Категорія №8.1.5
ПОСТАНОВА
Іменем України
11 серпня 2011 року Справа № 2а-6138/11/1270
Луганський окружний адміністративний суд у склад і:
судді: Мирончук Н.В.
при секретарі: Саприкіної Т .О.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за адміністрат ивним позовом Державної пода ткової інспекції в Жовтневом у районі міста Луганська до З акритого акціонерного товар иства «Мікрон» про стягнення заборгованості, -
В С Т А Н О В И В:
15 липня 2011 року Державна под аткова інспекція в Жовтневом у районі міста Луганська зве рнулася до суду із позовною д о Закритого акціонерного тов ариства «Мікрон» про стягнен ня заборгованості. В обґрунт ування позовних вимог позива ч зазначив, що Закрите акціон ерне товариство «Мікрон», ко д ЄДРПОУ 13392255 зареєстроване як суб' єкт підприємницької ді яльності виконавчим комітет ом Луганської міської ради н ародних депутатів 25.01.1999 року, пр о що зроблено запис в журналі обліку реєстраційних справ за № 46/3403 та внесено до єд иного державного реєстру під приємств України, що підтвер джується довідкою Головного управління статистики у Луг анській області.
Згідно статуту ЗАТ «Мікрон » є юридичною особою, користу ється правами та виконує обо в' язки, пов' язані з його ді яльності, має круглу печатку зі своїм найменуванням, штам пи, фірмовий знак, бланк встан овленого зразку, а також інші атрибути, передбачені діючи м законодавством для юридичн их осіб.
Керівником підприємства є Дем' яненко Тетяна Дмитрі вна.
Товариство перебуває на об ліку як платник податків в ДП І в Жовтневому районі у м.Луга нську.
Заборгованість відповідач а перед бюджетом складає 21173 гр н.02 коп., а саме:
з податку на воду - 347 грн.27 ко п., з яких:
за основним платежем - 7 гр н. 27 коп., що виникли на підставі поданого відповідачем розра хунку збору за спеціальне ви користання водних ресурсів т а збору за користування вода ми для потреб гідроенергетик и від 29.07.08 за № 42392;
штрафні санкції - 340 грн.00ко п., що виникли на підставі прий нятого податковим органом по даткового повідомлення - рі шення від 06.10.09 №00068551530/0,
з податку на додану вартіст ь - 302 грн. 63 коп., з яких:
за основним платежем - 302 гр н.60 коп., що виникла на підставі поданої відповідачем податк ової декларації з податку на додану вартість від 19.09.08 за № 52638 ;
пеня - 0 грн.03 коп.;
з податку з власників транс портних засобів та інших сам охідних машин і механізмів з а основним платежем - 477 грн. 72 коп., що виникли на підставі с амостійно поданого відповід ачем розрахунку суми податку з власників транспортних за собів та інших самохідних ма шин і механізмів від 14.07.08 за № 265;
з орендної плати за земельн і ділянки державної і комуна льної власності - 19190 грн.68коп ., з яких:
за основним платежем - 18987 г рн.77 коп., що виникли на підстав і поданої відповідачем подат кової декларації орендної пл ати за земельні ділянки держ авної і комунальної власност і віл 23.01.08 за № 266 та уточнюючого р озрахунку від 16.04.08 за № 16668;
штрафні санкції - 202 грн.91 коп ., що виникли на підставі прийн ятих податковим органом пода ткового повідомлення - ріше ння від 21.07.09 № 0004751530/0, та від 06.10.09 №0006841530/ 0,
з комунального податку - 67 1 грн.50коп., з яких:
за основним платежем + 161 грн. 50коп., що виникли на підставі с амостійно поданого відповід ачем податкового розрахунку податку від 29.07.08 за № 42390;
штрафні санкції - 510 грн.00ко п., що виникла на підставі прий нятого податковим органом по даткового повідомлення-ріше ння № 0006811530/0 від 05.10.09,
зі збору за забруднення нав колишнього природного серед овища за штрафними санкціями - 183 грн.22коп., що виникла на під ставі прийнятого податковим органом податкового повідом лення - рішення №0006821530/0 від 05.10.09.
Відповідно до ст.6 Закону Ук раїни №2181 та з метою погашення податкового боргу Відповіда ча податковим органом були п рийняті заходи, передбачені Законом №2181, а саме:
- на юридичну адресу відпові дача направлено першу податк ову вимогу № 1/985 від 08.07.08, яку у зв' язку з неможливістю вручення , відповідно до абз.4 п.п.6.2.4 п.6.2 ст .6 Закону України №2181 було розмі щено на дошці податкових ого лошень та вона вважається вр ученою з дня її розміщення - з 18.08.2008 року, про що свідчить акт про неможливість вручення в ід 18.08.2008 року;
- на юридичну адресу відпові дача направлено другу податк ову вимогу № 2/1333 від 22.09.08, яку у зв' язку з неможливістю вручення , відповідно до абз.4 п.п.6.2.4 п.6.2 ст .6 Закону України №2181 було розмі щено на дошці податкових ого лошень та вона вважається вр ученою з дня її розміщення - з 24.10.2008 року, про що свідчить акт про неможливість вручення в ід 24.10.2008 року;
- 24 листопада 2008 року ДПІ в Жов тневому районі у м. Луганську прийнято рішення за № 222 про ст ягнення коштів та продаж інш их активів відповідача в рах унок погашення його податков ого боргу.
Таким чином, вищевказані за ходи з погашення податкового боргу, які були здійснення по датковою інспекцією, не дали позитивного результату, у зв ' язку з чим виникає необхід ність застосування погашенн я суми податкового боргу у су довому порядку.
У судовому засіданні предс тавник позивача, позовні вим оги підтримав, суду надав поя снення, аналогічні викладено му у позовній заяві.
Представник відповід ача проти задоволення позовн их заперечив
Перевіривши матеріали спр ави, розглянувши справу в меж ах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 69-72 КАС України, с уд прийшов до такого.
Частиною 1 ст.2 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни встановлено, що завдан ням адміністративного судоч инства є захист прав, свобод т а інтересів фізичних осіб, пр ав та інтересів юридичних ос іб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, орг анів місцевого самоврядуван ня, їхніх посадових і службов их осіб, інших суб' єктів при здійсненні ними владних упр авлінських функцій на основі законодавства, в тому числі н а виконання делегованих повн оважень, шляхом справедливог о, неупередженого та своєчас ного розгляду адміністратив них справ.
Справи за участю Державних податкових інспекцій є адмі ністративними, оскільки відп овідають вимогам статті 3 Код ексу адміністративного судо чинства України стосовно виз начення адміністративної сп рави.
Статтею 17 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и визначено, що до юрисдикції адміністративних судів відн осяться спори за зверненнями суб'єкта владних повноважен ь у випадах, встановлених Кон ституцією та законами Україн и.
Окрім того, такі справи не п ідпадають під перелік публіч но-правових справ, визначени х частиною третьою статті 17 Ко дексу адміністративного суд очинства України, на які не по ширюється компетенція адмін істративних судів.
Згідно зі ст. 6 Конституції У країни органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваженн я у встановлених цією Консти туцією межах та відповідно д о законів України.
Статтею 19 Конституції Украї ни встановлено, що правовий п орядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яки х ніхто не може бути примушен ий робити те, що не передбачен о законодавством.
Стаття 67 Конституції Україн и передбачає, що кожен зобов'я заний сплачувати податки і з бори в порядку і розмірах, вст ановлених законом.
Органи державної влади та о ргани місцевого самоврядува ння, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на підставі , в межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України.
01 січня 2011 року набув чинност і Податковий Кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI, який встановлює пе релік податків та зборів, що с правляються в Україні, та пор ядок їх адміністрування, пла тників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенц ію контролюючих органів, пов новаження і обов'язки їх поса дових осіб під час здійсненн я податкового контролю, а так ож відповідальність за поруш ення податкового законодавс тва.
Проте, оскільки правовідно сини щодо наслідків несплати платником податків - відпо відачем у даній адміністрати вній справі - ЗАТ «Мікрон» п одаткового боргу з податків: податку на воду у розмірі 347,27 г рн., податку на додану вартіст ь - 302,63 коп., податку з власникі в транспортних засобів у роз мірі 477,72 грн., орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності у ро змірі 19190,68 грн., комунального по датку у розмірі 671,50грн., зі збор у за забруднення навколишньо го природного середовища у р озмірі 183,22 грн., виникли до набр ання чинності Податковим Код ексом України від 02.12.2010 №2755-VI, суд приходить до висновку, що в да ному випадку при розгляді сп рави слід застосувати норми раніше діючого законодавств а.
Спеціальним законом, який в изначає статус державної под аткової служби в Україні, її ф ункції та правові основи ді яльності є Закон України «Пр о державну податкову службу в Україні».
Відповідно до п.3 ч.1 ст.9 Закон у України «Про систему опода ткування» платники податків і зборів (обов' язкових плат ежів) зобов' язані сплачува ти належні суми податків, зб орів ( обов' язкових платежі в) у встановлені законами тер міни.
Вказаним Законом визначен о, що під податком і збором (об ов'язковим платежем) до бюдже тів та до державних цільових фондів слід розуміти обов'яз ковий внесок до бюджету відп овідного рівня або державног о цільового фонду, здійснюва ний платниками у порядку і на умовах, що визначаються зако нами України про оподаткуван ня.
Платниками податків і збор ів (обов'язкових платежів) є юр идичні і фізичні особи, на яки х згідно з законами України п окладено обов'язок сплачуват и податки і збори (обов'язкові платежі. Платники податків і зборів (обов'язкових платежі в) зобов'язані у числі іншого, сплачувати належні суми под атків і зборів (обов'язкових п латежів) у встановлені закон ами терміни.
Згідно Закону України «Про державну податкову службу в Україні» завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за дод ержанням податкового законо давства, правильністю обчисл ення, повнотою і своєчасніст ю сплати до бюджетів, державн их цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платеж ів), а також неподаткових дохо дів, установлених законодавс твом.
Право податкових органів н а звернення до суду з позовом про стягнення заборгованост і перед бюджетом і державним и цільовими фондами передбач ене ст. 10 Закону України «Про д ержавну податкову службу в У країні».
Законом України "Про поря док погашення зобов'язань п латників податків перед бю джетами та державними ціль овими фондами" визначений п орядок погашення податков ого боргу платника податків та порядок звернення стя гнення на активи платника податків, який відповідно д о ввідної частини є спеціал ьним законом з питань опод аткування, та встановлює п орядок погашення зобов'язан ь юридичних або фізичних осі б перед бюджетами та державн ими цільовими фондами з под атків і зборів (обов'язкових платежів), нарахування і сп лати пені та штрафних санкці й, що застосовуються до плат ників податків контролюючи ми органами.
Також, цим Законом за проваджене поняття податков ого боргу, як податкового зоб ов'язання, узгодженого плат ником податків або встанов леного судом, але не сплачен ого у встановлений строк, а також пені, нарахованої на су му такого податкового зобов' язання, пеня - плата у вигляді процентів, нарахованих на су му податкового боргу (без ура хування пені), що справляєтьс я з платника податків у зв'язк у з несвоєчасним погашенням податкового зобов'язання; шт рафна санкція (штраф) - плата у фіксованій сумі або у вигляд і відсотків від суми податко вого зобов'язання (без урахув ання пені та штрафних санкці й), яка справляється з платник а податків у зв'язку з порушен ням ним правил оподаткування , визначених відповідними за конами.
Згідно до п.п. 5.1, 6.1 Закону Укра їни „Про порядок погашення з обов'язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами” подат кове зобов' язання, самостій но визначене платником подат ків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової де кларації, а у разі, коли сума п одаткового зобов' язання ро зраховується контролюючим о рганом, такий контролюючий о рган надсилає платнику подат ків податкове повідомлення, в якому зазначаються підстав а для такого нарахування, пос илання на норму податкового закону, відповідно до якої бу в зроблений розрахунок або п ерерахунок податкових зобов ' язань, сума податку чи збор у (обов' язкового платежу), на лежного до сплати, та штрафни х санкцій за їх наявності, гра ничні строки погашення, а так ож попередження про наслідки їх несплати в установлений с трок та граничні строки, пере дбачені законом для оскаржен ня нарахованого податкового зобов' язання (штрафних сан кцій за їх наявності) і у цьому випадку податкове зобов' яз ання платника податків, нара ховане контролюючим органом , вважається узгодженим у ден ь отримання платником податк ів податкового повідомлення , за винятком випадків, коли во но було оскаржено в установл еному порядку.
Як зазначено у пп. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 За кону України «Про порядок по гашення зобов' язань платни ків податків перед бюджетами та державними цільовими фон дами» узгоджена сума податко вого зобов' язання, не сплач ена платником податків у вст ановлені цією статтею строки , є податковим боргом.
Відповідно до пункту 1 .6 статті 1 Закону України "Пр о порядок погашення зобов'я зань платників податків пе ред бюджетами та державним и цільовими фондами" примусо ве стягнення - це звернення стягнення на активи платни ка податків у рахунок погаше ння його податкового боргу, б ез попереднього узгодження його суми таким платником п одатків
Згідно п. 1.7 ст. 1 Закону Україн и «Про порядок погашення зоб ов' язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами» актив ами платника податків є кошт и, матеріальні та нематеріал ьні цінності, що належать юри дичній або фізичній особі за правом власності.
Крім того, ним же визначено, що органами, уповноваженими здійснювати заходи з погаше ння податкового боргу, є викл ючно податкові органи.
Відповідно до ст.5 вка заного Закону податкове зоб ов'язання, самостійно визнач ене платником податків у под атковій декларації, вважаєть ся узгодженим з дня подання т акої податкової декларації.
Статтею 11 Закону Укра їни «Про систему оподаткуван ня» визначено, що відповідал ьність за правильність обчис лення, своєчасність сплати п одатків і зборів (обов'язкови х платежів) і додержання зако нів про оподаткування несуть платники податків і зборів (о бов'язкових платежів) відпов ідно до законів України. Фіна нсові санкції за наслідками документальних перевірок та ревізій, які здійснюються ор ганами державної податкової служби України та іншими упо вноваженими державними орга нами, застосовуються у розмі рах, передбачених законодавч ими актами, чинними на день за вершення таких перевірок або ревізій.
Судом встановлено, що відп овідач - Закрите акціонерне т овариство «Мікрон» - зареєст роване як суб' єкт господар ської діяльності - юридична особа Виконавчим комітетом Луганської міської ради 25.01.1999 р оку за № 13821200000011675, знаходиться за адресою: м.Луганськ, вул.Фрунз е 107, ідентифікаційний код юри дичної особи 13392255.
Закрите акціонерне т овариство «Мікрон» з 10.06.1995р. № 1956 перебувала на податковому о бліку в Державній податковій інспекції в Жовтневому райо ні у м.Луганську (а.с.15).
Позивачем було винесено пе ршу податкову вимогу від 08.06.2008 р оку № 1/985 в якій зазначено, що ст аном на 08.07.2008 року сума податков ого боргу за узгодженими под атковими зобов' язаннями ск ладає 2322,92 грн. (а.с.48), яка була нап равлена на юридичну адресу в ідповідача, але яку у зв' язк у з неможливістю вручення, бу ло розміщено на дошці податк ових оголошень та вона вважа ється врученою з дня її розмі щення - з 18.08.2008 року, про що свід чить акт про неможливість вр учення від 18.08.2008 року (а.с.49).
Позивачем було винесено др угу податкову вимогу від 22.09.2008 р оку № 2/1333 в якій зазначено, що ст аном на 22.09.2008 року сума податков ого боргу за узгодженими под атковими зобов' язаннями ск ладає 7404,79 грн. (а.с.50), яка була нап равлена на юридичну адресу в ідповідача, але яку у зв' язк у з неможливістю вручення, бу ло розміщено на дошці податк ових оголошень та вона вважа ється врученою з дня її розмі щення - з 24.10.2008 року, про що свід чить акт про неможливість вр учення від 24.10.2008 року (а.с.51)
24 листопада 2008 року ДПІ в Жовт невому районі у м. Луганську п рийнято рішення за № 222 про стя гнення коштів та продаж інши х активів відповідача в раху нок погашення його податково го боргу (а.с52)
Відповідно до акту пе ревірки своєчасності сплати орендної плати за землю ЗАТ « Мікрон» № 108/15 від 23.07.2009 року встан овлена несвоєчасна сплата ор ендної плати за січень 2008 року (а.с.26).
06.10.2009 року позивачем на підставі акту перевірки від 23.07.2009 року № 108/15 складено податко ве повідомлення рішення від 06.10.2009 року № 0006841530/0 про нарахування штрафних санкцій за несвоєч асну сплату орендної плати з а землю (а.с.29).
Відповідно до акту № 37/15 від 24. 11.2009 року податкове повідомлен ня - рішення направлено на а дресу відповідача рекомендо ваним листом, але рекомендов аний лист повернувся до ДПІ в Жовтневому районі у м. Луганс ьку 24.11.2009 року з приміткою пошти «за закінченням терміну збе рігання». У зв' язку з неможл ивістю вручення, податкове п овідомлення-рішення від 06.10.2009 р оку № 0006841530/0 про нарахування штр афних санкцій за несвоєчасну сплату орендної плати за зем лю розміщено на дошці оголош ення (а.с.30).
Згідно акту перевірки № 89/15 в ід 10.06.2009 року встановлено факт щ одо не подання відповідачем податкової декларації оренд ної плати за земельні ділянк и державної і комунальної вл асності на 2009 рік (а.с.31).
21.07.2009 року позивачем на підст аві акту перевірки від 10.06.2009 рок у № 89/15 складено податкове пові домлення рішення № 0004751530/0 про н арахування штрафних санкцій за не подання декларації оре ндної плати за землю (а.с.33).
Відповідно до акту № 32/15 від 05. 10.2009 року податкове повідомлен ня - рішення направлено на а дресу відповідача рекомендо ваним листом, але рекомендов аний лист повернувся до ДПІ в Жовтневому районі у м. Луганс ьку 05.10.2009 року з приміткою пошти «за закінченням терміну збе рігання». У зв' язку з неможл ивістю вручення, податкове п овідомлення-рішення від 21.07.2009 р оку № 0004751530/0 про нарахування штр афних санкцій розміщено на д ошці оголошення (а.с34).
Згідно акту перевірки № 109/15 в ід 23.07.2009 року встановлено факт щ одо не подання та несвоєчасн ого подання податкового розр ахунку по комунальному подат ку. ЗАТ «Мікрон» не подано роз рахунок про суму нарахованог о комунального податку 3,4-й кв артал 2008 року, 1-й квартал 2009 року (а.с.35).
05.10.2009 року позивачем на підст аві акту перевірки від 23.07.2009 рок у № 109/15 складено податкове пов ідомлення рішення № 0006711530/0 про нарахування штрафних санкці й за несвоєчасну сплату кому нального податку (а.с.38).
Відповідно до акту № 40/15 від 25. 11.2009 року податкове повідомлен ня - рішення направлено на а дресу відповідача рекомендо ваним листом, але рекомендов аний лист повернувся до ДПІ в Жовтневому районі у м. Луганс ьку 24.11.2009 року з приміткою пошти «за зазначеною адресою не пр оживає». У зв' язку з неможли вістю вручення, податкове по відомлення-рішення від 05.10.2009 ро ку № 0006811530/0 про нарахування штра фних санкцій розміщено на до шці оголошення (а.с38).
Згідно акту перевірки № 110/15 в ід 23.07.2009 року встановлено факт щ одо несвоєчасного подання ро зрахунку збору за забрудненн я навколишнього природного с ередовища. ЗАТ «Мікрон» пода но розрахунок про суму нарах ованого збору за забруднення навколишнього природного се редовища за 3,4-й квартал 2008 року з порушенням терміну поданн я (а.с.43).
05.10.2009 року позивачем на підст аві акту перевірки від 23.07.2009 рок у № 110/15 складено податкове пов ідомлення рішення № 0006821530/0 про нарахування штрафних санкці й за несвоєчасну сплату збор у за забруднення навколишньо го природного середовища (а.с .46).
Відповідно до акту № 41/15 від 25. 11.2009 року податкове повідомлен ня - рішення направлено на а дресу відповідача рекомендо ваним листом, але рекомендов аний лист повернувся до ДПІ в Жовтневому районі у м. Луганс ьку 24.11.2009 року з приміткою пошти «за зазначеною адресою не пр оживає». У зв' язку з неможли вістю вручення, податкове по відомлення-рішення від 05.10.2009 ро ку № 000682530/0 про нарахування штра фних санкцій розміщено на до шці оголошення (а.с47).
Судом встановлено, що позив ачем вживалися передбачені З аконом України "Про порядок п огашення зобов'язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами" заходи щодо погашення ві дповідачем зазначеної забор гованості, надсилалися подат кові повідомлення, податкові вимоги, однак позитивних ре зультатів не досягнуто.
Таким чином, суд вважає вста новленим, що відповідачем ді йсно не сплачений податковий борг у сумі 21173, 02 грн., про що він належним чином повідомлений позивачем, яка ним не оскарже на, до теперішнього часу не сп лачена.
За таких обставин, суд вважа є, що є підстави для примусово го стягнення вказаної заборг ованості у рахунок погашення його податкового боргу шлях ом звернення стягнення на активи відповідача - платник а податків, вартістю у межах суми заборгованості.
Питання по судових витрата х не вирішується, оскільки по зивач звільнений від їх спла ти у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративно го судочинства України не пе редбачено їх стягнення у дан их випадках.
Керуючись Законом України «Про систему оподаткування» , Законом України "Про поряд ок погашення зобов'язань пл атників податків перед бюд жетами та державними цільов ими фондами", ст. ст. 112, 161, 162, 163, 167 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд
П О С Т А Н О В И В:
Позовні вимоги Державної п одаткової інспекції в Жовтне вому районі міста Луганська до Закритого акціонерного то вариства «Мікрон» про стягне ння заборгованості, задовол ьнити.
Стягнути з Закритого акціо нерного товариства «Мікрон» (код ЄДРПОУ 13392255, що знаходиться за адресою: м.Луганськ, вул. Фр унзе, 107), заборгованість перед бюджетом у сумі 21173,02 грн. (двадц ять одна тисяча сто сімдесят три грн.02 коп.) за рахунок кошті в, які перебувають у власност і Закритого акціонерного тов ариства «Мікрон», з рахунків у банках, обслуговуючих його (р/р 26003266, дол.США, ОД «Райфайзе н Банк Аваль», м.Луганськ, МФ О 304007, р/р 26003266, грн., ОД «Райфайзе н Банк Аваль», м.Луганськ, МФ О 304007, р/р 260082994, грн., ОД «Райфайзе н Банк Аваль», м.Луганськ, МФ О 304007, р/р 2600410274, грн. АБ Укркому нбанк, м.Луганськ, МФО 304988, р/р 26006000 233980, 26008000651980, грн., Луганська ФВАТ «Б «Фінінси та Кредит», м.Луганс ьк, МФО 304717, з яких:
- з податку на воду - 347, 27 грн. на р/р 31119029700004 ГУДКУ у Луганс ькій області одержувач Держа вний бюджет Жовтневого район у, код 24046538, МФО 804013, код платежу 14010100 ;
- з податку на додану ва ртість - 302,63 грн. на р/р 31119029700004 ГУД КУ у Луганській області одер жувач Державний бюджет Жовтн евого району, код 24046538, МФО 804013, код платежу 14010100;
- з податку власників т ранспортних засобів та інших самохідних машин і механізм ів - 477,72 грн., на р/р 3321080770004 ГУДКУ у Л уганській області, одержувач Міський бюджет Жовтневого р айон, код 24046538, МФО 804013, код платежу 12020100;
- з орендної плати за зе мельні ділянки державної і к омунальної власності - 19190,68 г рн. на р/р 33216812700004, ГУДКУ у Луганськ ій області, одержувач Міськи й бюджет Жовтневого району к од 24046538, МФО 804013, код платежу 13050200;
- з комунального подат ку - 671,50 грн., на р/р 33211828700004 ГУДКУ у Луганській області, одержува ч Міський бюджет Жовтневого району, код 24046538, МФО 804013, код плате жу 16010200;
- зі збору за забруднен ня навколишнього природного середовища 183,00 грн. на р/р 33118330700004 Г УДКУ у Луганській області од ержувач Міський бюджет Жовтн евого району код 24046538, МФО 804013, код платежу 19050300.
Постанова суду першо ї інстанції набирає законної сили після закінчення строк у подання заяви про апеляцій не оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо та ку заяву не було подано. Якщо б уло подано заяву про апеляці йне оскарження, але апеляцій на скарга не була подана в стр ок, встановлений цим Кодексо м, постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення цього строк у.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду через с уд першої інстанції шляхом п одачі в десятиденний строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарже ння і поданням після цього пр отягом двадцяти днів апеляці йної скарги, з подачею її копі ї до апеляційної інстанції а бо в порядку частини 5 статті 1 86 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Н.В. Мирончук
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.08.2011 |
Оприлюднено | 21.11.2011 |
Номер документу | 19200201 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Н.В. Мирончук
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні