Ухвала
від 14.09.2011 по справі 2а/1770/4031/2011
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

   

У Х В А Л А

Справа № 2а/1770/4031/2011

14 вересня 2011 року                                             

м. Рівне

Суддя Рівненського окружного адміністративного суду Дорошенко Н.О., розглянувши позовну заяву

Приватне підприємство "Ніка-Ойл"

до

Державної податкової інспекції у м. Рівне

про визнання дій протиправними,

В С Т А Н О В И В :

До Рівненського окружного адміністративного суду звернулося з адміністративним позовом   Приватне підприємство "Ніка-Ойл"  < Список > < в особі >  третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача< 3-тя особа >  до  Державної податкової інспекції у м. Рівне   третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача < 3-тя особа >  про визнання дій протиправними. Позивач просить визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у м. Рівне, які полягають у викладенні в акті перевірки № 639/23-300/36650429 від 20.05.2011 року незаконних висновків про безтоварність та нікчемність фінансово-господарських операцій між ПП "Ніка-Ойл" код ЄДРПОУ 36650429 та його контрагентами.

Розглянувши позовну заяву з додатками, суд прийшов до висновку, що дану заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства, виходячи з наступного.

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України, компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Обов'язковою ознакою нормативно-правового акта індивідуальної дії, а також відповідних дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, є створення ними юридичних наслідків у формі прав, обов'язків, їх зміни чи припинення, що характеризується обов'язковістю приписів такого нормативно-правового акта для відповідного суб'єкта (суб'єктів), дотримання яких забезпечується правовими  механізмами.

          Предметом оскарження  в даній справі є дії органу державної податкової служби, пов'язані зі складанням акта документальної перевірки позивача з питань дотримання податкового законодавства. Зокрема, позивач оспорює правомірність викладення в акті перевірки певних висновків, з якими позивач пов'язує порушення своїх прав та інтересів.

          Згідно з п.3 Порядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 22.10.2010 року № 984, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.01.2011 року за № 34/18772, акт - службовий документ, який підтверджує факт проведення документальної перевірки фінансово-господарської діяльності платника податків і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби.

          Таким чином, акт документальної перевірки дотримання податкового законодавства, так і дії органу державної податкової служби, його посадових (службових) осіб по складанню такого акту та викладенню його висновків не породжують правових наслідків у формі прав, обов'язків, їх зміни чи припинення, отже не мають правового значення в розумінні частини першої статті 17 КАС України, а відтак не підлягають оскарженню в порядку адміністративного судочинства.

          Суд звертає увагу на те, що обставини, якими позивач обгрунтовує свою незгоду з висновками акту перевірки, як і неправомірність дій податкового органу щодо викладення  висновків в акті перевірки,  можуть бути лише обгрунтуванням для оспорювання рішення, дій суб'єкта владних повноважень, які безпосередньо створюють для позивача юридичні наслідки.

          Відповідно до п.1 ч.1 ст. 109 КАС України, суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Керуючись п.1 ч.1 ст. 109, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

У Х В А Л И В :

Відмовити  Приватному підприємству "Ніка-Ойл"  < Список > < в особі >  третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача< 3-тя особа >  у відкритті провадження в адміністративній справі за позовом до  Державної податкової інспекції у м. Рівне   третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача < 3-тя особа >  про визнання дій протиправними.

Повторне звернення з тією самою позовною заявою до Рівненського окружного адміністративного суду не допускається.

Копію ухвали про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі разом із позовною заявою та усіма доданими до неї матеріалами надіслати позивачу невідкладно.

Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

Суддя                                                        Дорошенко Н.О.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.09.2011
Оприлюднено27.09.2011
Номер документу18251817
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1770/4031/2011

Ухвала від 14.10.2011

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Бучик А.Ю.

Ухвала від 14.10.2011

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Бучик А.Ю.

Ухвала від 26.12.2011

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Бучик А.Ю.

Ухвала від 14.09.2011

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Дорошенко Н.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні