Постанова
від 13.09.2011 по справі 2а-3981/11/0170/22
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 4 3, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

13 вересня 2011 р. (15:07) Справа №2а-3981/11/0170/22

Окружний адміністрат ивний суд Автономної Республ іки Крим у складі головуючог о судді Радчука А.А., при секре тарі судового засідання Щепа нській А.В., за участю представ ників сторін:

від позивача - Шил ін В.С.,

від відповідача - Зленко Р.В.,

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу за позовом

Державної податкової інсп екції в м. Сімферополі АР Крим

до Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Стройліде р»

про стягнення.

Обставини справи. ДПІ у м.Сі мферополі звернулась до Окру жного адміністративного суд у АР Крим з адміністративним позовом до ТОВ «Стройлідер» про стягнення заборгованост і у сумі 65 935 грн.

Позовні вимоги обґрунтова ні наявністю у відповідача п одаткового боргу у вигляді ш трафних санкцій за порушення Закону України “Про застосу вання реєстраторів розрахун кових операцій у сфері торгі влі, громадського харчування та послуг” виявлених при пер евірці 15.04.2009 року.

Ухвалами Окружного а дміністративного суду від 07.04 .11р. відкрито провадження у сп раві, після закінчення підго товчого провадження справу п ризначено до судового розгля ду.

В судовому засіданні представник позивача позовн і вимоги підтримав у повному обсязі, просив задовольнити .

Представник відповідача у судовому засіданні позовні вимоги не визнав з підстав ви кладених у письмових запереч еннях.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в ї х сукупності, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до п.4 ч. 1 ст. 17 КАС У країни до компетенції адміні стративного суду віднесено с пори за зверненням суб'єкта в ладних повноважень у випадка х, встановлених законом.

Пунктом 7 ч.1 ст.3 КАС України в изначено поняття суб' єктів владних повноважень, до яких належать орган державної вл ади, орган місцевого самовря дування, їхня посадова чи слу жбова особа, інший суб' єкт, я кий здійснює владні управлін ські функції на основі закон одавства, в тому числі на вико нання делегованих повноваже нь.

Відповідно до ст. ст. 1, 4 Закон у України від 04.12.1990 №509-ХІІ “Про д ержавну податкову службу в У країні” (далі - Закон №509) держ авні податкові інспекції в р айонах, містах (крім міст Києв а та Севастополя), районах у мі стах входять до складу орган ів державної податкової служ би і є органами виконавчої вл ади.

Відповідно до ст.2 Закону №509 завданнями органів державно ї податкової служби є здійсн ення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, пов нотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільо вих фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а так ож неподаткових доходів, уст ановлених законодавством.

Згідно із п.11 ст.10 Закону №509 де ржавні податкові інспекції в районах, містах без районног о поділу, районах у містах, між районні та об'єднані державн і податкові інспекції подают ь до судів позови до підприєм ств, установ, організацій та г ромадян про стягнення заборг ованості перед бюджетом і де ржавними цільовими фондами з а рахунок їх майна.

Враховуючи викладене, пози вач у справі є суб'єктом владн их повноважень, законом пере дбачено право звернення пози вача до суду із позовом про ст ягнення заборгованості, спра ву належить розглядати за пр авилами адміністративного с удочинства.

Відповідач -ТОВ «Стройліде р» зареєстрований виконавчи м комітетом Сімферопольсько ї міської ради АР Крим 29.06.2010р. як юридична особа, ЄДРПОУ 31717609 та з находиться на обліку в ДПІ у м .Сімферополі, як платник пода тків.

На підставі статті 1 Закону України “Про застосування ре єстраторів розрахункових оп ерацій у сфері торгівлі, гром адського харчування та послу г” (в редакції на час виникнен ня правовідносин між сторона ми) реєстратори розрахункови х операцій застосовуються пі дприємствами, установами, ор ганізаціями усіх форм власно сті, а також фізичними особам и - суб'єктами підприємницько ї діяльності, які здійснюють операції з розрахунків в гот івковій та/або в безготівков ій формі при продажу товарів у сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг.

Відповідно до ст.2 Закону Ук раїни «Про державну податков у службу в України» завдання ми органів державної податко вої служби є здійснення конт ролю за додержанням податков ого законодавства, правильні стю обчислення, повнотою і св оєчасністю сплати до бюджеті в, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язков их платежів), а також неподатк ових доходів, установлених з аконодавством.

Згідно з п.4 ст.10 Закону Украї ни “Про державну податкову с лужбу України” державні пода ткові інспекції в районах, мі стах без районного поділу, ра йонах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податков і інспекції здійснюють у меж ах своїх повноважень контрол ь за законністю валютних опе рацій, додержанням порядку п роведення готівкових розрах унків за товари (послуги) у вст ановленому законом порядку, за наявністю свідоцтв про де ржавну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності , ліцензій на провадження вид ів господарської діяльності , що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, з насту пною передачею матеріалів пр о виявлені порушення органам , що видають ці документи, за н аявністю торгових патентів.

На підставі направлень на п еревірку позивачем 15.04.2009 року п роведена перевірка відповід ача з контролю за додержання м суб' єктами господарюванн я порядку проведення розраху нків за товари (послуги), наявн істю торгових патентів та лі цензій магазину-офіс за адре сою: м.Сімферополь, пр.-т. Перем оги,269б, що належить відповіда чу, про що було складений акт № 001446 від 15.04.09р., виявлені порушенн я:

- п.п.1,2 ст.3 Закону України “Про застосування реєстраторів р озрахункових операцій у сфер і торгівлі, громадського хар чування і послуг” (в редакції на час виникнення правовідн осин між сторонами), а саме: не проведення розрахункової оп ерації через РРО, на загальну суму 13 187грн та не видача розра хункового документу.

За результатами перевірки ДПІ та складеного акту, прийн ято рішення про застосування штрафних (фінансових) санкці й №0007952303 від 29.04.09р. на суму 65 935 грн. Рі шення ДПІ отримано відповіда чем 06.05.09р., докази чого є у матер іалах справи. У встановленом у порядку рішення не оскарже но та не скасовано, зворотног о в порушення ст.71 КАС України , відповідачем не доведено.

До теперішнього часу сума з аборгованості не погашена у повному обсязі та складає 65935 г рн., що підтверджується розра хунком суми заборгованості.

Право позивача як суб' єкт а владних повноважень - конт ролюючого органа у сфері опо даткування звертатися до суд у з позовом до відповідача пр о стягнення зазначеної забор гованості обґрунтовано п.11 ст .10 Закону України “Про державн у податкову службу в Україні ”.

На час розгляду справи набр ав чинності Податковий кодек с України, Згідно з п.п. 20.1.29 п. 20.1 ст . 20 Податкового кодексу Україн и органи державної податково ї служби мають право здійсню вати контроль за додержанням порядку проведення готівков их розрахунків за товари (пос луги), за наявності свідоцтв п ро державну реєстрацію суб'є ктів підприємницької діяльн ості, ліцензій на провадженн я видів господарської діяльн ості, що підлягають ліцензув анню відповідно до законів, з наступною передачею матеріа лів про виявлені порушення о рганам, які видали ці докумен ти, торгових патентів.

Відповідно до п.п.20.1.18 п. 20.1 ст. 20 П одаткового кодексу України о ргани державної податкової с лужби мають право звертатися до суду щодо стягнення кошті в платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих таког о платника, на суму податково го боргу або його частини.

Статтею 95 Податкового кодек су України встановлено, що ор ган державної податкової слу жби здійснює за платника под атків і на користь держави за ходи щодо погашення податков ого боргу такого платника по датків шляхом стягнення кошт ів, які перебувають у його вла сності, а в разі їх недостатно сті - шляхом продажу майна так ого платника податків, яке пе ребуває у податковій заставі . Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, о бслуговуючих такого платник а податків, здійснюється за р ішенням суду, яке направляєт ься до виконання органам дер жавної податкової служби, у р озмірі суми податкового борг у або його частини.

При таких обставинах суд вв ажає, що вимоги позивача є обґ рунтованими, підтверджуютьс я матеріалами справи й підля гають задоволенню.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС Укр аїни, у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізичн а чи юридична особа, судові витрати, здійснені позиваче м, з відповідача не стягуютьс я.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст.94, 158- 163 КАС Украї ни, суд -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Стройлідер» (м.Сімферопо ль, пр.-т Перемоги,269Б, ЄДРПОУ 31717609 ) за рахунок коштів на рахунка х у банках, обслуговуючих так ого платника податків податк овий борг у розмірі 65 935 (шістде сят п' ять тисяч дев' ятсот тридцять п' ять) гривень у до хід Державного бюджету м.Сім ферополя (код платежу 3021080908 , р/р 31114104700002 в ГУ ДКУ в АРК, МФО 824026,ЄД РПОУ 34740405).

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення.

Якщо проголошено вступну т а резолютивну частину постан ови або справу розглянуто у п орядку письмового проваджен ня, постанова набирає законн ої сили через 10 днів з дня її от римання у разі неподання апе ляційної скарги. У разі подан ня апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасова но, набирає законної сили піс ля повернення апеляційної ск арги, відмови у відкритті апе ляційного провадження або на брання законної сили рішення м за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Радчук А.А.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення13.09.2011
Оприлюднено26.09.2011
Номер документу18247492
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3981/11/0170/22

Ухвала від 07.04.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Постанова від 13.09.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні