Постанова
від 12.10.2011 по справі 2а-0770/2631/11
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Cправа №  2а-0770/2631/11

Ряд стат. звіту №   8.1.5

Код -  06

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

  12 жовтня 2011 року                                                                                        м. Ужгород

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

         головуючої судді Большакової О.О.,

         при секретарі судового засідання Луцанич А.М.,

   розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Ужгороді адміністративну справу за адміністративним позовом Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції до Комунального підприємства «Центральна районна аптека №8»Закарпатського обласного виробничого об’єднання «Фармація»про стягнення податкового боргу,-

встановив:

10 серпня 2011 року Ужгородська міжрайонна державна податкова інспекція у Закарпатській області звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовом до Комунального підприємства «Центральна районна аптека №8»Закарпатського обласного виробничого об’єднання «Фармація»про стягнення з розрахункового рахунку відповідача податкового боргу в розмірі 1996 гривень 53 копійок по платежам: - платіж 14010100 «Податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)»у розмірі 1870 гривень, - платіж 11021000 «Податок на прибуток приватних підприємств»у розмірі 126 гривень 53 копійок.

Позивач позовні вимоги підтримав в повному обсязі, подав суду до початку судового засідання письмову заяву про розгляд справи за наявними у справі матеріалами за відсутності представника позивача.

Відповідач в судове засідання повторно не з'явився, належним чином повідомлявся про час та місце слухання справи за юридичною адресою за сім днів до початку розгляду справи. Відповідач заяви про відкладення слухання справи не подав, про причини неявки суду не повідомив. Письмових заперечень щодо задоволення позовних вимог до суду не надійшло.

Суд, дослідивши письмові докази, наявні в матеріалах справи, дійшов висновку про повне задоволення позовних вимог з наступних підстав.

Відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Комунальне підприємство «Центральна районна аптека №8»Закарпатського обласного виробничого об'єднання «Фармація»зареєстровано 05.05.2001 року (номер запису про державну реєстрацію 1 316 120 0000 000145) Перечинською районною державною адміністрацією Закарпатської області та згідно Довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців - включено до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з ідентифікаційним кодом 01977286, місцезнаходження: 89200, Перечинський район, м. Перечин, пл. Народна, буд.20.

Відповідач взятий на облік від 25.04.1997 року до Перечинського відділення Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції у Закарпатській області, що підтверджується довідкою №231 /10/1500 від 26.07.2011 року.

Станом на 26.07.2011 року за Відповідачем рахується податковий борг у розмірі 1 996 гривень 53 копійок по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)" в розмірі 1870 гривень та 126 гривень 53 копійок по податку на прибуток приватних підприємств.

19 червня 2010 року працівниками Перечинського відділення Ужгородської МДПІ було розпочато проведення невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності.

Перевіркою встановлено порушення пп. 4.1.4 п.4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 р. № 2181-ІІІ (що діяв під час виникнення спірних правовідносин), а саме, відповідачем не було подано податкові декларації з податку на додану вартість за III квартал 2009 року, IV квартал 2009 року, січень 2010 року - лютий 2010 року, березень 2010 року, квітень 2010 року.

За результатами перевірки складено акт № 4/16-02 від 19.06.2010 року.

На основі вказаного акту працівниками податкової інспекції було прийнято податкове повідомлення - рішення №5/1600 від 19 червня 2010 року, яким відповідачу було визначено штрафну (фінансову) санкцію з податку на додану вартість у сумі 1020 гривень.

Дане податкове повідомлення - рішення було направлено рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення на адресу Відповідача, однак лист повернувся з відміткою поштового відділення «за закінченням терміну зберігання».

Відповідно до ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", що діяв на той час та Порядку направлення органами державної податкової служби України податкових повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних санкцій (затверджений наказом ДПА України від 21.06.01р. та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.07.01р.), що діяв на той час податкове повідомлення-рішення №5/1600 від 19 червня 2010 року було розміщено на дошці податкових оголошень, про що свідчить акт від 20.07.2010. №2/15-05.

Дане податкове повідомлення - рішення №5/1600 від 19 червня 2010 року боржником не оскаржувалось ні в адміністративному, а ні судовому порядку, отже воно є узгодженим відповідно до ст.5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 р. № 2181-Ш.

Відповідно до п.п. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у визначені Законом строки, визнається сумою податкового боргу платника податків.

29 грудня 2010 року працівниками Перечинського відділення Ужгородської МДПІ було розпочато проведення невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності.

Перевіркою було встановлено порушення пп. 4.1.4 п.4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 р. № 2181-ІІІ, а саме: відповідачем не було подано податкові декларації з податку на додану вартість за травень 2010 року, червень 2010 року, липень 2010 року, серпень 2010 року, вересень 2010 року

За результатами перевірки складено акт №40/15-02 від 29.12.2010 року.

На основі вказаного акту було прийнято податкове повідомлення - рішення №38/1502/0 від 29 грудня 2010 року, яким відповідачу було визначено штрафну (фінансову) санкцію з податку на додану вартість у розмірі 850 гривень.

Дане податкове повідомлення - рішення було направлено рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення на адресу Відповідача, однак лист повернувся з відміткою поштового відділення «за закінченням терміну зберігання».

Відповідно до ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (що діяв на той час) та Порядку направлення органами державної податкової служби України податкових повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних санкцій (затверджений наказом ДПА України від 21.06.01р. та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.07.01р.) (що діяв на той час) податкове повідомлення-рішення №38/1502/0 від 29 грудня 2010 року було розміщено на дошці податкових оголошень, про що свідчить акт від 31.01.2011. №1/15-06.

Дане податкове повідомлення - рішення (№38/1502/0 від 29 грудня 2010 року) боржником не оскаржувались ні в адміністративному, а ні судовому порядку, отже воно є узгодженим відповідно до ст.5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 р. № 2181-Ш.

Відповідно до п.п. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у визначені Законом строки, визнається сумою податкового боргу платника податків.

29 грудня 2010 року працівниками Перечинського відділення Ужгородської МДПІ було розпочато проведення невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності.

Перевіркою встановлено порушення пп. 4.1.4 п.4.1 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 р. № 2181-III, а саме, відповідачем не було подано податкові декларації з податку на прибуток підприємства: за 9 місяців 2010 року, за 1 півріччя 2010 року.

За результатами перевірки складено акт №41/15-01 від 29.12.2010 року.

На основі вказаного акту прийнято податкове повідомлення - рішення №38/1501/0 від 29 грудня 2010 року, яким до Відповідача застосовано штрафну (фінансову) санкцію з податку на прибуток у сумі 340 гривень.

Дане податкове повідомлення - рішення було направлено рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення на адресу Відповідача, однак лист повернувся з відміткою поштового відділення «за закінченням терміну зберігання».

Відповідно до ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (що діяв на той час) та Порядку направлення органами державної податкової служби України податкових повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних санкцій (затверджений наказом ДПА України від 21.06.01 року та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.07.01р.) (що діяв на той час) податкове повідомлення-рішення №38/1501/0 від 29 грудня 2010 року було розміщено на дошці податкових оголошень, про що свідчить акт від 31.01.2011. №1/15-06.

Дане податкове повідомлення –рішення №38/1501/0 від 29 грудня 2010 року боржником не оскаржувались ні в адміністративному, а ні судовому порядку, отже воно є узгодженим відповідно до ст.5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21.12.2000 р. № 2181-ПІ.

Податкове повідомлення - рішення № 38/1501/0 від 29 грудня 2010 року було частково сплачено Відповідачем в сумі 213 гривень 47 копійок.

Відповідно до п.п. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у визначені Законом строки, визнається сумою податкового боргу платника податків.

В зв'язку з тим, що Відповідачем не було сплачено узгоджену суму у встановлені строки та відповідно проводячи упереджуючи заходи щодо погашення податкового боргу, Ужгородською МДПІ, на підставі пп. 6.2.1 п.6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»(що діяв на той час) рекомендованими листами з повідомлення про вручення поштового відправлення було направлено на адресу Відповідача податкову вимогу: № 1/26 від 03 серпня 2010 року, яка була вручена відповідачу 16.09.2010 року.

Направлена на адресу відповідача податкова вимога №2/30 від 21 жовтня 2010р. повернулася з відміткою «за зазначеною адресою не значиться». Дана податкова вимога була розміщена на дошці податкових оголошень, що підтверджується актом від 15.11.2010 р. №16/2400.

Відповідно до підпункту 20.1.28 пункту 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до пункту 102.4 статті 102 Податкового кодексу України, у разі якщо грошове зобов'язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв'язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов'язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.

Відповідно до пп. 3.1.1 п. 3.1 ст. Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетом та державними цільовими фондами», активи платників податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

Таким чином, податкові зобов'язання є узгодженими, але не виконаними, що є підставою для стягнення коштів до бюджету.

Тому позовні вимоги підлягають задоволенню.

Судові витрати по справі згідно ч. 4 ст. 94 КАС України з відповідача не стягуються.

На підставі наведеного та керуючись ст. ст. 19, 94, 104-106, 160, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

постановив:

Позовні вимоги Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції до Комунального підприємства «Центральна районна аптека №8»Закарпатського обласного виробничого об’єднання «Фармація»про стягнення податкового боргу задовольнити повністю.

Стягнути з Комунального підприємства «Центральна районна аптека №8»Закарпатського обласного виробничого об’єднання «Фармація» розрахункового рахунку №26001022000142 відкритого в АТ «КомІнвестБанк»МФО 312248 Комунального підприємства «Центральна районна аптека №8»Закарпатського обласного виробничого об'єднання «Фармація»(Закарпатська область, Перечинський район, м. Перечин, площа Народна, буд. 20, ідентифікаційний код 01977286) податковий борг в розмірі 1996 (одна тисяча дев’ятсот дев’яносто шість) гривень 53 (п’ятдесят три) копійок по платежам: 14010100 "податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)" в розмірі 1870 (одна тисяча вісімсот сімдесят) гривень; 11021000 "податок на прибуток приватних підприємств" в розмірі 126 (сто двадцять шість) гривень 53 (п’ятдесят три) копійок.

 Відповідно до статті 186 КАС України апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова відповідно до ч. 1 ст.254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку не було подано.

Головуюча          О.О. Большакова

  Постанова суду в повному обсязі виготовлена та підписана 14 жовтня 2011 року.

 Суддя                                                                                           О.О. Большакова

Вірно:

Суддя                                                                                           О.О. Большакова

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.10.2011
Оприлюднено04.11.2011
Номер документу18846475
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0770/2631/11

Постанова від 12.10.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Большакова О.О.

Ухвала від 22.08.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Большакова О.О.

Ухвала від 12.08.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Большакова О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні