3357-2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
Автономна Республіка Крим, 95003, м.Сімферополь, вул.О.Невського/Річна, 29/11, к. 301
ПОСТАНОВА
Іменем України
04.10.2011Справа №5002-16/3357-2011
За участю власника майна боржника – Гришинська сільська рада (96324, с. Гришине, Первомайський район, вул.. Центральна, б.4)
Про визнання банкрутом
Суддя ГС АР Крим М.О.Білоус
Представники:
Від кредитора – не з'явився
Від боржника – не з'явився
Від Управління з питань банкрутства в АРК та м. Севастополі Державного департаменту з питань банкрутства – не з'явився
Від власникам майна боржника – не з'явився
Обставини справи: Кредитор - Управління Пенсійного фонду України в Первомайському районі АР Крим звернувся до Господарського суду АР Крим з заявою про порушення справи про банкрутство у відношенні боржника Малого комунального підприємства «Гришинський комунальник», у порядку передбаченому ст.52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
Ухвалою ГС АР Крим від 05.08.2011р. було порушено провадження у справі про банкрутство та призначений розгляд справи на 25.08.2011р..
Ухвалою ГС АР Крим від 25.08.2011р. розгляд підготовчого засідання відкладався у зв'язку з необхідністю отримання додаткових доказів у справі. Цією ж ухвалою суду до участі у справі в якості власника майна боржника було залучено Гришинську сільську раду.
27.09.2011р. від ініціюючого кредитора надійшов супровідний лист з документами, витребуваними ухвалою ГС АР Крим від 25.08.2011р.
Крім того у вказаному листі міститься клопотання про розгляд справи без участі представника у зв'язку із неможливістю забезпечити його явку. Надані документи були залучені судом до матеріалів справи.
Боржник – Мале комунальне підприємство «Гришинський комунальник» у судове засідання 04.10.2011р. не з'явився, ухвала ГС АР Крим від 25.08.2011р. була повернута відділенням поштового зв'язку з відміткою «не значиться». Письмовий відзив на заяву про порушення справи про банкрутство в установлений строк не надав, що відповідно до ст.11 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», не припиняє провадження у справі.
Власника майна боржника у судове засідання не з'явився, також не надав письмових пояснень відповідно до п.8. ст..5 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
Як вбачається з матеріалів справи, Мале комунальне підприємство «Гришинський комунальник» зареєстровано в Управлінні Пенсійного фонду України в Первомайському районі АР Крим у якості платника зборів на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування (реєстраційний номер 22010100)
Як вбачається з матеріалів справи, 02.03.2001р. Мале комунальне підприємство «Гришинський комунальник» було зареєстровано розпорядженням Первомайської райдержадміністрації як суб'єкт підприємницької діяльності - юридична особа, про що зроблений запис у журналі реєстраційних справ та видано свідоцтво про державну реєстрацію.(а.с.14)
Кредитором заявлені вимоги про застосування до боржника процедури банкрутства, передбаченої ст.52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та мотивовані тим, що боржник не надає в органи Держаної податкової служби документів податкової та фінансової звітності з 11.05.2010 року, що підтверджується відповідної довідкою №6535/10/24-0 від 24.06.2011р. (а.с.17), а також за Малим комунальним підприємством «Гришинський комунальник» числиться борг перед Управлінням ПФУ в Первомайському районі АР Крим у розмірі 8 512,25 грн.
З матеріалів справи вбачається, що Постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 07.12.2009р. з боржника було стягнуто на користь УПФУ в Первомайському районі заборгованості у розмірі 8 512,25 грн. На примусове виконання постанови був виданий виконавчий лист. (а.с.15)
Постановою ВДВС Первомайського РУЮ від 26.04.2011р. виконавчий лист був повернутий стягувачу у зв'язку з неможливістю з'ясувати місцезнаходження боржника (а.с.16).
Статтею 1 Закону передбачено, що вимоги кредиторів набувають характеру безспірних якщо вони підтверджені відповідними документами, зокрема виконавчими.
При розгляді питання щодо безспірності грошових вимог ініціюючого кредитора у справі про банкрутство за спрощеною процедурою, існують дві особливості, які притаманні процедурі, яка регулюється статтею 52 Закону в площині безспірності грошових вимог, а саме –справа про банкрутство відсутнього боржника може бути порушена незалежно від розміру грошових вимог кредитора, які повинні мати безспірний характер, а також незалежно від спливу трьохмісячного строку, передбаченого частиною 3 статті 6 Закону, встановленого для їх погашення, з моменту відкриття виконавчого провадження –всі інші підстави для порушення провадження у справі про банкрутство, у тому числі і вимоги щодо складу грошового зобов'язання, передбаченого статтею 1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», регулюються загальними нормами Закону.
Таким чином кредиторські вимоги боржника у сумі 8512,25 грн. є безспірними, оскільки підтверджуються відповідними документами.
Згідно із ч. 1 ст. 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» кредитор може подати заяву про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника у разі, якщо керівні органи боржника - юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника.
Отже, за правилами цієї статті справа про банкрутство може бути порушена у разі наявності хоча б однієї з перелічених умов, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника.
Таким чином, кредитором надано достатньо доказів того, що боржник не надає в органи Пенсійного фонду та податкових органів звітності, що є однією із ознак, передбачених ст.. 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
За наявності вказаних ознак, суд виносить постанову про визнання відсутнього боржника банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру і призначає ліквідатора боржника.
У заяві про порушення справи про банкрутство кредитор дає згоду на призначення ліквідатором боржника представника ініціюючого кредитора – головного спеціаліста – юрисконсульта юридичного відділу Демко Юлію Володимирівну (96300, смт. Первомайське, пров. Садовий, 4).
Проте, суд не може задовольнити вказане клопотання, оскільки приписами статті 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» не передбачено призначення ліквідатором боржника фізичну особу, а відтак суд вважає необхідним призначити ліквідатором Малого комунального підприємства «Гришинський комунальник» юридичну особу – УПФУ в Первомайському районі АР Крим.
Вказана правова позиція викладена у постанові Вищого господарського суду України №2-30/3826-2009 від 22.09.2010р.
На підставі викладеного, керуючись ст.4, 22-34, 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (від 14.05.1992 року № 2343-XII із змінами та доповненнями) суд
ПОСТАНОВИВ :
1. Визнати грошові вимоги Управління Пенсійного фонду України в Первомайському районі у розмірі 8512,25 грн.
2. Визнати Мале комунальне підприємство «Гришинський комунальник» (96324, с. Гришине, Первомайський район, вул.. Центральна, б.2, ідентифікаційний код 31155989) - банкрутом.
3. Відкрити відносно боржника Малого комунального підприємства «Гришинський комунальник» (96324, с. Гришине, Первомайський район, вул.. Центральна, б.2, ідентифікаційний код 31155989) ліквідаційну процедуру банкрутства відповідно до ст. 52 ЗУ «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» строком на шість місяців.
4. Призначити ліквідатором банкрута Малого комунального підприємства «Гришинський комунальник» юридичну особу - Управління Пенсійного фонду України в Первомайському районі АР Крим (96300, смт. Первомайське, пров. Садовий,4).
5. Зобов'язати ліквідатора до завершення строку ліквідаційної процедури забезпечити виконання дій та заходів передбачених ст..ст.25-32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», прийняти від органів Державної виконавчої служби виконавчі документи, письмово повідомити усіх кредиторів про уведення ліквідаційної процедури.
6. Строки виконання всіх грошових зобов'язань банкрута й обов'язки зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) вважати такими, що наступили.
7. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), відсотків й інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості банкрута.
8. Скасувати арешти, накладені на активи (кошти, матеріальні та нематеріальні цінності) боржника, визнаного банкрутом та усі інші обмеження, обтяження щодо активів банкрута. Накладення нових арештів або інших обмежень відносно активів боржника не допускається.
9. Припинити повноваження власника майна банкрута та органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном.
10. Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідатору представити суду звіт і ліквідаційний баланс відповідно до ст. 32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» не пізніше 04.04.2012р.
11. Відповідні строки у цій справі обчислювати з дня винесення постанови з 04.10.2011р.
Суддя Господарського суду
Автономної Республіки Крим Білоус М.О.
Суд | Господарський суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 04.10.2011 |
Оприлюднено | 24.10.2011 |
Номер документу | 18691276 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Автономної Республіки Крим
Білоус М.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні