991 № 875 ( далі - Закон № 875) в редакції, що діяла на час виникнення прав овідносин, для підприємств, у станов, організацій, в тому чи слі підприємств, організацій громадських організацій інв алідів, фізичних осіб, які вик ористовують найману працю, у становлюється норматив робо чих місць для працевлаштуван ня інвалідів у розмірі 4 % сере дньооблікової чисельності ш татних працівників обліково го складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб - у кількості о дного робочого місця.

Частиною 2 статті 19 вищезазн аченого Закону регламентова но, що підприємства, установи , організації, у тому числі під приємства, установи, організ ації громадських організаці й інвалідів, фізичні особи, як і використовують найману пра цю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, вст ановленого частиною першою ц ієї ж статті, і забезпечують п рацевлаштування інвалідів.

Судом встановлено, що 24.05.2011 ві дповідачем подано до Полтавс ького обласного відділення ф онду соціального захисту інв алідів звіт про зайнятість т а працевлаштування інваліді в за 2010 рік (вх. № 4634), відповідно д о якого середньооблікова кіл ькість штатних працівників о блікового складу на підприєм стві в цей період становила 304 осіб.

На виконання приписів стат ті 19 Закону № 875 відповідачем са мостійно обраховано нормати в робочих місць для працевла штування інвалідів в кількос ті 12 робоче місце. Разом з тим , протягом 2010 року на підприємс тві працевлаштовано 7 особи, я ким встановлена інвалідніст ь.

Частиною 3 статті 18 Закону № 8 75 передбачено, що підприємств а, установи, організації, фізи чні особи, які використовуют ь найману працю, зобов'язані в иділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеці альні робочі місця, створюва ти для них умови праці з ураху ванням індивідуальних прогр ам реабілітації і забезпечув ати інші соціально-економічн і гарантії, передбачені чинн им законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для ор ганізації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалід ів про зайнятість та працевл аштування інвалідів у порядк у, встановленому Кабінетом М іністрів України.

Відповідач до Полтавськог о міського центру зайнятості звітів про наявність вільни х робочих місць, призначених для працевлаштування інвалі дів, за формою №3-ПН у 2010 році не п одавав.

Доказів самостійного пошу ку інвалідів для працевлашту вання на виконання нормативу , встановленого Законом, відп овідачем не надано.

Відповідно до частини 1 стат ті 20 Закону України № 875 підприє мства, установи, організації , які використовують найману працю, де середньооблікова ч исельність працюючих інвалі дів менша, ніж встановлено но рмативом, передбаченим статт ею 19 цього закону щороку сплач ують відповідним відділення м Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно - господарські санкції, сума я ких визначається в розмірі с ередньої річної заробітної п лати на відповідному підприє мстві, установі , організації за кожне робоче місце, призна чене для працевлаштування ін валіда і не зайняте інвалідо м.

Таким чином, за 1 робоче місц е, призначене для працевлашт ування інвалідів і не зайнят е інвалідами, відповідач до 16. 04. 2010 (термін сплати встановлен о частиною 4 статті 20 вищевказ аного Закону - до 15 квітня рок у, наступним за роком, у якому відбулося порушення нормати ву) повинен був самостійно сп латити адміністративно-госп одарські санкції у розмірі 4707 4,00 грн.

В добровільному порядку ад міністративно-господарські санкції відповідачем не спл ачені.

Згідно з частиною 2 ст атті 20 Закону України № 875 поруш ення термінів сплати адмініс тративно-господарських санк цій тягне за собою нарахуван ня пені. Пеня обчислюється, ви ходячи із 120 відсотків річних облікової ставки Національн ого банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої з а повну суму недоїмки за весь її строк.

У зв'язку з несплатою відп овідачем адміністративно-го сподарських санкцій до встан овленої законом дати, позива чем правомірно нараховано пе ню у розмірі 1073,12 грн.

Відповідно до частини 5 стат ті 20 Закону України “Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні” дані суми м ожуть бути стягнуті в примус овому порядку за рішенням су ду.

Враховуючи вищевикладен е, позовні вимоги щодо стягне ння адміністративно-господа рських санкцій у розмірі 47074,00 г рн та пені за порушення термі нів сплати адміністративно-г осподарських санкцій у розм ірі 1073,12 грн суд вважає обґрунт ованими та такими, що підляга ють задоволенню.

На підставі викладеного, к еруючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160-163 Кодексу адміністративного с удочинства України,-

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний поз ов Полтавського обласного ві дділення Фонду соціального з ахисту інвалідів до Товарист ва з обмеженою відповідальні стю "Фактор" про стягнення адм іністративно - господарських санкцій та пені задовольнит и.

Стягнути з Товариств а з обмеженою відповідальніс тю "Фактор" (м. Лубни, вул. Комсом ольська 24; р/р 26007401315872 ЗАТ «ОТП бан к», МФО 300528, код 32464586) на користь По лтавського обласного відділ ення Фонду соціального захис ту інвалідів (м. Полтава, вул. З игіна, 1; р/р 31210230700011 в ГУДК у Полтав ській області, МФО: 831019, отримув ач - УДК у м. Лубни, код ЄДРПОУ 346 98631) адміністративно-господар ські санкції у розмірі 47074,00 (сор ок сім тисяч сімдесят чотири ) гривні та пеню за порушення т ермінів сплати адміністрати вно-господарських санкцій у розмірі 1073,12 гривень (одна тися ча сімдесят три гривні 12 коп.).

Постанова може бути оскарж ена до Харківського апеляцій ного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня пр оголошення постанови з одноч асним поданням її копії до су ду апеляційної інстанції. У р азі складення постанови у по вному обсязі відповідно до с татті 160 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апе ляційна скарга подається про тягом десяти днів з дня отрим ання копії постанови.

Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляц ійної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набир ає законної сили після повер нення апеляційної скарги, ві дмови у відкритті апеляційно го провадження або набрання законної сили рішенням за на слідками апеляційного прова дження.

Постанову в повному обсязі складено 20 липня 2011 рок у.

Суддя К.Ю. Гарник

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.07.2011
Оприлюднено20.09.2011
Номер документу18136986
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1670/5495/11

Постанова від 15.07.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.Ю. Гарник

Ухвала від 01.07.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.Ю. Гарник

Ухвала від 01.07.2011

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

К.Ю. Гарник

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні