Постанова
від 02.06.2011 по справі 2а-5144/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИ ВНИЙ СУД міста КИЄВА

01014, м.Київ, вул. Командарма Кам енєва 8, корпус 1

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

02 червня 2011 року № 2а-5144/11/2670

Окружний адміністративни й суд міста Києва у складі суд ді Пащенка К.С. при секретарі судового засідання Шмігелю Т .В., розглянувши адміністрати вну справу

за позовом Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Транс-Медіа »

до Державного закладу «Київс ька лінійна санітарно-епідем іологічна станція на Південн о-Західній залізниці»

про скасування рішення,

ВСТАНОВИВ :

ТОВ «Транс-Медіа»звернуло сь до суду з позовом, у якому п росило скасувати постанову п ро застосування адміністрат ивно-запобіжних заходів за п орушення санітарного законо давства № 14 від 28.03.2011, винесену Го ловним державним санітарним лікарем Київської лінійної санітарно-епідеміологічної станції на Південно-Західні й залізниці.

В судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав та просив задов ольнити позов у повному обся зі.

Відповідач явку повноважн ого представника у судове за сідання не забезпечив, запер ечень проти позову не надав, х оча належним чином був повід омлений про час та місце судо вого засідання.

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Украї ни в судовому засіданні 02.06.2011 пр оголошено вступну та резолют ивну частини постанови. Виго товлення постанови у повному обсязі відкладено на 07.06.2011, про що повідомлено сторонам піс ля проголошення вступної та резолютивної частини постан ови в судовому засіданні з ур ахуванням вимог ч. 4 ст. 167 КАС Ук раїни.

Розглянувши подані сторон ами документи і матеріали, за слухавши пояснення представ ників сторін, всебічно і повн о з' ясувавши всі фактичні о бставини, на яких ґрунтуєтьс я позов, об' єктивно оцінивш и докази, які мають значення д ля розгляду справи і вирішен ня спору по суті, суд встанови в наступне.

28.03.2011 Головним державним сані тарним лікарем Київської лін ійної санітарно-епідеміолог ічної станції на Південно-За хідній залізниці винесено по станову про застосування адм іністративно-запобіжних зах одів за порушення санітарног о законодавства № 14, якою на пі дставі ст. 42 Закону України «П ро забезпечення санітарного та епідемічного благополучч я населення»тимчасово забор онено рекламну діяльність ТО В «Транс-Медіа»в КП «Київськ ий метрополітен»з 01.04.2011 до скас ування дії вказаної постанов и.

Як видно з оскаржуваної пос танови, підставою для застос ування адміністративно-запо біжних заходів стала відсутн ість позитивного висновку де ржавної санітарно-епідеміол огічної експертизи на реклам ну діяльність, яку здійснює Т ОВ «Транс-Медіа»в КП «Київсь кий метрополітен».

Водночас, відповідно до ст. 1 Закону України «Про забезпе чення санітарного та епідемі чного благополуччя населенн я»об'єктом державної санітар но-епідеміологічної експерт изи є будь-яка діяльність, тех нологія, продукція та сирови на, проекти нормативних доку ментів, реалізація (функціон ування, використання) яких мо же шкідливо вплинути на здор ов'я людини, а також діючі об'є кти та чинні нормативні доку менти у випадках, коли їх шкід ливий вплив встановлено в пр оцесі функціонування (викори стання), а також у разі закінче ння встановленого терміну ді ї висновку державної санітар но-епідеміологічної експерт изи.

Вичерпний перелік об' єкт ів державної санітарно-епіде міологічної експертизи визн ачений ст. 11 Закону України «П ро забезпечення санітарного та епідемічного благополучч я населення», відповідно до я кої державній санітарно-епід еміологічній експертизі під лягають:

проекти міждержавних, держ авних цільових, регіональних , місцевих і галузевих програ м соціально-економічного роз витку;

інвестиційні проекти і про грами у випадках і порядку, вс тановлених законодавством;

схеми, передпроектна докум ентація, що стосується район ного планування і забудови н аселених пунктів, курортів т ощо;

проекти нормативно-техніч ної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життє діяльності людини;

продукція, напівфабрикати , речовини, матеріали та небез печні фактори, використання, передача або збут яких може з авдати шкоди здоров'ю людей;

документація на розроблюв ані техніку, технології, уста ткування, інструменти тощо;

діючі об'єкти, у тому числі в ійськового та оборонного при значення.

Відповідно до абз. 12 ст. 1 Зако ну України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»неб езпечний фактор - будь-який хі мічний, фізичний, біологічни й чинник, речовина, матеріал а бо продукт, що впливає або за п евних умов може негативно вп ливати на здоров'я людини.

Судом встановлено, що ТОВ «Т ранс-Медіа»здійснює діяльні сть з надання інформаційних та рекламних послуг на моніт орах, встановлених у вагонах КП «Київський метрополітен» , шляхом укладення договорів оренди ефірного часу для роз міщення рекламних матеріалі в у вигляді відеороликів. При цьому, розміщення відповідн их моніторів у вагонах КП «Ки ївський метрополітен»здійс нювалось на підставі Проекту обладнання потягів з вагоні в типу 81-7173 81-714 відеоінформаційн ою системою, погодженого з за відувачем відділу СЕС Київсь кої лінійної дільниці на ППЗ І.П. Соколовою.

Незважаючи на неодноразов і вимоги суду, відповідачем н е надано матеріалів перевірк и ТОВ «Транс-Медіа»на підтве рдження того, що діяльність з демонстрації відеороликів н а моніторах у вагонах КП «Киї вський метрополітен»вплива є або за певних умов може нега тивно впливати на здоров'я лю дини, з урахуванням чого суд п риходить до висновку, що вказ ана діяльність не є небезпеч ним фактором в розумінні абз . 12 ст. 1 Закону України «Про заб езпечення санітарного та епі демічного благополуччя насе лення».

Таким чином, на порушення ч. 2 ст. 71 КАС України відповідаче м не доведено належність рек ламної діяльності ТОВ «Тран с-Медіа»у КП «Київський метр ополітен»до об' єктів держа вної санітарно-епідеміологі чної експертизи, а відтак у по зивача був відсутній обов' я зок отримати відповідний вис новок державної санітарно-еп ідеміологічної експертизи.

Відповідно до п. «а»ч. 1 ст. 42 За кону України «Про забезпечен ня санітарного та епідемічно го благополуччя населення»г оловні державні санітарні лі карі (їх заступники) застосов ують такі заходи для припине ння порушення санітарного за конодавства обмеження, як ти мчасова заборона чи припинен ня діяльності підприємств, у станов, організацій, об'єктів будь-якого призначення, техн ологічних ліній, машин і меха нізмів, виконання окремих те хнологічних операцій, корист ування плаваючими засобами, рухомим складом і літаками у разі невідповідності їх вим огам санітарних норм.

З огляду на відсутність у по зивача обов' язку отримання висновку державної санітарн о-епідеміологічної експерти зи для здійснення рекламної діяльності у КП «Київський м етрополітен»у Головного дер жавного санітарного лікаря К иївської лінійної санітарно -епідеміологічної станції на Південно-Західній залізниці були відсутні належні право ві підстави для висновку про порушення позивачем санітар ного законодавства, а відтак і для застосування на підста ві ст. 42 Закону України «Про за безпечення санітарного та еп ідемічного благополуччя нас елення»адміністративно-зап обіжних заходів до ТОВ «Тран с-Медіа»спірною постановою № 14 від 28.03.2011.

Частиною 1 ст. 9 КАС України вс тановлено, що суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого органи державної влади, органи місцевого самоврядув ання, їхні посадові і службов і особи зобов'язані діяти лиш е на підставі, в межах повнова жень та у спосіб, що передбаче ні Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 КАС Ук раїни кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та зап еречення, крім випадків, вста новлених статтею 72 цього Коде ксу. В адміністративних спра вах про протиправність рішен ь, дій чи бездіяльності суб'єк та владних повноважень обов' язок щодо доказування правом ірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він запе речує проти адміністративно го позову.

Всупереч наведеним положе нням відповідач як суб'єкт вл адних повноважень не надав с уду достатніх беззаперечних доказів в обґрунтування обс тавин, на яких ґрунтуються йо го заперечення, і не довів пра вомірності прийняття спірно ї постанови.

Дослідивши обставини спра ви, проаналізувавши вищезазн ачені правові норми, суд прих одить до висновку, що вимоги п озивача є обґрунтованими і п ідлягають задоволенню повні стю.

За таких умов, судові витрат и, здійснені позивачем, прису джуються відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України на його користь з Державного бюджету Україн и.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 9, 69-71, 94, 158-163, 167, 254 Ко дексу адміністративного суд очинства України, Окружний а дміністративний суд міста Ки єва, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов Товариства з о бмеженою відповідальністю « Транс-Медіа»задовольнити по вністю.

2. Скасувати постанову про застосування адміністра тивно-запобіжних заходів за порушення санітарного закон одавства № 14 від 28.03.2011, винесену Г оловним державним санітарни м лікарем Київської лінійної санітарно-епідеміологічної станції на Південно-Західні й залізниці.

3. Стягнути з Державног о бюджету України на користь Товариства з обмеженою відп овідальністю «Транс-Медіа»(0 1034, м. Київ, вул. Володимирська, 42 а; ідентифікаційний код 32378136) ви трати зі сплати судового збо ру у розмірі 3 грн. 40 коп. (три гри вні 40 коп.).

Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає за конної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, встановл еного цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними ст.ст. 185-187 КАС України, шлях ом подання через суд першої і нстанції апеляційної скарги .

Суддя К.С. Пащенко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення02.06.2011
Оприлюднено07.11.2011
Номер документу18852195
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5144/11/2670

Ухвала від 11.04.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пащенко К.С.

Постанова від 02.06.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пащенко К.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні