Постанова
від 01.09.2011 по справі 2а/0270/3458/11
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ А ДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД



ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 вересня 2011 р. Справа № 2а/0270/3458/11

Вінницький окружний адм іністративний суд в складі

Головуючого судді Мультян Марини Бондівни,

при секретарі судового зас ідання: Щербацькій Ользі Се ргіївні

за участю представників ст орін:

позивача : ОСОБА_1 - представник за довіреністю

відповідача : не з'явивс я

розглянувши у відкритому с удовому засіданні матеріали справи

за позовом: Державної по даткової інспекції у м. Вінни ці

до: Товариства з обмеже ною відповідальністю "ТОП - Те хнобудпроект"

про: стягнення 2642 грн.

ВСТАНОВИВ :

До Вінницького окружног о адміністративного суду над ійшла позовна заява Державно ї податкової інспекції у м. Ві нниця до Товариства з обмеже ною відповідальністю "ТОП-Те хнобудпроект" про стягнення 2642 грн.

Ухвалою від 20.07.2011 року відкри то провадження у справі.

Позовні вимоги мотивовані тим, що позивачем було здійсн ено перевірку господарської одиниці кафе, що розташовано за адресою вул. 50-річчя Перемо ги, 30, м. Вінниця та належить від повідачу. Перевіркою встанов лено порушення відповідачем п. 12, 13 ст.3, ст.6 Закону України "Пр о застосування реєстраторів розрахункових операцій у сф ері торгівлі, громадського х арчування та послуг", а також п орушення п.п.267.6.1-267.6.3 п. 267.6 ст. 267 Пода ткового Кодексу України. На п ідставі зазначеного було офо рмлено акт перевірки № 51/02/28/23/32168941 від 03.02.2011 року, а також винесено податкове повідомлення-ріш ення про застосування штрафн их (фінансових) санкцій №0000742340 в ід 10.02.2011 у розмірі 2641 грн. та пода ткове повідомлення рішення п ро застосування штрафних (фі нансових) санкцій №0000752340 від 10.02.201 1 року у розмірі 1 грн. Позивач п росить стягнути з відповідач а суму штрафних санкцій у заг альному розмірі 2642 грн.

Представник позивача в суд овому засідання позов підтри мав та просив задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання повторно н е з'явився, хоча належним чино м повідомлявся про дату та ча с розгляду справи, про що свід чить повідомлення про вручен ня судової повістки, яка була отримана останнім 26.08.2011 року (а .с.26).

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що вжив належних заходів для повідомлення ст орін належним чином про час і місце розгляду судової спра ви. З огляду на вказане та зваж аючи, що клопотань про відкла дення розгляду справи від ст орін не надходило, справа роз глядається без участі предст авника відповідача за наявн ими у справі документами.

Дослідивши матеріали у спр аві, вислухавши пояснення пр едставника позивача, судом в становлено наступне.

На підставі наказу про пров едення фактичної перевірки № 371/23 від 01.02.2011 року (а.с.17) та направл ення №52/23 від 01.02.2011 року (а.с.18) позив ачем було здійснено перевірк у господарської одиниці кафе , що розташовано за адресою ву л. 50-річчя Перемоги, 30, м. Вінниця та належить відповідачу.

Перевіркою встановлено по рушення відповідачем п. 12, 13 ст. 3, ст.6 Закону України "Про засто сування реєстраторів розрах ункових операцій у сфері тор гівлі, громадського харчуван ня та послуг", а саме:

- не забезпечено ведення у п орядку, передбаченому законо давством, обліку товарних за пасів на складах та/або за міс цем їх реалізації на загальн у суму 1320 грн.;

- не забезпечено відповідно сті сум готівкових коштів на місці проведення розрахункі в сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО. Невідпові дність склала 3,99 грн.

Також було виявлено поруше ння п.п.267.6.1-267.6.3 п. 267.6 ст. 267 Податково го Кодексу України., тобто вик ористання торгового патенту .

На підставі зазначеного бу ло оформлено акт перевірки № 51/02/28/23/32168941 від 03.02.2011 року (а.с.15), а тако ж винесено податкове повідо млення-рішення про застосува ння штрафних (фінансових) сан кцій №0000742340 від 10.02.2011 у розмірі 2641 г рн. (а.с. 10) та податкове повідом лення рішення про застосуван ня штрафних (фінансових) санк цій №0000752340 від 10.02.2011 року у розмірі 1 грн. (а.с.9).

Як вбачається з матеріалів справи, зазначені рішення ві дповідач отримав, проте на ча с розгляду справи зазначеної суми фінансових санкцій від повідач не сплатив.

Вислухавши пояснення стор ін, дослідивши матеріали спр ави, оцінивши належність, доп устимість, достовірність кож ного доказу окремо, а також до статність і взаємний зв'язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд дійшов висно вку про наявність підстав дл я задоволення адміністратив ного позову.

Відповідно до ст. 3 За кону України "Про застосуван ня реєстраторів розрахунков их операцій у сфері торгівлі , громадського харчування та послуг", суб'єкти господарюв ання, які здійснюють розра хункові операції в готівко вій та/або в безготівковій фо рмі (із застосуванням платіж них карток, платіжних чеків, ж етонів тощо) при продажу то варів (наданні послуг) у с фері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'я зані, зокрема, вести у поряд ку, встановленому законодав ством, облік товарних запасі в на складах та/або за місц ем їх реалізації, здійснюват и продаж лише тих товарів, які відображені в такому обл іку, за винятком продажу то варів особами, які відповідн о до законодавства оподатко вуються за правилами, що не передбачають ведення облік у обсягів реалізованих тов арів (наданих послуг) та забе зпечувати відповідність су м готівкових коштів на місц і проведення розрахунків сум і коштів, яка зазначена в ден ному звіті реєстратора розра хункових операцій, а у випадк у використання розрахунково ї книжки - загальній сумі пр одажу за розрахунковими квит анціями, виданими з початку р обочого дня.

Стаття 17 Закону Украї ни "Про застосування реєстра торів розрахункових операці й у сфері торгівлі, громадськ ого харчування та послуг" пер едбачає, що за порушення вимо г цього Закону до суб'єктів господарювання, які здійсн юють розрахункові операції за товари (послуги), за рішен ням відповідних органів дер жавної податкової служби Укр аїни застосовуються фінансо ві санкції у разі встановл ення протягом календарного року в ході перевірки факту: п роведення розрахункових опе рацій з використанням реєстр аторів розрахункових операц ій або розрахункових книжок на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг); не проведення розр ахункових операцій через реєстратори розрахункови х операцій з фіскальним режимом роботи; невідпов ідності суми готівкових ко штів на місці проведення р озрахунків сумі коштів, заз наченій у денному звіті, а в р азі використання розрахунко вої книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з поч атку робочого дня; не роздру кування відповідного розр ахункового документа, що п ідтверджує виконання розра хункової операції, або прове дення її без використання ро зрахункової книжки на окрем ому господарському об'єкті т акого суб'єкта господарюванн я, які вчинені вперше - 1 гривня .

Стаття 20 Закону Укра їни "Про застосування реєстр аторів розрахункових операц ій у сфері торгівлі, громадсь кого харчування та послуг" за значає, що до суб'єктів госпо дарювання, що здійснюють ре алізацію товарів, які не об ліковані у встановленому пор ядку, застосовується фінанс ова санкція у розмірі подв ійної вартості не обліковани х товарів, які не обліковані за місцем реалізації та збер ігання, за цінами реаліза ції, але не менше десяти н еоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно ст. 25 Закону Укр аїни "Про застосування реєст раторів розрахункових опера цій у сфері торгівлі, громадс ького харчування та послуг", с уми фінансових санкцій, які в изначені статтями 17-24 цього Закону, підлягають перера хуванню суб'єктами господар ювання до Державного бюджету України в десятиденний терм ін з дня прийняття органами державної податкової служ би України рішення про засто сування таких фінансових сан кцій.

Підпунктом 267.6.1 п. 267.6 ст. 2 67 Податкового Кодексу Україн и, зазначено, що оригінал торг ового патенту повинен бути р озміщений:

на фронтальній вітрині магазину, а за її відсутност і - біля реєстратора розрахун кових операцій;

на фронтальній вітрині малої архітектурної форми;

на табличці в автомага зинах, на розвозках та інших видах пересувної торговельн ої мережі, а також на лотках, прилавках та інших видах т орговельних точок, відкрити х у відведених для торговел ьної діяльності місцях;

у пунктах обміну інозем ної валюти;

у приміщеннях для надан ня платних послуг, а також у приміщеннях, в яких провод яться розважальні ігри.

Відповідно до п.п. 267.6.2 п. 267.6 ст. 267 Податкова Кодексу Укра їни, торговий патент повинен бути відкритий та доступний для огляду.

Проте, як зазначено в акті про проведення фактичної пе ревірки патент під час прове дення перевірки був відсутні й.

Стаття 15 Закону України "Про застосування реєстраторів р озрахункових операцій у сфер і торгівлі, громадського хар чування та послуг" передбача є, що контроль за додержанням суб'єктами господарювання п орядку проведення розрахун ків за товари (послуги), інших вимог цього Закону здійснюю ть органи державної податков ої служби України шляхом про ведення планових або позапл анових перевірок згідно із з аконодавством України.

Підпунктом 20.1.29 п.20.1 ст. 20 П одаткового Кодексу України в изначено, що органи державн ої податкової служби мають п раво: здійснювати контрол ь за додержанням норм зак онодавства з питань регулюва ння обігу готівки (крім банкі в) та порядку проведення готі вкових розрахунків за товари (послуги), за наявністю докум ента, що підтверджує державн у реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємці в відповідно до закону, ліцен зій на провадження видів го сподарської діяльності, що підлягають ліцензуванню в ідповідно до закону, з нас тупною передачею матеріалі в про виявлені порушення о рганам, які видали ці доку менти, наявністю торгових па тентів, а також відповідно до п.п. 20.1.28 застосовувати до пл атників податків фінансов і (штрафні) санкції, стягуват и до бюджетів та державних ц ільових фондів суми грошови х зобов'язань та/або податко вого боргу у випадках, поряд ку та розмірі, встановлених ц им Кодексом.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС Укр аїни суд при вирішенні справ и керується принципом законн ості, відповідно до якого орг ани державної влади, органи м ісцевого самоврядування, їхн і посадові і службові особи з обов' язані діяти лише на пі дставі, в межах повноважень т а у спосіб, що передбачені Кон ституцією та законами Україн и.

Згідно ст. ст. 11, 71 КАС України кожна сторона повинна довест и ті обставини, на яких ґрунту ються її вимоги та заперечен ня, а суд згідно ст. 86 цього Коде ксу, оцінює докази, які є у спр аві, за своїм внутрішнім пере конанням, що ґрунтується на ї х безпосередньому, всебічном у, повному та об' єктивному д ослідженні.

Відповідно до ч. 2 ст. 94 КАС Укр аїни, якщо судове рішення ухв алене на користь сторони - суб 'єкта владних повноважень, су д присуджує з іншої сторони в сі здійснені нею документал ьно підтверджені судові витр ати, пов'язані із залученням с відків та проведенням судови х експертиз. З огляду на те, що в процесі розгляду даної спр ави свідки не залучалися і не призначалася судова експерт иза та, зважаючи на відсутніс ть в матеріалах справи докум ентів на підтвердження відп овідних судових витрат, судо ві витрати стягненню з позив ача не підлягають.

Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163 , 167, 255, 257 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ :

1. Адміністративний поз ов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з об меженою відповідальністю "ТО П - Технобудпроект" (вул. Келец ька, 111/5, м. Вінниці, 21000, ідентифік аційний код 32168941) штрафні (фінан сові) санкції в сумі 2 641 грн. (дв і тисячі шістсот сорок одну г ривню) на користь державног о бюджету України (р/р31113104700002, код платежу 3021080902, ГУДКУ у Вінни цькій області, МФО 802015) та 1 грн. (о дну гривню) на користь місцев ого бюджету (р/р 31419541700002, код плате жу 5021080903, ГУДКУ у Вінницькій області, МФО 802015).

Постанова суду першої інс танції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КА С України.

Відповідно до ст. 186 КАС Укра їни, апеляційна скарга на пос танову суду першої інстанції подається протягом десяти д нів з дня її проголошення. У ра зі застосування судом частин и третьої статті 160 цього Коде ксу, а також прийняття постан ови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови. Якщ о суб'єкта владних повноваже нь у випадках та порядку, пере дбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було п овідомлено про можливість от римання копії постанови суду безпосередньо в суді, то деся тиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду о бчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденно го строку з моменту отриманн я суб'єктом владних повноваж ень повідомлення про можливі сть отримання копії постанов и суду.

Суддя Мультян Марин а Бондівна

01.09.2011

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.09.2011
Оприлюднено15.12.2011
Номер документу19771181
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0270/3458/11

Ухвала від 20.07.2011

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Постанова від 01.09.2011

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні