Постанова
від 27.07.2011 по справі 5967/11/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Харків

27 липня 2011 р. Справа № 2-а-5967/11/2070

Суддя Харківського окружного адміністративног о суду Супрун Ю.О., розглянувши у порядку письмового провад ження у приміщенні суду спра ву за адміністративним позов ом Харківського обласного ві дділення Фонду соціального з ахисту інвалідів до Приватно го підприємства "Професіонал Адмінгруп" про стягнення заб оргованості, -

В С Т А Н О В И В:

Харківське обласн е відділення Фонду соціально го захисту інвалідів звернул ось до Харківського окружног о адміністративного суду з а дміністративним позовом до П риватного підприємства "Проф есіонал Адмінгруп", в якому пр осить суд: стягнути з відпові дача на користь Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалід ів адміністративно-господар ські санкції за не зайняті ро бочі місця, призначені для пр ацевлаштування інвалідів у с умі 15 218,18 грн. та пеню за порушен ня термінів сплати адміністр ативно-господарських санкці й у розмірі 155,38 грн., загальну су му 15373,56 грн..

В обґрунтування позо вних вимог позивач зазначив, що по Приватному підприємст ву "Професіонал Адмінгруп" ут ворилася заборгованість у ро змірі 15 373,56 грн..

В судове засідання предста вник позивача не з'явився, про дату, час та місце судового ро згляду був повідомлений нале жним чином, надав до канцеляр ії суду заяву про розгляд спр ави без його участі в порядку письмового провадження.

Представник відповідача Махарінський В.В. в судов е засідання також не з'явився , про дату, час та місце судово го розгляду був повідомлений належним чином, надав до канц елярії суду заяву про визнан ня позовних вимог у повному о бсязі та просив розглядати с праву без його участі в поряд ку письмового провадження.

Згідно п.10 ч. 1 ст. 3 КАС України розгляд і вирішення адмініс тративної справи здійснюєть ся в порядку письмового пров адження без виклику осіб, які беруть участь у справі, та про ведення судового засідання н а основі наявних у суду матер іалів.

Згідно до ч. 1 ст. 41 КАС України у разі неявки у судове засіда ння всіх осіб, які беруть учас ть у справі, чи якщо відповідн о до положень цього Кодексу р озгляд справи здійснюється з а відсутності осіб, які берут ь участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядк у письмового провадження), фі ксування судового засідання за допомогою звукозаписувал ьного технічного засобу не з дійснюється.

За таких обставин суд прихо дить до висновку, що адмініст ративна справа може бути роз глянута в письмовому провадж енні на підставі наявних док ументів.

Дослідивши матеріа ли адміністративної справи, судом встановлено наступне.

Приватне підприємство "Пр офесіонал Адмінгруп" зареєст ровано Виконавчим комітетом Харківської міської ради 27.05.20 09 року за № 1 480 102 0000 044195, про що видано свідоцтво серії А01 № 421306.

Згідно форми № 10-ПІ "Звіту пр о зайнятість та працевлаштув ання інвалідів" за 2010 рік, що на даний ПП "Професіонал Адмінг руп" до Харківського обласно го відділення Фонду соціальн ого захисту інвалідів, серед ньооблікова чисельність шта тних працівників складу підп риємства у 2010 році становила 22 особи. При цьому у звіті зазна чено, що середньооблікова чи сельність інвалідів - штатни х працівників на підприємств і становить 1 особу.

Також в звіті зазначено, що кількість інвалідів - штатни х працівників, які повинні пр ацювати на робочих місцях, ст ворених відповідно до вимог ст.19 Закону України "Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні" у 2010 році скла ла 1 особу.

Але відповідно до списку пр ацюючих інвалідів-штатних пр ацівників, які мали інвалідн ість та були зайняті на підпр иємстві у 2010 році, з 01.06.2009 року по 3 1.05.2010 року займав посаду двірни ка ОСОБА_2, інвалід 3-ї групи .

Відповідно до ст. 18 Закону У країни "Про основи соціально ї захищеності інвалідів в Ук раїні", забезпечення прав інв алідів на працевлаштування т а оплачувану роботу, в тому чи слі з умовою про виконання ро боти вдома, здійснюється шля хом їх безпосереднього зверн ення до підприємств, установ , організацій чи до державної служби зайнятості. Підбір ро бочого місця здійснюється пе реважно на підприємстві, де н астала інвалідність, з ураху ванням побажань інваліда, на явних у нього професійних на вичок і знань, а також рекомен дацій медико-соціальної експ ертизи. Підприємства, устано ви, організації, фізичні особ и, які використовують найман у працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця д ля працевлаштування інвалід ів, у тому числі спеціальні ро бочі місця, створювати для ни х умови праці з урахуванням і ндивідуальних програм реабі літації і забезпечувати інші соціально-економічні гарант ії, передбачені чинним закон одавством, надавати державні й службі зайнятості інформац ію, необхідну для організаці ї працевлаштування інваліді в, і звітувати Фонду соціальн ого захисту інвалідів про за йнятість та працевлаштуванн я інвалідів у порядку, встано вленому Кабінетом Міністрів України.

Таким чином, на підприємств о покладається обов'язок вид іляти та створювати робочі м ісця для працевлаштування ін валідів та інформувати про т аку кількість створених робо чих місць державну службу за йнятості та звітувати Фонду соціального захисту інвалід ів про зайнятість та працевл аштування інвалідів.

На підставі ст. 19 Закону та ві дповідно до розрахунку суми позову, на ПП "Професіонал Адм інгруп" у 2010 році норматив для п рацевлаштування інвалідів с кладає 1 робоче місце.

Статтею 238 Господарського к одексу України передбачено, що за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської ді яльності до суб' єктів госпо дарювання можуть бути застос овані уповноваженими органа ми державної влади або орган ами місцевого самоврядуванн я адміністративно-господарс ькі санкції, тобто заходи орг анізаційно-правового або май нового характеру, спрямовані на припинення правопорушенн я суб' єкта господарювання т а ліквідацію його наслідків.

Судом встановлено, що відпо відач не виконав вимоги щодо створення робочих місць від повідно до нормативів встано влених ст. 19 Закону України "Пр о основи соціальної захищено сті інвалідів”, а саме нормат ив 1 робочого місця по працевл аштуванню інвалідів, а також вимоги щодо належного інфор мування центру зайнятості пр о наявність вільних робочих місць на його підприємстві т а потребу у направленні йому центром зайнятості інваліді в для працевлаштування. Таки м чином, відповідачем не були виконані вимоги Закону Укра їни "Про основи соціальної за хищеності інвалідів в Україн і" щодо прийняття заходів для працевлаштування інвалідів .

Згідно ч. 11 ст. 19 Закону Україн и "Про основи соціальної захи щеності інвалідів в Україні" встановлено, що норматив роб очих місць, призначених для п рацевлаштування інвалідів, п орядок його встановлення виз начаються виключно цим Закон ом. Якщо іншими законами вста новлюються нормативи робочи х місць, призначених для прац евлаштування інвалідів, або порядок їх встановлення, від мінні від зазначених у цьому Законі, застосовуються поло ження цього Закону.

З форми № 10-ПІ "Звіту про зайн ятість та працевлаштування і нвалідів" за 2010 рік встановлен о, що розмір середньорічної з аробітної плати на підприємс тві за 2010 рік становить 15 218,18 грн. .

З розрахунку позову вбачає ться, що сума адміністративн о-господарських санкцій скла дає 15 218,18 грн. та пеня за несвоєч асну сплату адміністративно -господарських санкцій - 155,38 гр н..

Таким чином загальна сума д о сплати 15 373,56 грн..

У відповідності до ч. 2 ст. 20 За кону України "Про основи соці альної захищеності інваліді в в Україні” порушення термі нів сплати адміністративно-г осподарських санкцій тягне з а собою нарахування пені. Пен я обчислюється виходячи з 120 в ідсотків річних облікової ст авки Національного банку Укр аїни, що діяла на момент сплат и, нарахованої на повну суму н едоїмки за весь її строк.

До теперішнього часу відпо відачем не сплачено адмініст ративно-господарські санкці ї та пеню.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими та підляга ють задоволенню.

Відповідно ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб' єкт владних повноважен ь, а відповідачем - фізична чи юридична особа судові витра ти з відповідача не стягують ся.

На підставі вищевик ладеного, керуючись ст. ст. 3, 8-14, 41, 71, 94, 159, 160-164, 167, 186 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Харківського обласного відд ілення Фонду соціального зах исту інвалідів до Приватного підприємства "Професіонал А дмінгруп" про стягнення забо ргованості - задовольнити в п овному обсязі.

Стягнути з Приватно го підприємства "Професіонал Адмінгруп" (61020, м. Харків, вул. Ко нотопська, 92-А, код 36455549) на корист ь Харківського обласного від ділення Фонду соціального за хисту інвалідів (61022, м. Харків, м . Свободи, 5, Держпром, 1 під., 1 пов ., к.16, код ЄДРПОУ 14070760, одержувач: р /р 31219230700003, МФО 851011, код одержувача: 24 134567, УДК у Дзержинському районі м. Харкова) адміністративно-г осподарські санкції за не за йняті робочі місця, призначе ні для працевлаштування інва лідів у сумі 15 218 (п'ятнадцять ти сяч двісті вісімнадцять) гри вень 18 копійок та пеню за пору шення термінів сплати адміні стративно-господарських сан кцій у розмірі 155 (сто п'ятдесят п'ять) гривень 38 копійок, загал ьну суму 15 373 (п'ятнадцять тисяч триста сімдесят три) гривень 56 копійок.

Постанова може бути оскаржена до Харківського а пеляційного адміністративн ого суду.

Апеляційна скарга подаєт ься до адміністративного суд у апеляційної інстанції чере з суд першої інстанції, який у хвалив оскаржуване судове рі шення протягом десяти днів з дня її проголошення, у разі за стосування судом частини тре тьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апел яційна скарга подається прот ягом десяти днів з дня отрима ння копії постанови.

Апеляційна скарга, подана п ісля закінчення строків, вст ановлених законом, залишаєть ся без розгляду, якщо суд апел яційної інстанції за заявою особи, яка її подала не знайде підстав для поновлення стро ку, про що постановляється ух вала.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про ваджені або набрання законно ї сили рішенням за наслідкам и апеляційного провадження.

Суддя С упрун Ю.О.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.07.2011
Оприлюднено20.09.2011
Номер документу18139987
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —5967/11/2070

Ухвала від 15.06.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Супрун Ю.О.

Ухвала від 25.05.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Супрун Ю.О.

Постанова від 27.07.2011

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Супрун Ю.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні