Постанова
від 09.11.2011 по справі 2а-1723/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №9

ПОСТАНОВА

Іменем України

09 листопада 2011 року Справа № 2а-1723/11/1270

Луганський окружн ий адміністративний суд у ск ладі

головуючого судді Твердох ліба Р.С.,

за участю секретаря судово го засідання Григоренко-Тума сян А.М.

та

представників сторін:

від позивача - ОСОБА_1 (довіреність від 04.08.2011 №7369),

ОСОБА_2 (довіреність від 22.03.2011 №2558),

від відповідача - ОСОБА_3 (довірені сть від 01.04.2011 №20),

розглянувши у відкритому с удовому засіданні справу за адміністративним позовом Ко нтрольно-ревізійного управл іння в Луганській області до комунального багатопрофіль ного підприємства «Зеленхоз » про зобов' язання виконати вимогу від 15 червня 2010 року №130-14/ 619 в частині відшкодування 33275,05 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

25 лютого 2011 року Контрольно-р евізійне управління в Луганс ькій області звернулось до Л уганського окружного адміні стративного суду з позовом д о комунального багатопрофіл ьного підприємства «Зеленхо з» про зобов' язання виконат и вимогу від 15 червня 2010 року №130 -14/619 в частині відшкодування 33275 ,05 грн.

В обґрунтування позовних в имог позивачем зазначено, що на виконання п. 1.4.4.2 плану робот и Контрольно-ревізійного від ділу у м. Алчевську на І кварта л 2010 року проведено ревізію фі нансово-господарської діяль ності комунального багатопр офільного підприємства «Зел енхоз» (далі - відповідач, КБП «Зеленхоз») за період з 01 липн я 2008 року по 31 грудня 2009 року та, з авершений звітний період.

Результати ревізії виклад ено в акті ревізії від 07 травн я 2010 року №130-21/010, який підписано о б' єктом контролю із запереч еннями, на які 11 червня 2010 року н адано висновок.

Перевіркою встановлено, що у період з 01 липня 2008 року по 31 жо втня 2009 року відповідачем про ведено зайві витрати коштів на оплату директору ОСОБА_4 за оренду автомобіля на заг альну суму 24000,00 грн., без отриман ня послуг оренди автомобіля у зазначений період за догов ором оренди від 14 грудня 2007 рок у, укладеним з ОСОБА_4

На орендований автомобіль відповідно до п. 7 договору ві д 14 грудня 2007 року відповідачем проведено зайве списання бе нзину марки А-95 за період з 01 ли пня 2008 року по 04 вересня 2009 року у кількості 1989,6 літрів на загаль ну суму 11681,85 грн.

Зазначені дії є порушенням п.1 ст.9 Закону України від 16.07.1999 № 996 «Про бухгалтерський облік т а фінансову звітність в Укра їні», п.7, п.18, п.22 Положення (станд арту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого на казом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 року №318 .

Відповідачем відшкодовано зайво виписаний бензин на су му 2406,80 грн., сума 9275,05 грн. залишаєт ься невідшкодованою.

Таким чином, внаслідок зазн ачених вище дій, відповідаче м, в порушення норм чинного за конодавства витрачено 33275,05 грн . (24000,00 грн. + 9275,05грн.).

Згідно п.7 ст. 10 Закону Україн и «Про державну контрольно-р евізійну службу в Україні» в ідповідачу було спрямовано в имогу щодо усунення виявлени х ревізією порушень від 15 черв ня 2010 року №130-14/619 та встановлено термін для усунення порушенн я до 16 серпня 2010 року.

По закінченню терміну інфо рмування відповіді від відпо відача не отримано, порушенн я станом на 01 лютого 2011 року зал ишаються не усунутими.

Відповідно до п.2 ст. 15 Закону України «Про державну контр ольно-ревізійну службу в Укр аїні» законні вимоги службов их осіб державної контрольно -ревізійної служби є обов' я зковими для виконання службо вими особами об' єктів, що ре візуються.

В судовому засіданні предс тавники позивача підтримали позовні вимоги у повному обс язі, надали пояснення, аналог ічні викладеним в позові та п росили задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Представник відповідача - комунального багатопрофіль ного підприємства «Зеленхоз » адміністративний позов не визнав, надав письмові запер ечення проти позову в яких за значив, що на підставі акту ре візії від 07 травня 2010 року Конт рольно-ревізійним відділом у м. Алчевську Луганської обла сті було прийнято вимогу щод о усунення фінансових поруше нь за результатами ревізії ф інансово-господарської діял ьності у КБП «Зеленхоз» № 130-14/619 від 15 червня 2010 року.

Разом із цим, під час переві рки позивачем не взято до ува ги договір оренди автомобіля Subaru Legasy, державний номер НОМЕР _1 без номеру від 15 травня 2008 ро ку, укладений між КБП «Зеленх оз» та ОСОБА_4

Термін дії цього договору з 15 травня 2008 року по 20 листопада 2009 року. Статтею 5 вкзаного дого вору визначено, що орендна пл ата встановлюється в розмірі 1500,00 грн. на місяць. Орендна плат а сплачується готівкою через касу орендаря або за заявою о рендодавця в безготівковому порядку на рахунок останньо го в установі банку не пізніш е 20 числа кожного місяця.

Крім того, рішенням Алчевсь кого міського суду Лугансько ї області від 27 липня 2010 року у с праві № 2-4911/2010 визнано дійсним т а таким, що відбувся договір о ренди автомобіля Subaru Legasy, держав ний номер НОМЕР_1 без номе ру від 15 травня 2008 року. Рішення Алчевського міського суду Л уганської області від 27 липня 2010 року набрало законної сили . Таким чином, рішенням Алчевс ького міського суду Луганськ ої області від 27 липня 2010 року у справі № 2-4911/2010 встановлено, що у користуванні КБП «Зеленхоз» з 15 травня 2008 року знаходився а втомобіль Subaru Legasy, державний ном ер НОМЕР_1.

Порушення встановлені рев ізією виникли через те, що гол овним бухгалтером підприємс тва ОСОБА_5 у бухгалтерськ их документах зазначався пом илково договір оренди автомо біля Мitsubishi Galant, державний номер НОМЕР_2, замість договору ор енди б/н від 15 травня 2008 року авт омобіля Subaru Legasy, державний номер НОМЕР_1. Крім того, бухгалт ером ОСОБА_6 помилково у п одорожніх листах зазначався автомобіль Мitsubishi Galant, державний номер НОМЕР_2.

За виявлені порушення голо вного бухгалтера та бухгалте ра КБП «Зеленхоз» притягнуто до дисциплінарної відповіда льності, а бухгалтера ОСОБА _6 притягнуто також до матер іальної відповідальності. Та кож, в ході проведення ревізі ї, бухгалтером КБП «Зеленхоз » ОСОБА_6 проведено самопе ревірку, за результатами яко ї складено акт самоперевірки , у якому зазначено, що самопер евіркою встановлено невідпо відність у застосуванні норм списання паливно-мастильних матеріалів на автомобіль Subaru L egasy, державний номер НОМЕР_1 .

Так, подорожні листи заповн ювались та списувалася норма 13,5 л. бензину на 100 км. пробігу на автомобіль Мitsubishi Galant, а фактично в оренді знаходився автомоб іль Subaru Legasy, у якого норма станови ть 10,5 л. на 100 км. пробігу. В резуль таті чого перевикористано 451,4 л. бензину на суму 2005,67 грн. До ак та самоперевірки бухгалтеро м ОСОБА_6 складено розраху нок різниці у нормах списанн я паливно-мастильних матеріа лів.

Встановлену різницю у норм ах списання паливно-мастильн их матеріалів на загальну су му 2406,80 грн. бухгалтером ОСОБА _6 внесено до каси КБП «Зелен хоз», про що свідчать квитанц ії до прибуткового касового ордера № 20 від 13 травня 2010 року т а № 21 від 20 травня 2010 року.

Отже, КБП «Зеленхоз» заміст ь автомобіля Мitsubishi Galant, державни й номер НОМЕР_2, у період з 1 5 травня 2008 року по 20 листопада 20 09 року використовував інший а втомобіль, за оренду якого пі дприємство правомірно щоміс яця сплачувало 1500,00 грн., та прав омірно списувало на цей авто мобіль бензин.

Таким чином, з урахуванням в икладених обставин підприєм ству, в результаті порушення посадовими особами КБП «Зел енхоз» порядку ведення бухга лтерського обліку, фактично не завдано жодних збитків пр о які зазначено в акті ревізі ї та вимозі щодо усунення фін ансових порушень.

В судовому засіданні предс тавник відповідача надав поя снення, аналогічні викладени м в письмових запереченнях п роти позову та просив відмов ити в задоволенні позовних в имог у повному обсязі.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянув ши справу в межах заявлених п озовних вимог і наданих стор онами доказів, оцінивши дока зи відповідно до вимог ст.ст. 6 9-72 КАС України, суд дійшов висн овку про задоволення заявлен их вимог з огляду на таке.

Згідно із частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданн ям адміністративного судочи нства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, пра в та інтересів юридичних осі б у сфері публічно-правових в ідносин від порушень з боку о рганів державної влади, орга нів місцевого самоврядуванн я, їхніх посадових і службови х осіб, інших суб' єктів при з дійсненні ними владних управ лінських функцій на основі з аконодавства, в тому числі на виконання делегованих повно важень, шляхом справедливого , неупередженого та своєчасн ого розгляду адміністративн их справ.

Спеціальним законом, який в изначає статус державної кон трольно-ревізійної служби в Україні, її функції та правов і основи діяльності є Закон України «Про державну конт рольно-ревізійну службу в Ук раїні».

Згідно із ст. 10. Закону Україн и «Про державну контрольно-р евізійну службу в Україні» Г оловному контрольно-ревізій ному управлінню України, кон трольно-ревізійним управлін ням в Республіці Крим, област ях, містах Києві і Севастопол і, контрольно-ревізійним під розділам (відділам, групам) у р айонах, містах і районах у міс тах, серед іншого, надається п раво:

- перевіряти у підконтрольн их установах грошові та бухг алтерські документи, звіти, к ошториси й інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матері альних цінностей, проводити перевірки фактичної наявнос ті цінностей (грошових сум, ці нних паперів, сировини, матер іалів, готової продукції, уст аткування тощо);

- пред' являти керівникам т а іншим службовим особам під контрольних установ, що реві зуються, вимоги щодо усуненн я виявлених порушень законод авства з питань збереження і використання державної влас ності та фінансів, вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізіями прихован і і занижені валютні та інші п латежі, ставити перед відпов ідними органами питання про припинення бюджетного фінан сування і кредитування, якщо отримані підприємствами, ус тановами та організаціями ко шти і позички використовують ся з порушенням чинного зако нодавства;

- звертатися до суду в інтер есах держави, якщо підконтро льною установою не забезпече но виконання вимог щодо усун ення виявлених ревізією пору шень законодавства з питань збереження і використання ак тивів.

У відповідності до ст. 15 Зако ну України «Про державну кон трольно-ревізійну службу в У країні» законні вимоги служб ових осіб державної контроль но-ревізійної служби є обов' язковими для виконання служб овими особами об' єктів, що р евізуються.

Порядком проведення інспе ктування державною контроль но-ревізійною службою, затве рдженим Постановою Кабінету Міністрів України №550 від 20 кві тня 2006 року визначено порядок дій працівників КРУ при вико нанні ними своїх службових о бов' язків, визначених зазна ченим Законом, згідно п.50 яког о за результатами проведеної ревізії у межах наданих прав органи служби вживають захо дів для забезпечення:

- притягнення до адміністра тивної, дисциплінарної та ма теріальної відповідальност і винних у допущенні порушен ь працівників об' єктів конт ролю;

- звернення до суду в інтере сах держави щодо усунення ви явлених ревізією порушень за конодавства з питань збереже ння і використання активів, а також стягнення у дохід держ ави коштів, одержаних за неза конними договорами, без вста новлених законом підстав або з порушенням вимог законода вства;

- застосування заходів впли ву за порушення бюджетного з аконодавства.

Судом встановлено, що на вик онання п. 1.4.4.2 Плану роботи Конт рольно-ревізійного відділу у м. Алчевську на І квартал 2010 ро ку проведено ревізію фінансо во-господарської діяльності в комунальному багатопрофіл ьному підприємстві «Зеленхо з» за період з 01 липня 2008 року по 31 грудня 2009 року та завершений звітний період 2010 року з 01 січн я 2010 року по 31 березня 2010 року.

За результатами проведено го контрольного заходу було складено акт ревізії фінансо во-господарської діяльності комунального багатопрофіль ного підприємства «Зеленхоз » за період з 01 липня 2008 року по 3 1 грудня 2009 року та завершений з вітний період 2010 року з 01 січня 2010 року по 31 березня 2010 року від 0 7 травня 2010 року №130-21/010.

Проведено ревізією серед і ншого встановлено, що у періо ді з 01 липня 2008 року по 31 жовтня 200 9 року КБП «Зеленхоз» проведе но зайві витрати коштів на оп лату директору ОСОБА_4, за оренду автомобіля Мitsubishi Galant, дер жавний номер НОМЕР_2 у заг альній сумі 24000,00 грн. без отрима ння послуг оренди автомобіля у зазначеному періоді за дог овором оренди від 14 липня 2007 ро ку, укладеним із ОСОБА_4, як ий фактично не міг брати учас ть у господарській діяльност і КБП «Зеленхоз», у зв' язку і з зняттям його з реєстрації 23 квітня 2008 року для реалізації в межах України.

На орендований автомобіль Мitsubishi Galant, державний номер НОМ ЕР_2 проведено зайве списан ня бензину марки А-95 за період з 01 липня 2008 року по 04 вересня 2009 р оку у загальному розмірі 1989,6 лі трів на суму 11681,85 грн.

Таким чином, у період з 01 липн я 2008 року по 31 жовтня 2009 року КБП « Зеленхоз» проведено зайві ви трати коштів на оплату дирек тору ОСОБА_4 за оренду авт омобіля Мitsubishi Galant, державний ном ер НОМЕР_2 на суму 24000,00 грн. та безпідставно списано бензин марки А-95 на суму 111681,85 грн., чим по рушено п.1 ст.9 Закону України « Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україн і», п.п. 7, 18, 22 Положення (стандарт у) бухгалтерського обліку 16 «В итрати», затвердженого наказ ом Міністерства фінансів Укр аїни від 31 грудня 1999 №318.

Станом на 10 червня 2010 року про ведено відшкодування у сумі 2406,80 грн. шляхом внесення кошті в бухгалтером ОСОБА_6 до к аси підприємства.

Внаслідок вищевказаного п орушення з вини ОСОБА_4, як ий у періоді, що ревізувався з аймав посаду директора, завд ано збитків КБП «Зеленхоз» з а період з 01 липня 2008 року по 31 жо втня 2009 року на загальну суму 39 498,98 грн., у тому числі внаслідок : проведення зайвої оплати за оренду автомобіля Мitsubishi Galant, дер жавний номер НОМЕР_2, у сум і 24000,00 грн., з яких з 01 липня 2008 року по 31 грудня 2008 року на суму 9000,00 гр н., з 01 січня 2009 року по 31 жовтня 2009 року на суму 15000,00 грн. та безпідс тавного списання бензину мар ки А-95 на автомобіль Мitsubishi Galant, дер жавний номер НОМЕР_2 у сум і 15498,98 грн., з яких: з 01 липня 2008 року на суму 8465,39 грн., з 01 січня 2009 року по 04 вересня 2009 року на суму 7033,59 г рн.

На підставі акту ревізії фі нансово-господарської діяль ності комунального багатопр офільного підприємства «Зел енхоз» за період з 01 липня 2008 ро ку по 31 грудня 2009 року та заверш ений звітний період 2010 року з 01 січня 2010 року по 31 березня 2010 рок у від 07 травня 2010 року №130-21/010 з мет ою усунення порушень щодо за йвого витрачання коштів КБП «Зеленхоз», керуючись п.7 ст.10 З акону України «Про контрольн о-ревізійну службу в Україні » Контрольно-ревізійним відд ілом у м. Алчевську Лугансько ї області винесено вимогу що до усунення фінансових поруш ень за результатами ревізії фінансово-господарської дія льності у комунальному багат опрофільному підприємстві « Зеленхоз» від 15 червня 2010 року №130-14/619 (т.1 а.с.6-9).

Відповідно до вимоги щодо у сунення фінансових порушень за результатами ревізії фін ансово-господарської діяльн ості у комунальному багатопр офільному підприємстві «Зел енхоз» від 15 червня 2010 року №130-14/6 19 серед іншого вимагалось про ведені підприємством зайві в итрати коштів за період з 01 ли пня 2008 року по 31 жовтня 2009 року на оплату оренди автомобіля Мitsu bishi Galant, державний номер НОМЕР_ 2 у сумі 24000 грн., а також збитки , нанесені підприємству ОСО БА_4 за період з 01 липня 2008 року по 04 вересня 2009 року внаслідок отримання бензину для служб ових поїздок на суму 9275,05 грн. на орендованому автомобілі Мitsub ishi Galant, державний номер НОМЕР_2 , який фактично не міг прийм ати участі в господарській д іяльності КБП «Зеленхоз» у з в' язку зі зняттям з реєстра ції 23 квітня 2008 року для реаліз ації в межах України, відшкод увати за рахунок винної особ и - ОСОБА_4, згідно з п.2 ст.12 10 Цивільного кодексу України , ст.134 Кодексу Законів про прац ю України.

Вирішуючи дану справу по су ті суд виходить з такого.

Як вбачається з акта ревізі ї № 130-21/010 від 07 травня 2010 року та пе реліку документів, перевірен их в ході ревізії фінансово-г осподарської діяльності КБП «Зеленхоз» (т.1 а.с. 18-29) для перев ірки витрат операційної діял ьності, що не входять до собів артості реалізованої продук ції КБП «Зеленхоз», позиваче м надано такі документи: дого вір оренди б/н від 14 грудня 2007 ро ку на оренду автомобіля Мitsubishi Ga lant, державний номер НОМЕР_2 ; договір оренди б/н від 03 листо пада 2009 року на оренду автомоб іля Subaru Legasy, державний номер НО МЕР_1; розрахунки орендної п лати на автомобіль Мitsubishi Galant, дер жавний номер НОМЕР_2 за пе ріод з 01 липня 2008 року по 31 жовтн я 2009 року; розрахунки орендної плати на автомобіль Subaru Legasy, держ авний номер НОМЕР_1 за пер іод з 03 листопада 2009 року по 31 бе резня 2010 року; відомості по рах унку 6851 «Розрахунки з іншими к редиторами» за липень-груден ь 2008 року, січень-жовтень 2009 року ; касові книги з первинними ка совими документами (прибутко ві та видаткові касові ордер и) за період з 01 липня 2008 року по 31 жовтня 2009 року; подорожні лис ти на автомобіль Мitsubishi Galant, держа вний номер НОМЕР_2 за пері од з 01 липня 2008 року по 04 вересня 2009 року та автомобіль Subaru Legasy, дер жавний номер НОМЕР_1 за пе ріод з 03 листопада 2009 року по 31 б ерезня 2010 року; заправочні від омості на автомобіль Мitsubishi Galant, д ержавний номер НОМЕР_2 за період з 01 липня 2008 року по 04 вер есня 2009 року та автомобіль Subaru Lega sy, державний номер НОМЕР_1 з а період з 03 листопада 2009 року п о 31 березня 2010 року; відомості п о субрахунку 203 «Паливо» за ли пень-грудень 2008 року, січень-гр удень 2009 року, січень-березень 2010 року; головні книги КБП «Зел енхоз» за 2008, 2009 та 2010 роки.

В судовому засіданні встан овлено та підтверджується ма теріалами справи, що 14 грудня 2007 року між КБП «Зеленхоз» та ОСОБА_4 укладено договір ор енди автомобіля Мitsubishi Galant, держа вний номер НОМЕР_2 терміно м дії з 14 грудня 2007 року по 13 груд ня 2009 року. Розділом 5 вказаного договору оренди визначено, щ о орендна плата сплачується щомісячно у повному обсязі г отівкою в розмірі 1500,00 грн. Зага льна сума орендної плати за п еріод дії цього договору ста новить 36000,00 грн. (т.1 а.с.46-49).

За даними бухгалтерського обліку КБП «Зеленхоз» викор истовувало автомобіль , Мitsubishi Ga lant державний номер НОМЕР_2 у період з грудня 2007 року по 04 ве ресня 2009 року, що підтверджено наказом № 1а від 03 січня 2008 року «Про облікову політику та ор ганізацію обліку і звітності на підприємстві» (т.1 а.с.91-94), нак азом № 1а від 05 січня 2009 року «Про облікову політику та органі зацію обліку і звітності на п ідприємстві» (т.1 а.с. 95-100), розрах унком орендної плати по орен дованому автомобілю Мitsubishi Galant, д ержавний номер НОМЕР_2 (т.1 а .с. 101-102), відомостями по рахунку 6851 «Розрахунки з іншими креди торами», видатковими касовим и ордерами про виплату оренд ної плати, з урахуванням пода тку з доходів фізичних осіб (т .1 а.с.53-62), відомостями щодо кільк ості списаного бензину марки А-95 за період з 01 липня 2008 року по 04 вересня 2009 року (т.1 а.с.63-67), подор ожніми листами за липень-гру день 2008 року та січень-вересен ь 2009 року на автомобіль Мitsubishi Galant, д ержавний номер НОМЕР_2 (т.1 а .с. 111-231).

Разом з тим, згідно листа ві д 20 квітня 2010 року № 4060 23 квітня 2008 р оку автомобіль Мitsubishi Galant, держав ний номер НОМЕР_2 знятий з обліку для реалізації в межа х України. Зазначені обстави ни сторонами визнані та не ос порювались.

Відповідно п.47 Порядку держ авної реєстрації (перереєстр ації), зняття з обліку автомоб ілів, автобусів, а також самох ідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоцик лів усіх типів, марок і моделе й, причепів, напівпричепів, мо токолясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого по становою Кабінету Міністрів України від 07 вересня 1998 року № 1388, на зняті з обліку транспорт ні засоби видаються номерні знаки для разових поїздок ст роком на 2 місяці.

Таким чином, на думку суду, в ідповідачем в ході ревізії п равомірно зроблено висновок про те, що автомобіль Мitsubishi Galant, д ержавний номер НОМЕР_2 міг використовуватися у господа рській діяльності КБП «Зелен хоз» тільки до 01 липня 2008 року.

Отже, з урахуванням вищевик ладеного, суд приходить до ви сновку, що відповідачем за ре зультатами ревізії на підста ві наданих до ревізії докуме нтів правомірно зроблено вис новок, що КБП «Зеленхоз» у пер іоді з 01 липня 2008 року по 31 жовтн я 2009 року порушено п.1 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітніст ь в Україні», п.7, 18, 22 Положення (с тандарту) бухгалтерського об ліку 16 «Витрати», затверджено го наказом Міністерства фіна нсів України від 31 грудня 1999 ро ку № 318.

Доводи представника відпо відача про те, що КБП «Зеленхо з» до ревізії надано договір оренди автомобіля Subaru Legasy, держа вний номер НОМЕР_1 від 15 тра вня 2008 року без номеру, а також на те, що відповідачем цей дог овір безпідставно не взято д о уваги та не враховано при зд ійсненні висновків за резуль татами ревізії, у судовому за сіданні не знайшли свого під твердження, оскільки судом в становлено, що цей договір ві дповідачем до ревізії не над ався, що підтверджено актом р евізії та переліком документ ів, перевірених в ході ревізі ї фінансово-господарської ді яльності КБП «Зеленхоз», під писаним головним бухгалтеро м КБП «Зеленхоз» (т.1 а.с.18-29).

Крім того, відповідно до поя снень бухгалтера КБП «Зеленх оз» ОСОБА_5, нарахування в итрат, пов' язаних з орендою автомобіля Мitsubishi Galant, державний номер НОМЕР_2 проводились нею на підставі договору оре нди автомобіля Мitsubishi Galant, держав ний номер НОМЕР_2 від 14 груд ня 2007 року (т.1 а.с.235).

Згідно з поясненнями бухга лтера КБП «Зеленхоз» ОСОБА _6 подорожні листи та розрах унки витрат пального на авто мобіль Мitsubishi Galant, державний номе р НОМЕР_2 проводились нею по попереднім подорожнім лис там у зв' язку з тим, що на мод елях автомобілів вона не роз уміється, а автомобілі Мitsubishi Galant та Subaru Legasy були одного кольору. Н а державні номерні знаки при заповненні бухгалтерських д окументів вона не звертала у ваги (т.1 а.с. 237).

На перелік питань, які потре бують роз' яснень до письмов о пояснення директора КБП «З еленхоз» ОСОБА_4 останнім відповідь не надана (т.1 а.с. 234).

Посилання відповідача на в становлення в судовому поряд ку дійсним та таким, що відбув ся договору оренди транспорт ного засобу - Subaru Legasy, державний н омер НОМЕР_1 від 15 травня 2008 року без номеру суд не бере до уваги, оскільки сторонами не оспорюється дійсність чи не дійсність зазначеного догов ору. Разом із цим в бухгалтерс ькому обліку КБП «Зеленхоз» відсутні дані про реалізацію зазначеного договору оренди за ревізуємий період, а саме з 01 липня 2008 року по 31 жовтня 2009 рок у.

Доводи відповідача щодо сп лати бухгалтером КБП «Зеленх оз» ОСОБА_6 за результатам и самоперевірки грошових кош тів у сумі 2403,80 грн. відповідно д о квитанцій до прибуткових к асових ордерів №20 та №21 судом н е беруться до уваги, оскільки позивачем заявлений позов в же з урахуванням сплати зазн аченої суми.

Позивачем в судовому засід анні зазначено, що до ревізії надавався договір оренди ав томобіля Subaru Legasy, державний номе р НОМЕР_1 від 03 листопада 2009 року без номеру. В бухгалтерс ькому обліку підприємства ві дображено використання зазн аченого орендованого автомо біля саме з 03 листопада 2009 року . Порушень щодо використання орендованого автомобіля Subaru Le gasy, державний номер НОМЕР_1 з 03 листопада 2009 року по 31 берез ня 2010 року в ході ревізії не вст ановлено.

Разом із цим суд зазначає, щ о постановою Луганського окр ужного адміністративного су ду від 01 червня 2011 року у справі №2а-2855/11/1270 за позовом КБП «Зеленх оз» до контрольно-ревізійног о управління в Луганській об ласті про визнання протиправ ною та скасування вимоги №130-14/6 19 від 15 червня 2010 року позовні ви моги задоволено частково, ск асовано пункти 2, 3 вимоги конт рольно-ревізійного відділу у м. Алчевську № 130-14/619 від 15 червня 2010 року щодо усунення фінансо вих порушень за результатами ревізії фінансово-господарс ької діяльності у КБП «Зелен хоз» (т.2 а.с.4-9).

Ухвалою Донецького апеляц ійного адміністративного су ду від 26 серпня 2011 року постано ву Луганського окружного адм іністративного суду від 01 чер вня 2011 року у справі №2а-2855/11/1270 за п озовом КБП «Зеленхоз» до кон трольно-ревізійного управлі ння в Луганській області про визнання протиправною та ск асування вимоги №130-14/619 від 15 чер вня 2010 року скасовано, адмініс тративний позов залишено без розгляду у зв' язку з пропус ком процесуального строку зв ернення до суду.

Відповідно до ч.1 ст.72 КАС Укр аїни обставини, встановлені судовим рішенням в адміністр ативній, цивільній або госпо дарській справі, що набрало з аконної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у як их беруть участь ті самі особ и або особа, щодо якої встанов лено ці обставини.

Статтею 255 КАС України встан овлено, що постанова або ухва ла суду, яка набрала законної сили, є обов' язковою для осі б, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для органів, підприєм ств, установ та організацій, п осадових чи службових осіб, і нших фізичних осіб і підляга є виконанню на всій територі ї України. Обставини, які були встановлені постановою, що н абрала законної сили, в одній адміністративній справі не можуть оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін.

За таких обставин суд зазна чає, що ст. 99 КАС України визнач аються строки звернення до а дміністративного суду з адмі ністративним позовом з метою досягнення юридичної визнач еності у публічно-правових в ідносинах. Ці строки обмежую ть час, протягом якого такі пр авовідносини можуть вважати сь спірними. Після їх заверше ння, якщо ніхто не звернувся д о суду за вирішенням спору у в становлений процесуальним з аконом строк, або у разі, якщо такий строк не був поновлени й судом, такі відносини стают ь стабільними.

Відповідно до ч.2 ст.15 Закону України «Про державну контро льно-ревізійну службу в Укра їні» законні вимоги службови х осіб державної контрольно- ревізійної служби є обов' яз ковими для виконання службов ими особами об' єктів, що рев ізуються.

Виходячи з викладеного, суд вважає, що враховуючи зробле ний вище висновок стосовно п орушення КБП «Зеленхоз» у пе ріоді з 01 липня 2008 року по 31 жовт ня 2009 року п.1 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік т а фінансову звітність в Укра їні», п.7, 18, 22 Положення (стандарт у) бухгалтерського обліку 16 «В итрати», затвердженого наказ ом Міністерства фінансів Укр аїни від 31 грудня 1999 року № 318, а та кож те, що вимога контрольно-р евізійного відділу у м. Алчев ську № 130-14/619 від 15 червня 2010 року щ одо усунення фінансових пору шень за результатами ревізії фінансово-господарської дія льності у КБП «Зеленхоз» від повідно до ухвали Донецького апеляційного адміністратив ного суду від 26 серпня 2011 року у справі №2а-2855/11/1270 по суті є не оск арженою, вона є такою, що підля гає виконанню.

Відповідно до вимог Кодекс у адміністративного судочин ства України суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого вирішує справи відповід но до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов' яз ковість яких надана Верховно ю Радою України та застос овує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним о рганом на підставі, у межах по вноважень та у спосіб, передб ачені Конституцією та закона ми України, та принципом рівн ості усіх учасників адмініст ративного процесу перед зако ном і судом, відповідно до яко го усі учасники адміністрати вного процесу є рівними пере д законом і судом.

Згідно із частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна с торона повинна довести ті об ставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крі м випадків, встановлених ста ттею 72 цього Кодексу.

Сторонам роз' яснювались вимоги статей 69-72 КАС України т а наслідки їх невиконання. Су дом приймались заходи щодо в себічного та об' єктивного р озгляду справи, у тому числі ш ляхом витребування у сторін додаткових доказів на підтве рдження їх правової позиції з приводу заявленого позову. З урахуванням вимог п.6 ст. 71 КА С України, суд розглянув спра ву на підставі наявних в мате ріалах справи доказів.

Представником позивача в с удовому засіданні надані обґ рунтовані пояснення та відпо відні докази на їх підтвердж ення, натомість відповідачем не доведено належними засоб ами доказування неправомірн ість заявленого позову, у зв' язку з чим позовні вимоги під лягають задоволенню у повном у обсязі.

Питання про розподіл судов их витрат зі сплати судового збору не вирішується, оскіль ки позивач відповідно до пун кту 15 частини 1 статті 4 Декрету Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про держ авне мито» від сплати держав ного мита (судового збору) зві льнений.

На підставі частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України у судов ому засіданні 09 листпада 2011 рок у проголошено вступну та рез олютивну частини постанови. Складення постанови у повном у обсязі відкладено до 14 листо пада 2011 року, про що згідно вимо г частини 2 статті 167 Кодексу ад міністративного судочинств а України повідомлено після проголошення вступної та рез олютивної частин постанови у судовому засіданні.

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71 , 87, 94, 105, 158-163, 167 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов - задовольнити.

Зобов'язати комунальне баг атопрофільне підприємство "З еленхоз" (код ЄДРПОУ 20160929, місцез находження: 94204, Луганська обла сть, парк "Перемоги", Оранжерея ) виконати пункти 2, 3 вимоги Кон трольно-ревізійного відділу у м. Алчевську Луганської обл асті щодо усунення фінансови х порушень за результатами р евізії фінансово-господарсь кої діяльності у комунальном у багатопрофільному підприє мстві "Зеленхоз" від 15 червня 201 0 року №130-14/619.

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.

Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.

Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України постанова склад ена у повному обсязі 14 листопа да 2011 року.

Суддя Р.С. Твердохліб

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.11.2011
Оприлюднено02.12.2011
Номер документу19381700
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1723/11/1270

Ухвала від 21.12.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шальєва В. А.

Ухвала від 21.12.2011

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шальєва В. А.

Ухвала від 13.01.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Шальєва В. А.

Постанова від 09.11.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Р.С. Твердохліб

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні