Ухвала
від 19.09.2011 по справі 12/69б/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ



ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32


УХВАЛА

                    

19.09.11                                                                                 Справа № 12/69б/2011.

          Суддя Палей О.С., розглянувши матеріали справи за заявою

кредитора –Управління Пенсійного фонду України в м. Первомайську в Луганській області, м. Первомайськ Луганської області

до боржника – Комунального підприємства "Первомайськкомунбуд" –Дочірнього підприємства комунального підприємства "Первомайськтеплокомуненерго" Первомайської міської ради, м. Первомайськ Луганської області  

про банкрутство

представники сторін:

від кредитора - ОСОБА_1., зав. юр. сектора управління, довіреність № 97/0925 від 06.01.2011;

від боржника - не прибув,

обставини справи: банкрутство, підготовче засідання, розгляд заяви кредитора про порушення провадження у справі про банкрутство боржника за нормами ст. 52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”(далі за текстом –Закон про банкрутство).

Сторони та учасники провадження своєчасно та належним чином повідомлені про час і місце розгляду справи у даному засіданні суду.

Розглянувши матеріали справи, вислухавши представника кредитора,  суд  

в с т а н о в и в :

          Господарським судом Луганської області ухвалою від 06.09.2011 за заявою кредитора – Управління Пенсійного фонду України в м. Первомайську в Луганській області, м. Первомайськ Луганської області порушено провадження у справі №12/69б/2011 про банкрутство боржника – Комунального підприємства "Первомайськкомунбуд" –Дочірнього підприємства комунального підприємства "Первомайськтеплокомуненерго" Первомайської міської ради, ідентифікаційний код 32475514, Луганська область, місто Первомайськ, вулиця Леніна, будинок 60 А, згідно положень ст. 52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” (далі за текстом –Закон про банкрутство); введено мораторій на задоволення вимог кредиторів та призначено розгляд справи у підготовчому засіданні суду на 19.09.2011.

Судом встановлено, що Боржник - Комунальне підприємство "Первомайськкомунбуд" як платник обов'язкових страхових внесків зареєстрований в Управлінні Пенсійного фонду України в місті Первомайську Луганської області.

Станом на 14.08.2009 року загальна сума заборгованості Боржника перед Пенсійним фондом України становить - 18 308,36 грн. Борг, який утворився на 22.01.08р, складається зі штрафної санкції - 6 905,5 грн., пені - 1 912,85 грн., страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування - 9 490, 01 грн.

Відсутність боржника кредитор підтверджує Актом перевірки боржника на предмет фактичного місцезнаходження.

Згідно повідомлення ДПІ від 10.06.2011р. за №1976/15-111, остання податкова звітність боржником була надана 08.02.20Юр - декларація з податку на прибуток підприємства 2009р.

Згідно обліково-реєстраційних даних Первомайського МРЕВ УДАІ від 08.07.2011 року №155, за Боржником авто - мототранспорту не зареєстровано.

Згідно відповіді Первомайського міського відділу МВС України у Луганській

області від 13.07.11р. за № 47/13668, в групу дозвільної системи по факту втрати печаток

та штампів вказане підприємство не зверталося.

У зв'язку з несплатою протягом тривалого часу страхових внесків, кредитор звернувся з даною заявою до суду та просить визнати боржника банкрутом.

Боржник в судове засідання не прибув.

          Відповідно до ст. 75 ГПК України суд розглядає справу за наявними в ній матеріалами.

          Основне завдання підготовчого засідання у процедурі, передбаченій ст. 52 Закону, підлягає у з’ясуванні ознак відсутності боржника та припинення ним підприємницької діяльності, наявності чи відсутності перешкод подальшому руху справи про банкрутство.

          За змістом ст. 52 Закону про банкрутство, підстави для подання кредитором заяви про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника виникають у випадку наявності як будь-якої з ознак, передбачених цією статтею, так і їх сукупності.

Слід також зауважити, що ч. 1 ст. 52 Закону визначає можливість порушення справи про банкрутство відсутнього боржника, ознаки якого доведені, незалежно від розміру вимог кредитора до боржника та строку виконання зобов‘язань. Втім, зазначена стаття не містить виключень щодо встановленої ч. 3 ст. 6 Закону  такої  обов‘язкової підстави для  порушення справи, як безспірність вимог кредитора.

Зазначена позиція підтверджена практикою Вищого господарського суду України.

Частиною 3 статті 6 Закону встановлено, що справа про банкрутство порушується господарським судом, якщо безспірні вимоги кредитора до боржника сукупно складають не менше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, якщо інше не передбачено цим законом.

При цьому безспірність вимог кредитора повинна підтверджуватись документами, які кредитор зобов'язаний додати до заяви про порушення справи про банкрутство.

Перелік цих документів міститься в пункті 8 статті 7 Закону, в якому, зокрема, зазначається, що кредитор повинен додати до заяви виконавчі документи, чи інші документи, які підтверджують визнання боржником вимог кредитора.

За приписами частини 8 статті 1 Закону безспірні вимоги кредиторів - вимоги кредиторів, визнані боржником, інші вимоги кредиторів, підтверджені виконавчими документами чи розрахунковими документами, за якими відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника.

За змістом статті 52 Закону законодавець не виключає обов'язку доведення безспірності грошових вимог ініціюючого кредитора при порушенні справи з врахуванням особливостей зазначеної норми.

Згідно ч.2 ст.106 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 № 1058 (далі - Закон № 1058), чинного на дату створення заборгованості, суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені ст. 20 Закону № 1058, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених ч. З ст. 20 Закону № 1058, вважаються простроченою заборгованістю зі сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.

Частина 3 ст.106 Закону № 1058 встановлює десятиденний термін сплати узгодженої вимоги про сплату недоїмки, та зобов'язання органу Пенсійного фонду звернутися в установленому законом порядку і подати вимогу про сплату недоїмки до відповідного підрозділу державної виконавчої служби у разі якщо страхувальник, який одержав вимогу про сплату недоїмки не оскаржив вимогу, її не узгодив, або не сплатив узгоджену суму недоїмки.

Кредитор не представив суду ні вимог до боржника про сплату недоїмки, ні доказів направлення їх для примусового виконання органам Державної виконавчої служби, а картка особового рахунку не є доказом безспірності вимог кредитора.

Відповідно до п. 15 Постанови Пленуму Верховного суду України від 18.12.2009 №15, кредитори можуть ініціювати порушення справи про банкрутство боржника лише за грошовими зобов'язаннями та на підставі виконавчих документів, перелік яких наведений в ст.3 Закону України "Про виконавче провадження".

Таким чином, вимоги кредитора не є безспірними, у розумінні приписів абзацу 8 статті 1 Закону про банкрутство.

Слід також зауважити, що Закон про банкрутство містить кілька режимів, які передбачають або виключення, або особливість у провадженнях про банкрутство певних суб'єктів. Зокрема, ч. 8 ст. 5 Закону, встановлено обмеження щодо банкрутство комунальних унітарних підприємств, якщо стосовно них на пленарному засіданні відповідної ради органів місцевого самоврядування прийняті рішення щодо цього.

До матеріалів справи кредитором представлено копію Рішення дев'ятої сесії шостого скликання Первомайської міської ради з переліком підприємств, на яких не застосовуються судові процедури банкрутства. До зазначеного переліку підприємство боржника не внесено, втім, рішення прийняте 25.05.2011, а на дату судового розгляду у суду відсутні відомості щодо можливості застосування до боржника положень Закону про банкрутство. Відповідне підтвердження власника майна боржника до заяви про порушення справи про банкрутство кредитором не додане, а скорочений двотижневий строк проведення підготовчого засідання по справах про банкрутство відсутнього боржника, встановлений ч. 2 ст. 52 Закону, відсутність у суду процесуальної можливості відкласти розгляд справи, унеможливлює витребування відповідної інформації від Первомайської міської ради.

Відповідно до п. 36 Постанови Пленуму Верховного суду України від 18.12.2009р. №15 "Про судову практику в справах про банкрутство", якщо виявлено безпідставність вимог кредитора (кредиторів), за заявою якого порушено справу про банкрутство, судам слід припиняти провадження у справі на підставі п. 7 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство (за відсутністю інших підстав для такого припинення) та п. 1-1 ч. 1 ст. 80 ГПК України (за відсутністю предмету спору).

Втім, припинення провадження у даній справі не позбавляє кредитора права звернутися повторно з заявою про банкрутство цього ж боржника з дотриманням встановлених законом  умов.

Відповідно до ст. 12 Закону про  банкрутство, припинення провадження у справі має наслідком скасування мораторію на задоволення вимог кредиторів.

Керуючись п. 7 ч. 1 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", п. 1-1 ч. 1 ст. 80, ст. 86 ГПК України, суд

ухвалив:

          1. Провадження у справі припинити.

          

2. Скасувати мораторій на задоволення вимог кредиторів.

          

3. Дану ухвалу надіслати:

-          ініціюючому кредитору (вул. Куйбишева, 16а, м. Первомайськ, Луганська обл., 93200);

-          боржнику (вул. О. Кошового, буд. 3, м. Первомайськ, Луганська обл., 93200);

-          засновнику боржника – КП "Первомайськтеплокомуненерго" (вул. Леніна, 60 "а",                       м. Первомайськ, Луганська обл., 93201);

-          Відділу з питань банкрутства у Луганській області;

-          Державному реєстратору Первомайської міської ради Луганської області (вул. Макушкіна, 1а, м. Первомайськ, Луганська обл., 93200) ;

-          Відділу державної виконавчої служби Первомайського міського управління юстиції (вул. Куйбишева, 21, м. Первомайськ, Луганська обл., 93200) –до відома;

-          ДПІ у м. Первомайську (вул. Свердлова, 6, м. Первомайськ, Луганська обл., 93200) –до відома;

-          Первомайському міському суду в Луганській області  (вул. Леніна, 36, м. Первомайськ, Луганська обл., 93205) –до відома.

          Суддя                                                                                         О.С. Палей

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення19.09.2011
Оприлюднено24.10.2011
Номер документу18692456
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —12/69б/2011

Ухвала від 19.09.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Палєй О.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні