Рішення
від 27.09.2011 по справі 47/77 - 18/191
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД мі ста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницьк ого,44-Б тел. 284-18-98

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 47/77 - 18/191 27.09.11

За позовом: Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Пульсар - 92»;

до: 1. Державного п ідприємства матеріально-тех нічного забезпечення

залізничного транспорт у України «Укрзалізничпоста ч»;

2. Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Скайтек - П ромсервіс»;

3. Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Авантек»;

про: визнання недійсними результатів конк урсних торгів;

Суддя Мандриченко О.В.

Представники:

Від позивача: не з'явил ись;

Від відповідача 1: ОС ОБА_1, представник, довірені сть №ЦХП-18/439

від 28.03.2011 р.;

Від відповідача 2: ОСОБА_2, представник, довіре ність б/н від 01.02.2011 р.;

ОСОБА_3 , представник, довіреність б/н від 01.02.2011 р.;

Від відповідача 3: не з' явились;

Рішенням Господарського с уду міста Києва від 13.04.2011 р. у спр аві №47/77 позовні вимоги позива ча задоволені повністю: визн ано недійсними відкриті торг и відносно закупівлі устатку вання для сушіння, зважуванн я та розбризкування (ваги ваг онні тензометричні), що відбу лись 03.11.2010 р. та проводились Дер жавним підприємством матері ально-технічного забезпечен ня залізничного транспорту У країни «Укрзалізничпостач» , відповідно до опубліковано го оголошення в державному о фіційному друкованому видан ні з питань державних закупі вель від 04.10.2010 р. за № 34465 (ТРП) у ВДЗ № 40 (428); визнано недійсним догов ір поставки № ЦХП-07-05610-01 від 21.12.2010р. , укладений між Державним під приємством матеріально-техн ічного забезпечення залізни чного транспорту України «Ук рзалізничпостач»та Товарис твом з обмеженою відповідаль ністю «Скайтек-Промсервіс».

Постановою Київського апе ляційного господарського су ду від 13.07.2011 р. рішення Господар ського суду міста Києва від 13. 04.2011 р. у справі №47/77 залишене без змін.

Постановою Вищого господа рського суду України від 17.08.2011 р . рішення Господарського суд у міста Києва від 13.04.2011 р. та пост анову Київського апеляційно го господарського суду від 13.0 7.2011 р. у справі №47/77 скасовано, спр аву направлено на новий розг ляд до господарського суду п ершої інстанції.

Ухвалою Господарського су ду міста Києва від 30.08.2011 р. слуха ння справи призначене на 08.09.2011 р ., присвоївши їй №47/77 - 18/191.

Справа, в порядку статті 77 ГП К України, була відкладена сл уханням з 08.07.2011 р. до 27.07.2011 р., про що господарським судом винесен а відповідна ухвала від 08.07.2011 р.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Позивач у поданій до господарського суду позовні й заяві просить визнати неді йсними результатів відкрити х торгів на закупівлю устатк ування для сушіння, зважуван ня та розбризкування (ваги ва гонні тензометричні), що відб улись 03.11.2010 р. та проводились Де ржавним підприємством матер іально-технічного забезпече ння залізничного транспорту України «Укрзалізничпостач »відповідно до опубліковано го оголошення в державному о фіційному друкованому видан ні з питань державних закупі вель від 04.10.2010 за №34465 (ТРП) у ВДЗ № 40 (428); стягнути з відповідачів ви трати по сплаті держмита та в итрати на інформаційно-техні чне забезпечення судового пр оцесу з мотивів, вказаних у по зовній заяві.

У судовому засіданні 10.03.2011р. п редставник позивача надав за яву про уточнення позовних в имог, в якій просив визнати не дійсними відкриті торги та ї х результати, в тому числі укл адений за результатами прове дених торгів господарський д оговір між Державним підприє мством матеріально-технічно го забезпечення залізничног о транспорту України «Укрзал ізничпостач» та ТОВ «Скайтек -Промсервіс», відносно закуп івлі устаткування для сушінн я, зважування та розбризкува ння (ваги вагонні тензометри чні), що відбулись 03.11.2010 р. та пров одились Державним підприємс твом матеріально-технічного забезпечення залізничного т ранспорту України «Укрзаліз ничпостач»відповідно до опу блікованого оголошення в дер жавному офіційному друкован ому виданні з питань державн их закупівель від 04 жовтня 2010 р оку за №34465 (ТРП) у ВДЗ №40 (428).

Відповідач 1 у наданому від зиві на позов та представник останнього у судовому засід анні позовні вимоги позивача заперечував, у задоволенні п озову просив відмовити, поси лаючись на те, що комітетом з к онкурсних торгів ДП «Укрзалі зничпостач»було вирішено ві дхилити пропозиції учасникі в конкурсних торгів: ТОВ «Пул ьсар-92»на підставі п.3 ч.1 ст.29 Зак ону України «Про здійснення державних закупівель», оскіл ьки пропозиція конкурсних то ргів не відповідає умовам До кументації конкурсних торгі в; ТОВ «Авантек» на підставі а бз.1 п.1 ч.1 ст.29, п.1 ч.1 ст.29 України «П ро здійснення державних заку півель», у зв'язку з тим, що уча сник не відповідає кваліфіка ційним критеріям; пропозиція конкурсних торгів не відпов ідає умовам Документації кон курсних торгів. До оцінки про позицій було допущено два уч асника: ТОВ «Скайтек-Промсер віс»та ПП «ТрансПоліс», які в ідповідають вимогам норм Зак ону та їх пропозиції відпові дали Документації конкурсни х торгів. У відповідності з за значеним Законом, пропозиції конкурсних торгів допущених учасників було оцінено згід но з п. 5.1 Документації конкурс них торгів та в результаті ви знано переможцем торгів особ у з найбільш економічно вигі дною пропозицією - ТОВ «Скайт ек-Промсервіс».

Відповідач 1 наголошував на тому, що Законом України «Про здійснення державних закупі вель», згідно з яким здійснюю ться державні закупівлі, не в становлена обов'язкова участ ь саме виробника продукції. В пропозиції конкурсних торгі в переможця надано документи , які завірені печатками учас ника торгів ТОВ «Скайтек-Про мсервіс»та виробника даної п родукції - ЗАТ «Метровес», які підтверджують відповідніст ь продукції технічним вимога м Документації конкурсних то ргів.

Відповідач 2 у наданому від зиві на позов, письмових пояс неннях та представники остан нього у судових засіданнях п озовні вимоги позивача запер ечували, у задоволенні позов у просили відмовити, посилаю чись на те, що, виходячи з поло жень ст. ст.1, 26 Закону України « Про метрологію та метрологіч ну діяльність»сертифікації підлягають лише типи вагів, а не їх модифікації. В свою черг у, відповідачем 2, на виконання умов п. 3.6 Документації конкур сних торгів, до матеріалів те ндерної пропозиції було долу чено сертифікат затвердженн я типу засобів вимірювальної техніки від 27.02.2008 р., яким затвер джено тип засобів вимірюваль ної техніки «Весы электронны е вагонные серии «Лахта-У», за реєстрований в Державному ре єстрі засобів вимірювальної техніки під номером У2549-07, і від повідно, їх модифікація (вид) Д В-200000р окремій сертифікації не підлягала.

Відповідач 2 наголошував на тому, що ним до матеріалів тен дерної пропозиції було додан о документи, які відповідали Документації конкурсних тор гів, а тому його правомірно та відповідно до вимог Закону У країни «Про здійснення держа вних закупівель»було обрано переможцем торгів з закупів лі вагів вагонних тензометри чних, а також на підставі акце птованої пропозиції укладен о оспорюваний договір постав ки № ЦХП-07-05610-01 від 21.12.2010 р., підстави для визнання якого недійсни м згідно зі статтями 203, 215 Цивіл ьного кодексу України - відс утні.

Відповідач 3 повноважних пр едставників сторін у судові засідання не направив, відзи в на позов не надав. Про провед ення судових засідань був по відомлений за адресою, вказа ною позивачем у позовній зая ві. На підставі статті 75 ГПК Ук раїни справа розглядається з а наявними в матеріалах спра ви документами.

Розглянувши документи і м атеріали, додані до позовної заяви, заслухавши пояснення представників відповідача 1 та відповідача 2, всебічно і п овно з' ясувавши всі обстави ни справи, оцінивши докази, як і мають значення для вирішен ня спору, господарський суд

В С Т А Н О В И В:

04.10.2010 р. в державному офіц ійному друкованому виданні з питань державних закупівель було опубліковано оголошенн я за № 34465 (ТРП) у ВДЗ № 40 (428), відпові дно до якого відповідач 1 (Держ авне підприємство матеріаль но-технічного забезпечення з алізничного транспорту Укра їни «Укрзалізничпостач») ого лосив про проведення процеду ри закупівлі за рахунок держ авних коштів вагів вагонних тензометричних в кількості 1 5 шт.

Відповідно до документаці ї конкурсних торгів щодо про ведення відкритих торгів на закупівлю устаткування для с ушіння, зважування та розбри зкування (ваги вагонні тензо метричні), затвердженої ДП МТ З ЗТУ «Укрзалізничпостач»23.09. 2010 р. (далі - Документація конк урсних торгів), було встановл ено наступні характеристики та умови закупівлі:

- замовником торгів є Держ авне підприємство матеріаль но-технічного забезпечення з алізничного транспорту Укра їни «Укрзлізничпостач»(п. 1.2 р озділу 1);

- найменування предмету з акупівлі: устаткування для с ушіння, зважування та розбри зкування (п.п. 1.3.1 п. 1.3 розділу 1);

- вид предмета закупівлі: в аги вагонні тензометричні (п .п. 1.3.2 п. 1.3 розділу 1);

- процедура закупівлі: від криті торги (п. 1.4 розділу 1).

Згідно з п.п. 1.1 п. 3.7 розділу 3 До кументації конкурсних торгі в, учаснику процедури закупі влі необхідно надати в підтв ердження відповідності хара ктеристик продукції, яка про понується до закупівлі, зокр ема на продукцію вітчизняног о виробництва, яка виготовля ється за стандартами або тех нічними умовами: сертифікат відповідності на бланку Держ споживстандарту, який видани й органом з сертифікації від повідної галузі атестації (а кредитації) або його копію за вірену органом, який видав се ртифікат, або територіальним центром стандартизації, мет рології та сертифікації, або : лист органу з сертифікації в ідповідної галузі атестації (акредитації) про розпочату п роцедуру сертифікації та поз итивні результати оцінки від повідності виконаних за вимо гами щодо безпеки або за всім а установленими вимогами щод о продукції (копія протоколу випробувань, сертифіката як ості, тощо).

Відповідно до додатку № 7 «Т ехнічні характеристики вагі в вагонних тензометричних дл я зважування під час руху»До кументації конкурсних торгі в визначено, що діапазон швид костей під час зважування по винен складати 40 км/год і біль ше (п. 1.1.5).

Відповідно до матеріалів п ропозиції конкурсних торгів ТОВ «Скайтек-Промсервіс»бул о надано наступні документи для участі у процедурі закуп івлі вагів вагонних тензомет ричних, зокрема:

- дані про продукцію (у вигля ді таблиці), яка пропонувалас ь до закупівлі відповідачем 2, а саме зазначено наступне: в аги вагонні тензометричні дл я зважування під час руху (дин амічні) серії «Лахта-У», модел і ДВ 200000р., виробник - ЗАТ «Метр овес», ТУ 29.2-24733345-004:2006;

- паспорт ПС 4274-24733345.004 вагів елек тронних вагонних для зважува ння у русі вагонів та залізни чного складу серії «Лахта-У» , моделі ДВ 200000р, виданий виробн ику вагів - ЗАТ «Метровес», у якому в розділі 2 «Технічні ха рактеристики»зазначено, що д іапазон швидкостей під час з важування - від 3 до 50 км/год.;

- сертифікат затвердження т ипу засобів вимірювальної те хніки № 004650/№ UA-M1/1p-2193-2007, виданий 01.11.2007 р . ЗАТ «Метровес», згідно якого Державним комітетом України з питань технічного регулюв ання та споживчої політики з атверджено тип засобів вимір ювальної техніки «Ваги елект ронні вагонні «Лахта-У», заре єстрований у Державному реєс трі засобів вимірювальної те хніки під № У2549-07;

- опис типу засобів вимірюва льної техніки, узгоджений Ге неральним директором Укрмет ртестстандарту 17.08.2007 р., відпові дно до якого ваги електронні вагонні «Лахта-У»занесені д о Державного реєстру засобів вимірювальної техніки під р еєстраційним № У2549-07, і мають зо крема виконання ДВ-20000, у таблиц і 3 «Основні метрологічні хар актеристики вагів для зважув ання під час руху»зазначено, що швидкість руху вагонів - від 3км/год до 10 км/год;

- сертифікат затвердження т ипу засобів вимірювальної те хніки № 004816/№ UA-M1/1p-2193-2008, виданий 27.02.2008 р . ЗАТ «Метровес», згідно з яким Державним комітетом України з питань технічного регулюв ання та споживчої політики з атверджено тип засобів вимір ювальної техніки «Ваги елект ронні вагонні «Лахта-У», заре єстрований у Державному реєс трі засобів вимірювальної те хніки під № У2549-07;

- протокол про спільне викон ання замовлення на поставку вимірювальної техніки - ваг ів від 10.10.2010 р., погодженого між Т ОВ «Скайтек-Промсервіс»та ЗА Т «Метровес».

30.11.2010 р. Державним підприємст вом матеріально-технічного з абезпечення залізничного тр анспорту України «Укрзалізн ичпостач»було проведено оці нку пропозицій, які надійшли на участь у конкурсних торга х з закупівлі вагів вагонних тензометричних, що оформлен о протоколом № 816/805, відповідно до якого для участі у процеду рі закупівлі надійшли пропоз иції чотирьох учасників: При ватного підприємства «Транс Поліс», ТОВ «Скайтек-Промсер віс», ТОВ «Пульсар-92»та ТОВ «А вантек», належним чином засв ідчені копії пропозицій яких наявні в матеріалах справи.

Згідно з п.п. 5.1, 5.2 протоколу оц інки пропозицій № 816/805 від 30.11.2010 р. до процедури оцінки участі к онкурсних торгах допущено пр опозиції Приватного підприє мства «ТрансПоліс»та ТОВ «Ск айтек-Промсервіс», а пропози ції ТОВ «Пульсар-92»та ТОВ «Ава нтек»відхилено на підставі п . 3 ч. 1 ст. 29 Закону України «Про з дійснення державних закупів ель»та абз. 1 п. 1 ч. 1 ст. 29, п. 3 ч. 1 ст. 29 Закону України «Про здійснен ня державних закупівель»№ 2289 від 01.06.2010 р. відповідно.

Відповідно до п.п. 8.1. 8.2 проток олу оцінки пропозицій №816/805 від 30.11.2010 р., за результатами провед еної оцінки найбільш економі чно вигідною пропозицією кон курсних торгів на закупівлю устаткування для сушіння, зв ажування та розбризкування ( ваги вагонні тензометричні) відповідачем 1 визнано пропо зицію учасника ТОВ «Скайтек- Промсервіс»(відповідач 2), вна слідок чого прийнято рішення про надіслання учаснику, про позиція якого визнана найбіл ьш економічно вигідною, пові домлення про акцепт пропозиц ії конкурсних торгів.

21.12.2010 р. між Державним підприє мством матеріально-технічно го забезпечення залізничног о транспорту України «Укрзал ізничпостач»(відповідачем 1) , як замовником, та ТОВ «Скайте к-Промсервіс»(відповідачем 2 ), як постачальником, було укла дено договір поставки №ЦХП-07-0 5610-01, відповідно до умов якого п остачальник зобов' язувавс я поставити та передати у вла сність, а замовник прийняти т а оплатити продукцію: ваги ел ектронні вагонні тензометри чні для зважування під час ру ху (динамічні) серії «Лахта -У» , моделі ДВ 200000р, виробником яки х є ЗАТ «Метровес».

Оцінюючи наявні в матері алах справи документи та дос ліджені в засіданні суду док ази, господарський суд вважа є позовні вимоги позивача бе зпідставними, необгрунтован ими та такими, що не підлягают ь задоволенню, виходячи з нав еденого нижче.

На час проведення оспор юваної процедури закупівлі т а укладення між відповідачем 2 та відповідачем 1 оспорювано го позивачем договору №ЦХП-07-0 5610-01 від 21.12.2010р., діяв Закон Україн и «Про здійснення державних закупівель»№ 2289 від 01.06.2010 р. у від повідній редакції.

Згідно з ч. 3 статті 1 Закону У країни «Про здійснення держа вних закупівель»державна за купівля - придбання замовник ом товарів, робіт і послуг за д ержавні кошти у порядку, вста новленому цим Законом.

Частиною 5 статті 1 Закону Ук раїни «Про здійснення держав них закупівель»визначено, що договір про закупівлю - догов ір, який укладається між замо вником і учасником за резуль татами процедури закупівлі т а передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари за державні кошти; документаці я конкурсних торгів - докумен тація, що розробляється, затв ерджується, оприлюднюється д ля вільного доступу та безоп латно надається замовником п ід час проведення торгів (кон курсних торгів) фізичним/юри дичним особам (ч. 6); замовники - розпорядники державних кошт ів, які здійснюють закупівлю в порядку, визначеному цим За коном (ч. 10), найбільш економічн о вигідна пропозиція - пропоз иція, що відповідає всім крит еріям та умовам, визначеним у документації конкурсних тор гів, та визнана найкращою за р езультатами оцінки конкурсн их пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону (ч. 16); пере можець процедури закупівлі - учасник, пропозицію конкурс них торгів або цінову пропоз ицію якого визнано найбільш економічно вигідною та акцеп товано у разі проведення тор гів (конкурсних торгів), або уч асник, пропозицію якого прий нято за результатами застосу вання процедури закупівлі в одного учасника (ч. 20).

Вищенаведений Закон засто совується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг, які повністю або час тково здійснюються за рахуно к державних коштів, за умови, щ о вартість предмета закупівл і товару (товарів), послуги (по слуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт - 300 тис яч гривень (частина перша ста тті 2 Закону).

Згідно зі статтею 16 Закону У країни «Про здійснення держа вних закупівель»замовник ви магає від учасників або учас ників попередньої кваліфіка ції подання ними документаль но підтвердженої інформації про їх відповідність кваліф ікаційним критеріям; для уча сті у процедурах закупівель учасники повинні мати кваліф ікаційні дані, які відповіда ють таким критеріям: наявніс ть обладнання та матеріально -технічної бази; наявність пр ацівників відповідної квалі фікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність д окументально підтвердженог о досвіду виконання аналогіч них договорів; наявність фін ансової спроможності (баланс , звіт про фінансові результа ти, звіт про рух грошових кошт ів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявн ість) заборгованості за кред итами); визначені замовником згідно з цією статтею кваліф ікаційні критерії та перелік документів, що підтверджуют ь інформацію учасників або у часників попередньої кваліф ікації про відповідність їх таким критеріям, зазначаютьс я в документації конкурсних торгів або кваліфікаційній д окументації та вимагаються п ід час проведення переговорі в з учасником (у разі застосув ання процедури закупівлі в о дного учасника); документи, що не передбачені законодавств ом для учасників або учасник ів попередньої кваліфікації - фізичних осіб, у тому числі ф ізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі проп озиції конкурсних торгів або кваліфікаційної пропозиції та не вимагаються під час про ведення переговорів з учасни ком (у разі застосування проц едури закупівлі в одного уча сника); усі пропозиції конкур сних торгів або кваліфікацій ні пропозиції, які відповіда ють кваліфікаційним критері ям, встановленим частиною др угою цієї статті, та за відсут ності інших, передбачених ци м Законом, підстав для їх відх илення, допускаються до оцін ки.

Частина 1 статті 22 Закону Укр аїни «Про здійснення державн их закупівель»визначає, що п ісля оприлюднення оголошенн я про проведення процедури з акупівлі кожна фізична/юриди чна особа має право безоплат но отримати документацію кон курсних торгів.

Згідно з п.п. 3 ч. 2 статті 22 Зако ну України «Про здійснення д ержавних закупівель»докуме нтація конкурсних торгів пов инна містити інформацію про необхідні технічні, якісні т а кількісні характеристики п редмета закупівлі, в тому чис лі відповідну технічну специ фікацію (у разі потреби - плани , креслення, малюнки чи опис пр едмета закупівлі). При цьому т ехнічна специфікація повинн а містити: детальний опис тов арів, робіт, послуг, що закупов уються, в тому числі їх техніч ні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функ ціональних характеристик пр едмета закупівлі, у разі якщо опис скласти неможливо або я кщо доцільніше зазначити так і показники; посилання на ста ндартні характеристики, вимо ги, умовні позначення та терм інологію, пов'язану з товарам и, роботами чи послугами, що за куповуються, передбачені існ уючими міжнародними або наці ональними стандартами, норма ми та правилами.

Статтею 29 Закону України «П ро здійснення державних заку півель» встановлено, що замо вник відхиляє пропозицію кон курсних торгів, зокрема у раз і якщо: 1) учасник не відповіда є кваліфікаційним критеріям , встановленим статтею 16 цього Закону; 2) наявні підстави, заз начені у статті 17 та частині с ьомій статті 28 цього Закону; 3) п ропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам докуме нтації конкурсних торгів.

Відповідно до статті 28 Зако ну України «Про здійснення д ержавних закупівель»у день в изначення переможця замовни к акцептує пропозицію конкур сних торгів, що визнана найбі льш економічно вигідною за р езультатами оцінки; замовник проводить оцінку пропозицій конкурсних торгів, які не бул о відхилено згідно з цим Зако ном; замовник визначає перем ожця торгів з числа учасникі в, пропозиції конкурсних тор гів яких не було відхилено зг ідно з цим Законом (у кількост і не менше двох), на основі кри теріїв і методики оцінки, заз начених у документації конку рсних торгів; замовник має пр аво звернутися за підтвердже нням інформації, наданої уча сником, до органів державної влади, підприємств, установ, о рганізацій відповідно до їх компетенції. У разі отриманн я достовірної інформації про його невідповідність вимога м кваліфікаційних критеріїв , наявність підстав, зазначен их у частині першій статті 17 ц ього Закону, або факту зазнач ення у пропозиції конкурсних торгів будь-якої недостовір ної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовни к відхиляє пропозицію конкур сних торгів такого учасника; за результатом розгляду та о цінки пропозицій конкурсних торгів складається протокол оцінки пропозицій конкурсни х торгів за формою, встановле ною Уповноваженим органом.

Матеріалами справи підтв ержується, що подана ТОВ «Ска йтек-Промсервіс»пропозиція конкурсних торгів для участ і у закупівлі за рахунок держ авних коштів обладнання для сушіння, зважування та розбр изкування, зокрема його виду : вагів вагонних тензометрич них в кількості 15 шт. повністю відповідала умовам Документ ації конкурсних торгів, а том у у господарського суду відс утні правові підстави для за доволення позову.

Як вже було зазначено вище, розділом 3.7. Документації конк урсних торгів передбачено на дання або сертифікату віпдов ідності або листа органу з се ртифікації відповідної галу зі атестації (акредитації) пр о розпочату процедуру сертиф ікацїі та позитивні результа ти оцінки відповідності нада ної продукції.

Відповідачем 2 у складі про позиції конкурсних торгів бу ло надано Сертифікат затверд ження типу засобів вимірювал ьної техніки від 27.02.2008 р., яким за тверджено тип засобів вимірю вальної техніки «Весы электр онные вагонные» «Лахта У», за реєстрований в Державному ре єстрі засобів вимірювальної техніки під номером У2549-07. Вказ аний Сертифікат виданий Держ авним комітетом технічного р егулювання та споживчої полі тики на підставі акту держав них контрольних випробувань вагів електронних «Лахта У» , який проведений Всеукраїнс ьким державним науково-вироб ничим центром стандартизаці ї, метрології, сертифікації т а захисту прав споживачів.

Відповідачем 2 також був на даний лист ДП «Укрметртестст андарт»№35-08/114 від 28.10.2010 р. про розп очату процедуру сертифікаці ї.

Враховуючи вищезазначені обставини, відповідач 2, як уча сник відкритих торгів із зак упівлі вагів електронних ваг онних, виконав всі вимоги док ументації конкурсних торгів , які ставилися до учасників з боку відповідача відповідно до Документації конкурсних торгів.

Статтею 26 Закону України «П ро метрологію та метрологічн у діяльність»передбачено, що засоби вимірювальної технік и, призначені для серійного в иробництва в Україні або для ввезення на територію Украї ни партіями, підлягають держ авним приймальним та контрол ьним випробуванням з метою з атвердження типів цих засобі в або контролю їх відповідно сті затвердженим типам і обо в' язковим вимогам норматив них документів з метрології.

Згідно зі статтею 1 Закону У країни «Про метрологію та ме трологічну діяльність»тип з асобу вимірювальної техніки - це сукупність засобів вим ірювальної техніки одного і того ж призначення, які мають один і той же принцип дії, одн акову конструкцію та виготов лені за однією і тією ж техніч ною документацією.

Таким чином, відповідачем 2 під час підготовки та подачі пропозиції конкурсних торгі в були виконані всі необхідн і вимоги, що ставилися відпов ідачем 1 до предмету закупівл і та порядку оформлення проп озиції конкурсних торгів.

Відповідно до статті 49 ГПК У країни судові витрати поклад аються на позивача.

Враховуючи викладене та ке руючись статтями 43, 49, 82-85 ГПК Укр аїни, господарський суд

В И Р І Ш И В:

1. У задоволенні позову відмовити повністю.

2. Рішення набирає з аконної сили після закінченн я строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скар гу не було подано. У разі подан ня апеляційної скарги рішенн я, якщо його не скасовано, наби рає законної сили після розг ляду справи апеляційним госп одарським судом.

Суддя О.В. Мандриченко

Дата складання рішення 04.10.20 11 р.

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.09.2011
Оприлюднено17.10.2011
Номер документу18583347
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —47/77 - 18/191

Рішення від 27.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандриченко О.В.

Ухвала від 08.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандриченко О.В.

Ухвала від 30.08.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандриченко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні