ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12.09.11 Справа № 17/118пн/2011
За позовом Регіонального відділення Фонду державного майна України по Луганській області, м. Луганськ
до Краснолуцької міської ради, м. Красний Луч Луганської області
про зобов‘язання вчинити певні дії
Суддя Фонова О.С.
Представники:
від позивача: ОСОБА_1, паспорт ЕН НОМЕР_1, виданий 15.05.2003 Жовтневим РВ УМВС України в Луганській області, довіреність № 57-01 від 06.09.2011;
від відповідача: ОСОБА_2, паспорт ЕМ НОМЕР_2, виданий 04.06.1999 Краснолуцьким МВ УМВС України в Луганській області, довіреність № 1244/1262 від 01.08.2011;
Суть спору: позивачем заявлено вимогу про зобов'язання відповідача прийняти до комунальної власності територіальної громади м. Красний Луч:
- десятиквартирний житловий будинок, який розташований за адресою: м. Красний Луч, вул. Енгельса,8, крім приватизованих квартир;
- восьмиквартирний житловий будинок, який знаходься за адресою: м. Красний Луч, вул. Переверзєва, 34, крім приватизованих квартир.
В судовому засіданні 12.09.2011 представником позивача надано уточнення позовних вимог, згідно якого він просить зобов'язати відповідача прийняти до комунальної власності територіальної громади м. Красний Луч:
- десятиквартирний житловий будинок, який розташований за адресою: м. Красний Луч, вул. Енгельса,8, крім квартир №№ 2, 3, 9;
- восьмиквартирний житловий будинок, який знаходься за адресою: м. Красний Луч, вул. Переверзєва, 34, крім квартир №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8.
Відповідач надав відзив на позовну заяву, згідно якого проти позовних вимог не заперечує.
Дослідивши обставини справи, витребувані судом та надані сторонами докази на підтвердження своїх доводів, заслухавши пояснення представників сторін, що прибули у судове засідання, суд
в с т а н о в и в:
За наслідками приватизації орендного підприємства «Краснолуцький м'ясокомбінат», який було перетворено у Концерн «Привілля», об'єкти державного житлового фонду, зокрема, житлові будинки, розташовані у м. Красний Луч за адресами: десятиквартирний житловий будинок по вул. Енгельса, 8, восьмиквартирний житловий будинок по вул. Переверзєва, 34, не увійшли до статутного капіталу Концерну «Привілля»та залишилися у державній власності на балансі Концерну «Привілля».
Ухвалою господарського суду Луганської області №10/1236 від 19.07.2004 відкрито ліквідаційну процедуру Концерну «Привілля», ухвалою від 18.12.2007 Концерн «Привілля» ліквідовано як юридичну особу, провадження у справі припинено.
Виконавчий комітет Краснолуцької міської ради листом від 26.10.2007 №1/4014 повідомив позивача про те, що не може прийняти вказані об’єкти до комунальної власності з підстав відсутності технічної документації.
Позивач звернувся до ліквідатора Концерну «Привілля»Чугунової В.О., з вимогою надати технічну документацію на вказані житлові будинки, проте, отримав відповідь листом від 26.12.2007 №237, що колишнім керівництвом не була збережена бухгалтерська та технічна документація.
Позивач вдруге звернулось до Краснолуцької міської ради з проханням розглянути питання прийняття житлових будинків, які не увійшли до статутного фонду Концерну «Привілля», але залишились на його балансі, до комунальної власності територіальної громади м. Красний Луч. Поте, виконавчий комітет Краснолуцької міської ради, посилаючись на п.8 Постанови КМУ від 06.11.1995 №891 повідомив, що вимоги надати відповідну технічну документацію не є додатковою умовою для приймання передачі зазначеного житла (лист від 21.02.2008 №1/598).
Враховуючі, що балансоутримувач житлових будинків, які розташовані за адресами: м. Красний Луч, вул. Енгельса, 8 та вул. Переверзєва, 34, ліквідований, існує негайна потреба у передачі вищезазначених житлових будинків до комунальної власності територіальної громади м. Красний Луч, у зв’язку з чим позивач звернувся до суду з вимогами, що є предметом позову.
Відповідач проти позовних вимог не заперечує.
Встановивши фактичні обставини справи, оцінивши доводи позивача та надані ним докази, суд дійшов висновку про наступне.
Відповідно до п. 1.3. Положення про управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі, затвердженого наказом Фонду державного майна України та Міністерства економіки України №908/68 від 19.05.1999 та ст. 7 Закону України «Про приватизацію державного майна», органом, уповноваженим управляти державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі, є регіональне відділення Фонду державного майна України по Луганській області. Регіональне відділення є органом управління спірних житлових будинків, а власником є держава.
Як встановлено при розгляді справи, балансоутримувача спірних житлових будників було ліквідовано, про що свідчить запис від 09.01.2008 про державну реєстрацію припинення юридичної особи у зв’язку з визнанням її банкрутом, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (згідно довідки державного реєстратора, надісланої на запит суду).
Відповідно до ст. 26 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” у разі банкрутства підприємства, передача об'єктів житлового фонду в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад здійснюється без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.
Як встановлено у п. 2 ч. 9 ст. 8 Закону України „Про приватизацію житлового фонду", в разі банкрутства підприємств, зміни форми власності або ліквідації підприємств, установ, організацій, у повному господарському віданні яких перебуває державний житловий фонд, останній (у тому числі гуртожитки) одночасно передається у комунальну власність відповідних міських, селищних, сільських Рад народних депутатів.
Згідно з ч.2 ст. 6 Закону України «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності»у разі передачі об'єктів у комунальну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах виконавчий орган відповідної сільської, селищної, міської, районної у місті ради утворює комісію з питань передачі об'єктів та призначає її голову, якщо інше не передбачено законом. А цим Законом взагалі не передбачено подання будь-яких документів для створення відповідної комісії.
З огляду на те, що відповідач відмовив позивачу у прийнятті до комунальної власності спірних житлових будинків, та на підставі вищевикладених норм чинного законодавства, що регулюють спірне питання, суд дійшов висновку про задоволення вимог позивача.
Згідно відповіді КП „Бюро технічної інвентаризації” Краснолуцької міської ради № 1768/1 від 12.08.2011 на теперішній час в житловому будинку за адресою: м. Красний Луч, вул. Енгельса, 8, квартири №№ 3, 9 викуплені, а на квартиру № 2 право власності визнано за рішенням суду. На квартири №№ 1, 4, 5, 6, 7, 8, 10 правовстановлюючі документи не пред'явлені. В будинку за адресою: м. Красний Луч, вул. Переверзєва, 34, приватизовані квартири №№ 1, 3, 4, 5, 6, 8, квартира № 7 викуплена, квартира №2 залишається неприватизованою.
За вказаних обставин, уточнені вимоги позивача за позовом підлягають задоволенню в повному обсязі. З віднесенням судових витрат на відповідача, згідно ст.. 49 Господарського процесуального кодексу України.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 49, 82, 84, 85 ГПК України, суд
в и р і ш и в:
1. Позов задовольнити.
2. Зобов'язати Краснолуцьку міську раду, м. Красний Луч Луганської області, вул. Комуністична, 33, ідентифікаційний код 26180502, прийняти до комунальної власності територіальної громади м. Красний Луч:
- десятиквартирний житловий будинок, який розташований за адресою: м. Красний Луч, вул. Енгельса,8, крім квартир №№ 2, 3, 9;
- восьмиквартирний житловий будинок, який знаходься за адресою: м. Красний Луч, вул. Переверзєва, 34, крім квартир №№ 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8.
3. Стягнути з Краснолуцької міської ради, м. Красний Луч Луганської області, вул. Комуністична, 33, ідентифікаційний код 26180502:
- в доход Державного бюджету України на поточний рахунок 31118095700006, МФО 804013, ОКПО 24046582, одержувач –УДК у м. Луганську ГУ ДКУ у Луганській області, банк – ГУДКУ в Луганській області, код бюджетної класифікації 22090200, державне мито в сумі 85,00 грн., видати наказ;
- в доход Державного бюджету України на р/р 31217264700006, банк ГУДКУ в Луганській області, одержувач УДК у м. Луганську, МФО 804013, ОКПО 24046582, код бюджетної класифікації 22050003, символ звітності банку 264 - витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в сумі 236,00 грн., видати наказ.
У судовому засіданні оголошено лише вступну і резолютивну частини рішення.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення 10-денного строку з дня його підписання.
Повне рішення складено: 19.09.2011.
Суддя О.С. Фонова
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 12.09.2011 |
Оприлюднено | 24.10.2011 |
Номер документу | 18692239 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Фонова О.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні