Постанова
від 03.11.2011 по справі 2а-0770/3079/11
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Cправа №  2a-0770/3079/11

Ряд стат. звіту №   10.1

Код -  10

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

  03 листопада 2011 року                                                                                        м. Ужгород

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Луцович М.М.

при секретарі судового засідання Гирич М.В.

за участю сторін:

сторони –не з’явилися

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського  окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою управління Пенсійного фонду України в м. Ужгороді до Колективного підприємства по обслуговуванню та наданню послуг на селі «Облсількомунгосп»про стягнення заборгованості,-

ВСТАНОВИВ:

До Закарпатського окружного адміністративного суду  звернулося управління Пенсійного Фонду України в м. Ужгороді з позовною заявою до Колективного підприємства по обслуговуванню та наданню послуг на селі «Облсількомунгосп», якою просить, стягнути з Колективного підприємства по обслуговуванню та наданню послуг на селі «Облсількомунгосп»про на користь управління Пенсійного фонду України в м. Ужгороді заборгованість в сумі 6410,67 грн.

Свої вимоги позивач мотивує наступним. Колективне підприємство по обслуговуванню та наданню послуг на селі "Облсількомунгосп" (надалі відповідач) є страхувальником (роботодавцем) відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»від 26 липня 2003 року за № 1058 (надалі Закон України № 1058) а з 01 січня 2011 року відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»від 08 липня 2010 року № 2464-VI (надалі Закон України № 2464-VI). Згідно поданої звітності, за квітень- грудень 2010 року та січень-липень 2011 року  відповідач самостійно визначив до сплати зобов’язання у розмірі 6410,67 грн. За наведених вище мотивів, просить Закарпатський окружний адміністративний суд задовольнити позовні вимоги

Представник Управління пенсійного фонду України в м. Ужгороді Закарпатськї області в судове засідання не з'явився, проте  надав суду заяву, якою просив розгляд даної справи провести без  участі позивача за наявними у справі матеріалами.

Відповідач в судове засідання не з’явився повторно, хоча про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, а за таких обставин, на підставі ст. 35 КАС України, сторона вважається належним чином повідомленою про дату, час та місце судового засідання.

Сторони в судове засідання не з’явилися, хоча про час та місце розгляду справи повідомлялися належним чином, а відтак у відповідності до ч. 1 ст. 41 КАС України фіксація судового процесу технічними засобами не здійснюється.

З’ясувавши всі обставини у справі та перевіривши їх належними та допустимими доказами суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення з огляду на наступне.

В судовому засіданні встановлено, що Колективне підприємство по обслуговуванню та наданню послуг на селі "Облсількомунгосп" є юридичною особою і зареєстровано виконавчим комітетом Ужгородської міської ради Закарпатської області 21 листопада 1998 року, про що видано свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи, серії А00 № 384707 (а.с.4).

Відповідно до довідки № 0491 про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України Закарпатського обласного управління статистики (а.с.5), Колективне підприємство по обслуговуванню та наданню послуг на селі "Облсількомунгосп" знаходиться за адресою:89425, Закарпатська область, Ужгородський район, с. Баранинці, вул. Об'їздна, б.5.

Відповідач є страхувальником з 1 січня 2011 року, який сплачує єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування відповідно до Закону України № 2464-VI.

Згідно статті 4 пункту 1 Закону №400/97 –ВР від 26 червня 1997 року «Про збір на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»для платників збору, визначених п.1, та 2 статті 1 Закону №400/97 –ВР  встановлюються ставки збору в розмірі 33,2% від об’єкта оподаткування працівників, що включають витрати на виплату основної і додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат, у тому числі в натуральній формі, які визначаються згідно з нормативно –правовими актами, прийнятими відповідно до Закону України «Про оплату праці»(108/95 –ВР), виплати винагород фізичним особам за виконання робіт (послуг) за угодами цивільно –правового характеру.

В п.п.1 п.8 Прикінцевих положень Закону України №1058 від 09.07.2003 року зазначено, що страхові внески, що перераховуються до солідарної системи, сплачуються страхувальниками та застрахованими особами на умовах і в порядку визначених цим Законом та в розмірах передбачених Законом України "Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування" №400/97.

Відповідно до п.1 ст. 4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»№2464-VІ від 08.07.2010р. є платником єдиного внеску. Тобто, роботодавці: - підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб та фізичні особи - підприємці які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, або за договорами цивільно-правового характеру - є платниками єдиного внеску і відповідно до п.1 ч.2 ст.6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»зобов'язані своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Відповідно п.2 ч.1 ст.1 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»- єдиний внесок є консолідованим страховим внеском, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі.

Відповідно ч.8 ст.9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»платники єдиного внеску зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом.

Відповідно ч.12 ст.9 вищевказаного Закону №2464-VI єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

Відповідно ч.2 ст.9 цього Закону обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат доходу, на які відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

Відповідно до поданих відповідачем до управління Пенсійного фонду України в м. Ужгороді розрахунків сум страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, що підлягають сплаті за квітень-грудень 2010 року, та щомісячних звітів про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що підлягають сплаті за січень – липень 2011 р., становить 6410,67 грн. (а.с.а.с. 6-44).

Відповідно до пункту 6 частини 2 статті 17 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»страхувальник зобов’язаний нараховувати, обчислювати та сплачувати в установлені строки та в повному обсязі страхові внески.

Відповідно до статті 4 частини 1 пункту 1 Закону України № 2464-VI платниками єдиного внеску є роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Відповідно до статті 6 частини 2 пункту 1 Закону України № 2464-VI платник єдиного внеску зобов’язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Заборгованість відповідача також підтверджується картками особового рахунку (а.с. а.с 45-50).

З огляду на вищевказане суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення.

          Керуючись статтями  11, 70, 71, 86, 160-163 КАС України, суд  –

ПОСТАНОВИВ:

Позов Управління пенсійного фонду в м. Ужгороді Закарпатської області до Колективного підприємства по обслуговуванню та наданню послуг на селі «Облсількомунгосп»- задовольнити.

Стягнути з Колективного підприємства по обслуговуванню та наданню послуг на селі «Облсількомунгосп»(89425, Закарпатська область, Ужгородський район, с. Баранинці, вул. Об'їздна, б.5. код 30242661) на користь Управління пенсійного фонду в м. Ужгороді Закарпатської області заборгованість в сумі 6410,67 грн. ( шість тисяч чотириста десять грн..67 коп.) грн.

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з  одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У випадках, встановлених статтею 167 частиною 4 цього Кодексу десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п’ятиденного строку з моменту отримання суб’єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Головуючий-суддя                                                                                            Луцович М.М.

 

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.11.2011
Оприлюднено02.12.2011
Номер документу19378575
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0770/3079/11

Постанова від 03.11.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Ухвала від 20.09.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Ухвала від 20.09.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Постанова від 03.11.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Ухвала від 20.09.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Ухвала від 20.09.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні