Ухвала
від 05.09.2011 по справі 26/5009/3118/11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

26/5009/3118/11

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Запорізької області

УХВАЛА

 

05.09.11                                                                                 Справа №  26/5009/3118/11

Кредитор – Товариство з обмеженою відповідальністю «Техно-Юр»(вул. Пушкінська, 14, офіс 10, м. Київ, 01034)

банкрут – Товариство з обмеженою відповідальністю «Євроконсалтинг»(вул. Жуковського, 36, м. Запоріжжя, 69000), код ЄДРПОУ 37071297

                                                                                                                          Суддя Юлдашев О.О.

Представники:

Від кредитора –не з'явився.

Від банкрута –не з'явився.  

Ліквідатор –Мірошник І.В.

 

                                                         ВСТАНОВИВ:

        На розгляд господарського суду Запорізької області подано звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю «Євроконсалтинг», м. Запоріжжя, якого визнано банкрутом постановою суду від 14.06.2011.        

        Вивчивши подані документи: звіт та ліквідаційний баланс банкрута, судом встановлено, що за період ліквідаційної процедури до ліквідатора з майновими (грошовими) вимогами до банкрута не заявився жоден кредитор.

        Таким чином, ліквідатором до реєстру вимог кредиторів було внесено вимоги тільки ініціюючого кредитора у сумі 12 400,00 грн.

        Вимоги ініціюючого кредитора залишились не погашеними, у зв'язку з відсутністю майна та грошових коштів у підприємства-банкрута.      

        Крім того, 04.08.2011. до суду надійшло клопотання ДПІ у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська в якому просить суд не затверджувати звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута до проведення позапланової виїзної перевірки банкрута.

        Ухвалою суду від 08.08.2011. судове засідання було відкладено та зобов'язано ДПІ у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська надати суду результати перевірки у строк до 05.09.2011.

        Як вбачається із викладеного, у  ДПІ у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська було достатньо часу для проведення перевірки та надання витребуваних судом документів.

        Також слід зазначити наступне: відповідно до пп. 8.1.1., 8.2. Порядку обліку платників податків, зборів (обов'язкових платежів), затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України від 19 лютого 1998 року № 80, у разі прийняття рішення про припинення юридичної особи судом голові комісії з припинення (ліквідатору, ліквідаційній комісії тощо) чи особі, відповідальній за погашення податкових зобов'язань або податкового боргу платника податків у разі ліквідації платника податків, слід у 3-денний термін від дати внесення до Єдиного державного реєстру відомостей про те, що юридична особа перебуває у процесі припинення, подати в орган державної податкової служби, в якому платник податків перебуває на обліку відповідні документи. У зв'язку з проведенням ліквідації юридичної особи органом державної податкової служби приймається рішення про проведення позапланової виїзної перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі, у разі одержання інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків.

        Таким чином, пп. 8.1.1., 8.2. Порядку обліку платників податків, зборів (обов'язкових платежів), затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України від 19 лютого 1998 року № 80 встановлено обов'язок платника податків подати податковим органам відповідні документи, а також можливість здійснення останніми позапланової виїзної перевірки.

        Відповідно до Постанови КМУ «Про тимчасові обмеження щодо здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності на період до 31 грудня 2010 року»від 21 травня 2009 р. № 502 органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, зобов'язано припинити проведення планових перевірок суб'єктів господарювання, крім перевірок суб'єктів господарювання, що відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України критеріїв оцінки ступеня ризику від провадження господарської діяльності віднесені до суб'єктів господарювання з високим ступенем ризику, а також установлено обмеження щодо проведення позапланових перевірок суб'єктів господарювання, крім перевірок, що проводяться за зверненнями фізичних і юридичних осіб про порушення суб'єктом господарювання вимог законодавства або за поданням суб'єктом господарювання до відповідного органу письмової заяви про проведення перевірки за його бажанням.

        Згідно із ст. 1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»контролюючий орган - державний орган, який у межах своєї компетенції, визначеної законодавством, здійснює контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування податків і зборів (обов'язкових платежів) та погашенням податкових зобов'язань чи податкового боргу. Контролюючими органами є податкові органи - стосовно податків і зборів (обов'язкових платежів), які справляються до бюджетів та державних цільових фондів.

        Відповідно до ст. 2 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»контролюючі органи мають право здійснювати перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати лише стосовно тих податків і зборів (обов'язкових платежів), які віднесені до їх компетенції цим пунктом. Відповідно до п. 2.2.2. ст. 2 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»інші державні органи не мають права проводити перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), у тому числі за запитами правоохоронних органів.

Згідно із ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування»контроль за правильністю та своєчасністю справляння податків і зборів (обов'язкових платежів) здійснюється державними податковими органами та іншими державними органами в межах повноважень, визначених законами.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Таким чином, суд не є органом, що здійснює контроль за своєчасністю сплати податків та зборів, за своєчасністю звітування та подання документів платником податків контролюючим органам.

Згідно із ст. 38 Господарського процесуального кодексу України якщо подані сторонами докази є недостатніми, господарський суд зобов'язаний витребувати від підприємств та організацій незалежно від їх участі у справі документи і матеріали, необхідні для вирішення спору. Сторона, прокурор, які порушують клопотання перед господарським судом про витребування доказів, повинні докладно зазначити: який доказ вимагається, підстави, з яких вони вважають, що ці докази має підприємство чи організація, і обставини, які можуть підтвердити ці докази.

Відповідно до ст. 34 Господарського процесуального кодексу України господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Постановою господарського суду Запорізької області від 14.06.2011 по справі 26/5009/3118/11 ТОВ «Євроконсалтинг»було визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру. Ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Мірошника І.В.

Відповідно до ст. 23 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури підприємницька діяльність банкрута завершується, строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язання щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) вважається таким, що настав, вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури, а виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбаченому розділом III Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Згідно зі ст. 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»кредитори можуть оскаржити результати розгляду їх вимог ліквідатором до господарського суду до затвердження господарським судом ліквідаційного балансу, а відповідно до ст. 32 Закону господарський суд виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів. Таким чином, при затвердженні ліквідаційного балансу господарський суд не перевіряє своєчасність, достовірність та повноту нарахування та сплати податків і зборів.

Відповідно до ст. 22 Господарського процесуального кодексу України сторони зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами. Згідно із ч. 1 ст. 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Також слід виділити, що згідно листа ДПІ у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська від 19.08.2011. №18735/10/23-119 податковий борг у підприємства-банкрута відсутній.

Таким чином, у суду відсутні підстави для того, щоб не затверджувати звіт та ліквідаційний баланс банкрута.

У зв'язку з викладеним, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.

Враховуючи те, що за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не залишилось майна для здійснення своєї підприємницької діяльності його необхідно ліквідувати, а провадження у справі припинити.

Відповідно до п.6 ст.31 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Керуючись ст.ст. 34,40 Закону України  “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

                                             

                                                         УХВАЛИВ:

        Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута,  затвердити.

        Банкрута -  Товариство з обмеженою відповідальністю «Євроконсалтинг”, м. Запоріжжя, код ЄДРПОУ 37071297  - ліквідувати.

Провадження у справі припинити.

        Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними

        Зобов'язати ліквідатора передати до архівних організацій фінансово-господарські документи підприємства-банкрута для їх подальшого зберігання згідно із законодавством.

        Державному реєстратору  виконавчого комітету Запорізької міської ради  не пізніше наступного робочого дня з дати надходження судового рішення  про припинення підприємницької діяльності –банкрута ТОВ “Євроконсалтинг” заповнити реєстраційну картку про держану реєстрацію припинення підприємницької діяльності банкрута  ТОВ «Євроконсалтинг”, внести до Єдиного державного реєстру запис про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності  банкрута та в той самий день передати органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування повідомлення  про внесення  до Єдиного державного реєстру запису про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності для зняття ТОВ «Євроконсалтинг”   з обліку.

         

        Копію ухвали направити  кредитору, ліквідатору, Головному управлінню статистики у Запорізькій області, державному реєстратору виконавчого комітету Запорізької міської ради, м. Запоріжжя, Запорізькій філії агентства з питань банкрутства.

     Суддя                                                                                                                    О.О. Юлдашев

05.09.2011

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення05.09.2011
Оприлюднено10.10.2011
Номер документу18479087
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —26/5009/3118/11

Ухвала від 05.09.2011

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 01.08.2011

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Постанова від 14.06.2011

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 08.06.2011

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 07.06.2011

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

Ухвала від 08.08.2011

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Юлдашев О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні