Справа № 2а- 4260/11/2070
Харківський окружний адмі ністративний суд
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 вересня 2011 р. м. Харків
Харківський окружний адм іністративний суд у складі:
головуючого судді - Бідонь ка А.В,
при секретарі судового зас ідання Загребельному В.І.
за участю:
- представника позивача - Демського В.Ю.
розглянувши у відкритом у судовому засіданні в примі щенні Харківського окружног о адміністративного суду ад міністративну справу за позо вом Закритого акціонерного т овариства "Серп і Молот" до Дер жавної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Хар кова про скасування податков ого повідомлення - рішення -,
ВСТАНОВИВ:
Позивач, Закрите акціоне рне товариство «Серп і Молот », звернувся до Харківського окружного адміністративног о суду з позовом до Державної податкової інспекції у Дзер жинському районі м. Харкова, в якому просить суд скасувати податкове повідомлення - ріш ення № 0001492305 від 12 квітня 2011 ро ку про визначення ЗАТ «Серп і Молот»суми податкового зобо в' язання з податку на прибу ток в розмірі 91912,50 грн. (в т.ч. 61275,00 г рн. - основний платіж, 30637, 50 грн. - штрафні санкції).
В обґрунтування своїх вимо г позивач зазначив, що податк ове повідомлення - рішення № 0001492305 від 12 квітня 2011 року прийн ято відповідачем з порушення м вимог Законів України «Про господарські товариства», « Про акціонерні товариства», «Про оподаткування прибутку підприємств», «Про господар ські товариства».
Оскаржуване податкове пов ідомлення - рішення, було вине сене на підставі акту №744/23-05/33203363, складеного 21.03.2011 року, за р езультатами проведеної поза планової виїзної перевірки п озивача з питань дотримання вимог податкового законодав ства за період з 01.01.2010 року по 31.12.2 010 року, валютного та іншого за конодавства за період з 01.01.2010 ро ку по 3 1.12.2010 року.
Зазначеним актом вказано п ро порушення позивачем вимог діючого законодавства Украї ни в сфері оподаткування, а са ме: п.п. 7.8.2. п.7.8. ст. 7 Закону України № 334/94-ВР від 28.12.1994 р., «Про оподатку вання прибутку підприємств» , ст. 30 Закону України № 514-VI від 17.09. 2008 р., «Про акціонерні товарист ва», ст. 15, п. «д»ст.41 Закону Украї ни «Про господарські товарис тва»в частині несплати аванс ового внеску з податку на при буток з суми дивідендів за 2009 р ік в термін до 01.07.2010 року в сумі 61 275.00 грн.
Позивач зазначив, що вищим органом акціонерного товари ства відповідно до ст.41 Закону України «Про господарські т овариства»та ст. 32 Закону Укра їни «Про акціонерні товарист ва»є загальні збори акціонер ів. В зв'язку з тим, що розподіл прибутку, а отже і виплата див ідендів, є виключною компете нцією загальних зборів акціо нерів, вказана функція не мож е бути передана іншим органа м товариства. Однак, загальні збори акціонерів ЗАТ «Серп і Молот»рішення про виплату д ивідендів не приймали. Також станом на час звернення до су ду виплат дивідендів за 2009 рік ЗАТ «Серп і Молот»не проводи ло. У зв'язку з наведеним, пози вач вважає, що податкове пові домлення - рішення Державної податкової інспекції у Дзер жинському районі м. Харкова № 0001492305 від 12 квітня 2011 року є не законним та підлягає скасува нню.
Відповідач проти позову за перечував, зазначив наступне . Перевіркою встановлено, що в термін до 01.07.2010 року ЗАТ «Серп і Молот»не провадило виплату дивідендів і сплату авансово го внеску з податку на прибут ок з суми дивідендів за 2009 рік. В деклараціях з податку на пр ибуток підприємства за І ква ртал 2010 р., за півріччя 2010 року, за 3 квартали 2010 року по рядку 20 «Ав ансові внески, нараховані на суму дивідендів та прирівня них до них платежів»ЗАТ «Сер п і Молот»декларувало відсут ність показників.
Перевіркою встановлено по рушення пп.7.8.2. п.7.8 ст.7 Закону Укр аїни «Про оподаткування приб утку підприємств»з урахуван ням вимог ст.30 Закону України «Про акціонерні товариства» , ст. 15, п. «д»ст. 41 Закону України «Про господарські товариств а»в частині несплати авансов ого внеску з податку на прибу ток з суми дивідендів за 2009 рік в термін до 01.07.2010 року в сумі 61275 г рн.
У судовому засіданні предс тавник позивача вимоги адмін істративного позову підтрим ав у повному обсязі.
Представник відповідача в судове засідання не прибув, п ро час, дату та місце розгляду справи був повідомлений нал ежним чином.
Враховуючи викладене, беру чи до уваги, що відповідач не п рибув в судове засідання, при чин неприбуття суду не повід омив, є належним чином повідо млений про дату, час та місце р озгляду справи, суд приходит ь до висновку про можливість розгляду справи за наявними в ній доказами.
Суд, дослідивши матеріали с прави, заслухавши представни ків сторін, проаналізувавши докази у їх сукупності, прихо дить до висновку про задовол ення позову, як законного та о бґрунтованого з наступних пі дстав.
ЗАТ «Серп і Молот»зареєст роване Виконавчим комітетом Харківської міської ради 23.09.20 04 р. Код суб'єкта господарюван ня за ЄДРПОУ: 33203363.
ЗАТ «Серп і Молот»взято на п одатковий облік у ДПІ у Моско вському районі м. Харкова за № 183 від 04.10.2004 року. З 2010 року ЗАТ «Сер п і Молот»перебуває на облік у у ДПІ у Дзержинському район і м. Харкова за № 44403 від 04.10.2004 року .
Як платник податку на додан у вартість ЗАТ «Серп і Молот» зареєстровано в ДПІ у Дзержи нському районі м. Харкова від 05.10.04 р., має свідоцтво платника ПДВ № 29286933. Індивідуальний пода тковий номер 332033620343.
На підставі направлень ві д 01.03.2011 р. № 213, від 11.03.2001 р. № 318, виданих ДПІ у Дзержинському районі м . Харкова, згідно п. п. 78.2 ст. 78 Пода ткового кодексу України фахі вцями ДПІ у Дзержинському ра йоні м. Харкова проведена поз апланова виїзна перевірка ЗА Т «Серп і Молот»код ЄДРПОУ 3320336 3 з питань дотримання вимог по даткового законодавства за період з 01.01.10 р. по 31.12.10 р., валютног о та іншого законодавства за період з 01.01.10 р. по 31.12.10 р. відповід но до затвердженого плану пе ревірки. Результати перевірк и оформлені актом від 21.03.2011р. № 744 /23-05/33203363.
За твердженням перевіряюч и в діяльності ЗАТ «Серп і Мол от»встановлено порушення:
1. пп 8.1.1 п. 8.1 пп 8.3.1 п.8.3 ст.8 Закону Ук раїни від 28.12.1994 №334/94-ВР «Про опода ткування прибутку підприємс тв»з урахуванням змін та доп овнень нараховувались аморт изаційні відрахування по про даній 1 групі основних засобі в, за 2010 в сумі 58083 гри., в тому числ і: 2 квартал 2010 в сумі 28838 грн.; 3 квар тал 2010 в сумі 29245 грн.;
2. п.п.7.8.2. п.7.8 ст.7 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»від 28.12.1994р. №334/94-ВР (і з змінами і доповненнями) з ур ахуванням вимог ст. 30 Закону У країни «Про акціонерні товар иства»від 17.09.2008р. №514-VI (із змінами і доповненнями), ст. 15, п. «д»ст. 4 1 Закону України «Про господа рські товариства»віл 19.09.1991р. № 1 576-XII. в частині несплати авансо вого внеску з податку на приб уток з суми дивідендів за 2009 рі к в термін до 01.07.2010 року в сумі 61275 грн.
На підставі акту №744/23-05/33203363 ДП І у Дзержинському районі м. Ха ркова було прийнято податков е повідомлення-рішення № 00014 92305 від 12 квітня 2011 року про виз начення ЗАТ «Серп і Молот»су ми податкового зобов' язанн я з податку на прибуток в розм ірі 91912,50 грн.( в т.ч. 61275,00 грн. - осно вний платіж, 30637, 50 грн. - штрафні санкції).
Позивач скориставшись пра вом адміністративного оскар ження 04.04.2011 року за №04-1 від 01.04.2011 р. н адав відповідачу запереченн я на акт перевірки. Листом №6856/1 0/23-502 від 08.04.2011 року відповідач над ав позивачу відповідь на зап еречення до вищезазначеного акту виїзної планової докум ентальної перевірки, якою за лишив заперечення позивача б ез задоволення.
При вирішенні даного спор у суд бере до уваги наступне.
Відповідно до положень ст .1 Податкового кодексу Україн и відносини, що виникають у сф ері справляння податків і зб орів, зокрема, визначає вичер пний перелік податків та збо рів, що справляються в Україн і, та порядок їх адмініструва ння, платників податків та зб орів, їх права та обов'язки, ко мпетенцію контролюючих орга нів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час зді йснення податкового контрол ю, а також відповідальність з а порушення податкового зако нодавства регулюються Подат ковим кодексом України.
Права органів державної по даткової служби регламентов ані ст. 20 Податкового кодексу України.
Відповідачем була проведе на позапланова виїзна переві рка згідно п. 78.2 ст.78 Податковог о кодексу України, підстави т а порядок проведення якої, по зивач не оскаржує.
Відповідно до приписів ст.83 Податкового кодексу України , для посадових осіб органів д ержавної податкової служби п ід час проведення перевірок підставами для висновків є: д окументи, визначені цим Коде ксом; податкова інформація; е кспертні висновки; судові рі шення; інші матеріали, отрима ні в порядку та у спосіб, перед бачені цим Кодексом або інши ми законами, контроль за дотр иманням яких покладений на о ргани державної податкової с лужби.
З Акту перевірки ДПІ у Дзерж инському районі м. Харкова №744 /23-05/33203363 від 21.03.2011 року слідує, що пр едметом перевірки крім іншог о, було також дотримання ЗАТ « Серп і Молот»законодавства в частині обчислення та своєч асності сплати до бюджету ав ансового внеску з податку на прибуток з суми дивідендів з а 2009 рік. При цьому, під час пере вірки перевіряючими встанов лено, що ЗАТ «Серп і Молот»не н араховувало та не виплачувал о дивіденди з чистого прибут ку, отриманого у 2009 році та/або нерозподіленого прибутку ми нулих років. Загальні збори З АТ «Серп і Молот»з питань вип лати дивідендів за 2009 рік не пр оводились та питання щодо ви плати дивідендів на загальни х зборах не розглядалось.
Суд зазначає, що норма, пору шення якої було встановлено перевіряючими, визначала, що крім випадків, передбачених п. 7.8.5 цього пункту, емітент кор поративних прав, який прийма є рішення про виплату дивіде ндів своїм акціонерам (власн икам), нараховує та вносить до бюджету авансовий внесок з п одатку на прибуток у розмірі ставки, встановленої пункто м 10.1 статті 10 цього Закону, нара хованої на суму дивідендів, п ризначених для виплати, без з меншення суми такої виплати на суму такого податку. Зазна чений авансовий внесок вноси ться до бюджету до/або одноча сно із виплатою дивідендів. У разі виплати дивідендів у фо рмі, відмінній від грошової (к рім випадків, передбачених п ідпунктом 7.8.5 цього пункту), баз ою для нарахування авансовог о внеску згідно з абзацом пер шим цього підпункту є вартіс ть такої виплати, розрахован а за звичайними цінами.
З аналізу наведеної норми в ипливає, що нарахуванню та вн есенню до бюджету авансового внеску повинно передувати р ішення емітента корпоративн их прав про виплату дивіденд ів своїм акціонерам (власник ам). В акті перевірки відсутні відомості про наявність так ого рішення позивача, а предс тавник позивача в судовому з асіданні наполягав на його в ідсутність взагалі.
Отже, в матеріалах справи ві дсутні документи, які б підтв ерджували факт прийняття ріш ення про сплату дивідендів, н е встановлено факту нарахува ння та сплати дивідендів, тоб то відсутні будь-які фактичн і дані для визначення суми гр ошового зобов'язання з подат ку на прибуток.
Оскільки неможливо встано вити наявність або відсутніс ть рішення про нарахування д ивідендів акціонерам (власни кам) та їх виплату на підставі податкової декларації, яка б ула перевірена відповідачем , то слід зауважити, що висновк и акту перевірки щодо наявно сті порушень були зроблені б ез дослідження всіх суттєвих обставин, як передбачалося П орядком оформлення результа тів документальних перевіро к щодо дотримання податковог о та валютного законодавства суб'єктами підприємницької діяльності - юридичними особ ами, їх філіями, відділеннями та іншими відокремленими пі дрозділами, тобто зроблені н а припущенні про наявність п ідстав для нарахування та пе рерахування авансових внеск ів, а тому не можуть вважатися правомірними.
Відповідно до ст. 59 Закону Ук раїни «Про державний бюджет України на 2010 рік», господарсь кі товариства, у статутному ф онді яких є корпоративні пра ва держави, та господарські т овариства, 50 і більше відсоткі в акцій (часток, паїв) яких зна ходяться у статутних фондах господарських товариств, час тка держави яких складає 100 ві дсотків (крім закритого акці онерного товариства "Укргаз- Енерго"), які не прийняли рішен ня про нарахування дивіденді в за результатами фінансово- господарської діяльності за 2006-2009 роки до 1 травня 2010 року, спла чують до державного бюджету частину чистого прибутку у р озмірі, визначеному за базов ими нормативами відрахуванн я частки прибутку, що спрямов ується на виплату дивідендів , встановлених на відповідни й рік, до 1 липня 2010 року.
Позивач, ЗАТ «Серп і Молот», не є державним підприємство м, таким чином на позивача нор ми закону про бюджет на 2010 рік в частині обов' язкової сплат и дивідендів поширюватися не повинні.
Тобто висновки про необхід ність нарахувати та перераху вати авансові внески на суму дивідендів за 2009 р. були зробле ні при довільному тлумаченні вищевказаної норми та без до слідження питання про нараху вання дивідендів акціонерам за цей період.
Відповідно до ст.41 Закону Ук раїни «Про господарські това риства»вищим органом акціон ерного товариства є загальні збори товариства, вказана но рма кореспондується з положе ннями ст.32 Закону України №514-VI.
Пунктом «д»ч.5 ст.41 Закону Укр аїни «Про господарські товар иства»визначено, що до компе тенції загальних зборів нале жить затвердження річних рез ультатів діяльності акціоне рного товариства, включаючи його дочірні підприємства, з атвердження звітів і висновк ів ревізійної комісії, поряд ку розподілу прибутку, строк у та порядку виплати частки п рибутку (дивідендів) з урахув анням вимог, передбачених ци м та іншими законами, визначе ння порядку покриття збитків .
Згідно з п.4 Прикінцевих та п ерехідних положень Закону Ук раїни №514-V1 до приведення у відп овідність із цим Законом зак они України, інші нормативно -правові акти діють у частині , що не суперечать цьому Закон у.
Нормами Закону України «Пр о державний бюджет України н а 2010 рік», а саме на пп.10. 11 розділу VII «Прикінцеві положення», як ими були внесені зміни до ст.15 . п. «д»ст.41 Закону України «Про господарські товариства»та ч. 1 ст.30 Закону України «Про ак ціонерні товариства», Закону України «Про деякі питання о рганізації бюджетного проце су у 2010 році»зазначено, що приб уток товариства утворюється з надходжень від господарсь кої діяльності після покритт я матеріальних та прирівняни х до них витрат і витрат на опл ату праці. З балансового приб утку товариства сплачуються проценти по кредитах банків та облігаціях, а також вносят ься передбачені законодавст вом України податки та інші п латежі до бюджету. Чистий при буток, одержаний після зазна чених розрахунків та сплати обов'язкової суми дивідендів , залишається у розпорядженн і товариства, яке відповідно до установчих документів, ви значає напрями його використ ання.
Рішенням Конституційного Суду від 30 листопада 2010 року по справі №1-47/2010 положення статей 14. 24, 64, пунктів 7-13 розділу VII «Прик інцеві положення»Закону Укр аїни №2154-VI визнано такими, що не відповідають Конституції Ук раїни (неконституційними).
Крім того, необхідно зауваж ити, що за рішеннями Конститу ційного суду від 9 липня 2007 року № 6-рп/2007 (справа про соціальні г арантії громадян) та від 22 тра вня 2008 року №10-рп/2008 у справі щодо предмета та змісту закону пр о Державний бюджет України, б уло встановлено, що вимоги що до змісту закону про Державн ий бюджет України містяться в частині другій статті 95 Конс титуції України, положення я кої конкретизовано у статті 38 Бюджетного Кодексу України . Визначений цими статтями пе релік правовідносин, які рег улюються законом про Державн ий бюджет України, є вичерпни м. Із змісту положень Констит уції України та Бюджетного К одексу України вбачається, щ о Закон про Державний бюджет України як правовий акт, зумо влений поняттям бюджету як п лану формування та використа ння ресурсів, має особливий п редмет регулювання, відмінни й від інших законів, і стосуєт ься виключно встановлення до ходів та видатків держави на загальносуспільні потреби, тому цим законом не можуть вн оситися зміни, зупинятися ді я чинних законів України, а та кож встановлюватися інше (до даткове) правове регулювання відносин, що є предметом інши х законів України.
Статтею 152 Конституції Укра їни визначено, що Закони та ін ші правові акти за рішенням К онституційного Суду України визнаються неконституційни ми повністю чи в окремій част ині, якщо вони не відповідают ь Конституції України або як що була порушена встановлена Конституцією України процед ура їх розгляду, ухвалення аб о набрання ними чинності. Зак они, інші правові акти або їх о кремі положення, що визнані н еконституційними, втрачають чинність з дня ухвалення Кон ституційним Судом України рі шення про їх неконституційні сть. Матеріальна чи моральна шкода, завдана фізичним або ю ридичним особам актами і дія ми, що визнані неконституцій ними, відшкодовується держав ою у встановленому законом п орядку.
Таким чином суд не бере до у ваги посилання відповідача н а норми законодавства, які ві дповідно до Рішення Конститу ційного Суду від 30 листопада 2 010 року по справі №1-47/2010 визнані н еконституційними.
Отже, податкове повідомлен ня-рішення, яке винесене на пі дставі неконституційних нор м підлягає скасуванню. Суд за уважує, що перевірка позивач а ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова проводилась з 02.03.2011 р оку по 15.03.2011 року, тобто на той ча с відповідач зобов'язаний бу в бути обізнаний з Рішенням К онституційного Суду від 30 лис топада 2010 року по справі №1-47/2010 та не застосовувати у відношен ні позивача норми, визнані не конституційними.
Крім того, відносини, пов'яз ані з виплатою дивідендів, ре гулюються Господарським та Ц ивільним кодексами України, Законом України «Про господа рські товариства», Законом У країни «Про акціонерні товар иства»та Законом України «Пр о цінні папери та фондовий ри нок».
Відповідно до ст.6 Закону Ук раїни «Про цінні папери та фо ндовий ринок», акція, іменний цінний папір, який посвідчує майнові права його власника (акціонера), що стосуються акц іонерного товариства, включа ючи право на отримання части ни прибутку акціонерного тов ариства у вигляді дивідендів та право на отримання частин и майна акціонерного товарис тва у разі його ліквідації, пр аво на управління акціонерни м товариством, а також немайн ові права, передбачені Цивіл ьним кодексом України та зак оном, що регулює питання ство рення, діяльності та припине ння акціонерних товариств і законодавством про інститут и спільного інвестування. То бто, акція як документ, засвід чує участь в товаристві.
Згідно приписів п.1.9 ст.1 Зако ну України № 334/94-ВР дивіденд - це платіж, який здійснюється юр идичною особою - емітентом ко рпоративних прав на користь власника таких корпоративни х прав у зв'язку з розподілом ч астини прибутку такого еміте нта, розрахованого за правил ами бухгалтерського обліку. Тобто, дивіденд - це платіж, як ий провадиться юридичною осо бою на користь акціонерів у з в'язку з розподілом її прибут ку.
Прибуток є показником фіна нсових результатів господар ської діяльності товариства . Прибуток господарського то вариства утворюється з надхо джень від його господарської діяльності після покриття м атеріальних та прирівняних д о них витрат і витрат на оплат у праці. З економічного прибу тку товариства сплачуються п ередбачені законом податки т а інші обов'язкові платежі, а т акож відсотки по кредитах ба нків і по облігаціях. Прибуто к, одержаний після зазначени х розрахунків, залишається у розпорядженні товариства. І саме цей прибуток, що залишає ться після сплати встановлен их законодавством платежів, підлягає розподілу на загаль них зборах.
Згідно зі ст. 33 Закону Україн и «Про акціонерні товариства »до виключної компетенції за гальних зборів акціонерів то вариства належить розподіл п рибутку і збитків товариства з урахуванням вимог, передба чених законом.
Строк та порядок виплати ча стки прибутку (дивідендів) та визначення порядку покриття збитків належить до виключн ої компетенції загальних збо рів, а отже, не може бути перед ане іншим органам товариства .
Відповідно до ст. 10 Закону Ук раїни «Про господарські това риства»учасники товариства мають право брати участь у ро зподілі прибутку товариства та одержувати його частку (ди віденди). Право на отримання ч астки прибутку (дивідендів) п ропорційно частці кожного з учасників мають особи, які є у часниками товариства на поча ток строку виплати дивіденді в.
Таким чином, виплата дивіде ндів - це право, а не обов'язок у часника. Обов'язки учасників перелічені в ст. 11 цього Закон у і серед них відсутній обов'я зок направляти частину прибу тку на виплату дивідендів.
Частиною 1 п.п.7.8.2 п.7.8 ст.7 Закону України №334/94-ВР визначено, що к рім випадків, передбачених п ідпунктом 7.8.5 цього пункту, емі тент корпоративних прав, яки й приймає рішення про виплат у дивідендів своїм акціонера м (власникам), нараховує та вно сить до бюджету авансовий вн есок з податку на прибуток у р озмірі ставки, встановленої пунктом 10.1 статті 10 цього Закон у, нарахованої на суму дивіде ндів, призначених для виплат и, без зменшення суми такої ви плати на суму такого податку . Зазначений авансовий внесо к вноситься до бюджету до/або одночасно із виплатою дивід ендів.
Враховуючи викладене, суд в важає висновки акту перевірк и щодо порушення п.п.7.8.2 п.7.8 ст.7 За кону України №334/94-ВР із змінами та доповненнями в частині не сплати позивачем авансового внеску з податку на прибуток з суми дивідендів за 2009 рік так ими, що не відповідають факти чним обставинам справи та ви могам чинного законодавства .
Відповідно до вимог частин и 3 статті 2 КАС України, у справ ах щодо оскарження рішень, ді й чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адмініс тративні суди перевіряють, ч и прийняті (вчинені) вони: на п ідставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Ко нституцією та законами Украї ни; з використанням повноваж ення з метою, з якою це повнова ження надано; обґрунтовано, т обто з урахуванням усіх обст авин, що мають значення для пр ийняття рішення (вчинення ді ї); безсторонньо (неупереджен о); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівнос ті перед законом, запобігаюч и несправедливій дискриміна ції; пропорційно, зокрема з до триманням необхідного балан су між будь-якими несприятли вими наслідками для прав, сво бод та інтересів особи і ціля ми, на досягнення яких спрямо ване це рішення (дія); з урахув анням права особи на участь у процесі прийняття рішення; с воєчасно, тобто протягом роз умного строку.
Відповідно до статті 19 Конс титуції України органи держа вної влади та органи місцево го самоврядування. їх посадо ві особи зобов'язані діяти ли ше на підставі, в межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України.
Згідно з ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах пр о протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта вл адних повноважень обов'язок, щодо доказування правомірно сті свого рішення, дії чи безд іяльності покладається на ві дповідача, якщо він заперечу є проти адміністративного по зову.
Всупереч наведеним вимога м, відповідач, як суб'єкт владн их повноважень не надав до су ду достатніх беззаперечних д оказів в обґрунтування обста вин, на яких ґрунтуються його заперечення, і не довів право мірності прийнятого ним ріше ння, щодо нарахування позива чу податкового зобов'язання з податку на додану вартість .
За таких умов, оскаржуване позивачем податкове повідом лення-рішення не відповідає вимогам закону, що є підставо ю для його скасування.
Таким чином, суд вважає вимо ги позивача правомірними, об ґрунтованими і такими, що під лягають задоволенню в повном у обсязі, а заперечення відпо відача суд відхиляє як безпі дставні і такі, що суперечать діючому законодавству та фа ктичним обставинам справи.
Відповідно до ст. 94 КАС Украї ни, враховуючи, що рішення при ймається на користь сторони, яка не є суб' єктом владних п овноважень, суд дійшов висно вку про необхідність стягнен ня сплаченого судового збору з держбюджету на користь поз ивача.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 9, 11, 71, 94, 159, 160-163, 186, 254 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов З акритого акціонерного товар иства "Серп і Молот" до Державн ої податкової інспекції у Дз ержинському районі м. Харков а про скасування податкового повідомлення - рішення - задо вольнити.
Скасувати податкове по відомлення-рішення Державно ї податкової інспекції у Дзе ржинському районі м. Харкова №0001492305 від 12 квітня 2011 року про ви значення Закритому акціонер ному товариству "Серп і Молот " суми податкового зобов"язан ня з податку на прибуток в роз мірі 91912,50 грн., ( основний платіж - 61275,00 грн, - штрафні санкції -30637,50 г рн).
Стягнути з Державног о бюджету України на користь Закритого акціонерного тов ариства "Серп і Молот" (61145, м. Хар ків, вул. Новгородська, б.2, код. ЄДРПОУ 33203363) судові витрати в ро змірі 3,40 грн.
Постанова може бути оскар жена до Харківського апеляці йного адміністративного суд у через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги н а постанову суду протягом десяти днів з дня її прого лошення. У разі застосування судом частини третьої статт і 160 цього Кодексу, а також прий няття постанови у письмовому провадженні апеляційна скар га подається протягом д есяти днів з дня отримання ко пії постанови.
Постанова набирає законн ої сили після закінчення стр оку подання апеляційної скар ги. У разі подання апеляційно ї скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеля ційного розгляду справи.
Повний текст постанови ск ладено 09.09.11 р.
Суддя Бідонько А.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.09.2011 |
Оприлюднено | 28.09.2011 |
Номер документу | 18251950 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Бідонько А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні