ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 2а/1770/661/2011
29 серпня 2011 року
м. Рівне
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Шевчук С.М. за участю секретаря судового засідання Таустік Л.Г. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:
позивача: представник не з'явився;
відповідача: представник не з'явився;
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Дубенська об'єднана державна податкова інспекція
до
Державно-комунальне підприємство "Райбудпроект"
про стягнення заборгованості, -
ВСТАНОВИВ :
Дубенська об'єднана державна податкова інспекція звернулася до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Державно-комунального підприємства "Райбудпроект" про стягнення заборгованості перед бюджетом в сумі 2617,22 грн.
Від позивача надійшло письмове клопотання про розгляд справи за відсутності його представника.
Відповідач заперечень на адміністративний позов не подав, в судове засідання не прибув, причини неприбуття суду не повідомив. Про дату, час і місце судового розгляду був повідомлений належним чином, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення. На адресу відповідача надсилались копія ухвали про відкриття провадження у справі та повідомлення-виклик до суду. Судом не визнавалася обов’язковою участь відповідача в судовому засіданні.
За таких обставин, суд вважає за можливе розглянути справу без участі сторін на підставі наявних доказів.
Враховуючи неявку в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, відповідно до положень ч.6 ст.12, ч.1 ст.41 КАС України, повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Розглянувши позовну заяву, дослідивши подані позивачем письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд прийшов до висновку, що позов слід задовольнити повністю.
При цьому суд встановив та врахував таке.
Вирішуючи даний спір суд виходить із положень податкового законодавства, що діяло на момент вирішення даного спору та на момент виникнення податкового боргу.
Відповідач – Державно-комунальне підприємство "Райбудпроект" - зареєстрований як юридична особа виконавчим комітетом Дубенської міської ради (а.с.21-26).
З матеріалів справи вбачається, що за відповідачем рахується заборгованість по податку з доходів фізичних осіб.
Посадовими особами позивача проведено документальну позапланову виїзну перевірку своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів, а також дотримання вимог іншого законодавства Державно-комунального підприємства "Райбудпроект" за період з 01.01.2008 року по 31.12.2010 року, про що складено акт № 07/23/30490132 від 21.01.2011 року (а.с.3-11).
Вказаною перевіркою встановлено факт утримання та не перерахування до бюджету податку з доходів фізичних осіб в сумі 2617,22 грн., чим порушено вимоги Закону України “Про податок з доходів фізичних осіб”.
Відповідно до п. 1.15 ст. 1 Закону України “Про податок з доходів фізичних осіб”, податковий агент - юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ) або фізична особа чи представництво нерезидента - юридичної особи, які незалежно від їх організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками зобов'язані нараховувати, утримувати та сплачувати цей податок до бюджету від імені та за рахунок платника податку, вести податковий облік та подавати податкову звітність податковим органам відповідно до закону, а також нести відповідальність за порушення норм цього Закону.
Названа норма статті кореспондується із пунктом 19.2 ст. 19 зазначеного Закону передбачає, що особи, які відповідно до цього Закону мають статус податкових агентів, зобов'язані своєчасно та повністю нараховувати, утримувати та сплачувати (перераховувати) до бюджету податок з доходу, який виплачується на користь платника податку та оподатковується до або під час такої виплати та за її рахунок.
А відтак, законні підстави для не перерахування до бюджету утриманих сум податку з доходів фізичних осіб у відповідача відсутні.
Відповідно до п.п.4 п. 1 ст. 16, ст. 57 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.
Виконанням податкового обов'язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк (п.36.1 ст. 36, п. 38.1. ст. 38 ПК України).
Згідно з п.п.20.1.18 п.20.1. ст.20 ПКУ органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму боргу або його частини.
За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повністю.
Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не стягуються.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з Державно-комунального підприємства "Райбудпроект" (код ЄДРПОУ 30490132) до заборгованість перед бюджетом в сумі 2617,22 грн. (дві тисячі шістсот сімнадцять гривень 22 коп.).
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Шевчук С.М.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.08.2011 |
Оприлюднено | 03.10.2011 |
Номер документу | 18343729 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Шевчук С.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні