Постанова
від 12.10.2011 по справі 2а-3881/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №5.4

ПОСТАНОВА

Іменем України

12 жовтня 2011 року Справа № 2а-3881/11/1270

Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді:

Судді: Прудника С.В.

при секретарі: Шматко вій Д.О.

за участю сторін:

представник позивача н е з'явився

представника відповідача Копатько І.Л.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Дер жавної інспекції з контролю за цінами в Луганській облас ті до Марківського професійн ого аграрного ліцею про стяг нення суми економічних санкц ій у розмірі 12 716,76 грн., -

ВСТАНОВИВ:

11 травня 2011 року до Лугансько го окружного адміністративн ого суду надійшов адміністра тивний позов Державної інспе кції з контролю за цінами в Лу ганській області до Марківсь кого професійного аграрного ліцею про стягнення суми еко номічних санкцій у розмірі 12 716,76 грн.

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив, що Дер жавною інспекцією з контролю за цінами в Луганській облас ті у період з 21.03.2011 по 25.01.2011 проводи лась перевірка Марківського професійного аграрного ліце ю з питання дотримання держа вної дисципліни цін при форм уванні, встановленні та заст осуванні плати за проживання в гуртожитках громадян Укра їни, осіб без громадянства та іноземців. За результатами п еревірки складено акт від 25.03.20 11 №141.

Ліцеєм порушено порядок за стосування тарифів, а саме: у п еріод з 01.04.2010 по 28.02.2011 при формуван ні та застосуванні плати за п роживання в гуртожитку, затв ердженої наказом директора М арківського професійного аг рарного ліцею від 21.01.2010 №12, допущ ено її завищення для мешканц ів гуртожитку за рахунок:

1) завищення вартості послуг з утримання будинків і спору д та прибудинкових територій при застосуванні тарифу, зат вердженого рішенням виконав чого комітету Марківської се лищної ради від 01.08.2005 №109, у зв'язк у з:

- включенням тарифу на посл уги з утримання будинків, спо руд та прибудинкових територ ій з урахуванням податку на д одану вартість 20%, при тому, що М арківський професійний агра рний ліцей не є платником ПДВ ,

- подвійним нарахуванням ва ртості послуги з освітлення місць загального користуван ня при тому, що мешканці гурто житку сплачують вартість осв ітлення місць загального кор истування при оплаті електро енергії за показниками загал ьного електролічильника,

- подвійним включенням варт ості послуги з вивезення тве рдих побутових і негабаритни х відходів при тому, що вартіс ть цієї послуги окремо врахо вана у складі плати за прожив ання в гуртожитку,

- включення вартості послуг и «Профілактичне обслуговув ання та ремонт димовентиляці йних каналів» при фактичному ненаданні цієї послуги,

2) включення витрат на приро дний газ, відшкодування яких передбачено державним бюдже том.

Внаслідок цього ліцеєм нео бґрунтовано одержана виручк а у розмірі 4238,92 грн.

Ці дії призвели до порушенн я вимог пункту 6 частини 1 стат ті 2 Бюджетного кодексу Украї ни, пункту 5 частини 1 статті 20, п ункту 6 частини 2 статті 21 Закон у України «Про житлово-комун альні послуги», підпункту 2.5, п ідпункту 4.1, підпункту 4.2 Порядк у надання платних послуг дер жавними навчальними заклада ми, затвердженого наказом Мі ністерства фінансів України та Міністерства економіки У країни від 27.10.1997 №383/239/13, який зареє стровано в Міністерстві юсти ції України 12.12.1997 за №596/2400.

Відповідно до статті 14 Зако ну України «Про ціни і ціноут ворення» вся необґрунтовано одержана підприємством сума виручки в результаті поруше ння державної дисципліни п ідлягає вилученню в дох од відповідного бюджету залежно від підпорядковано сті підприємства. Крім тог о, стягується штраф у двокр атному розмірі необґрунтова но одержаної суми виручки.

Рішенням Держінспекції з к онтролю за цінами в Луганськ ій області від 01.04.2011 №77 за вказан е порушення на підставі стат ті 14 Закону України «Про ціни і ціноутворення» застосован і економічні санкції у розмі рі 12716,76 грн., які складаються з ш трафу в сумі 8477,84 грн. і вилученн я необґрунтовано одержаної в иручки в сумі 4238,92 грн.

05.04.2011 рішення від 01.04.2011 №77 було на правлено на адресу Відповіда ча, що підтверджується повід омленням про вручення поштов ого відправлення.

У судове засідання предста вник позивача не прибув, про д ату, час і місце розгляду спра ви був повідомлений належним чином, надав суду клопотання про розгляд справи за його ві дсутністю.

Представник відповідача у судовому засіданні проти по зову заперечував, просив від мовити у задоволені позову з огляду на наступне.

Позивач проводив перевірк у формування та застосування плати за проживання в гуртож итку, але у Відповідача відсу тній житловий комплекс зі ст атусом «гуртожиток». Позивач вийшов за межі наданих йому п овноважень, проводивши перев ірку Відповідача без достатн іх правових підстав, тому що у Відповідача взагалі відсутн ій житловий комплекс зі стат усом «гуртожиток».

Суд, заслухавши пояснення п редставника відповідача, дос лідивши матеріали справи, ді йшов до висновку, що адмініст ративний позов підлягає задо воленню з наступних підстав.

В судовому засідання встан овлено, що Державною інспекц ією з контролю за цінами в Луг анській області у період з 21.03.2 011 по 25.01.2011 проводилась перевірк а Марківського професійного аграрного ліцею з питання до тримання державної дисциплі ни цін при формуванні, встано вленні та застосуванні плати за проживання в гуртожитках громадян України, осіб без гр омадянства та іноземців. За р езультатами перевірки склад ено акт від 25.03.2011 №141, в якому зазн ачено що Марківським ліцеєм при формуванні плати за прож ивання в гуртожитку допущено завищення за рахунок включе ння витрат (вартість природн ого газу та послуги з газопос тачання), які відшкодовували ся протягом перевіряємого пе ріоду за рахунок державного бюджету., а також нарахування ПДВ на послуги з обслуговува ння будинків та прибудинково ї території, в той час коли ліц ей не є платником податку на д одану вартість, чим були пору шені вимоги пункту 6 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу У країни, пункту 5 частини 1 стат ті 20, пункту 6 частини 2 статті 21 З акону України «Про житлово-к омунальні послуги», підпункт у 2.5, підпункту 4.1, підпункту 4.2 По рядку надання платних послуг державними навчальними закл адами, затвердженого наказом Міністерства фінансів Украї ни та Міністерства економіки України від 27.10.1997 №383/239/13. Згідно пу нкту 6 части 1 статті 2 Бюджетно го кодексу України бюджетна установа - це орган, установ а чи організація, визначена К онституцією України, а також установа чи орган, створена у встановленому порядку орган ами державної влади, органам и влади Автономної Республік и Крим чи органами місцевого самоврядування, яка повніст ю утримується за рахунок від повідного державного бюджет у чи місцевих бюджетів. бюдже тні установи є неприбутковим и. До органів державної влади України, органів місцевого с амоврядування та створених н ими установ і організацій, що утримуються за рахунок кошт ів відповідних бюджетів, як д о неприбуткових організацій застосовується порядок опод аткування, який встановлено пунктом 7.11 статті 7 Закону Укра їни «Про оподаткування прибу тку підприємств». За результ атами перевірки у період з 01.04.2 010 р. по 01.03.2011 р. встановлено, що при застосуванні вартості за пр оживання в гуртожитку допуще но завищення за рахунок подв ійного включення вартості по слуг з вивезення твердих поб утових відходів та плати за е лектроенергію для освітленн я місць загального користува ння, а також не надання послуг и «Обслуговування димовенти ляційних каналів», чим були п орушені вимоги статті 7, части ни 5 пункту 1 статті 20 та частини 6 пункту 2 статті 21 Закону Украї ни від 24.06.2004 р. № 1875-ІV «Про житлово -комунальні послуги» (а.с. 4-10).

Як вбачається з довідки про суму додаткової виручки, отр иманої Марківським професій ним аграрним ліцеєм в резуль таті неправильного застосув ання цін (скидок, накидок) на в ідпускну продукцію з 01.04.2010 р. по 01.03.2011 р. сума необґрунтовано от риманої виручки складає 4238,92 г рн. (а.с.11).

Рішенням № 77 від 01.04.2011 р. про зас тосування економічних санкц ій за порушення державної ди сципліни цін були застосова ні економічні санкції на заг альну суму 12716,76 грн. (а.с.12).

Прийняте рішення було оска ржено відповідачем до суду. П остановою Луганського окруж ного адміністративного суду від 25.05.2011 у задоволенні позову Марківського професійного а грарного ліцею до Державної інспекції з контролю за ціна ми про визнання дій протипра вними та скасування рішення та припису відмовлено. Ухвал ою Донецького апеляційного а дміністративного суду від 26.08 .2011 постанова від 25.05.2011 залишена без змін. Зазначена постанов а на момент розгляду справи н абрала законної сили.

Згідно частини 1 статт і 72 Кодексу адміністративног о судочинства України обстав ини, встановлені судовим ріш енням в адміністративній, ци вільній або господарській сп раві, що набрало законної сил и, не доказуються при розгляд і інших справ, у яких беруть уч асть ті самі особи або особа, щ одо якої встановлено ці обст авини.

Оскільки постановою суду Луганського окружного а дміністративного суду від 25.05 .2011 р. рішення № 77 від 01.04.2011 р. про за стосування економічних санк цій визнано таким, що відпові дає діючому законодавству та постанова на момент розгляд у справи набрала законної си ли, суд вважає, що позовні вимо ги позивача про стягнення ек ономічних санкцій підлягают ь задоволенню.

З огляду на наведене, по зов Державної інспекції з ко нтролю за цінами в Луганські й області до Марківського пр офесійного аграрного ліцею п ро стягнення суми економічни х санкцій у розмірі 12 716,76 грн. сл ід задовольнити.

На підставі викладено го, керуючись ст. ст. 2, 17, ч.1 ст.72, 87, 94 , 98, 158 - 163 Кодексу адміністративн ого судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Де ржавної інспекції з контролю за цінами в Луганській облас ті до Марківського професійн ого аграрного ліцею про стяг нення суми економічних санкц ій у розмірі 12 716,76 грн. задоволь нити повністю.

Стягнути з Марківськ ого професійного аграрного л іцею на користь Держайного б юджету України (р/р 31118106700188, код ви ду платежу 21081100, МФО 804013, одержува ч Держбюджет Марківського ра йону, код 24046892) економічні санкц ії у розмірі 12 716,76 грн. (дванадця ть тисяч сімсот шістнадцять гривень 76 копійок).

Постанова суду може б ути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеля ційного адміністративного с уду.

Апеляційна скарга подасть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає до суду апеляційної інстанц ії

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення строку пода ння апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Повний текст постанови скл адено 17 жовтня 2011 року.

Суддя С.В. Прудник

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.10.2011
Оприлюднено21.11.2011
Номер документу19200420
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3881/11/1270

Постанова від 12.10.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Прудник

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні