ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
20 січня 2011 року 17:28 № 2а-3787/10/2670
Окружний адміністративн ий суд міста Києва у складі го ловуючого судді Савченко А.І ., суддів: Кузьменка В.А., Клочко вої Н.В., при секретарі Семенюк В.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні адмініст ративну справу
за позовом Державної податкової інсп екції у Шевченківському райо ні м. Києва
до Товариства з обмеженою від повідальністю «Деко плюс»
про стягнення штрафних (фінанс ових) санкцій в розмірі 14 000 грн .,
за участю представників с торін:
від позивача - Марти нюк Ю.В.
від відповідача - Пе ревозник П.М.
На підставі частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України в судов ому засіданні 20 січня 2011 року п роголошено вступну та резолю тивну частини постанови.
О Б С Т А В И Н И С П Р А В И:
Державна податкова інспек ція у Шевченківському районі міста Києва (далі по тексту - позивач, ДПІ у Шевченківсько му районі м. Києва) звернулась до Окружного адміністративн ого суду міста Києва з позово м до Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Деко плюс» (далі по тексту - відповідач , ТОВ «Деко плюс») про стягненн я штрафних (фінансових) санкц ій в розмірі 14 000 грн.
В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив, що за р езультатами проведеної пере вірки співробітниками ДПІ у Шевченківському районі м. Ки єва встановлено порушення ві дповідачем вимог підпункту 2 .6 пункту 2 Положення про веден ня касових операцій у націон альній валюті в Україні, затв ердженого постановою Правлі ння Національного банку Укра їни від 15.12.2004р. № 637, в зв' язку з чи м ДПІ у Шевченківському райо ні м. Києва прийнято рішення п ро застосування штрафних (фі нансових) санкцій від 21.07.2009р. № 000 009602305 на суму 107 425 грн. Рішенням Дер жавної податкової адміністр ації у місті Києві від 17.09.2009р. № 38 84/10/25-214 скасовано рішення ДПІ у Ш евченківському районі м. Киє ва від 21.07.2009р. № 000009602305 в частині зас тосування штрафних (фінансов их) санкцій у сумі 93 425 грн. Рішен ням Державної податкової адм іністрації України від 22.10.2009р. № 23104/7/25-0415 залишено без змін рішен ня ДПІ у Шевченківському рай оні м. Києва від 21.07.2009р. № 000009602305 з вр ахуванням рішення Державної податкової адміністрації у місті Києві від 17.09.2009р. № 3884/10/25-214, а с каргу ТОВ «Деко плюс»- без зад оволення. Сума штрафних (фіна нсових) санкцій за результат ами розгляду скарг складає 14 0 00 грн., яка у встановленому зак оном порядку сплачена не бул а, у зв' язку з чим позива ч просить суд стягнути вказа ну суму у примусовому порядк у.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 12 березня 2010 року відкрито провадження в адміністратив ній справі та призначено спр аву до судового розгляду на 27 квітня 2010 року.
В судове засідання, признач ене на 27 квітня 2010 року, з' явив ся представник позивача. Від повідач або його уповноважен і представники у судове засі дання не з' явились, у зв' яз ку з чим судове засідання суд ом відкладалось на 8 червня 2010 р оку.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 6 липня 2010 року справу прийн ято до провадження судді Сав ченко А.І. та призначено розгл яд справи в судовому засідан ні на 29 липня 2010 року.
Судове засідання, призначе не на 29 липня 2010 року, судом відк ладалось на 24 вересня 2010 року з а клопотанням представника п озивача про відкладення розг ляду справи.
У судовому засіданні, призн аченому на 24 вересня 2010 року, су дом оголошено перерву до 7 жов тня 2010 року.
Судове засідання, призначе не на 7 жовтня 2010 року, судом від кладалось на 21 жовтня 2010 року з а клопотанням відповідача пр о відкладення розгляду справ и.
У судове засідання, признач ене на 21 жовтня 2010 року, жодна зі сторін не з' явилась, у зв' я зку з чим та враховуючи припи си статті 128 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и суд відклав розгляд справи на 8 листопада 2010 року.
Судове засідання, призначе не на 8 листопада 2010 року, судом відкладалось на 26 листопада 2 010 року за клопотанням предста вника відповідача про відкла дення розгляду справи.
У судове засідання, признач ене на 26 листопада 2010 року, з' я вився представник відповіда ча. Позивач або його уповнова жені представники у судове з асідання не з' явились, у зв' язку з чим суд відклав розгля д справи на 3 грудня 2010 року.
У судовому засіданні 3 грудн я 2010 року представником відпо відача заявлено клопотання п ро колегіальний розгляд спра ви, в зв' язку з чим суд відкла в розгляд справи на
на 9 грудня 2010 року.
У судове засідання, признач ене на 9 грудня 2010 року, з' явив ся представник позивача. Від повідач або його уповноважен і представники у судове засі дання не з' явились, у зв' яз ку з чим суд відклав розгляд справи на 13 грудня 2010 року.
У судове засідання, признач ене на 13 грудня 2010 року, жодна зі сторін не з' явилась, у зв' я зку з чим та враховуючи припи си статті 128 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и суд відклав розгляд справи на 14 січня 2011 року.
Судове засідання, призначе не на 14 січня 2011 року, судом відк ладалось на 20 січня 2011 року.
В судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги.
Представник відповідача з аперечив проти заявлених поз овних вимог, зокрема, зазначи в, що вказаний позов не підляг ає розгляду в порядку адміні стративного судочинства. При цьому, представник відповід ача зазначив, що нарахування штрафних (фінансових) санкці й в розмірі 14 000 грн. є безпідста вним, оскільки жодних доказі в отримання та не оприбуткув ання ТОВ «Деко плюс»готівков их коштів за договором від 10.03.2 008р. № 12 перевіряючими в Акті перевірки від 09.07.2009р. не зазнач ено та представником позивач а під час судового розгляду с прави не надано.
Розглянувши подані докуме нти і матеріали, заслухавши п ояснення представників стор ін, всебічно і повно з' ясува вши всі фактичні обставини, н а яких ґрунтується позов, об' єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адмін істративний суд міста Києва, -
В С Т А Н О В И В:
9 липня 2009 року ДПІ в Шевченк івському районі м. Києва на пі дставі направлення від 06.07.2009р. № 508/23-05 проведено перевірку ТОВ « Деко плюс»з питань дотриманн я суб' єктами господарюванн я порядку проведення розраху нків за товари (послуг), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій, за результатами я кої складено Акт перевір ки від 09.07.2009р. № 1094/26/59/23/34354845 (далі по те ксту - Акт перевірки).
Відповідно до висновків Акту перевірки позивачем в становлено порушення ТОВ «Де ко плюс»вимог підпункту 2.6 пун кту 2 Положення про ведення ка сових операцій у національні й валюті в Україні, затвердже ного Постановою Правління На ціонального банку України ві д 15.12.2004р. № 637, зареєстрованого в М іністерстві юстиції України 13.01.2005р. за № 40/10320 (далі по тексту - Положення), а саме, неоприбутк ування готівкових коштів у д ень їх надходження до каси пі дприємства в розмірі 21 485 грн.
Вказана перевірка проводи лась в присутності фінансово го директора підприємства Макарової А.С., яка від підпи су Акту перевірки відмов илась, про що свідчить Акт відмови від підпису матеріа лів перевірки від 09.07.2009р. Супров ідним листом ДПІ в Шевченків ському районі м. Києва від 13.07.2009 р. № 7668/10/23-546 Акт перевірки над іслано відповідачу рекоменд ованим листом з повідомлення м про вручення та отримано ни м 16.07.2009р.
На підставі вищезазначено го Акту перевірки та відп овідно до абзацу 3 пункту 1 Ука зу Президента України «Про з астосування штрафних санкці й за порушення норм з регулюв ання обігу готівки»від 12.06.1995р. № 436/95, ДПІ в Шевченківському рай оні м. Києва за порушення під пункту 2.6 пункту 2 Положення пр о ведення касових операцій у національній валюті в Украї ні, затвердженого постановою Правління Національного бан ку України від 15.12.2004р. № 637 винесе но рішення про застосування штрафних (фінансових) санкці й від 21.07.2009р. № 0009602305 на суму 107 425 грн., яке отримано відповідач ем 23.07.2009р., про що свідчить наявн а в матеріалах справи копія п овідомлення про вручення пош тового відправлення.
Рішенням Державної податк ової адміністрації у місті К иєві від 17.09.2009р. № 7966/7/25-214 про резуль тати розгляду скарги зазначе не рішення про застосування штрафних (фінансових) санкці й скасовано у частині застос ування штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 93 425 грн.
Порядок подання та розгляд у органами державної податко вої служби скарг платників п одатків при оскарженні ними в адміністративному порядку рішень застосування штрафни х (фінансових) санкцій визнач ено Положенням про порядок п одання та розгляду скарг пла тників податків органами дер жавної податкової служби, за твердженого наказом Державн ої податкової адміністрації України від 11.12.1996р. № 29, зареєстр ованого в Міністерстві юстиц ії України 1812.1996р. за № 723/1748.
Суд звертає увагу на те, що П оложення про порядок подання та розгляду скарг платників податків органами державної податкової служби не передб ачає прийняття органами держ авної податкової служби ново го рішення про застосування штрафних (фінансових) санкці й в частині, яку не скасовано, у разі часткового скасування органом державної податково ї служби вищого рівня рішенн я про застосування штрафних (фінансових) санкцій.
Таким чином, з урахуванням р ішення Державної податкової адміністрації у місті Києві від 17.09.2009р. № 7966/7/25-214 про результати розгляду скарги відповідачу визначено суму штрафних (фін ансових) санкцій у розмірі 14 000 грн. (107 425 грн. - 93 425 грн.), стягненн я яких є предметом спору у дан ій справі.
Рішенням Державної податк ової адміністрації України в ід 22.10.2009р. № 23104/7/25-0415 про результати розгляду скарги рішення ДПІ в Шевченківському районі м. К иєва про застосування штрафн их (фінансових) санкцій від 21.07. 2009р. № 0009602305, з урахуванням ріш ення Державної податкової ад міністрації у місті Києві ві д 17.09.2009р. № 7966/7/25-214 про результати ро згляду скарги, залишено без з мін.
В матеріалах справи відсут ні докази оскарження вказано го рішення в судовому порядк у.
Частиною 2 статті 19 Конститу ції України передбачено, що о ргани державної влади та орг ани місцевого самоврядуванн я, їх посадові особи зобов' я зані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосі б, що передбачені Конституці єю та законами України.
Відповідно до частини 3 стат ті 2 Кодексу адміністративно го судочинства України у спр авах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб' є ктів владних повноважень адм іністративні суди перевіряю ть, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноваж ень та у спосіб, що передбачен і Конституцією та законами У країни; з використанням повн оваження з метою, з якою це пов новаження надано; обґрунтов ано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення д ля прийняття рішення (вчинен ня дії); безсторонньо (неупере джено); добросовісно; розсудл иво; з дотриманням принципу р івності перед законом, запоб ігаючи несправедливій дискр имінації; пропорційно, зокре ма з дотриманням необхідного балансу між будь-якими неспр иятливими наслідками для пра в, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких сп рямоване це рішення (дія); з ур ахуванням права особи на уча сть у процесі прийняття ріше ння; своєчасно, тобто протяго м розумного строку.
Окружний адміністративний суд міста Києва погоджуєтьс я з позовними вимогами ДПІ в Ш евченківському районі м. Киє ва та вважає їх обґрунтовани ми, виходячи з наступних підс тав.
Відповідно до статті 238 Госп одарського кодексу України з а порушення встановлених зак онодавчими актами правил зді йснення господарської діяль ності до суб' єктів господар ювання можуть бути застосова ні уповноваженими органами д ержавної влади або органами місцевого самоврядування ад міністративно-господарські санкції, тобто заходи органі заційно-правового або майнов ого характеру, спрямовані на припинення правопорушення с уб' єкта господарювання та л іквідації його наслідків. Ви ди адміністративно-господар ських санкцій, умови та поряд ок їх застосування визначают ься статтею 239 цього Кодексу, і ншими законодавчими актами. Адміністративно-господарсь кі санкції можуть бути встан овлені виключно законами.
Згідно з частиною 1 статті 239 Господарського кодексу Укра їни органи державної влади т а органи місцевого самовряду вання відповідно до своїх по вноважень та у порядку, встан овленому законом, можуть зас тосовувати до суб' єктів гос подарювання таку адміністра тивно-господарську санкцію я к адміністративно-господарс ький штраф.
Статтею 241 Господарського к одексу України передбачено, що адміністративно-господар ський штраф - це грошова сума, що сплачується суб' єктом го сподарювання до відповідног о бюджету у разі порушення ни м встановлених правил здійсн ення господарської діяльнос ті. Перелік порушень, за які з суб' єкта господарювання ст ягується штраф, розмір і поря док його стягнення визначают ься законами, що регулюють по даткові та інші відносини, в я ких допущено правопорушення . Адміністративно-господарсь кий штраф може застосовувати ся у визначених законом випа дках одночасно з іншими адмі ністративно-господарськими санкціями, передбаченими ст аттею 239 цього Кодексу.
З урахування викладеного, ш трафні (фінансові) санкції за порушення вимог підпункту 2.6 пункту 2 Положення про веденн я касових операцій у націона льній валюті в Україні, затве рдженого Постановою Правлін ня Національного банку Украї ни від 15.12.2004р. № 637, зареєстровано го в Міністерстві юстиції Ук раїни 13.01.2005р. за № 40/10320 є адміністр ативно-господарськими санкц іями у розумінні статей 238, 239 та 241 Господарського кодексу Укр аїни, а отже, повинні застосов уватися у межах строків, визн ачених статтею 250 цього Кодекс у.
Статтею 250 Господарського к одексу України встановлено о бмеження строків застосуван ня адміністративно-господар ських санкцій: адміністратив но-господарські санкції можу ть бути застосовані до суб' єкта господарювання протяго м шести місяців з дня виявлен ня порушення, але не пізніше я к через один рік з дня порушен ня цим суб' єктом встановлен их законодавчими актами прав ил здійснення господарської діяльності, крім випадків, пе редбачених законом.
Судом встановлено, що штраф ні (фінансові) санкції, визнач ені рішенням ДПІ в Шевченків ському районі м. Києва про зас тосування штрафних (фінансов их) санкцій від 21.07.2009р. № 0009602305 з урахуванням рішення Державн ої податкової адміністрації у місті Києві від 17.09.2009р. № 7966/7/25-214 п ро результати розгляду скарг и, застосовано в межах строкі в встановлених статтею 250 Госп одарського кодексу України.
Посилання представника ві дповідача на процедурні пору шення проведення перевірки т а, як наслідок, винесення неза конного рішення не приймають ся судом до уваги, оскільки пр авомірність проведення пере вірки та прийняття рішення Д ПІ в Шевченківському районі м. Києва про застосування штр афних (фінансових) санкцій ві д 21.07.2009р. № 0009602305 не є предметом спору в даній справі.
При цьому, Окружний адмініс тративний суд міста Києва зв ертає увагу на наступне.
Положення про ведення касо вих операцій в національній валюті в Україні затверджено Постановою Правління Націон ального банку України від 15.12.20 04р. № 637, яке розроблено відпові дно до статті 33 Закону Україн и «Про Національний банк Укр аїни»визначає порядок веден ня касових операцій у націон альній валюті України підпри ємствами (підприємцями), а та кож окремі питання організац ії банками роботи з готівкою .
Готівкові розрахунки, відп овідно до пункту 1.2 глави 1 Поло ження, - платежі готівкою пі дприємств (підприємців) та фі зичних осіб за реалізовану п родукцію (товари, виконані ро боти, надані послуги), а так ож за операціями, які безпосе редньо не пов'язані з реаліз ацією продукції (товарів , робіт, послуг) та іншого майн а.
Оприбуткування готівки - пр оведення підприємствами і пі дприємцями обліку готівки в касі на повну суму її фактичн их надходжень у касовій книз і, книзі обліку доходів і витр ат, книзі обліку розрахунков их операцій.
Пунктом 2.6 глави 2 Положення визначено, що уся готівка, що надходить до кас, має своєчас но (у день одержання готівков их коштів) та в повній сумі опр ибутковуватися.
Оприбуткуванням готівки в касах підприємств, які прово дять готівкові розрахунки з оформленням їх касовими орде рами і веденням касової книг и відповідно до вимог глави 4 ц ього Положення, є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у ка совій книзі на підставі приб уткових касових ордерів.
У разі проведення готівков их розрахунків із застосуван ням РРО або використанням РК оприбуткуванням готівки є з дійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній с умі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій на підставі фіскал ьних звітних чеків РРО (даних РК).
Суми готівки, що оприбутков уються, мають відповідати су мам, визначеним у відповідни х касових (розрахункових) док ументах.
З метою подальшого вдоскон алення організації готівков ого обігу, зміцнення касової дисципліни, підвищення ефек тивності контролю за додержа нням суб' єктами господарсь кої діяльності встановленог о порядку ведення операцій з готівкою в національній вал юті, посилення відповідально сті за додержанням ними норм з регулювання обігу готівки Указом Президента України « Про застосування штрафних са нкцій за порушення норм з рег улювання обігу готівки»від 1 2.06.1995р. № 436/95 (далі по тексту - Указ від 12.06.1995р. № 436/95) передбачено від повідальність юридичних осі б всіх форм власності, фізичн их осіб - громадян України у вигляді штрафу за порушення норм регулювання обігу готі вки у національній валюті, що встановлюються Національни й банком України.
Так, абзацом 3 статті 1 Указу в ід 12.06.1995р. № 436/95 встановлено, що у р азі порушення юридичними осо бами всіх форм власності, фіз ичними особами - громадянами України, іноземними громадя нами та особами без громадян ства, які є суб'єктами підпри ємницької діяльності, а тако ж постійними представництва ми нерезидентів, через які п овністю або частково здійсн юється підприємницька діял ьність, норм з регулювання об ігу готівки у національній валюті, що встановлюються Н аціональним банком України, до них застосовуються фінан сові санкції у вигляді штраф у за неоприбуткування (непов не та/або несвоєчасне) оприбу ткування у касах готівки - у п'ятикратному розмірі неоп рибуткованої суми.
Як встановлено судом, факт н е оприбуткування відповідач ем готівки в розмірі 21 485 грн. (3 70 0 доларів США*5, 05грн. + 2 800 грн.) підт верджується Актом перев ірки від 09.07.2009р. № 1094/26/59/23/34354845, а тому к олегія суддів вважає застосу вання податковим органом згі дно рішення про застосування штрафних (фінансових) санкці й від 21.07.2009р. № 0009602305 з урахуван ням рішення Державної податк ової адміністрації у місті К иєві від 17.09.2009р. № 7966/7/25-214 про резуль тати розгляду скарги фінансо вої санкції в розмірі 14 000 грн. п равомірне.
Аналогічна правова позиці я викладена в ухвалі Вищого а дміністративного суду Украї ни № К-26964/10 від 25.11.2010р.
Зокрема, колегія суддів вва жає хибними твердження відпо відача про те, що передплата з а договором від 10.03.2008р. № 12, уклад еного між ТОВ «Деко плюс»та ОСОБА_4, не є готівковими кош тами підприємства, оскільки напис на зворотному боці вка заного договору є лише розра хунком суми передплати за до говором з огляду на наступне .
Передплата, аванс - попер едня і часткова оплата товар ів і послуг у рахунок загальн ої суми, є гарантією оплати вс ієї кількості товару, що купу ється.
Відповідно до Інформаційн ого листа Вищого адміністрат ивного суду України від 30.11.2009р. № 1619/10/13-09 у разі отримання авансу чи завдатку фактично уклада ється угода щодо надання пос луги та здійснюється остання , тому отримані кошти повинні бути проведенні через РРО з роздрукуванням фіскального чека на цю суму і з видачею йо го замовнику.
Враховуючи норми чинного з аконодавства та позицію Вищо го адміністративного суду Ук раїни, колегія суддів дійшла висновку, що передплата за до говором від 10.03.2008р. № 12 в розмірі 2 800 грн. мала бути оприбуткован а та внесена до касової книги підприємства, як готівкові к ошти, що надійшли до підприєм ства, в день їх одержання та в повному обсязі.
Відповідно до частини 1 стат ті 9 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд п ри вирішенні справи керуєтьс я принципом законності, відп овідно до якого: 1) суд вирішує справи відповідно до Консти туції та законів України, а та кож міжнародних договорів, з года на обов' язковість яких надана Верховною Радою Укра їни; 2) суд застосовує інші нор мативно-правові акти, прийня ті відповідним органом на пі дставі, у межах повноважень т а у спосіб, передбачені Конст итуцією України та законами України.
Згідно частини першої стат ті 71 Кодексу адміністративно го судочинства України кожна сторона повинна довести ті о бставини, на яких ґрунтуютьс я її вимоги та заперечення, кр ім випадків, встановлених ст аттею 72 цього Кодексу.
Згідно із частиною 1 статті 69 Кодексу адміністративного судочинства України доказа ми в адміністративному судоч инстві є будь-які фактичні да ні, на підставі яких суд встан овлює наявність або відсутні сть обставин, що обґрунтовую ть вимоги і заперечення осіб , які беруть участь у справі, т а інші обставини, що мають зна чення для правильного виріше ння справи. Ці дані встановлю ються судом на підставі пояс нень сторін, третіх осіб та їх ніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експерті в.
Відповідно до статті 70 Коде ксу адміністративного судоч инства України належними є докази, які містять інформа цію щодо предмету доказуванн я. Суд не бере до розгляду дока зи, які не стосуються предмет у доказування. Обставини, які за законом повинні бути п ідтверджені певними засобам и доказування, не можуть підт верджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім в ипадків, коли щодо таких обст авин не виникає спору.
Доказів, які б спростовувал и доводи позивача, відповіда ч суду не надав.
За таких обставин, виходячи з меж заявлених позовних вим ог, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, а позов таки м, що підлягає задоволенню.
Відповідно до часини друго ї статті 94 Кодексу адміністра тивного судочинства України якщо судове рішення ухвален е на користь сторони - суб' єкта владних повноважень, су д присуджує з іншої сторони в сі здійснені нею документаль но підтверджені судові витра ти, пов' язані із залученням свідків та проведенням судо вих експертиз.
Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб' єкта владних повнов ажень, пов' язаних із залуче нням свідків та проведенням судових експертиз, судові ви трати стягненню з відповідач а не підлягають.
Враховуючи викладене, керу ючись статтями 69, 70, 71, 158-163 Кодексу адміністративного судочинс тва України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю «Д еко плюс»(04136, м. Київ, вул. Стецен ка, 1а, ЄДРПОУ 34354845) в доход Держав ного бюджету України (р/р 34219379700011 , одержувач УДК у Шевченківсь кому районі м. Києва, код одерж увача 26077968, банк ГУДК у м. Києві, М ФО 820019, код платежу 21080900) штрафні с анкції в розмірі 14 000 (чотирнад цять тисяч) грн.
Постанова набирає зако нної сили відповідно до стат ті 254 Кодексу адміністративно го судочинства України.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції за правилами, встановл еними статтями 185-187 Кодексу адм іністративного судочинства України.
Головуючий суд дя А.І. Са вченко
Судді В.А. Кузменко
Н.В. Клочкова
Постанову с кладено в повному обсязі та п ідписано 25 січня 2011 року.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 20.01.2011 |
Оприлюднено | 07.11.2011 |
Номер документу | 18852745 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Савченко А.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні