Постанова
від 08.11.2011 по справі 10/173
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІ ВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"08" листопада 2011 р. Справа № 10/173

м. Чернівці 11-0 5 год.

За позовом прокурора За ставнівського району Чернів ецької області в інтересах д ержави в особі Державної под аткової інспекції у Заставн івському районі

до селянського (фермерсько го) господарства ОСОБА_1, с . Веренчанка Заставнівського району

про стягнення податковог о боргу в сумі 2056,07 грн.

Суддя Т.І. Ковальчук

Секретар судового засідан ня - Гаврилюк І.С.

Представники:

Позивача - ОСОБА_2, дов . від 04.01.2011 р.

Відповідача - ОСОБА_1, ОСОБА_3, дор. від 07.11.2011 р.

У засіданні приймав участь - прокурор Козлова Ю.М.

СУТЬ СПОРУ:

Прокурор Заставнівськог о району Чернівецької област і звернувся з позовом в інтер есах держави в особі позивач а до відповідача про стягнен ня податкового боргу в сумі 7 475,51 грн., у тому числі зі збору за забруднення навколишнього п риродного середовища в сумі 2056,07 грн. (з них 16,07 грн. основного п латежу та 2040 грн. штрафних санк цій), фіксованого сільського сподарського податку в сумі 375,44 грн. (у т.ч. числі 209,91 грн. основ ного платежу, 152,98 грн. штрафних санкцій, 12,55 грн. пені) та зі штра фних санкцій за порушення пр авил обігу готівки в сумі 5044,00 г рн.

Провадження у справі відкр ито ухвалою від 23.07.2008 р.

Позовні вимоги обгрунтова ні тим, що актом від 09.08.2007 р. № 19/23- НОМЕР_1 встановлено, що відп овідач не подав розрахунки п о збору за забруднення навко лишнього природного середов ища за період з 2 кварталу 2004 р. п о 3 квартал 2006 р. і за І квартал 2007 р., у 2004-2005 роках, використовуючи дизельне пальне, не нарахову вав збір за забруднення навк олишнього природного середо вища, у 2004-2006 роках придбав палив но-мастильні матеріали без п ідтверджуючих документів, чи м порушив п. 3.1 Положення про по рядок ведення касових операц ій в національній валюті Укр аїни”, та допустив заборгова ність по сплаті фіксованого сільськогосподарського под атку, у зв' язку з чим відпові дно до норм Закону України “П ро порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами” і Указу Пр езидента України “Про застос ування штрафних санкцій за п орушення норм з регулювання обігу готівки” зобов' язани й сплатити нараховані йому п латежі.

Відповідач надав відзив, у я кому позовні вимоги не визна в. Обґрунтовуючи свої запере чення, відповідач зазначив, щ о Закон України “Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами” передбачає нарахува ння штрафних санкцій за несв оєчасну сплату донараховани х контролюючими органами сум податків і зборів, а нарахува ння фіксованого сільськогос подарського податку в господ арстві проводилося відповід но до інструкції про фіксова ний с/г податок і порушень пра вил оподаткування та донарах ованих сум податку не встано влено, тому нарахування штра фних санкцій в сумі 365 грн. пров едено у відсутності об' єкта для нарахування штрафних са нкцій. Також відповідач посл ався на те, що фермерське госп одарство не мало і не має вант ажного і легкового автотранс порту, тому не є платником збо ру за забруднення навколишнь ого природного середовища, в ідтак, нарахування 2040 грн. штра фних санкцій за неподання ро зрахунків щодо нарахування з азначеного збору є безпідста вним. Надуманими є й штрафні с анкції в сумі 5044 грн. за порушен ня касової дисципліни, оскіл ьки в господарстві відсутні готівкові кошти, протягом 2004-200 6 років господарство не реалі зовувало товарну продукцію і не проводило готівкових роз рахунків, а забезпечення гос подарської діяльності здійс нювало за рахунок коштів гол ови ФГ ОСОБА_1 з послідуюч ою компенсацією продукцією.

Ухвалою від 22.09.2008 р. проваджен ня у справі зупинено до виріш ення господарським судом Чер нівецької області справи № 10/2 08 за позовом фермерського гос подарства ОСОБА_1 до ДПІ у Заставнівському районі про скасування податкових повід омлень-рішень і рішень про за стосування штрафних санкцій .

В порядку судового контрол ю судом установлено, що поста нова господарського суду Чер нівецької області від 28.01.2009 р. п о справі № 10/208, якою дану справу вирішено по суті, залишена в с илі ухвалою Львівського апел яційного адміністративного суду від 14.09.2010 р., тобто набрала з аконної сили і підстави для з упинення провадження відпал и, тому ухвалою від 25.10.2011 р. пров адження в справі № 10/173 поновлен о, справу призначено до розгл яду в судовому засіданні на 08. 11.2011 р., позивача зобов' язано п ровести з відповідачем звірк у розрахунків з бюджетом по з аявлених до стягнення платеж ах, акт звірки надати суду.

У судовому засіданні 08.11.2011 р . представник позивача подав заяву про зміну позовних вим ог, в якій просить стягнути з в ідповідача заборгованість з і збору за забруднення навко лишнього природного середов ища в сумі 2056,07 грн., мотивуючи зм еншення позовних вимог тим, щ о рішення ДПІ у Заставнівськ ому районі № 75/23-НОМЕР_1 від 1 7.08.2007 р. на суму 5044 грн. штрафних са нкцій за порушення законодав ства про регулювання обігу г отівки скасоване в судовому порядку, а заборгованість по фіксованому сільсько-господ арському податку у відповіда ча відсутня.

Відповідно до ч. 1 ст. 137 Кодекс у адміністративного судочин ства України позивач може пр отягом всього часу судового розгляду збільшити або зменш ити розмір позовних вимог, по давши письмову заяву, яка при єднується до справи.

Прокурор підтримав заяву п озивача про зміну (зменшення ) позовних вимог, відтак, заява позивача прийнята судом і сп раву розглянуто в межах змен шених позовних вимог. Клопот ання про відкладення розгляд у справи в зв' язку зі зміною позовних вимог від учасникі в провадження не надходило.

У судовому засіданні 08.11.2011 р. п редставник позивача і прокур ор просили задовольнити позо в і стягнути з відповідача за боргованість зі збору за заб руднення навколишнього прир одного середовища в заявлені й сумі.

Представники відповідача позов не визнали, пояснили, що фермерське господарство не мало і не має вантажного і лег кового автотранспорту, тому не є платником збору за забру днення навколишнього середо вища і не повинно подавати ві дповідні податкові розрахун ки та сплачувати зазначений збір.

Заслухавши пояснення пре дставників сторін і прокурор а, розглянувши матеріали спр ави, встановивши фактичні об ставини у справі, дослідивши та оцінивши надані докази, пр оаналізувавши законодавств о, що регулює спірні відносин и, суд встановив наступне.

09.08.2007 р. працівниками держав ної податкової інспекції у З аставнівському районі Черні вецької області було проведе но виїзну планову перевірку ФГ ОСОБА_1 з питань дотрим ання вимог податкового, валю тного та іншого законодавств а за період з 01.07.2004 р. по 30.06.2007 р., про що складено акт № 19/23-НОМЕР_1 (а.с. 37-46).

У ході цієї перевірки встан овлено, що відповідачем не по дано до ДПІ у Заставнівськом у районі податкові розрахунк и збору за забруднення навко лишнього природного середов ища за період з 2 кварталу 2004 р. п о 3 квартал 2006 р. включно та за І к вартал 2007 р. (а.с. 44).

У зв' язку із зазначеним по рушенням податковим повідом ленням-рішенням № 76/23-НОМЕР_1 від 17.08.2007 р. відповідачеві дон араховано збір за забрудненн я навколишнього природного с ередовища на суму 3,98 грн. та зас тосовано штрафні санкції в с умі 2040 грн. згідно з п.п 4.1.4 п. 4.1 та п п. 4.2.2 п. 4.2 ст. 4 і пп. 17.1.1 та пп. 17.1.3 п. 17.1 ст . 17 Закону Закону України “Про порядок погашення зобов' яз ань платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами” (а.с. 48).

Згідно з податковими розра хунками збору за забруднення навколишнього природного се редовища № 12608 від 26.01.2007 р. та № 6545 ві д 24.07.2007 р., розрахунком позивача і обліковою карткою платник а податку зі збору за забрудн ення навколишнього природно го середовища заборгованіст ь селянського (фермерського) господарства ОСОБА_1 з ць ого виду податкового платежу станом на 11.07.2008 року складала 2056 ,07 грн., у тому числі 12,09 грн. недої мки по поданих податкових ро зрахунках за 4 квартал 2006 р. і І п івріччя 2007 р. та 3,98 грн. збору і 2040 грн. штрафних санкцій згідно з податковим повідомленням- рішенням № 76/23-НОМЕР_1 від 17.08. 2007 р. (а.с. 21, 25, 26, 61, 64).

У судовому засіданні 08.11.2011 р. п озивачем подано акт звірення розрахунків від 07.11.2011 р., в якому за даними податкової інспек ції станом на 07.11.2011 р. сума 2056,07 грн . платежу зі збору за забрудне ння навколишнього природног о середовища також обліковує ться як несплачена (а.с. 101 на зв ороті).

Відповідач ФГ ОСОБА_1 ос порив серед інших податкове повідомлення-рішення № 76/23-Н ОМЕР_1 від 17.08.2007 р., звернувшись до господарського суду Черн івецької області з позовом д о державної податкової інспе кції у Заставнівському район і про скасування рішень про н арахування штрафних санкцій (справа № 10/208, а.с. 66).

Постановою господарського суду Чернівецької області в ід 28.01.2009 р. у справі № 10/208, яка набра ла законної сили в установле ному законом порядку (а.с. 82-83, 88-91) , позов ФГ ОСОБА_1 задоволе но частково, скасовано рішен ня державної податкової інсп екції у Заставнівському рай оні № 75/23-НОМЕР_1 від 17 серпня 2007 року на суму 5044 грн. штрафних санкцій за порушення норм з р егулювання обігу готівки, у з адоволенні решти вимог відмо влено.

Під час розгляду справи № 10/20 8 судом, зокрема, установлено, що податкове повідомлення-рі шення від 17.08.2007 р. № 76/23-НОМЕР_1 п рийняте ДПІ у Заставнівськом у районі у відповідності до ч инного законодавства за вияв лені під час перевірок поруш ення податкового законодавс тва фермерським господарств ом ОСОБА_1, а саме - н еподання в установлений стро к податкових розрахунків збо ру за забруднення навколишнь ого природного середовища та недоплати у зв' язку з цим су ми зазначеного збору, донара хованої контролюючим органо м.

Відповідно до ч. 1 ст. 72 Кодекс у адміністративного судочин ства України обставини, вста новлені судовим рішенням в а дміністративній, цивільній а бо господарській справі, що н абрало законної сили, не дока зуються при розгляді інших с прав, у яких беруть участь ті с амі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини, ві дтак, в силу преюдиційності с удового рішення у справі № 10/208 для справи № 10/173 заперечення ві дповідача проти правомірнос ті податкового повідомлення -рішення позивача від 17.08.2007 р. № 76 /23-НОМЕР_1 судом до уваги не приймаються.

Ст. 14 Закону України “Про сис тему оподаткування”, що діяв на час виникнення спірних пр авовідносин, до загальнодерж авних податків і зборів відн осився, зокрема, збір за забру днення навколишнього природ ного середовища.

Відповідно до ст. 44 Закону Ук раїни “Про охорону навколиш нього природного середовища ” збір за забруднення навкол ишнього природного середови ща встановлюється на основі фактичних обсягів викидів, л імітів скидів забруднюючих р ечовин у навколишнє природне середовище і розміщення від ходів.

Порядок встановлення норм ативів збору за забруднення навколишнього природного се редовища і стягнення цього з бору визначався постановою К абінету Міністрів України ві д 01.03.1999 р. № 303 (далі - Порядок), а єд иний на території України по рядок обчислення і сплати зб ору за забруднення навколишн ього природного середовища, а також відповідальність пла тників за достовірність дани х про обсяги викидів в атмосф ерне повітря забруднюючих ре човин, скиди забруднюючих ре човин безпосередньо у водні об' єкти, розміщені відходи та за правильність обчисленн я, повноту і своєчасність спл ати збору встановлювався Інс трукцією про порядок обчисле ння та сплати збору за забруд нення навколишнього природн ого середовища, затвердженою наказом Міністерства охорон и навколишнього природного с ередовища та ядерної безпеки України, Державної податков ої адміністрації України від 19 липня 1999 року № 162/379 (далі - Інст рукція).

Пунктом 2.1 Інструкції визна чено, що платниками збору є су б' єкти господарювання, неза лежно від форм власності, вкл ючаючи їх об' єднання, філії , відділення та інші відокрем лені підрозділи, що не мають с татусу юридичної особи, розт ашовані на території іншої т ериторіальної громади; бюдже тні, громадські та інші підпр иємства, установи і організа ції; постійні представництва нерезидентів, які отримують доходи в Україні; громадяни, я кі здійснюють на території У країни і в межах її континент ального шельфу та виключної (морської) економічної зони в икиди і скиди забруднюючих р ечовин у навколишнє природне середовище та розміщення ві дходів.

Згідно з п. 2 Порядку та п. 1.4 Ін струкції збір справляється з а викиди в атмосферне повітр я забруднюючих речовин стаці онарними та пересувними джер елами забруднення, скиди заб руднюючих речовин безпосере дньо у водні об' єкти, розміщ ення відходів.

Об' єктами обчислення збо ру для пересувних джерел заб руднення є обсяги фактично в икористаних видів пального, в результаті спалення яких у творюються забруднюючі речо вини (п. 3.1 Інструкції).

Доводи представників відп овідача, що фермерське госпо дарство, не маючи вантажного та легкового автотранспорту , не є платником збору за забру днення навколишнього природ ного середовища і що в такому випадку відсутній об' єкт о податкування збором і нормат иви його нарахування, суд спр иймає критично.

Так, у справі № 10/208 встановлен о, що протягом 2004-2007 р. відповіда ч під час здійснення своєї ви робничої діяльності викорис товував трактори, що підтвер джується актом перевірки і н е заперечується представник ами відповідача.

Відтак, оскільки за змістом п. 1.15.6 Інструкції про зміст та п орядок складання звіту прове дення інвентаризації викиді в забруднюючих речовин на пі дприємстві, затвердженої нак азом Міністерства охорони на вколишнього природного сере довища та ядерної безпеки Ук раїни від 10.02.1995 р. № 7, п. 1.10 Правил до рожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністр ів України від 10.10.2001 р. № 1306, листа Міністерства екології та при родних ресурсів України від 19.12.2003 р. № 12127/18-10 сільськогосподарс ькі трактори відносяться до пересувних джерел забруднен ня, то за викиди забруднюючих речовин тракторами повинен сплачуватися збір за забрудн ення навколишнього природно го середовища.

П.п. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону України “ Про порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами” (далі - За кон № 2181), який був чинний на мом ент виникнення спірних право відносин, передбачалося, що п одаткові декларації подають ся за базовий податковий (зві тний) період, що дорівнює:

а) календарному місяцю (у то му числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним дне м звітного (податкового) міся ця;

б) календарному кварталу аб о календарному півріччю (у то му числі при сплаті кварталь них або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календар них днів, наступних за останн ім календарним днем звітного (податкового) кварталу (піврі ччя);

в) календарному року, крім в ипадків, передбачених підпун ктом “г” підпункту 4.1.4 цього пу нкту, - протягом 60 календарних днів за останнім календарни м днем звітного (податкового ) року;

г) календарному року для пла тників податку на доходи фіз ичних осіб (прибуткового под атку з громадян), - до 1 квітня ро ку, наступного за звітним.

Згідно з п. 5.3 ст. 5 Закону № 2181 пл атник податків зобов' язани й самостійно сплатити суму п одаткового зобов' язання, за значену у поданій ним податк овій декларації, протягом де сяти календарних днів, насту пних за останнім днем відпов ідного граничного строку, пе редбаченого підпунктом 4.1.4 пу нкту 4.1 статті 4 цього Закону дл я подання податкової деклара ції.

Ст. 17 вказаного Закону визна чалося, що штрафні санкції за порушення податкового закон одавства накладаються на пла тника податків у розмірах, ви значених цією статтею, крім ш трафних санкцій за порушення валютного законодавства, що встановлюються окремим зако нодавством.

Штрафні санкції накладают ься контролюючими органами, а у випадку, передбаченому пу нктом 17.2 цієї статті, самостій но нараховуються та сплачуют ься платником податків.

Відповідно до п.п. 17.1.1 ст. 17 Зако ну № 2181 платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодав ством, сплачує штраф у розмір і десяти неоподатковуваних м інімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її з атримку.

Згідно п.п. 17.1.3 цієї статті Зак ону в разі коли контролюючий орган самостійно донарахову є суму податкового зобов' яз ання платника податків за пі дставами, викладеними у підп ункті “б” підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 цього Закону (дані д окументальних перевірок рез ультатів діяльності платник а податків свідчать про зани ження або завищення суми йог о податкових зобов' язань), т акий платник податків зобов' язаний сплатити штраф у розм ірі десяти відсотків від сум и недоплати (заниження суми п одаткового зобов' язання) за кожний з податкових періоді в, установлених для такого по датку, збору (обов' язкового платежу), починаючи з податко вого періоду, на який припада є така недоплата, та закінчую чи податковим періодом, на як ий припадає отримання таким платником податків податков ого повідомлення від контрол юючого органу, але не більше п ' ятдесяти відсотків такої с уми та не менше десяти неопод атковуваних мінімумів доход ів громадян сукупно за весь с трок недоплати, незалежно ві д кількості податкових періо дів, що минули.

У справі № 10/208 суд встановив, щ о державною податковою інспе кцією у Заставнівському райо ні правильно визначено штраф ні санкції за неподання ферм ерським господарством ОСО БА_1 податкових розрахунків зі збору за забруднення навк олишнього природного середо вища та правильно донарахова но суму такого збору, у зв' яз ку з чим у скасуванні податко вого повідомлення-рішення № 76/23-НОМЕР_1 від 17.08.2007 р. відмовл ено.

Статтею 67 Конституції Украї ни проголошено, що кожен зобо в' язаний сплачувати податк и і збори в порядку і розмірах , встановлених законом.

Підпунктом 3.1.1 п. 3.1 статті 3 Зак ону № 2181 встановлювалося, що ак тиви платника податків можут ь бути примусово стягнені в р ахунок погашення його податк ового боргу виключно за ріше нням суду.

На даний час у зв' язку з на бранням чинності Податковим кодексом України Закон Укра їни “Про порядок погашення з обов' язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими формами” не діє.

Згідно п.п. 16.1.4 ст. 16 ПК України платник податків зобов' яза ний сплачувати податки та зб ори в строки та у розмірах, вст ановлених цим Кодексом та за конами з питань митної справ и, а п.п. 20.1.8, 20.1,28 ст. 20 цього Кодексу передбачено право органів д ержавної податкової служби з вертатися до суду щодо стягн ення коштів платника податкі в, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслугову ючих такого платника, на суму податкового боргу або його ч астини, застосовувати до пла тників податків фінансові (ш трафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільо вих фондів суми грошових зоб ов' язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та р озмірі, встановлених цим Код ексом.

Наразі Податковим кодексо м України не передбачено так ого збору як за забруднення н авколишнього природного сер едовища, натомість введено т акий вид податку як екологіч ний податок (Розділ 8 ПК Україн и).

Однак, відповідно до п. 2 Підр озділу 10 ПКУ (Інші перехідні п оложення) збори (плата, внески ), не встановлені цим Кодексом як загальнодержавні або міс цеві, але встановлені законо давчими актами України як об ов' язкові платежі до набран ня чинності цим Кодексом, спр авляються за правилами, вста новленими цими законодавчим и актами України, до набрання чинності законом про адміні стративні послуги та іншими законами, що регулюватимуть справляння відповідних збор ів (плати, внесків).

Окрім того, статтею 7 Закону України від 23.12.2010 р. № 2857-VI “Про Дер жавний бюджет України на 2011 рі к” встановлено, що податки і з бори (обов' язкові платежі), я кі справлялися до 1 січня 2011 рок у та не встановлені Податков им кодексом України як загал ьнодержавні і місцеві податк и та збори, включаючи розстро чені і відстрочені суми грош ових зобов' язань, суми пода ткового боргу з урахуванням штрафних санкцій та пені, що о бліковувалися станом на 31 гру дня 2010 року, і суми, донарахован і за актами перевірок, за цими податками і зборами (обов' я зковими платежами), сплачуют ься платниками податку за пр авилами, встановленими відпо відними законодавчими актам и України, або стягуються у по рядку, встановленому Податко вим кодексом України, та зара ховуються до: загального фон ду державного бюджету - в част ині податків і зборів (обов' язкових платежів), які зарахо вувалися до державного бюдже ту; загального чи спеціально го фонду місцевих бюджетів - у частині податків і зборів (об ов' язкових платежів), які за раховувалися відповідно до з агального чи спеціального фо нду місцевих бюджетів.

За таких обставин позов під лягає задоволенню.

Згідно з частиною 4 статті 94 К АС України у справах, в яких по зивачем є суб' єкт владних п овноважень, а відповідачем - ф ізична чи юридична особа, суд ові витрати, здійснені позив ачем, з відповідача не стягую ться.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб' єкта владних повнов ажень пов' язаних із залучен ням свідків та проведенням с удових експертиз, судові вит рати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають .

На підставі викладеного, ке руючись статтями 2, 17, 94, 160-163, п. 6 При кінцевих та перехідних полож ень Кодексу адміністративно го судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В :

1. Позов задовольни ти.

2. Стягнути з селянського (фе рмерського) господарства О СОБА_1 (АДРЕСА_1, ідентифі каційний номер НОМЕР_1, ві домостей про розрахунковий р ахунок немає) 2056,07 грн. податков ої заборгованості зі збору з а забруднення навколишнього природного середовища на к ористь державної податкової інспекції у Заставнівському районі Чернівецької області (м. Заставна Чернівецької об ласті, вул. Бажанського,16, іден тифікаційний код 21424218).

Порядок апеляційно го оскарження

Апеляційна скарга по дається до адміністративног о суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, я кий ухвалив оскаржуване судо ве рішення. Копія апеляційно ї скарги одночасно надсилаєт ься особою, яка її подає, до су ду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодекс у, а також прийняття постанов и у письмовому провадженні а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови.

У судовому засіданні 08.11.20 11 р. оголошено вступну та резо лютивну частини постанови. П овний текст підписано 09 листо пада 2011 року.

Суддя Т.І.Ковальчук

СудГосподарський суд Чернівецької області
Дата ухвалення рішення08.11.2011
Оприлюднено15.11.2011
Номер документу19111935
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —10/173

Ухвала від 07.07.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Баранов Д.О.

Ухвала від 22.11.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Баранов Д.О.

Ухвала від 23.02.2011

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Могилєвкін Ю.О.

Рішення від 08.08.2013

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ю.В. Бокова

Ухвала від 18.06.2013

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ю.В. Бокова

Ухвала від 16.07.2013

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ю.В. Бокова

Ухвала від 20.05.2013

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ю.В. Бокова

Ухвала від 16.02.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Виноградова В.В.

Ухвала від 05.11.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Павлюк І.Ю.

Ухвала від 05.11.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Павлюк І.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні