Постанова
від 15.11.2011 по справі 2а/0570/16795/2011
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 листопада 2011 р. спра ва № 2а/0570/16795/2011

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови: < година >

Донецький окружний адмін істративний суд в складі:

головуючого судді Скріпні ка А.І.

при секретарі Чумарі ній Д.В.

за участю прокурора: Григо р' євої О.В. - згідно посвідч ення; розглянувши у відкрито му судовому засіданні адміні стративну справу за позовом Донецько - Ясинуватського т ранспортного прокурора в інт ересах Головної державної ін спекції на автомобільному тр анспорті Міністерства транс порту та зв' язку України в о собі Територіального управл іння Головної державної інсп екції на автомобільному тран спорті в Донецькій області д о товариства з обмеженою від повідальністю „Енергія - 6” про стягнення фінансових са нкцій про порушення законода вства про автомобільний тран спорт на суму 8 500 грн.,

ВСТАНОВИВ:

26.09.2011 року Донецько - Ясинув атський транспортний прокур ор в інтересах Головної держ авної інспекції на автомобіл ьному транспорті Міністерст ва транспорту та зв' язку Ук раїни в особі Територіальног о управління Головної держав ної інспекції на автомобільн ому транспорті в Донецькій о бласті звернувся до Донецько го окружного адміністративн ого суду із вищевказаним поз овом.

В обґрунтування своїх поз овних вимог прокурор зазначи в, що Територіальним управлі нням Головної державної інсп екції на автомобільному тран спорті в Донецькій області б ули винесені постанови № 127543, № 127552, № 127564, № 127525, № 127542 про застосуван ня до відповідача фінансових санкцій в розмірі 1700,00 грн. кожн ою постановою. Правовою підс тавою позову позивач зазнача є, що відповідачем до позивач а на підставі ст. 60 Закону Укра їни “Про автомобільний транс порт” застосовано штрафні са нкції, за порушення вимог ст. 3 9 вказаного Закону, а саме у зв ' язку із відсутністю на мом ент перевірки документу про оплату транспортних послуг, страхового полісу обов' язк ового страхування пасажирів . У зв' язку з тим, що відповід ачем штрафні санкції доброві льно не сплачені, прокурор пр осив суд стягнути з відповід ача фінансові санкції у розм ірі 8 500 грн.

Судом встановлено наступ не.

08.04.2011 року держінспекторами територіального управління Головної державної інспекці ї на автомобільному транспор ті в Донецькій області Зайц евим М.С., Котляровим П.П. під час перевірки автомобіл я НОМЕР_1 під керуванням в одія ОСОБА_3 були виявлені порушення підчас надання по слуг з регулярних спеціальни х перевезень: відсутні страх ові полюси на пасажирів від н ещасних випадків на транспор ті, паспорти маршруту, трафар ет.

15.04.2011 року держінспекторами т ериторіального управління Г оловної державної інспекції на автомобільному транспорт і в Донецькій області Ципа В.С., Савченко Є.В. під час перевірки автомобіля НОМЕ Р_2 під керуванням водія О СОБА_6 були виявлені поруше ння при здійсненні регулярни х пасажирських перевезень: в ідсутність у водія договора із замовником транспортних п ослуг, документу що засвідчу є оплату транспортних послуг , страхових полюсів на кожног о пасажира на окремому бланк у, узгодження для виконання н ерегулярних пасажирських пе ревезень, переднього трафаре та із написом червоною фарбо ю «Нерегулярні перевезення» .

22.04.2011 року держінспекторами т ериторіального управління Г оловної державної інспекції на автомобільному транспорт і в Донецькій області Вожов им П.М., Завгороднім О.В. п ід час перевірки автомобіля НОМЕР_3 під керуванням вод ія ОСОБА_9 були виявлені п орушення під час здійснення нерегулярних пасажирських п еревезень: відсутність у вод ія ліцензійної картки, дорож нього листа, договора із замо вником ТП, страхових полюсів обов' язкового особистого с трахування кожного пасажира на окремому бланку.

20.05.2011 року держінспекторами т ериторіального управління г оловної державної інспекції на автомобільному транспорт і в Донецькій області Шилін им Р.В., Маністренко О.П. п ід час перевірки автомобіля НОМЕР_4 під керуванням вод ія ОСОБА_12 були виявлені п орушення при здійсненні регу лярних спеціальних пасажирс ьких перевезень, а саме: перев ізник не забезпечив наявност і у водія паспорту маршруту « В» на даний від перевезень, на 27 пасажирів неоформлені стра хові полюси обов' язкового о собистого страхування пасаж ирів від нещасного випадку н а транспорті.

05.05.2011 року держінспекторами т ериторіального управління Г оловної державної інспекції на автомобільному транспорт і в Донецькій області Шилін им Р.В., Маністренко О.П. п ід час перевірки автомобіля НОМЕР_5 під керуванням вод ія ОСОБА_3 були виявлені п орушення при здійсненні регу лярних спеціальних пасажирс ьких перевезень, а саме: перев ізник не забезпечив наявност і у водія паспорту маршруту « В» на даний від перевезень, на 8 пасажирів неоформлені стра хові полюси обов' язкового о собистого страхування від не щасних випадків на транспорт і.

За наслідками розгляду вищ езазначених актів перевірок , начальником Територіальног о управління Головної держав ної інспекції на автомобільн ому транспорті в Донецькій о бласті Провоторовим В.П. н а підставі ч. 1 ст. 60 Закону Укра їни “Про автомобільний транс порт” винесені постанови, як ими за порушення законодавст ва про автомобільний транспо рт до позивача застосовані ф інансові санкції, зокрема:

- постановою №127543 від 23.05.2011 року застосовано до товариства з обмеженою відповідальністю «Енергія-6» фінансові санкці ї в сумі 1700,00 грн. (а.с. 11),

- постановою №127525 від 16.05.2011 року на підставі застосовано до т овариства з обмеженою відпов ідальністю «Енергія-6» фінан сові санкції в сумі 1700,00 грн. (а.с . 18),

- постановою №127542 від 23.05.2011 року застосовано до товариства з обмеженою відповідальністю «Енергія-6» фінансові санкці ї в сумі 1700,00 грн. (а.с. 26),

- постановою №127564 від 20.06.2011 року застосовано до товариства з обмеженою відповідальністю «Енергія-6» фінансові санкці ї в сумі 1700,00 грн. (а.с. 34),

- постановою №127552 від 06.06.2011 року застосовано до товариства з обмеженою відповідальністю «Енергія-6» фінансові санкці ї в сумі 1700,00 грн. (а.с. 40),

Прокурор у судовому засіда нні позовні вимоги підтримав , просив задовольнити позов у повному обсязі.

Представник позивача у суд ове засідання не з' явився, п ро час і місце розгляду справ и повідомлявся належним чино м. Причин неявки суду не повід омив, заяв про відкладення ро згляду справи не надсилав. За перечень проти адміністрати вного позову не надавав.

Представник відповідача в судове засідання не з' явив ся, причин неявки суду не пові домив. Заяв про відкладення р озгляду справи або про розгл яд справи за його відсутност і представник відповідача не надавав.

Відповідно до витягу є Єдин ого державного реєстру юриди чних осіб та фізичних осіб-пі дприємців станом на 02.09.2011 року, адреса юридичної особи товар иства з обмеженою відповідал ьністю „Енергія -6” визначена наступним чином: 83023, місто Дон ецьк, вул. Черкасова, 4а/13, тобто як і було зазначено прокурор ом у позовній заяві.

Відповідно до ч. 4 ст. 33 КАС Укр аїни, у разі ненадання особам и, які беруть участь у справі, інформації щодо їх поштової адреси судовий виклик або су дове повідомлення надсилают ься: юридичним особам та фізи чним особам - підприємцям - за адресою місцезнаходження (мі сця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстр і юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; фізичним о собам, які не мають статусу пі дприємців, - за адресою їх місц я проживання чи місця перебу вання, зареєстрованою у вста новленому законом порядку. У разі відсутності осіб, які бе руть участь у справі, за такою адресою вважається, що судов ий виклик або судове повідом лення вручене їм належним чи ном.

Перевіривши матеріали спр ави, заслухавши пояснення пр окурора, вирішивши питання ч и мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказа ми вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення спра ви, та докази на їх підтвердже ння, яку правову норму належи ть застосувати до цих правов ідносин, суд приходить до вис новку про те, що позов підляга є задоволенню з наступних пі дстав.

Донецько - Ясинуватський транспортний прокурор у від повідності до ст. 121 Конституц ії України та ст. 36-1 Закону Укра їни «Про прокуратуру» зверну вся до суду в інтересах Голов ної державної інспекції на а втомобільному транспорті Мі ністерства транспорту та зв' язку України в особі Територ іального управління Головно ї державної інспекції на авт омобільному транспорті в Дон ецькій області до товариства з обмеженою відповідальніст ю „Енергія - 6” про стягнення фінансових санкцій на суму 8 5 00 грн.

Відповідно до Положення пр о Головну державну інспекцію на автомобільному транспорт і, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України в ід 08.09.2004 року № 1190, Головна держав на інспекція на автомобільно му транспорті є урядовим орг аном державного управління, що діє у складі Міністерства транспорту та зв' язку Укра їни і йому підпорядковується .

Згідно з п. 4 вищевказаного П оложення Головна державна ін спекція на автомобільному тр анспорті відповідно до покла дених на неї завдань здійсню є державний контроль за доде ржанням суб' єктами господа рювання, які провадять діяль ність у сфері автомобільного транспорту загального корис тування, вимог законодавства про автомобільний транспорт , норм та стандартів, що регулю ють організацію перевезення пасажирів і вантажів автомо більним транспортом загальн ого користування.

Головна державна інспекці я на автомобільному транспор ті має право перевіряти доде ржання суб' єктами господар ювання, які провадять діяльн ість у сфері автомобільного транспорту загального корис тування, законодавства про а втомобільний транспорт, норм та стандартів, що регулюють о рганізацію перевезення паса жирів і вантажів автомобільн им транспортом загального ко ристування.

Згідно п.8 вказаного Положен ня Головна державна інспекці я на автомобільному транспор ті для виконання покладених на неї завдань може за погодж енням з Міністерством трансп орту та зв' язку утворювати територіальні органи у межах граничної чисельності праці вників Головної державної ін спекції на автомобільному тр анспорті.

Таким чином, територіальни й орган Головної державної і нспекції на автомобільному т ранспорті при прийнятті ріше ння про застосування до суб' єкта підприємницької діяльн ості фінансових санкцій діє як орган державної виконавчо ї служби у здійсненні управл інських функцій і, відповідн о, як суб' єкт владних повнов ажень.

Головною державною інспек цією на автомобільному транс порті Міністерства транспор ту та зв' язку України в особ і Територіального управлінн я Головної державної інспекц ії на автомобільному транспо рті в Донецькій області при п роведенні перевірок встанов лено порушення законодавств а з боку відповідача при здій сненні ним діяльності, пов' язаної з перевезенням пасажи рів.

Згідно пункту 15 Порядку зді йснення державного контролю на автомобільному транспорт і, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1567 від 08.11.2006 р., під час проведення рейдової перевірки перевіря ється: наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документ ів, на підставі яких здійснюю ться перевезення автомобіль ним транспортом; наявність у документах водія відмітки п ро проходження ним медичного огляду та проведення переві рки технічного стану транспо ртного засобу перед виїздом на маршрут; відповідність зо внішнього і внутрішнього спо рядження (екіпірування) тран спортного засобу встановлен им вимогам; оснащення таксі с правним таксометром; відпові дність кількості пасажирів, що перевозяться, відомостям, зазначеним у реєстраційних документах, або нормам, перед баченим технічною характери стикою транспортного засобу ; додержання водієм автобуса затвердженого розкладу та м аршруту руху; наявність у всі х пасажирів квитків на проїз д та квитанцій на перевезенн я багажу, а у разі пільгового п роїзду - відповідного посвід чення; додержання водієм реж иму праці та відпочинку, а так ож вимоги щодо наявності в ав тобусі двох водіїв у разі пер евезення пасажирів на відста нь 500 і більше кілометрів; вико нання водієм інших вимог Пра вил надання послуг пасажирсь кого автомобільного транспо рту та Правил перевезень ван тажів автомобільним транспо ртом в Україні.

Статтею 39 Закону №2344-ІІІ авто мобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред 'являти особам, які уповноваж ені здійснювати контроль на автомобільному транспорті т а у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі я ких виконуються пасажирські перевезення. Документи для р егулярних пасажирських пере везень: для автомобільного п еревізника - ліцензія, догові р із органами виконавчої вла ди та органами місцевого сам оврядування чи їх дозвіл, пас порт маршруту, документ, що за свідчує використання автобу са на законних підставах, інш і документи, передбачені зак онодавством України; для вод ія автобуса - посвідчення вод ія відповідної категорії, ре єстраційні документи на тран спортний засіб, ліцензійна к артка, дорожній лист, квитков о-касовий лист, схема маршрут у, розклад руху, таблиця варто сті проїзду (крім міських пер евезень), інші документи, пере дбачені законодавством Укра їни.

Пунктами 26, 27 Порядку здійсне ння державного контролю на а втомобільному транспорті вс тановлено, що справа про пору шення розглядається у присут ності уповноваженої особи су б'єкта господарювання. Про ча с і місце розгляду справи про порушення уповноважена особ а суб'єкта господарювання по відомляється під розписку чи рекомендованим листом із по відомленням. У разі неявки уп овноваженої особи суб'єкта г осподарювання справа про пор ушення розглядається без її участі. За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про засто сування фінансових санкцій

Відповідно ст. 60 Закону №2344-ІІ І за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізник ів застосовуються санкції за : надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оф ормлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмір і ста неоподатковуваних міні мумів доходів громадян.

Згідно з пунктами 25, 26 Порядк у здійснення державного конт ролю на автомобільному транс порті, що затверджений поста новою Кабінету Міністрів Укр аїни від 08 листопада 2006 року №1567 , справа про порушення розгля дається в органі державного контролю за місцезнаходженн ям суб'єкта господарювання а бо за місцем виявлення поруш ення, у присутності уповнова женої особи суб' єкта господ арювання. Про час і місце розг ляду справи про порушення уп овноважена особа суб' єкта г осподарювання повідомляєть ся під розписку чи рекомендо ваним листом із повідомлення м.

Згідно п. 28 зазначеного Поря дку фінансова санкція повинн а бути перерахована суб'єкто м господарювання на зазначен ий у постанові рахунок не піз ніше ніж протягом п'ятнадцят и днів після отримання ним ко пії постанови про застосуван ня фінансових санкцій, про що повідомляється орган держав ного контролю, посадовою осо бою якого винесено відповідн у постанову.

З огляду на вищезазначене, с уд приходить до висновку, що п озовні вимоги Донецько - Яс инуватського транспортного прокурора в інтересах Голов ної державної інспекції на а втомобільному транспорті Мі ністерства транспорту та зв' язку України в особі Територ іального управління Головно ї державної інспекції на авт омобільному транспорті в Дон ецькій області до товариства з обмеженою відповідальніст ю „Енергія - 6” про стягнення фінансових санкцій про пору шення законодавства про авто мобільний транспорт на суму 8 500 грн., підлягають задоволенн ю.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 2, 7-12, 69-72, 87-98, 122-163,167,186, 254 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ :

Позовні вимоги Донецько - Ясинуватського транспортно го прокурора в інтересах Гол овної державної інспекції на автомобільному транспорті М іністерства транспорту та зв ' язку України в особі Терит оріального управління Голов ної державної інспекції на а втомобільному транспорті в Д онецькій області до товарист ва з обмеженою відповідальні стю „Енергія - 6” про стягнен ня фінансових санкцій про по рушення законодавства про ав томобільний транспорт на сум у 8 500 грн., - задовольнити.

Стягнути з товариства з обм еженою відповідальністю „Ен ергія - 6” (ЄДРПОУ 33670793) на корис ть Державного бюджету м. Доне цька ( р/р 31112106700002, МФО 834016, ОКПО 23977045, ко д 21081100) фінансові санкції у розм ірі 8 500 (вісім тисяч п' ятсот) г рн. 00 коп.

Вступну та резолютивну час тини постанови виготовлено у нарадчій кімнаті і проголош ено 15 листопада 2011 року у прису тності прокурора.

Постанова у повному обсязі складена 18 листопада 2011 року.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання апеляційної скар ги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі по дання апеляційної скарги пос танова, якщо її не скасовано, н абирає законної сили після з акінчення апеляційного розг ляду справи.

Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до суду апе ляційної інстанції. Апеляцій на скарга на постанову суду п ершої інстанції подається пр отягом десяти днів з дня її пр оголошення. У разі застосува ння судом частини третьої ст атті 160 цього Кодексу, а також п рийняття постанови у письмов ому провадженні апеляційна с карга подається протягом дес яти днів з дня отримання копі ї постанови. Якщо суб'єкта вла дних повноважень у випадках та порядку, передбачених час тиною четвертою статті 167 цьог о Кодексу, було повідомлено п ро можливість отримання копі ї постанови суду безпосередн ьо в суді, то десятиденний стр ок на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закін чення п'ятиденного строку з м оменту отримання суб'єктом в ладних повноважень повідомл ення про можливість отриманн я копії постанови суду.

Суддя Скріпнік А.І.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.11.2011
Оприлюднено07.12.2011
Номер документу19464340
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/16795/2011

Постанова від 15.11.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Скріпнік А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні