8335-2008
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
Автономна Республіка Крим, 95003, м.Сімферополь, вул.Р.Люксембург/Речна, 29/11, к. 315
РІШЕННЯ
Іменем України
24.07.2008Справа №2-5/8335-2008
За позовом – Товариства з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс», м. Київ.
До відповідача – Сімферопольської районної державної адміністрації, м. Сімферополь.
Про визнання недійсною відмови та спонукання до виконання певних дій.
Суддя М.П.Гаврилюк
ПРЕДСТАВНИКИ:
Від позивача – Титаренко Д.С.. представник, дов. від 24.06.2008р.
Від відповідача – Дюрягіна О.М., нач. юр. відділу, дов. № 584/04-20 від 11.2.2008р.
Сутність спору:
Позивач – Товариство з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс», м. Київ звернувся до Господарського суду АР Крим з позовом в якому просить суд визнати недійсною відмову Сімферопольської районної державної адміністрації у затвердженні проекту землеустрою з відводу Товариству з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» на умовах зміни цільового призначення земельних ділянок площею 2,5427 га ріллі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що знаходяться у його власності, та надання йому земельної ділянки площею 2,5915 га господарських дворів (колишній міжтепличний простір) у довгострокову оренду строком на 49 років з земель запасу сільськогосподарського призначення для будівництва та експлуатації багатофункціонального торговельного комплексу з об'єктами соціально-побутового призначення для обслуговування мешканців територіальної громади району на території Мирнівської сільської ради Сімферопольського району Автономної Республіки Крим; зобов'язати Сімферопольську районну державну адміністрацію затвердити проект землеустрою з відводу Товариству з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» на умовах зміни цільового призначення земельних ділянок площею 2,5427 га ріллі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що знаходяться у його власності, та надання йому земельної ділянки площею 2,5915 га господарських дворів (колишній міжтепличний простір) у довгострокову оренду строком на 49 років із земель запасу сільськогосподарського призначення для будівництва та експлуатації багатофункціонального торговельного комплексу з об'єктами соціально-побутового призначення для обслуговування мешканців територіальної громади району на території Мирнівської сільської ради Сімферопольського району Автономної Республіки Крим; зобов'язати Сімферопольську районну державну адміністрацію виконати всі необхідні дії з оформлення та видачі Товариству з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» державних актів на право власності на відповідні земельні ділянки, із зазначенням нового цільового призначення: для будівництва та експлуатації багатофункціонального торговельного комплексу з об'єктами соціально-побутового призначення; зобов'язати Сімферопольську районну державну адміністрацію виконати дії щодо укладення із Товариством з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» довгострокового договору оренди земельної ділянки площею 2,5915 га господарських дворів (колишній міжтепличний простір) із земель запасу сільськогосподарського призначення для будівництва та експлуатації багатофункціонального торговельного комплексу з об'єктами соціально-побутового призначення.
У процесі розгляду справи позивач уточнив свої позовні вимоги, доповнивши їх у частині додання питань щодо земельної ділянки площею 2,5915 га, яку планувалося надати у оренду позивачу згідно з розробленим проектом землеустрою. При цьому позивач просить суд зобов'язати Сімферопольську районну державну адміністрацію надати Товариству з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» у оренду земельну ділянку площею 2,5915 га господарських дворів (колишній міжтепличний простір) у довгострокову оренду строком на 49 років з земель запасу сільськогосподарського призначення для будівництва та експлуатації багатофункціонального торговельного комплексу з об'єктами соціально-побутового призначення.
Свої позовні вимоги в частині зміни цільового призначення Товариство з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» обґрунтовує тим, що під час надання дозволу на розробку проекту землеустрою заборона щодо зміни цільового призначення, встановлена п. 15 розділу 10 Перехідні положення Земельного кодексу України, не діяла у зв'язку з прийняттям Конституційним Судом України рішення від 22.05.2008 р. № 10-рп/2008.
Відповідач позов не визнав, при цьому пояснив, відповідно до підпункту «б» п. 15 Розділу 10 Перехідних Положень Земельного кодексу України, зміна цільового призначення земельних ділянок, виділених для ведення особистого селянського господарства, та товарного сільськогосподарського виробництва, які знаходяться у приватній власності, не допускається. Тобто, до моменту набрання чинності законами України про державний земельний кадастр та про ринок земель, зміна цільового призначення земель, виділених у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства, та товарного сільськогосподарського виробництва, є такою, що не відповідає нормам Земельного кодексу України.
Також відповідач вказує на те, що згідно з ч. 2 ст. 8 Закону України «Про планування і забудову територій», з метою врахування громадських інтересів під час планування територій на регіональному рівні, територіальним громадам надано право на одержання інформації про планування забудови відповідних територій та можливі правові, економічні та екологічні наслідки. Але позивач не надав доказів інформування мешканців територіальної громади Мирнівської сільської ради, щодо планування будівництва об'єкту соціально – побутового значення.
Додатково відповідач вказує на те, що у позивача відсутнє містобудівне обґрунтування, яке відповідно до Регіональних правил забудови і використання територій в Автономній Республіці Крим, затверджених Постановою Верховної Ради АР Крим №241-3/02 від 18.09.2002 р. виконується замовником у разі розміщення об'єкту на вільному від забудови майданчику за відсутності місцевих правил забудови або затвердженої містобудівної документації.
22 липня 2008 року у судовому засіданні оголошена перерва до 24 липня 2008 року. Після перерви судове засідання продовжено.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши представлені докази, заслухавши пояснення представників сторін, суд -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» є власником земельних ділянок загальною площею 2,5427 га, які розташовані на території Мирнівської сільської ради Сімферопольського району Автономної Республіки Крим.
Земельні ділянки мають такі кадастрові номери: 0124783800:05:001:0014, 0124783800:05:001:0015, 0124783800:05:001:0016, 0124783800:05:001:0017, 0124783800:05:001:0018, 0124783800:05:001:0019, 0124783800:05:001:0020, 0124783800:05:001:0021, 0124783800:05:001:0022, 0124783800:05:001:0023, 0124783800:05:001:0024, 0124783800:05:001:0025, 0124783800:05:001:0026, 0124783800:05:001:0027, 0124783800:05:001:0028, та характеризуються відповідно площею: 0,3514 га, 0,3948 га, 0,0373 га, 0,0349 га, 0,0326 га, 0,3359 га, 0,0300 га, 0,0321 га, 0,0283 га, 0,2898 га, 0,1666 га, 0,1666 га, 0,1300 га, 0,3436 га, 0,1688 га.
Право власності Товариства з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» на вказані земельні ділянки підтверджується відповідними державними актами на право власності на земельну ділянку серія ЯЕ №№ 806948 - 806962.
Всі ділянки разом складають єдиний масив та мають цільове призначення – для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.
29.05.2008 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» звернулося до Сімферопольської районної державної адміністрації із клопотанням про надання дозволу на розробку проекту землеустрою з відводу на умовах зміни цільового призначення цих земельних ділянок та надання у довгострокову оренду додаткової земельної ділянки із земель запасу.
Згідно із розпорядженням Сімферопольської районної державної адміністрації від 29.05.2008 року №1731-р Товариству з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» було дозволено розробити проект землеустрою з відводу на умовах зміни цільового призначення земельних ділянок загальною площею 2,5427 га ріллі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва та надання земельної ділянки площею 2,5915 га господарських дворів (колишній міжтепличний простір) у довгострокову оренду строком на 49 років з земель запасу сільськогосподарського призначення для будівництва та експлуатації багатофункціонального торговельного комплексу з об'єктами соціально-побутового призначення.
На підставі цього розпорядження Товариством з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» було замовлено та розроблено відповідний проект землеустрою, до якого увійшли необхідні погодження від державних органів та служб.
Так, згідно з висновком Сімферопольської районної санітарно-епідеміологічної служби від 30.05.2008 р. № 210 земельна ділянка є придатною для будівництва та експлуатації багатофункціонального торговельного комплексу з об'єктами суспільно – побутового призначення для обслуговування мешканців територіальної громади району.
У відповідності до висновку Державної екологічної інспекції Центрально-Кримського регіону Сімферопольського району Республіканського комітету Автономної Республіки Крим з навколишнього природного середовища від 30.05.2008р. № 409/14 зміна цільового призначення земельних ділянок загальною площею 2,5427 га та передача в оренду земельної ділянки площею 2,5915 га була погоджена.
Головний архітектор Сімферопольського району своїм висновком від 30.05.2008р. № 2906 також погодив зазначений проект землеустрою.
Республіканський комітет з охорони культурної спадщини своїм висновком від 30.05.2008р. № 4658 надав згоду на відведення земельних ділянок у відповідності до наданого проекту землеустрою.
Погодження проекту землеустрою з боку Сімферопольського районного відділу земельних ресурсів було отримано у вигляді висновку від 30.05.2008р. № 514.
Державну експертизу зазначеного проекту землеустрою провів Республіканський комітет по земельних ресурсах Автономної Республіки Крим, який своїм висновком від 31.05.2008р. № 4223/12 встановив, що цей проект відповідає вимогам чинного земельного законодавства України та оцінюється позитивно.
Проте після того, як Товариство з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» звернулося до Сімферопольської районної державної адміністрації із клопотанням про затвердження проекту землеустрою, остання своїм листом від 17.06.2008р. № 2528/04-28 повідомила про зупинення провадження стосовно цього питання у зв'язку із забороною на зміну цільового призначення земельних ділянок для товарного сільськогосподарського виробництва, встановлену п. 15 розділу 10 Перехідні положення Земельного кодексу України.
Позивач просить суд визнати недійсною відмову адміністрації від затвердження розробленого ним проекту землеустрою, зобов'язати відповідача затвердити цей проект та зобов'язати його виконати всі дії з оформлення та видачі позивачу державних актів із зазначенням нового цільового призначення.
Суд вважає, що позовні вимоги є такими, що підлягають задоволенню, з огляду на наступне:
Вимоги щодо передачі у оренду земельної ділянки площею 2,5915 га позивач обґрунтовує тим, що згідно із вказаним рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008р. №10-рп/2008, зміни, внесені до ст. 16 Закону України «Про оренду землі» підпунктом 3 пункту 8 розділу II Закону України від 28.12.2007 р. №107-VI, визнано неконституційними.
22.05.2008 р. Конституційним Судом України було прийнято рішення у справі за конституційними поданнями Верховного Суду України щодо відповідності Конституції України (конституційності) окремих положень статті 65 розділу I, пунктів 61, 62, 63, 66 розділу II, пункту 3 розділу III Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» і 101 народного депутата України щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень статті 67 розділу I, пунктів 1-4, 6-22, 24-100 розділу II Закону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" (справа щодо предмета та змісту закону про Державний бюджет України) №10-рп/2008. Відповідно до цього рішення деякі положення зазначеного вище Закону визнані такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними).
Так, Конституційним Судом України були визнані неконституційними положення статті 67 розділу I, пунктів 2-4, 6-8, 10-18, підпункту 7 пункту 19, пунктів 20-22, 24-34, підпунктів 1-6, 8-12 пункту 35, пунктів 36-100 розділу II «Внесення змін до деяких законодавчих актів України» та пункту 3 розділу III «Прикінцеві положення» Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України».
Отже, з 22.05.2008 р. до 04.06.2008 р. (дата вступу в дію Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 03.06.2008р. №309-VI) ніяких обмежень щодо зміни цільового призначення (використання) земельних ділянок, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, земельних ділянок, виділених в натурі (на місцевості) власникам земельних часток (паїв) для ведення особистого селянського господарства, а також земельних часток (паїв), законодавством не було передбачено.
Також, згідно з вказаним рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008р. №10-рп/2008, зміни, внесені до ст. 16 Закону України «Про оренду землі» підпунктом 3 пункту 8 розділу II Закону України від 28.12.2007 р. №107-VI, визнано неконституційними. Отже, на час прийняття розпорядження Сімферопольської районної державної адміністрації від 29.05.2008 року №1731-р, не існувало вимоги законодавства про те, що набуття права оренди земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється виключно на аукціонах.
Тому розпорядження Сімферопольської районної державної адміністрації від 29.05.2008 року №1731-р про надання Товариству з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» дозволу на розробку спірного проекту землеустрою цілком відповідало законодавству, чинному на момент його ухвалення.
Пунктом 3 Порядку зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 502 від 11.04.2002 року, передбачено, що сільська, селищна, міська рада або районна державна адміністрація розглядає заяву (клопотання) і в разі згоди на зміну цільового призначення земельної ділянки дає дозвіл на підготовку проекту її відведення.
Таким чином, вказаним розпорядженням №1731-р від 29.05.2008 року, відповідач у встановленому законом порядку надав позивачу дозвіл на складання проекту землеустрою по відводу на умові зміни цільового призначення земельних ділянок, які знаходяться у власності позивачів та надання у оренду додаткової земельної ділянки для будівництва та експлуатації багатофункціонального торгового комплексу для обслуговування мешканців територіальної громади Сімферопольського району на території Мирнівської сільської ради.
Відповідно до п. 3 Порядку зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, це є згодою на зміну цільового призначення цих земельних ділянок. Відповідно до пунктів 4, 5, 6 зазначеного Порядку, проект відведення земельної ділянки, цільове призначення якої змінюється, складається державною або іншою землевпорядною організацією на замовлення власника земельної ділянки, погоджується з органом земельних ресурсів, природоохоронним і санітарно-епідеміологічним органами, органом містобудування та архітектури та охорони культурної спадщини, а також підлягає державній землевпорядній експертизі, після якої замовник подає матеріали відповідно до сільської, селищної або міської ради або до районної держадміністрації для прийняття рішення.
Районна держадміністрація розглядає подані проектні матеріали та приймає рішення про зміну цільового призначення земельної ділянки, якщо така зміна пов'язана з наступним використанням цієї ділянки для сільськогосподарських потреб, ведення лісового та водного господарства, будівництва об'єктів, призначених для обслуговування членів територіальних громад району (шкіл, лікарень, підприємств торгівлі тощо).
На момент подання клопотання про затвердження проектів землеустрою щодо зміни цільового призначення позивач надав відповідачу відповідний проект землеустрою, погоджений у встановленому порядку з органами земельних ресурсів, містобудування та архітектури, охорони культурної спадщини, природоохоронними та санітарно-епідеміологічними органами. Цей висновок отримав позитивну оцінку згідно висновку державної землевпорядної експертизи. Відповідно до проектної документації, усі перелічені вище органи вважають можливою зміну цільового призначення цих земельних ділянок. Тобто встановлений законом порядок зміни цільового призначення земельної ділянки виконаний у повному обсязі.
Слід відзначити, що у жодному з висновків, які увійшли до проекту землеустрою, не було відзначено, що землі відносяться до особливо цінних земель та придатні для товарного сільськогосподарського виробництва.
Щодо зауважень відповідача стосовно відсутності у позивача містобудівного обґрунтування та доказів повідомлення територіальної громади Мирнівської сільської ради, суд вважає, що це не може слугувати підставою для відмови у позові, оскільки чинним законодавством, зокрема, Порядком зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 502 від 11.04.2002 року, не передбачена необхідність отримання такого обґрунтування та доказів повідомлення на стадії зміни цільового призначення земельної ділянки.
Крім того, згідно з п. 1.4 ДБН Б.1.1-4-2002 «Склад, зміст, порядок розробки, узгодження та затвердження містобудівного обґрунтування», затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 31.01.2001 р. № 24, містобудівне обґрунтування після його затвердження у встановленому порядку є підставою для прийняття рішення про надання дозволу на будівництво об'єкту.
Таким чином, суд доходить висновку, що містобудівне обґрунтування може бути витребувано від позивача на стадії проектно-вишукувальних робіт для отримання дозволу на будівництво, тобто після того, як цільове призначення земельних ділянок буде змінено у встановленому законодавством порядку та укладено договір оренди додаткової земельної ділянки.
До того ж, позивачем надано суду документацію з містобудівного обґрунтування забудови земельної ділянки в районі с. Мирне на автодорозі Сімферополь – Євпаторія, витяг з якої долучено до матеріалів справи. Згідно з цією документацією, можливість забудови земельної ділянки, до складу якої входять також земельні ділянки позивача, погоджена з відповідними державними органами, а саме з: Сімферопольським районним відділом земельних ресурсів, Головним архітектором Сімферопольського району, Головним державним санітарним лікарем Сімферопольського району, Начальником управління державної екологічної інспекції Центрально-Кримського регіону, Республіканським комітетом з охорони культурної спадщини та Мирнівською сільською радою.
Таким чином, відмова в затвердженні проекту землеустрою та відмова у зміні цільового призначення земельних ділянок є безпідставною та такою, що суперечить вимогам чинного законодавства, оскільки згода на зміну цільового призначення земельних ділянок вже була надана позивачу Сімферопольською райдержадміністрацією в момент надання дозволу на складання проекту землеустрою згідно з розпорядженням №1731-р від 29.05.2008 року.
Рішення щодо затвердження цього проекту та щодо зміни цільового призначення приймається перш за все на підставі проектної документації, у складі якої є висновки та зауваження відповідних органів державної влади, уповноважених здійснювати погодження зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян.
Згідно зі ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Оскільки законодавством України, а саме пунктом 8 Порядку зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, встановлений порядок та підстави прийняття держадміністрацією рішень щодо зміни цільового призначення, посилання Сімферопольської райдержадміністрації на неможливість прийняття рішення про зміну цільового призначення на підставі пункту 15 Перехідних положень Земельного кодексу є безпідставним.
У відповідності до ст. 41 Конституції України, кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності. Право приватної власності набувається в порядку, визначеному законом. Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.
Згідно зі ст. 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, підписаної в Римі 04.11.1950р., кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.
Відповідно до ч. 1 ст. 316 Цивільного кодексу України, правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.
Згідно зі ст. ст. 317, 319 Цивільного кодексу України власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном, які він реалізує на власний розсуд.
Згідно зі ст. 3 Цивільного кодексу України, одними з загальних засад цивільного законодавства є свобода підприємницької діяльності, яка не заборонена законом, справедливість, добросовісність, розумність та судовий захист цивільного права та інтересу.
У порушення вказаних норм своїми діями Сімферопольська районна державна адміністрація фактично позбавила позивача як власника можливості здійснити своє право на користування належним йому на праві власності майном - земельними ділянками – на власний розсуд.
Стосовно надання у оренду земельної ділянки площею 2,5915 га господарських дворів з земель запасу сільськогосподарського призначення, суд також вважає вимоги позивача обґрунтованими.
Сімферопольською райдержадміністрацією взагалі не представлено обґрунтованих заперечень проти надання у орендне користування земельної ділянки площею 2,5915 га, згода на відведення якої фактично надана розпорядженням відповідача від 29.05.2008 року №1731-р.
Як вбачається із матеріалів справи, будівництво єдиного комплексу без надання у користування земельної ділянки площею 2,5915 га, яка є колишнім міжтепличним простором, та, фактично, з'єднує між собою земельні ділянки, що належать позивачу на праві власності, є неможливим. Тому суд, з огляду на те, що згідно із розпорядженням Сімферопольської районної державної адміністрації від 29.05.2008 року №1731-р було фактично дозволено Товариству з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» отримати у користування земельну ділянку площею 2,5915 га, вважає за можливе задовольнити позовні вимоги і в частині зобов'язання відповідача затвердити проект землеустрою та виконати інші дії щодо встановленого порядку оформлення відповідної земельної ділянки в орендне користування.
Тим самим суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, підтверджуються матеріалами справи та підлягають задоволенню.
У судовому засіданні оголошена вступна та резолютивна частини рішення. Рішення оформлено у відповідності зі ст. 84 Господарського процесуального кодексу України та підписано 31 липня 2008 року.
З огляду на викладене та керуючись ст. ст. 82-84 ГПК України, суд-
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Визнати недійсною відмову Сімферопольської районної державної адміністрації у затвердженні проекту землеустрою з відводу Товариству з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» на умовах зміни цільового призначення земельних ділянок площею 2,5427 га ріллі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що знаходяться у його власності, та надання йому земельної ділянки площею 2,5915 га господарських дворів (колишній міжтепличний простір) у довгострокову оренду строком на 49 років з земель запасу сільськогосподарського призначення для будівництва та експлуатації багатофункціонального торговельного комплексу з об'єктами соціально-побутового призначення для обслуговування мешканців територіальної громади району на території Мирнівської сільської ради Сімферопольського району Автономної Республіки Крим.
3. Зобов'язати Сімферопольську районну державну адміністрацію (01034 АР Крим, м.Сімферополь, вул. Павленка,1 п/р 31419537600270 в УДК в АРК МФО 824026 ЕДРПОУ 34741037) затвердити проект землеустрою з відводу Товариству з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» (01034 м.Київ вул.Ярославів Вал, буд.36-38 ЕДРПОУ 35679227) на умовах зміни цільового призначення земельних ділянок площею 2,5427 га ріллі (кадастрові номери 0124783800:05:001:0014, 0124783800:05:001:0015, 0124783800:05:001:0016, 0124783800:05:001:0017, 0124783800:05:001:0018, 0124783800:05:001:0019, 0124783800:05:001:0020, 0124783800:05:001:0021, 0124783800:05:001:0022, 0124783800:05:001:0023, 0124783800:05:001:0024, 0124783800:05:001:0025, 0124783800:05:001:0026) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що знаходяться у його власності, та надання йому земельної ділянки площею 2,5915 га господарських дворів (колишній міжтепличний простір) у довгострокову оренду строком на 49 років із земель запасу сільськогосподарського призначення для будівництва та експлуатації багатофункціонального торговельного комплексу з об'єктами соціально-побутового призначення для обслуговування мешканців територіальної громади району на території Мирнівської сільської ради Сімферопольського району Автономної Республіки Крим.
4. Зобов'язати Сімферопольську районну державну адміністрацію (01034 АР Крим, м.Сімферополь, вул. Павленка,1 п/р 31419537600270 в УДК в АРК МФО 824026 ЕДРПОУ 34741037) виконати всі необхідні дії з оформлення та видачі Товариству з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» (01034 м.Київ вул.Ярославів Вал, буд.36-38 ЕДРПОУ 35679227) державних актів на право власності на відповідні земельні ділянки з кадастровими номерами: 0124783800:05:001:0014, 0124783800:05:001:0015, 0124783800:05:001:0016, 0124783800:05:001:0017, 0124783800:05:001:0018, 0124783800:05:001:0019, 0124783800:05:001:0020, 0124783800:05:001:0021, 0124783800:05:001:0022, 0124783800:05:001:0023, 0124783800:05:001:0024, 0124783800:05:001:0025, 0124783800:05:001:0026, 0124783800:05:001:0027, 0124783800:05:001:0028 із зазначенням нового цільового призначення: для будівництва та експлуатації багатофункціонального торговельного комплексу з об'єктами соціально-побутового призначення.
5. Зобов'язати Сімферопольську районну державну адміністрацію (01034 АР Крим, м.Сімферополь, вул. Павленка,1 п/р 31419537600270 в УДК в АРК МФО 824026 ЕДРПОУ 34741037) виконати дії щодо укладення із Товариством з обмеженою відповідальністю «Агростройсервіс» (01034 м.Київ вул.Ярославів Вал, буд.36-38 ЕДРПОУ 35679227) довгострокового договору оренди земельної ділянки площею 2,5915 га господарських дворів (колишній міжтепличний простір) із земель запасу сільськогосподарського призначення для будівництва та експлуатації багатофункціонального торговельного комплексу з об'єктами соціально-побутового призначення.
Суддя Господарського суду
Автономної Республіки Крим Гаврилюк М.П.
Суд | Господарський суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 24.07.2008 |
Оприлюднено | 22.08.2008 |
Номер документу | 1916857 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Автономної Республіки Крим
Гаврилюк М.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні