Постанова
від 15.05.2008 по справі 33/135-а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

33/135-А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

          

15.05.08                                                                                                    Справа№ 33/135-А

11 год. 10 хв.79014; м. Львів, вул. Личаківська, 128Зал судових засідань № 501

Господарський суд Львівської області, розглянувши у судовому засіданні справу :

за позовом:Державної податкової інспекції у Жидачівському районі Львівської області           (м. Жидачів)

до відповідача:Товариства з обмеженою відповідальністю «Керамік»(с. Дубравка)

про :стягнення 14 352 (чотирнадцять тисяч триста п'ятдесят дві) грн. 95 коп.

                                                                                                          Суддя :                           Цікало А.І.                                                                                                               При секретарі :             Герасименко В.С.

Представники:

Від позивача:Закорчевський І.Б. –представник (довіреність № 3413/9/10-52 від 11.03.2008 р.)

Від відповідача:не з'явився  

Представникам сторін, присутнім у судовому процесі роз'яснено зміст ст.ст. 30, 49, 51, 127  Кодексу адміністративного судочинства України, а саме їх процесуальні права та обов'язки, зокрема, право заявляти відводи.

Представники сторін, присутні в судовому засіданні, звернулись до суду з клопотанням про нездійснення технічної фіксації судового процесу.

Суть спору :  До господарського суду Львівської області Державною податковою інспекцією у Жидачівському районі Львівської області (м. Жидачів) подано позов до Товариства з обмеженою відповідальністю «Керамік»(с. Дубравка) про стягнення 14 352 (чотирнадцять тисяч триста п'ятдесят дві) грн. 95 коп.

Ухвалою суду від 21.04.2008 р. відкрито провадження у справі та призначено до розгляду на 15.05.2008 р.

Позивач вимоги ухвали суду про відкриття провадження у справі від 21.04.2008 р. виконав, явку повноважних представників в судове засідання забезпечив.

Представник позивача позов підтримав повністю, просив задоволити позовні вимоги з підстав наведених у заяві та поясненнях.

Відповідач вимог ухвали суду про відкриття провадження у справі від 21.04.2008 р. не виконав, відзив на позов не представив, проти позову, у встановленому чинним законодавством України порядку, не заперечив, явку повноважного представника в судове засідання не забезпечив, хоча і був належно, відповідно до ст. 107 КАС України, повідомлений про місце, дату і час розгляду справи, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.

Суду представлено достатньо матеріалів, що дає можливість, відповідно до ст. 128 КАС України, розглянути справу при відсутності представника відповідача за наявними у ній доказами.

Відповідно до п.6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України від 06.07.2005 року № 2747-IV, справу розглянуто в порядку, встановленому цим Кодексом.

Розглянувши документи і матеріали подані учасниками процесу, заслухавши пояснення присутніх в судовому засіданні, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, сукупно оцінивши докази, які мають значення для справи, суд встановив наступне:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Керамік" зареєстроване Жидачівською районною державною адміністрацією від 19.09.2000 року № 600 з видачею свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності-юридичної особи, про що зроблено запис в журналі обліку реєстрації за № 600.

Жидачівською районною державною адміністрацією зареєстровано зміни та доповнення до установчого договору Товариства з обмеженою відповідальністю "Керамік" від 08.10.2002 року та Статуту товариства від 24.09.2003 року.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Керамік" включено до Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України з присвоєнням ідентифікаційного коду ЄДРПОУ -31706141, згідно довідки Львівського обласного управління статистики від 28.09.2001 року № 4527.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Керамік" взято на облік платників податків ДПІ у Жидачівському районі 09.10.2001 року за №157, згідно довідки форми № 4-ОПП інспекції від 11.04.2008 року №12/314.

Для здійснення своєї діяльності Товариство з обмеженою відповідальністю "Керамік" було відкрито рахунок у Жидачівському відділенні ВАТ "Ощадний банк України", м. Жидачів. МФО - 385167.

У відповідності до довідки ДПІ у Жидачівському районі від 08.04.2008 року № 4842/10/19-0 загальна сума податкової заборгованості Товариства з обмеженою відповідальністю "Керамік" перед бюджетом станом на 08.04.2008 року становить – 14 352,95 грн., в тому числі пеня - 87,29 грн., по таких платежах:

єдиний податок на підприємницьку діяльність з юридичних осіб - всього - 13953.67 грн. в тому числі: - недоїмка по поточних платежах (основна сума) - 13866,38 грн. - з негайною сплатою, згідно розрахунку сплати єдиного податку суб'єктом малого підприємництва - юридичною особою від 15.01.2008 року № 22335 та пеня  87,29 грн., згідно довідки ДПІ у Жидачівському районі від 08.04.2008 року № 4842/10/19-0;

інші збори за забруднення навколишнього природного середовища - всього - 399,28 грн., в тому числі: - недоїмка по основному платежу - 399,28 грн. - з негайною сплатою, згідно податкового розрахунку збору за забруднення навколишнього природного середовища від 23.01.2008 року № 23589 та довідки ДПІ у Жидачівському районі від 08.04.2008 року № 4842/10/19-0.

На виконання положень ст.6, 8 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 року №2181-ІІІ (із внесеними змінами та доповненнями), ДПІ у Жидачівському районі було вручено під розписку директору ТзОВ "Керамік" Ковалю І.Й.- 24.04.2007 року першу податкову вимогу від 24.04.2007 року № 1/192 та 25.05.2007 року надано другу податкову вимогу від 25.05.2007 року № 2/214.

На виконання положень п.п.7.2.1 п.7.2 ст.7 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 року №2181-ІІІ (із внесеними змінами та доповненнями), ДПІ у Жидачівському районі було винесено рішення від 14.06.2007 року про стягнення коштів та продаж інших активів платника податків в рахунок погашення його податкового боргу.

Крім того, відповідно до листа інспекції державного технічного нагляду "Держтехнагляд" від 31.01.2008 року №1/31-01-2008 на обліку у ТзОВ "Керамік" числиться зареєстрований екскаватор та гусеничний трактор. (Копія довідки від 31.01.2008 року №1/31-01-2008 - додається).

Відповідно до ст. 9 Закону України "Про систему оподаткування" платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до Державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів), а також сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законом терміни.

Облік платників податків і зборів (обов'язкових платежів) здійснюється державними податковими органами та іншими державними органами відповідно до законодавства. Визначення сум податкового боргу за податками, зборами (обов'язковими платежами), які надходять до бюджетів та державних цільових фондів, здійснюється за даними особових рахунків платників податків, що ведуться органами ДПС згідно з "Інструкцією про порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку податків і зборів (обов'язкових платежів), що надходять до бюджетів та до державних цільових фондів", затвердженою наказом Головної Державної податкової адміністрації України від 12.05.1994 р. №37 (у редакції наказу Державної податкової адміністрації України від 03.09 .2001 р. №342, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.10.2001 р. за №887/6078).

Відповідно до п.7 Розділу II Інструкції підставою для нарахування платежів до бюджету в особових рахунках платників є документи, які подаються платником (податкові декларації, звіти, розрахунки, платіжні повідомлення, довідки про авансові платежі, та інші документи), документи, які готуються податковими органами (рішення за актами перевірок з донарахування або скасування раніше нарахованих сум платежу, фінансових санкцій та пені), документи, які надходять від інших контролюючих органів.

Згідно п. 6 ст. 10 Закону України „Про державну податкову службу”, державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції забезпечують застосування та своєчасне стягнення сум фінансових санкцій, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами України за порушення податкового законодавства, а також стягнення адміністративних штрафів за порушення податкового законодавства, допущені посадовими особами підприємств, установ, організацій та громадянами.

Відповідно до п. 11 ст. 10 Закону України „Про державну податкову службу”, державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в дохід держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Відповідно до преамбули Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" № 2181-ІІІ від 21.12.2000 р. (із наступними змінами та доповненнями), цей Закон є спеціальним законом з питань оподаткування, який встановлює порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначає процедуру оскарження дій органів стягнення.

Відповідно до п.1.12 ст.1 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" № 2181-ІІІ від 21.12.2000 р. (із наступними змінами та доповненнями), контролюючий орган - державний орган, який у межах своєї компетенції, визначеної законодавством, здійснює контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування податків і зборів (обов'язкових платежів) та погашенням податкових зобов'язань чи податкового боргу. Податкові органи є контролюючим органом стосовно податків і зборів (обов'язкових платежів), які справляються до бюджетів та державних цільових фондів.

Контролюючі органи мають право здійснювати перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати лише стосовно тих податків і зборів (обов'язкових платежів), які віднесені до їх компетенції цим пунктом.

Органами, уповноваженими здійснювати заходи з погашення податкового боргу (далі - органи стягнення), є виключно податкові органи, а також державні виконавці у межах їх компетенції.

Відповідно до п.п. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" № 2181-ІІІ від 21.12.2000 р. (із змінами і доповненнями), активи платника податків (кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що належать юридичній або фізичній особі за правом власності або повного господарського відання) можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду. В інших випадках платники податків самостійно визначають черговість та форми задоволення претензій кредиторів за рахунок активів, вільних від заставних зобов'язань забезпечення боргу.

У будь-яких випадках, коли платник податків згідно із законами з питань оподаткування уповноважений утримувати податок, збір (обов'язковий платіж), якими оподатковуються інші особи, у тому числі податки на доходи фізичних осіб, дивіденди, репатріацію, додану вартість, акцизні збори, а також будь-які інші податки, що утримуються з джерела виплати, сума таких податків, зборів (обов'язкових платежів) вважається бюджетним фондом, який належить державі або територіальній громаді та створюється від їх імені.

У п.п.5.3.1 ст.5.3 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" № 2181-ІІІ від 21.12.2000 р. (із наступними змінами та доповненнями) зазначено, що платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 цього Закону для подання податкової декларації.

Вжиті податковим органом заходи, передбачені чинним законодавством, щодо погашення податкової заборгованості не мали позитивних результатів.

Станом на день розгляду справи, відповідач відзив на позов не подав, проти позову, у встановленому чинним законодавством України порядку, не заперечив, доказів відсутності чи погашення заборгованості не представив.

Згідно ч. 2 ст. 9 КАС України, суд вирішує справи на підставі Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

Згідно ч. 3 ст. 9 КАС України, суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 4 ст. 9 КАС України, у разі невідповідності нормативно-правового акта Конституції України, Закону України, міжнародному договору, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, або іншому правовому акту суд застосовує правовий акт, який має вищу юридичну силу.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 67 Конституції, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно ст. 70 КАС України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Оскільки позивач представив достатньо належних доказів щодо виникнення заборгованості, стягнення якої є предметом позову, а відповідач позовні вимоги не заперечив, доказів відсутності заборгованості або її погашення, у встановленому чинним законодавством України порядку, не представив, виконавши вимоги процесуального права, всебічно і повно перевіривши обставини справи в їх сукупності, дослідивши представлені докази, у відповідності з нормами матеріального права, що підлягають застосуванню до даних правовідносин, згідно роз'яснень Пленуму Верховного Суду України, вказаних у пункті 1 Постанови від 29 грудня 1976 року № 11 “Про судові рішення”, суд прийшов до висновку, що позовна заява Державної податкової інспекції у Жидачівському районі Львівської області (м. Жидачів) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Керамік»(с. Дубравка) про стягнення 14 352 (чотирнадцять тисяч триста п'ятдесят дві) грн. 95 коп. є обґрунтованою і підлягає до задоволення.

Згідно ст. 87 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи.

На підставі наведеного, керуючись п. п. 1, 3 п. 3 розділу VІІ “Прикінцеві та перехідні положення” КАС України, а також, в зв'язку з тим, що спір виник з вини відповідача, судові витрати слід покласти на відповідача.

На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 2, 4, 6, 7, 9, 10, 11, 17, 48, 69, 70, 71, 86, 87, 89, 94, 107, 120, 122, 123, 124, 127, 128, 130, 135,138, 139, 140, 143, 151, 152, 153, 154, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 167, п. п. 1, 3, 6 розділу VII Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, –

П О С Т А Н О В И В :

1.          Позов Державної податкової інспекції у Жидачівському районі Львівської області (м. Жидачів) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Керамік» (с. Дубравка) про стягнення 14 352 (чотирнадцять тисяч триста п'ятдесят дві) грн. 95 коп. –задоволити повністю.

2.          Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Керамік» (с. Дубравка, Жидачівський район, Львівська область, 81798; код ЄДРПОУ 31706141) в дохід державного бюджету через Державну податкову інспекцію у Жидачівському районі Львівської області (вул. Вокзальна, 6, м. Жидачів, Львівська область, 81700; код ЄДРПОУ 34269011)  –14 352 (чотирнадцять тисяч триста п'ятдесят дві) грн. 95 коп..

3.           Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Керамік»(с. Дубравка, Жидачівський район, Львівська область, 81798; код ЄДРПОУ 31706141) в дохід державного бюджету України (р/р 31112095600006 Банк УДК у Львівській області, МФО 825014, отримувач: ВДК Личаківського району м. Львова, код ЄДРПОУ 22389406, код платежу 22090200, символ звітності банку 092) –143 (сто сорок три) грн. 52 коп. судового збору.  

4.          Виконавчі листи видати відповідно до ст. ст. 258, 259 КАС України.

Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена в строк та в порядку, передбаченому ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

          

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення.

          

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя                                                                                                                                     

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення15.05.2008
Оприлюднено30.07.2008
Номер документу1847608
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —33/135-а

Постанова від 15.05.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 22.04.2008

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні