Постанова
від 22.09.2011 по справі 2а-7786/11/0170/13
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

22 вересня 2011 р. Справа №2а-7786/11/0170/13

Окружний адміністративн ий суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого су дді Ольшанської Т.С., при секре тарі Ківа А.С.,

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовом ОСОБА_1

до Територіального управ ління Державної комісії з ці нних паперів та фондового ри нку в АР Крим

третя особа- Товариство з об меженою відповідальністю "Кр имська СПМК Теплицьтехмонт аж"

про визнання протиправним и дій, визнання недіючим та ск асування свідоцтва,

за участю:

позивача - ОСОБА_1, пасп орт серії НОМЕР_1,

представника відповідача - ОСОБА_2, довіреність №06 в ід 01.03.2011,

представника третьої особ и- ОСОБА_5, довіреність №8 ві д 01.07.2011.

Обставини справи: Позивач з вернувся до Окружного адміні стративного суду Автономної Республіки Крим з адміністр ативним позовом до Територіа льного управління Державної комісії з цінних паперів та ф ондового ринку в АР Крим про в изнання протиправними дій, в изнання недіючим та скасуван ня свідоцтва.

Ухвалами Окружного адміні стративного суду Автономної Республіки Крим від 04.07.2011 відкр ито провадження по справі і з акінчено підготовче провадж ення та справу призначено до судового розгляду та залуче но до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предме т спору, на стороні відповіда ча, - Товариство з обмеженою ві дповідальністю "Кримська СП МК Теплицьтехмонтаж".

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду Автономної Р еспубліки Крим від 26.07.2011 закрит о провадження в адміністрати вній справі ОСОБА_1 в част ині позовних вимог про визна ння нечинним та скасування с відоцтва № 39/01/1/02 про реєстрацію другого випуску акцій ТОВ "Кр имська СПМК Теплицьтехмонт аж".

Разом з позовом надана заяв а про поновлення строку звер нення до суду за захистом пор ушених прав, свобод та інтере сів. Згідно ч. 2 ст. 99 КАС України , строк звернення до суду не пр опущений, оскільки про наявн ість реєстрації зазначеної е місії акцій позивачка дізна лася 30.05.2011 з листа Територіальн ого управління Державної ком ісії з цінних паперів та фонд ового ринку в АР Крим №01/02/1209.

Позивач у судовому засідан ні позов підтримав у повному обсязі.

Представник відповідача п роти позову заперечував.

Вислухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи та оцінивш и доказі по справі в їх сукупн ості, суд

ВСТАНОВИВ:

Правові засади здійсн ення державного регулювання ринку цінних паперів та держ авного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні регулюют ься Законом про державне рег улювання ринку цінних папері в. Згідно із статті 1 цього Зак ону державне регулювання рин ку цінних паперів - це здійсне ння державою комплексних зах одів щодо упорядкування, кон тролю, нагляду за ринком цінн их паперів та їх похідних та з апобігання зловживанням і по рушенням у цій сфері.

Державне регулювання ринк у цінних паперів здійснює Де ржавна комісія з цінних папе рів та фондовому ринку (далі - ДКЦПФР). Інші державні органи здійснюють контроль за діял ьністю учасників ринку цінни х паперів у межах своїх повно важень, визначених чинним за конодавством.

Державна комісія з цінних п аперів та фондового ринку є д ержавним органом, підпорядко ваним Президенту України і п ідзвітним Верховній Раді України. До системи цього орг ану входять Державна комісія з цінних паперів та фондовог о ринку, її центральний апара т і територіальні органи.

Державна комісія з цінних п аперів та фондового ринку зд ійснює повноваження через це нтральний апарат і свої тери торіальні органи (стаття 6 Зак ону України “Про державне ре гулювання ринку цінних папер ів в Україні”).

Статтею 7 Закону передбачен о, що одним з головних завдань Державної комісії з цінних п аперів та фондового ринку є з дійснення державного регулю вання та контролю за випуско м і обігом цінних паперів та ї х похідних на території Укра їни.

На виконання вказаного зав дання Державна комісія з цін них паперів та фондового рин ку здійснює реєстрацію випус ків цінних паперів та інформ ації про випуск цінних папер ів, у тому числі цінних папері в іноземних емітентів, що є в о бігу на території України.

На виконання Закону Україн и “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Украї ні” розроблене Положення про територіальні органи Держав ної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яке затве рджено рішенням Державної ко місії з цінних паперів та фон дового ринку від 14.05.1997 №9 (далі по тексту - Положення).

Відповідно до пункту 1 Полож ення територіальний орган Де ржавної комісії з цінних пап ерів та фондового ринку є скл адовою частиною системи Комі сії, яка здійснює державне ре гулювання ринку цінних папер ів у відповідному регіоні у м ежах повноважень, визначених цим Положенням. Територіаль ний орган утворюється за нак азом Державної комісії з цін них паперів та фондового рин ку, є підпорядкованим і підзв ітним Державній комісії з ці нних паперів та фондового ри нку.

Територіальними органами Державної комісії з цінних п аперів та фондового ринку є т ериторіальні управління та т ериторіальні відділення.

Територіальні управління Комісії створюються в Автоно мній Республіці Крим та м. Сев астополі, м. Києві та Київські й області та областях Україн и (пункт 4 положення).

Відповідно до пункту 3 Полож ення територіальний орган ре алізує у Автономній Республі ці Крим та м. Севастополі, у м. К иєві та Київській області і в областях України завдання, п окладені на Державну комісію з цінних паперів та фондовог о ринку Законом України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в України”. Пр и цьому голова територіально го органу є уповноваженою ос обою Державної комісії з цін них паперів та фондового рин ку (пункт 8 Положення).

Згідно з частиною 1 статті 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.

Відповідно до частини 2 стат ті 2 КАС України до адміністра тивних судів можуть бути оск аржені будь-які рішення, дії ч и бездіяльність суб' єктів в ладних повноважень, крім вип адків, коли щодо таких рішень , дій чи бездіяльності Консти туцією або законами України встановлено інший порядок су дового провадження.

Судом встановлено, що 19 вере сня 2003 року територіальним уп равління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку в АР Крим було зареєстр овано випуск акцій (з урахува ння додаткової емісії в сумі 501916,50 грн.) та видано ЗАТ “Кримсь ка СПМК Теплицтехмонтаж” сві доцтво про реєстрацію випуск у простих іменних акцій, номі нальною вартістю 0,50 грн., у кіль кості 2773405,00 шт., на загальну суму 1386703,50 грн., форма випуску - доку ментарна.

Закрите акціонерне товари ства “Кримська СПМК Теплицте хмонтаж”, є юридичною особою , що зареєстрована виконавчи м комітетом Сімферопольсько ї міської ради 12.08.1999, ідентифіка ційний код 04784458.

Відповідно до статей 24, 25 Зак ону України “Про господарськ і товариства” від 19.09.1991 №1576-ХП ( в р едакція що діяла станом на ча с виникнення спору) встановл ено, що акціонерним визнаєть ся товариство, яке має статут ний фонд, поділений на визнач ену кількість акцій рівної н омінальної вартості, і несе в ідповідальність за зобов'яза ннями тільки майном товарист ва. До акціонерних товариств належать: закрите акціонерн е товариство, акції якого роз поділяються між засновникам и і не можуть розповсюджуват ися шляхом підписки, купуват ися та продаватися на біржі.

Статтею 38 зазначено Закону було передбачено, що акціоне рне товариство має право збі льшувати статутний фонд, якщ о всі раніше випущені акції п овністю сплачені за вартістю не нижче номінальної. Збільш ення статутного фонду здійсн юється в порядку, встановлен ому Державною комісією з цін них паперів та фондового рин ку, шляхом випуску нових акці й, обміну облігацій на акції а бо збільшення номінальної ва ртості акцій.

Положенням про порядок збі льшення (зменшення) розміру с татутного фонду акціонерног о товариства, що затверджено рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондовог о ринку від 8 квітня 1998 р. N44 (у реда кції рішення Державної коміс ії з цінних паперів та фондов ого ринку від 16 жовтня 2000 р. N158), за реєстроване у Мінюсті Україн и 27 жовтня 2000 р. N753/4974 (що діяло до 08.04 .2007) зазначено, що шляхами (спос обами) збільшення розміру ст атутного фонду акціонерного товариства може бути а) збіль шення кількості акцій існуюч ої номінальної вартості; б) зб ільшення номінальної вартос ті акцій. Джерелами збільшен ня розміру статутного фонду акціонерного товариства (пун кт 2 Положення №44) можуть бути виключно:

а) додаткові внески (вклади) , якими можуть бути будинки, сп оруди, обладнання та інші мат еріальні цінності, цінні пап ери, права користування земл ею, водою та іншими природним и ресурсами, будинками, спору дами, обладнанням, а також інш і майнові права (у тому числі н а інтелектуальну власність), грошові кошти, у тому числі в іноземній валюті;

б) реінвестиція дивідендів .

При цьому заборонено:

а) поєднувати джерела збіль шення розміру статутного фон ду, зазначені в підпунктах "а", "б" п. 2 цього Положення, а також за рахунок індексації основ них фондів;

б) поєднувати способи збіль шення розміру статутного фон ду, зазначені в п. 3 цього Полож ення;

в) приймати рішення про збіл ьшення розміру статутного фо нду товариства до повної опл ати всіх раніше випущених ак цій за ціною не нижче номінал ьної;

г) приймати рішення про збіл ьшення розміру статутного фо нду товариства до реєстрації усіх попередніх випусків ак цій.

Порядок збільшення розмір у статутного фонду акціонерн ого товариства за рахунок дж ерел, передбачених підпункто м "а" п. 2, для закритого акціонер ного товариства включає таку послідовність дій:

а) прийняття рішення про збі льшення розміру статутного ф онду акціонерного товариств а та оформлення протоколу зг ідно з чинним законодавством України;

б) розподіл акцій додатково го випуску;

в) прийняття загальними збо рами акціонерів рішення щодо внесення до статуту товарис тва змін, пов'язаних зі збільш енням розміру статутного фон ду;

г) реєстрація змін до статут у акціонерного товариства, п ов'язаних зі збільшенням роз міру статутного фонду;

ґ) реєстрація випуску акцій ;

д) оформлення та депонуванн я нового глобального сертифі ката випуску акцій (у разі без документарної форми випуску акцій);

е) внесення інформації до си стеми реєстру власників імен них цінних паперів (у разі док ументарної форми випуску акц ій);

є) виготовлення бланків та в идача акціонерам сертифікат ів акцій (у разі документарно ї форми випуску акцій).

Під час розгляду справи з' ясоване, що 19.08.2003 відбулися зага льні збори акціонерів Закрит ого акціонерного товариства “Кримська СПМК Теплицьтехмо нтаж” на яких були присутні 6 а кціонерів та їх представникі в, які володіють 1262488 голосами, щ о складає 71,34% статутного фонду товариства. У пункті 3 порядку денного зазначено питання п ро збільшення статутного фон ду Товариства, питання 4 перед бачало проведення розподілу акцій додаткового виску, пит ання 5 - затвердження змін до статуту товариства.

Під час розгляду питання 3 б уло запропоноване збільшити статутний фонд ЗАТ шляхом до даткового випуску акцій, що в ідповідає способу збільшенн я статутного фонду, передбач еному у ст. 38 Закону України " Пр о господарські товариства".

Відповідно до статті 6 Закон у України "Про цінні папери і ф ондову біржу" від 18.06.1991 №1201-ХП (що в тратив чинність з 13.05.2006) рішення про випуск акцій приймаєтьс я засновниками акціонерного товариства або загальними з борами акціонерів акціонерн ого товариства. Рішення про в ипуск акцій оформляється про токолом. Протокол рішення пр о випуск акцій повинен обов'я зково містити:

фірмове найменування еміт ента та його місцезнаходженн я;

розмір статутного фонду аб о вартість основних і оборот них фондів емітента;

цілі та предмет його діяльн ості;

зазначення службових осіб емітента;

найменування контролюючог о органу (аудиторської фірми );

дані про розміщення раніше випущених в обіг цінних папе рів;

мету випуску акцій;

зазначення категорій акці й;

кількість іменних акцій та акцій на пред'явника;

кількість привілейованих акцій;

загальну суму емісії і кіль кість акцій;

номінальну вартість акцій ;

кількість учасників голос ування та порядок його прове дення;

порядок виплати дивіденді в;

строк і порядок передплати акцій та їх оплати;

строк повернення коштів пр и відмові від випуску акцій;

черговість випуску акцій (п ри випусках їх різними серія ми);

порядок повідомлення про в ипуск і порядок розміщення а кцій;

права власників привілейо ваних акцій;

переважне право на придбан ня акцій при новій емісії.

Судом встановлено, що у прот околі №2 загальних зборів акц іонерів закритого акціонерн ого товариства “Кримська СПМ К Теплицьтехмонтаж” від 19.08.2003, у сі вимоги статті 6 Закону дот римані. В протоколі зазначен о фірмове найменування еміте нта: закрите акціонерне това риство “Кримська СПМК Теплиц ьтехмонтаж”, його місцезнахо дження, розмір статутного фо нду - 884786,00 грн., цілі та предмет діяльності, службові особи е мітента, найменування органу контролю - незалежна аудито рська фірма “Сервіс-Аудит”, д ані про розміщення раніше ви пущених в обіг цінних папері в: перша емісія була здійснен а шляхом випуску 1769572 шт. прости х іменних акцій, номінальною вартістю 0,50 грн. кожна на загал ьну суму 884786,00 грн., мета випуску акцій - залучення додаткови х коштів для поповнення обіг ових коштів, а також розміщен ня діяльності товариства, за значена категорія - акція пр оста іменна, привілейовані а кції не випускаються, форма в ипуску акцій - документарна , загальна суму емісії 501916,50 грн. , і кількість акцій 1003833 шт., номі нальна вартість акцій - 0,50 гр н., кількість учасників голос ування - 1262388 голосів, або 71,34% від загальної кількості голосів . Порядок проведення голосув ання - відкритий. Порядок ви плати дивідендів - 1 раз на рі к за підсумками календарного року. Строк і порядок розміще ння акцій та їх оплата: акціон ери подають заяви в довільні й формі із зазначенням кільк ості акцій, які акціонер має п ридбати в строк до 15.08.2003. Після з атвердження розподілу акцій додаткового випуску загальн ими зборами акціонерів 20, 21 сер пня 2003 року будуть укладені ві дповідні договори. Оплата зд ійснюється грошовими коштам и або іншими видами вкладів. Н е пізніше ніж через 3 місяців п ісля реєстрації випуску акці й товариства в ДКЦПФР особа, щ о сплатила повну вартість ак цій, отримує сертифікат акці й. Черговий випуск акцій - од нією серією “В”, порядкові но мери 1 - 1003833. Порядок повідомле ння про випуск: поштовий реєс тр надіслання рекомендовано ї поштової кореспонденції ві д 24.06.2003, оголошення в газетах “В існик. Цінні папери”№№144-145 від 27.06.2003, “Крымские известия”№117 ві д 30.06.2003. Переважне право на прид бання акцій при новій емісії мають всі акціонери товарис тва у кількості, пропорційні й їх частці у статутному фонд і на дату прийняття рішення п ро нову емісію акцій. Збитків станом на 19.08.2003 товариство не м ає Кошти, отримані від емісії акцій не підуть на покриття з битків.Прийнято рішення збіл ьшити статутний фонд Товарис тва.

Під час розгляду питання що до розподілу акцій додатково го випуску було встановлено, та зафіксовано у протоколі, щ о від ОСОБА_4 надійшла зая ва придбати 469995 шт. акцій на заг альну суму 234997,50 грн., що пропорц ійно його частці в статутном у фонді, а також бажання придб ати залишок акцій, що випуска ються додаткового. Заяви від інших акціонерів не надходи ли. Залишок складає 533838 шт. Ріше нням загальних зборів затвер джений розподіл акцій додатк ового випуску: ОСОБА_4 під писується на 1003833 акції.

Рішення загальних зборів з атверджені зміни до статут т овариства: пункт 11. Статутний фонд товариства складає 1386702,50 г рн., який розподіляється на 277340 5 простих іменних акцій номін альною вартістю 0,50 грн.

На момент проведення відпо відних дій порядок реєстраці ї випуску акцій закритих акц іонерних товариств був врегу льований Положенням, що було затверджено рішенням Держав ної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11 черв ня 2002 р. N167, зареєстроване у Міню сті України 16 липня 2002 р. за N587/6875.

Як зазначено у пункті 2.1. Поло ження, не пізніше 60 календарни х днів з дати державної реєст рації статуту або змін до ста туту товариства, пов'язаних і з зміною розміру статутного капіталу, товариство повинно подати до реєструвального о ргану документи для реєстрац ії випуску акцій.

Судом встановлено, що 21.08.2003 ви конавчим комітетом Сімфероп ольської міської ради затвер джені зміни до статуту Закри того акціонерного товариств а “Кримськая СПМК Теплицьтех монтаж”.

21.08.2003 ЗАО "Кримська СПМК Тепли цьтехмонтаж" надало заяву пр о реєстрацію випуску акцій д о Територіального управлінн я Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку в АР Крим.

Перелік документів, що пови нно надати товариство для ре єстрації випуску акцій, зазн ачений у пункті 2.2. Положення, ц е: а) заява про реєстрацію випу ску акцій, складену згідно з д одатком 2; б) рішення про випус к акцій, що оформлено протоко лом; в) зміни (доповнення) до ст атуту товариства, що оформле ні окремим додатком до стату ту або шляхом викладення ста туту у новій редакції, пов'яза ні із зміною розміру статутн ого капіталу, чи їх нотаріаль но засвідчену копію; г) нотарі ально засвідчена копія стату ту товариства (у разі реєстра ції випуску акцій при створе нні товариства та у разі прий няття рішення про зміну розм іру статутного капіталу інши м, ніж загальні збори акціоне рів, органом товариства для п ідтвердження повноважень ць ого органу); ґ) проміжна фінанс ова звітність за звітний пер іод, що передував кварталу, у я кому подаються документи для реєстрації випуску акцій, у с кладі балансу та звіту про фі нансові результати (для банк ів - звіту про прибутки та збит ки), засвідчена підписами та п ечатками емітента та аудитор а (аудиторської фірми), а також висновок аудитора (аудиторс ької фірми) та довідку про фін ансовий стан, що засвідчена п ідписом та печаткою аудитора ; д) довідка, засвідчена підпис ами та печаткою реєстратора про передачу реєстру власник ів іменних цінних паперів (пр и додатковому випуску акцій у документарній формі) або де позитарію, з яким укладено до говір про обслуговування вип уску цінних паперів (при безд окументарній формі); е) довідк а, засвідчена підписами та пе чатками емітента (при першом у випуску - уповноважених осі б засновника), про сплату кожн им з акціонерів або засновни ків не менше 50 % номінальної ва ртості акцій до дня реєстрац ії статуту або змін до статут у товариства, пов'язаних із зб ільшенням розміру статутног о капіталу товариства (при пе ршому випуску акцій - до дня ск ликання установчих зборів), з переліком внесків, унесених в оплату за акції із зазначен ням дат і номерів документів , які підтверджують сплату; є) копія свідоцтва про державну реєстрацію акціонерного тов ариства, засвідчену підписом уповноваженої особи та печа ткою товариства; ж) копія свід оцтв про реєстрацію попередн іх випусків акцій, засвідчен і підписом уповноваженої осо би та печаткою товариства; з) к опія, засвідчена підписом уп овноваженої особи та печатко ю товариства, опублікованого згідно з вимогами статей 41, 43 З акону України "Про господарс ькі товариства", повідомленн я про проведення загальних з борів акціонерів товариства , на яких прийнято рішення про випуск акцій чи зміну розмір у статутного капіталу, про вн есення змін до статуту товар иства, пов'язаних зі зміною ро зміру статутного капіталу то вариства, та довідка, засвідч ена підписом уповноваженої о соби та печаткою товариства, яка свідчить про персональн е повідомлення усіх акціонер ів про проведення цих загаль них зборів (згідно з порядком , установленим у статуті това риства); и) копія звіту про оці нку майна (акта оцінки майна), засвідчену підписом уповнов аженої особи та печаткою тов ариства, яка подається, якщо д о статутного капіталу товари ства вноситься майно господа рських товариств з державною часткою (часткою комунально го майна) для визначення варт ості внесків засновників (ак ціонерів) товариства; і) довід ка, засвідчена підписом упов новаженої особи та печаткою товариства, про відсутність заперечень кредиторів щодо з меншення розміру статутного капіталу товариства (у разі п рийняття рішення про зменшен ня розміру статутного капіта лу товариства).

Як зазначає позивач, в поруш ення зазначених умов, відпов ідачем не був належним чином перевірений факт повної опл ати раніше випущених акцій з а вартістю не нижче номіналь ної.

Судом встановлено, що до зая ви про реєстрацію випуску ак цій від 21.08.2003 №68 ЗАТ “Кримська СП МК Теплицьтехмонтаж” був над аний аудиторський висновок а удиторської фірми “Сервіс-ау дит”від 16.09.2003, за яким зазначено про таке. Статутний капітал с таном на 30.06.2003 складав 884786,00 грн. і б ув повністю сформований. Дов ідкою від 21.08.2003 №70 ЗАТ “Кримське СПМК Теплицьтехмонтаж” підт верджує, що акціонер ОСОБА_ 4 сплатив 100% номінальної вар тості додаткового випуску ак цій у сумі 501916,50 грн. відповідно до договору міни цінних папе рів від 20.08.2003 31, внесок 1003833 акцій за критого акціонерного товари ства “Харківська СПМК Теплиц ьтехмонтаж” загальною номін альною вартістю 501916,50 грн. перед аний згідно акту приймання п ередання цінних паперів від 20.08.2003. Зазначене також підтверд жується висновком аудитора в ід 16.09.2003.

Зазначені відомоті підтве рджуються також наданами поз ивачем копіями балансів підп риємства за 2002,2003, де зазначений статутний фонд у розмірі 884 ти сяч грнивень.

Відповідно до статті 71 КАС У країни кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та зап еречення, крім випадків, вста новлених статтею 72 цього Коде ксу.

Позивачем не доведено та на лежними доказами не підтверд жений факт того, що на момент п роведення реєстрації випуск у акцій повна сплата раніше в ипущений акцій не відбулася.

Відповідно до пункту 1.5. Поло ження відмова в реєстрації в ипуску акцій складається у р азі:

а) невідповідності поданих документів вимогам законода вства;

б) порушення встановленого законодавством порядку пров едення випуску цінних папері в та порядку зміни розміру ст атутного капіталу;

в) порушення порядку склика ння та/або проведення загаль них зборів акціонерів, на яки х прийнято рішення про випус к акцій чи зміну розміру стат утного капіталу (фонду) (далі - капітал), про внесення змін до статуту товариства, пов'язан их зі зміною розміру статутн ого капіталу товариства;

г) порушення переважного пр ава акціонерів на придбання додатково випущених акцій;

ґ) прийняття уповноваженою особою реєструвального орга ну або судовими органами ріш ення про зупинення обігу (роз міщення) цінних паперів, яке є чинним на дату реєстрації, у п орядку, передбаченому законо давством;

д) відсутності будь-якого з документів, визначених у п. 2.2 т а 2.3 цього Положення.

Інші причини не можуть бути підставами для відмови в реє страції випуску акцій.

Позивачем не наведено обст авин, та матеріалами справи с простовуються, обставини тог о, що відповідачем не застосо ваний спосіб відмови у реєст рації випуску акцій у зв' яз ку з наявністю передбачених підстав.

Стаття 19 Конституції Україн и визначає, що органи державн ої влади та органи місцевого самоврядування зобов' яза ні діяти лише на підставі, в ме жах повноважень та у спосіб, щ о передбачені Конституцією т а законами України.

Оцінюючи правомірність ді й та рішень органу власних по вноважень, суд керується кри теріями, закріпленими у стат ті 2 КАС України, які певною мі рою відображають принципи ад міністративної процедури, вс тановлюючи при цьому чи прий няті (вчинені) ним рішення (ді ї): на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України; з використанням пов новаження з метою, з якою це по вноваження надано; обґрунто вано, тобто з урахуванням усі х обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчине ння дії); безсторонньо (неупер еджено); добросовісно; розсуд ливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запо бігаючи несправедливій диск римінації; пропорційно, зокр ема з дотриманням необхідног о балансу між будь-якими несп риятливими наслідками для пр ав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких с прямоване це рішення (дія); з у рахуванням права особи на уч асть у процесі прийняття ріш ення; своєчасно, тобто протяг ом розумного строку.

Відповідно до статті 9 КАС У країни суд при вирішенні спр ави керується принципом зако нності, відповідно до якого о ргани державної влади, орган и місцевого самоврядування, їхні посадові і службові осо би зобов' язані діяти лише н а підставі, в межах повноваже нь та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами Ук раїни. Суд вирішує справи на п ідставі Конституції та закон ів України, а також міжнародн их договорів, згода на обов' язковість яких надана Верхов ною Радою України.

Судом не встановлено поруш ення принципу законності під час проведення реєстрації в ипуску акцій ЗАТ “Кримська С ПМК Теплицьтехмонтаж” терит оріальним управлінням Держа вної комісії з цінних папері в та фондового ринку в АР Крим .

Крім того, що стосується кло потання позивача про поновле ння строку звернення до суду за захистом порушених прав, с вобод та інтересів, то на думк у суду він не пропущений, оскі льки про наявність реєстраці ї зазначеної емісії акцій по зивачка дізналася 30.05.2011 з листа Територіального управління Державної комісії з цінних п аперів та фондового ринку в А Р Крим №01/02/1209.

Відповідно до ч.ч. 1,2 ст. 99 КАС У країни адміністративний поз ов може бути подано в межах ст року звернення до адміністра тивного суду, встановленого цим Кодексом або іншими зако нами. Для звернення до адміні стративного суду за захистом прав, свобод та інтересів осо би встановлюється шестиміся чний строк, який, якщо не встан овлено інше, обчислюється з д ня, коли особа дізналася або п овинна була дізнатися про по рушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Позовну заяву подано 01.07.2011, то бто в межах строку звернення до суду за захистом порушени х прав, свобод та інтересів.

З урахування наведеного, су д вважає адміністративним по зов таким, що задоволенню не п ідлягає.

У судовому засіданні, яке ві дбулось 22.09.2011, оголошено вступн у та резолютивну частини пос танови.

Відповідно до вимог ч.3 ст. 160 К АС України повний текст пост анови виготовлений та підпис аний 29.09.2011.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 160-163,167 КАС Укра їни, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. У задоволенні адмініст ративного позову відмовити.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Ол ьшанська Т.С.

Дата ухвалення рішення22.09.2011
Оприлюднено07.10.2011
Номер документу18450303
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7786/11/0170/13

Постанова від 22.09.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Ольшанська Т.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні