Постанова
від 28.09.2011 по справі 2а-3959/11/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 вересня 2011 р. № 2а-3959/11/1370

Львівський окружний адмі ністративний суд у складі:

головуючої судді - Потабен ко В.А.

за участю секретаря судови х засідань - Гойни Є.А.,

за участю представників ст орін:

позивача - ОСОБА_2, згід но довіреності,

відповідача - ОСОБА_3, з гідно довіреності,

розглянувши у відкрит ому судовому засіданні адмін істративну справу за позовом приватного підприємства "За хідна Енергетична Спілка" до Державної податкової інспек ції у Кам'янка-Бузькому район і Львівської області про виз нання неправомірними дій та зобов'язання вчинити дії,

в с т а н о в и в :

ПП "Західна Енергетична Спілка" звернулося до Львівс ького окружного адміністрат ивного суду з позовом до ДПІ в Кам'янка-Бузькому районі Льв івської області, в якому, згід но заяв про уточнення позовн их вимог, просить про:

- визнання незаконними, про типравними дій ДПІ у Кам'янко -Бузькому районі Львівської області по проведенню позапл анової невиїзної перевірки П П «Західна енергетична спілк а»з питань правомірності фор мування податкового зобов'яз ання та податкового кредиту в розрізі контрагентів за пе ріод з 01.12.2010 року по 31.12.2010 року, за р езультатами якої складено ак т від 16.03.2011 року за № 70/23-0/36153242 «Про ре зультати позапланової невиї зної перевірки "Західна енер гетична спілка" (код ЄДРПОУ 361532 42) з питань правомірності форм ування податкового зобов'яза ння та податкового кредиту в розрізі контрагентів за пер іод з 01.12.2010 року по 31.12.2010 року»;

- визнання незаконними, прот иправними дій ДПІ у Кам'янко-Б узькому районі Львівської об ласті, які полягають у виклад енні в акті перевірки від 16.03.2011 року за № 70/23-0/36153242 протиправних в исновків про безтоварність, нікчемність та фіктивність п равочинів між ПП "Західна Ене ргетична Спілка" та підприєм ствами-постачальниками, підп риємствами-покупцями за пері од - грудень 2010 року та про визн ання ДПІ у Кам'янко-Бузькому р айоні Львівської області тог о, що у ПП «Західна Енергетичн а Спілка»відсутній об'єкт оп одаткування податком на дода ну вартість операцій з підпр иємствами-постачальниками в розумінні ст. 3 Закону України «Про податок на додану варті сть»;

- зобов'язання ДПІ у Кам'янко -Бузькому районі Львівської області відновити детальну і нформацію по платнику ПДВ - ПП «Західна Енергетична Спілка »(код ЄДРПОУ 36153242) в обліковій ка ртці - розшифровці результат ів автоматизованого співста влення податкових зобов'язан ь та податкового кредиту в ро зрізі контрагентів на рівні ДПА України, а саме відновити податковий кредит та податк ове зобов'язання з податку на додану вартість у звітному п еріоді - грудні 2010 року в розмір і 414586,77 грн. по взаємовідносинах із ТзОВ "Лугпромстройсантех монтаж»та в розмірі 50174.68 грн. по взаємовідносинах із ПП «Еге ста»;

- визнання незаконними, про типравними дій ДПІ у Кам'янко -Бузькому районі Львівської області по проведенню позапл анової невиїзної перевірки П П «Західна Енергетична Спілк а»з питань правомірності фор мування податкового зобов'яз ання та податкового кредиту в розрізі контрагентів за пе ріод з 01.01.2011 року по 31.01.2011 року, за р езультатами якої складено ак т від 31.03.2011 року за № 82/23-0/36153242 «Про ре зультати позапланової невиї зної перевірки ПП «Західна е нергетична спілка»(код ЄДРПО У 36153242) з питань правомірності ф ормування податкового зобов 'язання та податкового креди ту в розрізі контрагентів з 01. 01.2011 року по 31.01.2011 року;

- визнання незаконними, прот иправними дій ДПІ у Кам'янко-Б узькому районі Львівської об ласті, які полягають у виклад енні в акті перевірки від 31.03.2011 року за № 82/23-0/36153242 протиправних в исновків про безтоварність, нікчемність та фіктивність п равочинів між ПП «Західна Ен ергетична Спілка» та підприє мствами-постачальниками, під приємствами-покупцями за пер іод січня 2011 року та про визнан ня ДПІ у Кам'янко-Бузькому рай оні Львівської області того, що у ПП «Західна Енергетична Спілка»відсутній об'єкт опо даткування податком на додан у вартість операцій з підпри ємствами-постачальниками в р озумінні ст. 3 Закону України « Про податок на додану вартіс ть»;

- зобов'язання ДПІ у Кам'янко -Бузькому районі Львівської області відновити детальну і нформацію по платнику ПДВ - ПП «Західна Енергетична Спілка »(код ЄДРПОУ 36153242) в обліковій ка ртці - розшифровці результат ів автоматизованого співста влення податкових зобов'язан ь та податкового кредиту в ро зрізі контрагентів на рівні ДПА України, а саме відновити податковий кредит та податк ове зобов'язання з податку на додану вартість у звітному п еріоді - січні 2011 року в розмірі 114333,33 грн. по взаємовідносинах з «Лугпромстройсантехмонтаж »;

- визнання незаконними, прот иправними дій ДПІ у Кам'янко-Б узькому районі Львівської об ласті по проведенню позаплан ової невиїзної перевірки ПП «Західна Енергетична Спілка " з питань правомірності форм ування податкового зобов'яза ння та податкового кредиту в розрізі контрагентів за пер іод з 01.02.2011 року по 28.02.2011 року, за ре зультатами якої складено акт від 04.05.2011 року за № 108/23-0/36153242 «Про рез ультати позапланової невиїз ної перевірки ПП «Західна Ен ергетична Спілка»(код ЄДРПОУ 36153242) з питань правомірності фо рмування податкового зобов 'язання та податкового креди ту в розрізі контрагентів за період з 01.02.2011 року по 28.02.201 року;

- визнання незаконними, прот иправними дій ДПІ у Кам'янко-Б узькому районі Львівської об ласті, які полягають у виклад енні в акті перевірки від 04.05.2011 року за № 108/23-0/36153242 протиправних в исновків про безтоварність, нікчемність та фіктивність п равочинів між ПП «Західна Ен ергетична Спілка»та підприє мствами-постачальниками, під приємствами-покупцями за пер іод - лютий 2011 року та про визна ння ДПІ у Кам'янко-Бузькому Ль вівської області того, що у ПП «Західна Енергетична Спілка »відсутній об'єкт оподаткува ння податком на додану варті сть операцій з підприємствам и-постачальниками в розумінн і ст. 3 Закону України «Про под аток на додану вартість»;

- зобов'язання ДПІ у Кам'янко -Бузькому районі Львівської області відновити детальну і нформацію по платнику ПДВ - ПП «Західна енергетична спілка »(код ЄДРПОУ 36153242) в обліковій ка ртці - розшифровці результат ів автоматизованого співста влення податкових зобов'язан ь та податкового кредиту в ро зрізі контрагентів на рівні ДПА України, відновити подат ковий кредит та податкове зо бов'язання з податку на додан у вартість у звітному пе ріоді - лютому 2011 року в розмірі 75000,00 грн. по взаємовідносинах і з ПП «Ардея-Тех»та в розмірі 76 666,67 грн. по взаємовідносинах із ДП "Енерготранссервіс".

В обґрунтування своїх ви мог покликається на те, що від повідачем, без належних прав ових підстав та з порушенням порядку проведення позаплан ових перевірок, було проведе но позапланову документальн у невиїзну перевірку з питан ь правомірності формування п одаткового зобов'язання та п одаткового кредиту в розрізі контрагентів за період з 01.12.2010 року по 31.12.2010 року, оформлену ак том від 16.03.2011 року за № 70/23-0/36153242 "Про р езультати позапланової неви їзної перевірки ПП «Західна енергетична спілка»(код ЄДРП ОУ 36153242) з питань правомірності формування податкового зобо в'язання та податкового кред иту в розрізі контрагентів з а період з 01.12.2010 року по 31.12.2010 року" , за період з 01.01.2011 року по 31.01.2011 рок у, оформлену актом від 31.03.2011 рок у за № 82/23-0/36153242 «Про результати до кументальної невиїзної пере вірки ПП «Західна енергетичн а спілка»(код ЄДРПОУ 36153242) з пита нь правомірності формування податкового зобов'язання т а податкового кредиту в розр ізі контрагентів за період з 01.01.2011 року по 31.01.2011 року»та за 01.02.2011 р оку по 28.02.2011 року, оформлену акт ом від 04.05.2011 року за № 108/23-0/36153242 «Про р езультати документальної не виїзної перевірки ПП «Західн а енергетична спілка»(код ЄД РПОУ 36153242) з питань правомірнос ті формування податкового зо бов'язання та податкового к редиту в розрізі контрагенті в за період з 01.02.2011 року по 28.02.2011 ро ку». Крім того, як вбачається з п.3 актів перевірок, відповіда чем зроблено незаконну дію, а саме, визнано нікчемними пра вочини, які укладені між ПП "За хідна Енергетична Спілка" та його контрагентами, хоча так і є реальними, що підтверджує ться первинними бухгалтерсь кими документами. У зв'язку з п ротиправними висновками про нікчемність та фіктивність договорів, відповідач вчинив ще одну незаконну дію - визнач ив, що у позивача відсутній об 'єкт оподаткування податком на додану вартість операцій з підприємствами-постачальн иками в розумінні ст.3 Закону У країни «Про податок на додан у вартість». Також, на підстав і лише актів перевірки (без ви несення податкових повідомл ень-рішень) вніс зміни в детал ьну інформацію по платнику П ДВ - ПП «Західна Енергетична Спілка» в обліковій картці - розшифровці результатів авт оматизованого співставленн я податкових зобов'язань та п одаткового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА Ук раїни, а саме, обнулив податко вий кредит та податкове зобо в'язання з податку на додан у вартість у звітних періода х - грудні 2010 року, січні 2011 року т а лютому 2011 року в розмірі 414586,77 г рн. по взаємовідносинах із Тз ОВ "Лугпромстройсантехмонта ж", в розмірі 50174.68 грн. по взаємов ідносинах із ПП «Егеста»; в ро змірі 114333,33 грн. по взаємовіднос инах з «Лугпромстройсантехм онтаж»; в розмірі 75000,00 грн. по вз аємовідносинах із ПП «Ардея- Тех» та в розмірі 76666,67 грн. по вз аємовідносинах із ДП "Енерго транссервіс". Таким чином, поз ивач, внаслідок таких протип равних дій втратив податкови й кредит та податкові зобов'я зання у відповідні вказані п еріоди та у відповідних вказ аних сумах, що змусило його зв ернутись до суду за захистом своїх прав.

Представник позивача ОС ОБА_2 в судовому засіданні о б'єднані та уточнені позовні вимоги підтримав у повному о бсязі. Просив позов задоволь нити.

Представник відповідача ОСОБА_3 проти задоволення п озову заперечила з підстав, н аведених у запереченні від 17.0 5.2011 року та 07.06.2011 року, суть яких з водиться до наступного. Пров еденими перевірками встанов лена нікчемність правочинів , укладених між ПП "Західна Ене ргетична Спілка" та ТзОВ "Лугп ромстройсантехмонтаж", ПП "Ар дея-Тех", ДП "Енерготранссерві с" та ПП "Егеста" на підставі то го, що у вказаних юридичних ос іб відсутні основні засоби, к ількісний склад працівників не дозволяє проводити фінан сово-господарську діяльніст ь. Перевірками встановлено в ідсутність руху товарів та н астання реальних наслідків з а укладеними угодами. Підста вою для таких висновків стал а податкова звітність як поз ивача, так і його контрагенті в, а також аналіз результатів автоматизованого співставл ення податкових зобов'язань та податкового кредиту в роз різі контрагентів на рівні Д ПА України. Крім того, відпові дач покликається на ст.ст. 203, 215, 216 Цивільного кодексу України . Вважає дії ДПІ у Кам'янка-Буз ькому районі Львівської обла сті правомірними та просить у задоволенні позову відмови ти.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, оглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення позивача, з'ясув авши дійсні обставини справи , дослідивши надані докази, су д дійшов висновку, що позов пі длягає до задоволення повніс тю, виходячи з наступного.

Щодо визнання неправомірн ими дій по проведенню позапл анової документальної невиї зної перевірки з питань прав омірності формування податк ового зобов'язання та податк ового кредиту в розрізі конт рагентів за період з 01.12.2010 року по 31.12.2010 року та визнання неправ омірними висновків, викладен их в акті, складеному за наслі дками перевірки.

ДПІ в Кам'янка-Бузькому рай оні Львівської області 16.03.2011 ро ку було проведено позапланов у документальну невиїзну пер евірку ПП "Західна Енергетич на Спілка" з питань правомірн ості формування податкового зобов'язання та податкового кредиту в розрізі контраген тів за період з 01.12.2010 року по 31.12.2010 року.

За наслідками перевірки ск ладено акт від 16.03.2011 року за № 70/23-0 /36153242.

Підставою для проведення п еревірки стала термінова тел еграма заст. голови комісії з проведення реорганізації ДП А України, заст. голови ДПС Укр аїни від 24.02.2011 року, на основі як ої було прийнято наказ ДПІ в К ам'янка-Бузькому районі Льві вської області № 89 від 04.03.2011 року та видано повідомлення № 1460/23-011 про проведення перевірки, сф ормовано супровідний лист пр о скерування як наказу, так і н аправлення платнику податкі в.

Однак, вказані документи не були відправлені ПП "Західна Енергетична Спілка", оскільк и.

15.03.2011 року ГДПРІ відділу пода ткового контролю юридичних о сіб Маліновським О.І. одно особово було складено акт пр о незнаходження за юридичною та фактичною адресою ПП "Захі дна Енергетична Спілка" (по ву л. Центральній, 1а у с. Вирів Кам 'янка-Бузького району Львівс ької області).

Відповідно до п.п. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 П одаткового кодексу України в ід 02.12.2010 року № 2755-IV, з наступними з мінами та доповненнями (нада лі - ПК України), документаль ною перевіркою вважається пе ревірка, предметом якої є сво єчасність, достовірність, по внота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодекс ом податків та зборів, а також дотримання валютного та інш ого законодавства, контроль за дотриманням якого покладе но на контролюючі органи, дот римання роботодавцем законо давства щодо укладення трудо вого договору, оформлення тр удових відносин з працівника ми (найманими особами) та яка п роводиться на підставі подат кових декларацій (розрахункі в), фінансової, статистичної т а іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерськ ого обліку, ведення яких пере дбачено законом, первинних д окументів, які використовуют ься в бухгалтерському та под атковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою пода тків та зборів, виконанням ви мог іншого законодавства, ко нтроль за дотриманням якого покладено на органи державно ї податкової служби, а також о триманих в установленому зак онодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової ін формації, у тому числі за резу льтатами перевірок інших пла тників податків.

Пунктом 79.1 ст. 79 ПК України виз начено, що документальна нев иїзна перевірка здійснюєтьс я у разі прийняття керівнико м органу державної податково ї служби рішення про її прове дення та за наявності обстав ин для проведення документал ьної перевірки, визначених с таттями 77 та 78 цього Кодексу. До кументальна невиїзна переві рка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 пун кту 75.1 статті 75 цього Кодексу д окументів та даних, наданих п латником податків у визначен их цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, пер едбачений законом.

Згідно ст. 78 ПК України, докум ентальна позапланова виїзна перевірка здійснюється за н аявності хоча б однієї з таки х обставин:

- за наслідками перевірок ін ших платників податків або о тримання податкової інформа ції виявлено факти, що свідча ть про можливі порушення пла тником податків податкового , валютного та іншого законод авства, контроль за дотриман ням якого покладено на орган и державної податкової служб и, якщо платник податків не на дасть пояснення та їх докуме нтальні підтвердження на обо в'язковий письмовий запит ор гану державної податкової сл ужби протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту;

- платником податків не пода но в установлений законом ст рок податкову декларацію або розрахунки, якщо їх подання п ередбачено законом;

- платником податків подано органу державної податкової служби уточнюючий розрахуно к з відповідного податку за п еріод, який перевірявся орга ном державної податкової слу жби;

- виявлено недостовірність даних, що містяться у податко вих деклараціях, поданих пла тником податків, якщо платни к податків не надасть поясне ння та їх документальні підт вердження на письмовий запит органу державної податкової служби протягом десяти робо чих днів з дня отримання запи ту;

- платником податків подано в установленому порядку орг ану державної податкової слу жби заперечення до акта пере вірки або скаргу на прийняте за її результатами податков е повідомлення-рішення, в яки х вимагається повний або час тковий перегляд результатів відповідної перевірки або с касування прийнятого за її р езультатами податкового пов ідомлення-рішення у разі, кол и платник податків у своїй ск арзі (запереченнях) посилаєт ься на обставини, що не були до сліджені під час перевірки, т а об'єктивний їх розгляд немо жливий без проведення переві рки. Така перевірка проводит ься виключно з питань, що стал и предметом оскарження;

- розпочато процедуру реорг анізації юридичної особи (кр ім перетворення), припинення юридичної особи або підприє мницької діяльності фізично ї особи - підприємця, порушено провадження у справі про виз нання банкрутом платника под атків або подано заяву про зн яття з обліку платника подат ків;

- платником подано декларац ію, в якій заявлено до відшкод ування з бюджету податок на д одану вартість, за наявності підстав для перевірки, визна чених у розділі V цього Кодекс у, та/або з від'ємним значенням з податку на додану вартість , яке становить більше 100 тис. гр ивень.

Документальна позапланова виїзна перевірка з підстав, в изначених у цьому підпункті, проводиться виключно щодо з аконності декларування заяв леного до відшкодування з бю джету податку на додану варт ість та/або з від'ємного значе ння з податку на додану варті сть, яке становить більше 100 ти с. гривень;

- щодо платника податку пода но скаргу про ненадання таки м платником податків податко вої накладної покупцю або пр о порушення правил заповненн я податкової накладної у раз і ненадання таким платником податків пояснень та докумен тального підтвердження на пи сьмовий запит органу державн ої податкової служби протяго м десяти робочих днів з дня йо го отримання;

- отримано постанову суду (у хвалу суду) про призначення п еревірки або постанову орган у дізнання, слідчого, прокуро ра, винесену ними відповідно до закону у кримінальних спр авах, що перебувають у їх пров адженні;

- органом державної податко вої служби вищого рівня в пор ядку контролю за діями або бе здіяльністю посадових осіб о ргану державної податкової с лужби нижчого рівня здійснен о перевірку документів обов' язкової звітності платника п одатків або матеріалів докум ентальної перевірки, проведе ної контролюючим органом ниж чого рівня, і виявлено невідп овідність висновків акта пер евірки вимогам законодавств а або неповне з'ясування під ч ас перевірки питань, що повин ні бути з'ясовані під час пере вірки для винесення об'єктив ного висновку щодо дотриманн я платником податків вимог з аконодавства, контроль за до триманням якого покладено на органи державної податкової служби.

Рішення про проведення док ументальної позапланової пе ревірки в цьому випадку прий мається органом державної по даткової служби вищого рівня лише у тому разі, коли стосовн о посадових осіб органу держ авної податкової служби нижч ого рівня, які проводили доку ментальну перевірку зазначе ного платника податків, розп очато службове розслідуванн я або порушено кримінальну с праву;

- у разі отримання інформаці ї про ухилення податковим аг ентом від оподаткування випл аченої (нарахованої) наймани м особам (у тому числі без доку ментального оформлення) заро бітної плати, пасивних доход ів, додаткових благ, інших вип лат та відшкодувань, що підля гають оподаткуванню, у тому ч ислі внаслідок неукладення п латником податків трудових д оговорів з найманими особами згідно із законом, а також зді йснення особою господарсько ї діяльності без державної р еєстрації. Така перевірка пр оводиться виключно з питань, що стали підставою для прове дення такої перевірки.

Відповідно до п. 78.4 ПК Україн и, право на проведення докуме нтальної позапланової перев ірки платника податків надає ться лише у випадку, коли йому до початку проведення зазна ченої перевірки вручено під розписку копію наказу про пр оведення документальної поз апланової перевірки.

Згідно п. 79.2 ст. 79 ПК України, до кументальна позапланова нев иїзна перевірка проводиться посадовими особами органу д ержавної податкової служби в иключно на підставі рішення керівника органу державної п одаткової служби, оформленог о наказом, та за умови надісла ння платнику податків рекоме ндованим листом із повідомле нням про вручення або вручен ня йому чи його уповноважено му представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланово ї невиїзної перевірки та пис ьмового повідомлення про дат у початку та місце проведенн я такої перевірки.

Як вбачається з матеріалів справи, ПП "Західна Енергетич на Спілка" (колишня назва ПП "Ф ірма "Енергія-Сервіс") листом в ід 23.02.2009 року № 23/02-01 повідомляла Д ПІ в Кам'янка-Бузькому районі Львівської області про змін у поштової адреси - з вул. Цент ральної, 1а у с. Вирів Кам'янка-Б узького району Львівської об ласті на вул. Роксолани, 63 у м. Л ьвові. Вказаний лист був отри маний податковим органом 25.02.200 9 року, про що свідчить відпові дна відмітка про отримання.

Відтак, на думку суду, відпо відач діяв недобросовісно. Б удучи обізнаним про нову адр есу платника податків він не тільки не скерував на неї рек омендованим листом із повідо мленням про вручення копії н аказу про проведення докумен тальної позапланової невиїз ної перевірки та письмового повідомлення про дату початк у та місце проведення такої п еревірки, але й взяв до уваги с кладений одноособово ГДПРІ в ідділу податкового контролю юридичних осіб Маліновськ им О.І. акт про відсутність п латника за місцем реєстрації .

Суд також вважає за необхід не зазначити, що в акті переві рки немає вказівки на номер т а дату прийняття наказу про п роведення такої перевірки, а також на направлення, а перев ірка проведена лише на підст аві службового посвідчення, що ставить під сумнів існува ння наказу та направлення на перевірку станом на 16.03.2011 року.

Відповідно до пункту 1 части ни першої статті 11 Закону Укра їни від 04.12.1990 р. № 509-XII "Про державну податкову службу в Україні", о ргани державної податкової с лужби у випадках, в межах комп етенції та у порядку, встанов лених законами України, мают ь право здійснювати документ альні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших д окументів, пов'язаних з нарах уванням і сплатою податків т а зборів (обов'язкових платеж ів) незалежно від способу їх п одачі), а також планові та поза планові виїзні перевірки сво єчасності, достовірності, по вноти нарахування і сплати п одатків та зборів (обов'язков их платежів).

Абзац третій пункту 1.3 Поряд ку оформлення результатів не виїзних документальних, виїз них планових та позапланових перевірок з питань дотриман ня податкового, валютного та іншого законодавства, який з атверджено наказом Державно ї податкової адміністрації У країни від 10.08.2005 р. N 327 та зареєстр овано в Міністерстві юстиції України 25 серпня 2005 р. за N 925/11205 (що діяв до 12.01.2011 року) передбачає, щ о невиїзною документальною п еревіркою вважається переві рка, яка проводиться в приміщ енні органу державної податк ової служби на підставі пода них податкових декларацій, з вітів та інших документів, по в'язаних з нарахуванням і спл атою податків та зборів (обов 'язкових платежів), незалежно від способу їх подачі.

В той же час, пунктом 8.5 Регламенту адміністрування податків, зборів (обов'язкови х платежів), затвердженого на казом ДПА України від 9 лютого 2006 року N 62 передбачено, що докум ентальні невиїзні перевірки проводяться у разі виявленн я органом державної податков ої служби арифметичної або м етодологічної помилки у пода них платниками податків пода ткових деклараціях, звітах т а інших документах, пов'язани х з нарахуванням і сплатою по датків та зборів (обов'язкови х платежів), а також у випадках заявленого до відшкодування податку на додану вартість.

Враховуючи все наведене, у п одаткового органу не було за конних підстав для початку п роведення позапланової доку ментальної невиїзної переві рки, оскільки відсутні умови та обставини, передбачені чи нним законодавством для пров едення такої перевірки.

Частиною 3 статті 70 КАС Украї ни, передбачено, що докази, оде ржані з порушенням закону, су дом при вирішенні справи не б еруться до уваги.

За таких обставин суд дійшо в висновку, що твердження від повідача, викладене в акті ві д 16.03.2011 року, про порушення пози вачем ст.ст. 203, 215, 216 Цивільного ко дексу України в частині укла дення угод, що не спрямовані н а реальне настання наслідків , ґрунтуються на доказах, які о тримані з порушенням закону.

У відповідності до п. 78.7 ст. 7 8 Податкового кодексу Україн и, перелік матеріалів, які мож уть бути підставою для висно вків під час проведення доку ментальної позапланової пер евірки, та порядок надання пл атниками податків документі в для такої перевірки встано влено статтями 83, 85 цього Кодек су.

Так, згідно ст. 83 Податкового кодексу України, для посадов их осіб органів державної по даткової служби під час пров едення перевірок підставами для висновків є: документи, ви значені цим Кодексом; податк ова інформація; експертні ви сновки; судові рішення; інші м атеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені цим К одексом або іншими законами, контроль за дотриманням яки х покладений на органи держа вної податкової служби.

Згідно п. 2, 4 ст. 85 Податкового кодексу України, платник под атків зобов'язаний надати по садовим (службовим) особам ор ганів державної податкової с лужби у повному обсязі всі до кументи, що належать або пов'я зані з предметом перевірки. Т акий обов'язок виникає у плат ника податків після початку перевірки.

При проведенні перевірок п осадові особи органу державн ої податкової служби мають п раво отримувати у платників податків належним чином заві рені копії первинних фінансо во-господарських, бухгалтерс ьких та інших документів, що с відчать про приховування (за ниження) об'єктів оподаткува ння, несплату податків, зборі в (обов'язкових платежів), пору шення вимог іншого законодав ства, контроль за дотримання м якого покладено на органи д ержавної податкової служби.

Крім того, пунктом 2.3.2 Поряд ку оформлення результатів не виїзних документальних, виїз них планових та позапланових перевірок з питань дотриман ня податкового, валютного та іншого законодавства, затве рдженого наказом Державної п одаткової адміністрації (ДПА ) України від 10.08.2005 року №327 (зареє стровано в Міністерстві юсти ції України 25.08.2005 року за №925/11205) із наступними змінами та допов неннями визначено, що за кожн им відображеним в акті факто м порушення податкового зако нодавства необхідно: висвітл ити показники, які відобража ються суб'єктом господарюван ня у податковій та іншій звіт ності, та фактичні показники , виявлені у ході перевірки на підставі первинних документ ів податкового та бухгалтерс ького обліку суб'єкта господ арювання у розрізі періодів у грошових одиницях, передба чених звітністю; у разі виявл ення розбіжностей чітко викл асти зміст порушення з посил анням на конкретні пункти і с татті нормативно-правових ак тів, що порушені платником по датків, зазначити період (міс яць, квартал, рік) фінансово-го сподарської діяльності плат ника податків, в якому дане по рушення здійснено, при цьому додати до акта письмові пояс нення посадових осіб суб'єкт а господарювання щодо встано влених порушень; зазначити п ервинний документ, на підста ві якого вчинено записи у под атковому та бухгалтерському обліку (навести кореспонден цію рахунків операцій), та інш і докази, що достовірно підтв ерджують наявність факту пор ушення; у разі відсутності пе рвинних документів або ненад ання для перевірки первинних та інших документів, що підтв ерджують факт порушення, заз начити перелік цих документі в. При цьому до акта перевірки додаються пояснення посадов их осіб або інших працівникі в суб'єкта господарювання (у м ежах їх компетенції), що перев іряється, щодо відсутності п ервинних та інших документів ; у разі відмови посадових осі б суб'єкта господарювання на дати перевіряючим письмові п ояснення щодо встановлених п орушень та/або причин ненада ння первинних та інших докум ентів, що підтверджують вста новлені порушення, факти від мови відобразити в акті.

Пунктом 2.3.4 того ж Поряд ку встановлено, що не допуска ється відображення в акті пе ревірки необґрунтованих дан их, а також суб'єктивних припу щень перевіряючими, які не ма ють підтверджених доказів, т а різного роду висновків щод о дій посадових осіб суб'єкта господарювання (наприклад, « приховування об'єкта оподатк ування», «розкрадання», «при власнення», «описка»тощо).

З аналізу акта від 16.03.2011 року в бачається, що дані вимоги под атковим органом дотримані не були, порушень податкового з аконодавства не встановлено .

Суд вважає за необхідне заз начити, що в ході проведення п еревірки було досліджено лиш е матеріали, отримані від под аткової міліції, АІС "Аудит", Бест Звіт, АІС "Перелік плат ників податків за результата ми автоматизованого співста влення податкових зобов'язан ь та податкового кредиту в ро зрізі контрагентів на рівні ДПА України. Жодні первинні б ухгалтерські документи ДПІ в Кам'янка-Бузькому районі Льв івської області не досліджув ались, однак, таким було дано п равову оцінку, що свідчить пр о суб'єктивність висновків п еревіряючого.

Звідси, безпідставними є тв ердження відповідача про від сутність у ПП "Західна Енерге тична Спілка" об'єктів оподат кування при придбанні та про дажу товарів за період з 01.12.2010 р оку по 31.12.2010 року в розумінні ст . 3 Закону України "Про податок на додану вартість".

Щодо визнання неправомірн ими дій по проведенню позапл анової документальної невиї зної перевірки з питань прав омірності формування податк ового зобов'язання та податк ового кредиту в розрізі конт рагентів за період з 01.01.2011 року по 31.01.2011 року та визнання неправ омірними висновків, викладен их в акті, складеному за наслі дками перевірки.

ДПІ в Кам'янка-Бузькому рай оні Львівської області 31.03.2011 ро ку було проведено позапланов у документальну невиїзну пер евірку ПП "Західна Енергетич на Спілка" з питань правомірн ості формування податкового зобов'язання та податкового кредиту в розрізі контраген тів за період з 01.01.2011 року по 31.01.2011 року.

За наслідками перевірки ск ладено акт від 31.03.2011 року за № 82/23-0 /36153242.

Підставою для проведення п еревірки став лист заст. голо ви комісії з проведення реор ганізації ДПА України, заст. г олови ДПС України від 16.03.2011 року , на основі якого було прийнят о наказ ДПІ в Кам'янка-Бузьком у районі Львівської області № 125 від 30.03.2011 року.

Копію направлення на прове дення перевірки представник ом відповідача на вимогу суд у надано не було.

30.03.2011 року платником було оде ржано копію наказу та повідо млення про проведення переві рки.

23.03.2011 року, тобто до видання на казу про проведення перевірк и, керівнику ПП "Західна Енерг етична Спілка" було скерован о запит на представлення док ументів, що підтверджують вз аємовідносини позивача з ТзО В "Лугпромстройсантехмонтаж " та ДП "Енерготранссервіс" за період січня 2011 року, а 30.03.2011 року скеровано запит на представ лення документів, що підтвер джують взаємовідносини пози вача з ПП "Енергія-плюс" за пер іод січня 2011 року.

Копії документів на вказан і запити ПП "Західна Енергети чна Спілка" скерувала до пода ткового органу 31.03.2011 року, що пі дтверджується штампом вхідн ої кореспонденції ДПІ у Кам'я нка-Бузькому районі Львівськ ої області.

З наведеного вбачається, що ДПІ в Кам'янка-Бузькому район і Львівської області не дотр имало вимог ст.ст. 77, 78 ПК Україн и та приступило до проведенн я позапланової документальн ої невиїзної перевірки без з аконних на то підстав, а саме, без дотримання 10 денного стро ку для надання пояснень на пи сьмові запити від 23.03.2011 року та 30.03.2011 року.

Враховуючи наведене, у пода ткового органу не було закон них підстав для початку пров едення позапланової докумен тальної невиїзної перевірки , оскільки відсутні умови та о бставини передбачені чинним законодавством для проведен ня такої перевірки.

Як вже було зазначено вище, докази, одержані з порушення м закону, судом при вирішенні справи не беруться до уваги.

Відповідно, за таких обстав ин суд дійшов висновку, що тве рдження відповідача, викладе не в акті від 31.03.2011 року, про пору шення позивачем ст.ст. 203, 215, 216 Цив ільного кодексу України в ча стині укладення угод, що не сп рямовані на реальне настання наслідків, ґрунтуються на до казах, які отримані з порушен ням закону.

У відповідності до п. 78.7 ст. 7 8 Податкового кодексу Україн и, перелік матеріалів, які мож уть бути підставою для висно вків під час проведення доку ментальної позапланової пер евірки, та порядок надання пл атниками податків документі в для такої перевірки встано влено статтями 83, 85 цього Кодек су.

Так, згідно ст. 83 Податкового кодексу України, для посадов их осіб органів державної по даткової служби під час пров едення перевірок підставами для висновків є: документи, ви значені цим Кодексом; податк ова інформація; експертні ви сновки; судові рішення; інші м атеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені цим К одексом або іншими законами, контроль за дотриманням яки х покладений на органи держа вної податкової служби.

Згідно п. 2, 4 ст. 85 Податкового кодексу України, платник под атків зобов'язаний надати по садовим (службовим) особам ор ганів державної податкової с лужби у повному обсязі всі до кументи, що належать або пов'я зані з предметом перевірки. Т акий обов'язок виникає у плат ника податків після початку перевірки.

При проведенні перевірок п осадові особи органу державн ої податкової служби мають п раво отримувати у платників податків належним чином заві рені копії первинних фінансо во-господарських, бухгалтерс ьких та інших документів, що с відчать про приховування (за ниження) об'єктів оподаткува ння, несплату податків, зборі в (обов'язкових платежів), пору шення вимог іншого законодав ства, контроль за дотримання м якого покладено на органи д ержавної податкової служби.

Відповідно до положень Пор ядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податково го, валютного та іншого закон одавства, затвердженого Нака зом ДПА України № 984 від 22.12.2010 рок у та зареєстрованому у Мініс терстві юстиції України 12.01.2011 р . за N 34/18772, акт - це службовий док умент, який підтверджує факт проведення документальної п еревірки фінансово-господар ської діяльності платника по датків і є носієм доказової і нформації про виявлені поруш ення вимог податкового, валю тного та іншого законодавств а, контроль за дотриманням як ого покладено на органи держ авної податкової служби.

Акт документальної переві рки повинен містити системат изований виклад виявлених пі д час перевірки фактів поруш ень норм податкового, валютн ого та іншого законодавства, контроль за дотриманням яко го покладено на органи держа вної податкової служби.

Факти виявлених порушень п одаткового, валютного та інш ого законодавства, контроль за дотриманням якого покладе но на органи державної подат кової служби, викладаються в акті документальної перевір ки чітко, об'єктивно та в повні й мірі, із посиланням на перви нні або інші документи, які за фіксовані в бухгалтерському та податковому обліку, що під тверджують наявність зазнач ених фактів.

Згідно із п. 5.2 вказаного Поря дку, у разі встановлення пере віркою порушень податкового законодавства за кожним від ображеним в акті фактом пору шення необхідно:

- чітко викласти зміст поруш ення з посиланням на конкрет ні пункти і статті законодав чих актів, що порушені платни ком податків, зазначити пері од (місяць, квартал, рік) фінан сово-господарської діяльнос ті платника податків та госп одарську операцію, в результ аті якої здійснено це поруше ння, при цьому додати до акта п исьмові пояснення посадових осіб платника податків або й ого законних представників щ одо встановлених порушень;

- зазначити первинні докуме нти, на підставі яких вчинено записи у податковому та бухг алтерському обліку, навести регістри бухгалтерського об ліку, кореспонденцію рахункі в операцій та інші документи , пов'язані з обчисленням і спл атою податків і зборів, та док ази, що підтверджують наявні сть факту порушення;

- у разі відсутності первинн их документів або ненадання для перевірки первинних та і нших документів, що підтверд жують факт порушення, зазнач ити перелік цих документів.

Згідно із п.п. 6.1, 6.2 Порядку, у ви сновку акта зазначається опи с виявлених перевіркою поруш ень податкового, валютного т а іншого законодавства, конт роль за дотриманням якого по кладено на органи державної податкової служби, з посилан ням на підпункти, пункти, стат ті законодавчих актів або за гальний висновок щодо відсут ності таких порушень. виявле ні порушення податкового та іншого законодавства, контро ль за дотриманням якого покл адено на органи державної по даткової служби, відображают ься у гривнях у розрізі подат ків та зборів з розбивкою за р оками та податковими періода ми у межах періоду, що перевір яється. Виявлені порушення в алютного законодавства відо бражаються у розрізі зовнішн ьоекономічних договорів (кон трактів).

З аналізу акта від 31.03.2011 року вбачається, що дані вимоги по датковим органом дотримані н е були, порушень податкового законодавства не встановлен о.

Суд вважає за необхідне заз начити, що в ході проведення п еревірки було досліджено пер винні бухгалтерські докумен ти, отримані від ПП "Західна Ен ергетична Спілка" по контраг енту ТзОВ "Лугпромстройсанте хмонтаж", матеріали, отримані від податкової міліції, АІС "А удит", Бест Звіт, АІС "Перел ік платників податків за рез ультатами автоматизованого співставлення податкових зо бов'язань та податкового кре диту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України. Первинн і бухгалтерські документи по ДП "Енерготранссервіс" ДПІ в К ам'янка-Бузькому районі Льві вської області не досліджува лись, однак, таким було дано пр авову оцінку, що свідчить про суб'єктивність висновків пе ревіряючого.

Суд звертає увагу на те, що З акон України "Про податок на д одану вартість" від 03.04.1997 року N 16 8/97-ВР втратив чинність з 01.01.2011 ро ку в зв'язку з прийняттям Пода ткового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI.

Звідси, безпідставними є тв ердження відповідача про від сутність у ПП "Західна Енерге тична Спілка" об'єктів оподат кування при придбанні та про дажу товарів за період з 01.12.2010 р оку по 31.12.2010 року в розумінні ст . 3 Закону України "Про податок на додану вартість", викладен их в акті від 31.03.2011 року, предмет ом якої були питання правомі рності формування податково го зобов'язання та податково го кредиту за січень 2011 року.

Щодо визнання неправомірн ими дій по проведенню позапл анової документальної невиї зної перевірки з питань прав омірності формування податк ового зобов'язання та податк ового кредиту в розрізі конт рагентів за період з 01.02.2011 року по 28.02.2011 року та визнання неправ омірними висновків, викладен их в акті, складеному за наслі дками перевірки.

ДПІ в Кам'янка-Бузькому рай оні Львівської області 04.05.2011 ро ку було проведено позапланов у документальну невиїзну пер евірку ПП "Західна Енергетич на Спілка" з питань правомірн ості формування податкового зобов'язання та податкового кредиту в розрізі контраген тів за період з 01.02.2011 року по 28.02.2011 року.

За наслідками перевірки ск ладено акт від 04.05.2011 року за №108/23-0 /36153242.

Підставою для проведення п еревірки став наказ ДПІ в Кам 'янка-Бузькому районі Львівс ької області № 166 від 28.04.2011 року. К опію направлення на проведен ня перевірки представником в ідповідача на вимогу суду на дано не було.

28.04.2011 року платником було оде ржано копію наказу та повідо млення про проведення переві рки.

18.04.2011 року, тобто до видання на казу про проведення перевірк и, керівнику ПП "Західна Енерг етична Спілка" було скерован о запит на представлення док ументів, що підтверджують вз аємовідносини позивача з ДП "Енерготранссервіс" та ПП "Ард ея-Тех" за період лютого 2011 року .

В судовому засіданні предс тавник відповідача на запита ння суду про наявність обста вин для проведення перевірки покликалася лише на розпоря дження ДПС України від 24.02.2011 рок у № 48-р "Про відпрацювання підп риємств", ДПА у Львівській обл асті від 25.02.2011 року № 24 "Про відпр ацювання підприємств" та ДПІ в Кам'янка-Бузькому районі Ль вівської області від 02.03.2011 року № 8-р "Про відпрацювання підпр иємств".

Враховуючи наведене, перед бачені ст. ст. 78, 79 ПК України обс тавини для проведення позапл анової документальної невиї зної перевірки позивача з пи тань правомірності формуван ня ним податкового зобов'яза ння та податкового кредиту в розрізі контрагентів за пер іод з 01.02.2011 року по 28.02.2011 року відсу тні, а, відтак, у податкового о ргану не було законних підст ав для початку проведення та кої.

Частиною 3 статті 70 КАС Украї ни, передбачено, що докази, оде ржані з порушенням закону, су дом при вирішенні справи не б еруться до уваги.

За таких обставин суд дійшо в висновку, що твердження від повідача, викладене в акті ві д 04.05.2011 року, про порушення пози вачем ст.ст. 203, 215, 216 Цивільного ко дексу України в частині укла дення угод, що не спрямовані н а реальне настання наслідків , ґрунтуються на доказах, які о тримані з порушенням закону.

Як вже зазначалось, п. 78.7 ст. 78 ПК України передбачений пер елік матеріалів, які можуть б ути підставою для висновків під час проведення документа льної позапланової перевірк и, та порядок надання платник ами податків документів для такої перевірки встановлено статтями 83, 85 цього Кодексу.

Так, згідно ст. 83 Податкового кодексу України, для посадов их осіб органів державної по даткової служби під час пров едення перевірок підставами для висновків є: документи, ви значені цим Кодексом; податк ова інформація; експертні ви сновки; судові рішення; інші м атеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені цим К одексом або іншими законами, контроль за дотриманням яки х покладений на органи держа вної податкової служби.

Згідно п. 2, 4 ст. 85 Податкового кодексу України, платник под атків зобов'язаний надати по садовим (службовим) особам ор ганів державної податкової с лужби у повному обсязі всі до кументи, що належать або пов'я зані з предметом перевірки. Т акий обов'язок виникає у плат ника податків після початку перевірки.

При проведенні перевірок п осадові особи органу державн ої податкової служби мають п раво отримувати у платників податків належним чином заві рені копії первинних фінансо во-господарських, бухгалтерс ьких та інших документів, що с відчать про приховування (за ниження) об'єктів оподаткува ння, несплату податків, зборі в (обов'язкових платежів), пору шення вимог іншого законодав ства, контроль за дотримання м якого покладено на органи д ержавної податкової служби.

Відповідно до положень Пор ядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податково го, валютного та іншого закон одавства, затвердженого Нака зом ДПА України № 984 від 22.12.2010 рок у та зареєстрованому у Мініс терстві юстиції України 12.01.2011 р . за N 34/18772, акт - це службовий док умент, який підтверджує факт проведення документальної п еревірки фінансово-господар ської діяльності платника по датків і є носієм доказової і нформації про виявлені поруш ення вимог податкового, валю тного та іншого законодавств а, контроль за дотриманням як ого покладено на органи держ авної податкової служби.

Акт документальної переві рки повинен містити системат изований виклад виявлених пі д час перевірки фактів поруш ень норм податкового, валютн ого та іншого законодавства, контроль за дотриманням яко го покладено на органи держа вної податкової служби.

Факти виявлених порушень п одаткового, валютного та інш ого законодавства, контроль за дотриманням якого покладе но на органи державної подат кової служби, викладаються в акті документальної перевір ки чітко, об'єктивно та в повні й мірі, із посиланням на перви нні або інші документи, які за фіксовані в бухгалтерському та податковому обліку, що під тверджують наявність зазнач ених фактів.

Згідно із п. 5.2 вказаного Поря дку, у разі встановлення пере віркою порушень податкового законодавства за кожним від ображеним в акті фактом пору шення необхідно:

- чітко викласти зміст поруш ення з посиланням на конкрет ні пункти і статті законодав чих актів, що порушені платни ком податків, зазначити пері од (місяць, квартал, рік) фінан сово-господарської діяльнос ті платника податків та госп одарську операцію, в результ аті якої здійснено це поруше ння, при цьому додати до акта п исьмові пояснення посадових осіб платника податків або й ого законних представників щ одо встановлених порушень;

- зазначити первинні докуме нти, на підставі яких вчинено записи у податковому та бухг алтерському обліку, навести регістри бухгалтерського об ліку, кореспонденцію рахункі в операцій та інші документи , пов'язані з обчисленням і спл атою податків і зборів, та док ази, що підтверджують наявні сть факту порушення;

- у разі відсутності первинн их документів або ненадання для перевірки первинних та і нших документів, що підтверд жують факт порушення, зазнач ити перелік цих документів.

Згідно із п.п. 6.1, 6.2 Порядку, у ви сновку акта зазначається опи с виявлених перевіркою поруш ень податкового, валютного т а іншого законодавства, конт роль за дотриманням якого по кладено на органи державної податкової служби, з посилан ням на підпункти, пункти, стат ті законодавчих актів або за гальний висновок щодо відсут ності таких порушень. виявле ні порушення податкового та іншого законодавства, контро ль за дотриманням якого покл адено на органи державної по даткової служби, відображают ься у гривнях у розрізі подат ків та зборів з розбивкою за р оками та податковими періода ми у межах періоду, що перевір яється. Виявлені порушення в алютного законодавства відо бражаються у розрізі зовнішн ьоекономічних договорів (кон трактів).

З аналізу акта від 04.05.2011 року вбачається, що дані вимоги по датковим органом дотримані н е були, порушень податкового законодавства не встановлен о.

Суд вважає за необхідне заз начити, що перевірка була про ведена на підставі даних нор мативної справи, матеріалів, отриманих від податкової мі ліції, АІС "Аудит", Бест Звіт , АІС "Перелік платників под атків за результатами автома тизованого співставлення по даткових зобов'язань та пода ткового кредиту в розрізі ко нтрагентів на рівні ДПА Укра їни.

Недопустимість таких підх одів до проведення перевірок платників податків вже визн ано ДПА України та доведено д о відома нижче стоячих підро зділів листом № 20289/7/16-1617 від 29.09.2010 ро ку «Щодо підстав для визнанн я договорів нікчемними».

Оскільки висновки акту пер евірки про нікчемність госпо дарських операцій позивача з роблені без фактичного аналі зу самих господарських опера цій та документів, якими вони оформлені, безпідставними є твердження відповідача про відсутність у ПП "Західна Ене ргетична Спілка" об'єктів опо даткування при придбанні та продажу товарів за період з 01. 02.2010 року по 28.02.2011 року.

Щодо визнання незаконним и, протиправними висновків п ро безтоварність, нікчемніст ь та фіктивність правочинів між ПП "Західна Енергетична С пілка" та підприємствами-пос тачальниками, підприємствам и-покупцями.

Перелік правочинів, які є нікчемними як такі, що поруш ують публічний порядок, визн ачений статтею 228 ЦК України, з гідно якої правочин вважаєть ся таким, що порушує публічни й порядок, якщо він був спрямо ваний на порушення конституц ійних прав і свобод людини і г ромадянина, знищення, пошкод ження майна фізичної або юри дичної особи, держави, Автоно мної Республіки Крим, терито ріальної громади, незаконне заволодіння ним.

Такими є правочини, що посяг ають на суспільні, економічн і та соціальні основи держав и, зокрема: правочини, спрямов ані на використання всупереч закону комунальної, державн ої або приватної власності; п равочини, спрямовані на неза конне відчуження або незакон не володіння, користування, р озпорядження об'єктами пра ва власності українського на роду - землею як основним наці ональним багатством, що пере буває під особливою охороною держави, її надрами, іншими пр иродними ресурсами (стаття 14 К онституції України); правочи ни щодо відчуження викрадено го майна; правочини, що порушу ють правовий режим вилучених з обігу або обмежених в обігу об'єктів цивільного права тощо. Усі інші правочини, спря мовані на порушення інших об 'єктів права, передбачені і ншими нормами публічного пра ва, не є такими, що порушують п ублічний порядок.

Дана позиція викладена у по станові Пленуму Верховного С уду України №9 від 06.11.2009 року «Пр о судову практику розгляду ц ивільних справ про визнання правочинів недійсними».

З врахуванням того, що орган державної податкової служби при встановленні факту нікч емності правочинів в актах п еревірок від 16.03.2011 року, 31.03.2011 року та 04.05.2011 року покликався саме н а ст.ст. 203, 215, 216 228 ЦК України, навед ені обставини слід врахувати судом при прийнятті судовог о рішення.

Слід також зазначити, що Вер ховний суд України у своїй по станові від 26.09.2009 року вказав, щ о органи державної податково ї служби можуть звертатись д о судів із позовами про стягн ення в доход держави коштів, о держаних за правочинами, вчи неними з метою, яка завідомо с уперечить інтересам держави і суспільства, посилаючись н а їхню нікчемність. У разі зад оволення позову висновок суд у про нікчемність правочину має міститись у мотивувальні й, а не в резолютивній частині судового рішення.

В матеріалах справи відсут ні судові рішення, з яких вбач ається висновок суду про нед ійсність (нікчемність) угод, у кладених між вказаними суб' єктами господарювання.

Таким чином, судом встановл ено, що відповідач дійшов вис новків, відображених в актах перевірок від 16.03.2011 року, 31.03.2011 рок у та 04.05.2011 року без наявності не обхідних на це матеріалів, а, в ідтак, такі висновки щодо пор ушення ПП "Західна Енергетич на Спілка" вимог ч. 5 ст. 203, ст. 215, ст . 216, ст. 662, ст. 655 та ст. 656 Цивільного кодексу України шляхом уклад ення правочинів, які не спрям овані на реальне настання на слідків, ст. 3 Закону України « Про податок на додану вартіс ть», у зв'язку з відсутністю об'єктів оподаткування при придбанні та продажу товарі в (послуг), ґрунтуються на прип ущеннях, не підтвердженні не обхідними доказами та є непр авомірними.

Щодо зобов'язання ДПІ у К ам'янко-Бузькому районі Льві вської області відновити дет альну інформацію по платнику ПДВ - ПП «Західна Енергетична Спілка» (код ЄДРПОУ 36153242) в облі ковій картці - розшифровці ре зультатів автоматизованого співставлення податкових зо бов'язань та податкового кре диту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України, а саме, в ідновити податковий кредит т а податкове зобов'язання з по датку на додану вартість за г рудень 2010 року, січень-лютий 2011 р оку.

Відповідно до ст. 63 ПК Украї ни, облік платників податків ведеться з метою створення у мов для здійснення контролюю чими органами контролю за пр авильністю нарахування, своє часністю і повнотою сплати п одатків, нарахованих фінансо вих санкцій, дотримання пода ткового та іншого законодавс тва, контроль за дотриманням якого покладено на органи де ржавної податкової служби.

Взяттю на облік або реєстра ції в органах державної пода ткової служби підлягають всі платники податків.

Взяття на облік в органах де ржавної податкової служби юр идичних осіб, їх відокремлен их підрозділів, а також самоз айнятих осіб здійснюється не залежно від наявності обов'я зку щодо сплати того або іншо го податку та збору.

Статтею 66 ПК України податк овому органу надано право вн осити зміни до облікових дан их платника податків на підс таві інформації органів держ авної реєстрації; інформації банків та інших фінансових у станов про відкриття (закрит тя) рахунків платників подат ків; документально підтвердж еної інформації, що надаєтьс я платниками податків; інфор мації суб'єктів інформаційно го обміну, уповноважених вчи няти будь-які реєстраційні д ії стосовно платника податкі в; рішення суду, що набрало зак онної сили; дані перевірок пл атників податків.

Внесення змін до облікових даних платників податків зд ійснюється у порядку, встано вленому центральним органом державної податкової служби .

Згідно ст. 63.3 ПК України з мет ою проведення податкового ко нтролю платники податків під лягають реєстрації або взятт ю на облік в органах державно ї податкової служби за місце знаходженням юридичних осіб , відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем прожи вання особи (основне місце об ліку), а також за місцем розташ ування (реєстрації) підрозді лів, рухомого та нерухомого м айна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з о податкуванням або через які провадиться діяльність (неос новне місце обліку). Об'єктами оподаткування і об'єктами, по в'язаними з оподаткуванням, є майно та дії, у зв'язку з якими у платника податків виникаю ть обов'язки щодо сплати пода тків та зборів. Такі об'єкти за кожним видом податку та збор у визначаються згідно з відп овідним розділом цього Кодек су.

Платник податків зобов'яза ний стати на облік у відповід них органах державної податк ової служби за основним та не основним місцем обліку, пові домляти про всі об'єкти опода ткування і об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, органи держ авної податкової служби за м ісцезнаходженням таких об'єк тів у порядку, встановленому центральним органом державн ої податкової служби.

Згідно п.п. 183.1., 183.12, 183.15 ст. 183 ПК У країни будь-яка особа, що підл ягає обов'язковій реєстрації чи прийняла рішення про добр овільну реєстрацію як платни ка податку, подає до органу де ржавної податкової служби за своїм місцезнаходженням (мі сцем проживання) реєстраційн у заяву. Центральний орган де ржавної податкової служби ве де реєстр платників податку, в якому міститься інформаці я про осіб, зареєстрованих як платники податку. У разі змін и платником податку місцезна ходження (місця проживання) а бо його переведення на обслу говування до іншого органу д ержавної податкової служби з няття такого платника з облі ку в одному органі державної податкової служби і взяття н а облік в іншому здійснюєтьс я в порядку, встановленому це нтральним органом державної податкової служби.

Таким чином, з системного а налізу вказаних норм виплива є право відповідача вносити зміни в облікові дані платни ка, однак, лише в ті, що не пов'яз ані із зміною податкового на вантаження чи податкового кр едиту, оскільки такі зміни за собою несуть податкові зобо в'язання, які визначені п.п. 14.1.156 п. 14.1 ст. 14. ПК України.

Так, податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник под атків, у тому числі податкови й агент, повинен сплатити до в ідповідного бюджету як подат ок або збір на підставі, в поря дку та строки, визначені пода тковим законодавством (у том у числі сума коштів, визначен а платником податків у подат ковому векселі та не сплачен а в установлений законом стр ок).

Податкові зобов'язання виз начаються платником податкі в на підставі поданих деклар ацій самостійно чи визначают ься контролюючим органом.

З цього приводу є п.п. 14.1.157 п. 14.1 с т. 14. ПК України, в силу якого пи сьмове повідомлення контрол юючого органу (рішення) про об ов'язок платника податків сп латити суму грошового зобов' язання, визначену контролююч им органом у випадках, передб ачених цим Кодексом та іншим и законодавчими актами, конт роль за виконанням яких покл адено на контролюючі органи, або внести відповідні зміни до податкової звітності - ц е є податкове повідомлення-р ішення.

Таким чином, внесення змін д о облікових карток платника податків, що не пов'язані із зм іною податкового навантажен ня (тобто, податкової звітнос ті, розшифровки результатів автоматизованого співставл ення податкових зобов'язань та податкового кредиту в роз різі контрагентів на рівні Д ПА України) з податку на додан у вартість, можливе лише на пі дставі або самостійно подано ї декларації платника податк у на додану вартість або прий нятого контролюючим органом податкового повідомлення-рі шення після закінчення строк ів його узгодження.

Вказане кореспондується з п. 54.3 ст. 54 ПК України, згідно яко го контролюючий орган зобов' язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зм еншення (збільшення) суми бюд жетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'єм ного значення об'єкта оподат кування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість п латника податків, передбачен их цим Кодексом або іншим зак онодавством, якщо (п.п. 54.3.2 п. 54.3 ст . 54 ПК України) дані перевірок р езультатів діяльності платн ика податків свідчать про за ниження або завищення суми й ого податкових зобов'язань, с уми бюджетного відшкодуванн я та/або від'ємного значення о б'єкта оподаткування податко м на прибуток або від'ємного з начення суми податку на дода ну вартість платника податкі в, заявлених у податкових (мит них) деклараціях, уточнюючих розрахунках.

Крім того, відповідно до п. 4.6 наказу ДПА України від 24.05.2011 ро ку № 306 "Про затвердження Метод ичних рекомендацій щодо взає модії між підрозділами орган ів державної податкової служ би України при організації т а проведенні перевірок досто вірності нарахування сум бюд жетного відшкодування подат ку на додану вартість (від'ємн ого значення податку на дода ну вартість)" у разі якщо згідн о з пунктом 54.3 статті 54 Податко вого кодексу контролюючий ор ган самостійно визначає суму грошових зобов'язань платни ка податків, передбачених ци м Кодексом або іншим законод авством, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платн ику податків податкове повід омлення-рішення про розрахун ок або перерахунок грошових зобов'язань, зроблений за рез ультатами перевірки, за форм ою "Р" згідно з додатком 2 до нак азу N 985.

Одночасно, згідно п.п. 6.1 п. 6 (Об лік результатів перевірок) в казаного наказу підрозділи о бліку та звітності органів д ержавної податкової служби у день надходження інформації , вказаної у пунктах 3.11, 3.12.2 розді лу 3 (на підтверджену до відшко дування суму ПДВ) та пункті 4.8 р озділу 4 (на суму бюджетного ві дшкодування ПДВ, щодо нараху вання якої на дату формуванн я довідки не виявлено фактів порушень законодавства) цих Методичних рекомендацій, зд ійснюють відповідні обліков і операції в картках особови х рахунків платників ПДВ.

Отже, зміни в облікові дані операцій по ПДВ здійснюються лише на підставі податкових повідомлень-рішень чи на під ставі довідок, складених за р езультатами перевірок, коли контролюючим органом не вияв лено фактів порушень платник ом податків законодавства Ук раїни.

Натомість в даній справі зм іни до облікової картки плат ника ПДВ ПП "Західна Енергети чна Спілка" були внесені за на слідками проведених докумен тальних позапланових невиїз них перевірок, без прийняття контролюючим органом якого- небудь рішення та без складе ння довідок про відсутність порушень законодавства Укра їни.

Окрім цього, статтею 50 ПК Укр аїни встановлено право лише для платника податків вносит и зміни до поданої податково ї декларації.

Наказом ДПА України від 25.01.2011 за №41, зареєстрованим в Мініс терстві юстиції України 16 лют ого 2011 року за № 197/18935 «Про затвер дження форм та порядку запов нення і подання податкової з вітності з податку на додану вартість»затверджено форми податкової звітності з пода тку на додану вартість, до яки х пунктом 14.5 цього наказу відн есено розшифровки податкови х зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контраген тів (додаток №5).

З наведеного випливає, що ві дповідач не має права вносит и зміни до податкових деклар ацій позивача, зокрема, до роз шифровки податкових зобов'яз ань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (оформ леної додатком № 5), оскільки т ака є частиною податкової зв ітності - податкової деклар ації.

А обнулення податкового кр едиту по контрагентах ТзОВ "Л угпромстройсантехмонтаж", ПП "Егеста", ПП "Ардея-тех" та ДП "Ен ерготранссервіс" за період г рудень 2010 року - лютий 2011 року з в несенням змін до детальної і нформації по платнику ПДВ - ПП «Західна енергетична спілка »в облікові картки - розшифро вки результатів автоматизов аного співставлення податко вих зобов'язань та податково го кредиту в розрізі контраг ентів на рівні ДПА України ДП І в Кам'янка-Бузькому районі з дійснено поза межами правово го поля.

Судом не беруться до уваги п окликання представника відп овідача на наказ ДПА України № 266 від 18.04.2008 року "Про організац ію взаємодії органів державн ої податкової служби при про веденні перевірок податкови х декларацій на додану варті сть з урахуванням інформації розшифровок податкових зобо в'язань та податкового креди ту з податку на додану вартіс ть у розрізі контрагентів" як на підставу обнулення подат кового кредиту позивача за г рудень 2010 року-лютий 2011 року, оск ільки даний наказ не зареєст рований у Міністерстві юстиц ії України, про що свідчать ві дповідні листи Міністерства юстиції України від 18 червня 2009 року N 1072-09-24, від 5 жовтня 2009 року N 24-7/200 та від 19 березня 2010 року N 396-10-24. К рім того, сфера його дії пошир юється лише на правовідносин и, що виникають між органами д ержавної податкової служби п ри проведенні перевірок пода ткових декларацій на додану вартість.

Визначаючи спосіб захис ту порушеного права позивача , а також порядок усунення нас лідків порушення, суд виходи ть з того, що порушене право ПП "Західна Енергетична Спілка " підлягає відновленню шляхо м зобов'язання ДПІ в Кам'янка-Б узькому районі Львівської об ласті відновити детальну інф ормацію по платнику ПДВ - ПП «З ахідна Енергетична Спілка»(к од ЄДРПОУ 36153242) в обліковій карт ці - розшифровці результатів автоматизованого співставл ення податкових зобов'язань та податкового кредиту в роз різі контрагентів на рівні Д ПА України, а саме, відновити п одатковий кредит та податков е зобов'язання з податку на до дану вартість у звітних пері одах - грудні 2010 року - лютому 2 011 року по взаємовідносинах із ТзОВ "Лугпромстройсантехмон таж", ПП "Егеста", ПП "Ардея-тех" т а ДП "Енерготранссервіс".

За статтею 19 Конституції України, органи державної вл ади та органи місцевого само врядування, їх посадові особ и зобов'язані діяти лише на пі дставі, в межах повноважень т а у спосіб, що передбачені Кон ституцією та законами Україн и.

Відповідно до ст. 2 КАС України, у справах щодо оскар ження рішень, дій чи бездіяль ності суб'єктів владних повн оважень адміністративні суд и перевіряють, чи прийняті (вч инені) вони:

1) на підставі, у межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваже ння з метою, з якою це повноваж ення надано;

3) обґрунтовано, тобто з урах уванням усіх обставин, що маю ть значення для прийняття рі шення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджен о);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рі вності перед законом, запобі гаючи несправедливій дискри мінації;

8) пропорційно, зокрема з дот риманням необхідного баланс у між будь-якими несприятлив ими наслідками для прав, своб од та інтересів особи і цілям и, на досягнення яких спрямов ане це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Матеріали справи свідчать , що відповідні положення від повідачем дотримані не були, що в свою чергу, зумовило необ хідність звернення позивача до суду за захистом свого пор ушеного права.

Відповідно до частин 1, 2 статті 71 КАС України, кожна с торона повинна довести ті об ставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крі м випадків, встановлених ста ттею 72 цього Кодексу. В адміні стративних справах про проти правність рішень, дій чи безд іяльності суб'єкта владних п овноважень обов'язок щодо до казування правомірності сво го рішення, дії чи бездіяльно сті покладається на відповід ача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З огляду на припис нав еденої норми процесуального права, при розгляді судом спо ру щодо правомірності дій ор гану державної податкової сл ужби, контролюючий орган має доводити недобросовісність платника податків.

Викладені в актах пер евірок від 16.03.2011 року, 31.03.2011 року, 04.0 5.2011 року висновки відповідача , як органу державної податко вої служби, не є обґрунтовани ми та не знайшли свого підтве рдження зібраними у справі н алежними та допустимими дока зами, а тому, в суду відсутні п равові підстави вважати прав омірними оспорювані дії Кам' янка-Бузькому районі Львівсь кої області.

З урахуванням наведе ного, позовні вимоги є підста вними та підлягають задоволе нню в повному об'ємі.

На підставі ст. 94 Кодексу адм іністративного судочинства України з Державного бюджет у України на користь позивач а слід стягнути 10,20 грн. судових витрат (судового збору, сплач еного при подачі позовних за яв до суду, 3.40*3 =10,20 грн.).

Керуючись ст.ст. 7-14, 18, 19, 69, 70, 71, 86, 94, 158- 163, 167 Кодексу адміністративног о судочинства України суд, -

ПОСТАНОВИВ:

позов задовольнити пов ністю.

Визнати незаконними, проти правними дії Державної подат кової інспекції у Кам'янко-Бу зькому районі Львівської обл асті по проведенню позаплано вої невиїзної перевірки прив атного підприємства «Західн а енергетична спілка»з питан ь правомірності формування п одаткового зобов'язання та п одаткового кредиту в розрізі контрагентів за період з 01.12.2010 року по 31.12.2010 року, за результат ами якої складено акт від 16.03.2011 року за № 70/23-0/36153242 «Про результат и позапланової невиїзної пер евірки "Західна енергетична спілка" (код ЄДРПОУ 36153242) з питан ь правомірності формування п одаткового зобов'язання та п одаткового кредиту в розрізі контрагентів за період з 01.12.2010 року по 31.12.2010 року».

Визнати незаконними, прот иправними дії Державної пода ткової інспекції у Кам'янко-Б узькому районі Львівської об ласті, які полягають у виклад енні в акті перевірки від 16.03.2011 року за №70/23-0/36153242 протиправних в исновків про безтоварність, нікчемність та фіктивність п равочинів між приватним підп риємством "Західна Енергетич на Спілка" та підприємствами -постачальниками, підприємст вами-покупцями за період - гру день 2010 року та про визнання Де ржавною податковою інспекці єю у Кам'янко-Бузькому районі Львівської області того, що у приватного підприємства «За хідна Енергетична Спілка»ві дсутній об'єкт оподаткування податком на додану вартість операцій з підприємствами-п остачальниками в розумінні с т. 3 Закону України «Про подато к на додану вартість».

Зобов'язати Державну пода ткову інспекцію у Кам'янко-Бу зькому районі Львівської обл асті відновити детальну інфо рмацію по платнику ПДВ - при ватному підприємству «Захід на Енергетична Спілка»(код Є ДРПОУ 36153242) в обліковій картці - розшифровці результатів авт оматизованого співставленн я податкових зобов'язань та п одаткового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА Ук раїни, а саме відновити подат ковий кредит та податкове зо бов'язання з податку на додан у вартість у звітному період і - грудні 2010 року в розмірі 414586,77 г рн. по взаємовідносинах із Тз ОВ "Лугпромстройсантехмонта ж»та в розмірі 50174,68 грн. по взаєм овідносинах із ПП «Егеста».

Визнати незаконними, прот иправними дії Державної пода ткової інспекції у Кам'янко-Б узькому районі Львівської об ласті по проведенню позаплан ової невиїзної перевірки при ватного підприємства «Захід на Енергетична Спілка»з пита нь правомірності формування податкового зобов'язання та податкового кредиту в розрі зі контрагентів за період з 01. 01.2011 року по 31.01.2011 року, за результ атами якої складено акт від 31. 03.2011 року за №82/23-0/36153242 «Про результ ати позапланової невиїзної п еревірки ПП «Західна енергет ична спілка»(код ЄДРПОУ 36153242) з п итань правомірності формува ння податкового зобов'язання та податкового кредиту в роз різі контрагентів з 01.01.2011 року п о 31.01.2011 року.

Визнати незаконними, проти правними дії Державної подат кової інспекції у Кам'янко-Бу зькому районі Львівської обл асті, які полягають у викладе нні в акті перевірки від 31.03.2011 р оку за №82/23-0/36153242 протиправних ви сновків про безтоварність, н ікчемність та фіктивність пр авочинів між приватним підпр иємством «Західна Енергетич на Спілка»та підприємствами -постачальниками, підприємст вами-покупцями за період січ ня 2011 року та про визнання Держ авною податковою інспекцією у Кам'янко-Бузькому районі Ль вівської області того, що у пр иватного підприємства «Захі дна Енергетична Спілка»відс утній об'єкт оподаткування п одатком на додану вартість о перацій з підприємствами-пос тачальниками в розумінні ст. 3 Закону України «Про податок на додану вартість».

Зобов'язати Державну подат кову інспекцію у Кам'янко-Буз ькому районі Львівської обла сті відновити детальну інфор мацію по платнику ПДВ - прив атному підприємству «Західн а Енергетична Спілка»(код ЄД РПОУ 36153242) в обліковій картці - р озшифровці результатів авто матизованого співставлення податкових зобов'язань та по даткового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА Ук раїни, а саме відновити подат ковий кредит та податкове зо бов'язання з податку на додан у вартість у звітному період і - січні 2011 року в розмірі 114333,33 гр н. по взаємовідносинах з ТзОВ «Лугпромстройсантехмонтаж ».

Визнати незаконними, проти правними дії Державної подат кової інспекції у Кам'янко-Бу зькому районі Львівської обл асті по проведенню позаплано вої невиїзної перевірки прив атного підприємства «Західн а Енергетична Спілка" з питан ь правомірності формування п одаткового зобов'язання та п одаткового кредиту в розрізі контрагентів за період з 01.02.2011 року по 28.02.2011 року, за результат ами якої складено акт від 04.05.2011 року за №108/23-0/36153242 «Про результат и позапланової невиїзної пер евірки ПП «Західна Енергетич на Спілка» (код ЄДРПОУ 36153242) з пи тань правомірності формуван ня податкового зобов'язання та податкового кредиту в роз різі контрагентів за період з 01.02.2011 року по 28.02.201 року.

Визнати незаконними, проти правними дії Державної подат кової інспекції у Кам'янко-Бу зькому районі Львівської обл асті, які полягають у викладе нні в акті перевірки від 04.05.2011 р оку за №108/23-0/36153242 протиправних ви сновків про безтоварність, н ікчемність та фіктивність пр авочинів між приватним підпр иємством «Західна Енергетич на Спілка»та підприємствами -постачальниками, підприємст вами-покупцями за період - лют ий 2011 року та про визнання Держ авною податковою інспекцією ПІ у Кам'янко-Бузькому Львівс ької області того, що у приват ного підприємства «Західна Е нергетична Спілка»відсутні й об'єкт оподаткування подат ком на додану вартість опера цій з підприємствами-постача льниками в розумінні ст. 3 Зако ну України «Про податок на до дану вартість».

Зобов'язати Державну подат кову інспекцію у Кам'янко-Буз ькому районі Львівської обла сті відновити детальну інфор мацію по платнику ПДВ - прив атному підприємству «Західн а енергетична спілка»(код ЄД РПОУ 36153242) в обліковій картці - р озшифровці результатів авто матизованого співставлення податкових зобов'язань та по даткового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА Ук раїни, відновити податковий кредит та податкове зобов'яз ання з податку на додану варт ість у звітному періоді - лютому 2011 року в розмірі 75000,00 гр н. по взаємовідносинах із ПП « Ардея-Тех»та в розмірі 76666,67 грн . по взаємовідносинах із ДП "Ен ерготранссервіс".

Стягнути з Державного бюд жету України в користь прива тного підприємства «Західна енергетична спілка»10,20 грн. су дових витрат.

Постанова може бути оскарж ена в порядку та строки, перед бачені ст.ст. 186, 254 КАС України.

Постанова може бути оскарж ена до Львівського апеляційн ого адміністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адмініс тративний суд. Копія апеляці йної скарги одночасно надсил ається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови.

Постанова набирає зако нної сили після закінчення с троку подання апеляційної ск арги. У разі подання апеляцій ної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законн ої сили після повернення апе ляційної скарги, відмови у ві дкритті апеляційного провад ження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Потабенко В.А.

З оригіналом згідно

Суддя Потабенко В.А.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.09.2011
Оприлюднено25.10.2011
Номер документу18717485
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3959/11/1370

Ухвала від 13.05.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Ніколін В.В.

Постанова від 28.09.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 28.09.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 01.04.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 01.04.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

Ухвала від 01.04.2011

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко Варвара Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні