Ухвала
від 04.10.2011 по справі б18/099-10/11/8
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Б18/099-10/11/8

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16                                                   тел. 235-24-26

УХВАЛА

"04" жовтня 2011 р.                                                                Справа № Б18/099-10/11/8

  Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф., розглянувши без виклику учасників провадження, справу

за заявою товариства з обмеженою відповідальністю «Видавничий дім «Сварог», ідентифікаційний код: 33788645, місцезнаходження: 03148, м. Київ, вул. Гната Юри, 9, кім. 414,

до боржника: споживчого товариства «Жиско», ідентифікаційний код: 36105817, місцезнаходження: 08700, Київська обл., м. Обухів, вул. Промислова, 33,

про банкрутство, –

ВСТАНОВИВ:

В провадженні господарського суду Київської області знаходиться справа №Б18/099-10/11/8 за заявою товариства з обмеженою відповідальністю «Видавничий дім «Сварог»(ідентифікаційний код: 33788645, місцезнаходження: 03148, м. Київ, вул. Гната Юри, 9, кім. 414) про банкрутство боржника –споживчого товариства «Жиско» (ідентифікаційний код: 36105817, місцезнаходження: 08700, Київська обл., м. Обухів, вул. Промислова, 33) (надалі за текстом: «Боржник»).

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 65 Господарського процесуального кодексу України, з метою забезпечення правильного і своєчасного вирішення господарського спору суддя вчиняє в необхідних випадках такі дії по підготовці справи до розгляду: зобов'язує сторони, інші підприємства, установи, організації, державні та інші органи, їх посадових осіб виконати певні дії (звірити розрахунки, провести огляд доказів у місці їх знаходження тощо); витребує від них документи, відомості, висновки, необхідні для вирішення спору, чи знайомиться з такими матеріалами безпосередньо в місці їх знаходження.

Таким чином, суд з метою правильного і своєчасного вирішення справи згідно ст. 65 Господарського процесуального кодексу України має право витребовувати документи та відомості від підприємств, установ, організацій, що не є стороною у справі.

З метою підготовки до розгляду справи №Б18/099-10/11/8 судом з дотриманням вимог ст. 65 Господарського процесуального кодексу України направлено запит до комунального підприємства ?Бердичівське міжміське бюро технічної інвентаризації?, в якому суд просив надати письмово: довідку/витяг про наявність чи відсутність зареєстрованого за споживчим товариством «Жиско», ідентифікаційний код: 36105817, місцезнаходження: 08700, Київська обл., м. Обухів, вул. Промислова, 33, на праві власності нерухомого майна та інформаційну довідку з Реєстру прав власності на нерухоме майно на споживче товариство «Жиско», ідентифікаційний код: 36105817, місцезнаходження: 08700, Київська обл., м. Обухів, вул. Промислова, 33.

До вказаного запиту суду, для підтвердження наявності в провадженні господарського суду Київської області справи №Б18/099-10/11/8, додано копію ухвали господарського суду Київської області про порушення справи про банкрутство №Б18/099-10 від 05 липня 2010 року.

Підтвердженням направлення зазначеного запиту є штамп канцелярії господарського суду Київської області №735 від 02 вересня 2011 року.

Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень” в редакції станом на 15 грудня 2009 року, систему органів державної реєстрації прав складають центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної реєстрації прав, створена при ньому державна госпрозрахункова юридична особа з консолідованим балансом (центр державного земельного кадастру) та її відділення на місцях, які є місцевими органами державної реєстрації прав.

Відповідно до п. 5 Прикінцевих положень Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень” в редакції станом на 15 грудня 2009 року, до створення єдиної системи органів реєстрації прав, а також до формування Державного реєстру прав у складі державного земельного кадастру реєстрація об'єктів нерухомості проводиться комунальними підприємствами бюро технічної інвентаризації.

Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень”, що викладено в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень” та інших законодавчих актів України»№1878-VI від 11 лютого 2010 року, систему органів державної реєстрації прав становить спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань державної реєстрації прав - Міністерство юстиції України, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері державної реєстрації прав, та його територіальні органи, які є органами державної реєстрації прав.

До набрання чинності Законом України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень” в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень” та інших законодавчих актів України»№1878-VI від 11 лютого 2010 року до 01 січня 2012 року згідно положень абз. 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень” та інших законодавчих актів України»№1878-VI від 11 лютого 2010 року, державна реєстрація: права власності та права користування (сервітут) на об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельних ділянках; права користування (найму, оренди) будівлею або іншими капітальними спорудами, їх окремими частинами; права власності на об'єкти незавершеного будівництва, а також облік безхазяйного нерухомого майна, довірче управління нерухомим майном проводиться реєстраторами бюро технічної інвентаризації, створеними до набрання чинності цим Законом та підключеними до Реєстру прав власності на нерухоме майно.

За таких обставин комунальні підприємства бюро технічної інвентаризації виконують функцію органу державної влади при реєстрації права власності та наданні інформаційної довідки і відомостей про наслідки реєстрації та власників і користувачів об'єктів нерухомості.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п. 7.1.2. Тимчасового положення про порядок державної реєстрації прав власності та інших речових прав на нерухоме майно, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 07 лютого 2002 року №7/5, інформаційну довідку з Реєстру прав на бланку відповідного БТІ мають право отримувати суди, органи місцевого самоврядування, органи внутрішніх справ, органи прокуратури, органи державної податкової служби, державні виконавці, нотаріуси, органи Служби безпеки України та інші органи державної влади (посадові особи), якщо запит зроблено у зв'язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом.

Згідно до п. 7.7. Тимчасового положення про порядок державної реєстрації прав власності та інших речових прав на нерухоме майно, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 07 лютого 2002 року №7/5, реєстратор БТІ протягом чотирнадцяти робочих днів з дня прийняття заяви про надання витягу з Реєстру прав чи письмового запиту про надання інформаційної довідки з Реєстру прав надає витяг чи інформаційну довідку з Реєстру прав або приймає рішення про відмову в їх наданні.

Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції”, особам, зазначеним у пунктах 1 - 3 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється 1) відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом; 2) надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.

04 жовтня 2011 року через канцелярію господарського суду Київської області надійшов лист №809 від 29 вересня 2011 року (вх. №13546 від 04 жовтня 2011 року) комунального підприємства ?Бердичівське міжміське бюро технічної інвентаризації?, в якому повідомлено, що комунальне підприємство ?Бердичівське міжміське бюро технічної інвентаризації? повертає ухвалу про порушення провадження у справі №Б18/099-10, у зв'язку з тим, що воно не є стороною у даній справі.

До даної відповіді у формі листа додані копія ухвали про порушення провадження у справі №Б18/099-10 від 05 липня 2010 року та запит господарського суду Київської області від 15 серпня 2011 року у справі №Б18/099-10/11/8 щодо надання витягу чи інформаційної довідки, який в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 65 Господарського процесуального кодексу України, ч. 1 ст. 16 Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції”, п. п. 7.1.2., 7.7 Тимчасового положення про порядок державної реєстрації прав власності та інших речових прав на нерухоме майно, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 07 лютого 2002 року №7/5, не розглянутий, за наслідками розгляду рішення не прийнято та витяг чи інформаційна довідка суду не надані, а також комунальним підприємством ??Бердичівське міжміське бюро технічної інвентаризації? не надано вмотивоване рішення про відмову у наданні вказаних документів.

Вказаний факт свідчить про порушення службовими особами комунального підприємства ?Бердичівське міжміське бюро технічної інвентаризації? вимог ч. 2 ст. 19 Конституції України, ч. 1 ст. 16 Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції”, п. 4 ч. 1 ст. 65 Господарського процесуального кодексу України, п. п. 7.1.2., 7.7 Тимчасового положення про порядок державної реєстрації прав власності та інших речових прав на нерухоме майно, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 07 лютого 2002 року №7/5.

Згідно з ч. ч. 1, 2 ст. 90 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, виявивши при вирішенні господарського спору порушення законності або недоліки в діяльності підприємства, установи, організації, державного чи іншого органу, виносить окрему ухвалу. Окрема ухвала надсилається відповідним підприємствам, установам, організаціям, державним та іншим органам, посадовим особам, які несуть відповідальність за ухилення від виконання вказівок, що містяться в окремій ухвалі, в порядку та розмірі, передбачених частиною першою статті 119 цього Кодексу.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 86, 90 Господарського процесуального кодексу України, суд –

УХВАЛИВ:

1.          Окрему ухвалу надіслати Житомирській обласній раді (1008, м. Житомир, вул. 1-го Травня, буд. 11) та в прокуратуру Житомирської області (10008, м. Житомир, вул. 1-го Травня, буд. 11) для проведення перевірки та вжиття заходів реагування з метою усунення виявлених порушень законності у діяльності службових осіб комунального підприємства ?Бердичівське міжміське бюро технічної інвентаризації?.

2.          Про результати проведеної перевірки та вжиті заходи реагування щодо усунення виявлених порушень законності у діяльності службових осіб комунального підприємства ?Бердичівське міжміське бюро технічної інвентаризації повідомити господарський суд Київської області в місячний строк.

Додаток: копії листа №809 від 29 вересня 2011 року комунального підприємства ?Бердичівське міжміське бюро технічної інвентаризації?, запиту господарського суду Київської області від 15 серпня 2011 року у справі №Б18/099-10/11/8 та копія ухвали господарського суду Київської області від 05 липня 2010 року про порушення провадження у справі №Б18/099-10 на 3 (трьох) аркушах для Житомирської обласної ради та для прокуратури Житомирської області на 3 (трьох) аркушах.

 Суддя                                                                                Скутельник П.Ф.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення04.10.2011
Оприлюднено20.10.2011
Номер документу18584012
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —б18/099-10/11/8

Постанова від 11.04.2012

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Доманська М.Л.

Ухвала від 15.11.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 25.10.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 11.10.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 28.07.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 04.10.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 04.10.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні