Постанова
від 12.09.2011 по справі 2а/0370/2410/11
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

  

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 вересня 2011 року   < год:хв > 

Справа № 2а/0370/2410/11

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого – судді Валюха В.М.,

розглянувши в місті Луцьку в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Луцької об’єднаної державної податкової інспекції до Товариства з обмеженою відповідальністю «Юнвит» про припинення юридичної особи,

ВСТАНОВИВ:

Луцька об’єднана державна податкова інспекція (далі – Луцька ОДПІ, позивач) звернулася з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Юнвит» (далі – ТзОВ «Юнвит», відповідач) про припинення юридичної особи.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач як платник податків, у порушення вимог підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України (далі – ПК України), не подає до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків та зборів. Згідно із статтею 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» неподання протягом року до органів державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону є підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов’язано з банкрутством юридичної особи. Відповідно до пункту 67.2 статті 67 ПК України органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб – підприємців. На момент звернення до суду у відповідача податковий борг відсутній. Позивач просить припинити юридичну особу ТзОВ «Юнвит» та зобов’язати державного реєстратора здійснити заходи, спрямовані на припинення юридичної особи.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 30.08.2011 року було відкрито скорочене провадження в даній адміністративній справі (а. с. 1).

Копія ухвали від 30.08.2011 року про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі була надіслана відповідачу рекомендованою кореспонденцією за адресою місця знаходження, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (а. с. 5), проте поштове відправлення повернулося на адресу суду із довідкою відділення поштового зв’язку «за зазначеною адресою не знаходиться» та відбитком календарного штемпеля від 01.09.2011 року (а. с. 12), тобто зазначена копія ухвали не була вручена відповідачу з незалежних від суду причин, а тому відповідно до частини одинадцятої статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) слід вважати, що така копія ухвали вручена належним чином. Від відповідача у встановлений судом строк заперечень проти позову або заяви про визнання позову не надійшло, в зв’язку з чим суд вважає можливим розглянути справу в порядку скороченого провадження відповідно до статті 183-2 КАС України.

Суд, оцінивши повідомлені позивачем обставини, дослідивши письмові докази, приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення повністю з таких підстав.

Судом встановлено, що з 08.05.2002 року ТзОВ «Юнвит» зареєстроване як юридична особа за місцезнаходженням: Волинська область, місто Луцьк, вулиця Запорізька, будинок 37, що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (а. с. 5). Відповідач перебуває на обліку як платник податків у Луцькій ОДПІ (взятий на облік в органах державної податкової служби з 14.05.2002 року), востаннє 13.04.2009 року подав податкову звітність – податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за І квартал 2009 року (вхідний № 33748), станом на 25.05.2011 року у відповідача відсутня заборгованість по платежах до бюджету, що підтверджується довідками Луцької ОДПІ про взяття на облік платника податків № 1063 від 15.08.2011 року (а. с. 4), про подання останньої звітності № 101 від 22.06.2011 року (а. с. 6), про відсутність заборгованості по платежах до бюджету № 1097 від 25.05.2011 року (а. с. 8), копією податкової декларації (а. с. 7).

Згідно із пунктом 2 частини першої статті 9 Закону України «Про систему оподаткування» (чинного до 31.12.2010 року) платники податків і зборів (обов’язкових платежів) зобов’язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов’язкових платежів).

Відповідно до підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 ПК України, який набрав чинності з 01.01.2011 року, платник податків зобов’язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків та зборів. Пунктом 49.2 статті 49 ПК України визначено, що платник податків зобов’язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.

Пунктом 67.2 статті 67 ПК України передбачено право органів державної податкової служби в установленому законом порядку звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб – підприємців.

Згідно із частиною другою статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» неподання протягом року до органів державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону є підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов’язано з банкрутством юридичної особи. Частиною першою статті 38 цього Закону визначено, що суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов’язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення. Статтею 38 цього Закону також передбачено обов’язок державного реєстратора внести до Єдиного державного реєстру запис щодо цього судового рішення та вчинити ряд дій, спрямованих на припинення юридичної особи.

Таким чином, оскільки відповідач не подавав більше як протягом одного року до Луцької ОДПІ податкових декларацій, звітності, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків та зборів, від нього не надійшло письмових заперечень проти позову, тому суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення шляхом прийняття постанови про припинення юридичної особи з направленням копії постанови в день набрання нею законної сили  державному реєстратору для вчинення дій, передбачених статтею 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців».

Керуючись статтею 183-2 КАС України, на підставі статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Припинити юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю «Юнвит» (Волинська область, місто Луцьк, вулиця Запорізька, будинок 37, ідентифікаційний код 31965001).

Копію постанови в день набрання нею законної сили направити державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Юнвит»та вчинення інших дій, передбачених статтею 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців».

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Суддя                                                                                 В.М.Валюх

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.09.2011
Оприлюднено06.12.2011
Номер документу19463825
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0370/2410/11

Постанова від 12.09.2011

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Валюх Віктор Миколайович

Ухвала від 30.08.2011

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Валюх Віктор Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні