ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"27" жовтня 2011 р. Справа № 18/43/5022-1140/2011(7/117-2071(12/89-1134)
Господарський суд Терноп ільської області у складі су дді Охотницької Н.В.
розглянув заяву Товариств а з обмеженою відповідальніс тю "ТедБуд" від 29.12.2010р. про п ерегляд рішення господарськ ого суду Тернопільської обла сті за нововиявленими обстав инами у справі №7/117-2071(12/89-1134):
за позовом: Військового прокурора Тернопільського г арнізону м.Тернопіль -1,а/с-7 в ін тересах держави в особі орга ну, уповноваженого здійснюва ти функції у спірних відноси нах Міністерства оборони Укр аїни м.Київ-168, Повітряно-флотс ький проспект, 6
до відповідача-1: Де ржавного підприємства Мініс терства оборони України "Іва но-Франківський військовий л іспромкомбінат" вул. Ребета, 6, м.Івано-Франківськ, 76014,
до відповідача-2: Те рнопільської об`єднаної держ авної податкової інспекції, вул. Білецька, 1, м.Тернопіль,
до відповідача-3: То вариства з обмеженою відпові дальністю "Скриня", вул. Протас евича, 22, м.Тернопіль,
до відповідача-4: То вариства з обмеженою відпові дальністю "ТедБуд", вул. Дубове цька, 1б, м.Тернопіль,
до відповідача-5: Всеукра їнської біржі нерухомості в особі Тернопільської філії т оварної біржі "Всеукраїнська біржа нерухомості", вул. Руськ а,17, м.Тернопіль,
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предме т спору на стороні відповіда ча-2: Головне управління Де ржавного казначейства Украї ни у Тернопільській області, бул. Шевченка,39, м. Тернопіль,
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предме т спору на стороні відповіда ча-2: Управління Пенсійного фонду України в місті Терноп олі, вул. Руська,17, м.Тернопіль,
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предме т спору на стороні відповіда ча-3: Товарна біржа "Тернопі льська біржа нерухомості", ву л. Руська,17, м.Тернопіль
про визнання недійсним и результатів цільових аукці онів проведених Тернопільс ькою філією товарної біржі "В сеукраїнська біржа нерухомо сті" 1 грудня 2003 року (протокол № 1) по продажу нерухомого майна платника податків, що знаход иться в податковій заставі, т а договору купівлі-продажу м айна Тернопільського УВТК ДП МО України "Івано-Франківськ ий ЛПК" від 9 вересня 2004 року укл аденого між товариством з об меженою відповідальністю "Ск риня" та товариством з обмеже ною відповідальністю "ТедБуд ", застосувавши реституцію.
За участю представників:
Прокурора: Федчишин О.Г. - старший помічник військовог о прокурора, витяг із наказу № 120 від 07.10.2011 р.
Позивача: не прибув.
Відповідача 1: ОСОБА_1 - заступник начальника відділ у правового забезпечення та контролю за дотриманням зако нодавства України структурн ими підрозділами ДП "Івано-Фр анківський військовий ліспр омкомбінат", довіреність № 1134 в ід 19.09.2011 р.
Відповідача 4: ОСОБА_2, до віреність б/н від 14.01.2011 р.
Відповідача 2, Відповідача 3, Відповідача 5: не прибули.
Третіх осіб: не прибули.
В судовому засіданні уча сникам судового процесу роз' яснено процесуальні права та обов' язки, передбачені ст. 20 , 22, 29, 81-1 ГПК України. Технічна фік сація судового процесу не зд ійснюється.
Суть справи: Військов ий прокурор Тернопільського гарнізону звернувся з позов ом ( з врахуванням заяви про ут очнення позовних вимог від 13.0 3.2006р.) в інтересах держави в осо бі Міністерства оборони Укра їни до державного підприємст ва Міністерства оборони Укра їни "Івано-Франківський лісп ромкомбінат" , Тернопільсько ї об`єднаної державної подат кової інспекції, товариства з обмеженою відповідальніст ю "Скриня", товариства з обмеж еною відповідальністю "ТедБу д", Всеукраїнської біржі неру хомості в особі Тернопільськ ої філії товарної біржі "Всеу країнська біржа нерухомості ", за участю третіх осіб на сто роні відповідача-2 - Управлі ння Пенсійного фонду України в місті Тернополі та Головно го управління Державного каз начейства України у Тернопіл ьській області та на стороні відповідача-3 - товарної бір жі "Тернопільська біржа неру хомості", про визнання недійс ними результатів цільових ау кціонів проведених 1 грудня 200 3 року (протокол №1) Тернопільс ькою філією товарної біржі "В сеукраїнська біржа нерухомо сті" по продажу нерухомого ма йна платника податків,що зна ходиться в податковій застав і - ДП "Івано-Франківський лі спромкомбінат" та договору к упівлі-продажу майна Тернопі льського УВТК ДП МО України "І вано-Франківський ЛПК" від 9 ве ресня 2004 року, укладеного між т овариством з обмеженою відпо відальністю "Скриня" та товар иством з обмеженою відповіда льністю "ТедБуд", застосувавш и реституцію.
Рішенням господарського с уду Тернопільської області в ід 24.12.2008р. у справі №12/89-1134, яке зали шене без змін постановою Льв івського апеляційного госпо дарського суду від 02.11.2009р. та по становою Вищого господарськ ого суду України від 02.02.2009р., поз ов військового прокурора Тер нопільського гарнізону задо волено: визнано недійсними р езультати цільових аукціоні в з продажу нерухомого майна платника податків, що знаход иться в податковій заставі, в ід 01.12.2003р. (протокол №1) та договір купівлі-продажу майна Терно пільського УВТК ДП МО Україн и "Івано-Франківський ЛПК" від 09.09.04р., укладеного між ТОВ "Скри ня" та ТОВ "ТедБуд". Судом засто совано також двосторонню рес титуцію до сторін, зобов' яз авши ТОВ "ТедБуд" повернути де ржавному підприємству "Івано -Франківський ліспромкомбін ат" майно, яке було предметом д оговору купівлі-продажу майн а від 09.09.04р., а державне підприє мство в свою чергу зобов' яз ано повернути ТОВ "ТедБуд" гр ошові кошти в сумі 461700,00 грн.
ТзОВ "ТедБуд" звернулося до господарського суду з заявою від 29.12.2010р. про перегляд за ново виявленими обставинами ріше ння господарського суду Терн опільської області від 24.12.2008р. у справі №12/89-1134, посилаючись як н а нововиявлену обставину ухв алу Вищого адміністративног о суду України від 02.07.2009р. у спра ві №1/81-4606(3/70-697(12/90-1135) за позовом Війсь кового прокурора Тернопільс ького гарнізону в інтересах держави в особі Міністерства оборони України до Тернопіл ьської об'єднаної державної податкової інспекції за учас тю третьої особи, що не заявля є самостійних вимог на предм ет спору на стороні позивача - Державного підприємства Мі ністерства оборони України " Івано-Франківський ліспромк омбінат", про визнання недійс ним Акту опису активів платн ика, якою рішення господарсь кого суду та постанову апеля ційного суду скасовано, а про вадження у справі закрито та , що саме рішення у даній справ і було підставою для прийнят тя рішення у справі №12/89-1134. Тако ж, товариством заявлено клоп отання про скасування заході в про забезпечення позову , вж итих ухвалою господарського суду від 01.06.2005р.
Рішенням господарського с уду Тернопільської області в ід 24.01.2011 р. у справі №7/117-2071(12/89-1134), яке з алишено без змін постановою Львівського апеляційного го сподарського суду від 12.05.2011 р., ч астково задоволено заяву тов ариства з обмеженою відповід альністю "ТедБуд" від 29.12.2010 р. про перегляд рішення господарсь кого суду Тернопільської обл асті за нововиявленими обста винами у справі № 12/89-1134. Рішення господарського суду Тернопі льської області від 24.12.2008 р. у сп раві №12/89-1134 скасовано. В позові відмовлено. Провадження у сп раві по відношенню до товари ства з обмеженою відповідаль ністю "Скриня" припинено, у зв' язку з ліквідацією. Визнано т аким, що не підлягає виконанн ю наказ господарського суду від 28.07.2010р., виданий на виконанн я рішення господарського суд у Тернопільської області ві д 24.12.2008р. та постанови Львівсько го апеляційного господарськ ого суду від 02.11.2009р. у справі № 12/89- 1134, згідно якого Товариству з о бмеженою відповідальністю "Т еДБуд"(вул. Дубовецька,1б, м. Тер нопіль, код 32577157) повернути Держ авному підприємству Міністе рства оборони України "Івано -Франківський ліспромкомбін ат"(вул. Ребета,6, м. Івано-Франкі вськ, код 08033772) майно, яке було пр едметом договору купівлі-про дажу майна від 09.09.2004р., яке знахо диться в податковій заставі, реалізованого на цільовому аукціону 01.12.2003р., а Державному п ідприємству Міністерства об орони України "Івано-Франків ський ліспромкомбінат"(вул. Р ебета,6, м. Івано-Франківськ, ко д 08033772, р/р 260043091401 в ЛФЛБ "Банк націон ального розвитку", МФО 325224) на ра хунок товариства з обмеженою відповідальністю "ТеДБуд"(ву л. Дубовецька,1б, м. Тернопіль, к од 32577157, р/р 26002055100455 в ТФ "Приватбанк" , МФО 338780) кошти в сумі 461700 грн.
Постановою Вищого Господа рського суду України від 12.07.2011 р . касаційну скаргу Військово го прокурора Західного регіо ну України задоволено частко во. Постанову Львівського ап еляційного господарського с уду від 12.05.2011 р. та рішення госпо дарського суду Тернопільськ ої області від 24.01.2011 р. у справі № 7/117-2071(12/89-1134) скасовано. Справу пере дано на новий розгляд до госп одарського суду Тернопільсь кої області. При цьому Вищим г осподарським судом у постано ві від 12.07.2011р. зазначено, що насл ідком скасування судового рі шення за результатами його п ерегляду за ново виявленими обставинами є розгляд справи заново на загальних підстав ах.
Розпорядженням голови гос подарського суду Тернопільс ької області від 18.08.2011 р. справу №7/117-2071(12/89-1134) передано на розгляд с удді Охотницькій Н.В.
Ухвалою господарського су ду Тернопільської області ві д 19.08.2011 р. справу №7/117-2071(12/89-1134) за позов ом Військового прокурора Тер нопільського гарнізону в інт ересах держави в особі орган у, уповноваженого здійснюват и функції у спірних відносин ах Міністерства оборони Укра їни до відповідача-1: Державно го підприємства Міністерств а оборони України "Івано-Фран ківський ліспромкомбінат", в ідповідача-2: Тернопільської об`єднаної державної податк ової інспекції, відповідача- 3: Товариства з обмеженою відп овідальністю "Скриня", відпов ідача-4: Товариства з обмежено ю відповідальністю "ТеДБуд", в ідповідача-5: Головного управ ління Державного казначейст ва України у Тернопільській області, відповідача-6: Всеукр аїнської біржі нерухомості в особі Тернопільської філії товарної біржі "Всеукраїнськ а біржа нерухомості", за участ і третьої особи на стороні ві дповідача-2: Управління Пенсі йного фонду України в місті Т ернополі, третьої особи на ст ороні відповідача-3: Товарна б іржа "Тернопільська біржа не рухомості" про визнання недійсними результатів ціль ових аукціонів проведених Те рнопільською філією товарно ї біржі "Всеукраїнська біржа нерухомості" 1 грудня 2003 року (п ротокол №1) по продажу нерухом ого майна платника податків, що знаходиться в податковій заставі та договору купівлі -продажу майна Тернопільсько го УВТК ДП МО України "Івано-Фр анківський ЛПК" від 9 вересня 2 004 року укладеного між товарис твом з обмеженою відповідаль ністю "Скриня" та товариством з обмеженою відповідальніст ю "ТедБуд", застосувавши рести туцію, прийнято суддею Охотн ицькою Н.В. до свого проваджен ня присвоївши їй №18/43/5022-1140/2011(7/117-2071(12/89 -1134) та призначено до розгляду н а 01.09.2011 р.
Присутній у судовому засід анні прокурор підтримав позо вні вимоги, які були заявлені при зверненні до суду 11.04.2005 р. та задоволені рішенням господа рського суду Тернопільської області від 24.12.2008 р. у справі №12/89- 1134. Вважає, що даним рішенням су ду встановлено факт проведен ня торгів та укладення догов ору з порушенням чинного зак онодавства Заперечив проти д оводів, що наводяться ТОВ "Тед Буд" у заяві про перегляд ріше ння господарського суду Терн опільської області за новови явленими обставинами у справ і №12/89-1134. Зазначає, що ухвала Вищ ого адміністративного суду У країни від 02.07.2009 р. про скасуван ня постанови господарського суду Тернопільської області від 31.01.2008 р., ухвали Львівського апеляційного адміністратив ного суду від 02.10.2008 р. у справі №1/ 81-4606(22а-6154/08) та залишення позову ві йськового прокурора Тернопі льського гарнізону про визна ння недійсним акту опису акт ивів без розгляду, яка взята д о уваги в якості нововиявлен их обставин не може вважатис я такою обставиною, оскільки зазначеній ухвалі була нада на оцінка, вона була відома су ду при ухвалені рішення у спр аві, а доводи заявника про те, що він не був обізнаний з ухва лою Вищого адміністративног о суду України від 02.07.2009 р. є безп ідставними.
Представник відповідача 1 в судовому засіданні 01.09.2011 р. виз нав позовні вимоги та погодж ується із позицією прокурора , при цьому подав відзив на поз ов, в якому наводяться запере чення на заяву про перегляд р ішення господарського суду Т ернопільської області за нов овиявленими обставинами у сп раві №12/89-1134, подану ТОВ "ТедБуд". В важає, що відчуження майна де ржавного підприємства, яке в ходить до складу цілісного м айнового комплексу забезпеч ує здійснення основної діяль ності платника податків є не законним. Просить суд прийня ти нове рішення, яким позов за доволити та визнати недійсни ми результати цільових аукці онів. Зобов'язати ТОВ "ТедБуд" повернути державному підпри ємству "Івано-Франківський в ійськовий ліспромкомбінат" м айно яке було предметом дого вору купівлі-продажу від 09.09.2004 р .
Представник відповідача 4 - ТОВ "ТедБуд" підтримав заяву п ро перегляд рішення господар ського суду Тернопільської о бласті за нововиявленими обс тавинами у справі №12/89-1134. Вважає , що факт скасування постанов и господарського суду Терноп ільської області від 31.01.2008 р., ух вали Львівського апеляційно го адміністративного суду ві д 02.10.2008 р. у справі №1/81-4606(22а-6154/08) та зал ишення позову військового пр окурора Тернопільського гар нізону про визнання недійсни м акту опису активів без розг ляду, які містили фактичні да ні, покладені в основу рішенн я господарського суду Терноп ільської області від 24.12.2008 р. у с праві №12/89-1134, є тією підставою, щ о дає право для перегляду дан ого рішення за нововиявленим и обставинами. Просить суд за доволити заяву про перегляд рішення господарського суду Тернопільської області за н ововиявленими обставинами у справі №12/89-1134.
Представник третьої особи - Головного управління Держ авного казначейства України у Тернопільській області в с удовому засіданні 21.09.2011 р. усно повідомив суд, що кошти, отрим ані від реалізації активів Т ернопільського УВТК ДП МО Ук раїни "Івано-Франківський ЛП К" в сумі 577 674 грн., в т.ч. 96 279 грн. ПДВ (протокол №1 від 01.12.2003 р.) перерах овано на розподільчий рахуно к відділення УДК та ДПІ у м. Те рнополі проведено перерозпо діл коштів, зокрема: 409 284,58 грн. в р ахунок погашення боргу по пл атежах до бюджету та в рахуно к майбутніх платежів, 90 000 грн. в рахунок погашення заборгова ності до Пенсійного Фонду, 34 660, 44 грн. винагорода торгівельні й організації та 43 728,98 грн. повер нуто на рахунок Тернопільськ ого УВТК ДП МО України "Івано-Ф ранківський ЛПК".
Відділ державних реєстрат орів Тернопільської міської ради, на запит суду, надав вит яг з Єдиного державного реєс тру юридичних осіб та фізичн их осіб підприємців, відпові дно до якого стан юридичної о соби товариства з обмеженою відповідальністю "Скриня" (ід ентифікаційний код -31195780) стано м на 07.09.2011р. припинено.
Інші учасники судового про цесу будь - яких заперечень не надали, участі представни ків не забезпечили, що не є пер ешкодою для розгляду заяви у відповідності до ст.114 ГПК Укр аїни.
Ухвалами суду розгляд спра ви відкладався до 12.09.2011 р., 21.09.2011 р., 2 6.09.2011 р., 17.10.2011 р. та 27.10.2011 р.
Ухвалою суду від 17.10.2011 р. судо м, за клопотанням відповідач 4 - ТОВ "ТедБуд", у відповіднос ті ч. 3 ст. 69 ГПК України строк ро згляду справи №18/43/5022-1140/2011(7/117-2071(12/89-1134) п родовжено на 15 днів.
Розглянувши матеріали спр ави, судом встановлено насту пне.
У відповідності до положе нь Статуту Державного підпри ємства Івано-Франківського л іспромкомбінату Міністерст ва оборони України, затвердж еного начальником головного штабу Збройних сил України 20. 05.1993р. та перереєстрованим Розп орядженням Івано-Франківськ ого міського виконавчого ком ітету від 22.06.1993р. №175-р - ДП Івано -Франківський ліспромкомбін ат Міністерства оборони Укра їни є державним підприємство м, здійснює функції по управл інню майном ліспромкомбінат у, діяльність якого регулюєт ься законодавством України, Наказами Міністра оборони Ук раїни та даним Статутом.
30.09.2008 р. Наказом Міністра обор они України №469 Державне підпр иємство "Івано-Франківський ліспромкобінат Міністерств а оборони України", ідентифік аційний код 08033772, перейменован е у державне підприємство "Ів ано-Франківський військовий ліспромкомбінат", встановле но, що державне підприємство "Івано-Франківський військо вий ліспромкомбінат" є право наступником усіх прав та обо в' язків державного підприє мства "Івано-Франківський лі спромкомбінат Міністерства оборони України".
Згідно п.п. 3.1 Статуту визначе но, що ДП "Івано-Франківський Л ПК" МО України має право прода вати іншим підприємствам, об мінювати, здавати в оренду на лежні йому будівлі, споруди, о бладнання, транспортні засоб и, а також списувати їх з балан су відповідно до діючого зак онодавства і в межах повнова жень, наданих наказами Мініс тра оборони України.
Згідно Положення про Терно пільське управління виробни чо-технічної комплектації Ів ано-Франківського ЛПК МО Укр аїни, затвердженого директор ом ДП "Івано-Франківське ЛПК "М О України 09.04.1996р. останнє входит ь в Івано-Франківський ліспр омкомбінат МО України і знах одиться в його безпосередньо му підпорядкуванні.
Тернопільське УВТК провод ить згідно діючого законодав ства України, наказів Мініст ра оборони України та директ ора ЛПК володіння, користува ння і розпорядження своїм ма йном згідно мети, діяльності і призначення майна.
Як вбачається із матеріалі в справи у зв' язку із несвоє часною сплатою у строки, вста новлені ст. 5 Закону України "П ро порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами" суми подат кового зобов' язання з 30 липн я 1998 року активи платника пода тку - Тернопільського УВТК Д П МО України "Івано-Франківсь кий ліспромкомбінат" перебув али у податковій заставі. Згі дно довідки "Івано-Франківсь кого ЛПК" МО України від 08.11.2002р. № 667 податковий борг станом на 01.1 0.2002р. становив 4 486 000 грн.
29 липня 2003 року податковим ке руючим ДПІ у місті Тернополі на підставі рішення про стяг нення коштів та продаж інших активів платника в рахунок п огашення податкового боргу б ув проведений опис активів Т ернопільського управління в иробничо-технічної комплект ації Івано-Франківського ЛПК МО України, за результатами я кого складений Акт опису акт ивів №54818/7/24-35.
Згідно Акту податковим кер уючим були описані: столярна майстерня; лісопильний цех; м еханічна майстерня; арматурн ий цех; формувальний цех; санв узол; бетонно-змішувальний ц ех; котельня; побутові приміщ ення; сушка; склад матеріальн ий; гаражі; склад цементу; арма турний новий цех; овочесхови ще; пропарочні камери; свердл овина водяна; водонапірна сі тка; кабельна лінія; стрічков ий конвеєр; колодотяг.
01 грудня 2003 року були проведе нні торги активів Тернопільс ького УВТК МО України Івано-Ф ранківському ЛПК, які зафікс овані в протоколі №1 цільових аукціонів з продажу активів платника податків, які переб увають у податковій заставі. За результатами проведеного аукціону переможцем торгів стало товариство з обмеженою відповідальністю "ТеДБуд".
09 вересня 2004 року між товарис твом з обмеженою відповідаль ністю "Скриня", яке виступило п родавцем майна у відповіднос ті до угоди про виконання роб іт з реалізації майна від 14.11.2003р ., укладеною між ТОВ "Скриня" та ДПІ у м.Тернополі, та товарист вом з обмеженою відповідальн істю "ТеДБуд", покупець, був ук ладений договір купівлі-прод ажу майна, яке знаходиться в п одатковій заставі, реалізова ного на цільовому аукціоні.
За умовами договору продав ець продав у власність покуп ця майно, що знаходиться в под атковій заставі за адресою м . Тернопіль по вул. Лозовецька ,34, а покупець зобов' язувався прийняти об' єкт та сплатит и за нього 461700 грн. Згідно прото колу №1 від 01.12.2003р. проведення ці льових аукціонів, умов догов ору купівлі-продажу від 09.09.2004р. та акту приймання-передачі р еалізованого майна ТОВ "ТеДБ уд" прийняло наступне майно: а рматурний цех заг. площею 326,0 кв .м.; формувальний цех заг. площ ею 221,3 кв.м.; бетонозмішувальний цех заг. площею 160,2 кв.м.; арматур ний цех новий заг. площею 899,6 кв .м.; лісопильний цех, столярний цех та сушарка заг. площею 1349,1 к в.м.; гаражі заг. площею 622,4 кв.м.; м еханічна майстерня та склад матеріалів заг. площею 482,2 кв.м. ; санвузол заг. площею 29,3 кв.м.; по бутові приміщення заг. площе ю 553,5 кв.м.; котельня заг. площею 3 51,0 кв.м.; овочесховище заг. площ ею 45,6 кв.м.
Відтак, прокурор вважає, що товариством з обмеженою відп овідальністю "ТеДБуд" набуто право власності на активи де ржавного підприємства Мініс терства оборони України, які входять до складу цілісного майнового комплексу внаслід ок неправомірних дій суб' єк та цивільних правовідносин - ДП МО України "Івано-Франківс ький ЛПК" при визначенні скла ду і черговості продажу акти вів платника податків, який п еребуває у державній власнос ті.
Як вбачається із рішення го сподарського суду від 24 .12.2008р. у справі №12/89-1134, яке набрало законної сили, суд, приймаючи його, відповідно до ст.35 ГПК Ук раїни, не досліджував правом ірність здійснених податков им керуючим заходів із з абезпечення сплати суми пода ткового боргу шляхом оп ису активів платника податк ів - Тернопільського УВ ТК ДП МО "Івано-Франківський л іспромкомбінат", як цілісних майнових комплексів, а визна в їх встановленими постаново ю господарського суду Терноп ільської області від 31.01.2008р. у с праві №1/81-4606(3/70-697(12/90-1135), яка відпові дно до частини другої ст. 35 ГПК України, була обов'язковою дл я господарського суду щодо т аких фактів і покладена ним в основу судового рішення.
Відтак, правовою підставою для визнання недійсними рез ультатів цільових аукціонів по продажу описаного майна, п роведеного 1 грудня 2003 року (про токол №1) Тернопільською філі єю товарної біржі "Всеукраїн ська біржа нерухомості" та до говору купівлі-продажу майна від 09.09.2004р. укладеного між това риством з обмеженою відповід альністю "Скриня" (продавець м айна у відповідності до угод и про виконання робіт з реалі зації майна від 14.11.2003р., укладен ою між ТОВ "Скриня" та ДПІ у м.Те рнополі) та товариством з обм еженою відповідальністю "Тед Буд" (покупець), згідно рішення господарського суду ві д 24.12.2008р. у справі №12/89-1134 став, визн аний недійсним в судовому по рядку (постанова господарськ ого суду Тернопільської обла сті від 31.01.2008р. та ухвала Львівс ького апеляційного адмініст ративного суду від 02.10.2008р. у спр аві №1/81-4606(3/70-697(12/90-1135) Акт опису актив ів Тернопільського УВТК ДП М О України "Івано-Франківськи й ЛПК" від 29.07.2003р.
При цьому, у описовій частин і рішення, суд відмовив подат ковій інспекції в клопотанні щодо зупинення провадження у справі до розгляду касацій ної скарги на постанову та ух валу у справі №1/81-4606(3/70-697(12/90-1135), вказ авши, що заявник не буде позба влений права звернутися до с уду із заявою про перегляд рі шення за нововиявленими обст авинами у разі скасування за значених процесуальних доку ментів.
Матеріалами справи доведе но, що постанова господарськ ого суду Тернопільської обла сті від 31.01.2008р. та ухвала Ль вівського апеляційного адмі ністративного суду від 02.10.2008р. у справі №1/81-4606(3/70-697(12/90-1135) скасов ані ухвалою Вищого адмі ністративного суду України в ід 02.07.2009р. і, в допуску до розгляд у в порядку провадження за ви нятковими обставинами скарг и на дану ухвалу Військовому прокурору Західного регіону ухвалою Верховного суду Укр аїни від 02.09.2009р. відмовлено.
Давши оцінку матеріалам сп рави, заяві та доданим до неї м атеріалам, заслухавши учасни ків судового процесу, суд при йшов до висновку, що заявлена обставина є нововиявленою д ля перегляду рішення господа рського суду від 24.12.2008р. у справ і №12/89 -1134, оскільки попередній р озгляд у вказаній справі док азів, доводів, посилань та вим ог військового прокурора не проводився, на що звернув ува гу й Вищий господарський суд у постанові від 12.07.2011р., а звівся виключно до посилань на ріше ння у справі №1/81-4606(3/70-697(12/90-1135), яке в п ослідуючому скасоване ухвал ою Вищого адміністративного суду України від 02.09.2009р.
Відповідно до ч.2(п.4) ст.112 ГПК У країни, господарський суд мо же переглянути прийняте ним рішення, яке набрало законно ї сили, за нововиявленими обс тавинами, у разі скасування с удового рішення, яке стало пі дставою для ухвалення рішенн я, що підлягає перегляду.
При цьому, господарський су д вправі змінити або скасува ти судове рішення за нововия вленими обставинами лише за умови, що ці обставини вплива ють на юридичну оцінку обста вин, здійснену судом у судово му рішенні, що переглядаєтьс я (Роз'яснення Вищого господа рського суду України від 21.05.2002 N 04-5/563 "Про деякі питання практик и перегляду рішень, ухвал, пос танов за нововиявленими обст авинами").
Дослідивши матеріали спра ви, давши оцінку нововиявлен им обставинам, які виявлені п ісля прийняття рішення зі сп ору, враховуючи їх істотніст ь для вирішення спору, прийма ючи до уваги зауваження каса ційної інстанції, суд прийшо в до висновку, що рішення у спр аві слід скасувати, а в позові відмовити, виходячи з наступ ного.
Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України "Про приватизацію де ржавного майна", на який посил ається прокурор у позовній з аяві, до об'єктів державної вл асності, що підлягають прива тизації, належать: підприємс тва (цехи, виробництва, дільни ці, інші підрозділи, якщо в раз і їх виділення у самостійні п ідприємства не порушується т ехнологічна єдність виробни цтва з основної спеціалізаці ї підприємства, з структури я кого вони виділяються) як єди ні майнові комплекси, до скла ду яких входять усі види майн а, призначені для їх діяльнос ті, що визначені Цивільним ко дексом України. Ч.2 ст.5 згадано го Закону визначено об' єкти , які не підлягають приватиза ції, тобто об' єкти, що мають загальнодержавне значення, а також казенні підприємства . До об'єктів, що мають загальн одержавне значення, відносят ься майнові комплекси підпри ємств, їх структурних підроз ділів, основним видом діяльн ості яких є виробництво това рів (робіт, послуг), що мають з агальнодержавне значення.
Загальнодержавне значення мають: а) об'єкти, які забезпеч ують виконання державою сво їх функцій, забезпечують обо роноздатність держави, її ек ономічну незалежність, та о б'єкти права власності Украї нського народу, майно, що стан овить матеріальну основу сув еренітету України, зокрема: м айно органів виконавчої вла ди та органів місцевого само врядування, майно Збройних С ил України (крім майна, щодо як ого цим Законом встановлено особливості приватизації), С лужби безпеки України, Держа вної прикордонної служби Ук раїни, Державної служби спец іального зв'язку та захисту і нформації України, правоохор онних і митних органів…
Частиною 6 ст.5 Закону визнач ено, що перелік об'єктів права державної власності, що не пі длягають приватизації, затве рджується Верховною Радою Ук раїни за поданням Кабінету М іністрів України.
Законом України №847 "Про пере лік об' єктів права державно ї власності, що не підлягають приватизації", затверджено П ерелік таких об' єктів, відп овідно до якого приватизації не підлягають Івано-Франків ське обласне управління лісо вого господарства разом з ма йновими комплексами держліс госпів з лісовідновлення, лі сорозведення та охорони лісу , лісництв, мисливських госпо дарств та Тернопільське держ авне лісогосподарське об'єдн ання "Тернопільліс" разом з ма йновими комплексами держліс госпів з лісовідновлення, лі сорозведення та охорони лісу , лісництв, мисливських госпо дарств. Втім Державне підпри ємство Міністерства оборони України "Івано-Франківський ліспромкомбінат" чи Тернопі льське УВТК ДП МО України "Іва но-Франківський ліспромкомб інат" у Переліку не значиться .
Як вбачається із позовної з аяви підставою якою позивач обґрунтовує позовні вимоги б уло те, що ТОВ "ТедБуд" набуто п раво власності на активи дер жавного підприємства Мініст ерства оборони України, які в ходять до складу цілісного м айнового комплексу, внаслідо к неправомірних дій ДП МО Укр аїни "Івано-Франківський ЛПК " при визначенні складу і черг овості продажу активів платн ика податків, при цьому посил аючись на Положення "Про поря док віднесення майна до тако го, що включається до складу ц ілісних майнових комплексів державних підприємств, які н е підлягають приватизації, в тому числі казенних підприє мств" в редакції від 05.05.2001р. (нада лі Положення).
Втім таке твердженням пози вача спростовується наступн им.
Положення "Про порядок відн есення майна до такого, що вкл ючається до складу цілісних майнових комплексів державн их підприємств, які не підляг ають приватизації, в тому чис лі казенних підприємств" роз роблено відповідно до Закону України "Про порядок погашен ня зобов' язань платників по датків перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами". Положення визначає принципи та процедуру віднесення май на до такого, що включається д о складу цілісних майнових к омплексів державних підприє мств, які не підлягають прива тизації, в тому числі казенни х підприємств. Норми, визначе ні у Положення, поширюються н а державні підприємства за у мови необхідності визначенн я майна як джерела погашення податкового боргу.
Даним Положенням визначен о, що цілісний майновий компл екс - об' єкт, сукупність ак тивів якого забезпечує прова дження окремої господарсько ї діяльності, що визначає заг альнодержавне значення підп риємства, на постійній і регу лярній основі. Цілісним майн овими комплексами можуть бут и структурні підрозділи, які в установленому порядку від окремлюються в самостійні об ' єкти.
Загальнодержавне значення об' єктів визначається стат тею 5 вищезгаданого Закону Ук раїни "Про приватизацію держ авного майна".
Чинність Положення поширю ється на майно, яке перебуває на балансі державних(казенн их) підприємств на правах пов ного господарського відданн я (оперативного управління).
Розділом 2 Положення визнач ено склад майна, яке не може бу ти використане як джерело по гашення податкового боргу до якого входять спеціалізован і необоротні активи (основні засоби, об'єкти капітального інвестування, інші необорот ні активи) і запаси, які безпос ередньо беруть участь в єдин ому технологічному процесі в иробництва продукції (наданн я послуг, виконання робіт) в об сязі, передбаченому технолог ічною документацією, як визн ачає загальнодержавне значе ння підприємства; активи, що т имчасово не використовуютьс я у виробничому процесі, зако нсервовані об'єкти - за наявно сті на підприємстві проекту плану розвитку підприємства (інвестиційної програми) з об ґрунтуванням економічної до цільності його подальшого еф ективного використання в осн овній діяльності підприємст ва; окремо визначене майно і а ктиви, які не задіяні у технол огічному процесі, але віднес ені до об'єктів загальнодерж авного значення.
Розділом 3 визначено процед уру віднесення майна, зокрем а визначено, що орган, уповнов ажений управляти державним м айном, затверджує окремі пер еліки майна, що включається т а не включається до складу ці лісного майнового комплексу державного (казенного) підпр иємства, яке не підлягає прив атизації, у термін до п'яти кал ендарних днів з дня надходже ння переліків.
Як свідчать матеріали спра ви Листом начальника Головно го управління розквартирува ння військ і капітального бу дівництва МО України від 02.07.2003р . №163/2964 було повідомлено директ ора ДП МО України "Івано-Франк івський ЛПК", що Державним сек ретарем Міністерства оборон и України надано згоду на зня ття з обліку та реалізацію ма йна, що не входить до складу ці лісного майнового комплексу ЛПК для погашення податково го боргу.
Дозвіл Державного секрета ря МО України був наданий 27.06.2003р . на реалізацію активів підпр иємства, які не задіяні в виро бничому процесі і не являють ся частиною цілісного майнов ого комплексу згідно поданог о переліку.
Перелік майна, який був затв ерджений начальником розква ртирування військ і капіталь ного будівництва збройних си л - начальником головного уп равління розквартирування в ійськ і капітального будівни цтва України Мещеряковим О.М . 23.06.2003р. сформовувався за даним и, поданими директором ДП МО У країни "Івано-Франківський Л ПК" на виконання розпоряджен ня Головного квартирно-експл уатаційного управління МО Ук раїни від 05.11.2002р. №144/18/357.
Тобто, вказані активи, які б ули описані податковим керую чим згідно Акту опису були вк лючені в перелік майна, що не в ключається до складу цілісно го майнового комплексу ДП МО України "Івано-Франківський ЛПК", затвердженого начальни ком головного управління роз квартирування військ і капіт ального будівництва України 23.06.2003р.
Крім того, суд звертає увагу на те, що Актом документальн ої ревізії окремих питань фі нансово - господарської дія льності Тернопільського упр авління виробничо - технічн ої комплектації державного п ідприємства Міністерства об орони України "Івано - Франк івський ліспромкомбінат (УВ ТК)" від 20.09.2004р. проведеної Контр ольно- ревізійним департам ентом Міністерства оборони У країни, підтверджено, що майн о закріплене за ДП "Івано- Фр анківський ліспромкомбінат " та Тернопільським УВТК не ма є статусу майна Збройних Сил України та не відноситься до майна, що має загальнодержав не значення, оскільки їх утри мання не фінансується з держ авного бюджету, а тому таке мо же бути приватизоване. Також , актом ревізії встановлено, що в результаті проведеної р еалізації майна не нанесено збитків державі, а утримання державним підприємством УВТ К є збитковим та, що реалізова но не цілісні майнові компле кси, активи яких забезпечуют ь провадження окремої господ арської діяльності по виробн ицтву певного виду продукції чи надання послуг, а тільки бу дівлі. Дані, викладені в акті, не спростовані сторонами нал ежними доказами.
Отже, при дослідженні судом доказів та доводів сторін, на ведених в обґрунтуваннях та запереченнях позовних вимог , суд встановив, що на час пров едення цільового аукціону та укладення договору купівлі- продажу Перелік майна, який б ув затверджений начальником розквартирування військ і к апітального будівництва збр ойних сил - начальником голо вного управління розквартир ування військ і капітального будівництва України давав п ідстави податковій інспекці ї здійснити ряд заходів в заб езпечення погашення податко вого боргу платника податків , який станом на 29.07.2003р. становив 197 000 грн.
Між тим, суд вважає за необх ідне зазначити, що долучена д о матеріалів справи довідка начальника УВТК ДП МО Україн и "Івано-Франківський ЛПК" від 25.03.2005р., адресована військовому прокурору Тернопільського г арнізону в якій йдеться про т е, що до складу Тернопільсько го УВТК входять цілісні майн ові комплекси, сукупність ак тивів якого забезпечують про вадження окремої господарсь кої діяльності із завершеним и циклом виробництва і були в ідчуженні згідно договору ку півлі-продажу від 09.09.2003р., не є до кументом який встановлює фак т недійсності вищезгаданого Переліку.
Крім того твердження проку рора про те, що товариством з о бмеженою відповідальністю "Т еДБуд" набуто право власност і на активи державного підпр иємства Міністерства оборон и України, які входять до скла ду цілісного майнового компл ексу внаслідок неправомір них дій суб' єкта цивільних правовідносин - ДП МО Україн и "Івано-Франківський ЛПК" при визначенні складу і черг овості продажу активів платн ика податків, який перебуває у державній власності є необ ґрунтованими, документально не підтвердженими, відтак та кими, що не заслуговують на ув агу. Оскільки неправомірні д ії - це правопорушення, провин и, які спричиняють застосува ння мір примусового впливу. Д о неправомірних дій відносят ься правопорушення, за які на ступає відповідальність. Зді йснення правопорушення спри чиняє виникнення певного кол а відносин, пов'язаних із заст осуванням норм матеріальног о й процесуального права.
Втім, як видно із листа Війс ькової прокуратури Тернопіл ьського гарнізону №2/2338 від 14.10.2011 р. дані про те чи притягувалис ь до кримінальної або адміні стративної відповідальност і посадові особи ДП МО Україн и "Івано-Франківський ЛПК" та Т ернопільського УВТК за резул ьтатами прокурорської перев ірки законності продажу неру хомого майна Тернопільськог о УВТК на цільовому аукціоні 01 грудня 2003 року у військовій п рокуратурі відсутні.
Водночас, як вбачається із А кту опису активів від 29.07.2003р., та кий складений в процесі здійснення податковою інсп екцією заходів в забезпеченн я погашення податкового борг у платника податків, активи я кого перебувають у податкові й заставі, в порядку встановл еному ст.10 Закону України "Про порядок погашення зобов'яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами" від 20.12.2000р. (далі Закон 2181) та прийнятим на її вик онання "Порядком стягнення к оштів та продажу активів пла тника податків, які перебува ють у податковій заставі" зат верджений постановою Кабіне ту Міністрів України від 15.04.2002 р. № 538 (далі Порядок), відповідн о до яких, одним з таких заході в, у разі недостатності кошті в, є погашення боргу шляхом п родажу інших активів платник а податків (п.10.1.1. п.10.1.ст.10 Закону 2181, п.11. Порядку, в редакції стан ом на момент здійснення опис у активів).
Відповідно до Закону 2181 та По рядку, стягнення коштів та пр одаж інших активів застосову ється не раніше ніж на 30 кален дарний день з моменту надісл ання платнику податків друго ї податкової вимоги та здійс нюються на підставі рішення податкового органу, підписа ного його керівником (заступ ником керівника) і скріплено го гербовою печаткою податко вого органу за формою згідно з додатком 1.
При цьому, платник податків , в 30-ти денний строк з моменту о тримання другої податкової в имоги, має право самостійно в изначити склад і черговість продажу своїх активів (для де ржавних і комунальних підпри ємств - за узгодженням з орга ном, уповноваженим управляти його майном), виходячи з прин ципів збереження цілісності майнового комплексу, що заб езпечує ведення його основно ї виробничої діяльності, та п овного погашення суми подат кового боргу. Якщо платник по датків в установлені терміни самостійно не визначив акти ви для продажу, такий податко вий керуючий зобов'язаний са мостійно визначити у присутн ості платника податків (його посадових осіб) склад активі в, що підлягають продажу, вихо дячи з принципів збереження цілісності майнового компл ексу, та встановити , що звича йна (оціночна) вартість таких активів не перевищує двокра тного розміру податкового б оргу.
Таке рішення податкового к еруючого може бути оскаржене у порядку, визначеному Зако ном 2181 для оскарження рішень п одаткового органу щодо визна чення сум податкових зобов'я зань або податкового боргу і , в такому випадку, протягом те рміну такого оскарження прод аж активів платника податків , визначених за рішенням пода ткового керуючого, не здійсн юється (п.10.1.3 Закону 2181та п.п.3,11,12 По рядку).
Продаж описаних активів, зд ійснюється на публічних торг ах на умовах змагальності у т акому порядку: об'єкти рухомо го чи нерухомого майна, а тако ж цілісні майнові комплекси підприємств, установ та орга нізацій підлягають продажу з а кошти виключно на цільових аукціонах, які організовую ться за поданням відповідн ого податкового органу на бі ржами, створеними відповідно до Закону України "Про товарн у біржу"(п.24 Порядку).
Отже, вищезазначеними норм ативними актами, які є спеціа льними з питань відчуження а ктивів, що перебувають в пода тковій заставі, встановлено порядок такого відчуження, д отримання процедури якого є обов'язковим для всіх учасни ків таких правовідносин.
Як випливає з матеріалів сп рави, другу податкову вимогу від 08.11.2001р. №25449/7, з інформацією пр о стан податкової заборгован ості платника станом на 02.11.2001р. (24629,03 грн.), Тернопільське УВТК, я к платник податків, одержало 21.11.2001р., про що свідчить повідом лення про вручення рекомендо ваної кореспонденції.
У зв' язку з непогашенням у згодженої суми податкового б оргу, начальником Державної податкової інспекції у місті Тернополі прийнято 10.05.2002р. ріше ння №000046/16545/7/2435 про стягнення кошт ів та продаж активів платник а податків в рахунок погашен ня його податкового боргу, як е є підставою для здійснення заходів щодо продажу активі в платника податків .
Податковим керуючим, на під ставі: рішення №000046/16545/7/2435; зверне ння директора ДП МО України "І вано-Франківський ЛПК" з інфо рмацією про дозвіл наданий Д ержавним секретарем МО Украї ни на реалізацію затверджено го 23.06.2003 р. начальником розкварт ирування військ і капітально го будівництва Збройних Сил - начальником Головного упр авління розквартирування ві йськ та капітального будівни цтва МО України переліку май на, що не входить до складу ціл існого майнового комплексу У ВТК , проведено 29.07.2003р., за погодж енням з посадовими особами п латника податків, опис актив ів Тернопільського УВТК , про що складено акт №54818/7/24-35, який за тверджений начальником ДПІ т а згідно якого описані: столя рна майстерня; лісопильний ц ех; механічна майстерня; арма турний цех; формувальний цех ; санвузол; бетонно-змішуваль ний цех; котельня; побутові пр иміщення; сушка; склад матері альний; гаражі; склад цементу ; арматурний новий цех; овочес ховище; пропарочні камери; св ердловина водяна; водонапірн а сітка; кабельна лінія; стріч ковий конвеєр; колодотяг, усь ого на загальну суму залишко вої балансової вартості - 49325 грн., тоді як заборгованість п о податках та обов'язкових пл атежах платника податків ста ном на 01.07.2003р. складала 208,6 тис.грн ., що підтвердило і ДП "Івано - Франківський лісопромкомбі нат" у довідці від 18.03.2004р. №194 (л.с.56,5 7 т.1).
Акт опису активів, який є рі шенням податкового органу, п латником податків в порядку передбаченому Законом 2181, не о скаржувався і є чинним.
На торгах, проведених 01.12.2003р. Т Ф ТБ "Всеукраїнська біржа нер ухомості", результати яких оф ормлені протоколом №1 цільов их аукціонів з продажу актив ів платника податків зазначе них в Акті опису активів, пере можцем торгів (покупцем) інди відуально визначеного майна - комплексу будівель і споруд вартістю 577674.00 грн., а саме: буді вля столярної майстерні (на с хемі літера В,експертна варт ість 39120 грн.); будівля лісопиль ного цеху (літера В, вартість 4 5960грн.); будівля механічної май стерні (літера Е, 20370 грн.); будівл я арматурного цеху (літера А,21 280 грн.) ; будівля формувального цеху (літера А,17880 грн.); будівля санвузла (літера Ж,2790 грн.); буді вля бетонно-змішувального це ху(літера А,4330 грн.); будівля кот ельні (літера К,37060 грн.); будівля побутових приміщень (літера І,38960 грн.); будівля сушарки (літе ра В,2470 грн.); будівля матеріаль ного складу (літера Е,16350 грн.); бу дівля гаражів (літера Г,50270 грн. ); склад цементу; будівля армат урного нового цеху (літера А,83 040 грн.); будівля овочесховища (л ітера Пг,4870 грн.); пропарочні ка мери (літера Р,62520грн.); свердлов ина (20040 грн.); водонапірна сітка (8420 грн.); електрокабельна ліні я(3940 грн.); стрічковий конвеєр(900г рн.); колодотяг Б 19 (825 грн.) , стало ТОВ "ТедБуд" .
На підставі протоколу №1 ціл ьових аукціонів, між ТОВ "Скри ня" та ТОВ "ТедБуд" уклад ено договір купівлі-продажу майна від 09.09.2004р., згідно умов як ого кошти в сумі вартості при дбаного майна перераховані н а рахунок ТФ ТБ "Всеукраїнськ а біржа нерухомості" та в пода льшому спрямовані на погашен ня податкової заборгованост і та в рахунок майбутніх плат ежів Тернопільського УВТК, а саме за грудень 2003р., згі дно його погодження.
Приймаючи до уваги, що Закон 2181 є спеціальним законом з пи тань оподаткування та устано влює порядок погашення зобов ' язання юридичних осіб, не з алежно від форми власності, п еред бюджетами та державними цільовими фондами, а акт опис у активів є рішенням податко вої інспекції про стягнення податкового боргу за рахунок описаного майна, яке платник податків має право оскаржит и в порядку передбаченому За коном 2181.
Станом на день розгляду зая ви про перегляд рішення за но вовиявленими обставинами уч асники судового процесу не н адали суду доказів визнання недійсним Акту опису активів платника податків від 27.07.2003р. в порядку передбаченому Закон ом 2181, а саме визнання його неді йсним в судовому порядку, а от же такий є чинним і, всі подаль ші дії здійснені по реалізац ії активів Тернопільського У ВТК ДП МО "Івано-Франківський ліспромкомбінат" в погашенн я податкового боргу, відпові дають чинному, на час їх здійс нення, законодавству.
Вимога про визнання н едійсним договору купівлі-пр одажу майна Тернопільського УВТК ДП МО України "Івано-Фран ківський ЛПК" від 9 вересня 2004 р оку укладеного між товариств ом з обмеженою відповідальні стю "Скриня" та товариством з о бмеженою відповідальністю "Т едБуд", військовим прокуроро м безпосередньо не обґрунтов увалась, а була заявлена ним я к похідна від першої вимоги - визнання недійсними результ атів цільових аукціонів, та з адоволення якої залежало від задоволення першої вимоги.
Разом з тим, підстави недійс ності правочину встановлені ст. 215 Цивільного кодексу Укра їни.
Дослідивши зміст та істот ні умови договору купівлі-пр одажу від 9 вересня 2004 року, суд констатує, що при його укладе нні сторонами дотримано усіх вимог (ст.ст. 202-214 Цивільного код ексу України), додержання яки х є необхідним для чинності д аного виду правочину, що не да є підстав для визнання таког о недійсним.
Водночас слід зазначити, щ о при зверненні Прокурора до суду з даним позовом, ним врах овано принцип збереження дер жавного майна, тоді як принци п погашення боргу господарюю чим суб' єктом перед державо ю прокурором до уваги не взят о.
Суд, приймаючи до уваги викл адене, задовольняє заяву ТОВ "ТедБуд" в частині скасування рішення суду.
Провадження у справі по від ношенню до відповідача - това риства з обмеженою відповіда льністю "Скриня" підлягає при пиненню на підставі п.6 ст.80 ГПК України, у зв' язку з ліквіда цією товариства, що підтверд жено витягом з Єдиного держа вного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємці в.
Враховуючи викладене, керу ючись ст.ст. 32, 33, 43, 80, 84, 112-114 ГПК Украї ни, господарський суд
ВИРІШИВ:
1. Заяву Товари ства з обмеженою відповідаль ністю "ТедБуд" від 29.12.2010р. про пер егляд рішення господарськог о суду Тернопільської област і за нововиявленими обставин ами у справі №(12/89-1134) задовольни ти частково.
2. Рішення господарськ ого суду Тернопільської обла сті від 24.12.2008р. у справі №12/89- 1134 ска сувати.
3. В позові відмовити.
4. Провадження у справі по відношенню до Товариства з обмеженою відповідальніст ю "Скриня" припинити , у зв' яз ку з ліквідацією.
5. Визнати таким, що не п ідлягає виконанню наказ госп одарського суду від 28.07.2010р., вид аний на виконання рішення го сподарського суду Тернопіль ської області від 24.12.2008р. та пос танови Львівського апеляцій ного господарського суду від 02.11.2009р. у справі № 12/89-1134, згідно яко го Товариству з обмеженою ві дповідальністю "ТеДБуд" (вул. Д убовецька,1б, м. Тернопіль, код 32577157) повернути Державному під приємству Міністерства обор они України "Івано-Франківсь кий ліспромкомбінат" (вул. Реб ета,6, м. Івано-Франківськ, код 08 033772) майно, яке було предметом д оговору купівлі-продажу майн а від 09.09.2004р., яке знаходиться в п одатковій заставі, реалізова ного на цільовому аукціону 01.1 2.2003р., а Державному підприємств у Міністерства оборони Украї ни "Івано-Франківський ліспр омкомбінат" (вул. Ребета,6, м. Іва но-Франківськ, код 08033772, р/р 260043091401 в ЛФЛБ "Банк національного роз витку", МФО 325224) на рахунок товар иства з обмеженою відповідал ьністю "ТеДБуд" (вул. Дубовецьк а,1б, м. Тернопіль, код 32577157, р/р 26002055100 455 в ТФ "Приватбанк", МФО 338780) кошти в сумі 461700 грн.
Сторони вправі подати апеляційну скаргу, а прокуро р внести апеляційне подання на рішення місцевого господа рського суду, яке не набрало законної сили протягом десят и днів з дня його підписання 31 .10.2011 р. через місцевий господар ський суд.
Це поле друкуватися не буде !!! Інформацію НЕ ЗМІНЮ ВАТИ !!!переведено в чистовик - 8528
Суддя Н.В. Охотницька
Суд | Господарський суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 27.10.2011 |
Оприлюднено | 21.11.2011 |
Номер документу | 19162443 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні