Постанова
від 22.11.2011 по справі 1170/2а-4289/11
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖН ИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

-------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 листопада 2011 року С права № 1170/2а-4289/11

Кіровоградський окруж ний адміністративний суд у с кладі головуючого - судді Са гуна А.В., розглянувши у поряд ку скороченого провадження в місті Кіровограді о 12 год. 00 хв . адміністративну справу за п озовом Світловодської об'єдн аної державної податкової ін спекції до товариства з обме женою відповідальністю "ЮМФ Сервіс" про припинення підпр иємницької діяльності, -

ВСТАНОВИВ:

Світловодська об'єдна на державна податкова інспек ція звернулась в суд з адміні стративним позовом до товари ства з обмеженою відповідаль ністю "ЮМФ Сервіс" (далі - ТОВ "ЮМФ Сервіс"), в якому просила п рипинити юридичну особу.

Заявлені позовні вимоги о бґрунтовано тим, що ТОВ "ЮМФ Се рвіс" більше року не подавало до державної податкової слу жби податкових декларацій та документів фінансової звітн ості.

Копія ухвали про відкритт я скороченого провадження на правлялася відповідачу за ад ресою зазначеною в позовній заяві та витязі з ЄДР юридичн их та фізичних осіб-підприєм ців, проте поштова кореспонд енція повернулася до суду з в ідміткою “за зазначеною адре сою не проживає”(а.с.13).

Відповідно до ч. 11 ст.35 КАС Укр аїни, у разі повернення пошто вого відправлення із повістк ою, яка не вручена адресату з н езалежних від суду причин, ос тання вважається такою, що вр учена належним чином.

Отже, відповідач про дату, час і місце розгляду справи в важається повідомлений нале жним чином.

Враховуючи те, що протягом строку, встановленого п.3 ч.5 ст .183-2 КАС України, до суду не наді йшло заперечення відповідач а проти позову або ж його заяв а про визнання позову, суд вва жає необхідним здійснення ро згляду справи за наявними в м атеріалах справи доказами.

Суд, дослідивши письмові д окази, оцінивши повідомлені позивачем обставини, вважає, що адміністративний позов н алежить задовольнити.

Відповідно до п.3 ст.10 Закон у України „Про державну пода ткову службу в Україні” конт роль за своєчасністю подання платниками податків бухгалт ерських звітів і балансів, по даткових декларацій, розраху нків та інших документів, пов ' язаних з обчисленням подат ків, інших платежів покладен о на податкові інспекції.

Судом встановлено, що 16 груд ня 1997 року ТОВ "ЮМФ Сервіс зареє стровано виконавчим комітет ом Світловодської міської ра ди Кіровоградської області т а взято на податковий облік С вітловодської ОДПІ (а.с.5, 7).

Відповідачем не подавалас ь до податкового органу пода ткова звітність, починаючи з третього кварталу 2008 року, тоб то більше року (а.с. 9).

Відповідач заборгованості зі сплати податків та зборів не має (а.с. 6).

Відповідно до ч.1 ст.42 Констит уції України кожен має право на підприємницьку діяльніст ь, яка не заборонена законом. П ри цьому ст.67 Конституції Укр аїни встановлює, що кожен зоб ов' язаний сплачувати подат ки і збори в порядку і розміра х встановлених законом.

Пунктом 16.1.3. ст. 16 Податкового кодексу України встановлено обов' язок платників подава ти до контролюючих органів у порядку, встановленому пода тковим та митним законодавст вом, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з об численням і сплатою податків та зборів.

Відповідно до ст.ст. 2, 3 Закон у України “Про державну реєс трацію юридичних осіб та фіз ичних осіб - підприємців” ві дносини, які виникають у сфер і державної реєстрації юриди чних осіб та фізичних осіб - підприємців, регулюються Кон ституцією України, цим Закон ом та нормативно - правовим и актами, прийнятими відпові дно до цього Закону. Дія цього Закону поширюється на держа вну реєстрацію всіх юридични х осіб незалежно від організ аційно-правової форми, форми власності та підпорядкуванн я, а також фізичних осіб - під приємців.

Пунктом 1 статті 59 Господарс ького кодексу України передб ачено, що припинення діяльно сті суб' єкта господарюванн я здійснюється шляхом його р еорганізації (злиття, приєдн ання, поділу, перетворення) аб о ліквідації - за рішенням в ласника (власників) чи уповно важених ним органів, за рішен ням інших осіб - засновників суб' єкта господарювання чи їх правонаступників, а у випа дках передбачених цим Кодекс ом - за рішенням суду.

Згідно п.2. ст.38 Закону Україн и “Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців” державна р еєстрація припинення юридич ної особи, крім іншого, провод иться у разі: постановлення с удового рішення про припинен ня юридичної особи.

Підставами для постановле ння судового рішення щодо пр ипинення юридичної особи, що не пов' язано з банкрутство м юридичної особи, у тому числ і, є неподання протягом року о рганам державної податкової служби податкових деклараці й, документів фінансової зві тності відповідно до закону.

Враховуючи, викладені обст авини, зокрема той факт, що від повідач протягом періоду, що перевищує один рік, не звітує до податкових органів, суд ді йшов висновку, що позовні вим оги є обґрунтованими, підтве рджуються належними доказам и та підлягають задоволенню.

У відповідності до ч. 5 ст. 38 З акону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців” суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією ком ісію з припинення (ліквідаці йну комісію) та встановлює ст рок і порядок її роботи. Держа вний реєстратор вносить до Є диного державного реєстру за пис про призначення комісії з припинення (ліквідаційної комісії) не пізніше наступно го робочого дня з дати надход ження відповідного рішення.

Разом з тим, враховую чи, що позивачем не надано інф ормації про засновника (засн овників) підприємства, з огля ду на необхідність забезпече ння його прав при ліквідації належного йому підприємства , суд позбавлений можливості призначити склад ліквідацій ної комісії і керуючись ч. 6 ст . ст. 38 Закону України “Про держ авну реєстрацію юридичних ос іб та фізичних осіб-підприєм ців” залишає таке право (обов ' язок) за державним реєстра тором.

Згідно ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є су б' єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юр идична особа, судові витрати , здійсненні позивачем, з відп овідача не стягуються.

Керуючись ст.ст.94, 112, 13 6, 158 - 163 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний поз ов задовольнити.

Припинити юридичну особу т овариство з обмеженою відпов ідальністю "ЮМФ Сервіс", код ЄД РПОУ 23684515, зареєстрованого вик онавчим комітетом Світловод ської міської ради Кіровогра дської області за адресою: ву л. Полтавська, буд. 18, смт. Власі вка, м. Світловодськ, Світлово дський район, Кіровоградська область, у зв' язку з ліквіда цією, не пов' язаною з банкру тством юридичної особи.

Копію постанови направити державному реєстратору вико навчого комітету Світловодс ької міської ради Кіровоград ської області.

Судові витрати віднести за рахунок держави.

Постанову піддати негайно му виконанню.

Постанова суду набирає зак онної сили після закінчення строку апеляційного оскарже ння, а у разі її апеляційного о скарження - з моменту проголо шення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропет ровського апеляційного адмі ністративного суду через Кір овоградський окружний адмін істративний суд шляхом подан ня в 10-денний строк з дня отри мання копії постанови, апеля ційної скарги. Копія апеляці йної скарги одночасно надсил ається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя Кіровоградського ок ружного

адміністративного суду А.В. Саг ун

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.11.2011
Оприлюднено14.12.2011
Номер документу19772188
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1170/2а-4289/11

Постанова від 22.11.2011

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

А.В. Сагун

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні