ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИ ВНИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
27 листопада 2009 року 13:03 № 2а-6900/09/2670
Окружний адміністра тивний суд міста Києва у скла ді:
головуючого судді Винокур ова К.С. при секретарі судовог о засідання Горбан А.В.,
розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу
За позовом Київського т ранспортного прокурора в інт ересах держави в особі
Головної державної інспек ції на автомобільному трансп орті
Міністерства транспорту т а зв' язку України
до Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «Автосервіс»Анастасія»
про стягнення штрафу в сумі 1 700 грн.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ :
Київський транспортний пр окурор звернувся до суду в ін тересах держави в особі Голо вної державної інспекції на автомобільному транспорті М іністерства транспорту та зв ' язку України (далі - позив ач, Головдержавтотрансінспе кція) до Товариства з обмежен ою відповідальністю «Автосе рвіс»Анастасія»(далі ТОВ «Ав тосервіс»Анастасія»- відп овідач) про стягнення штрафу в сумі 1 700 грн.
Ухвалою суду від 14.07.2009 р. відкр ито провадження у адміністра тивній справі, закінчене під готовче провадження та призн ачено справу до судового роз гляду.
Представник позивача під ч ас судового розгляду підтрим ав позовні вимоги в повному о бсязі. Позовні вимоги мотиво вані тим, що за відповідачем о бліковується заборгованіст ь у розмірі 1 700 грн. за порушенн я ст. 60 Закону України „Про авт омобільний транспорт ” від 23.0 2.2006р. №3492-ІV (далі Закон №3492-ІV). Це бу ло виявлено під час проведен ня перевірки Товариства з об меженою відповідальністю «А втосервіс»Анастасія»терит оріальним управлінням Голов державтотрансінспекції в Жи томирській області.
Під час проведення перевір ки 17.02.2009р. посадовими особами те риторіального управління Г оловавтотрансінспекції в Жи томирській області перевірк и транспортного засобу марки «Мерседес», номерний знак 02836 КА, що використовується Т ОВ «Автосервіс»Анастасія»д ля автомобільних перевезень , було виявлено порушення вим ог законодавства про автомоб ільний транспорт, про що скла дено Акт № 114264 від 17.02.2009 р. та ві дповідно до якого було ухвал ено постанову № 082603 від 01.04.09р. про застосування до суб' єкта г осподарювання підприємниць кої діяльності фінансових са нкцій.
Відповідач відзиву на позо вну заяву не надав, явку своїх представників у судове засі дання не забезпечив, хоча про час і місце проведення судов ого засідання був повідомлен ий належним чином за адресою вказаною у довідці з Єдиного державного реєстру юридични х осіб та фізичних осіб-підпр иємців.
У зв' язку з нез' явленням відповідача та ненаданням в итребуваних доказів, відпові дно до ст. 128 КАС України справа вирішується на підставі ная вних в ній доказів.
Дослідивши матеріали спра ви, заслухавши пояснення пре дставника позивача, адмініст ративний суд, -
ВСТАНОВИВ:
Як підтверджено матер іалами справи, територіальни м управлінням Головавтотран сінспекції в Житомирській об ласті було застосовано фінан сові санкції до Товариства з обмеженою відповідальністю «Автосервіс»Анастасія»що з ареєстроване в Єдиному держа вному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємці в з 21.08.2002 року (код ЄДРПОУ 320044625).
Постановою Кабінету Мініс трів України від 29.01.2003р № 143 затве рджено Порядок здійснення де ржавного контролю на автомоб ільному транспорті загально го користування, згідно пунк ту 2 якого органами державног о контролю є Мінтрансзв' язк у, Головавтотрасінспекція, т ериторіальні органи Головав тотрасінспекції.
Згідно зі ст. 6 Закону Україн и „Про автомобільний транспо рт” державний контроль автом обільних перевізників здійс нюється посадовими особами о ргану державного контролю шл яхом проведення планових, по запланових і рейдових переві рок. Так, територіальним упра влінням Головавтотрансінсп екції в Житомирській області було проведено перевірку тр анспортного засобу, що викор истовується відповідачем дл я автомобільних перевезень з а адресою: м. Житомир, площа пе ремоги , про що складено Акт перевірки додержання вимо г законодавства про автомобі льний транспорт під час вико нання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним тран спортом № 114264 від 17.02.2009 р.
Відповідним Актом встано влено порушення відповідаче м абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України „ Про автомобільний транспорт ”, а саме: здійснення перевезе нь без оформлення ліцензійно ї картки, відповідальність з а яке передбачено - штраф у роз мірі ста неоподатковуваних м інімумів доходів громадян.
На підставі акта перевірки було ухвалено постанову про застосування фінансових сан кцій від 01.04.2009 р. № 082603 на суму 1 700 гр н.
Факти порушення відповіда чем законодавства, зафіксова ні в акті перевірки, підтверд жується встановленими обста винами та матеріалами справи , належними і допустимими док азами відповідачем не спрост овані. Відповідачем не спрос товано фінансові санкції.
Згідно вимог пункту 28 Поряд ку здійснення державного кон тролю на автомобільному тран спорті, затвержденого постан овою Кабінету Міністрів Укра їни від 08.11.2006 № 1567, надсилається д ля добровільного виконання п останови застосування фінан сових санкції від 01.04.2009 р. № 082603.
Накладена фінансова санкц ія відповідачем на зазначени й у постанові рахунок протяг ом строку визначеного Законо м №3492-ІV після отримання копії п останови про застосування фі нансових санкцій до Державно го бюджету не перерахована.
Винесена постанова про зас тосування фінансових санкці й відповідачем в судовому по рядку не оскаржувалась.
Таким чином, сума штрафних с анкцій, визначена вищезазнач еним рішенням про застосуван ня штрафних санкцій вважають ся узгодженими з моменту, виз наченому Законом.
Сума визначена в постанові про застосування фінансових санкцій на день розгляду спр ави залишається не сплаченою .
Вказані обставини підтвер джені матеріалами справи та відповідачем не спростовані .
Беручи до уваги вищезазнач ені факти, позовні вимоги виз наються судом такими, що підл ягають задоволенню з наступн их підстав.
Пунктом 4 Положення про Голо вну державну інспекцію на ав томобільному транспорті, зат вердженого постановою Кабін ету Міністрів України від. 08.09.2 004р №1190, передбачено, що Головав тотрансінспекції, як урядови й орган державного управлінн я, відповідно до покладених н а неї завдань здійснює держа вний контроль за додержанням суб' єктами господарювання , які провадять діяльність у с фері автомобільного транспо рту загального користування , вимог законодавства про авт омобільний транспорт, норм т а стандартів, що регулюють ор ганізацію перевезення пасаж ирів і вантажів.
Відповідно до пункту 5 заз наченого положення основним и завданнями територіальних управлінь Головавтотрансін спекції у відповідному регіо ні визначено здійснення держ авного контролю за дотриманн ям суб' єктами господарюван ня, які провадять діяльність у сфері автомобільного тран спорту загального транспорт у.
Відповідно до ст. 60 Закону України „Про автомобільний транспорт” передбачено, нада ння послуг з перевезень паса жирів та вантажів без оформл ення документів, перелік яки х визначений статтями 39 та 48 ць ого Закону, - штраф у розмірі с та неоподатковуваних мініму мів доходів громадян.
Статтею 39 Закону України „П ро автомобільний транспорт ” визначено, що для автомобіль ного перевізника - ліцензія, д оговір із органами виконавчо ї влади та органами місцевог о самоврядування чи їх дозві л, паспорт маршруту, документ , що засвідчує використання а втобуса на законних підстава х, інші документи, передбачен і законодавством України.
Таким чином, суд дійшов висн овку, що визначення відповід ачеві фінансових санкцій зді йснено територіальним управ лінням Головавтотрансінспе кції в Житомирській області правомірно і в межах компете нції контролюючого органу, в становленої законами Україн и.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС У країни кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та зап еречення, крім випадків, вста новлених статтею 72 цього Коде ксу.
Доказів, які б спростовувал и доводи позивача, відповіда ч суду не надав.
Оскільки спір вирішено на к ористь суб'єкта владних повн оважень, звільненого від спл ати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважен ь, пов'язаних із залученням св ідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (су довий збір) стягненню з відпо відача не підлягають.
Керуючись ст.ст. 69, 70, 71, 158-163 КАС Ук раїни, адміністративний суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю «А втосервіс»Анастасія»(01135, м. Ки їв, вул.. С. Скляренка, 5, код іден тифікаційний код 32044625) до Держа вного бюджету України (р/р 3111510670 0002, одержувач: УДК у Житомирськ ій області, код ЄДРПОУ 22062319, МФО 811039, код платежу 210811 адмін. штрафи ) фінансові санкції в розмірі 1 700 грн. (одна тисяча сімсот гри вень).
Постанова набирає закон ної сили після закінчення ст року подання заяви про апеля ційне оскарження або апеляці йної скарги в порядку, встано вленому ст. 254 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни. Постанова може бути оска ржена в апеляційному порядку та в строки, встановлені ст. 186 Кодексу адміністративного с удочинства України.
Суддя К.С. Винокуров
Дата складення та п ідписання постанови в повном у обсязі - 02.12.2009
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2009 |
Оприлюднено | 07.11.2011 |
Номер документу | 18852712 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Винокуров К.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні