Постанова
від 06.09.2011 по справі 2а-11846/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА

01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

 

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

06 вересня 2011 року                     № 2а-11846/11/2670

  Окружний адміністративний суд м. Києва у складі:

Судді  Добрянської Я.І.

відповідно до вимог ст.183-2 КАС України, без виклику сторін, розглянув в порядку скороченого провадження справу

За позовом Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районі м. Києва

до Приватного підприємства «Науково-Технологічний центр «Вотол-В»

про стягнення заборгованості в сумі 3 778, 65 грн.

  ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

  До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла позовна заява Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районі м. Києва до Приватного підприємства «Науково-Технологічний центр «Вотол-В»про стягнення заборгованості в сумі 3 778, 65 грн.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 18.08.2011 р., відповідно до вимог п.4 ч.1 ст.183-2 КАС України, було відкрито скорочене провадження у справі № 2a-11846/11/2670 та запропоновано відповідачу у строк до   25.08.2011   р. або у десятиденний строк з дня одержання копії ухвали про відкриття скороченого провадження надати суду письмові заперечення проти позову та всі докази на їх підтвердження, які наявні у відповідача.

Ухвала про відкриття скороченого провадження у справі, що була скерована на адресу відповідача визначену у витягу з ЄДРПОУ (03127, м. Київ, просп. 40-річчя Жовтня, будинок 120, корпус 1) була 27.08.2011 р. повернута до суду з відміткою поштового відділення «за зазначеною адресою не знаходиться».

Відповідно до ч. 8 ст. 35 КАС України вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підписом відповідної службової особи.

Таким чином, станом на 06.09.2011 р. заперечення на позовну заяву, чи будь-яких заяв або клопотань по даній справі від відповідача до суду не надходило.

Згідно вимог ч.4 ст.183-2 КАС України, суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. За результатами розгляду справи у скороченому провадженні суддя, оцінивши повідомлені позивачем, відповідачем обставини, за наявності достатніх підстав приймає законне та обґрунтоване судове рішення.

Розглянувши подані позивачем документи і матеріали, всебічно і повно з’ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

  ВСТАНОВИВ:

 

В управлінні Пенсійного фонду України в Голосіївському районі м. Києва зареєстроване як платник єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування ПП «НТЦ»Вотол-В»(код ЄДРПОУ 35235596).

Відповідач, ПП «НТЦ»Вотол-В»(код ЄДРПОУ 35235596), як суб'єкт підприємницької діяльності - юридична особа, відповідно до ст.4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 р. № 2464-VI (далі - Закон України № 2464-VI), що набрав чинності з 1 січня 2011 року, є платником єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування,, який зобов'язаний нараховувати в порядку та розмірах, визначених ст.ст. 7, 8 цього Закону.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України № 2464-VI, єдиний внесок для підприємств, установ, організацій та інших юридичних осіб незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, нараховується на суму нарахованої заробітної плати за видами виплат, що включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, які визначаються відповідно до Закону України «Про оплату праці», та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.

Відповідно до ч. 5 ст. 7 Закону України № 2464-VІ, єдиний внесок нараховується на суми, зазначені в частинах першій і другій цієї статті, незалежно від джерел їх фінансування, форми, порядку, місця виплати та використання, а також від того, чи виплачені такі суми фактично після їх нарахування до сплати.

Відповідно до ч. 4 ст. 8 Закону України № 2464-VІ, порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску визначається виключно цим Законом та прийнятими відповідно до нього нормативно правовими актами.         

Відповідно до ч. 5 ст. 8 даного Закону, єдиний внесок для платників, зазначених у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, встановлюється у відсотках до визначеної абзацом першим пункту 1 частини першої статті 7 цього Закону бази нарахування єдиного внеску (за винятком винагороди за цивільно-правовими договорами) відповідно до класів професійного ризику виробництва, до яких віднесено платників єдиного внеску, з урахуванням видів їх економічної діяльності.

Для бюджетних установ єдиний внесок встановлюється у розмірі 36,3 відсотка визначеної бази нарахування.

Для платників, зазначених у пункті 1 (крім абзацу сьомого) частини першої статті 4 цього Закону, встановлюється єдиний внесок у розмірі 34,7 відсотка винагороди за цивільно-правовими договорами.

Суб'єкт господарської діяльності, який провадить господарську діяльність у декількох видах економічної діяльності, під час визначення розміру єдиного внеску відноситься до класу професійного ризику виробництва за основним видом його економічної діяльності.

Відокремлений підрозділ юридичної особи (філія або представництво), розрахунки з оплати праці якого проводяться нецентралізовано, під час визначення розміру єдиного внеску відноситься до того виду економічної діяльності, якому відповідає його діяльність.

Відокремлений підрозділ юридичної особи (філія або представництво), який провадить свою діяльність у декількох видах економічної діяльності, відноситься до класу професійного ризику виробництва за основним видом його економічної діяльності.

Єдиний внесок для підприємств, установ, організацій, фізичних осіб, які використовують найману працю та виплачують допомогу по тимчасовій непрацездатності, допомогу або компенсацію відповідно до законодавства встановлюється у розмірі 33,2 відсотка визначеної абзацом другим пункту 1 частини першої статті 7 цього Закону бази нарахування єдиного внеску.

Єдиний внесок для найманих працівників, зазначених у пунктах 2, 6-8 частини першої статті 4 цього Закону встановлюється у розмірі 3,6 відсотка визначеної пунктом 1 частини першої статті 7 цього Закону бази нарахування єдиного внеску.                          

Для найманих працівників - інвалідів, які працюють на підприємствах УТОГ, УТОС, єдиний внесок встановлюється у розмірі 2,85 відсотка визначеної пунктом 1 частини першої статті 7 цього Закону бази нарахування єдиного внеску.

Єдиний внесок для фізичних осіб, які виконують роботи (надають послуги) на підприємствах, в установах та організаціях в інших юридичних осіб чи у фізичних осіб-підприємців, зазначених у пункті 3 частини першої статті 4 цього Закону, встановлюється у розмірі 2,6 відсотка винагороди за цивільно-правовими договорами.

Єдиний внесок для осіб які отримують допомогу по тимчасовій непрацездатності, зазначених у пункті 11 частини першої статті 4 цього Закону, встановлюється у розмірі 2 відсотки суми допомоги по тимчасовій непрацездатності.

Відповідно до ч.8 ст. 9 Закону України № 2464-VІ, платники єдиного внеску зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом.

Відповідно до ч. 4 ст. 25 Закону України № 2464-VІ, територіальні органи Пенсійного фонду у порядку, за формою і у строки, встановлені Пенсійним фондом за погодження з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики, надсилають платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.

Платник єдиного внеску зобов'язаний протягом 10 робочих днів із дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею.

У разі незгоди з розрахунком суми недоїмки платник єдиного внеску узгоджує її з органом Пенсійного фонду в порядку, встановленому Пенсійним фондом, а в разі неузгодження вимоги з органами Пенсійного фонду має право на оскарження вимоги до органу Пенсійного фонду вищого рівня чи в судовому порядку.

У разі якщо платник єдиного внеску протягом 10 робочих днів з дня надходження вимоги не сплатив зазначену суму недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею, або не узгодив вимогу з відповідним органом Пенсійного фонду, або не оскаржив вимогу у судовому порядку, або не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом 10 робочих днів відповідний орган Пенсійного фонду має право звернутися до суду з позовом про стягнення недоїмки. При цьому заходи досудового врегулювання спорів, передбачені законом, не застосовуються.

Згідно поданих звітів відповідача про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування відповідача за лютий, березень та квітень 2011 року сума нарахованого єдиного внеску, що підлягає сплаті становить 3 778,65 грн.

Як вбачається з наявних матеріалів справи, в порушення вищенаведених вимог нормативно-правових актів відповідач в установлені строки не перераховував нарахований єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 3 778,65 грн., що підтверджено вимогами про сплату боргу № 853у від 04.04.2011 р., № 1067у від 04.05.2011 р., № 1582у від 03.06.2011 р., та карткою особового рахунку платника ПП «НТЦ» Вотол-В»(код ЄДРПОУ 35235596).

Таким чином, загальний борг ПП «НТЦ»Вотол-В»(код ЄДРПОУ 35235596), який підлягає сплаті станом на час розгляду даної справи становить 3 778,65 грн., та лишається несплаченим відповідачем.

Отже, несплата відповідачем відповідної суми єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування призводить до ненадходження коштів до бюджету Пенсійного фонду України, ускладнюється виконання завдань, а саме: забезпечення, збирання та акумулювання коштів, призначених для пенсійного забезпечення, повного і своєчасного фінансування витрат на виплату пенсій та інших соціальних виплат, отже, тим самим порушуються конституційні права громадян на соціальний захист.

Враховуючи, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними конкретними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування,  суд прийшов до висновку, що в позовній заяві наведені обставини, які підтверджуються достатніми доказами, які свідчать про обґрунтованість позовних вимог. Докази, подані позивачем  підтверджують обставини, на які позивач посилається на їх обґрунтування.

Відповідно до ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України, при вирішенні справи по суті суд може задовольнити адміністративний позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково, у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення.

Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку, що з урахуванням положень зазначеної статті позов слід задовольнити повністю, оскільки у позивача наявні всі необхідні докази існування заборгованості у відповідача, а відповідач заперечень щодо існування такої заборгованості до суду не надав.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 69-71, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України,  Окружний адміністративний суд м. Києва, -

  ПОСТАНОВИВ:

  1.  Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Приватного підприємства «Науково-Технологічний центр «Вотол-В»(код ЄДРПОУ 35235596, адреса: 03127, м. Київ, просп. 40-річчя Жовтня, будинок 120, корпус 1) на користь Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районі м. Києва заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 3 778,65 грн. (в тому числі в сумі 3 442,77 - на розрахунковий рахунок № 37190011002621; в сумі 335,88 грн. - на розрахунковий рахунок № 37195083002621; в ГУ ДКУ у м. Києві, МФО 820019).

Стягувач - Управління Пенсійного Фонду України в Голосіївському районі м. Києва (код ЄДРПОУ 22869454, адреса: 03150, м. Київ, вул. Горького, 70).

  Строк і порядок набрання судовим рішенням законної сили встановлені у статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо інше не встановлено цим Кодексом.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України.

  Суддя                                                                                                          Я.І.Добрянська

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення06.09.2011
Оприлюднено25.10.2011
Номер документу18705602
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11846/11/2670

Постанова від 06.09.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні