Постанова
від 15.07.2011 по справі 2а-6554/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА



  

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА

01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

місто Київ

 15 липня 2011 року                      справа № 2а-6554/11/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Клименчук Н.М., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом

Державної податкової інспекції у Дніпровському районі міста Києва

до          

Дочірнього підприємства «Тексан Плюс»

про          

стягнення заборгованості в розмірі 2 957,29грн.

В С Т А Н О В И В:

Державна податкова інспекція у Дніпровському районі міста Києва звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом про стягнення заборгованості в розмірі 2 957,29грн. з дочірнього підприємства «Тексан Плюс».

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що за результатами проведених перевірок відповідача, встановлено порушення пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»та винесено податкові повідомлення-рішення № 0028341520/0, № 0014991520/0, № 0006091520/0, № 0012871520/0, у зв’язку з чим у відповідача виникла заборгованість перед бюджетом в розмірі на загальну суму 2 957,29грн.

На адресу суду від представника позивача надійшло клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Відповідно до ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає  перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомленні про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянутим справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

В зв’язку з тим, що відповідача повідомлено належним чином про дату та час судового засідання про що є докази наявні в матеріалах справи, тому суд вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.

  Відповідачем заперечень проти позовної заяви не надано, хоча про час і місце проведення судового засідання зазначену особу повідомлено належним чином. Про причини неявки суд не повідомлено. Заяву про розгляд справи за відсутності відповідача до суду не надходило.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з’ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об’єктивно дослідивши докази, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.

Дочірнє підприємство «Тексан Плюс»зареєстровано, як юридичну особу Дніпровською районною у місті Києві державною адміністрацією 1 вересня 2001 року та взято на податковий облік в Державній податковій інспекції в Дніпровському районі міста Києва як платник податків.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»від 21 грудня 2000 року, податкова декларація, розрахунок - документ, що подається платником податків до контролюючого органу у строки, встановлені законодавством, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податку, збору (обов'язкового платежу).          Підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»передбачено, що податкові декларації  подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює: а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;  б) календарному кварталу або календарному  півріччю  (у  тому числі  при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя); в) календарному року,  крім випадків, передбачених підпунктом «г»підпункту 4.1.4 цього пункту, - протягом 60 календарних днів за останнім календарним днем звітного (податкового) року; г) календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб (прибуткового податку з громадян), - до 1 квітня року, наступного за звітним.

               Актом перевірки від 25 лютого 2009 року № 1473-15/25267767 про порушення податкового законодавства, встановлено порушення пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», а саме: не подання декларацій з податку на додану вартість за період серпень-листопад 2008 року та січень, лютий 2009 року. В результаті чого у відповідності до пп. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»винесено податкове повідомлення-рішення від 12 березня 2009 року № 0006091520/0 на суму 1 020,00грн.

В результаті проведеної перевірки відповідача, складено акт від 1 липня 2009 року № 3912-15/25267767 про порушення податкового законодавства, яким встановлено порушення пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», а саме: не подання декларацій з податку на додану вартість за період березень, квітень, червень        2009 року. В результаті чого у відповідності до пп. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»винесено податкове повідомлення-рішення від 7 липня 2009 року № 0014991520/0 на загальну суму 510,00грн.

Актом перевірки про порушення податкового законодавства від 6 листопада                 2009 року № 6790-15/25267767, яким встановлено порушення пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», а саме: не подання декларацій з податку на додану вартість за 2009 року. В результаті чого у відповідності до пп. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»винесено податкове повідомлення-рішення від 25 листопада 2009 року № 0028341520/0 на загальну суму 680,00грн.

Крім того, актом перевірки від 31 березня 2010 року № 2686-15/25267767 про порушення податкового законодавства. Встановлено порушення пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», а саме: не подання декларацій з податку на додану вартість за листопад, грудень 2009 року та січень-березень 2010 року. В результаті чого у відповідності до пп. 17.1.1 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»винесено податкове повідомлення-рішення від 28 квітня 2010 року                           № 0012871520/0 на загальну 850,00грн.

Пунктом 5.1 статті 5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»передбачено, що податкове зобов’язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.

Підпунктом 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації. У відповідності до підпункту 5.4.1 пункту 5.4 даного Закону узгоджена сума податкового зобов’язання, не сплачена платником податків у визначений цією статтею строк, визнається сумою податкового боргу платника податків.  

          Підпункт 17.1.1 пункту 17.1 статті 17 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»Платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством,  сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке не подання або її затримку.

              Для фізичних осіб, які займають посади, що підпадають під визначення  суб'єктів  корупційних діянь відповідно до закону, за неподання або несвоєчасне подання  декларації про доходи таких фізичних осіб, отриманих  протягом зайняття такої посади,  штраф застосовується у розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.

У разі визначення податкового зобов’язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах «а»- «в»підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов’язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення.

Відповідно до підпункту 6.2.1 пункту 6.2 статті 6 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»позивачем сформовано та надіслано на адресу відповідача першу податкову вимогу № 1/238 від 21 січня 2009 року. Вимога не отримана відповідачем, в зв’язку з відсутністю зазначеної особи за юридичною адресою. Другу податкову вимогу № 2/1957 від 15 липня 2009 року, отримано відповідачем, про що свідчить підпис уповноваженої особи на корінці податкової вимоги.

Судом встановлено, що на час звернення позивача до суду, за відповідачем обліковується заборгованість по сплаті податку на додану вартість, податку на прибуток підприємств та комунальному податку на загальну суму 2 957,29грн. Довідка про наявність заборгованості відповідача перед бюджетом наявна в матеріалах справи.

Враховуючи той факт, що податковим органам надано право на звернення до суду з позовом про стягнення податкового боргу, передбачене пунктом 11 статті 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог щодо стягнення з відповідача заборгованості відповідно до підпункту 3.1.1 пункту 3.1 статті 3 Закону України «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами».

Станом на час розгляду справи суму заборгованості відповідачем не сплачено. Беручи до уваги вищезазначені факти, позовні вимоги визнаються судом такими, що підлягають задоволенню.

Доказів, які б свідчили про погашення вказаної суми заборгованості на день розгляду справи, відповідачем не надано.

Оскільки спір вирішено на користь суб’єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача –суб’єкта владних повноважень, пов’язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

          

Керуючись статтями 69, 70, 71, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

позов задовольнити.

           Стягнути з Дочірнього підприємства «Тексан Плюс»(код ЄДРПОУ 25267767) до Державного бюджету (рахунок: УДК у Дніпровському районі м. Києва, ідентифікаційний код 26077906, Банк одержувач ГУ ДКУ у м. Києві,  МФО 820019, р/р 34122999700005) суму податкової заборгованості у  розмір 2957 (дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят сім) грн.                29 коп. за рахунок активів боржника.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України

Суддя                                                                                                Н.М. Клименчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення15.07.2011
Оприлюднено14.10.2011
Номер документу18565884
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6554/11/2670

Ухвала від 12.05.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

Постанова від 15.07.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клименчук Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні