ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИ ВНИЙ СУД міста КИЄВА
01025 м.Київ, вул. К. Каменєва, 8, ко рп. 1
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
місто Київ
29 березня 2011 року Справа № 2а-2507/11/2670
Окружний адміністративн ий суд міста Києва у складі:
судді: Пісоцької О.В.
за участю секретаря
судового засідання Ш веця О.Ю.,
розглянувши у приміщенні с уду у місті Києві у відкритом у судовому засіданні справу
за позовною заявою заступника прокурора Голо сіївського району міста Києв а в інтересах держави в особі управління Пенсійного фонду України в Голосіївському ра йоні м. Києва
до товариства з обмеженою від повідальністю «Голден Лінк»
про стягнення штрафу у сумі 7009гр н. 68коп.,
ВСТАНОВИВ:
Заступник прокурора Голос іївського району міста Києва (далі - прокурор) звернувся до Окружного адміністративног о суду міста Києва з позовною заявою в інтересах держави в особі управління Пенсійного фонду України в Голосіївськ ому районі м. Києва (далі - уп равління ПФ, позивач) до товар иства з обмеженою відповідал ьністю «Голден Лінк»(далі - ТОВ «Голден Лінк», відповіда ч), в якій просить стягнути з в ідповідача суму заборговано сті зі сплати внесків на зага льнообов' язкове державне п енсійне страхування у розмір і 7009грн. 68коп.
У судовому засіданні предс тавники прокуратури та позив ача позовні вимоги просили з адовольнити, обґрунтовуючи ї х невиконанням відповідачем приписів Закону України «Пр о загальнообов' язкове держ авне пенсійне страхування»т а несплатою зазначеної вище суми.
Відповідач письмових пояс нень (заперечень) стосовно за явленого позову до суду не на дав, прибуття повноважних пр едставників у судове засідан ня не забезпечив, тоді як про ч ас та місце розгляду справи п овідомлений належним чином.
Відповідно до статті 128 Коде ксу адміністративного судоч инства України справа вирішу ється на підставі наявних в н ій доказів.
Згідно з частиною 3 статті 160 Кодексу адміністративного с удочинства України 23 березня 2011 року о 16год. 36хв. у відкритому судовому засіданні проголош ено вступну та резолютивну ч астини постанови про задовол ення позову.
Перевіривши матеріали спр ави, заслухавши пояснення пр едставника позивача, з' ясув авши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які м ають юридичне значення для р озгляду справи і вирішення с пору, суд дійшов наступних ви сновків.
Згідно зі статтею 67 Констит уції України кожен зобов' яз аний сплачувати податки і зб ори у порядку та розмірах, вст ановлених законом.
Принципи, засади і механізм и функціонування системи заг альнообов'язкового державно го пенсійного страхування, п ризначення, перерахунку і ви плати пенсій, надання соціал ьних послуг з коштів Пенсійн ого фонду, що формуються за ра хунок страхових внесків робо тодавців, бюджетних та інших джерел, передбачених цим Зак оном, а також регулювання пор ядку формування Накопичувал ьного пенсійного фонду та фі нансування за рахунок його к оштів видатків на оплату дог оворів страхування довічних пенсій або одноразових випл ат застрахованим особам, чле нам їхніх сімей та іншим особ ам, визначаються Законом Укр аїни «Про загальнообов' язк ове державне пенсійне страху вання»від 09 липня 2003 року №1058-IV (д алі - Закон №1058-IV).
Відповідно до статті 1 вказа ного Закону №1058-IV, страхувальни ками є роботодавці та інші ос оби, які відповідно до цього З акону сплачують страхові вне ски на загальнообов'язкове д ержавне пенсійне страхуванн я, - що доповнюється пунктом пе ршим частини першої статті 14 ц ього Закону.
Частиною першою статті 15 За кону №1058-IV визначено, що страху вальники, визначені у статті 14 цього Закону є платниками с трахових внесків до солідарн ої системи, а у частині першій статті 19 цього Закону зазначе но, що для роботодавця страхо ві внески до солідарної сист еми нараховуються на суми фа ктичних витрат на оплату пра ці (грошового забезпечення) п рацівників, що включають вит рати на виплату основної і до даткової заробітної плати та інших заохочувальних та ком пенсаційних виплат, у тому чи слі - в натуральній формі, які визначаються згідно з нормат ивно-правовими актами, прийн ятими відповідно до Закону У країни «Про оплату праці», ви плату винагород фізичним осо бам за виконання робіт (послу г) за угодами цивільно-правов ого характеру, що підлягають обкладенню податком на дохо ди фізичних осіб, а також на су ми оплати перших п' яти днів тимчасової непрацездатност і, яка здійснюється за рахуно к коштів роботодавця, та допо моги по тимчасовій непрацезд атності.
Як встановлено судом під ча с розгляду даної справи, ТОВ « Голден Лінк»зареєстровано в управлінні ПФ відповідно до Закону №1058-IV як платника страх ових внесків на загальнообов ' язкове державне пенсійне с трахування. Так, відповідач н есе обов' язки з нарахування , обчислення і сплати страхов их внесків в установлені стр оки та у повному обсязі.
Відповідно до частини шост ої статті 20 Закону №1058-IV страхув альники зобов' язані сплачу вати страхові внески, нарахо вані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ні ж через 20 календарних днів з д ня закінчення цього періоду. Для страхувальників, зазнач ених у частині першій статті 14 цього Закону, базовим звітн им періодом є календарний мі сяць.
Статтею 106 Закону №1058-IV передб ачено, що у разі виявлення сво єчасно несплачених сум страх ових внесків страхувальники зобов'язані самостійно обчи слити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядк у і розмірах, визначених цією статтею. Суми страхових внес ків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувал ьниками у строки, визначені с таттею 20 цього Закону, вважают ься простроченою заборгован істю із сплати страхових вне сків і стягуються з нарахува нням пені та застосуванням ф інансових санкцій.
Відповідно до частини трет ьої статті 106 Закону №1058-IV терито ріальні органи Пенсійного фо нду за формою і у строки, визна чені Правлінням Пенсійного ф онду, надсилають страхувальн икам, які мають недоїмку, вимо гу про її сплату. Вимога про сп лату недоїмки є виконавчим д окументом.
Протягом десяти робочих дн ів з дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхувальн ик зобов' язаний сплатити су му недоїмки та фінансових са нкцій.
Страхувальник у разі незго ди з розрахунком суми недоїм ки, зазначеної у вимозі про сп лату недоїмки, узгоджує її з о рганами Пенсійного фонду у п орядку, встановленому Правлі нням Пенсійного фонду, а у вип адку неузгодження вимоги з о рганами Пенсійного фонду - ма є право на оскарження вимоги в судовому порядку. Про оскар ження вимоги територіальног о органу Пенсійного фонду до виконавчої дирекції Пенсійн ого фонду або у судовому поря дку страхувальник зобов' яз аний письмово повідомити від повідний територіальний орг ан Пенсійного фонду протягом трьох робочих днів з дня звер нення до виконавчої дирекції Пенсійного фонду чи до суду.
У разі звернення органу Пен сійного фонду з позовом про с тягнення недоїмки до господа рського суду передбачені зак онодавством заходи досудово го врегулювання спорів не за стосовуються.
Завдання, права та обов' яз ки, порядок діяльності управ лінь Пенсійного фонду Україн и в районах, містах, районах у містах як органів державної влади, що здійснюють владні у правлінські функції, закріпл юється у Положенні про управ ління Пенсійного Фонду Украї ни в районах, містах і районах у містах, затвердженого пост ановою Правління Пенсійного фонду України від 30 квітня 2002 р оку №8-2.
Пунктом 2.2 зазначеного Поло ження визначено, що управлін ня ПФ забезпечує додержання підприємствами, установами, організаціями та громадянам и актів законодавства про пе нсійне забезпечення; планує доходи та видатки коштів Фон ду в районі (місті), у межах сво єї компетенції забезпечує ви конання бюджету Фонду; здійс нює реєстрацію та веде облік платників на загальнообов'я зкове державне пенсійне стра хування та збору на обов'язко ве державне пенсійне страхув ання, забезпечує надходження страхових внесків та інших п латежів до Фонду; контролює н адходження страхових внескі в та інших платежів до Фонду в ід підприємств, установ, орга нізацій та громадян, збирає у встановленому порядку відпо відну звітність, проводить п ланові та позапланові переві рки фінансово-бухгалтерськи х документів, звітів та інших документів щодо правильност і нарахування та сплати стра хових внесків, призначення (п ерерахунку) і виплати пенсій , щомісячного довічного грош ового утримання суддям у від ставці та інших виплат, які зг ідно із законодавством здійс нюються за рахунок коштів Фо нду та інших джерел, визначен их законодавством, цільового використання коштів Фонду в організаціях, що здійснюють виплату і доставку пенсій; ви конує інші функції, передбач ені чинним законодавством.
Статтею 106 Закону №1058-IV терито ріальні органи Пенсійного фо нду України зобов' язані над силати страхувальникам, які мають недоїмку, вимоги про її сплату.
Як вбачається з матеріалів справи, заборгованість відп овідача перед управлінням ПФ виникла у зв' язку з несплат ою внесків на загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування, що підтверджується детальним математичним розр ахунком суми боргу ТОВ «Голд ен Лінк»від 29 березня 2010 року.
Управлінням ПФ 01 грудня 2010 ро ку, 01 листопада 2010 року, 02 вересн я 2010 року, 01 липня 2010 року, 02 червня 2010 року, 05 травня 2010 року виписан і вимоги за №№Ю-752у про сплату б оргу на загальну суму 7009грн. 68к оп., які надсилались на адресу відповідача засобами поштов ого зв' язку, проте були пове рнуті на адресу позивача з ві дміткою поштового відділенн я «не розшукано». Вимоги про с плату боргу відповідачем не оскаржені. Так, розмір узгодж еної суми простроченої забор гованості складає 7009грн. 68коп.
Доказів, які б підтверджува ли сплату відповідачем зазна ченої суми заборгованості, с уду не надано, тоді як наявніс ть заборгованості зі сплати боргу за вказаними вище вимо гами підтверджена довідкою п озивача від 23 березня 2011 року.
Відповідно до частини перш ої статті 71 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и кожна сторона повинна дове сти ті обставини, на яких ґрун туються її вимоги та запереч ення, крім випадків, встановл ених статтею 72 цього Кодексу.
Так, на підставі наведеного , оцінивши за правилами, встан овленими статтею 86 Кодексу ад міністративного судочинств а України, наявні в матеріала х справи докази та пояснення представника позивача, суд в важає, що позов управління ПФ є обґрунтованим та підлягає задоволенню у повному обсяз і.
Керуючись статтями 7, 9, 69-72, 86, 158-1 63, 167 Кодексу адміністративног о судочинства України Окружн ий адміністративний суд міст а Києва
ПОСТАНОВИВ:
Позов заступника прокурор а Голосіївського району міст а Києва в інтересах держави в особі управління Пенсійного фонду України в Голосіївськ ому районі міста Києва задов ольнити.
Стягнути з товариства з обм еженою відповідальністю «Го лден Лінк»(03680 м. Київ, вул. Божен ко, 86; код за ЄДРПОУ 34934716) на корис ть управління Пенсійного фон ду України в Голосіївському районі м. Києва (03150 м. Київ, вул. Г орького, 70; р/р 256093122601 у ГУ Оща дбанку по м. Києву, МФО 322669) забор гованість зі сплати страхови х внесків (зборів) на загальну суму 7009грн. 68коп.
Постанова набирає законно ї сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного с удочинства України.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції за правилами, встановл еними статтями 185-187 Кодексу адм іністративного судочинства України.
Суддя (підпис) О.В. Пісоць ка
З оригіналом згідно.
Суддя О.В. Пісоцька
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 29.03.2011 |
Оприлюднено | 07.11.2011 |
Номер документу | 18852458 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Пісоцька О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні