Рішення
від 06.08.2008 по справі 8/115пн
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

8/115пн

                                ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ  

                                  83048, м.Донецьк, вул.Артема, 157, тел.381-88-46

                                                             Р І Ш Е Н Н Я   

                                                            іменем України

06.08.08 р.                                                                                                    Справа № 8/115пн                               

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "ГЕРЦ",    

                    м.Донецьк, ЄДРПОУ 34225084

до відповідача Донецької міської ради, м.Донецьк, ЄДРПОУ 26502957

про визнання права

Суддя  Ємельянов А.С.

Представники:

від позивача: Сіткевич Є.П. – по дов.

від відповідача: Устименко В.А. – нач. юр. від.

В засіданні суду брали участь:

                                                            

СУТЬ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "ГЕРЦ", м.Донецьк, позивач, звернувся до господарського суду Донецької області з позовом до відповідіча, Донецька міська рада, м.Донецьк про визнання права позивача на отримання в оренду земельної ділянки (кадастровий №1410136600:00:016:0299) площею 0,3675 га для будівництва об'єктів – житлових будинків з об`єктами торгівельно-громадського призначення та підземними автостоянками за адресою: перехрестя б.Шевченка та вул.Марії Ульянової та по вул.Овнатаняна, Калінінський район, м.Донецьк шляхом укладання письмового договору оренди з Донецькою міською радою в порядку, передбаченому Земельним кодексом України та Законом України "Про оренду землі" станом на момент укладання договору резервування земельної ділянки між сторонами.

Крім того, позивачем заявлені вимоги про спонукання Донецьку міську раду укласти з Товариством з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "ГЕРЦ" договір оренди спірної земельної ділянки.

Згідно із ст.22 Господарського процесуального кодексу України позивач заявою без номеру та дати, яка надійшла на адресу господарського суду Донецької області 06.08.2008р., заявив вимоги про визнання права позивача на отримання в оренду земельної ділянки, кадастровий №1410136600:00:016:0299, площею 0,3675 га для будівництва об'єктів – житлових будинків з об`єктами торгівельно-громадського призначення та підземними автостоянками за адресою: перехрестя б.Шевченка та вул.Марії Ульянової та по вул.Овнатаняна, Калінінський район, м.Донецьк шляхом укладання письмового договору оренди з Донецькою міською радою в порядку, передбаченому Земельним кодексом України та Законом України "Про оренду землі"  в редакції, яка діяла на момент звернення позивача з листом до Донецького міського голови.

За таких обставин, судом розглянуті вимоги, викладені у позовній заяві з урахуванням заяви, яка надійшла на адресу господарського суду Донецької області 06.08.2008р.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на наявність у нього права на отримання спірної земельної ділянки в оренду на умовах та в порядку, передбачених Земельним кодексом України та Законом України "Про оренду землі" в редакції, яка діяла на момент звернення ТОВ "Інжинірингова компанія "ГЕРЦ" з заявкою до Донецького міського голови.

Відповідач надав відзив на позовну заяву №01/15-4208 від 09.07.2008р., в якому проти позовних вимог надав заперечення. В обґрунтування своїх заперечень відповідач посилається на те, що передача в оренду земельних ділянок здійснюється виключно на підставі рішень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, внаслідок чого неправомірною є передача земельної ділянки в оренду згідно з рішенням суду. Одночасно,  відповідач вказує на те, що на теперішній час Кабінетом Міністрів України не визначено особливостей оформлення права оренди земельних ділянок особам, стосовно яких станом на 01.01.2008р. відповідним органом виконавчої влади або місцевого самоврядування  було прийнято рішення про погодження місця розташування об'єкту або про надання дозволу на розробку проекту землеустрою.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін, господарський суд встановив:

21.07.2006р. Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "ГЕРЦ" звернулося до Донецького міського голови з заявою про надання земельної ділянки для розміщення багатоповерхових житлових будинків з об`єктами торгівельно-громадського призначення та підземною автостоянкою на перехресті б.Шевченка та вул.Марії Ульянової та по вул.Овнатаняна у  Калінінському районі м.Донецька.

На підставі рішення Донецької міської ради від 30.09.2005р. №21/2 "Про затвердження правил забудови м.Донецька", рішення Донецького міського голови (віза) питання щодо надання позивачу в оренду земельної ділянки було передано на розгляд постійно діючої комісії з питань вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів.

24.05.2007р. постійно діючою комісією з питань вибору земельних ділянок для розміщення об'єкту позивачу було надано акт вибору земельної ділянки, в якому зазначено, що земельна ділянка, в тому числі, першої черги забудови площею 0,3675 га, яка розташована на перехресті б.Шевченка та вул.Марії Ульянової та по вул.Овнатаняна, Калінінського району, м.Донецька є придатною для проектування та будівництва житлових будинків з об`єктами торгівельно-громадського призначення та підземними автостоянками.

Як встановлено судом, ТОВ "Інжинірингова компанія "ГЕРЦ"  були отримані наступні дозволи державних органів та органів місцевого самоврядування щодо попереднього погодження розміщення зазначених об'єктів на спірній земельній ділянці:

-          висновок Донецької міської санітарно-епідеміологічної станції №1244/07               від 11.06.2007р.;

-          висновок Донецького міського управління земельних ресурсів №01/35-3868 від 15.06.2007р.;

-          висновок відділу регуляторної політики Державного управління охорони навколишнього природного середовища в Донецькій області №05-38 від 16.06.2007р.;

-          висновок Головного управління містобудування і архітектури №01/14-3210 від 14.06.2007р.;

-          висновок відділу культури Донецької міської ради  №01-1/722-з від 13.06.2007р.

Крім того, між виконавчим комітетом Донецької міської ради та позивачем було укладено договір №рс5/601 від 15.06.2007р. резервування земельної ділянки, за умовами якого позивач зарезервував, зокрема, земельну ділянку площею 0,3675 га для будівництва об'єктів – житлових будинків з об`єктами торгівельно-громадського призначення та підземними автостоянками за адресою: перехрестя б.Шевченка та вул.Марії Ульянової та по вул.Овнатаняна, Калінінський район, м.Донецьк.

25.07.2007р. виконавчим комітетом Донецької міської ради було прийнято рішення №454/10, згідно якого Товариству з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "ГЕРЦ", в тому числі, було погоджено місце розташування житлових будинків з об`єктами торгівельно-громадського призначення та підземними автостоянками та дозволено проведення проектно-вишукувальних робіт для будівництва зазначених об'єктів за адресою: перехрестя б.Шевченка та вул.Марії Ульянової та по вул.Овнатаняна, Калінінський район, м.Донецьк.

На виконання вказаного рішення позивачем виконані геодезичні та геологічні вишукування, що підтверджується наданими до матеріалів справи актами приймання-виконання робіт; розроблена та узгоджена у Головному управлінні містобудування та архітектури (висновок №01/14-1988 від 14.05.2008р.) проектна документація щодо об'єкту „16-ти поверховий житловий будинок на перехресті б.Шевченка та вул.Марії Ульянової та по вул.Овнатаняна у Калінінському районі м.Донецька ; укладено договір №2 від 14.01.2008р. про пайову участь замовників будівництва у розвитку соціальної та інженерної інфраструктури міста.

На замовлення Товариства з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "ГЕРЦ" АОЗТ  „Територіальний проектний інститут "Донбасцивільпроект" було розроблено містобудівне обґрунтування розміщення вказаного вище об'єкту на спірній  земельній ділянці.

Одночасно, Донецьким міським відділом Донецької регіональної філії ДП „Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах” було розроблено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва житлових будинків на перехресті б.Шевченка та вул.Марії Ульянової та по вул.Овнатаняна, Калінінського району, м.Донецька.

З метою погодження у встановленому законодавством порядку відведення спірної земельної ділянки позивачем отримані наступні висновки:

-          висновок Донецької міської санітарно-епідеміологічної станції №452/07 від 23.11.2007р.;

-          висновок Донецького міського управління земельних ресурсів №01/35-8734          від 26.11.2007р.;

-          висновок відділу регуляторної політики Державного управління охорони навколишнього природного середовища в Донецькій області №05/2923                  від 10.12.2007р.;

-          висновки Головного управління містобудування і архітектури №01/14-7067          від 12.12.2007р.;

-          висновок відділу культури Донецької міської ради №01-1/2448-з від 06.12.2007р.;

-          висновок державної експертизи землевпорядної документації №2158 від 27.12.2007р., виданий Головним управлінням земельних ресурсів у Донецькій області.

У відповідності з п.6 глави 2 частини 3 додатку «Правила забудови міста Донецька» до рішення виконавчого комітету Донецької міської ради №23/17 від 16.12.2005р. у випадку, коли розташування об'єкта принципово заперечує  рішенням затвердженої містобудівної документації або у разі недоцільності розміщення об'єкта за місцем розташування, запропонованим зацікавленою особою, з містобудівних, екологічних, санітарних, земельних, історико-культурних міркувань, інших обмежень та обтяжень, що підтверджуються висновками відповідних служб, зацікавленій особі за підписом Донецького міського голови видається мотивована відмова.

Проте, як вказує позивач, відповідної відмови, підписаної Донецьким міським головою не приймалося, розташування об'єктів будівництва погоджено з відповідними органами місцевого самоврядування, їх підрозділами і службами.

Листом №К01/12-14773 від 28.07.2008р. Донецькою міською радою було повідомлено ТОВ "Інжинірингова компанія "ГЕРЦ" про неможливість передачі в оренду спірної земельної ділянки.

Підставою для відмови в передачі позивачу земельної ділянки на праві оренди вказано ті обставини, що на теперішній час Кабінетом Міністрів України не визначено особливостей оформлення права оренди земельних ділянок особам, стосовно яких станом на 01.01.2008р. відповідним органом виконавчої влади або місцевого самоврядування  було прийнято рішення про погодження місця розташування об'єкту або про надання дозволу на розробку проекту землеустрою.

Як вказує позивач, бездіяльність органів місцевого самоврядування щодо оформлення документів на відведення спірної земельної ділянки в оренду є необґрунтованою та незаконною, порушує його права, внаслідок чого позивачем заявлені вимоги про визнання права позивача на отримання в оренду земельної ділянки, кадастровий №1410136600:00:016:0299, площею 0,3675 га для будівництва об'єктів – житлових будинків з об`єктами торгівельно-громадського призначення та підземними автостоянками за адресою: перехрестя б.Шевченка та вул.Марії Ульянової та по вул.Овнатаняна, Калінінський район, м.Донецьк шляхом укладання письмового договору оренди з Донецькою міською радою в порядку, передбаченому Земельним кодексом України та Законом України "Про оренду землі"  в редакції, яка діяла на момент звернення позивача з листом до Донецького міського голови а також про спонукання відповідача укласти з позивачем договір оренди спірної земельної ділянки.

Відповідач проти позовних вимог заперечує з підстав, викладених у відзиві №01/15-4208 від 09.07.2008р.

Виходячи з принципу повного, всебічного та об'єктивного розгляду всіх обставин справи, суд вважає вимоги позивача до відповідача  такими, що підлягають задоволенню, враховуючи наступне:

Земельні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею регулюються Конституцією України, Земельним кодексом України, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Згідно із ст.ст.13, 41 Конституції України передбачено, що від імені українського народу права власника, зокрема, на землю здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією України.

Відповідно до ст.ст.142, 143, 144, 145 Конституції України до матеріальної основи органів місцевого самоврядування, крім інших об'єктів, належить земля, управління якою здійснюють територіальної громади через органи самоврядування в межах їх повноважень шляхом прийняття рішень.

Зокрема, у відповідності із ст.12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин, належить, зокрема, розпорядження землями територіальних громад; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього кодексу.

Статтею 116 Земельного кодексу України визначено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим кодексом.

Порядок надання у постійне користування земельних ділянок юридичним особам та порядок передачі земельних ділянок в оренду визначені ст.ст.123, 124 Земельного кодексу України та ст.16 Закону України "Про оренду землі".

В силу ст.124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.

У відповідності з п.3 глави 2 частини 3 додатку «Правила забудови міста Донецька» до рішення Донецької міської ради №23/17 від 16.12.2005р. особа, зацікавлена у відведенні земельної ділянки для будівництва, звертається з клопотанням про погодження місця розташування об'єкта до Донецької міської ради.

Згідно зі ст.16 Закону України "Про оренду землі" в редакції, яка діяла на момент звернення позивача до Донецького міського голови, особа, яка бажає отримати земельну ділянку в оренду із земель державної або комунальної власності, подає до відповідного органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування за місцем розташування земельної ділянки заяву (клопотання). Розгляд заяви (клопотання) і надання земельної ділянки в оренду проводяться у порядку, встановленому Земельним кодексом України. У разі згоди орендодавця передати земельну ділянку в оренду сторони укладають договір оренди землі відповідно до вимог цього закону.

Таким чином, волевиявлення майбутнього орендаря щодо укладення договору оренди реалізується шляхом подання відповідної заяви.

Крім цього, згідно Порядку вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2004р. №427 юридична особа, заінтересована у відведенні земельної ділянки, звертається з клопотанням до сільської, селищної, міської ради, районної, Київської чи Севастопольської міської держадміністрації, до повноважень якої належить вирішення питання про вибір земельної ділянки, яка реєструє клопотання в день його подання з присвоєнням реєстраційного номера, розглядає клопотання і в п'ятиденний строк після реєстрації надсилає постійно діючій комісії з питань вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів (далі - комісія), утвореній відповідною радою або держадміністрацією.

Результати роботи комісії оформляються актом вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів, який підписується головою і членами комісії, скріплюється печатками і разом з матеріалами, що використовувалися під час його складання, передається юридичній особі, для подання до сільської, селищної, міської ради, районної, Київської чи Севастопольської міської держадміністрації з метою прийняття відповідного рішення.

Внаслідок внесення змін Законами України від 28.12.2007р. N107-VI та від 03.06.2008р.          N 309-VI до ст.16 Закону України "Про оренду землі" та ст.124 Земельного кодексу України, набуття права оренди земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, має здійснюватись виключно на аукціонах, крім земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна, які перебувають у власності громадян і юридичних осіб і в яких відсутні акції (частки, паї), що належать державі.

З висновками суду, правовідносини щодо оренди землі виникли між органами місцевого самоврядування та позивачем з моменту подання клопотання щодо надання в оренду спірної земельної ділянки, тобто, до набрання чинності змінами до ст.16 Закону України "Про оренду землі" та ст.124 Земельного кодексу України.

Згідно ст.58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.

Відповідно до ч.4 п.3 мотивувальної частині рішення Конституційного суду України від 09.02.1999р. №1-рп/99 норми ст.58 Конституції України можуть розповсюджуватись на юридичні особи.

Таким чином, посилання органів місцевого самоврядування на неможливість розгляду документів з відведення спірної земельної ділянки у зв'язку із внесенням змін до Земельного кодексу України та Закону України "Про оренду землі" є необґрунтованими та такими, що порушують права позивача на оренду земельної ділянки.

Крім цього, як було зазначено в рішенні Конституційного суду України від 22.05.2008р. №10-рп/2008 Конституція України у статті 92 визначила сфери, зокрема бюджетну, які мають врегульовуватися виключно законом. Закон про Держбюджет є основним фінансовим документом держави. Через своє спеціальне призначення цей закон не повинен регулювати відносини в інших сферах суспільного життя. Конституція України не надає закону про Держбюджет вищої юридичної сили стосовно інших законів.

Таким чином, Конституційний Суд України в своєму рішенні дійшов висновку, що законом про Держбюджет не можна вносити зміни до інших законів, зупиняти їх дію чи скасовувати їх, оскільки з об'єктивних причин це створює протиріччя у законодавстві, і як наслідок - скасування та обмеження прав і свобод людини і громадянина.

Згідно з резолютивною частиною рішення Конституційного суду України від 22.05.2008р. №10-рп/2008 визнано неконституційними положення пункту 2 та пункту 8 розділу II Закону України "Про Державний бюджет на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України".

Відповідно до ч.6 ст.16 Закону України "Про оренду землі" в редакції, яка діяла при подачі позивачем заявки на оренду землі, проведення відповідними органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування аукціону або конкурсу щодо набуття права оренди земельної ділянки вимагається у разі надходження двох або більше заяв (клопотань) на оренду однієї і тієї самої земельної ділянки.  

Одночасно, за змістом матеріалів справи, стосовно оренди земельної ділянки, розташованої за адресою: перехрестя б.Шевченка та вул.Марії Ульянової та по вул.Овнатаняна, Калінінський район, м.Донецьк., була подана тільки одна заявка - ТОВ "Інжинірингова компанія "ГЕРЦ". Відповідачем вказані обставини не спростовані,  доказів подання заявок іншими особами до матеріалів справи не надано.

Таким чином, враховуючи, що позивач є єдиною особою, яка реалізувала своє право на оренду спірної земельної ділянки, проведення аукціону  або конкурсу  щодо набуття права оренди земельної ділянки, розташованої за адресою: перехрестя б.Шевченка та вул.Марії Ульянової та по вул.Овнатаняна, Калінінський район, м.Донецьк., нормами ст.16 Закону України "Про оренду землі" не передбачено.

Крім того, договір резервування земельної ділянки, укладений між позивачем та виконавчим комітетом Донецької міської ради, хоча і не передбачений інститутами цивільного та земельного права, однак є підставою для виникнення цивільних прав та обов'язків, оскільки його зміст не суперечить законодавству. Зокрема, згідно з вказаним договором виконавчий комітет Донецької міської ради зобов'язався не надавати зарезервовану земельну ділянку іншим юридичним та фізичним особам, а забудовник (позивач) прийняв на себе зобов'язання сплачувати передбачені договором кошти, розробити за період резервування проект будівництва та звернутися до Донецької міської ради із клопотанням про надання спірної земельної ділянки в оренду.

Позитивним правовим результатом, настання якого пов'язано з належним виконанням умов договору, є надання позивачу у користування спірної земельної ділянки шляхом прийняття радою відповідного рішення.

Відповідно до п.34 ст.26, п.2 ст.77 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" питання надання земельної ділянки в оренду вирішується на пленарному засіданні ради - сесії, а спори про поновлення порушених прав юридичних і фізичних осіб, що виникають в результаті рішень, дій чи бездіяльності органів або посадових осіб місцевого самоврядування, вирішуються в судовому порядку.

За висновками суду, порушені права позивача підлягають захисту способами, передбаченими ст.152 Земельного кодексу України.

Зокрема, згідно з вказаною статтею захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється, зокрема, шляхом визнання прав.

Як встановлено судом вище, позивач звернувся до Донецького міського голови в передбаченому законодавством порядку з клопотанням про надання земельної ділянки в оренду з наданням для цього всіх необхідних документів.

Листом №К01/12-14773 від 28.07.2008р. Донецькою міською радою було повідомлено позивача про неможливість передачі в оренду спірної земельної ділянки.

Таким чином, фактично з боку належного відповідача – Донецької міської ради оспорюється та не визнається право позивача на отримання в оренду земельної ділянки,  яка розташована на перехресті б.Шевченка та вул.Марії Ульянової та по вул.Овнатаняна, Калінінського району, м.Донецька.

При цьому, посилання відповідача на неправомірність позовних вимог у зв'язку з відсутністю відповідного рішення органу місцевого самоврядування про передачу в оренду спірної земельної та не визначення Кабінетом Міністрів України особливостей оформлення права оренди земельних ділянок особам, стосовно яких станом на 01.01.2008р. відповідним органом виконавчої влади або місцевого самоврядування  було прийнято рішення про погодження місця розташування об'єкту або про надання дозволу на розробку проекту землеустрою, суд вважає безпідставними, враховуючи, що предметом позовних вимог є визнання права позивача на оренду спірної земельної ділянки в порядку, передбаченому Земельним кодексом України та Законом України "Про оренду землі" в редакції, яка діяла на момент звернення Товариства з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "ГЕРЦ" з заявкою до Донецького міського голови.

Тобто, рішенням суду фактично визнається правомірність дій позивача як єдиної особи, що може реалізувати своє право на отримання спірної земельної ділянки в оренду, а також визнається, що такі дії проводяться в порядку, встановленому Земельним кодексом України та Законом України «Про оренду землі» до внесення у вказані нормативно-правові акти відповідних змін.

За таких обставин, враховуючи вищевикладене, позовні вимоги про визнання права позивача на отримання в оренду земельної ділянки, кадастровий №1410136600:00:016:0299, площею 0,3675 га для будівництва об'єктів – житлових будинків з об`єктами торгівельно-громадського призначення та підземними автостоянками за адресою: перехрестя б.Шевченка та вул.Марії Ульянової та по вул.Овнатаняна, Калінінський район, м.Донецьк шляхом укладання письмового договору оренди з Донецькою міською радою в порядку, передбаченому Земельним кодексом України та Законом України "Про оренду землі"  в редакції, яка діяла на момент звернення позивача з листом до Донецького міського голови, є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Позов в частині спонукання Донецьку міську раду укласти з Товариством з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "ГЕРЦ" договір оренди спірної земельної ділянки залишається без задоволення, враховуючи, що на момент розгляду справи уповноваженим органом місцевого самоврядування не прийнято рішення про погодження проекту землеустрою щодо відведення позивачу земельної ділянки, розташованої на перехресті б.Шевченка та вул.Марії Ульянової та по вул.Овнатаняна у Калінінському районі  м.Донецька.

При визначенні підвідомчості цієї справи суд виходив з того, що між сторонами існує спір про право позивача на отримання в оренду спірної земельної ділянки.

Тобто, правовідносини, що склалися між сторонами з приводу наявності чи відсутності у позивача права на оренду носять договірний характер, який є наслідком виниклих між сторонами господарських відносин у сфері землеустрою.

При цьому, відповідач у спірних правовідносинах не здійснює владних повноважень, а виступає як суб'єкт господарських відносин. Таким чином, цей спір підвідомчий господарському суду.

У відповідності до вимог ст.49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати підлягають віднесенню на сторони порівну.

 

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.22, 43, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "ГЕРЦ", м.Донецьк до Донецької міської ради, м.Донецьк задовольнити частково.

Визнати право Товариства з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "ГЕРЦ" (83003 м.Донецьк, пр.Ілліча, 15а, ЄДРПОУ 34225084) на отримання в оренду земельної ділянки, кадастровий №1410136600:00:016:0299, площею 0,3675 га для будівництва об'єктів – житлових будинків з об`єктами торгівельно-громадського призначення та підземними автостоянками за адресою: перехрестя б.Шевченка та вул.Марії Ульянової та по вул.Овнатаняна, Калінінський район, м.Донецьк шляхом укладання письмового договору оренди з Донецькою міською радою в порядку, передбаченому Земельним кодексом України та Законом України "Про оренду землі"  в редакції, яка діяла на момент звернення Товариства з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "ГЕРЦ"  з листом до Донецького міського голови.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути з Донецької міської ради, м.Донецьк на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "ГЕРЦ", м.Донецьк витрати по сплаті державного мита в сумі 42 грн. 50 коп., витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу в сумі 59  грн. 00 коп.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

У судовому засіданні 06.08.2008р. оголошено повний текст рішення.

          

               Суддя                                                                                                                                           

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення06.08.2008
Оприлюднено22.08.2008
Номер документу1916130
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —8/115пн

Рішення від 06.08.2008

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ємельянов А.С.

Ухвала від 14.07.2008

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ємельянов А.С.

Ухвала від 07.07.2008

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ємельянов А.С.

Ухвала від 01.07.2008

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ємельянов А.С.

Ухвала від 09.07.2007

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ємельянов А.С.

Рішення від 24.07.2007

Господарське

Господарський суд Донецької області

Ємельянов А.С.

Ухвала від 23.02.2007

Господарське

Господарський суд Луганської області

Середа А.П.

Рішення від 16.03.2007

Господарське

Господарський суд Луганської області

Середа А.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні