Головуючий у 1 інстанції - Мазур Ю.Ю.
Суддя-доповідач - Василь єва І. А.
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 вересня 2011 року спра ва №2а-4239/11/1270
приміщення суду за адресою : 83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26
Колегія суддів Донецького апеляційного адміністратив ного суду у складі:
головуючого судді Васильє ва І. А.
суддів Казначеєва Е.Г. , Ям анко В.Г.
при секретарі Балакай І.Л.
представник позивача не пр ибув ( належним чином повідом лений про розгляд справи)
за участю представника від повідача ОСОБА_2 (на підст аві довіреності)
розглянувши у відкритому с удовому засіданні апеляційн у скаргу Ленінської міжрайо нної державної податкової і нспекції у місті Луганську на постанову Луганського окр ужного адміністративного су ду від 12 липня 2011 р. у справі № 2а -4239/11/1270 (головуючий І інстанції М азур Ю.Ю.) за позовом Товарист ва з обмеженою відповідальн істю "Антрацитвуглесервіс" д о Ленінської міжрайонної д ержавної податкової інспек ції у місті Луганську про ви знання неправомірними дій та зобов' язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИЛА:
24.05.2011 року TOB «Антрацитвуглесе рвіс» (далі - позивач) звернуло сь з позовом до Ленінської МД ГПІ у м. Луганську (далі - відпо відач) про визнання недійсни м та скасування наказу відпо відача від 29.03.2011 року за № 599, визн ання протиправними дії відпо відача щодо невизнання та ан улювання задекларованих поз ивачем декларацій та зобов'я зання Ленінської МДПІ у м. Луг анську поновити у всіх елект ронних системах, в тому числі в АС «Результати співставле ння податкових зобов'язань т а податкового кредиту в розр ізі контрагентів на рівні ДП А України» а також в особовій картці TOB «Антрацитвуглесерв іс» задекларованих декларац ій.
В обґрунтування своїх позо вних вимог зазначив, що з 30.03.2011 р оку по 31.03.2011 року відповідачем б ула проведена позапланова не виїзна перевірка TOB «Антрацит вуглесервіс» (код 32202311) з питань правомірності нарахування п одаткових зобов'язань та под аткового кредиту з податку н а додану вартість за період з 01.10.2010 року по 31.12.2010 року. За резуль татами перевірки відповідач ем було складено акт про резу льтати позапланової невиїзн ої перевірки від 31.03.2011 року за № 185/23-32202311, яким встановлено насту пні порушення: п.п. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3. п. 4.1 ст. 4. п.п. 7.3.1 п. 7.3. п.п. 7.4.1 п.7.4 ст. 7.4, п.п. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 Закону України «Про по даток на додану вартість». Ск лавши цей акт перевірки, Лені нська МДПІ у м. Луганську лист ом віл 31.03.2011 року за № 13592 засобами електронного зв'язку надісл ала даний Акт на адресу інших податкових інспекцій органі в ДПС. Вважає, що порядок прове дення, висновки та обґрунтув ання викладені у вказаному А кті перевірки, не відповідаю ть існуючим фактам та діючом у податковому законодавству .
Постановою Луганського ок ружного адміністративного с уду від 12 липня 2011 року позовні вимоги були задоволені.
Не погодившись з постаново ю суду від 12 липня 2011 року відпо відач подав апеляційну скарг у в якій просив постанову ска сувати внаслідок порушення н орм матеріального і процесуа льного права та прийняти нов у постанову якою в задоволен ні позовних вимог відмовити в повному обсязі.
В судовому засіданні предс тавник апелянта доводи апеля ційної скарги підтримав прос ив її задовольнити.
Вислухавши пояснення пред ставника апелянта, дослідивш и письмові матеріали справи та доводи апеляційної скарги , судова колегія встановила н аступне.
Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом , що TOB «Антрацитвеглесервіс» зареєстроване як суб'єкт гос подарювання - юридична особа виконавчим комітетом Луганс ької міської ради 30.10.2002 року, пр о що видане свідоцтво про дер жавну реєстрацію юридичної о соби А01 № 612772 є платником податк ів та зборів і перебуває на об ліку в МДПІ у м. Луганську та є платником податку на додану вартість.
Ленінською МДПІ у м. Лугансь ку було направлено запит від 15.03.2011 року за № 10904/23-223 про надання п ояснень та документів фінанс ово - господарської діяльнос ті, щодо надання документів ф інансово - господарської дія льності за період з 01.10.2010 року п о 31.12.2010 року. Директору TOB «Антрац итвуглесервіс» поштою було н аправлено запит від19.03.2011 за № 13116 про початок перевірки та нак аз Ленінської МДПІ у м. Луганс ьку від № 599. Листи повернулися на адресу відповідача з позн ачкою «за зазначеною адресою не проживає».
Стаття 78 Податкового Кодекс у України містить перелік пі дстав для здійснення податко вим органом документальної п озапланової виїзної перевір ки, яка в тому числі відповідн о до п. 78.1.1. може здійснюватися з а наслідками перевірок інших платників податків або отри мання податкової інформації виявлено факти, що свідчать п ро можливі порушення платник ом податків податкового, вал ютного та іншого законодавст ва, контроль за дотриманням я кого покладено на органи дер жавної податкової служби, як що платник податків не надас ть пояснення та їх документа льні підтвердження на обов'я зковий письмовий запит орган у державної податкової служб и протягом 10 робочих днів з дн я отримання запиту.
Відповідно до п. 73.3. ст. 73 Подат кового Кодексу України орган и державної податкової служб и мають право звернутися до п латників податків та інших с уб'єктів інформаційних відно син із письмовим запитом про подання інформації (вичерпн ий перелік та підстави надан ня якої встановлено законом) , необхідної для виконання по кладених на органи державної податкової служби функцій, з авдань, та її документальног о підтвердження.
Такий запит підписується к ерівником, (заступником кері вника) органу державної пода ткової служби і повинен міст ити перелік інформації, яка з апитується, та документів, що її підтверджують, а також під стави для надіслання запиту.
Письмовий запит про поданн я інформації надсилається пл атнику податків або іншим су б'єктам інформаційних віднос ин за наявності хоча б однієї з таких підстав:
1. за результатами анал ізу податкової інформації, о триманої в установленому зак оном порядку, виявлено факти , які свідчать про порушення п латником податків податково го, валютного законодавства, законодавства у сфері запоб ігання та протидії легалізац ії (відмиванню) доходів, одерж аних злочинним шляхом, або фі нансуванню тероризму та іншо го законодавства, контроль з а дотриманням якого покладен о на органи державної податк ової служби:
2. для визначення рівня звичайних цін на товари (робо ти, послуги) під час проведенн я перевірок:
3. в інших випадках, виз начених цим Кодексом.
Запит вважається врученим , якщо його надіслано поштою л истом з повідомленням про вр учення за податковою адресою або надано під розписку плат нику податків або іншому суб 'єкту інформаційних відносин або його посадовій особі.
Платники податків та інші с уб'єкти інформаційних віднос ин зобов'язані подавати інфо рмацію, визначену у запиті ор гану державної податкової сл ужби, та її документальне під твердження протягом одного м ісяця з дня, що настає за днем надходження запиту (якщо інш е не передбачено цим Кодексо м). У разі коли запит складено з порушенням вимог, викладен их в абзацах першому та друго му цього пункту, платник пода тків звільняється від обов'я зку надавати відповідь на та кий запит.
Порядок отримання інформа ції органами державної подат кової служби за їх письмовим запитом визначається Кабіне том Міністрів України.
Так постановою Кабінету Мі ністрів України від 27 грудня 2 010 р. N 1245 затверджено "Порядок пе ріодичного подання інформац ії органам державної податко вої служби та отримання інфо рмації зазначеними органами за письмовим запитом далі - По рядок).
У пунктах 9-15 Порядку зазначе но, наступне.
Органи державної податков ої служби мають право зверну тися до суб'єктів інформацій них відносин із письмовим за питом про подання інформації (вичерпний перелік та підста ви надання якої встановлено законом), необхідної для вико нання покладених на органи д ержавної податкової служби ф ункцій, завдань, та документа льного підтвердження такої і нформації. В окремих випадка х зазначений запит може надс илатися з використанням засо бів телекомунікаційного зв'я зку з накладенням електронно го цифрового підпису органу державної податкової служби .
Запит щодо отримання подат кової інформації від платник ів податків та інших суб'єкті в інформаційних відносин офо рмляється на бланку органу д ержавної податкової служби т а підписується керівником (з аступником керівника) зазнач еного органу.
У запиті зазначаються: поси лання на норми закону, відпов ідно до яких орган державної податкової служби має право на отримання такої інформац ії; підстави для надіслання з апиту, опис інформації, що зап итується, та в разі потреби пе релік документів, що її підтв ерджують.
Перед тим як направити запи т, орган державної податково ї служби перевіряє: наявніст ь законодавчих підстав для о тримання податкової інформа ції; наявність інформації в с истемі органів державної под атковоїслужби; відсутність п ідстав для періодичного пода ння зазначеної інформації ві дповідно до цього Порядку.
Письмовий запит про поданн я інформації надсилається су б'єкту інформаційних відноси н за наявності хоча б однієї з таких підстав: виявлення за р езультатами аналізу податко вої інформації, отриманої в у становленому законом порядк у, фактів, які свідчать про пор ушення платником додатків по даткового, валютного законод авства, зпконодавства у сфер і протидії легалізації відми ванню) доходів, отриманих зло чинним шляхом, та іншого зако нодавства, контроль за дотри манням якого покладено на ор гани державної податкової сл ужби; виникнення потреби у ви значенні рівня звичайних цін на товари (роботи, послуги) пі д час проведення перевірок; в інших випадках, визначених П одатковим кодексом України.
Запит вважається врученим , якщо його надіслано поштою л истом з повідомленням про вр учення за податковою адресою або надано під розписку суб'є кту інформаційних відносин а бо його посадовій особі, а в ра зі направлення в електронном у вигляді з використанням за собів телекомунікаційного з в'язку з накладенням електро нного цифрового підпису орга ну державної податкової служ би - у разі надходження сформо ваного програмним забезпече нням повідомлення про достав ку.
Суб'єкти інформаційних від носин зобов'язані подавати і нформацію, визначену у запит і органу державної податково ї служби, та її документальне підтвердження протягом одно го місяця з дня, що настає за д нем надходження запиту, якщо інше не передбачено Податко вим кодексом України.
У разі коли за результатами перевірок інших платників п одатків або за результатами аналізу податкової інформац ії виявлено факти, що свідчат ь про можливі порушення плат ником податків податкового, валютного та іншого законода вства, контроль за дотриманн ям якого покладено на органи державної податкової служби , платник податків зобов'язан ий надати пояснення та їх док ументальне підтвердження на обов'язковий письмовий запи т органу державної податково ї служби протягом 10 робочих дн ів з дня надходження запиту.
Відповіді на запити щодо на дання податкової інформації від органів виконавчої влад и, органів місцевого самовря дування надаються протягом о дного місяця, якщо інше не пер едбачено законом.
Лист суб'єкта інформаційни х відносин, що надсилається н а запит органу державної под аткової служби, повинен міст ити: номер та дату запиту орга ну державної податкової служ би, на який надається відпові дь: інформацію, що запитуєтьс я органом державної податков ої служби.
У разі коли запит складено з порушенням вимог, визначени х у пунктах 9 і 10 цього Порядку, суб'єкт інформаційних віднос ин звільняється від обов'язк у надавати відповідь на таки й запит.
З систематичного аналізу з азначених норм Податкового к одексу вбачається, що податк овий орган має право приступ ити до проведення позапланов ої документальної перевірки за умови надіслання платник у податків рекомендованим ли стом із повідомленням про вр учення або вручення йому чи й ого уповноваженому представ нику під розписку копії нака зу про проведення документал ьної позапланової невиїзної перевірки та письмового пов ідомлення про дату початку т а місце проведення такої пер евірки.
Видання керівником податк ового органу наказу про пров едення позапланової перевір ки безпосередньо призводить до виникнення певних обов'яз ків у платника податків, щодо якого прийнято рішення про п роведення перевірки. Тому за значений наказ є таким, що має правове значення, а отже, є ак том у розумінні пункту 1 части ни другої статті 17 Кодексу адм іністративного судочинства України.
Позовні вимоги про визн ання протиправним наказу кер івника податкового органу пр о призначення позапланової в иїзної перевірки платника по датків підлягають розгляду- в порядку адміністративного судочинства.(Лист ВАСУ від 24.12. 2010 №1844/11/13-10).
Приписами ст. 86 Податкового Кодексу України передбачено наступне.
Акт документальної невиїз ної перевірки складається у двох примірниках, підписуєть ся посадовими особами органу державної податкової служби , які проводили перевірку, та р еєструється в органі державн ої податкової служби протяго м п'яти робочих днів з дня, що н астає за днем закінчення уст ановленого для проведення пе ревірки строку - протягом 10 ро бочих днів . Акт (довідка) доку ментальної невиїзної переві рки після його реєстрації вр учається особисто платнику п одатків або його законним пр едставникам. У разі відмови п латника податків або його за конних представників від під писання акта (довідки) переві рки посадовими особами орган у державної податкової служб и складається відповідний ак т, що засвідчує факт такої ві дмови.
Відмова платника податків або його законних представн иків від підписання акта пер евірки не звільняє такого пл атника податків від обов'язк у сплатити визначені органом державної податкової служби за результатами перевірки г рошові зобов'язання. Запереч ення по акту перевірки розгл ядаються у порядку і строки, п ередбачені пунктом 86.7 цієї ст атті. Податкове повідомлення -рішення приймається у поряд ку і строки, передбачені пунк том 86.8 цієї статті. У разі незго ди платника податків або йог о законних представників з в исновками перевірки чи факта ми та даними, викладеними в ак ті (довідці) перевірки, вони ма ють право подати свої запере чення протягом п'яти робочих днів з дня отримання акта (дов ідки). Податкове повідомленн я-рішення приймається керівн иком податкового органу (йог о заступником) протягом деся ти робочих днів з дня, наступн ого за днем вручення платник у податків акта перевірки.
Відповідно до п. 79.1 ст. 79 Подат кового Кодексу України докум ентальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийнят тя керівником органу державн ої податкової служби рішення про її проведення та за наявн ості обставин для проведення документальної перевірки, в изначених статтями 77 та 78 цьог о Кодексу. Документальна нев иїзна перевірка здійснюєтьс я на підставі зазначених у пі дпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 ць ого Кодексу документів та да них, наданих платником подат ків у визначених цим Кодексо м випадках, або отриманих в ін ший спосіб, передбачений зак оном.
Пунктом 75.1.2 статті 75 Податков ого Кодексу України зазначен о, що документальною перевір кою вважається перевірка яка проводиться на підставі под аткових декларацій (розрахун ків), фінансової, статистично ї та іншої звітності, регістр ів податкового та бухгалтерс ького обліку, ведення яких пе редбачено законом, первинних документів, які використову ються в бухгалтерському та п одатковому обліку і пов'язан і з нарахуванням і сплатою по датків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням яко го покладено на органи держа вної податкової служби, а так ож отриманих в установленому законодавством порядку орга ном державної податкової слу жби документів та податкової інформації, у тому числі за ре зультатами перевірок інших п латників податків.
Судова колегія погоджуєть ся з висновком суду першої ін станції, що податковим орган ом не доведено виконання при писів п. 75.1.2 ст. 75 Податкового Ко дексу України, щодо проведен ня перевірки на підставі виз начених Податковим Кодексом України документів.
Статтею 10 Закону України «П ро державну податкову службу в Україні» визначені функці ї податкових органів, а саме: д ержавні податкові інспекції в районах, містах без районно го поділу, районах у містах, мі жрайонні та об'єднані спеціа лізовані державні податкові інспекції виконують такі фу нкції: здійснюють контроль з а своєчасністю, достовірніст ю, повнотою нарахування та сп лати податків та зборів; забе зпечують облік платників под атків, інших платежів, правил ьність обчислення і своєчасн ість надходження цих податкі в, платежів, а також здійснюют ь реєстрацію фізичних осіб - п латників податків та інших о бов'язкових платежів; контро люють своєчасність подання п латниками податків бухгалте рських звітів і балансів, под аткових декларацій, розрахун ків та інших документів, пов'я заних з обчисленням податків , інших платежів, а також перев іряють достовірність цих док ументів щодо правильності ви значення об'єктів оподаткува ння і обчислення податків, ін ших платежів; забезпечують з астосування та своєчасне стя гнення сум фінансових санкці й, передбачених цим Законом т а іншими законодавчими актам и України за порушення подат кового законодавства, а тако ж стягнення адміністративни х штрафів за порушення подат кового законодавства, допуще ні посадовими особами підпри ємств, установ, організацій т а громадянами; аналізують пр ичини і оцінюють дані про фак ти порушень податкового зако нодавства; проводять перевір ки фактів приховування і зан иження сум податків та зборі в (обов'язкових платежів) у пор ядку, встановленому цим Зако ном та іншими законами Украї ни; за дорученням спеціальни х підрозділів по боротьбі з о рганізованою злочинністю пр оводять перевірки своєчасно сті подання та достовірності документів, пов'язаних з обчи сленням і сплатою податків, і нших платежів в порядку, вста новленому законом; подають д о судів позови до підприємст в, установ, організацій та гро мадян про визнання угод неді йсними і стягнення в доход де ржави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших в ипадках - коштів, одержаних бе з установлених законом підст ав, а також про стягнення забо ргованості перед бюджетом і державними цільовими фондам и за рахунок їх майна; звертаю ться до суду в інших випадках , передбачених законом.
Статтею 20 Податкового кодек су України податковим органа м надано право, а саме: запрошу вати платників податків або їх представників для перевір ки правильності нарахування та своєчасності сплати пода тків та зборів, дотримання ви мог іншого законодавства, зд ійснення контролю за дотрима нням якого покладено на орга ни державної податкової служ би. Письмові повідомлення пр о такі запрошення надсилають ся в порядку, встановленому с таттею 42 цього Кодексу, не піз ніше ніж за 10 календарних днів до дня запрошення рекомендо ваними листами, в яких зазнач аються підстави запрошення, дата і час, на які запрошуєтьс я платник податків (представ ник платника податків); під ча с проведення виїзних перевір ок отримувати у платників по датків (представників платни ків податків) копії документ ів (засвідчені підписом плат ника податків або його посад овою особою та скріплені печ аткою (за наявності), що свідча ть про порушення вимог подат кового законодавства або інш ого законодавства, контроль за дотриманням якого покладе но на органи державної подат кової служби; перевіряти під час проведення перевірок у п латників податків - фізичних осіб, а також у посадових осіб та інших працівників платни ків податків - юридичних осіб документи, що посвідчують ос обу; проводити перевірки пла тників податків (крім Націон ального банку України) в поря дку, встановленому цим Кодек сом; вимагати від платників п одатків, що перевіряються в х оді перевірок, проведення ін вентаризації основних фонді в, товарно-матеріальних цінн остей, коштів, у тому числі зня ття залишків товарно- матері альних цінностей, готівки. У р азі відмови платника податкі в (його посадових осіб або осі б, які здійснюють готівкові р озрахунки та/або проводять д іяльність, що підлягає ліцен зуванню та/або патентуванню) від проведення інвентаризац ії основних фондів, товарно-м атеріальних цінностей, кошті в (зняття залишків товарно-ма теріальних цінностей, готівк и), передбаченої абзацом перш им цього пункту, або ненаданн я для перевірки документів ї х копій (за умови наявності та ких документів) застосовують ся заходи, передбачені статт ею 94 цього Кодексу; для здійсн ення функцій, визначених под атковим законодавством, отри мувати безоплатно від платни ків податків, у тому числі бла годійних та інших неприбутко вих організацій, у порядку, ви значеному цим Кодексом, інфо рмацію, довідки, копії докуме нтів (засвідчені підписом пл атника податків або його пос адовою особою та скріплені п ечаткою (за наявності) про фін ансово-господарську діяльні сть, отримувані доходи, видат ки платників податків -та інш у інформацію, пов'язану з обчи сленням та сплатою податків, дотриманням вимог іншого за конодавства, здійснення конт ролю за яким покладено на орг ани державної податкової слу жби, а також фінансову та стат истичну звітність, в порядку та на підставах, визначених ц им Кодексом; під час проведен ня перевірок вимагати вигото влення і надання копій перви нних документів (засвідчені підписом платника податків а бо його посадовою особою та с кріплені печаткою), які свідч ать про порушення податковог о та іншого законодавства, ко нтроль за дотриманням якого покладено на органи державно ї податкової служби, та отрим увати їх у платників податкі в у порядку, встановленому ци м Кодексом; під час проведенн я перевірок вивчати та перев іряти первинні документи, як і використовуються в бухгалт ерському та податковому облі ку, інші регістри, фінансову, с татистичну звітність, пов'яз ані з обчисленням і сплатою п одатків та зборів, виконання м вимог іншого законодавства , контроль за дотриманням яко го покладено на органи держа вної податкової служби.
З аналізу вищенаведених но рм чинного законодавства Укр аїни, вбачається, що відповід ач відповідно до покладених на нього функцій та повноваж ень не надано право щодо вста новлення висновків в актах п еревірки про нікчемність пра вочинів, укладених чи неукла дених суб'єктами господарюва ння при перевірці їх господа рської діяльності.
Судова колегія погоджуєть ся з висновком суду першої ін станції, що дії Ленінської МД ПІ у м. Луганську щодо проведе ння такої перевірки підприєм ства позивача є протиправним и, оскількивідповідно до пп. 20 .1.4. п.20.1. ст.20 Податкового кодексу України органи державної по даткової служби мають право проводити перевірки платник ів податків (крім Національн ого банку України) в порядку, в становленому Податковим код ексом України.
Відповідно до пп.75.1.2. п.75.1. ст.75 П К України документальною пер евіркою вважається перевірк а, яка проводиться на підстав і податкових декларацій (роз рахунків), фінансової, статис тичної та іншої звітності, ре гістрів податкового та бухга лтерського обліку, ведення я ких передбачено законом, пер винних документів, які викор истовуються в бухгалтерсько му та податковому обліку і по в'язані з нарахуванням і спла тою податків та зборів, викон анням вимог іншого законодав ства, контроль за дотримання м якого покладено на органи д ержавної податкової служби, а також отриманих в установл еному законодавством порядк у органом державної податков ої служби документів та пода ткової інформації, у тому чис лі за результатами перевірок інших платників податків.
Відповідно до п.79.1. ст.79 ПК Укр аїни документальна невиїзна перевірка здійснюється у ра зі прийняття керівником орга ну державної податкової служ би рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної п еревірки, визначених статтям и 77 та 78 ПК України. Документаль на невиїзна перевірка здійсн юється на підставі зазначени х у підпункті 75.1.2 пункту 75.1 стат ті 75 ПК України документів та даних, наданих платником под атків у визначених ПК Україн и випадках, або отриманих в ін ший спосіб, передбачений зак оном.
Перелік обставин для прове дення документальної переві рки, визначених статтями 77 та 78 ПК України є вичерпним і не п ідлягає розширеному тлумаче нню.
Відповідно до п.79.2. ст.79 ПК Укр аїни документальна позаплан ова невиїзна перевірка прово диться посадовими особами ор гану державної податкової сл ужби виключно на підставі рі шення керівника органу держа вної податкової служби, офор мленого наказом, та за умови н адіслання платнику податків рекомендованим листом із по відомленням про вручення або вручення йому чи його уповно важеному представнику під ро зписку копії наказу про пров едення документальної позап ланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце про ведення такої перевірки.
Приймаючи до уваги, що визна ння протиправними дії Ленінс ької міжрайонної державної п одаткової інспекції в м. Луга нську щодо невизнання та ану лювання задекларованої ТОВ « Антрацитвуглесервіс» суми п одаткового зобов' язання та суми податкового кредиту, є п охідними від наказу № 599 від 29.03.2 011 року, судова колегія вважає що позивачем було обрано не в ірний спосіб захисту і позов ні вимоги в цій частині не під лягають задоволенню.
Щодо зобов' язання поновл ення у всіх електронних сист емах, а також в особовій карт ці задекларованої суми подат кового зобов' язання та пода ткового кредиту судова колег ія зазначає, що відповідно до наданих апелянтом доказів в судове засідання, ніякі відо мості в АС «Результати співс тавлення податкових зобов' язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рі вні ДПА України» а також в осо бовій картці не відображалис я, отже в цій частині відповід ачем не було порушено право п озивача.
Відповідно до вимог ст. 6 КАС України, захисту підлягає по рушене право. Отже в задоволе нні позовних вимог в цій част ині також слід відмовити.
На підставі викладеного, су дова колегія робить висновок , що апеляційна скарга підляг ає частковому задоволенню, о скільки судом першої інстанц ії не повно з' ясовані обста вини справи.
В судовому засіданні прого лошено вступну та резолютивн у частину.
Керуючись ст.ст. 195, 198, 202, 205, 207 Коде ксу адміністративного судоч инства України,
ПОСТАНОВИЛА:
Апеляційну скаргу Ленінс ької міжрайонної державної податкової інспекції у міст і Луганську на постанову Луг анського окружного адмініст ративного суду від 12 липня 2011 р окуу справі № 2а-4239/11/1270 -задоволь нити частково.
Постанову Луганського окр ужного адміністративного су ду від 12 липня 2011 рокуу справі № 2а-4239/11/1270 скасувати. Позовні вимо ги Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Антрацитву глесервіс» задовольнити час тково, визнати недійсним та с касувати наказ Ленінської м іжрайонної державної податк ової інспекції у м. Луганську від 29.03.2011 року № 599 щодо перевірк и ТОВ «Антрацитвуглесервіс» В іншій частині в задоволенн і позовних вимог відмовити.
Постанову може бути оскарж ено в касаційному порядку бе зпосередньо до Вищого адміні стративного суду України про тягом двадцяти дні з дня скла дення в повному обсязі.
Повний текст виготовлено 12 вересня 2011 року.
Головуючий суддя Васильєв а І.А.
Судді Яманко В.Г .
Казначеєв Е.Г.
Суд | Донецький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.09.2011 |
Оприлюднено | 14.12.2011 |
Номер документу | 19781494 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Васильєва Ірина Анатоліївна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Васильєва Ірина Анатоліївна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Васильєва І. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні