Рішення
від 12.09.2011 по справі 7/56/5022-977/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"12" вересня 2011 р. Справа № 7/56/5022-977/2011

Господарський суд Терноп ільської області

у складі судді Стадник М.С . , судді < заповнити при колег іальному розгляді >

розглянув матеріали справ и

за позовом: Приватного п ідприємства "Катруб", вул. Сана торна, 2,смт. Микулинці,Теребов лянський район, Тернопільськ а область,48120

до відповідача: Приватно го підприємства "Обнова Т", вул. Коновальця, 6,м. Тернопі ль,46024

За участю представника поз ивача ОСОБА_1, довіреніст ь №32 від 28.07.2011р.

Суть справи:

Приватне підприємство "К атруб" звернулось з позовом п ро стягнення з Приватного пі дприємства "Обнова Т" 19908,12 грн. б оргу за надані послуги із зби рання та вивезення твердих п обутових відходів відповідн о до договору №444 від 01.08.2010р. за пе ріод з серпня 2010р. по червень 2011р .

Учаснику судового процесу оголошено склад суду та роз' яснено його права і обов' яз ки передбачені ст. 22 ГПК Украї ни.

Позивач подав витребувані судом документи, представни к підтримав заявлені позовні вимоги, надав додаткові пояс нення щодо періоду заборгова ності, порядку надання послу г з вивезення ТПВ та розрахун ку за такі та надав довідку , згідно якої станом на день ро згляду справи заборгованіст ь становить 19908,12 грн.

Відповідач витребувані ух валами суду від 15.07.2011р., 29.07.2011р. та від 02.09.2011р. матеріали не подав, х оча про дату та час розгляду с прави повідомлений належним чином, про що свідчать повідо млення про вручення поштової кореспонденції .

Справа розглядається за на явними в ній матеріалами від повідно до ст. 75 ГПК України.

Суд, розглянувши матеріали справи, заслухавши поясненн я представників сторін, вст ановив:

- між Приватним підпр иємством "Катруб", в особі дире ктора ОСОБА_2 (Виконавець) , який діяв на підставі статут у та Приватним підприємством "Обнова Т", в особі директора ОСОБА_3 (Замовник), який дія в на підставі статуту, укладе но 01.08.2010р. договір про надання послуг із збирання та вивезе ння твердих побутових відход ів №444, відповідно до умов яко го сторони взяли на себе зобо в' язання :

- Замовник доручає, а Викона вець надає йому послуги із зб ирання та вивезення твердих побутових відходів (далі ТПВ ) накопичених у Замовника згі дно графіку - дислокації, як ий є невід' ємною частиною д оговору;

- вартість вивозу 1 куб. м. ТПВ становить -15,20 грн.,утилізація ТВП -2,56 грн. ,крім того 20% ПДВ (3,55грн .). Обсяг перевезень в рік скла дає:

- 4 контейнерів (об'ємом ,066 куб. м.) 3 рази на тиждень, що складає 412,97куб.м.;

- 18 контейнерів (об'ємом 1, 1 куб . м.) 2 рази на тиждень, що склада є 2064,86куб.м.;

-1 контейнер (об'ємом 1, 1 куб. м.) 3 рази на тиждень, що складає 172,0 7куб.м.;

-1 контейнер (об'ємом 1, 1 куб. м.) 4 рази на тиждень, що складає 1129, 43куб.м.,що в місяць складає - 269 ,94 куб. м.

Середньомісячна вартість наданих послуг складає 5113,61 грн . (у тому числі 852,27грн. ПДВ) (п.п.1.1,2.1 у мов договору);

- відповідно до п. п. 2.2, 2.3, 2.4 умов договору послуги надаються Замовникові за планово-дворо вою системою. Для збирання ТП В Виконавець повинен вистави ти технічно справні контейне ри у кількості 24 штук, які є вла сністю Виконавця. Відходи ви возяться Виконавцем у дні, як і вказані у графіку-дислокац ії, що є невід"ємною частиною д оговору;

- розрахунковим періодом дл я оплати послуг є календарни й місяць,плата за послуги із з бирання та вивезення ТПВ вно ситься не пізніше 25 числа міс яця, що передує розрахунково му періоду( п. 3.1 договору) ;

- згідно п.8.1 умов договору та кий набирає чинності з дня йо го підписання та діє з 01.08.2010р. до 31.12.2010р., а також вважаються прод овженими, якщо за місяць до за кінчення строку не буде заяв лено однією із сторін про від мову від договору, або його п ерегляд.

Також, сторони 01.04.2011р. уклали д оповнення до договору №444 від 01.08.2010р. в частині визначення обс ягів перевезення та середньо місячної вартості послуг,яка складає суму 4807,99 грн.(в т.ч. ПДВ -801,33 грн.) та відповідно до графі ку - дислокації від 01.04.2011р. кіль кість контейнерів складає -23 ш т.

Відповідно до ст. 526, 527 Цивільн ого кодексу України (далі ЦК У країни) сторони повинні нале жним чином та в установлений договором чи законом строк в иконувати взяті зобов' язан ня.

Як випливає із матеріалів с прави, ПП "Катруб" на виконання взятих зобов' язань згідно умов договору №444, здійснив ви везення ТПВ за період з 31.08.2010р. п о 30.06.2011р., що підтверджується ак тами виконаних робіт №2331 від 31. 08.2010р., №2699 від 30.09.2010р., №3056 від 29.10.2010р., №3432 від 30.11.2010р., №3858 від 31.12.2010р., №414 від 31.01.201 1р., №829 від 28.02.2011р., №1360 від 31.03.2011р., №1857 ві д 29.04.2011р., №2000 від 31.05.2011р., №2786 від 30.06.2011р. н а загальну суму 46644,40 грн., які пі дписані керівниками підприє мств без заперечень та засві дчені відтисками печаток.

Як випливає із матеріалів с прави, ПП "Обнова Т" на виконан ня умов договору частково пр овело розрахунки платіжними дорученнями за надані послу ги в сумі 26736,28грн., та станом на д ень розгляду справи за ним ра хується заборгованість в сум і 19908,12грн., що підтверджується т акож актом звірки розрахунк ів. Підписаного сторонами бе з заперечень.

При таких обставинах, врахо вуючи, що відповідач не надав , станом на день прийняття суд ом рішення, доказів оплати су ми боргу, а тому позовні вимог и в частині стягнення 19908,12г рн. вартості наданих послуг п о 30.06.2011р. із збирання та вивезен ня твердих побутових відході в, підлягають до задоволення , як обґрунтовано заявлені та підтверджені матеріалами сп рави.

Державне мито в сумі 199,08 грн. т а витрати на інформаційно - технічне забезпечення судов ого процесу в сумі 236,00 грн. покл адаються на відповідача згід но ст. 49 ГПК України.

Враховуючи викладене, керу ючись ст.ст. 49, 82, 84 ГПК України, г осподарський суд

ВИРІШИВ:

1. Позовні вимоги задово льнити.

2. Стягнути з Приватного підприємства "Обнова Т" вул. Коновальця, 6, м. Тернопіль , ідентифікаційний код 37138471, на к ористь Приватного підприємс тва "Катруб", вул. Санаторна, 2, с мт. Микулинці,Теребовлянськи й район, Тернопільська облас ть, ідентифікаційний код 32808246 - 19908 (дев' ятнадцять тисяч дев' ятсот вісім) грн. 12 коп. боргу, 199, 08 грн. державного мита та 236,00 гр н. витрати на інформаційно - технічне забезпечення судов ого процесу.

Видати наказ.

На рішення суду, яке не наб рало законної сили, сторони м ають право подати апеляційну скаргу протягом десяти днів з дня підписання рішення (2 0.09.2011р.) через місцевий госпо дарський суд.

Це поле друкуватися не б уде !!! Інформацію НЕ ЗМІНЮВАТИ !!!переведено в чистовик -7990

Суддя М.С. Стадник

СудГосподарський суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення12.09.2011
Оприлюднено20.10.2011
Номер документу18621850
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —7/56/5022-977/2011

Судовий наказ від 01.10.2011

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стадник М.С.

Ухвала від 02.09.2011

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стадник М.С.

Ухвала від 29.07.2011

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стадник М.С.

Ухвала від 15.07.2011

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стадник М.С.

Рішення від 12.09.2011

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стадник М.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні