ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 жовтня 2011 року Справа № 2а/2370/7309/2011
25.10.11
Черкаський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді –Чалої А.С.
при секретарі –Журавлі В.В.,
за участю: представника позивача –ОСОБА_1 за довіреністю,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Черкаси адміністративну справу за позовом Уманського міського центру зайнятості до комунального підприємства комерціалізованого підприємства магазин “ЕЛЕКТРОН” про стягнення штрафних санкцій,
ВСТАНОВИВ:
До Черкаського окружного адміністративного суду з позовною заявою звернувся Уманський міський центр зайнятості, в якій просить стягнути з комунального підприємства комерціалізованого підприємства магазин “ЕЛЕКТРОН” штрафні санкції в сумі 11 100 грн.
Обґрунтовуючи позовні вимоги, представник позивача зазначає, що відповідач, порушив вимоги пункту 5 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення», внаслідок чого до нього застосовано штрафні санкції у сумі 11 100 грн.
У судовому засіданні представник позивача наполягав на задоволенні позовних вимог та просив суд задовольнити їх у повному обсязі.
Відповідач в судове засідання не з'явився, заперечення на позов не надавав, явку своїх представників на судовий розгляд справи не забезпечив, хоча про час та місце розгляду справи був повідомлений за адресою, яка зазначена у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців»якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.
Виходячи з положень ч. 2 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає, що неприбуття в судове засідання без поважних причин представника сторони або третьої особи, неповідомлення ними про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду справи.
Вислухавши доводи представника позивача, розглянувши подані документи і матеріали, з’ясувавши фактичні обставини, оцінивши докази, суд встановив, що Уманський міський центр зайнятості є місцевим органом державної служби зайнятості та є робочим органом Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.
Судом встановлено, що 18.04.2011 року інспекцією по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення Черкаського обласного центру зайнятості у межах компетенції, встановленої Законом України «Про зайнятість населення» та на підставі Положення про інспекцію по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 1991 року за №47, проведено планову перевірку комунального підприємства комерціалізованого підприємства магазин “ЕЛЕКТРОН” щодо додержання законодавства про зайнятість населення, за результатами якої складено акт № 8 від 18.04.2011.
В ході перевірки встановлено, що відповідачем порушено вимоги статті 20 Закону України «Про зайнятість населення».
Комунальне підприємство комерціалізоване підприємство магазин “ЕЛЕКТРОН” (ідентифікаційний код 14190688), зареєстровано як юридична особа виконавчим комітетом Уманської міської ради 08.02.1992 року.
Судом встановлено, що наказом відповідача № 3 від 10.08.2010 року була 10.08.2010 року згідно п. 1 ст. 40 Кодексу законів про працю України за скороченням чисельності звільнена ОСОБА_2, яка працювала на посаді продавця-консультанта.
Звіт «Про запланове вивільнення працівників»за формою 4-ПН та звіт «Про фактичне вивільнення»за формою 4-ПН до Уманського міського центру зайнятості на вивільненого працівника відповідач не надавав.
Згідно ч. 5 ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення», при вивільненні працівників (у т. ч. працюючих пенсіонерів та інвалідів) у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників, підприємства, установи, організації, незалежно від форм власності, повідомляють про це не пізніше як за два місяці у письмовій формі державну службу зайнятості, вказуючи підстави і строки вивільнення, найменування професій, спеціальностей, кваліфікацій, розмір оплати праці, а в десятиденний строк після вивільнення - направляють списки фактично вивільнених працівників, зазначаючи в них інвалідів.
Пунктом 2 ч. 5 ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення» визначено, що у разі неподання або порушення строків подання цих даних, стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника.
Згідно акту №8 від 18.04.2011 року та довідки про розмір річної заробітної плати ОСОБА_2 з серпня 2009 року по липень 2010 року становить 11 100 грн., таким чином сума штрафу, що підлягає стягненню з відповідача становить 11 100 грн.
Право Уманського міського центру зайнятості стягувати з підприємств, установ, організацій штрафи за порушення ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення»регламентовано цим Законом, Положенням про державну службу зайнятості та Положенням про інспекцію по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.1991 року № 47.
Так, у п. 1 Положення про державну службу зайнятості, зазначено, що державна служба зайнятості складається з Державного центру зайнятості Мінпраці, центру зайнятості Автономної Республіки Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських, районних, міськрайонних, міських і районних у містах центрів зайнятості. Пунктом 2 вказаного Положення передбачено, що основними завданнями державної служби зайнятості є, зокрема, контроль за дотриманням законодавства про зайнятість підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності.
Згідно п. п. “ф” п. 4 Положення про державну службу зайнятості, державна служба зайнятості відповідно до покладених на неї завдань здійснює контроль за дотриманням підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, законодавства про зайнятість населення.
Відповідно до п. п. “л” п. 8 вказаного Положення, державна служба зайнятості має право стягувати відповідно до Закону України «Про зайнятість населення»штрафи з підприємств, установ та організацій усіх форм власності, зокрема, у разі неподання або порушення строків подання державній службі зайнятості письмового повідомлення про наступне вивільнення працівників, як це передбачено пунктом 5 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення».
Постановою Кабінету Міністрів України № 47 від 24.06.1991 року, затверджено Положення про інспекцію по контролю за додержанням законодавства про зайнятість, у відповідності до якого, інспекція має право застосовувати економічні санкції до підприємств, установ, організацій усіх форм власності, за порушення законодавства про зайнятість населення, передбачені статтями 5 і 20 Закону України «Про зайнятість населення»і за недодержання вимог статей 8 і 18 зазначеного Закону.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку щодо правомірності застосування до відповідача та стягнення штрафу у сумі 11 100 грн.
Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до частини четвертої статті 94 КАС України судові витрати, здійснені позивачем –суб’єктом владних повноважень, з відповідача не стягуються.
Керуючись ст. ст. 11, 86, 89, 94, 159, 162 КАС України,
ПОСТАНОВИВ :
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути з комунального підприємства комерціалізованого підприємства магазин “ЕЛЕКТРОН” (20300, Черкаська область, м. Умань, вул. Горького, буд. 32/6, ідентифікаційний код 14190688) на користь Уманського міського центру зайнятості (20300, Черкаська область, м. Умань, вул. Горького, 35, ідентифікаційний код 21368520) штраф у сумі 11 100 (одинадцять тисяч сто) грн.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд за правилами, встановленими ст. ст. 185 - 187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Повний текст постанови виготовлений 26 жовтня 2011 року.
Суддя А.С. Чала
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.10.2011 |
Оприлюднено | 08.11.2011 |
Номер документу | 18851628 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
А.С. Чала
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні