ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 липня 2011 р. Справа № 2а/0270/2595/11
Вінницький окружний адміністративний суд в складі
Головуючого судді Мультян Марини Бондівни,
розглянувши у письмовому провадженні матеріали справи
за позовом: Управління Пенсійного фонду України у Барському районі Вінницької області
до: Митківської сільської ради
про: стягнення 3423, 55 грн.
ВСТАНОВИВ :
До Вінницького окружного адміністративного суду звернулось управління Пенсійного фонду України у Барському районі Вінницької області до Митківської сільської ради Барського району Вінницької області про стягнення страхових внесків.
Позовні вимоги мотивовані тим, що внаслідок несплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за відповідачем рахується заборгованість по сплаті страхових внесків до управління Пенсійного фонду України в у Барському районі Вінницької області в загальній сумі 3423 грн. 55 коп.
В судове засідання представник позивача не з’явився, надав суду заяву, в якій просив розглядати справу в його відсутність, позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив суд їх задовольнити.
Представник відповідач в судове засідання не з’явився, надав суду заяву в якій просить розглянути справу у відсутності представника.
Відповідно до ч. 3 ст. 122 КАС України, особа, яка бере участь у справі, має право заявляти клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження.
З огляду на вказані вимоги КАС України та враховуючи клопотання позивача та відповідача про розгляд справи за їх відсутності суд дійшов висновку про проведення судового розгляду справи в порядку письмового провадження.
Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, оцінивши їх в сукупності, суд дійшов до висновку про задоволення позову, з огляду на наступне.
Митківська сільська рада Барського району Вінницької області зареєстрована в управлінні Пенсійного фонду України у Барському районі Вінницької області як платник страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування.
Митківська сільська рада Барського району Вінницької області має заборгованість перед управлінням пенсійного фонду України по сплаті страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування нарахованих у грудні 2010 року в сумі 3423,55 грн.
Станом на 20.01.2011 року згідно особового рахунку Митківської сільської ради Барського району Вінницької області переплата по страховим внескам становила - 13108,78 грн.
Загальна заборгованість в сумі 3423,55 грн., яка рахується за відповідачем до управління пенсійного фонду у Барському районі, підтверджується розрахунком сум страхових внесків за грудень 2010 року № 355 від 20.01.2011 року на суму 16532,33 грн.
Таким чином загальна сума боргу складає 3423,55 грн.
Відповідно до п. 6 ст. 20 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" та пп. 5.1.4. п. 5 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 року № 21-1 та зареєстрованою в Міністерстві юстиції України № 64/8663 страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період сплачуються платниками шляхом перерахування сум з їх банківських рахунків не пізніше, ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду незалежно від виплати заробітної плати (доходу), на суми яких нараховуються страхові внески.
Базовим звітним періодом згідно п.. 6 ст. 20 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" є календарний місяць.
Перерахування страхових внесків здійснюється страхувальниками одночасно з одержанням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплати доходу), у тому числі в безготівковій чи натуральній формі або з виручки від реалізації товарів (послуг). При цьому фактичним одержанням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплати доходу) вважається одержання відповідних сум готівкою, зарахування на банківський рахунок одержувача, перерахування за дорученням одержувача на будь-які цілі, одержання товарів (послуг) або будь-яких інших матеріальних цінностей в рахунок зазначених виплат (доходу), фактичне здійснення із цих виплат (доходу) відрахувань, передбачених законодавством або за виконавчими документами, чи будь-яких інших відрахувань.
Відповідно до п. 12 ст. 20 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків.
Розділ 5 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України передбачає, що нараховані за відповідний базовий період страхові внески сплачуються платниками незалежно від виплати заробітної плати (доходу), на суми яких нараховуються страхові внески.
Відповідно до абз. 3 ч. 12 ст. 20 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" зобов’язання із сплати страхових внесків мають пріоритет над усіма іншими зобов’язаннями, крім зобов’язань щодо виплати зарплати. Оскільки саме Пенсійного фонду України, з коштів якого і за інші соціальні виплати, що здійснюються за Пенсійного фонду та призводить до необхідності виділення коштів з державного бюджету України для покриття витрат Пенсійного фонду.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ст. ст. 11, 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об’єктивному дослідженні.
З урахуванням викладеного, та беручи до уваги визнання відповідачем позову в повному обсязі, суд приходить до висновку що адміністративний позов підлягає задоволенню відповідно до чинного законодавства та в межах заявлених вимог в сумі 3423,55 грн.
Оскільки спір вирішено на користь суб’єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб’єкта владних повноважень, пов’язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ :
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Стягнути з Митківської сільської ради Барського району вінницької області (23036, Вінницька область, Барський район, с. Митки, вул. Жовтнева, 12 -А, р/р 35415010001771 ВДК у Барському районі, МФО 802015, код ЄДРПОУ 04329406) на користь управління Пенсійного фонду України у Барському районі Вінницької області (площа Пам’яті, 17, м. Бар, Вінницька область, 23000, р/р 25601323460103 в безбалансовому відділенні ВАТ "Державний ощадний банк України", МФО 302076 код 24895830) заборгованість зі сплати страхових внесків у сумі 3423, 55 грн. (три тисячі чотириста двадцять три гривні 55 копійок).
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.
Відповідно до ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Мультян Марина Бондівна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.07.2011 |
Оприлюднено | 14.12.2011 |
Номер документу | 19770785 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Мультян Марина Бондівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні