Постанова
від 15.04.2008 по справі 33/115-а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

33/115-А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

          

15.04.08                                                                                                     Справа№ 33/115-А

12 год. 40 хв.79014; м. Львів, вул. Личаківська, 128Зал судових засідань № 501

Господарський суд Львівської області, розглянувши у судовому засіданні справу :

за позовом:Державної податкової інспекції у Яворівському районі Львівської області              (м. Яворів)

до відповідача:Міського комунального підприємства «Житлово–комунальне господарство»        (м. Новояворівськ)

про :стягнення 185 871 (сто вісімдесят п'ять тисяч вісімсот сімдесят одна) грн. 45 коп.

                                                                                               Суддя :                           Цікало А.І.                                                                                                    При секретарі :             Герасименко В.С.

Представники:

Від позивача:Бєлкіна Н.В. –представник (довіреність № 2056/10/10-006 від 17.05.2007 р.)Фареник А.В. –представник (довіреність № 41 від 17.05.2007 р.)

Від відповідача:Дорош О.І. –представник (довіреність № 59 від 15.04.2008 р.)Кужик П.І. –представник (довіреність № 59 від 15.04.2008 р.)

Представникам сторін, присутнім у судовому процесі роз'яснено зміст ст.ст. 30, 49, 51, 127  Кодексу адміністративного судочинства України, а саме їх процесуальні права та обов'язки, зокрема, право заявляти відводи.

Представники сторін, присутні в судовому засіданні, звернулись до суду з узгодженим клопотанням про нездійснення технічної фіксації судового процесу.

Суть спору :  До господарського суду Львівської області Державної податкової інспекції у Яворівському районі Львівської області (м. Яворів) подано позов до Міського комунального підприємства «Житлово–комунальне господарство» (м. Новояворівськ) про стягнення 185 871 (сто вісімдесят п'ять тисяч вісімсот сімдесят одна) грн. 45 коп.

Ухвалою суду від 26.03.2008 р. відкрито провадження у справі та призначено до розгляду на 15.04.2008 р.

Позивач вимоги ухвали суду про відкриття провадження у справі від 26.03.2008 р. виконав, явку повноважних представників в судове засідання забезпечив.

В судовому засіданні 15.04.2008 р. представники позивача представили суду ухвали господарського суду Львівської області у справах № 28/4 А від 26.02.2008 р. та № 3/22 А від 27.02.2008 р., з яких вбачається, що відповідач у даній справі звертався з позовними заявами про визнання нечинними частини рішень податкового органу, стягнення по яких є предметом даного спору. Оскільки МКП „ЖКГ” відкликало такі позовні заяви, вони судом були залишені без розгляду.

Представники позивача позов підтримали повністю, просили задоволити позовні вимоги з підстав наведених у заяві та поясненнях.

Відповідач вимог ухвали суду про відкриття провадження у справі від 26.03.2008 р не виконав, відзив на позов не представив, проти позову, у встановленому чинним законодавством України порядку, не заперечив, явку повноважних представників в судове засідання забезпечив.

Представники відповідача проти позову не заперечували.

Відповідно до п.6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України від 06.07.2005 року № 2747-IV, справу розглянуто в порядку, встановленому цим Кодексом.

Розглянувши документи і матеріали подані учасниками процесу, заслухавши пояснення присутніх в судовому засіданні, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, сукупно оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступне:

Міське комунальне підприємство "Житлово-комунальне господарство" зареєстровано Яворівською районною державною адміністрацією 03 жовтня 1998 року та перереєстроване державним реєстратором 11.08.2005р.

Відповідач включений до Єдиного Державного реєстру підприємств та організацій України і йому присвоєно ідентифікаційний код 22399669.

Відповідно до ст.9 Закону України "Про систему оподаткування" платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до Державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів), а також сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законом терміни.

Облік платників податків і зборів (обов'язкових платежів) здійснюється державними податковими органами та іншими державними органами відповідно до законодавства. Визначення сум податкового боргу за податками, зборами (обов'язковими платежами), які надходять до бюджетів та державних цільових фондів, здійснюється за даними особових рахунків платників податків, що ведуться органами ДПС згідно з "Інструкцією про порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку податків і зборів (обов'язкових платежів), що надходять до бюджетів та до державних цільових фондів", затвердженою наказом Головної Державної податкової адміністрації України від 12.05.1994 р. №37 (у редакції наказу Державної податкової адміністрації України від 03.09 .2001 р. №342, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.10.2001 р. за №887/6078).

Відповідно до п.7 Розділу II Інструкції підставою для нарахування платежів до бюджету в особових рахунках платників є документи, які подаються платником (податкові декларації, звіти, розрахунки, платіжні повідомлення, довідки про авансові платежі, та інші документи), документи, які готуються податковими органами (рішення за актами перевірок з донарахування або скасування раніше нарахованих сум платежу, фінансових санкцій та пені), документи, які надходять від інших контролюючих органів.

19.11.2007 року  повідомленням-рішенням № 0009722320/0 підприємству визначено загальну суму податкового зобов'язання по податку на додану вартість в розмірі 115725,00 грн.

19.11.2007 року повідомленням-рішенням №0009732320/0 підприємству визначено загальну суму податкового зобов'язання по збору за забруднення навколишнього середовища  в розмірі 23075,00 грн.

19.11.2007 року повідомленням-рішенням №0009742320/0 підприємству визначено загальну суму податкового зобов'язання по податку на прибуток в розмірі 45922,00 грн.

24.01.2007 р. відповідач подав податковий розрахунок по платі за землю на 2007 рік у сумі 1600,00 грн. Несплачений залишок становить 131,28 грн.

17.01.2008р. відповідач подав податковий розрахунок комунального податку за IV квартал 2007 року, в якому визначив податкове зобов'язання з комунального податку у сумі 1020,00 грн. Несплачений залишок становить 1018,17 грн.

Всього сума позовних вимог складає:

115725,0 грн. + 23075,0 грн. + 45922,0 грн. + 131,28 грн. + 1018,17 грн. = 185871,45 грн.

Відповідно до п.п.5.3.1 п.5.3 ст. 5. Закону України „Про  порядок  погашення  зобов'язань   платників податків перед бюджетами  та державними цільовими фондами” від 21.12.2000 р. № 2181-ІІІ, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації. У разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення.

Отже, як вбачається із матеріалів справи, суми, визначені у податкових повідомленнях-рішеннях та розрахунках є узгодженими, а тому, в силу п. 5.4.1. Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Докази вжиття відповідачем заходів погашення  боргу в матеріалах справи відсутні.

Відповідно до підпункту 3.1.1 ст. 3 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 року № 2181-ІІІ (із змінами та доповненнями) активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

Згідно п. 6 ст. 10 Закону України „Про державну податкову службу”, державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції забезпечують застосування та своєчасне стягнення сум фінансових санкцій, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами України за порушення податкового законодавства, а також стягнення адміністративних штрафів за порушення податкового законодавства, допущені посадовими особами підприємств, установ, організацій та громадянами.

Відповідно до п. 11 ст. 10 Закону України „Про державну податкову службу”, державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в дохід держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Станом на день розгляду справи, відповідач відзив на позов не подав, проти позову, у встановленому чинним законодавством України порядку, не заперечив, доказів відсутності чи погашення заборгованості не представив.

Згідно ч. 2 ст. 9 КАС України, суд вирішує справи на підставі Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

Згідно ч. 3 ст. 9 КАС України, суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 4 ст. 9 КАС України, у разі невідповідності нормативно-правового акта Конституції України, Закону України, міжнародному договору, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, або іншому правовому акту суд застосовує правовий акт, який має вищу юридичну силу.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 67 Конституції, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно ст. 70 КАС України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Оскільки позивач представив достатньо належних доказів щодо виникнення заборгованості, стягнення якої є предметом позову, а відповідач позовні вимоги не заперечив, доказів відсутності заборгованості або її погашення, у встановленому чинним законодавством України порядку, не представив, виконавши вимоги процесуального права, всебічно і повно перевіривши обставини справи в їх сукупності, дослідивши представлені докази, у відповідності з нормами матеріального права, що підлягають застосуванню до даних правовідносин, згідно роз'яснень Пленуму Верховного Суду України, вказаних у пункті 1 Постанови від 29 грудня 1976 року № 11 “Про судові рішення”, суд прийшов до висновку, що позовна заява Державної податкової інспекції у Яворівському районі Львівської області (м. Яворів) до Міського комунального підприємства «Житлово–комунальне господарство»(м. Новояворівськ) про стягнення 185 871 (сто вісімдесят п'ять тисяч вісімсот сімдесят одна) грн. 45 коп. є обґрунтованою і підлягає до задоволення.

Згідно ст. 87 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи.

На підставі наведеного, керуючись п. п. 1, 3 п. 3 розділу VІІ “Прикінцеві та перехідні положення” КАС України, а також, в зв'язку з тим, що спір виник з вини відповідача, судові витрати слід покласти на відповідача.

На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 2, 4, 6, 7, 9, 10, 11, 17, 48, 69, 70, 71, 86, 87, 89, 94, 107, 120, 122, 123, 124, 127,  130, 135,138, 139, 140, 143, 151, 152, 153, 154, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 167, п. п. 1, 3, 6 розділу VII Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, –

                                                                       

                                                                      П О С Т А Н О В И В :

                                                                       

1.          Позов Державної податкової інспекції у Яворівському районі Львівської області (м. Яворів) до Міського комунального підприємства «Житлово–комунальне господарство»(м. Новояворівськ) про стягнення 185 871 (сто вісімдесят п'ять тисяч вісімсот сімдесят одна) грн. 45 коп. –задоволити повністю.

2.          Стягнути з Міського комунального підприємства «Житлово–комунальне господарство»(вул. Шептицького, 5, м. Новояворівськ, Яворівський район, Львівська область, 81053; код ЄДРПОУ 22399669) до державного бюджету через Державну податкову інспекцію у Яворівському районі Львівської області (вул. Львівська, 42, м. Яворів, Львівська область, 81000; код ЄДРПОУ 20801378)  –185 871 (сто вісімдесят п'ять тисяч вісімсот сімдесят одна) грн. 45 коп.

3.           Стягнути з Міського комунального підприємства «Житлово–комунальне господарство»(вул. Шептицького, 5, м. Новояворівськ, Яворівський район, Львівська область, 81053; код ЄДРПОУ 22399669) в дохід державного бюджету України (р/р 31112095600006 Банк УДК у Львівській області, МФО 825014, отримувач: ВДК Личаківського району м. Львова, код ЄДРПОУ 22389406, код платежу 22090200, символ звітності банку 092) –1 700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп. судового збору.  

4.          Виконавчі листи видати відповідно до ст. ст. 258, 259 КАС України.

Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена в строк та в порядку, передбаченому ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

          Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення.

          Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя                                                                                                                                        

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення15.04.2008
Оприлюднено30.07.2008
Номер документу1847306
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —33/115-а

Постанова від 15.04.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Постанова від 06.12.2007

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 21.11.2007

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні