Категорія №8.1.5
ПОСТАНОВА
Іменем України
16 серпня 2011 року Справа № 2а-6358/11/1270
Луганський окружний адміністративний суд
у складі головуючого судді Чернявської Т.І.,
за участю
секретаря судового засіда ння Ігнатович О.А.
та
представників сторін:
від позивача - старший державни й податковий інспектор
юридичного відділу
ОСОБА_1 (довіреніст ь від 20.07.2011 № 12029/10)
від відповідача - не прибув
розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Луганс ьку
справу за адміністративни м позовом
державної податкової інсп екції в Жовтневому районі у м . Луганську
до корпорації «Екологічні ресурси»
про стягнення коштів за под атковим боргом з податку на д одану вартість у розмірі 4424,61 грн.,
ВСТАНОВИВ:
25 липня 2011 року до Луга нського окружного адміністр ативного суду надійшов адмін істративний позов державної податкової інспекції в Жовт невому районі у м. Луганську д о корпорації «Екологічні рес урси» про стягнення коштів з а податковим боргом з податк у на додану вартість у розмір і 4424,61 грн.
В обґрунтування позо вних вимог позивач зазначив таке.
Корпорація «Екологі чні ресурси» з 25 травня 2000 року знаходиться на обліку в держ авній податковій інспекції в Жовтневому районі у м. Луганс ьку як платник податків, про щ о свідчить довідка про взятт я на облік платника податків від 26 травня 2000 року № 4549/28.
Корпорація «Екологічні ре сурси» самостійно податкови й борг з податку на додану вар тість не сплатила, тому позив ач просить стягнути його в су довому порядку, оскільки від повідно до підпункту 20.1.18 пункт у 20.1 статті 20 Податкового кодек су України органи державної податкової служби мають прав о звертатися до суду щодо стя гнення коштів платника подат ків, який має податковий борг з рахунків у банках, обслугов уючих такого платника, на сум у податкового боргу.
У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав у повному обсяз і, надав пояснення, аналогічн і викладеним у позові.
Відповідач у судове засіда ння не прибув, про дату, місце та час розгляду справи повід омлявся належним чином (арк. с прави 24-25). 08 серпня 2011 року на адр есу Луганського окружного ад міністративного суду поверн улось поштове відправлення і з судовою повісткою, направл ене на адресу відповідача, зг ідно довідки форми ф. 20 адреса т за зазначеною адресою не пр оживає (арк. справи 24-25). Відпові дно до частини 11 статті 35 Кодек су адміністративного судочи нства України у разі поверне ння поштового відправлення і з повісткою, яка не вручена ад ресату з незалежних від суду причин, вважається, що така по вістка вручена належним чино м.
Правом подати суду запереч ення проти позову та докази н а підтвердження своїх доводі в не скористався.
Відповідно до частин и 6 статті 71 КАС України суд вир ішує справу на основі наявни х в матеріалах справи доказі в.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, суд вважа є, що позов підлягає задоволе нню повністю з таких підстав .
Стаття 67 Конституції Україн и передбачає, що кожен зобов'я заний сплачувати податки і з бори в порядку і розмірах, вст ановлених законом.
Корпорація «Екологі чні ресурси» з 25 травня 2000 року знаходиться на обліку в держ авній податковій інспекції в Жовтневому районі у м. Луганс ьку як платник податків, про щ о свідчить довідка про взятт я на облік платника податків від 26 травня 2000 року № 4549/28 (ар к. справи 12).
Відносини, що виникають у сф ері справляння податків і зб орів, зокрема, визначення вич ерпного переліку податків та зборів, що справляються в Укр аїні, та порядок їх адміністр ування, платників податків т а зборів, їх права та обов'язки , компетенцію контролюючих о рганів, повноваження і обов'я зки їх посадових осіб під час здійснення податкового конт ролю, а також відповідальніс ть за порушення податкового законодавства регулює Подат ковий кодекс України.
У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу Україн и:
- грошове зобов'язання платн ика податків - сума коштів, яку платник податків повинен сп латити до відповідного бюдже ту як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) сан кцію, а також санкції за поруш ення законодавства у сфері з овнішньоекономічної діяльн ості (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);
- податкове зобов'язання - су ма коштів, яку платник податк ів, у тому числі податковий аг ент, повинен сплатити до відп овідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядк у та строки, визначені податк овим законодавством (у тому ч ислі сума коштів, визначена п латником податків у податков ому векселі та не сплачена в у становлений законом строк) (п ідпункт 14.1.156 пункту 14.1);
- податкове повідомле ння-рішення - письмове повідо млення контролюючого органу (рішення) про обов'язок платни ка податків сплатити суму гр ошового зобов'язання, визнач ену контролюючим органом у в ипадках, передбачених цим Ко дексом та іншими законодавчи ми актами, контроль за викона нням яких покладено на контр олюючі органи, або внести від повідні зміни до податкової звітності (підпункт 14.1.157 пункт у 14.1);
- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигля ді фіксованої суми та/або від сотків, що справляється з пла тника податків у зв'язку з пор ушенням ним вимог податковог о законодавства та іншого за конодавства, контроль за дот риманням яких покладено на к онтролюючі органи, а також шт рафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пунк ту 14.1);
- пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на су ми грошових зобов'язань, не сп лачених у встановлені законо давством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);
- податковий борг - сума грош ового зобов'язання (з урахува нням штрафних санкцій за їх н аявності), самостійно узгодж еного платником податків або узгодженого в порядку оскар ження, але не сплаченого у вст ановлений цим Кодексом строк , а також пеня, нарахована на с уму такого грошового зобов'я зання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).
Згідно із статтею 16 Податко вого кодексу України платник податків зобов'язаний: вести в установленому порядку обл ік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обч ислення і сплати податків та зборів (підпункт 16.1.2 пункту 16.1 с татті 16); подавати до контролю ючих органів у порядку, встан овленому податковим та митни м законодавством, декларації , звітність та інші документи , пов'язані з обчисленням і спл атою податків та зборів (підп ункт 16.1.3 пункту 16.1 статті 16); спла чувати податки та збори в стр оки та у розмірах, встановлен их цим Кодексом та законами з питань митної справи (підпун кт 16.1.4 пункту 16.1 статті 16).
Відповідно до статті 20 Пода ткового кодексу України орга ни державної податкової служ би мають право визначати у ви значених цим Кодексом випадк ах суми податкових та грошов их зобов'язань платників под атків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); за стосовувати до платників под атків фінансові (штрафні) сан кції, стягувати до бюджетів т а державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та /або податкового боргу у випа дках, порядку та розмірі, вста новлених цим Кодексом, стягу вати суми простроченої забор гованості суб'єкта господарю вання перед державою (Автоно мною Республікою Крим чи тер иторіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залучен им державою (Автономною Респ ублікою Крим чи територіальн ою громадою міста) або під дер жавну (місцеву) гарантію, а так ож за кредитом з бюджету в пор ядку, визначеному цим Кодекс ом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); зверт атися до суду щодо стягнення коштів платника податків, як ий має податковий борг, з раху нків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму пода ткового боргу або його части ни (пункт 20.1.18 пункту 20.1).
У відповідності із пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодек су України податкові деклара ції, крім випадків, передбаче них цим Кодексом, подаються з а базовий звітний (податкови й) період, що дорівнює:
- календарному місяцю (у том у числі в разі сплати місячни х авансових внесків) - протяго м 20 календарних днів, що наста ють за останнім календарним днем звітного (податкового) м ісяця (підпункт 49.18.1);
- календарному кварталу або календарному півріччю (у том у числі в разі сплати квартал ьних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календар них днів, що настають за остан нім календарним днем звітног о (податкового) кварталу (півр іччя) (підпункт 49.18.2);
- календарному року, крім ви падків, передбачених підпунк тами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - про тягом 60 календарних днів, що н астають за останнім календар ним днем звітного (податково го) року (підпункт 49.18.3);
- календарному року для плат ників податку на доходи фізи чних осіб - до 1 травня року, що н астає за звітним (підпункт 49.18.4 );
- календарному року для плат ників податку на доходи фізи чних осіб - підприємців - протя гом 40 календарних днів, що нас тають за останнім календарни м днем звітного (податкового ) року (підпункт 49.18.5).
Пунктом 57.3 статті 57 По даткового кодексу України пе редбачено, що у разі визначен ня грошового зобов'язання ко нтролюючим органом за підста вами, зазначеними у підпункт ах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зо бов'язаний сплатити нарахова ну суму грошового зобов'язан ня протягом 10 календарних дні в, що настають за днем отриман ня податкового повідомлення -рішення, крім випадків, коли п ротягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішенн я контролюючого органу. У раз і оскарження рішення контрол юючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язан ий самостійно погасити узгод жену суму, а також пеню та штра фні санкції за їх наявності п ротягом 10 календарних днів, на ступних за днем такого узгод ження.
До набрання чинності Подат ковим кодексом України спеці альним законом з питань опод аткування, який установлював порядок погашення зобов' яз ань юридичних або фізичних о сіб перед бюджетами та держа вними цільовими фондами з по датків і зборів (обов' язков их платежів), включаючи збір н а обов' язкове державне пенс ійне страхування та внески н а загальнообов' язкове держ авне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосо вуються до платників податкі в контролюючими органами, у т ому числі за порушення у сфер і зовнішньоекономічної діял ьності, та визначав процедур у оскарження дій органів стя гнення був Закон України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами».
У відповідності із підпунк том «в» підпункту 4.2.2 пункту 4.2 с татті 4 Закону України від 21 гр удня 2000 року № 2181-III «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» (який був чинним до 01 сі чня 2011 року) контролюючий орга н зобов' язаний самостійно в изначити суму податкового зо бов' язання платника податк ів у разі якщо контролюючий о рган внаслідок проведення ка меральної перевірки виявляє арифметичні або методологіч ні помилки у поданій платник ом податків податковій декла рації, які призвели до заниже ння або завищення суми подат кового зобов' язання.
Абзацом 19 пункту 9.8 ста тті 9 Закону України від 03 квіт ня 1997 року № 168/97-ВР «Про податок н а додану» (в редакції, яка була чинною на час виникнення спі рних правовідносин) передбач ено, що платник податку, в облі ку якого на день анулювання р еєстрації знаходяться товар ні залишки або основні фонди , стосовно яких був нарахован ий податковий кредит у минул их або поточному податкових періодах, зобов'язаний визна ти умовний продаж таких това рів за звичайними цінами та в ідповідно збільшити суму сво їх податкових зобов'язань за наслідками податкового пері оду, протягом якого відбуває ться таке анулювання.
Відповідно до вимог п ункту 17.1 статті 17 Закону Україн и від 21 грудня 2000 року № 2181-II I «Про порядок погашення зобо в' язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами» (який б ув чинним до 01 січня 2011 року) штр афні санкції (штрафи) за поруш ення податкового законодавс тва накладаються на платника податків у розмірах, визначе них цією статтею, контролююч ими органами, а у випадку, пере дбаченому пунктом 17.2 цієї ста тті, самостійно нараховуютьс я та сплачуються платником п одатків.
Згідно з підпунктом 54.3.2 пункту 54.3 статті 54 Податково го кодексу України контролюю чий орган зобов'язаний самос тійно визначити суму грошови х зобов'язань, зменшення (збіл ьшення) суми бюджетного відш кодування та/або зменшення в ід'ємного значення об'єкта оп одаткування податком на приб уток або від'ємного значення суми податку на додану варті сть платника податків, перед бачених цим Кодексом або інш им законодавством, якщо дані перевірок результатів діяль ності платника податків свід чать про заниження або завищ ення суми його податкових зо бов'язань, заявлених у податк ових (митних) деклараціях, уто чнюючих розрахунках.
Пунктом 123.1 статті 123 Податков ого кодексу України закріпле но, що у разі якщо контролюючи й орган самостійно визначає суми податкового зобов'язанн я, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або зменше ння від'ємного значення об'єк та оподаткування податком на прибуток або від'ємного знач ення суми податку на додану в артість платника податків на підставах, визначених підпу нктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 стат ті 54 цього Кодексу, - тягне за со бою накладення на платника п одатків штрафу в розмірі 25 від сотків суми нарахованого под аткового зобов'язання, непра вомірно заявленої до поверне ння суми бюджетного відшкоду вання та/або неправомірно за явленої суми від'ємного знач ення об'єкта оподаткування п одатком на прибуток або від'є много значення суми податку на додану вартість; при повто рному протягом 1095 днів визнач ені контролюючим органом сум и податкового зобов'язання, з меншення суми бюджетного від шкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта о податкування податком на при буток або від'ємного значенн я суми податку на додану варт ість - тягне за собою накладен ня на платника податків штра фу у розмірі 50 відсотків суми нарахованого податкового зо бов'язання, неправомірно зая вленої до повернення суми бю джетного відшкодування та/аб о неправомірно заявленої сум и від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на п рибуток або від'ємного значе ння суми податку на додану ва ртість; при визначені контро люючим органом суми податков ого зобов'язання, зменшення с уми бюджетного відшкодуванн я та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткува ння податком на прибуток або від'ємного значення суми под атку на додану вартість прот ягом 1095 днів втретє та більше - тягне за собою накладення на платника податків штрафу у р озмірі 75 відсотків суми нарах ованого податкового зобов'яз ання, неправомірно заявленої до повернення суми бюджетно го відшкодування та/або непр авомірно заявленої суми від' ємного значення об'єкта опод аткування податком на прибут ок або від'ємного значення су ми податку на додану вартіст ь.
Судом встановлено, що держа вною податковою інспекцією в Жовтневому районі у м. Луган ську 23 квітня 2010 року на підста ві протоколу засідання коміс ії з проведення інвентаризац ії та анулювання реєстрації платників податку на додану вартість від 23 квітня 2010 року № 11 складено акт про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість за № 101 (арк. справи 31-32, 33).
Державним податковим інсп ектором відділу адмініструв ання податку на прибуток та п одатку на додану вартість уп равління оподаткування юрид ичних осіб державної податко вої інспекції в Жовтневому р айоні у м. Луганську проведен о документальну невиїзну (ка меральну) перевірку податков ої декларації з податку на до дану вартість, наданої корпо рацією «Екологічні ресурси» за квітень 2010 року (зареєстров ана у податковому органі 13 тра вня 2010 року № 29284), за результатам и якої складено акт від 03 груд ня 2010 року № 1990/160 (арк. справи 15).
На підставі акта від 03 грудн я 2010 року № 1990/160 про результати д окументальної невиїзної (кам еральної) перевірки податков ої декларації з податку на до дану вартість, яким встановл ено порушення абзацу 19 пункту 9.8 статті 9 Закону України від 0 3 квітня 1997 року «Про податок на додану вартість» (в редакції , яка була чинною на час виникн ення спірних правовідносин), державною податковою інспек цією в Жовтневому районі у м. Л уганську податковим повідом ленням-рішенням від 28 січня 2011 року № 0000291510/0 згідно з підпункто м 54.3.2 пункту 54.3 статті 54 та відпов ідно до абзацу 2 пункту 123.1 стат ті 123 Податкового кодексу Укра їни корпорації «Екологічні р есурси» збільшено грошове зо бов' язання з податку на дод ану вартість у загальному ро змірі 4426,25 грн., у тому числі 3541,00 гр н. - основний платіж, 885,25 грн. - штрафні (фінансові) санкції (а рк. справи 16).
Зазначене податкове повід омлення-рішення 11 лютого 2011 рок у було направлено корпорації «Екологічні ресурси» рекоме ндованим листом, однак згідн о довідки форми Ф.20 повернуто поштовою службою без врученн я адресату за закінченням те рміну зберігання (арк. справи 16 на звороті).
Відповідно до пункту 58.3 стат ті 58 Податкового кодексу Укра їни податкове повідомлення-р ішення вважається надіслани м (врученим) юридичній особі, я кщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано л истом з повідомленням про вр учення.
У разі коли пошта не може вр учити платнику податків пода ткове повідомлення-рішення а бо податкові вимоги, або ріше ння про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадови х осіб, їх відмову прийняти по даткове повідомлення-рішенн я або податкову вимогу, або рі шення про результати розгляд у скарги, незнаходження факт ичного місця розташування (м ісцезнаходження) платника по датків або з інших причин, под аткове повідомлення-рішення або податкова вимога, або ріш ення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, заз начений поштовою службою в п овідомленні про вручення із зазначенням причин невручен ня.
З матеріалів справи вбачає ться, що податкове повідомле ння - рішення державної под аткової інспекції в Жовтнево му районі у м. Луганську від 28 с ічня 2011 року № 0000291510/0 відповідач н і в адміністративному, ні в су довому порядку не оскаржував .
В порушення вимог пун кту 57.3 статті 57 Податкового код ексу України сума грошового зобов' язання з податку на д одану вартість протягом 10 кал ендарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, відпов ідачем не сплачена, внаслідо к чого за платником податків утворився податковий борг з а податковим повідомленням-р ішення від 28 січня 2011 року № 0000291510/ 0, несплачений залишок якого с кладає 4424,61 грн.
Відповідно до пункту 59.1 стат ті 59 Податкового кодексу Укра їни у разі коли платник подат ків не сплачує узгоджену сум у грошового зобов' язання в установлені строки, орган де ржавної податкової служби на дсилає (вручає) йому податков у вимогу в порядку, визначено му для надсилання (вручення) п одаткового повідомлення-ріш ення.
Згідно пункту 59.3 стат ті 59 Податкового кодексу Укра їни податкова вимога надсила ється не раніше першого робо чого дня після закінчення гр аничного строку сплати суми грошового зобов'язання.
На виконання вищезазначен их положень Податкового коде ксу України 16 квітня 2011 року де ржавною податковою інспекці єю в Жовтневому районі у м. Луг анську корпорації «Екологіч ні ресурси» було надіслано п одаткову вимогу від 13 квітня 2 011 року № 391, яку згідно довідки ф орми Ф.20 повернуто поштовою сл ужбою без вручення адресату за закінченням терміну збері гання (арк. справи 18).
Пунктом 95.1 статті 95 Податко вого кодексу України регламе нтовано, що орган державної п одаткової служби здійснює за платника податків і на корис ть держави заходи щодо погаш ення податкового боргу таког о платника податків шляхом с тягнення коштів, які перебув ають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом про дажу майна такого платника п одатків, яке перебуває у пода тковій заставі.
Підпунктами 87.1 та 87.2 статті 87 П одаткового кодексу України в изначено, що джерелами самос тійної сплати грошових зобов 'язань або погашення податко вого боргу платника податків є будь-які власні кошти, у том у числі ті, що отримані від про дажу товарів (робіт, послуг), м айна, випуску цінних паперів , зокрема корпоративних прав , отримані як позика (кредит), т а з інших джерел, з урахування м особливостей, визначених ц ією статтею, а також суми надм іру сплачених платежів до ві дповідних бюджетів. Джерелам и погашення податкового борг у платника податків є будь-як е майно такого платника пода тків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а та кож іншими законодавчими акт ами.
Стягнення коштів з рахункі в платника податків у банках , обслуговуючих такого платн ика податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарни х днів з дня надіслання таком у платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до ви конання органам державної по даткової служби, у розмірі су ми податкового боргу або йог о частини (підпункти 95.2 та 95.3 ста тті 95 Податкового кодексу Укр аїни).
Оскільки податкова вимога від 13 квітня 2011 року № 391 є чинною (доказів про відкликання под аткової вимоги суду не надан о), суд прийшов до висновку, що органом державної податково ї служби при зверненні до адм іністративного суду з позово м про стягнення коштів за под атковим боргом з рахунків у б анках дотримані вимоги пункт у 95.2 статті 95 Податкового кодек су України.
Станом на 15 серпня 2011 року под атковий борг з податку на дод ану вартість складає 4424,61 грн., п латником податків не сплачен ий, що підтверджується зворо тнім боком облікової картки платника (арк. справи 34-35).
Внаслідок того, що корпорац ія «Екологічні ресурси» стан ом на дату розгляду та виріше ння справи податковий борг з податку на додану вартість в розмірі 4424,61 грн. не сплатила, ви моги податкового органу про стягнення коштів в розмірі 4424 ,61 грн. за податковим боргом з р ахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, визнають ся судом обґрунтованими, дов еденими і такими, що підлягаю ть задоволенню.
Враховуючи вимоги частини 4 статті 94 КАС України, а також те, що позивач відповідно до п ункту 15 частини 1 статті 4 Декре ту Кабінету Міністрів Україн и від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про дер жавне мито» від сплати держа вного мита (судового збору) зв ільнений, судові витрати у ці й справі не підлягають стягн енню з відповідача, оскільки у справах, в яких позивачем є суб' єкт владних повноважен ь, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витра ти, здійснені позивачем, з від повідача не стягуються.
На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засі данні 16 серпня 2011 року проголош ено вступну та резолютивну ч астини постанови. Складення постанови у повному обсязі в ідкладено до 22 серпня 2011 року, п ро що згідно вимог частини 2 ст атті 167 КАС України повідомлен о після проголошення вступно ї та резолютивної частин пос танови у судовому засіданні.
Керуючись статтями 16, 20, 57, 87, 95, 102 Податкового кодексу України , статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 87, 94, 158-163, 167 Кодек су адміністративного судочи нства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов за довольнити повністю.
Стягнути кошти корпо рації «Екологічні ресурси» ( ідентифікаційний код 30877978, міс цезнаходження: 91005, м. Луганськ, 9-й квартал, буд. 3) в сумі 4424,61 грн. ( чотири тисячі чотириста двад цять чотири гривні шістдесят одна копійка) за податковим б оргом з податку на додану вар тість з рахунків у банках, обс луговуючих такого платника, в доход Державного бюджету У країни на р/р № 31119029700004 в ГУДКУ у Лу ганській області, МФО 804013, одер жувач - УДК у Жовтневому рай оні м. Луганська ГУДКУ у Луган ській області, код одержувач а - 24046538, код бюджетної класифі кації платежу 14010100.
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.
Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.
Відповідно до частини 3 ста тті 160 КАС України постанова с кладена у повному обсязі 22 сер пня 2011 року.
Суддя Т.І. Чернявська
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.08.2011 |
Оприлюднено | 19.10.2011 |
Номер документу | 18654195 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Чернявська
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні