Ухвала
від 25.10.2011 по справі 5/5025/1630/11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬН ИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, Майда н Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71 -81-98


У Х В А Л А

"25" жовтня 2011 р. Справа № 5/5025/1630/11

Господарський суд Хмель ницької області у складі гол овуючого судді Грамчука І.В. п ри секретарі Шепелі А.С. розгл янувши у відкритому судовому засіданні за участю повнова жних представників сторін

Кредитора : ОС ОБА_1 - за довіреністю

Боржника : не з' явився

За участю : Горб ань А.О. - арбітражний керуюч ий

Справу за заявою : Державної податкової інсп екції у Дунаєвецькому районі м. Дунаївці

про визнання банкрутом тов ариства з обмеженою відповід альністю «Рамс»м. Дунаївці Д унаєвецького району Хмельни цької області

Розглядом наявних матер іалів справи встановлено, що заява кредитора про порушен ня провадження справи про ба нкрутство подана з посилання м на ст.ст. 6, 52 Закону України "Пр о відновлення платоспроможн ості боржника або визнання й ого банкрутом".

Кредитором в заяві, зокрема , зазначено, що товариство з об меженою відповідальністю «Р амс»м. Дунаївці Дунаєвецьког о району Хмельницької област і не подає податкових деклар ацій та документів бухгалтер ської звітності з до Державн ої податкової інспекції у Ду наєвецькому районі м. Дунаїв ці більше року, а саме з січня 2010р. Станом на 07.09.2011р. за боржнико м рахується податковий борг до бюджету в розмірі 170 грн. по є диному податку з юридичних о сіб. На думку заявника зазнач ене свідчить, що боржник з нав едених вище обставин неспром ожний фінансово ліквідувати заборгованість перед бюджет ом.

Неподання протягом року по даткових декларацій, докумен тів бухгалтерської звітност і до органів державної подат кової служби є підставою для порушення провадження у спр аві в порядку ст. 52 Закону Укра їни "Про відновлення платосп роможності боржника або визн ання його банкрутом".

Викликані до суду повноваж ні представники боржника не з' явились, через це за відсу тності повністю витребувани х судом документів і матеріа лів, підготовче засідання у с праві неодноразово відклада лось.

Про час та місце проведення розгляду сторони повідомлен і належним чином, а тому суд вв ажає можливим розглянути спр аву за відсутності повноважн их представників боржника.

Відповідно до ч.2 ст. 4-1 ГПК Укр аїни ( 1798-12 ) провадження у справа х про банкрутство здійснюєть ся у порядку, передбаченому ц им кодексом з врахуванням ви мог Закону України "Про відно влення платоспроможності бо ржника або визнання його бан крутом".

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом 14.09.2011року Державна податкова і нспекція у Дунаєвецькому рай оні м. Дунаївці звернулось до господарського суду Хмельни цької області з заявою про по рушення провадження по справ і про визнання ТОВ «Рамс»м. Ду наївці банкрутом на підставі ст. 52 Закону України "Про відно влення платоспроможності бо ржника або визнання його бан крутом" ( 2343-12 ).

Заява обґрунтована тим, що б оржник всупереч пп.16.1.4 ст. 16 Пода ткового кодексу України не с плачував належні суми податк ів та зборів у встановлені за коном строки в зв' язку з чим виникла заборгованість, на я ку було нараховано штрафні с анкції в розмірі 170 грн. Зазнач ені вимоги підтверджуються п остановою Хмельницького окр ужного адміністративного су ду № 2-а-5362/10/2270/17 від 24.09.2010р., виконавчи м листом, постановами ВДВС пр о відкриття виконавчого пров адження та про повернення ви конавчого документа стягува чеві від 16.05.2011р. Крім цього, ініц іюючий кредитор послався на те, що остання податкова звіт ність була подана боржником до органів ДПІ за третій квар тал 2009р., що перевищує один рік.

Окрім того в заяві міститьс я посилання на п.1 ст. 52 Закону У країни "Про відновлення плат оспроможності боржника або в изнання його банкрутом" ( 2343-12 ), з а яким у разі, якщо громадянин -підприємець - боржник або кер івні органи боржника - юридич ної особи відсутні за її місц езнаходженням, або у разі нен адання боржником протягом ро ку до органів державної пода ткової служби згідно із зако нодавством податкових декла рацій, документів бухгалтерс ької звітності, а також за ная вності інших ознак, що свідча ть про відсутність підприємн ицької діяльності боржника, заява про порушення справи п ро банкрутство відсутнього б оржника може бути подана кре дитором незалежно від розмір у його вимог до боржника та ст року виконання зобов'язань.

Підсумовуючи викладене за явник дійшов висновку, що оск ільки ТОВ «Рамс»з 20.01.2010р. не под ає до ДПІ у Дунаєвецькому рай оні податкову звітність та з гідно відомостей поштового в ідділення, постанови відділу Державної виконавчої служби боржник відсутній за місцем знаходження, його слід визна ти банкрутом, керуючись п.1 ст. 52 Закону України "Про відновл ення платоспроможності борж ника або визнання його банкр утом" та ст.ст. 1, 2 ГПК України.

Ухвалою господарського су ду Хмельницької області від 15.09.2011р. порушено провадження у с праві про банкрутство товари ства з обмеженою відповідаль ністю «Рамс»м. Дунаївці Дуна євецького району за заявою Д ержавної податкової інспекц ії у Дунаєвецькому районі м. Д унаївці Хмельницької област і за ознаками ст.52 Закону Укра їни "Про відновлення платосп роможності боржника або визн ання його банкрутом" ( 2343-12 ), післ я чого судом отримано заяву а рбітражного керуючого Горба ня А.О. (ліцензія серія НОМЕР _1 від 31.03.2011р.) від 03.10.2011р., у якій ос танній письмово надав згоду на призначення ліквідатором боржника (вх. № 01-24/9604/11 від 13.10.2011р.).

Заслухавши пояснення приб улих до суду осіб, з' ясувавш и фактичні обставини, на яких ґрунтуються вимоги заявника , дослідивши докази, які мають юридичне значення для розгл яду справи по суті, суд встано вив :

Товариство з обмеженою ві дповідальністю „Рамс” м. Дун аївці як суб' єкт підприємни цької діяльності - юридична о соба включене до Єдиного дер жавного реєстру юридичних ос іб та фізичних осіб-підприєм ців, що підтверджується дові дками головного управління с татистики у Хмельницькій обл асті від 05.09.2011р. за № 28-01-18/357 та від 26.09 .2011р. за № 03-09/594, а також Спеціальни ми витягами з Єдиного держав ного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за № 11236548 від 26.09.2011р. та № 11493129 від 25.10.2011р .

Місцезнаходженням юридичн ої особи в Реєстрі вказано : 32400 , Хмельницька обл., м. Дунаївці , вул. Шевченко, буд. 121А.

Керівником товариства явл яється Воронков Валерій Павл ович, а до складу засновників включено ОСОБА_2 з відпов ідним розміром внеску до ста тутного фонду.

Згідно статті 1 Закону Украї ни "Про відновлення платоспр оможності боржника або визна ння його банкрутом" ( 2343-12 ), боржн иком являється суб'єкт підпр иємницької діяльності, неспр оможний виконати свої грошов і зобов'язання перед кредито рами, у тому числі зобов'язанн я щодо сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове держ авне соціальне страхування, податків і зборів (обов'язков их платежів), протягом трьох м ісяців після настання встано вленого строку їх сплати; Аб зац третій статті 1 із змінами , внесеними згідно із Законом N 3108-IV ( 3108-15 ) від 17.11.2005

Частиною 1 статті 52 Закону Ук раїни "Про відновлення плато спроможності боржника або ви знання його банкрутом" ( 2343-12 ), у р азі, якщо громадянин-підприє мець - боржник або керівні орг ани боржника - юридичної особ и відсутні за її місцезнаход женням, або у разі ненадання б оржником протягом року до ор ганів державної податкової с лужби згідно із законодавств ом податкових декларацій, до кументів бухгалтерської зві тності, а також за наявності і нших ознак, що свідчать про ві дсутність підприємницької д іяльності боржника, заява пр о порушення справи про банкр утство відсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його в имог до боржника та строку ви конання зобов'язань.

У відповідності до ч.3 ст. 6 За кону України "Про відновленн я платоспроможності боржник а або визнання його банкруто м" ( 2343-12 ), справа про банкрутство порушується господарським с удом, якщо безспірні вимоги к редитора (кредиторів) до борж ника сукупно складають не ме нше трьохсот мінімальних роз мірів заробітної плати, які н е були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погаше ння строку, якщо інше не перед бачено цим Законом.

Інше передбачено ч. 1 ст. 52 Зак ону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом " ( 2343-12 ), яка визначає особливост і банкрутства відсутнього бо ржника. Згідно з вказаною нор мою заява про порушення спра ви про банкрутство відсутньо го боржника може бути подана кредитором незалежно від ро зміру вимог до боржника та ст року виконання зобов'язань б оржником.

Отже, відповідно до вимог За кону України "Про відновленн я платоспроможності боржник а або визнання його банкруто м" ( 2343-12 ) для порушення справи пр о банкрутство як за загально ю, так і за спрощеною процедур ою (зокрема, процедурою банкр утства відсутнього боржника ) грошові вимоги ініціюючого кредитора повинні мати безс пірний характер.

Згідно з ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспром ожності боржника або визнанн я його банкрутом" ( 2343-12 ) безспір ними вимогами визнаються вим оги кредиторів, визнані борж ником, інші вимоги кредиторі в, підтверджені виконавчими документами чи розрахункови ми документами, за якими відп овідно до законодавства здій снюється списання коштів з р ахунків боржника.

Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни "Про відновлення плато спроможності боржника або ви знання його банкрутом" ( 2343-12 ) гр ошовим зобов'язанням являєть ся зобов'язання боржника зап латити кредитору певну грошо ву суму відповідно до цивіль но-правового договору та на і нших підставах, передбачених цивільним законодавством Ук раїни. До складу грошових зоб ов'язань боржника не зарахов уються недоїмка (пеня та штра ф), визначена на дату подання з аяви до господарського суду, а також зобов'язання, які вини кли внаслідок заподіяння шко ди життю і здоров'ю громадян, з обов'язання з виплати авторс ької винагороди, зобов'язанн я перед засновниками (учасни ками) боржника - юридичної осо би, що виникли з такої участі, зобов'язання боржника - фізич ної особи - підприємця, що вин икли безпосередньо у фізично ї особи на підставах, не пов'яз аних із здійсненням таким бо ржником підприємницької дія льності. Склад і розмір грошо вих зобов'язань, в тому числі р озмір заборгованості за пере дані товари, виконані роботи і надані послуги, сума кредит ів з урахуванням процентів, я кі зобов'язаний сплатити бор жник, визначаються на день по дачі в господарський суд зая ви про порушення провадження у справі про банкрутство, якщ о інше не встановлено цим Зак оном; Абзац сьомий статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законами N 3088-III ( 3088-14 ) від 07.03.2002, N 672-IV ( 672-15 ) від 03.04.2003 - набуває чинності 31.05.2003 року, N 3795-VI ( 3795-17 ) від 22.09.2011

У відповідності до ч.1. ст. 1 За кону України "Про відновленн я платоспроможності боржник а або визнання його банкруто м" ( 2343-12 ) для цілей цього Закону п ід терміном «неплатоспромож ність»розуміється неспромо жність суб'єкта підприємниць кої діяльності виконати післ я настання встановленого стр оку їх сплати грошові зобов'я зання перед кредиторами, в то му числі по заробітній платі , а також виконати зобов'язанн я щодо сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове держ авне соціальне страхування, податків і зборів (обов'язков их платежів) не інакше як чере з відновлення платоспроможн ості; Абзац другий статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3108-IV ( 3108-15 ) від 17.11.2005

Поняття «кредитора»також наведено в статті 1 Закону Укр аїни "Про відновлення платос проможності боржника або виз нання його банкрутом" ( 2343-12 ), згі дно якої це - юридична або фіз ична особа, яка має у встановл еному порядку підтверджені д окументами вимоги щодо грошо вих зобов'язань до боржника, щ одо виплати заборгованості і з заробітної плати працівник ам боржника, а також органи де ржавної податкової служби та інші державні органи, які зді йснюють контроль за правильн істю та своєчасністю справля ння єдиного внеску на загаль нообов'язкове державне соціа льне страхування, податків і зборів (обов'язкових платежі в). Конкурсні кредитори - креди тори за вимогами до боржника , які виникли до порушення про вадження у справі про банкру тство. До конкурсних кредито рів відносяться також кредит ори, вимоги яких до боржника в иникли внаслідок правонасту пництва за умови виникнення таких вимог до порушення про вадження у справі про банкру тство. Поточні кредитори - кре дитори за вимогами до боржни ка, які виникли після порушен ня провадження у справі про б анкрутство; Абзац шостий ста тті 1 із змінами, внесеними згі дно із Законом N 3088-III ( 3088-14 ) від 07.03.2002; в редакції Закону N 672-IV ( 672-15 ) від 03.04.20 03 - набуває чинності 31.05.2003 року; і з змінами, внесеними згідно і з Законами N 3108-IV ( 3108-15 ) від 17.11.2005, N 3795-VI ( 379 5-17 ) від 22.09.2011

Разом з тим, як вбачається і з матеріалів справи та встан овлено в ході проведення під готовчого судового засіданн я, заборгованість ТОВ «Рамс» перед ДПІ у Дунаєвецкому рай оні виникла на підставі пода ткового повідомлення-рішенн я Державної податкової інспе кції у Дунаєвецькому районі м. Дунаївці № 0000131540/0 від 12.02.2010р. про з астосування штрафних санкці й в розмірі 170 грн., та встановле на постановою Хмельницького окружного адміністративног о суду № 2-а-5362/10/2270/17 від 24.09.2010р. Таким чином визначені кредитором г рошові вимоги до боржника ск ладаються лише з сум штрафни х санкцій, а тому вони не зарах овуються до складу грошових зобов'язань, що покладаються в основу кредиторських вимо г на підставі ст. 1 Закону Укра їни "Про відновлення платосп роможності боржника або визн ання його банкрутом" ( 2343-12 ).

Такі грошові вимоги за свої м складом не можуть бути визн ані грошовими зобов' язання ми в розумінні статті 1 Закону України "Про відновлення пла тоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ( 2343-12 ) . Зазначені обставини виключ ають можливість ініціювання справи про банкрутство борж ника ініціюючим кредитором. Аналогічна правова позиція п ідтверджена постановою Вищо го господарського суду Украї ни від "12" липня 2011 р. в справі № 13/28/11.

Окрім того, у відповідност і до ст. 52 Закону України “Про в ідновлення платоспроможнос ті боржника або визнання йог о банкрутом”, якою закріплен о особливості банкрутства відсутнього боржника, зо крема передбачено у разі, якщ о громадянин-підприємець - бо ржник або керівні органи бор жника - юридичної особи від сутні за її місцезнаходження м, або у разі ненадання бор жником протягом року до орга нів державної податкової слу жби згідно із законодавством податкових декларацій, доку ментів бухгалтерської звітн ості, а також за наявності інш их ознак, що свідчать про відс утність підприємницької дія льності боржника, заява про п орушення справи про банкрутс тво відсутнього боржника мож е бути подана кредитором нез алежно від розміру його вимо г до боржника та строку викон ання зобов'язань.

2. Господарський суд у дво тижневий строк з дня винес ення ухвали про порушення пр овадження у справі про банкр утство відсутнього боржника виносить постанову про визн ання відсутнього боржника ба нкрутом, відкриває ліквідаці йну процедуру і призначає лі квідатором ініціюючого кред итора за згодою останнього.

3. У разі виявлення майна від сутнього боржника ліквідато ра має бути замінено за клопо танням кредитора арбітражни м керуючим, про що господарсь кий суд виносить ухвалу.

У разі виявлення ліквідато ром майна відсутнього боржни ка, визнаного банкрутом, сума виручки від продажу такого м айна направляється на покрит тя витрат, пов'язаних з провад женням у справі про банкрутс тво.

4. У разі, якщо кредитор не под ав до господарського суду кл опотання щодо кандидатури ар бітражного керуючого (ліквід атора), ухвала господарськог о суду надсилається державно му органу з питань банкрутст ва, якою зобов'язується протя гом семи днів від дати винесе ння ухвали забезпечити участ ь у справі ліквідатора з числ а працівників державного орг ану з питань банкрутства.

5. Ліквідатор письмово повід омляє про визнання господарс ьким судом відсутнього боржн ика банкрутом усіх відомих й ому кредиторів відсутнього б оржника, які в місячний строк з дня одержання повідомленн я можуть направити ліквідато ру заяви з вимогами до банкру та.

6. За клопотанням ліквідатор а у разі виявлення ним майна в ідсутнього боржника, визнано го банкрутом, господарський суд може винести ухвалу про п рипинення процедури ліквіда ції, передбаченої цією статт ею, і переходу до загальних су дових процедур у справі про б анкрутство, передбачених цим Законом.

7. Задоволення вимог кредито рів здійснюється в порядку ч ерговості, передбаченому ста ттею 31 цього Закону. Кредитори можуть оскаржити результати розгляду їх вимог ліквідато ром до господарського суду д о затвердження господарськи м судом ліквідаційного балан су. (Стаття 52 в редакції Закону N 3088-III ( 3088-14 ) від 07.03.2002).

Преамбулою Закону визначе но, що цей Закон встановлює ум ови та порядок відновлення п латоспроможності боржника - суб'єкта підприємницької дія льності або визнання його ба нкрутом та застосування лікв ідаційної процедури, повного або часткового задоволення вимог кредиторів.

Введення передбаченого За коном особливого порядку, сп рямованого на відновлення пл атоспроможності боржника аб о визнання його банкрутом, та застосування ліквідаційної процедури має на меті задово лення вимог кредиторів (повн е або часткове). При цьому, нас лідки порушення провадження у справі про банкрутство впл ивають на права та обов'язки у сіх кредиторів боржника.

Підставою для введення так ого порядку є стан неплатосп роможності боржника, який вс тановлюється судом за наявно сті передбачених Законом озн ак.

У відповідності до ст. 33 ГПК У країни кожна сторона повинна довести ті обставини, на які в она посилається як на підста ву своїх вимог і заперечень.

Докази подаються сторонам и та іншими учасниками судов ого процесу.

Дана справа порушена на під ставі статті 52 Закону України "Про відновлення платоспром ожності боржника або визнанн я його банкрутом", якою встано влені особливості банкрутст ва відсутнього боржника.

Згідно з положеннями части ни 1 статті 52 Закону України "Пр о відновлення платоспроможн ості боржника або визнання й ого банкрутом" у разі, якщо гро мадянин-підприємець - боржни к або керівні органи боржник а - юридичної особи відсутні з а її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником пр отягом року до органів держа вної податкової служби згідн о із законодавством податков их декларацій, документів бу хгалтерської звітності, а та кож за наявності інших ознак , що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, заява про порушенн я справи про банкрутство від сутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його вимог до бор жника та строку виконання зо бов'язань.

За правилами вказаної стат ті підстави для подання кред итором заяви про порушення с прави по банкрутство відсутн ього боржника виникають у ви падку наявності будь-якої з о знак, передбачених цією стат тею, або у їх сукупності.

Отже, у контексті вказаної н орми при розгляді справи за п равилами статті 52 Закону Укра їни "Про відновлення платосп роможності боржника або визн ання його банкрутом" предм етом доказування поряд з від сутністю підприємницької ді яльності боржника є визначен ня місцезнаходження боржник а - юридичної особи та факт від сутності керівних органів юр идичної особи за її місцезна ходженням.

Відповідно до статті 93 Циві льного кодексу України місце знаходженням юридичної особ и є фактичне місце ведення ді яльності чи розташування офі су, з якого проводиться щоден не керування діяльністю юрид ичної особи (переважно знахо диться керівництво) та здійс нення управління і обліку. С таття 93 в редакції Закону N 2452-IV ( 2 452-15 ) від 03.03.2005; текст статті 93 в ред акції Закону N 2756-VI ( 2756-17 ) від 02.12.2010

Тоді як згідно положень абз ацу 6 статті 1 Закону України "П ро державну реєстрацію юриди чних осіб та фізичних осіб - пі дприємців" місцезнаходження м юридичної особи є адреса ор гану або особи, які відповідн о до установчих документів ю ридичної особи чи закону вис тупають від її імені.

Згідно з частиною 1 статті 16 З акону України "Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" Є диний державний реєстр створ юється з метою забезпечення органів державної влади, а та кож учасників цивільного обо роту достовірною інформаціє ю про юридичних осіб та фізич них осіб - підприємців з Єдино го державного реєстру.

Відомості про юридичну осо бу або фізичну особу - підприє мця включаються до Єдиного д ержавного реєстру шляхом вне сення записів на підставі ві домостей з відповідних реєст раційних карток та відомосте й, що надаються юридичними ос обами державному реєстратор у за місцезнаходженням реєст раційної справи згідно із за конодавством України (частин а 1 статті 17 вказаного Закону).

В Єдиному державному реєст рі містяться також відомості про відсутність юридичної о соби за її місцезнаходженням , про відсутність підтвердже ння відомостей про юридичну особу, а також відомості про з арезервовані найменування ю ридичних осіб (частина 5 цієї с татті).

За приписами частин 1, 3 статт і 18 цього Закону якщо відомост і, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достов ірними і можуть бути викорис тані в спорі з третьою особою , доки до них не внесено відпов ідних змін. Якщо відомості, як і підлягають внесенню до Єди ного державного реєстру, не б ули до нього внесені, вони не м ожуть бути використані в спо рі з третьою особою, крім випа дків, коли третя особа знала а бо могла знати ці відомості.

Названий Закон також визна чає порядок внесення до Єдин ого державного реєстру запис ів про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженн ям, які здійснюються державн им реєстратором (стаття 19 Зако ну).

Виходячи з вимог частини 2 с татті 34 Господарського проце суального кодексу України, о бставини справи, які відпові дно до законодавства повинні бути підтверджені певними з асобами доказування, не можу ть підтверджуватись іншими з асобами доказування.

З огляду на викладене суд в важав за необхідне розгляд с прави відкласти із витребува нням в порядку ст.ст. 38, 65 ГПК Укр аїни оригіналів доказів на п ідтвердження викладених у за яві обставин в контексті вим ог Цивільного кодексу Україн и та Закону України "Про держа вну реєстрацію юридичних осі б та фізичних осіб - підприє мців", доказів перебування в Є диному державному реєстрі ви щезгаданої інформації щодо б оржника, а також інші належні та допустимі докази, що свідч ать про відсутність підпр иємницької діяльності бо ржника.

При цьому отримані судом т а наявні в матеріалах справи документи у своїй сукупност і, не являються належними та д опустимими доказами на підтв ердження визначених законом обставин, з існуванням яких з аконодавець пов' язує можли вість визнання банкрутом відсутнього боржника та відк риття ліквідаційної процеду ри відповідно до Закону Укра їни “Про відновлення платосп роможності боржника або визн ання його банкрутом”.

Згідно статті 17 Закону Укра їни "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних о сіб-підприємців" відомості п ро відсутність юридичної особи за її місцезнаходження м повинні міститись в Єдин ому державному реєстрі юриди чних осіб та фізичних осіб пі дприємців. І тільки факт внес ення таких відомостей до реє стру може слугувати підставо ю для визнання боржника відс утнім. Отриманий господарськ им судом після відкриття про вадження у справі примірник Спеціального витягу з Єдиног о державному реєстрі юридичн их осіб та фізичних осіб підп риємців № 11493129 станом на 25.10.2011р. із записами № 1 від 05.11.1996р. про внесе ння інформації щодо включенн я відомостей про юридичну ос обу та записом щодо стану юри дичної особи: порушено справ у про банкрутство у сукупнос ті з наданими ініціюючим кре дитором та отриманими судом відомостей про юридичну особ у, також не може компенсувати повного об' єму доказів з на явністю яких законодавець по в' язує можливість визнання банкрутом відсутнього бо ржника.

Пунктом 8.2. ч.8 рекомендацій П резидії Вищого господарсько го суду України № 04-5/1193 від 04.06.2004р. " Про деякі питання практики з астосування Закону України " Про відновлення платоспромо жності боржника або визнання його банкрутом" визначено, що у разі якщо буде встановлено , що на момент подання заяви бу ла відсутня хоча б одна з озна к неплатоспроможності, перед бачених статтею 1 та частиною 3 статті 6 Закону, справа про ба нкрутство підлягає припинен ню.

Згідно з п.1 ч.1 ст.80 ГПК України господарський суд припиняє провадження у справі, якщо сп ір не підлягає розгляду в гос подарських судах України. За значена норма підлягає засто суванню в провадженні у спра вах про банкрутство, відпові дно до ст. 4-1 ГПК України.

Припинення провадження у с праві про банкрутство з цих п ідстав не перешкоджає повтор ному зверненню з заявою про п орушення справи про банкрутс тво за наявності встановлени х Законом ( 2343-12 ) ознак неплатосп роможності.

Враховуючи викладене, пров адження у справі № 5/5025/1630/11 за зая вою Державної податкової інс пекції у Дунаєвецькому район і Хмельницької області про б анкрутство товариства з обме женою відповідальністю “Рам с” вул. Шевченка,121 А м. Дунаївці Дунаєвецького району Хмельн ицької області, код за ЄДРПОУ 22774653 у Єдиному державному реєс трі підприємств і організаці й України належить припинити зі скасуванням вжитих судом заходів забезпечення грошов их вимог кредиторів.

Керуючись ст.ст. 1, 6, 8, 11, 52 Закон у України “Про відновлення п латоспроможності боржника а бо визнання його банкрутом” та ст. ст. 38, 65, 80, 86 Господарського процесуального кодексу Укра їни, СУД-

У х в а л и в:

Провадження у справі № 5/5025/1630/11 за заявою Державн ої податкової інспекції у Ду наєвецькому районі Хмельниц ької області про банкрутство товариства з обмеженою відп овідальністю “Рамс” (вул. Шев ченка,121 А м. Дунаївці Дунаєвец ького району Хмельницької об ласті, код за ЄДРПОУ 22774653) - припи нити.

Заходи забезпечення грошо вих вимог кредиторів - скасу вати.

Примірники ухвали надісла ти зацікавленим сторонам, де ржавному реєстратору Дунаїв ецької райдержадміністраці ї, Хмельницькому обласному с ектору з питань банкрутства, а також ДПА у Хмельницькій об ласті.

Суддя Грамчук І.В.

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення25.10.2011
Оприлюднено09.11.2011
Номер документу18985102
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5/5025/1630/11

Ухвала від 18.11.2011

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Щепанська Г.А.

Ухвала від 25.10.2011

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 11.10.2011

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 04.10.2011

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 27.09.2011

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 15.09.2011

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні