Справа № 4668/10/1570
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 грудня 2010 року м.Одеса
Одеський окружний адміні стративний суд у складі:
головуючого судді - Цховребової М.Г.
при секретарі судового зас ідання - Міхно Н.В.
за участю:
представника позивача - Воробйова Г.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті О десі адміністративну справу за позовом державної податк ової інспекції у Київському районі м. Одеси до Товариства з обмеженою відповідальніст ю «Скай Сервіс Груп»п ро припинення юридичної особ и, що не пов' язане з банкрутс твом, -
встановив:
Державна податкова ін спекція у Київському районі м. Одеси звернулась до Одеськ ого окружного адміністратив ного суду з позовом до Товари ства з обмеженою відповідаль ністю «Скай Сервіс Гру п»про припинення юридично ї особи відповідача, код ЄДРП ОУ 35504301, що не пов'язане з банкру тством.
В судовому засіданні предс тавник позивача підтримав ад міністративний позов, просив суд задовольнити його в повн ому обсязі з підстав, викладе них у позовній заяві (а.с.3).
Відповідач в судове засіда ння не прибув. Про дату, час і м ісце судового розгляду повід омлений належним чином (а.с.51). В ід представника відповідача надійшла заява про розгляд с прави без участі відповідача , у якій він також зазначив, що з позовними вимогами згодні . (а.с.26)
Враховуючи наведене, суд вв ажає за можливе розглянути с праву за відсутності відпові дача.
Суд, заслухавши пояснення п редставника позивача, дослід ивши докази, наявні в матеріа лах справи, дійшов до висновк у, що у задоволенні адміністр ативного позову слід відмови ти повністю, з наступних підс тав.
В судовому засіданні встан овлено, що 12.11.2007 року Товариство з обмеженою відповідальніст ю «Скай Сервіс Груп»( далі - ТОВ «Скай Серві с Груп») зареєстроване вико навчим комітетом Одеської мі ської ради, як юридична особа , ідентифікаційний код 35504301, міс цезнаходження: 65114, м. Одеса, в ул. Левітана, 101, кв. 116, номер за пису 15561020000029804. (а.с.4, 5, 8)
13.11.2007 року відповідач узяти й на облік в органах державно ї податкової служби за № 6560 та п еребуває на обліку у ДПІ у Киї вському районі м. Одеси. (а.с.6)
ТОВ «Скай Сервіс Гру п»не подає податкову звітн ість до ДПІ у Київському райо ні м. Одеси з 1 жовтня 2008 року. (а .с.10)
Станом на 20.04.2010 року заборгов аності зі сплати податків і з борів (обов'язкових платежів ), що контролюються позивачем , у відповідача немає. (а.с.9)
Згідно бази даних позивача «Реєстр платників податків» , відповідач має відкриті рах унки у банківській установі - АТ «ОТП Банк». (а.с.7)
Відповідно до письмової ін формації, наданої Регіональн им відділенням АТ «ОТП Банк» у м. Одеса, та виписок з рахунк ів відповідача з зазначенням платника та одержувача грош ових коштів, призначення пла тежу, доданих до цієї інформа ції, на рахунках ТОВ «Скай Сервіс Груп»за період з 01.10.2008 року по 17.09.2009 року та на 11.10.2010 ро ку відбувався рух грошових к оштів. (а.с.36-47)
В судовому засіданні предс тавник позивача зазначив, що не має пояснень з приводу над аної банківською установою і нформації щодо руху грошових коштів на рахунках відповід ача у період, заявлений позив ачем у позовній заяві, як пері од, у якому відповідачем не по давалась податкова звітніст ь.
В судовому засіданні 04.11.2010 ро ку за участю представника ві дповідача Цимбала С.Ю. ост анньому судом наголошено про надходження з банківської у станови вищезазначеної пись мової інформації з доданими до неї виписками, та усною ухв алою суду, занесеною у журнал судового засідання, витребу вано у відповідача докази на підтвердження обставин того , що підприємницька діяльніс ть відповідачем не здійснюєт ься, інформацію про дату пода ння останнього податкового з віту та письмові пояснення з приводу руху грошових кошті в на відкритих відповідачем рахунках.
Станом на 10.12.2010 року витребув ані судом докази, інформація та письмові пояснення відпо відачем до суду не подані.
Заступником начальника де ржавної податкової інспекці ї у Київському районі м. Одеси прийнято розпорядже ння № 42-р від 24.02.2010 року про зверн ення до суду з адміністратив ними позовами про припинення юридичних осіб, що не пов'язан е з банкрутством, в тому числі Товариства з обмеженою відп овідальністю «Скай Сер віс Груп». (а.с.12-13)
Відповідно до ч.ч. 1, 4, 6 ст. 71 Код ексу адміністративного судо чинства України кожна стор она повинна довести ті обста вини, на яких ґрунтуються її в имоги та заперечення, крім ви падків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Суб'єкт владних повноважен ь повинен подати суду всі ная вні у нього документи та мате ріали, які можуть бути викори стані як докази у справі. У раз і невиконання цього обов'язк у суд витребовує названі док ументи та матеріали.
Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропози цію суду для підтвердження о бставин, на які вона посилаєт ься, суд вирішує справу на осн ові наявних доказів.
Спірні правовідносини вре гульовано законодавством (чи нним та у редакції станом на м омент виникнення відповідни х правовідносин): Законом Укр аїни «Про державну податкову службу в Україні»від 4 грудня 1990 року № 509-ХІІ (далі - ЗУ № 509-ХІІ), З аконом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб т а фізичних осіб-підприємців» від 15 травня 2003 року № 755- ІV (далі - З У № 755-ІV), Законом України «Про с истему оподаткування»від 25 ч ервня 1991 року № 1251-XII (далі - ЗУ № 1251-XII) , Законом України «Про порядо к погашення зобов'язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами»від 21 грудня 2000 року № 2181 -III (далі - ЗУ № 2181-III), Порядком облік у платників податків, зборів (обов'язкових платежів), затве рдженим наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни від 19 лютого 1998 року № 80, та за реєстрованим в Міністерстві юстиції України 14 грудня 1998 ро ку за № 791/3231 (далі - Порядок облік у), Порядком взаємодії між стр уктурними підрозділами орга нів державної податкової слу жби з питань реєстрації та об ліку платників податків, зат вердженим Наказом Державної податкової адміністрації Ук раїни від 28.02.2007 року № 110 (далі - Пор ядок).
Статтями 67 та 68 Конституції У країни передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати под атки і збори в порядку і розмі рах, встановлених законом, не ухильно додержуватися Конст итуції України та законів Ук раїни.
Також, згідно з п. 2 ч. 1 ст. 9 З У № 1251-XII платники податків і з борів (обов'язкових платежів ) зобов'язані подавати до держ авних податкових органів та інших державних органів відп овідно до законів декларації , бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, п ов'язані з обчисленням і спла тою податків і зборів (обов'яз кових платежів.
Відповідно до ст. 10 ЗУ № 509-ХІІ державні податкові інспекці ї в районах, містах без районн ого поділу, районах у містах, м іжрайонні та об'єднані держа вні податкові інспекції вико нують такі функції, зокрема:
- здійснюють контро ль за своєчасністю, достовір ністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів);
- забезпечують облік п латників податків, інших пла тежів, правильність обчислен ня і своєчасність надходженн я цих податків, платежів, а так ож здійснюють реєстрацію фіз ичних осіб - платників податк ів та інших обов'язкових плат ежів;
- контролюють своєчас ність подання платниками под атків бухгалтерських звітів і балансів, податкових декла рацій, розрахунків та інших д окументів, пов'язаних з обчис ленням податків, інших плате жів, а також перевіряють дост овірність цих документів щод о правильності визначення об 'єктів оподаткування і обчис лення податків, інших платеж ів;
- забезпечують застос ування та своєчасне стягненн я сум фінансових санкцій, пер едбачених цим Законом та інш ими законодавчими актами Укр аїни за порушення податковог о законодавства, а також стяг нення адміністративних штра фів за порушення податкового законодавства, допущені пос адовими особами підприємств , установ, організацій та гром адянами;
- проводять перевірки фактів приховування і заниж ення сум податків та зборів (о бов'язкових платежів) у поряд ку, встановленому цим Законо м та іншими законами України ;
- при отриманні органо м податкової міліції інформа ції у випадках, встановлених законом, приймають рішення п ро проведення позачергової п одаткової перевірки платник а податку без його попереднь ого попередження, якщо орган ом податкової міліції отрима но інформацію про ухилення т акого платника від оподаткув ання.
Пунктами 5, 11, 17 частини 1 ста тті 11 ЗУ № 509-ХІІ передбачено, що органи державної податкової служби у випадках, в межах ком петенції та у порядку, встано влених законами України, маю ть право:
- одержувати безопл атно від платників податків, а також від установ Націонал ьного банку України та комер ційних банків у порядку, вста новленому Законом України "П ро банки і банківську діяльн ість", довідки та/або копії док ументів про наявність банків ських рахунків, а на підставі рішення суду - про обсяг та об іг коштів на рахунках, у тому ч ислі про ненадходження у вст ановлені терміни валютної ви ручки від суб'єктів підприєм ницької діяльності;
- застосовувати до пла тників податків фінансові (ш трафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільо вих фондів суми недоїмки, пен і у випадках, порядку та розмі рі, встановлених законодавст вом, а також стягувати до держ авного бюджету суми заборгов аності суб'єктів господарюва ння за кредитами, залученими державою або під державні га рантії, бюджетними позичками та фінансовою допомогою, над аною на поворотній основі, та нарахованої на неї пені у пор ядку, передбаченому Законом України "Про порядок погашен ня зобов'язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами";
- звертатися у передба чених законом випадках до су дових органів із заявою (позо вною заявою) про скасування д ержавної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності .
Згідно із ч. 2 ст. 11 ЗУ № 509-ХІІ права, передбачені пунктами 1-9, 14 і 15 частини 1 цієї статті, над аються посадовим особам орга нів державної податкової слу жби, а права, передбачені пунк тами 10-13, 16-18, - головам державних п одаткових адміністрацій і на чальникам державних податко вих інспекцій та їх заступни кам.
Відповідно до абз. 5, 6 ч. 2 ст. 38 З У № 755- ІV, підставами для постан овлення судового рішення щод о припинення юридичної особи , що не пов'язано з банкрутство м юридичної особи, крім іншог о, зокрема є: неподання протяг ом року органам державної по даткової служби податкових д екларацій, документів фінанс ової звітності відповідно до закону; наявність в Єдиному д ержавному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходж енням.
Пунктом 2 частини 1 статті 9 ЗУ № 1251-XII платники податків і збор ів (обов'язкових платежів) зоб ов'язані подавати до державн их податкових органів та інш их державних органів відпові дно до законів декларації, бу хгалтерську звітність та інш і документи і відомості, пов'я зані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язков их платежів).
У разі прийняття рішення пр о припинення юридичної особи , відповідно до п. 8.2.1 Порядок об ліку, призначається та одноч асно проводиться перевірка ю ридичної особи та її не зняти х з обліку відокремлених під розділів. До участі у перевір ці платника податків, що лікв ідується, залучаються також органи державної податкової служби, у яких платник перебу ває на обліку як платник окре мих податків. У цьому випадку організацію взаємодії відпо відних органів щодо проведен ня перевірки здійснює орган державної податкової служби за місцем обліку платника по датків.
Відповідно до п. 8.6 Порядку об ліку, якщо платник податків н е має заборгованості перед б юджетом, та у разі, зокрема, не подання протягом одного року в органи державної податков ої служби податкових деклара цій, документів податкової з вітності, керівник органу де ржавної податкової служби пр иймає рішення у вигляді розп орядження про звернення до с уду (арбітражного суду) про ск асування державної реєстрац ії такого платника податків і закриття банківських рахун ків.
Пунктом 11.2 Порядку обліку в становлено, що підрозділи ор гану державної податкової сл ужби:
- стосовно платникі в податків, якими не подано в з азначені терміни звіти, декл арації, у порядку, передбачен ому законодавством, самостій но визначають суму податково го зобов'язання, проводять ро боту з узгодження податковог о зобов'язання та інші заходи ;
- стосовно платників п одатків, які мають податкови й борг, у порядку, передбачено му законодавством, здійснюю ть заходи із скорочення податкового боргу з викори станням права податкової зас тави, адміністративного ареш ту активів, стягнення та інші заходи.
У рамках проведення цих з аходів, а також при призначен ні чи проведенні документаль ної перевірки платника подат ків чи при виконанні інших сл ужбових обов'язків працівник ами органів державної податк ової служби здійснюється або може здійснюватись перевірк а місцезнаходження (місця пр оживання) платника податків. За наслідками перевірки скл адається акт перевірки місце знаходження платника податк ів. Якщо встановлено відсутн ість платника податків за йо го місцезнаходженням (місцем проживання), то проводиться р обота із з'ясування фактично го місця розташування (місце знаходження) платника податк ів, відповідальних та афілій ованих осіб.
Щодо кожного платника под атків, за яким виявлена відсу тність його за місцезнаходже нням (місцем проживання) та не з'ясоване його фактичне місц езнаходження (місце проживан ня), відповідно до п.п. 11.4, 11.5 Поряд ку обліку, підрозділ органу д ержавної податкової служби, який з'ясував зазначений фак т, готує та передає підрозділ ам податкової міліції запит на встановлення місцезнаход ження (місця проживання) плат ника податків за формою, що за тверджується центральним ор ганом державної податкової с лужби. До Єдиного банку даних юридичних осіб та Реєстру фі зичних осіб вносяться дані п ро подання запиту. Якщо за рез ультатами заходів щодо встан овлення фактичного місцезна ходження юридичної особи під розділами податкової міліці ї буде підтверджено відсутні сть такої особи за місцезнах одженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження ю ридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнахо дженню, керівник (заступник к ерівника) органу державної п одаткової служби приймає ріш ення про направлення до відп овідного державного реєстра тора повідомлення про відсут ність юридичної особи за міс цезнаходженням за формою N 18-О ПП (додаток 17) для вжиття заход ів, передбачених частиною во сьмою статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юри дичних осіб та фізичних осіб -підприємців". Копія повідомл ення підшивається до реєстра ційної частини облікової спр ави платника податків. Про на правлення такого повідомлен ня вноситься запис до журнал у обліку повідомлень про від сутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою N 19-ОПП (додаток 18).
Згідно із пп. 5.2.3 п. 5.2 ст. 5 Поряд ку працівниками органу ДПС п ри виконанні службових обов' язків, визначених пунктом 11.2 р озділу 11 Порядку обліку, здійс нюється або може здійснювати сь перевірка місцезнаходжен ня (місця проживання) платник а податків. Якщо за наслідкам и перевірки встановлено відс утність платника податків за його місцезнаходженням (міс цем проживання), то складаєть ся акт перевірки місцезнаход ження платника податків та п роводиться робота із з'ясува ння фактичного місця розташу вання (місцезнаходження) пла тника податків, відповідальн их та афілійованих осіб.
З метою забезпечення дост овірності реєстраційних дан их платників податків, відпо відно до пп. 5.2.9 п. 5.2 ст. 5 Порядку, п ідрозділи органу ДПС, які зді йснюють перевірки платників податків, зобов'язані протяг ом 5 днів після закінчення пер евірки надати до підрозділу реєстрації та обліку платник ів податків інформацію про в иявлені в процесі перевірки розбіжності облікових відом остей з інформацією Єдиного банку даних юридичних осіб у вигляді довідки, сформовано ї засобами АІС "Аудит" після вн есенні фактичних даних про п латника податків, установлен их в ході перевірки.
Згідно із пп. 6.1.1 п. 6.1 ст. 6 Порядк у підставами для початку про ведення підрозділами (органа ми) ДПС заходів у зв'язку з при пиненням платника податків є одержання хоча б одного з так их документів (відомостей):
- відомостей держав ного реєстратора про внесенн я до ЄДР запису про рішення за сновників (учасників) щодо пр ипинення юридичної особи або запису про рішення фізичної особи - підприємця щодо припи нення нею підприємницької ді яльності;
- відомостей з ЄДР чи ЄД РПОУ, повідомлення органу де ржавної реєстрації про закри ття відокремленого підрозді лу;
- заяви за ф. N 8-ОПП від пл атника податків, але за умови внесення до ЄДР запису про пр ийняття рішення про припинен ня;
- відповідного рішенн я суду.
Відповідно до пп. 6.1.8 п. 6.1 ст. 6 Порядку у разі прийняття ріш ення про припинення юридично ї особи призначається та одн очасно проводиться перевірк а юридичної особи та її не зня тих з обліку відокремлених п ідрозділів. До участі у перев ірці платника податків, що лі квідується або реорганізову ється, залучаються також орг ани ДПС, у яких платник перебу ває на обліку як платник окре мих податків. У цьому випадку організацію взаємодії відпо відних підрозділів щодо пров едення перевірки здійснюють підрозділи податкового ауди ту (оподаткування фізичних о сіб) органу ДПС за місцем облі ку платника податків.
Згідно із п. 6.2 Порядку, щодо о рганізації роботи щодо знятт я з обліку платника податків за рішенням суду (господарсь кого суду) щодо припинення пл атника податків передбачено , що прийняттю рішення про под ання позову до суду має перед увати відповідна робота, зок рема, вжиття заходів для пода ння податкових декларацій, в становлення фактів наявност і/відсутності ведення господ арської діяльності, зокрема, отримання інформації від фі нансових установ про відсутн ість руху коштів по рахунках платника, повноти сплати под атків, встановлення фактично го місцезнаходження та факти чного місцезнаходження-прож ивання посадових осіб юридич ної особи, тощо.
Підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статт і 4 ЗУ № 2181-ІІІ встановлено, що по даткові декларації подаютьс я за базовий податковий (звіт ний) період, що дорівнює:
- календарному міся цю (у тому числі при сплаті міс ячних авансових внесків), -про тягом 20 календарних днів, наст упних за останнім календарни м днем звітного (податкового ) місяця;
- календарному кварта лу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті кварт альних або піврічних авансов их внесків), - протягом 40 календ арних днів, наступних за оста ннім календарним днем звітно го (податкового) кварталу (пів річчя);
- календарному року, кр ім випадків, передбачених пі дпунктом "г" підпункту 4.1.4 цього пункту, - протягом 60 календарн их днів за останнім календар ним днем звітного (податково го) року;
- календарному року д ля платників податку на дохо ди фізичних осіб (прибутково го податку з громадян), - до 1 кві тня року, наступного за звітн им.
Відповідно до абз. «а»пп. 4.2.2 п. 4.2 ст. 4 ЗУ № 2181-ІІІ контролююч ий орган зобов'язаний самост ійно визначити суму податков ого зобов'язання платника по датків у разі якщо платник по датків не подає у встановлен і строки податкову деклараці ю.
Платник податків зобов'яза ний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, ві дповідно до пп. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 ЗУ № 2181-І ІІ, зазначену у поданій ним по датковій декларації, протяго м десяти календарних днів, на ступних за останнім днем від повідного граничного строку , передбаченого підпунктом 4.1. 4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декл арації. У разі коли відповідн о до закону контролюючий орг ан самостійно визначає подат кове зобов'язання платника п одатків за причинами, не пов'я заними із порушенням податко вого законодавства, платник податків зобов'язаний сплати ти нараховану суму податково го зобов'язання у строки, визн ачені у законі з відповідног о податку, а за їх відсутності - протягом тридцяти календар них днів від дня отримання по даткового повідомлення про т аке нарахування. У разі визна чення податкового зобов'язан ня контролюючим органом за п ідставами, зазначеними у під пунктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пун кту 4.2 статті 4, платник податкі в зобов'язаний погасити нара ховану суму податкового зобо в'язання протягом десяти кал ендарних днів від дня отрима ння податкового повідомленн я, крім випадків коли протяго м такого строку такий платни к податків розпочинає процед уру апеляційного узгодження .
Підпунктом 5.4.1 пункту 5.4 статт і 5 ЗУ № 2181-III встановлено, що узго джена сума податкового зобов 'язання, не сплачена платнико м податків у строки, визначен і цією статтею, визнається су мою податкового боргу платни ка податків.
Відповідно до пп. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 З У № 2181-ІІІ платник податків, що не подає податкову деклараці ю у строки, визначені законод авством, сплачує штраф у розм ірі десяти неоподатковувани х мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або ї ї затримку. Для фізичних осіб , які займають посади, що підпа дають під визначення суб'єкт ів корупційних діянь відпові дно до закону, за неподання аб о несвоєчасне подання деклар ації про доходи таких фізичн их осіб, отриманих протягом з айняття такої посади, штраф з астосовується у розмірі трид цяти неоподатковуваних міні мумів доходів громадян за ко жне таке неподання або її зат римку.
Згідно із пп. 17.1.2 п. 17.1 ст. 17 ЗУ № 2181- ІІІ у разі коли контролюючий орган самостійно визначає с уму податкового зобов'язання платника податків за підста вами, викладеними у підпункт і "а" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 стат ті 4 цього Закону, додатково до штрафу, встановленого підпу нктом 17.1.1 цього пункту, платник податків сплачує штраф у роз мірі десяти відсотків суми п одаткового зобов'язання за к ожний повний або неповний мі сяць затримки податкової дек ларації, але не більше п'ятдес яти відсотків від суми нарах ованого податкового зобов'яз ання та не менше десяти неопо датковуваних мінімумів дохо дів громадян.
У разі коли платник податкі в не сплачує узгоджену суму п одаткового зобов'язання прот ягом граничних строків, відп овідно до пп. 17.1.7 п. 17.1 ст. 17 ЗУ № 2181-ІІ І, визначених цим Законом, так ий платник податку зобов'яза ний сплатити штраф у таких ро змірах:
- при затримці до 30 ка лендарних днів, наступних за останнім днем граничного ст року сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у р озмірі десяти відсотків пога шеної суми податкового боргу ;
- при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, на ступних за останнім днем гра ничного строку сплати узгодж еної суми податкового зобов' язання, - у розмірі двадцяти ві дсотків погашеної суми подат кового боргу;
- при затримці, що є біл ьшою 90 календарних днів, насту пних за останнім днем гранич ного строку сплати узгоджено ї суми податкового зобов'яза ння, - у розмірі п'ятдесяти від сотків погашеної суми податк ового боргу.
Платник податків сплачу є один із зазначених у цьому п ідпункті штрафів відповідно до загального строку затрим ки незалежно від того, чи були застосовані штрафи, визначе ні у підпунктах 17.1.1 - 17.1.6 цього пу нкту, чи ні.
Інших доводів та/або доказі в на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позов ні вимоги, позивачем та відпо відачем, який підтримує позо вні вимоги, не зазначено та не надано.
На підставі встановлених в судовому засіданні обстав ин та аналізу вищенаведених вимог законодавства, які рег улюють спірні правовідносин и, суд дійшов до висновків про те, що:
- позивачем на викон ання законодавчо закріплени х за ним функцій та передбаче них на їх реалізацію повнова жень, не проведено відповідн у роботу, в тому числі щодо вжи ття заходів для подання пода ткових декларацій, встановле ння фактів наявності/відсутн ості ведення господарської д іяльності, в тому числі, отрим ання інформації від фінансов их установ про відсутність р уху коштів по рахунках платн ика, повноти сплати податків , встановлення фактичного мі сцезнаходження та фактичног о місцезнаходження-проживан ня посадових осіб юридичної особи, тощо, яка має передуват и прийняттю рішення про пода ння позову до суду про пост ановлення судового рішення п ро припинення юридичної особ и;
- у зв' язку із встанов ленням судом обставини щодо руху грошових коштів на рах унках відповідача у період, з аявлений позивачем у позовні й заяві, як період, у якому від повідачем не подавалась пода ткова звітність, суд критич но ставиться до наданої пози вачем довідки про відсутніст ь у відповідача станом на 20.04.2010 року заборгованості із сплат и податків, зборів (обов' язк ових платежів); відповідно
- позовні вимоги позив ача про припинення юридичної особи лише з формальних підс тав, без проведення ним відпо відної роботи, сприяють ухил енню від сплати податків та в ідповідальності за це з боку недобросовісного платника;
- адміністративний по зов державної податкової інс пекції у Київському районі м. Одеси до ТОВ «Скай Сервіс Груп», що не пов' яз ане з банкрутством, - є необґру нтованим, таким, що не підляга є задоволенню.
На виконання положень ч. 4 ст. 112 КАС України, суд не прийм ає визнання відповідачем адм іністративного позову, так я к ці дії відповідача порушую ть інтереси держави у податк ових правовідносинах із плат ником податків.
Керуючись ст.ст. 6, 7, 71, 86, 94, 112, 128, 158-1 62, 167, 184-186 КАС України, суд -
постановив:
Адміністративний поз ов державної податкової інсп екції у Київському районі м. О деси до Товариства з обмежен ою відповідальністю «Скай Сервіс Груп»про припин ення юридичної особи Товарис тва з обмеженою відповідальн істю «Скай Сервіс Груп », ідентифікаційний код 35504301, що не пов' язане з банкрутст вом, - залишити без задоволе ння повністю.
Постанова може бути оскарж ена до Одеського апеляційног о адміністративного суду чер ез Одеський окружний адмініс тративний суд шляхом подання апеляційної скарги на поста нову суду протягом десяти дн ів з дня її проголошення, у раз і застосування судом ч. 3 ст. 160 К АС України - з дня отримання копії постанови.
В повному обсязі по станову складено 15 грудня 2010 ро ку.
Суддя М.Г. Цховребова
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.12.2010 |
Оприлюднено | 28.09.2011 |
Номер документу | 18251412 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Цховребова М. Г
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні