ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольсь ка, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, У країна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
15 вересня 2011 р. Справа №2а-8193/11/0170/11
о 16 годині 51 хвилині
Окружний адміністративни й суд Автономної Республіки Крим у складі судді Москален ка С.А., при секретарі Фурлетов ій Г.Ю., розглянувши за участю представника відповідача Байда Т.З.
у відкритому судовому засі данні адміністративну справ у
за позовом Джанкойського м іжрайонного прокурора АР Кри м в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України в Джанкойському рай оні АР Крим
до Сільського комунальног о підприємства «Чайка»
про стягнення,
ВСТАНОВИВ:
Джанкойський міжрайонний прокурор АРК звернувся до Ок ружного адміністративного с уду АР Крим в інтересах держа ви в особі Управління Пенсій ного фонду України в Джанкой ському районі АР Крим із адмі ністративним позовом до Сіль ського комунального підприє мства «Чайка» про стягнення заборгованості з єдиного вне ску на загальнообов' язкове державне соціальне страхува ння у сумі 1823,77грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем у встано влений законом термін не спл ачено єдиний внесок за квіте нь 2011 року.
Представник позивача у суд ове засідання не з' явився, п овідомлен належним чином - судовою повісткою, надав кло потання про розгляд справи з а його відсутністю.
Представник відповідача у судовому засіданні проти по зову заперечував.
Представник прокуратури у судове засідання не з' явив ся, повідомлен належним чино м - судовою повісткою.
Суд вважає можливим розгля нути справу на основі наявни х в ній доказів за відсутніст ю нез' явившихся представн иків сторін.
Дослідивши матеріали спра ви та оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім п ереконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебі чному, повному та об'єктивном у дослідженні, суд дійшов вис новку, що позовні вимоги підл ягають задоволенню, з наступ них підстав.
Відповідач у справі є юриди чною особою (ЄДРПОУ 33793990), що під тверджується копією витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій У країни (а.с.7).
Відповідно до ст. 4 Закону Ук раїни «Про збір та облік єдин ого внеску на загальнообов' язкове державне соціальне ст рахування» від 08.07.2010р. №2464-VI (далі Закон №2464) платниками єдиного внеску є, зокрема роботодавц і, а саме, підприємства, устан ови та організації, інші юрид ичні особи, утворені відпові дно до законодавства України , незалежно від форми власнос ті, виду діяльності та господ арювання, які використовують працю фізичних осіб на умова х трудового договору (контра кту) або на інших умовах, пер едбачених законодавством, чи за цивільно-правовими до говорами (крім цивільно-прав ового договору, укладеного з фізичною особою - підприємце м, якщо виконувані роботи (над авані послуги) відповідають видам діяльності, зазначен им у витягу з Єдиного держав ного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців), у тому числі філії, предс тавництва, відділення та інш і відокремлені підрозділи за значених підприємств, устано в і організацій, інших юриди чних осіб, які мають окремий б аланс і самостійно ведуть р озрахунки із застрахованими особами.
Сільське комунальне підпр иємство «Чайка» знаходитьс я на обліку в УПФУ в Джанкойсь кому районі як платники стра хових внесків на загальнообо в'язкове державне пенсійне с трахування.
У Прикінцевих положеннях З акону №2464 зазначено, що з дня на брання чинності цим Законом платники страхових внесків на загальнообов'язкове держа вне пенсійне страхування, за гальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, загальн ообов'язкове державне соціал ьне страхування у зв'язку з т имчасовою втратою працездат ності та витратами, зумовлен ими похованням, загальнообов 'язкове державне соціальне с трахування від нещасного вип адку на виробництві та профе сійного захворювання, які сп ричинили втрату працездатно сті, вважаються платниками є диного внеску.
Таким чином відповідач є пл атником єдиного внеску на за гальнообов' язкове державн е соціальне страхування.
Правові та організаційн і засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на з агальнообов'язкове державне соціальне страхування, умов и та порядок його нарахуванн я і сплати та повноваження ор гану, що здійснює його збір т а ведення обліку визначено З аконом №2464.
Принципи збору та ведення о бліку єдиного внеску; платни ки єдиного внеску; порядок на рахування, обчислення та спл ати єдиного внеску; розмір єд иного внеску та пропорції йо го розподілу за видами загал ьнообов'язкового державного соціального страхування; ор ган, що здійснює збір та веде облік єдиного внеску, його п овноваження та відповідальн ість; склад, порядок ведення т а використання даних Держав ного реєстру загальнообов'яз кового державного соціально го страхування; порядок здій снення державного нагляду з а збором та веденням обліку є диного внеску відповідно до ст.2 Закону №2464 визначаються ви ключно цим Законом.
Відповідно до п.2 ст.6 платник єдиного внеску зобов'язаний :
1) своєчасно та в повному обс язі нараховувати, обчислюва ти і сплачувати єдиний внесо к;
4) подавати звітність до те риторіального органу Пенсій ного фонду у строки, в порядк у та за формою, встановленими Пенсійним фондом за погодже нням з відповідними фондами загальнообов'язкового держа вного соціального страхув ання та центральним органо м виконавчої влади у галузі с татистики.
Згідно розрахунку єдиного внеску за квітень 2011 року, пода ного відповідачем в порядку звітності загальна сума єдин ого внеску, що підлягає сплат і за квітень 2011р. складає 2163,77грн . (а.с.8-9).
Пунктом 8 ст. 9 Закону №2464 встан овлено, що платники єдиного внеску зобов'язані сплачува ти єдиний внесок, нарахован ий за відповідний базовий з вітний період, не пізніше 20 чи сла місяця, що настає за базов им звітним періодом.
Базовим звітним періодом є календарний місяць, а для п латників, зазначених в абзац ах третьому та четвертому пу нкту 1 частини першої статті 4 цього Закону, - календарний рі к.
Відповідно до п. 2 ст. 6 Закону №2464 платник єдиного внеску зо бов' язаний своєчасно та в п овному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єд иний внесок.
Пунктом 12 ст.9 Закону №2464 визна чено, що єдиний внесок підляг ає сплаті незалежно від фін ансового стану платника.
У встановлений законодавс твом термін відповідачем зоб ов' язання з єдиного внеску сплачено частково у сумі 340,00г рн. Таким чином виникла недої мка зі сплати єдиного внеску у розмірі 1823,77грн..
Однією з функцій Пенсійног о фонду України відповідно д о ст. 12 Закону №2464 є забезпеченн я збору єдиного внеску, веден ня обліку надходжень від йог о сплати та здійснення контр олю за сплатою єдиного внеск у.
Відповідно до п.4 ст. 25 Закону №2464 територіальний орган Пен сійного фонду у порядку, за фо рмою і в строки, встановлен і Пенсійним фондом за пого дженням з центральним орган ом виконавчої влади у сфері п раці та соціальної політики , надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, в имогу про її сплату.
Статтею 25 Закону №2464 визначе но, що вимога про сплату недої мки є виконавчим документом. Платник єдиного внеску зобо в'язаний протягом десяти ро бочих
днів з дня надхо дження вимоги про сплату нед оїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахован ою пенею.
У разі якщо платник єдиного внеску протягом десяти роб очих днів з дня надходження вимоги не сплатив зазначені у вимозі суми недоїмки та штр афів разом з нарахованою пен ею, не узгодив вимогу з органо м Пенсійного фонду, не оскар жив вимогу в судовому порядк у або не сплатив узгоджену су му недоїмки протягом десят и робочих днів з дня надходже ння узгодженої вимоги, терит оріальний орган
Пенсій ного фонду надсилає в порядк у, встановленому законом, до підрозділу державної викона вчої служби вимогу про сплат у недоїмки. Територіальний о рган Пенсійного фонду також має право звернутися до суд у з позовом про стягнення н едоїмки. При цьому заходи до судового врегулювання спор ів, передбачені законом, н е застосовуються.
Позивачем надіслано вимог у №ю736-с від 03.06.2011р. на суму 1823,77грн., я ка вручена відповідачу 08.06.2011р., про що свідчить повідомлення про вручення поштового відп равлення (зворотній бік а.с.10). У встановлений законодавство м термін зазначена у вимозі с ума недоїмки не сплачена, в по рядку встановленому законод авством вимогу не оскаржено.
Відповідно до п. 4 Прикінцев их та перехідних положень За кону №2464 у період до перетворе ння Пенсійного фонду на непр ибуткову самоврядну організ ацію відповідно до пункту 12 розділу XV "Прикінцеві положен ня" Закону України "Про загал ьнообов'язкове державне пенс ійне страхування" завдання т а функції Пенсійного фонду т а його територіальних орган ів щодо збору та ведення об ліку єдиного внеску виконуют ь відповідно Пенсійний фонд та головні управління Пенсі йного фонду України в Автон омній Республіці Крим, облас тях, містах Києві та Севастоп олі, управління Пенсійного ф онду України в районах, міста х, районах у містах.
Як вбачається з матеріалів справи підставою для зверне ння в суд є несплата відповід ачем заборгованості з єдиног о внеску за квітень у сумі 1823,77г рн. (а.с. 6).
Відповідач у порядку, перед баченому ст. 71 КАС України, не н адав доказів сплати заборгов аності в сумі 1823,77грн.
Таким чином, позовні вимоги є обґрунтованими, засновани ми на Законі та підтверджуют ься матеріалами справи, а від так підлягають задоволенню.
Згідно з п.34 ст.4 Декрету Кабі нету Міністрів України "Про с плату державного мита" від 21.01.1 993 року №7-93, органи Пенсійного ф онду України звільнені від с плати державного мита.
Вступна та резолютивна час тини постанови проголошені в судовому засіданні 15.09.2011р. Відп овідно до ст. 163 КАС України пос танову у повному обсязі скла дено 20.09.2011р.
Керуючись ст.ст.122, 158, 160-163, 167 КАС У країни, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов за довольнити повністю.
Стягнути з Сільського кому нального підприємства «Чайк а» (96162, АР Крим, Джанкойський ра йон, с. Чайкіно, вул. Леніна, б. 1, і дентифікаційний код 22793990) забо ргованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов' язк ове соціальне страхування за квітень 2011р. у сумі 1823 (одна тися ча вісімсот двадцять три) грн . 77 коп. на користь Управління П енсійного фонду України в Дж анкойському районі АР Крим.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Суддя Москаленко С .А.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 15.09.2011 |
Оприлюднено | 09.11.2011 |
Номер документу | 18949854 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Москаленко С.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні